loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 159 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

تحقیق سیمان

تحقیق سیمان دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 26 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 24

تحقیق سیمان در 24 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

قیمت فایل فقط 4,700 تومان

خرید

تحقیق سیمان



سیمان

 

اگر از مخلوطی از سنگ آهك، خاك رس با گچ در كوره دوار با حرارت زیاد پخته شود و بعد با مقدار كمی گچ از طریق آسیاب كردن به پودر تبدیل شود، محصول بدست آمده سیمان خواهد بود. زمانی كه سیمان با آب مخلوط شود واكنش شیمیایی آغاز میگردد و برروی سطح هر دانه سیمان، محصولات حاصل از هیدراته شدن پدید می آید. كه بر اثر اتصال این محصولات به یكدیگرتمام دانه ها با هم ارتباط می‌یابند. براثر این ارتباط بتون سفت و سخت شده در نهایت، مقاومت حاصل می شود.

 

این واكنشهای شیمیایی (هیدراتاسیون ) نامیده می شود كه با تولید حرارت همراه است. البته در قطعات نازك، مانند دیوارهاو یا دال ها (تا 200 میلیمتر ضخامت ) حرارت حاصل از هیدراتاسیون به سرعت از بین می رود. پس از قالب برداری دیوارهایی با ضخامت 200 میلیمتر و بیشتر، حتی پس از 24 ساعت اززمان بتون ریزی چنانچه سطح آن لمس گردد، دمای بتون احساس می شود.

 

كارخانه سیمان سازی

 

روش تولید سیمان به این صورت است كه باتدا مواد خام آسیاب كرده و بعد آنها را با نسبتهای معین بطور كامل مخلوط می كنند و در مرحله بعد در یك كوره بزرگ دوار (دوران كننده) در درجه حرارت حدود 1300 تا 1400 درجه سانتیگراد حرارت می دهند. در این درجه حرارت به مرز ذوب شدن رسیده و بخشی از آنها ذوب می شوند و سبب ایجاد گلوله هایی به نام كلینكر می شود. كلینكر را سرد كرده و مقدار كمی سنگ گچ (1 تا2 درصد) به آن می افزایند و سپس آن را آسیاب می كنند تا بصورت پودر نرم درآید. محصول به دست آمده سیمان پرتلند تجارتی است كه به میزان بسیار وسیع در سراسر جهان تولید و مصرف می شود. مخلوط و آسیاب كردن مواد خام را می توان یا در آب و یا در حالت خشك انجام داد كه به همین جهت روشهای تر و خشك به وجود آمده است. روشهای واقعی تولید به ماهیت مواد خام مصرف شدهنیز بستگی خواهد داشت.

 

روش تر: مواقعی كه از سنگ آهك سست استفاده می شود، ابتدا آن را خرد كرده سپس به وسیله آسیاب شوینده در آب پخش می كنند (این آسیاب بصورت گداول مدوری است كه در آن بازوهای شعاعی حامل میله های به هم زن در گردش هستند، در اثر برخورد میله ها با قطعات،‌ مواد جامد آنها را خرد می كنند) خاك رس نیز ابتدا خرد شده، سپس در یك آسیاب مشابه، با آب مخلوط می شود. دو مخلوط به نحوی پمپ می شوند كه با نسبتهای قبلاً تعیین شده با یكدیگر مخلوط شده و از میان یك سری صفحات مشبك عبور كنند. دوغاب سیمان حاصل به داخل مخازن مخصوصی می ریزد (وقتی از سنگ آهك استفاده می شود ابتدا كوه را منفجر كرده و قطعات سنگی حاصل را در سنگ شكنها تا اندازه مورد نظر خرد كرده، مواد خرد شده را با خاك رسی كه در آب حل شده داخل آسیابهای گلوله ای می ریزند. در این حالت سنگ آهك كاملاً نرم شده و دوغاب سیمان حاصل به داخل مخازن نگهداری پمپ می شود). از این مرحله به بعد، بدون توجه به ماهیت اصلی مواد خام،‌روشها یكسان خواهند بود.

 

تعریف: دوغاب مایعی است كه از خامه رقیق تر و شل تر می باشد و مقدار آب آن از بین 35 تا 50 درصد است و تنها بخش كوچكی از مواد آن،‌ حدود 2% بزرگتر از 90 میكرون (مانده روی الك نمره 17 ASTN ) است. معمولاً تعداد زیادی مخزن برای نگهداری دوغاب وجود دارد وبه وسیله همزنهای مكانیكی، دمیدن هوای فشرده، از ته نشین شدن مواد جامد معلق در دوغاب جلوگیری به عمل می آید. همان طور كه قبلاً ذكر شد، مقدار آهك موجود تابعی از نوع مواد آهكی و رسی اولیه است. تنظیم نهایی جهت انجام تركیبات شیمیایی لازم را از مخلوط كردن دوغابهای مخازن مختلف به دست می آورند. دوغاب حاوی مقدار آهك لازم به داخل كوره دوار ریخته می شود. این كوره استوانه فولادی بزرگی است كه داخل آن با آستری از مواد نسوز پوشیده شده و قطر آن تا 5/7 متر و طول آن تا 230 متر می رسد. استوانه حول محور خود كه با افق زاویه ای كوچك می سازد، به آهستگی می چرخد. دوغاب حاوی مقدار آهك لازم به داخل كوره دوار ریخته می شود. این كوره استوانه فولادی بزرگی است كه داخل آن با آستری از مواد نسوز پوشیده شده و قطر آن تا 5/7 متر و طول آن تا 230 متر می رسد. استوانه حول محور خود كه با افق زاویه ای كوچك می سازد، به آهستگی می چرخد. دوغاب از انتهای فوقانی كوره وارد می شود و گرد زغال به وسیله هوای فشرده از انتهای تحتانی (جایی كه درجه حرارت به 1400 الی 1500 درجحه سانتیگراد می رسد) به داخل كوره پاشیده می شود. (زغال نباید خاكستر زیادی ایجاد كند. مقدار مصرف آن نیز برای یك تن سیمان بین 190 تا 350 كیلوگرم است) می توان مواد نفتی (150 لیتر در هر تن سیمان) یا گاز طبیعی را جایگزین گرد زغال كرد.

قیمت فایل فقط 4,700 تومان

خرید

برچسب ها : تحقیق سیمان , سیمان , تحقیق سیمان , بررسی سیمان , تحقیق بررسی سیمان , دانلود مقاله سیمان , تحقیق درمورد سیمان , كارخانه سیمان سازی , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

مدیر بازدید : 436 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

قابلیت كشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP )

قابلیت كشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP ) دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 6 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 347 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 13

قابلیت كشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP ) در 13 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

قابلیت كشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP )



مقدمه:

 

استفاده از مواد كامپوزیتی برای بدست‌ آوردن استحكام در ساختار بتن آرمه
(مخصوصاً پلیمرهای غنی شده از فیبرهای كربنی) به جای روشها و سبك های قدیمی همچون اتصال صفحه های فولادی بیشتر تریج داده می شود كه این خود ناشی از دلایلی است. دارا بودن خواص و مزایای مكانیكی ( رابطه بهتر بین مقاومت و وزن، و سختی و وزن) مقاومت بهتر در برابر خوردگی و زنگ زدگی و سادگی و سرعت بالای جایگزینی آن بعد از دهة 80 تحقیقات زیادی پیرامون ویژگی ها و كاربرد این مواد جدید انجام شد تا جایی كه نهایتاً توانستند با استفاده از فیبرهای كربن در ساختار بتن های مسلح نقش آن در بهبود و افزایش استحكام پی ببرند. نمونه های مقاومت یافته با این سیستم كاهش كشش را نشان می دهد از سویی باید بدانیم كه افزایش در كمیت و مقدار تقویت كننده ها بدون افزایش در ظرفیت بار در منطقه متراكم منجر به ایجاد عمق ( خیز) در محل محورهای خنثی شد و به دنبال آن باعث ایجاد مقاومت كمتری در محل گسستگی بار می شود ازطرف دیگرفیبرهای كربنی كه نقش ارتجاعی-پلاستیكی رادر هنگامشكست ایفا میكنند فاقد هرگونه خاصیت پلاستیكی میباشند. به یاد داشته باشیم كه متلاشی شدن تیرهای مقاومت یافته ناشی از شكست خمشی و انعطاف نمی باشد بلكه ناشی ازكمبود استفاده از مواد كامپوزیتی و تقویت كننده های FRP دربتون می باشد.

