loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 201 جمعه 31 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش

Download New Music Ramin Bibak – Khahesh

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش

دانلود آهنگ رامین بی باک با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش :

حرفشم نزن نمی تونم فراموشت کنم تو رو

رفتنی شدی یه لحظه گوش نمیدی حرفای منو

میری و کسی نمیتونه واسم شبیه تو بشه

بغض تو چشام برای موندنت مثل یه خواهشه

تو داری فاصله میگیری از دلم ولی می دونی که نمیری از دلم

دیگه چیزی نمونده از غرور من بیا و حرف این جدایی رو نزن

منو با هرچی جز خودت رها نکن با این شبای بی تو اشنا نکن

می ترسم از خودم که کم بیارمو یه روزی حس کنم دوست ندارمو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش

♫♫♫♫♫♫

عشق من بمون نذار تو تنهایی تموم شه طاقتم

حتی این روزا بدون تو جلو نمیره ساعتم

لحظه های من اگه نباشی توی دنیا غم دارن

خاطرات ما چقد روزای سختی رو واسم دارن

تو داری فاصله میگیری از دلم ولی می دونی که نمیری از دلم

دیگه چیزی نمونده از غرور من بیا و حرف این جدایی رو نزن

منو با هرچی جز خودت رها نکن با این شبای بی تو اشنا نکن

می ترسم از خودم که کم بیارمو یه روزی حس کنم دوست ندارمو

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش

 

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش

Download New Music Ramin Bibak – Khahesh

دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش

دانلود آهنگ رامین بی باک با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش :

حرفشم نزن نمی تونم فراموشت کنم تو رو

رفتنی شدی یه لحظه گوش نمیدی حرفای منو

میری و کسی نمیتونه واسم شبیه تو بشه

بغض تو چشام برای موندنت مثل یه خواهشه

تو داری فاصله میگیری از دلم ولی می دونی که نمیری از دلم

دیگه چیزی نمونده از غرور من بیا و حرف این جدایی رو نزن

منو با هرچی جز خودت رها نکن با این شبای بی تو اشنا نکن

می ترسم از خودم که کم بیارمو یه روزی حس کنم دوست ندارمو

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش

♫♫♫♫♫♫

عشق من بمون نذار تو تنهایی تموم شه طاقتم

حتی این روزا بدون تو جلو نمیره ساعتم

لحظه های من اگه نباشی توی دنیا غم دارن

خاطرات ما چقد روزای سختی رو واسم دارن

تو داری فاصله میگیری از دلم ولی می دونی که نمیری از دلم

دیگه چیزی نمونده از غرور من بیا و حرف این جدایی رو نزن

منو با هرچی جز خودت رها نکن با این شبای بی تو اشنا نکن

می ترسم از خودم که کم بیارمو یه روزی حس کنم دوست ندارمو

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


proje
Google
تقریباً ۲۵۳٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۹ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش
pop-music.ir/آهنگ-جدید-رامین-بی-باک-بنام-خواهش
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش با بالاترین کیفیت + متن آهنگ - Download New Music Ramin Bibak - Khahesh ترانه سرا : حمزه زارعی ، آهنگ: رامین بی ...
دانلود آهنگ رامین بی باک به نام خواهش - دانلود آهنگ جدید
nex1music.ir/دانلود-آهنگ-رامین-بی-باک-به-نام-خواهش/
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام خواهش Download New Song By Ramin Bibak Called Khahesh.
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش
www.smusic.ir/1394/08/دانلود-آهنگ-جدید-رامین-بی-باک-بنام-خواه/
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام خواهش Download New Song By Ramin Bibak Called Khahesh بزودی از رسانه اس موزیک.
دانلود آهنگ خواهش از رامین بی باک با لینک مستقیم | دانلود آهنگ
sakhamusic.ir/ramin-bibak-called-khahesh/
دانلود آهنگ جدید و بسیار زیبای رامین بی باک بنام خواهش با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320 - Download New Music By Ramin Bibak Called Khahesh.
آهنگ های رامین بی باک - دانلود آهنگ جدید
nicmusic.org/category/آهنگ-های-رامین-بی-باک/
دانلود تمام آهنگ های رامین بی باک بهمراه آلبوم ها و فول آلبوم آهنگ های رامین بی باک و متن ترانه ها و موزیک ها جدید ... دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام خواهش با دو کیفیت.
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام خواهش - نکس فور موزیک
nex4music.ir/5771/دانلود-آهنگ-جدید-رامین-بی-باک-به-نام-خوا/
برچسب ها: آهنگ جدیدتکست خواهش از رامین بی باکخواهشدانلود آهنگدانلود آهنگ جدیددانلود آهنگ جدید ایرانیدانلود آهنگ جدید رامین بی باکدانلود آهنگ خواهشدانلود آهنگ خواهش ...
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام خواهش
bia4music.ir/دانلود-آهنگ-جدید-رامین-بی-باک-به-نام-خوا/
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام خواهش + متن اهنگ. Download New Music Ramin Bibak – Khahesh + text Music. متن آهنگ خواهش رامین بیباک. دانلود آهنگ جدید رامین ...
دانلود آهنگ رامین بیباک خواهش - دانلود آهنگ جدید
popahang.com › سبک های موزیک › دانلود آهنگ پاپ
دانلود آهنگ رامین بیباک خواهش باپخش آنلاين باکيفيت 320 & 128 download new music Ramin ... دانلود آهنگ جدید رامین بیباک به نام خواهش بزودی از رسانه پاپ آهنگ
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام خواهش | بیر صدا
bir3da28.com/11304/download-music/ramin-bibak-khahesh/
دانلود آهنگ جدید رامین بی باک به نام خواهش Download New Music By Ramin Bibak Called Khahesh.
دانلود آهنگ جدید رامین بیباک بنام خواهش
musicbambo.org › آهنگ های رامین بیباک
۱ روز پیش - دانلود آهنگ جدید و زیبای رامین بیباک به نام خواهش Download New Music By Ramin Bibak Called Khahesh.

جستجوهای مربوط به دانلود آهنگ جدید رامین بی باک بنام خواهش

رامین بی باک جدید

رامین بی باک بعد تو

رامین بی باک سکوت

دانلود آهنگ رامین بی باک

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 164
  • آی پی دیروز : 251
  • بازدید امروز : 741
  • باردید دیروز : 2,655
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 11
  • بازدید هفته : 3,396
  • بازدید ماه : 42,754
  • بازدید سال : 312,796
  • بازدید کلی : 4,092,574