 

فعالیت ها وتحقیقات آزمایشگاهی

 

هدف از این تحقیق بررسی رفتارهای تیرهای مقاومت یافته دربتون های مسلح میباشد كه در آنهاتركیبی ازپلیمرهای غنی شده از فیبرهای كربنی به كار رفته است .8نوع تیر تكیه گاه و2 نوع از تقویت كننده های انعطاف پذیر نوع a وb با یك بازده مقاومتی 500MPA برای این قعالیت طرح ریزی شده اند یك بتن استاندارد مخلوط به كار رفته با حداكثر تراكم 12mm شامل سیمان 375كیلوگرم بر متر مربع و یك W/C ازنوع 4/0 تراكم مقاومتی بتن در روز آزمایش در جدول شماره 2 آمده است.

 

تیرهای مقاومت یافته با یك رشته كربن كه قابلیت ارتجاعی-پلاستیكی را نشان می دهد بعد از اتصال نوار هر به تیر های كشسان انتهای آنها به  وسیله تیرهای كربنی گیر داده می شود.خاصیت مكانیكی در جدول 1 آمده است.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : قابلیت كشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP ) , قابلیت كشش در تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح , قابلیت كشش تیرها , تیرهای مقاوم سازی شده بتن مسلح , مقاوم سازی بتن مسلح با استفاده از نوارها , قابلیت كشش بتن مسلح با استفاده از نوارها و پارچه های (CFRP ) , سی اف آر پی , كشش در تیرهای مقاوم سازی شده , نوارها و پارچه های سی اف آر پی , تحقیق قابلیت كشش تیرها , مقاله مقاوم سازی بتن مسلح با استفاده از نوارها , قا

مدیر بازدید : 125 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

صنعت ساختمان و توسعه پایدار

صنعت ساختمان و توسعه پایدار دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 5 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 12 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 12

صنعت ساختمان و توسعه پایدار در 12 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

صنعت ساختمان و توسعه پایدار



چكیده

 

توسعه پایدار و محیط زیست توجه متخصصان در صنعت ساختمان را به خود جلب كرده در حالی كه در كشور ما صنعت ساختمان در حال بكارگیری مصالح ساختمانی مدرن با استفاده از روش های ساخت وساز سنتی است.

 

كه این شیوه ساخت وساز در كشور دارای مشكلات كمی و كیفی می باشد. علاوه بر این استفاده از كارگران غیرماهر و سازگار نبودن سیستم رایج برای كارگذاری عایق حرارتی دلیل ناكارایی سیستم رایج می باشد. عوامل فوق مشكلات محیط زیست و توسعه پایدار در صنعت ساختمان سازی كشور است كه نیازمند مطالعه و تحقیق و ارائه راهكارهای مناسب جهت تعیین معیار برای انتخاب مصالح مناسب و سیستم ساختمانی كارآمد برای اهداف مختلف و در اقلیم های متفاوت است.

 

در شكل1: سیر تولید، استخراج، استفاده، به كارگیری مجدد، بازسازی، بازیافت و در نهایت تبدیل آن به ضایعات پركننده زمین نشان داده می شود (دومین چرخه شكل دهنده طبیعت كه معمارش خود ما هستیم)

 

شكل 1: گردش مواد در محیط زیست [3]

 

در رشته معماری نیز به طور گسترده حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار توجه متخصصان را به خود جلب كرده مخصوصاً گفته می شود طرح نامناسب معمار تأثیر جبران ناپذیری بر محیط زیست خواهد گذاشت.

 

درك توسعه پایدار در ساختمان دستخوش تغییراتی در سال های اخیر شده است.

 

در ابتدا موضوع تأكید بر محدودیت منابع و در دهه گذشته تأكید بر مسائل تكنیكی موضوع در ساختمان سازی مثل تكنیك های ساخت، قطعات و مصالح و انرژی بر اساس مفهوم طرح مطرح شد. امروزه نیز درك قابل توجهی از موضوعات غیرتكنیكی رشد كرده است. همچنین مسائل اقتصادی و توسعه اجتماعی به نوعی مطرح است [1]. حال در این بخش متخصصان درصدد استفاده از راهكارهایی چون انتخاب مصالح مناسب هستند و با اعمال روش هاش جدید مهندسی (روش تولید صنعتی، پیش ساخته) دست یابی به اهداف بلندمدت زیست محیطی و توسعه پایدار در صنعت ساختمان را پیگیری می كنند [2].

 

توسعه پایدار

 

توسعه پایدار، در صنعت ساختمان سیاست محوری در جوامع قرار گرفته است. البته تا مدتی ماهیت این ساست در بین دولتمردان و متخصصان نامشخص بود. برای آشنایی با اهداف اصلی این تفكر سئوالاتی به شرح ذیل مطرح شد:

 

- آیا ما مطمئن ترین و مناسب ترین نوع مصالح را به كار می بریم؟

 

-        آیا ما با اصول اولیه پایداری آگاهی كامل پیدا كرده ایم؟

 

-        آیا مصالح ساختمانی انتخاب شده شرایط خوبی برای اجرا فراهم می كنند؟

 

- آیا زمانی كه عمر مفید ساختمان تمام می شود می توان قطعات ان را دوباره به مصرف رساند؟

 

اخیراً تكنیك (life cycle Assessment) LCA ارزیابی فوق را به شكل كمیتی امكان پذیر می كند، در واقعLCA كنترل كننده سیر تكاملی و نحوه به كارگیری مواد از گهواره تا گور و نیز وسیله ای برای تعیین ضایعات زیست محیطی مواد است.

 

نقش فولاد در توسعه پایدار

 

مطالعات نشان می دهد یكی از مصالح ساختمانی كه بازیافت آن نسبت به دیگر مصالح بهتر است و همچنین نیازهای محیط زیست و توسعه پایدار پاسخ مثبت می دهد فولاد است.

 

ساخت مسكن و فن آوری

 

آمارها نشان می دهد ساخت و ساز مسكن نقش اساسی در آلودگی هوا، گسترش بكارگیری مصالح مناسب و روش های نوین ساخت و ساز ساختمان دارد. زیرا بیشترین ساخت و ساز در مسكن می باشد. از قرن ها پیش ساخت و ساز واحد مسكونی بر اساس مصالح قابل دسترس و سنت ها، فرهنگ ها و عوامل اجتماعی صورت می گرفت. فن آوریبر این روند تأثیر گذاشته  به طوری كه استفاده از مصالح مناسب غیرمنطقه ای برای حفاظت از محیط زیست و توسعه پایدار را توجیه پذیر كرده است و باعث شده است، حفاظت از منابع طبیعی و استفاده بهینه از انرژی به شكل مناسبی امكان پذیر شود.

قیمت فایل فقط 3,000 تومان

خرید

برچسب ها : صنعت ساختمان و توسعه پایدار , صنعت ساختمان و توسعه پایدار , صنعت ساختمان , توسعه پایدار , بررسی صنعت ساختمان , تحقیق توسعه پایدار , تحقیق صنعت ساختمان , مقاله ساختمان و توسعه پایدار , نقش فولاد در توسعه پایدار , ساخت مسكن و فن آوری , تحقیق توسعه پایدار ساختمان , پایدار ساختمان , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقاله , دانلود جزوه , دانلود تحقیق

مدیر بازدید : 41 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

كاربرد كامپوزیت‌های FRP در سازه‌های بتن آرمه و بررسی دوام آنها

كاربرد كامپوزیت‌های FRP در سازه‌های بتن آرمه و بررسی دوام آنها دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 13 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 337 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 40

كاربرد كامپوزیت‌های FRP در سازه‌های بتن آرمه و بررسی دوام آنها در 40 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

كاربرد كامپوزیت‌های FRP در سازه‌های بتن آرمه و بررسی دوام آنها



1 – مقدمه

 

بسیاری از سازه‌های بتن آرمة موجود در دنیا در اثر تماس با سولفاتها، كلریدها و سایر عوامل خورنده، دچار آسیب‌های اساسی شده‌اند. این مساله هزینه‌های زیادی را برای تعمیر، بازسازی و یا تعویض سازه‌های آسیب ‌دیده در سراسر دنیا موجب شده است. این مساله و عواقب آن گاهی نه تنها به عنوان یك مسالة مهندسی، بلكه به عنوان یك مسالة اجتماعی جدی تلقی شده است ]1[. تعمیر و جایگزینی سازه‌های بتنی آسیب‌دیده میلیون‌ها دلار خسارت در دنیا به دنبال داشته است. در امریكا، بیش از 40 درصد پلها در شاهراهها نیاز به تعویض و یا بازسازی دارند ]2[. هزینة بازسازی و یا تعمیر سازه‌های پاركینگ در كانادا، 4 تا 6 میلیارد دلار كانادا تخمین زده شده است ]3[. هزینة تعمیر پلهای شاهراهها در امریكا در حدود 50 میلیارد دلار برآورد شده است؛ در حالیكه برای بازسازی كلیة سازه‌های بتن آرمة آسیب‌دیده در امریكا در اثر مسالة خوردگی میلگردها، پیش‌بینی شده كه به بودجة نجومی 1 تا 3 تریلیون دلار نیاز است ]3[ !

 

از مواردی كه سازه‌های بتن آرمه به صورت سنتی مورد استفاده قرار می‌گرفته، كاربرد آن در مجاورت آب و نیز در محیط‌های دریایی بوده است. تاریخچه كاربرد بتن آرمه و بتن پیش‌تنیده در كارهای دریایی به سال 1896 بر می‌گردد ]4[. دلیل عمدة این مساله، خواص ذاتی بتن و منجمله مقاومت خوب و سهولت در قابلیت كاربرد آن چه در بتن‌ریزی در جا و چه در بتن پیش‌تنیده بوده است. با این وجود شرایط آب و هوایی و محیطی خشن و خورندة اطراف سازه‌های ساحلی و دریایی همواره به عنوان یك تهدید جدی برای اعضاء بتن آرمه محسوب گردیده است. در محیط‌های ساحلی و دریایی، خاك، آب زیرزمینی و هوا، اكثراً حاوی مقادیر زیادی از نمكها شامل تركیبات سولفور و كلرید هستند.

 

در یك محیط دریایی نظیر خلیج فارس، شرایط جغرافیایی و آب و هوایی نامناسب، كه بسیاری از عوامل خورنده را به دنبال دارد، با درجة حرارت‌های بالا و نیز رطوبت‌های بالا همراه شده كه نتیجتاً خوردگی در فولادهای به كار رفته در بتن آرمه كاملاً تشدید می‌شود. در مناطق ساحلی خلیج فارس، در تابستان درجة حرارت از 20 تا 50 درجة سانتیگراد تغییر می‌كند، در حالیكه گاه اختلاف دمای شب و روز، بیش از 30 درجة سانتیگراد متغیر است. این در حالی است كه رطوبت نسبی اغلب بالای 60 درصد بوده و بعضاً نزدیك به 100 درصد است. به علاوه هوای مجاور تمركز بالایی از دی‌اكسید گوگرد و ذرات نمك دارد [5]. به همین جهت است كه از منطقة دریایی خلیج فارس به عنوان یكی از مخرب‌ترین محیط‌ها برای بتن در دنیا یاد شده است [6]. در چنین شرایط، ترك‌ها و ریزترك‌های متعددی در اثر انقباض و نیز تغییرات حرارتی و رطوبتی ایجاد شده، كه این مساله به نوبة خود، نفوذ كلریدها و سولفاتهای مهاجم را به داخل بتن تشدید كرده، و شرایط مستعدی برای خوردگی فولاد فراهم می‌آورد [7-9]. به همین جهت بسیاری از سازه‌‌های بتن مسلح در نواحی ساحلی ایران نظیر سواحل بندرعباس، در كمتر از 5 سال از نظر سازه‌ای غیر قابل استفاده گردیده‌اند.

 

نظیر این مساله برای بسیاری از سازه‌های در مجاورت آب، كه در محیط دریایی و ساحلی قرار ندارند نیز وجود دارد. پایه‌های پل، آبگیرها، سدها و كانال‌های بتن آرمه نیز از این مورد مستثنی نبوده و اغلب به دلیل وجود یون سولفات و كلرید، از خوردگی فولاد رنج می‌برند.

 

2 – راه حل مساله

 

تكنیك‌هایی چند، جهت جلوگیری از خوردگی قطعات فولادی الحاقی به سازه و نیز فولاد در بتن مسلح توسعه داده شده و مورد استفاده قرار گرفته است كه از بین آنها می‌توان به پوشش اپوكسی بر قطعات فولادی و  میلگردها، تزریق پلیمر به سطوح بتنی و حفاظت كاتدیك میلگردها اشاره نمود. با این وجود هر یك از این تكنیك‌ها فقط تا حدودی موفق بوده است [10]. برای حذف كامل مساله، توجه محققین به جانشین كردن قطعات فولادی و میلگردهای فولای با مصالح جدید مقاوم در مقابل خوردگی، معطوف گردیده است.

 

مواد كامپوزیتی (Fiber Reinforced Polymers/Plastics) FRP  موادی بسیار مقاوم در مقابل محیط‌های خورنده همچون محیط‌های نمكی و قلیایی هستند. به همین دلیل امروزه كامپوزیتهای FRP، موضوع تحقیقات توسعه‌ای وسیعی به عنوان جانشین قطعات و میلگردهای فولادی و كابلهای پیش‌تنیدگی شده‌اند. چنین تحقیقاتی به خصوص برای سازه‌های در مجاورت آب و بالاخص در محیط‌های دریایی و ساحلی، به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند.


 

3 – ساختار مصالح FRP

 

مواد FRP  از دو جزء اساسی تشكیل می‌شوند؛ فایبر (الیاف) و رزین (مادة چسباننده). فایبرها كه  اصولاً الاستیك، ترد و بسیار مقاوم هستند، جزء اصلی باربر در مادة FRP محسوب می‌شوند. بسته به نوع فایبر، قطر آن در محدودة5 تا 25 میكرون می‌باشد [11].

 

رزین اصولاً به عنوان یك محیط چسباننده عمل می‌كند، كه فایبرها را در كنار یكدیگر نگاه می‌دارد. با این وجود، ماتریس‌های با مقاومت كم به صورت چشمگیر بر خواص مكانیكی كامپوزیت نظیر مدول الاستیسیته و مقاومت نهایی آن اثر نمی‌گذارند. ماتریس (رزین) را می‌توان از مخلوط‌های ترموست و یا ترموپلاستیك انتخاب كرد. ماتریس‌های ترموست با اعمال حرارت سخت شده و دیگر به حالت مایع یا روان در نمی‌آیند؛ در حالیكه رزین‌های ترموپلاستیك را می‌توان با اعمال حرارت، مایع نموده و با اعمال برودت به حالت جامد درآورد. به عنوان رزین‌های ترموست می‌توان از پلی‌استر، وینیل‌استر و اپوكسی، و به عنوان رزین‌های ترموپلاستیك از پلی‌وینیل كلرید (PVC)، پلی‌اتیلن و پلی پروپیلن (PP)، نام برد [3].

 

فایبر ممكن است از شیشه، كربن، آرامید و یا وینیلون باشد كه در اینصورت محصولات كامپوزیت مربوطه به ترتیب به نامهای GFRP، CFRP،AFRP  و VFRP شناخته می‌شود. در ادامه شرح مختصری از بعضی از فایبرهای متداول ارائه خواهد شد.

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

برچسب ها : كاربرد كامپوزیت‌های FRP در سازه‌های بتن آرمه و بررسی دوام آنها , كاربرد كامپوزیت های FRP , سازه های بتن آرمه , بررسی دوام سازه های بتن آرمه , كاربرد كامپوزیت های FRP در سازه های بتن آرمه , كامپوزیت های اف آر پی , تحقیق سازه های بتن آرمه , بررسی كاربرد كامپوزیت های FRP , مقاله بررسی دوام سازه های بتن آرمه , دوام كامپوزیت های اف آر پی , دانلود تحقیق كاربرد كامپوزیت های FRP در سازه های بتن آرمه و بررسی دوام آنها , پروژه , پژ

مدیر بازدید : 361 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

گزارش کارآموزی سـازه بتـن آرمه

گزارش کارآموزی سـازه بتـن آرمه دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 12 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 31 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 46

گزارش کارآموزی سـازه بتـن آرمه در 46 صفحه word قابل ویرایش با فرمت doc

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

گزارش کارآموزی سـازه بتـن آرمه

 

 

مقدمه

 

در این گزارش باتوجه به زمان مربوط به كارآموزی مراحل، آماده سازی برای ساخت و قالبندی و آرماتوربندی و بتن ریزی سقفها، تیرها و ستونها انجام شده است.

 

روش ارائه این گزراش به این صورت است كه در بخشهایی مستقل تحت عناوین مصرفی كلی پروژه آرماتورگذاری، قالبندی، بتن ریزی و اجرای سقف آورده شده است.

 

این كار به دلیل حفظ پیوستگی مطالب كارهای مختلف است مثلاً در قالبندی می‌توان به قالبها، قالبهای ستونها، تیرها و سقف و … جدا جدا اشاره كرد كه پیوستگی و نظم مطالب به هم می خورد ولی با بیان كامل ان در یك فصل همه مطالب در یكی آورده شده است.

 

بدیهی است كه ابتدا تیر یا ستون (و یا تیرچه) ساخته شده سپس در محل مرود نظر قرار داده شده، بعد قالبندی می كنیم، سپس بتن ریزی و بعد قالب برداری لذا با عنایت به دلیل فوق این گزارش به صورت بخشهای مستقل ارائه می شود.


 

فصل اول

 

معرفی پروژه

 

معرفی كلی

 

این ساختمان با كارفرمای شخصی و كاربری مسكونی در زمینی به مساحت سند برابر 200 مترمربع و مساحت پس از اصلاحی 187 مترمربع در سه طبقه و همراه با زیرزمین و پیلوت بنا شده است. اسكلت سازه به صورت بتنی است.

 

سه طبقه بصورت پلان معماری تیپ و هر یك به مساحت 9/106 مترمربع بنا شده است. در زیرزمین چهار انباری همراه با تاسیسات حرارتی جمعاً به مساحت 2/125 مترمربع قرار دارد.

 

در طبقه همكف (پیلوت) سه واحد پاركینگ در نظر گرفته شده است. زمین به صورت مستطیل كامل بوده و طول و عرض ان به ترتیب 70/18 و 10 متر است.

 

این ملك در زمین جنوبی واقع است و از طرف چپ و راست و كوچه پشتی توسط همسایه محصور گردیده است.


_____________________________________________________________________________


فهرست مطالب

 

 

مقدمه                                                                                    

 

فصل اول

 

معرفی پروژه                                                                            

 

معرفی كلی                                                                                

 

مشخصات فنی                                                                       

 

مصرفی سیستم سازه ای                                                                 

 

فصل دوم

 

آرماتورگذاری                                                                             

 

حمل و تخلیه و انبار كردن میلگردها                                                

 

برش میلگردها                                                                       

 

خم كردن میلگردها                                                                     

 

وصله كردن میلگردها                                                                

 

تمیز كردن میلگردها                                                          

 

حمل، نصب و استقرار میلگردها                                                    

 

آرماتور بندی ستونها                                                                  

 

آرماتورگذاری پله                                                                        

 

آرماتوربندی تیرها                                                                    

 

فصل سوم

 

 قالبندی                                                                                  

 

كلیات قالبندی                                                                       

 

انواع مصالح قالب                                                                    

 

اقتصاد قالب بندی                                                                    

 

قالبندی ستون                                                                            

 

پایه های اطمینان                                                                       

 

قالبندی تیرهای اصلی                                                                

 

قالبندی سقف                                                                          

 

باز كردن قالب                                                                          

 

چند نكته برای نگهداری ازبتن بعد از باز كردن قالبها                          

 

فصل چهارم

 

بتن ریزی                                                                                    

 

بتن ریزی در كارگاه

 

ویبره بتن                                                                                   

 

فصل پنجم

 

اجرای سقف تیرچه بلوك                                                                

 

فصل ششم

 

پیشنهادات                                                                                 

 

تركهای ناشی از زنگ زدن و فساد میلگردها                                       

 

تركهای ناشی از پوسیدگی آرماتور به دلیل كربناسیون بتن                       

تركهای ناشی از پوسیدگی آرماتور به دلیل رطوبت و اتمسفر

قیمت فایل فقط 5,500 تومان

خرید

برچسب ها : گزارش کارآموزی سـازه بتـن آرمه , گزارش کارآموزی سـازه بتن آرمه , سـازه بتن آرمه , بتن آرمه , دانلود گزارش کارآموزی سـازه بتن آرمه , دانلود گزارش کارآموزی عمران , تحقیق سـازه بتن آرمه , مقاله بتن آرمه , بررسی سـازه بتن آرمه , دانلود تحقیق بررسی سـازه بتن آرمه , گزارش کارآموزی سـازه بتن آرمه برای رشته عمران و معماری , پروژه , پژوهش , مقاله , جزوه , تحقیق , دانلود پروژه , دانلود پژوهش , دانلود مقال

مدیر بازدید : 304 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

آیین نامه کار ساختمان

آیین نامه کار ساختمان دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 4 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 193 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 25

آئین كار ساختمان تأسیسات تجهیزات فنی و بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذایی 1 ـ هدف و دامنه كاربرد در این آئین كار استاندارد و ضوابط كلی مربوط به ساختمان تاسیسات تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری در سردخانه‏های ثابت كه بمنظور نگهداری مواد غذائی و كشاورزی ساخته می‏شوند بیان می‏گردد

قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

آیین نامه کار ساختمان

 

 

 

 

 آئین كار ساختمان , تأسیسات , تجهیزات فنی و بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذایی

 

1 ـ هدف و دامنه كاربرد

 

 در این آئین كار استاندارد و ضوابط كلی مربوط به ساختمان , تاسیسات , تجهیزات فنی بهداشت و نگهداری در سردخانه‏های ثابت كه بمنظور نگهداری مواد غذائی و كشاورزی ساخته می‏شوند بیان می‏گردد .

 

2 ـ تعریف‏ها و اصطلاح ها

 

 2-1- تعریف بارها

 

 2-1-1- بار برودتی ـ باریست كه در زمان مورد نظر به دستگاهها وارد می‏شود .

 

 2-1-2- بار ناشی از كالا ـ باریست كه باید در واحد زمان از كالا گرفته شود تا به درجه حرارت مورد نظر برسد .

 

 2-1-3- بار سرویس ـ باریست كه بواسط ورود هوا و روشنایی و غیره به دستگاههای تبرید تحمیل می‏شود .

 

3 ـ طبقه بندی انواع سردخانه‏ها

 

 سردخانه‏ها بر دو نوع می‏باشد :

 

 3-1- سردخانه متحرك

 

 3-2- سردخانه ثابت ـ سردخانه ثابت مجموعه‏ایست از ساختمان و تاسیسات مناسب كه بتواند مصنوعأ شرایط خاصی نگهداری كالای مورد نظر ( مواد خوراكی و فاسد شدنی ) رااز نظر رطوبت نسبی و درجه حرارت و در صورت لزوم‏شرایط اختصاصی مربوط تامین نماید و درجه حرارت و در صورت لزوم شرایط اختصاصی مربوط تامین نماید .

 

 3-2-1- سردخانه تولیدی ـ در نقاط تولید مواد غذایی و محصولات كشاورزی برای جنس یا اجناس بخصوصی طرح وساخته میشود .

 

 3-2-2- سردخانه ذخیره‏ای - نزدیك به محلهای مصرف ویاتولید ساخته میشود تنوع كالا درآن معمولا " زیاد نیست كالای مورد نظر را میتوان در آن نزدیك به حداكثر زمان نگهداری توصیه شده در استانداردهای مربوط ذخیره نمود دفعات ورود وخروج سالیانه كالا درسردخانه كم میباشد .

 

 3-2-3- سردخانه توزیعی - در مراكز مصرف ویا نزدیك به آن قرار دارد . دفعات ورود وخروج وتنوع كالا در آن زیاد است .

 

 3-2-4- سردخانه ترانزیتی - در نقاط گمركی ونقاطی كه وسیله حمل و نقل تغییر میباید ساخته میشود . ورود وخروج كالا در آن معمولا " در محصولات بزرگ صورت میگیرد . مدت نگهداری كالا در آن معمولا " كوتاه است .

 

 3-2-5- سردخانه‏های اختصاصی - این سردخانه‏ها معمولا " در جوار هتلها , رستورانها , سوپر ماركتها , بیمارستانها وسایر مراكز كم مصرف ساخته میشود . ظرفیت این نوع سردخانه خاص نگهداری در این نوع سردخانه‏ها مشمول مقررات این استاندارد نمیباشد . لكن ملزم به رعایت مقررات خاص مراجع قانونی كشور در مورد حفظ بهداشت ونگهداری مواد غذایی میباشد .

 

 

فهرست مطالب:

 

 

آئین كار ساختمان , تأسیسات , تجهیزات فنی و بهداشت و نگهداری سردخانه مواد غذایی

 

هدف و دامنه كاربرد

 

تعریف‏ها و اصطلاح ها

 

طبقه بندی انواع سردخانه‏ها

 

ساختمان سردخانه

 

تاسیسات و تجهیزات

 

ایمنی و پیشگیری از حریق

 

ایمنی

 

بهداشت و نگهداری


قیمت فایل فقط 3,500 تومان

خرید

برچسب ها : آیین نامه کار ساختمان , دانلود آیین نامه کار ساختمان , خریئد آیین نامه کار ساختمان , خرید و دانلود آیین نامه کار ساختمان , دانلود و خرید آیین نامه کار ساختمان , دانلود رایگان آیین نامه کار ساختمان , اهرا فایل , فروشگاه فایل اهورا , دانلود مقاله رشته عمران , دانلود مقاله , دانلود تحقیق , دانلود و خرید مقاله , خرید پروژه , دانلود پروژه

مدیر بازدید : 337 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

بتن و فولاد

بتن و فولاد دسته: عمران و ساختمان
بازدید: 11 بار
فرمت فایل: doc
حجم فایل: 383 کیلوبایت
تعداد صفحات فایل: 31

بتن و فولاد دو نوع مصالحی هستند که امروزه بیشتر از سایر مصالح در ساختمان انواع بناها از قبیل ساختمان پلها،ساختمان سدها، ساختمان متروها،ساختمان فرودگاه ها و ساختمان بناهای مسکونی و اداری و غیره به کار برده می شوند

قیمت فایل فقط 5,200 تومان

خرید

بتن و فولاد

 

بتن و فولاد دو نوع مصالحی هستند که امروزه بیشتر از سایر مصالح در ساختمان انواع بناها از قبیل ساختمان پلها،ساختمان سدها، ساختمان متروها،ساختمان فرودگاه ها و ساختمان بناهای مسکونی و اداری و غیره به کار برده می شوند.و شاید به جرأت می توان گفت که بدون این دو پیشرفت جوامع بشری به شکل کنونی میسر نبود.با توجه به اهدافی که از ساخت یک بنا دنبال می شود،بتن و فولاد به تنهایی و یا به صورت مکمل کار برد پیدا می کنند. فولاد به لحاظ اینکه در شرایط به دقت کنترل شده ای تولید می شود و مشخصات و خواص آن از قبیل تعیین و با آزمایشات متعددی کنترل می شود،دارای کاربری آسانتر از بتن است. اما بتن در یک شرایط کاملا متفاوتی با توجه به پارامتر های مختلف از قبیل نوع سیمان،نوع مصالح و شرایط آب و هوایی تولید و استفاده می شود و عدم اطلاع کافی از خواص مواد تشکیل دهنده بتن و نحوه تولید و کاربرد آن می تواند ضایعات جبران ناپذیری را به دنبال داشته باشد. 

با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی در قرن اخیر، علم شناخت انواع بتن و خواص آنها نیز توسعه قابل ملاحظه ای داشته است، به نحوی که امروزه انواع مختلف بتن با مصالح مختلف تولید و استفاده می شود و هر یک خواص و کاربری مخصوص به خود را داراست.هم اکنون انواع مختلفی از سیمانها که حاوی پوزولانها ،خاکستر بادی،سرباره کوره های آهن گدازی،سولفورها،پلیمرها،الیافهای مختلف،و افزودنیهای متفاوتی هستند،تولید می شد. ضمن اینکه تولید انواع بتن نیز با استفاده از حرارت،بخار،اتوکلاو،تخلیه هوا،فشار هیدرولیکی،ویبره و قالب انجام می گیرد. 

بتن به طور کلی محصولی است که از اختلاط آب با سیمان آبی و سنگدانه های مختلف در اثر واکنش آب با سیمان در شرایط محیطی خاصی به دست می آیدو دارای ویژگیهای خاص است. اولین سؤالی که پیش می آید این است که چه رابطه ای بین تشکیل دهنده بتن باید وجود داشته باشد تا یک بتن خوب به دست آید و اصولا بتن خوب دارای چه شرایط و ویژگیهایی است. رابطه بین اجزاء تشکیلدر مواد تشکیل دهنده بتن نیز تحولات شگرفی حاصل شده است. استفاده از افزودنی های مختلف به عنوان ماده چهارم بتن، گسترش وسیعی یافته و در پاره ای از کشورها دیگر بتنی بدون استفاده از یک افزودنی در آن ساخته نمی شود. استفاده از سیمان های مختلف با خواص جدید و سیمان های مخلوط با مواد پوزولانی و نیز زائده های کارخانه های صنعتی روز به روز بیشتر شده و امید است که بتواند تحولی عظیم در صنعت بتن چه از نقطه نظر اقتصادی و چه از نظر دوام و نیز حفظ محیط زیست در قرن آینده بوجود آورد.

در سازه های بتنی مسلح نیز جهت پرهیز از خوردگی آرماتور فولادی از مواد دیگری چون فولاد ضد زنگ و نیز مواد پلاستیکی و پلیمری (FRP) استفاده می شود که گسترش آن منوط به عملکرد آن در دراز مدت گشته است. با توجه به نیاز روز افزون به بتن های خاص که بتوانند عملکرد قابل و مناسبی در شرایط ویژه داشته باشند،سعی شده است تا در این مقاله به پاره ای از این بتن ها اشاره گردد. کاربرد مواد افزودنی به ویژه فوق روان کننده ها و نیز مواد پوزولانی به ویژه دوده سیلیس در تولید بتن با مقاومت زیاد و با عملکرد خوب مختصراً آورده می شود. بتن های خیلی روان که تحولی در اجرا پدید آورده است و نیز بتن های با نرمی بالا برای تحمل ضربه و نیروهای ناشی از زلزله نیز از مواردی است که باید به آنها اشاره نمود. کوشش های فراوان برای مبارزه با مسأله خوردگی آرماتور در بتن و راه حل ها و ارائه مواد جدید نیز در اواخر سالهای قرن بیستم پیشرفت شتابنده ای داشته است که به آنها اشاره خواهد شد. 

دهنده بتن،در خواص فیزیکی و شیمیایی و همچنین نسبت اختلاط آنها با هم است.چه اگر مصالح یا آب و سیمانی با خواصی مناسب بتن با هم مخلوط گردند و در شرایط و محیطی مناسب به عمل آیند،یقینا بتن خوبی حاصل می شودو اصولا بتن خوب، بتنی است که دارای مقاومت فشاری دلخواه و رضایت بخشی باشد. رسیدن به یک مقاومت فشاری دلخواه و رضایت بخش بدین معناست که سایر خواص بتن مانند مقاومت کششی، وزن مخصوص، مقاومت دربرابر سایش، نفوذ ناپذیری، دوام، مقاومت دربرابر سولفاتها و ... نیز همسو با مقاومت فشاری، بهبود یافته و متناسب می شوند. 

اگر چه شناخت مصالح مورد مصرف در ساخت بتن و همچنین خواص مختلف بتن کار آسانی نیست اما سعی می شود به خواص عمومی مصالح و همچنین بتن پرداخته شود. 

بتن اینک با گذشت بیش از 170 سال از پیدایش سیمان پرتلند به صورت کنونی توسط یک بنّای لیدزی، دستخوش تحولات و پیشرفتهای شگرفی شده است.در دسترس بودن مصالح آن، دوام نسبتاً زیاد و نیاز به ساخت و سازهای فراوان سازه های بتنی چون ساختمان ها، پل ها، تونل ها، سدها، اسکله ها، راه ها و سایر سازه های خاص دیگر، این ماده را بسیار پر اینک حدود سه تا چهار دهه است که کاربرد این ماده ارزشمند در شرایط ویژه و خاص مورد توجه کاربران آن گشته است.

اکنون کاملاً مشخص شده است که توجه به مقاومت تنها به عنوان یک معیار برای طرح بتن برای محیطهای مختلف و کاربریهای متفاوت نمی تواند جوابگوی مشکلاتی باشد که در درازمدت در سازه های بتنی ایجاد می گردد. چند سالی است که مسأله پایایی و دوام بتن در محیط های مختلف و به ویژه خورنده برای بتن و بتن مسلح مورد توجه خاص قرار گرفته است.مشاهده خرابی هایی با عوامل فیزیکی و شیمیایی در بتن ها در اکثر نقاط جهان و با شدتی بیشتر در کشور های در حال توسعه، افکار را به سمت طرح بتن هایی با ویژگی خاص و با دوام لازم سوق داده است. در این راستا در پاره ای از کشورها مشخصات و دستورالعمل ها واستانداردهایی نیز برای طرح بتن با عملکرد بالا تهیه شده و طراحان و مجریان در بعضی از این کشورهای پیشرفته ملزم به رعایت این دستورالعمل ها گشته اند.

نوع فایل: word

سایز:383 KB

تعداد صفحه:31 

قیمت فایل فقط 5,200 تومان

خرید

برچسب ها : بتن و فولاد , بتن و فولاد , بتن , فولاد , مصالح , ساختمان پلها , ساختمان سدها , علم و تکنولوژی , پوزولانها , خاکستر بادی , پلیمرها , فولاد ضد زنگ , تحقیق , جزوه , مقاله , پایان نامه , پروژه , دانلود تحقیق , دانلود جزوه , دانلود مقاله , دانلود پایان نامه

مدیر بازدید : 55 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

فروش خانه های پیش ساخته، کانکس ، کاروان و ساندویچ پانل

 

گروه صنعتی میاک 
سازنده بروزترین و شکیلترین سازه های فولادی و کانکس با متد روز اروپا 

بدون واسطه و با نازلترین قیمت 

کانکس های خاص به سفارش شما مشتریان عزیز و یا معماران گروه صنعتی میاک 

با تجربه ای بیش از 20 سال در زمینه ساخت خانه های پیش ساخته و همکاری با شرکت های بزرگ و پروژه های بین المللی 

حتما از سایت گروه صنعتی میاک دیدن فرمایید .

کارشناسان ما آماده راهنمایی به شما مشتریان عزیز 
 

مدیر بازدید : 298 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

 

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد

در یک روز بارانی پاییزی حسابی می چسبد که توی تخت‌‌تان لم داده و کتابی بخوانید و یا جدول دشواری را حل کنید و یا این که حتی همان جا بمانید و استراحت کنید اما برای انجام هر یک از مواردی که ذکر شد شما به یک پراغ خواب خوب کنار تختتان نیازمندید.

یافتن چراغ خواب کامل و عالی در کلام آسان اما در عمل سخت است. برای یافتن چراغ خوابی ایده‌آل در اینجا ایده هایی را در اختیارتان گذاشته ایم که به شما در این زمینه کمک می کند.

 

.

چراغ خواب خمیده

چراغ‌هایی با قابلیت خم شدن گردنشان بسیار اید‌ه‌آل هستند زیرا به شما این امکان را می دهند که به هر سمتی که بخواهید نور را هدایت کنید و نورپردازی مطابق میلتان را ایجاد کنید.

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

چراغ خواب‌های شارژر

به احتمال بسیار زیاد شما همین حالا هم در حال شارژ کردن گوشی همراهتان در کنار تختتان هستید پس چرا چراغ خواب و شارژر را با یکدیگر ترکیب نکرده تا همه امکانات در یک چیز خلاصه شوند؟ همچنین فناوری امروزه این امکان را به شما می دهد که از شر آن همه کابل اضافی نیز خلاص شوید و از چراغ خواب شارژی بیسیم استفاده کنید.

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

چراغ خواب سبک حبابی

چراغ‌هایی که با شیشه های حبابی پوشیده شده‌اند نوعی نور فیلتر شده را ساطع می کنند که بر اساس نه شیشه به کار رفته در ساخت حباب کیفیت نور متفاوت است. شیشه شفاف باعث می شود نور بدون تغییر از آن ساطع شود در حالی که شیشه تیره‌تر نوعی نور با شدت کم‌تر که می تواند بر اساس حالت احساسی شما نیز باشد ساطع می کند.

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

دوازده نمونه چراغ خواب‌ که به اتاق خوابتان زیبایی می بخشد,دوازده نمونه چراغ خواب,چراغ خواب,

.

منبع : contemporist.com

ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر

.

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

.

————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار
متناسب با نیاز خانواده های ایرانی
ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی
طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت
گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا

بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی
حجم: ۱۰ گیگ
ارائه شده در ۳ DVD

برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید.

مدیر بازدید : 81 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

 

مدل سه بعدی صندلی راحتی مخصوص تری دی مکس

در این بخش از سازه برتر با یک مجموعه مدل سه بعدی همراه شما هستیم.

این مجموعه شامل ۱۲ عدد مدل آماده صندلی راحتی در سبک های کلاسیک و مدرن مخصوص تری دی مکس و VRay می باشد که دارای طراحی شیک و حرفه ای هستند.

بمنظور دسترسی سریع و انتخاب درست مدل ها، رندر پیش نمایش تمامی مدل ها نیز در مجموعه گنجانده شده است.

برای دانلود مجموعه در ادامه مطلب همراه باشید.

 

.

.

عنوان : مدل سه بعدی صندلی راحتی مخصوص تری دی مکس

سازگار با تری دی مکس ۲۰۱۴ و ویری ۲٫۴ به بالا

رندر پیش نمایش مدل ها موجود می باشد.

حجم فایل در حالت فشرده : ۱۴۹ MB

حجم فایل در حالت خارج از فشرده : ۳۴۴ MB

پسورد فایل فشرده : www.saze20.ir

(پسورد را تایپ نمایید.)

 

Download

 

****

 مجموعه عظیم مدل های سه بعدی کلاسیک و مدرن با کیفیت فوق العاده بالا

****

پکیج آموزش تخصصی پست پروداکشن معماری در فتوشاپ

مدیر بازدید : 229 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت معرفی مهندسی ارزش

دانلود پاورپوینت معرفی مهندسی ارزش,پاورپوینت معرفی مهندسی ارزش,معرفی مهندسی ارزش,

دانلود پاورپوینت معرفی مهندسی ارزش

در این مطلب از سازه برتر پاورپوینت معرفی مهندسی ارزش را برای دانلود قرار داده ایم. مهندسی ارزش (Value Engineering)،تلاشی است سازمان یافته که با هدف بررسی و تحلیل تمام فعالیتهای یک طرح، )از زمان شکل‌گیری تفکر اولیه تا مرحله طراحی و اجرا و سپس راه اندازی و بهره برداری( انجام می شود و به عنوان یکی از کارآمدترین و مهم ترین روشهای اقتصادی در عرصه فعالیتهای مهندسی، شناخته شده است.

مهندسی ارزش در چهارچوب مدیریت پروژه، ضمن اینکه به تمام اجزای طرح توجه می کند، هیچ بخشی از کار را قطعی و مسلم نمی داند. هدف مهندسی ارزش، زمان کمتر برای رسیدن به مرحله بهره برداری بدون افزودن بر هزینه ها یا کاستن از کیفیت کار است.

 

.

سیر تاریخی مهندسی ارزش

تحلیل ارزش” به صورت یک روش فنی ویژه ، در سال های پس از جنگ جهانی دوم صورت گرفت . کار طراحی و تدوین این روش به دستور هنری ارلیچر(Henry Erlicher ) معاون فنی بخش خرید های شرکت جنرال الکتریک آغاز شد .

.

نقاط عطف درمهندسی ارزش

سال ۱۹۴۷ : برنامه تحلیل ارزش در شرکت جنرال موتور امریکا  به وجود آمد.
سال ۱۹۵۲ : تشکیل اولین سمینار تحلیل ارزش
سال ۱۹۵۸ : دریافت بزرگترین نشان افتخار نیروی دریایی توسط آقای مایلز
سال ۱۹۵۹ : تشکیل جامعه مهندسین ارزش آمریکا  Save در واشنگتن

سال ۱۹۶۲ : بکار گیری مهندسی ارزش در قرار دادهای بیش از صد هزار دلار وزارت دفاع آمریکا
سال ۱۹۷۷ : جامعه مهندسی ارزش هندINVEST دراکتبرهمین سال تاسیس شد واولین کنفرانس ملی دردهلی برگزارشد.
سال ۱۹۸۸ : کنفرانس مهندسی ارزش در ایالت هاوایی امریکا برگزار شد.
سال ۱۹۹۲ : فدراسیون جهانی مهندسی ارزش تشکیل شد.
.

دانلود پاورپوینت معرفی مهندسی ارزش

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)

برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

حجم فایل در حالت فشرده: ۱٫۰۴۲ KB

.

———————————————————————————

پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت حوادث ناشی از کار

دانلود پاورپوینت پیدایش ترک در ساختمان

دانلود پاورپوینت کلیسای چوپان

دانلود پاورپوینت ساختمان LSF

دانلود پاورپوینت طراحی اقلیمی گرم و خشک

مدیر بازدید : 99 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

خانه های خالی از سال بعد مشمول مالیات می شوند

خانه های خالی از سال بعد مشمول مالیات می شوند,مسکن,اخبار مسکن,

خانه های خالی از سال بعد مشمول مالیات می شوند

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد: با رونمایی از “سامانه شناسایی خانه های خالی” در سال ۱۳۹۶ این خانه ها مشمول مالیات می شوند.

حامد مظاهریان اظهار کرد: روند ایجاد سامانه شناسایی خانه های خالی به خوبی در حال بررسی است و هفته قبل در نهاد ریاست جمهوری مطرح شد.

 

وی افزود: با توجه به اینکه بخشهای مختلف دولت درگیر این سامانه هستند هم اکنون تمرکز روی این موضوع است و به موقع از سال ۱۳۹۶ که خانه های خالی مشمول مالیات می شوند این سامانه راه اندازی خواهد شد.

.

رکود مسکن بخش ظرفیت فشار مالیاتی

مظاهریان در پاسخ به این سوال که با توجه به رکود مسکن، این بخش ظرفیت فشار مالیاتی را دارد یا خیر، گفت: بحث تخصصی مناقشه آمیزی در مورد مالیات بر خانه های خالی و میزانی که قانون تعیین کرده جریان دارد اما به هر حال این موضوع مصوبه مجلس است و باید اجرا شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: ما از یک سو چشم به اجرای قانون مالیات بر خانه های خالی داریم که بتوانیم خواسته مجلس را انجام دهیم و از سوی دیگر در حال مباحثه با متخصصان و مجلس هستیم تا اگر امکان پذیر باشد اصلاحاتی در این قانون صورت گیرد.

بنابراین گزارش، از آذرماه سال قبل وزارت راه و شهرسازی شش ماه زمان داشت تا سامانه مالیات خانه های خالی را افتتاح کند اما به نظر می‌رسد این وزارتخانه قصد ندارد در شرایط رکود ساخت و ساز با اتخاذ سیاست‌های مالیاتی به سازندگان پشت پا بزند.

.

اصلاحیه طرح مالیات های مستقیم

قرار بود از ابتدای سال ۱۳۹۵ بر اساس “اصلاحیه طرح مالیات‌های مستقیم” خانه های خالی مشمول مالیات شوند که البته هنوز سامانه آن راه‌اندازی نشده است.

این تاخیر البته چندان بی‌فایده نیست؛ زیرا تولیدکنندگان مسکن با توجه به رکود معاملات حال و روز خوبی ندارند و هم اکنون تولید مسکن سالیانه بیش از ۴۰۰ هزار واحد نیست؛ در حالی که کشور به سالیانه یک میلیون مسکن نیاز دارد.

از سوی دیگر مالیات بخش مسکن آنقدر نیست که دولت بتواند به عنوان درآمدی هنگفت روی آن حساب باز کند.

انبوه‌سازان می‌گویند در تمام دنیا وقتی یک بخش اقتصادی با رکود مواجه می‌شود دولت‌ها با ارایه مشوق عوارض و ارایه تسهیلات ارزان قیمت آن بخش را از رکود درمی‌آورند؛ اما در حالی که بخش مسکن از سال ۱۳۹۱ تا کنون با سنگین‌ترین رکود سه دهه اخیر مواجه شده، دولت قصد دارد خانه های خالی که فروش نرفته و با خواب سرمایه مواجه شده‌اند مشمول مالیات کند.

برخی کارشناسان بیان می کنند برای مالکانی که قصد فروش یا اجاره ملک خود را ندارند فرار از مالیات کار چندان سختی نیست و می توان با کشیدن پرده، چیدن اثاث و روشن نگه داشتن چراغ خانه برای چرخش کنتور، اداره مالیات را گول زد. در عین حال این گروه معتقدند بخش ساخت و ساز هم اکنون شرایط تحمل فشار مالیاتی را ندارد.
.

منبع: ایسنا

.

———————————————————————————

برای مطالعه اخبار عمرانی اینجا کلیک کنید

برای مطالعه اخبار نظام مهندسی اینجا کلیک کنید

———————————————————————————

پیشنهاد می کنیم این مطالب را نیز مشاهده کنید:

دانلود پاورپوینت بررسی پی گسترده و شمع، مهندسی پی

ضوابط صدور پروانه برای قطعات تفکیکی بیش ۱۰۰۰ متر مربع

مراحل طراحی و اجرای یک ساختمان بطور کامل

قوانین و اصولات کلی برای ساخت یک بیمارستان

آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

مدیر بازدید : 61 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (1)

8 ایده برای آراستن دیوار بالای تخت خواب

8 ایده برای آراستن دیوار بالای تخت خواب,دکوراسیون,دکوراسیون داخلی

۸ ایده برای آراستن دیوار بالای تخت خواب

فضای خالی دیوار بالای تخت می تواند برای آراستن و تزئین کاملا چالش ‎‌برانگیز باشد. هر چیزی که در این فضا به کار می‌برید باید هم بیانگر شما و شخصیت‌ تان باشد و هم به زیبایی اتاق بیافزاید. بدین منظور در این مطلب هشت راه برای آراستن فضای خالی دیوار بالای تخت ‌تان را معرفی می کنیم :

۱_ اثر هنری

چه جایی بهتر برای آویختن اثری هنری! با این کار شما هم شخصیت ‌تان را ابراز کرده‌اید و هم به زیبایی اتاق افزوده‌اید.

.

Bedroom Design Ideas

.

۲_ تاج تخت‌ تان از اندازه معمول بزرگتر باشد

تاج تخت بزرگ فضای خالی را پر می کند و جلوه‌ای رنگین به اتاق خواب می دهد و مطالعه در تخت را اندکی آسان‌تر می کند.

.

Bedroom Design Ideas

.

۳_ نصب اشیای هنری

قطعات مجسمه‌ای سه بعدی رنگ، بعد و جلوه‌ای خاص را به اتاق‌ تان می‌دهند ضمن این که بدین وسیله شما موارد علاقمندی و اشتیاق خودتان را نیز بیان می کنید.

.

Bedroom Design Ideas

.

۴_ تاج نخت ‌تان را به فضای اطراف گسترش دهید

گسترش تاج تخت تا سقف نوعی جلوه بسیار خاص به اتاق‌ تان می ‌بخشد.

.

Bedroom Design Ideas

.

۵_ نقاشی دیواری

کشیدن یک نقاشی دیواری بر دیوار پشتی تخت ‌تان حرکتی جسورانه است که می تواند بسیار نمایشی و زیبا باشد.

.

Bedroom Design Ideas

.

۶_ نورپردازی

فضای خالی پشت تخت تان جایی مناسب برای نصب کردن چراغ است. آن‌ها نه تنها اتاق را روشن می کنند بلکه جنبه ای تزئینی و تجسمی نیز برای اتاق دارند.

.

Bedroom Design Ideas

.

۷_ قفسه

افزودن قفسه به بالای تخت‌تان می تواند فضایی را برای نگهداری اشیاتان در اختیارتان بگذارد ضمن این که هنگام خواب بخ وسایل مورد نیازتان دسترسی خواهید داشت.

.

Bedroom Design Ideas

.

۸_ قفسه‌های تعبیه شده در دیوار

بر خلاف قفسه های مورد قبل، این نوع قفسه ها درست در داخل دیوار ساخته شده‌اند این قفسه‎‌های تعبیه شده در دیوار کمک می‌ کنند تا به اشیا ضروریتان به هنگام شب دسترسی راحتتری داشته باشید.

.

Bedroom Design Ideas

.

______________________________________________

منبع : contemporist.com

ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر

.

.

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

.

————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار
متناسب با نیاز خانواده های ایرانی
ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی
طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت
گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا

بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی
حجم: ۱۰ گیگ
ارائه شده در ۳ DVD

برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید.

مدیر بازدید : 458 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت فضا در معماری

دانلود پاورپوینت فضا در معماری, پاورپوینت فضا در معماری,فضا در معماری

دانلود پاورپوینت فضا در معماری

در این مطلب از سازه برتر به شما همراهان عزیز رابطه فضا و معماری را بازکو می کنیم کاربران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر این مقاله را دانلود کنند.

.

مقدمه

وابستگی انسان به فضا ، ریشه های عمیقی دارد . این دلبستگی از نیاز به درک روابط اجتماعی انسان ، جهت کسب مفهوم و فرمانروایی بر دنیای حوادث و رویدادها سرچشمه می گیرد .

 

بشر بین خود و اشیاء رابطه ایجاد می کند . بدین معنی که وی خود را به طریق فیزیولوژی با اشیاء وفق داده و ایجاد سازگاری می کند .

چون حرکات بشر در فضا انجام می شود ، لذا فضا بیان کننده وجه ویژه ای از ایجاد ارتباط میان انسان ها و میان انسان ها و محیط نبوده بلکه صورتی است جامع از هرگونه ایجاد ارتباط و دربرگیرنده آن .

بنابراین می توان بر این نکته تاکید کرد که فضا فقط یک جنبه از ایجاد ارتباط کلی است .

.

فضا چیست؟

«ذرات فضا چیزی را باز می نمایاند که فضا می خواهد باشد.» لوئی کان

نزدیکترین تعریف برای فضا ، به نظر می رسد چنین است که فضا را خلائی در نظر بگیریم که می تواند شی را در خود جای دهد و یا از چیزی آکنده شود.

فضا در واقع چیزی نیست که تعریف دقیق داشته باشد ، اما قابل اندازه گیری است .

ارسطو اولین متفکر اروپایی باستان ، فضا را قابل قیاس با ظرف می داند که جایی خالی است و برای وجود داشتن باید پیرامون آن محصور باشد ، یعنی ارسطو برای فضا نهایتی در نظر می گیرد .

.

مفهوم فضا از دید لغوی

فرهنگ معین:

فضا یعنی مکان وسیع – زمین فراخ – ساحت – مکانی که کره ی زمین در منظومه ی شمسی اشغال می کند.

دهخدا:

آندروای برابر با واژگون نیست و برابر فضا است و نه هوا.

.

فضا در معماری:

معماری یک هنر است که بیانش از طریق فضا است.

در کل فرم فضا و تآثیر آن بر انسان بیانگر و معرف فضا است.

یک فضا وقتی زیباست که صفتهای ویژه ی فضا با عملکردهای فضا هماهنگی داشته باشند.

.

دانلود پاورپوینت فضا در معماری

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)

برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

حجم فایل در حالت فشرده: ۱٫۴۸ KB

مدیر بازدید : 159 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت پارکت لمینت

دانلود پاورپوینت پارکت لمینت,پاورپوینت پارکت لمینت,پارکت لمینت,

دانلود پاورپوینت پارکت لمینت

در این مطلب از سازه برتر پاورپوینت لمینت را برای دانلود قرار داده ایم که توضیحاتی در مورد مزایا و ویژگی های پارکت است از کاربران رنگی در نوار لبه پی وی سی: نوارهای PVC مخفف عبارت Polyvinyl chloride می باشد نوارهایی هستند که جهت افزایش مقاومت لبه های بیرون قطعه کار در برابر ضربه ورطوبت مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوارها با ضخامت ، ابعاد ورنگهای مختلف به بازار عرضه می گردند و انتخاب برای هر استفاده خلاق و خوش ذوق را راحتر نموده و متناسب با فضای مورد نظر( کابینت آشپز خانه و دکوراسیون داخلی ) به کار برده می شوند البته چسباندن این نوار ها نیاز به چسب مخصوص گرانول(hotmeit)و دستگاه لبه چسبان دارد.

 

.

استفاده از رنگ در آشپز خانه

هرگز از قدرت جادوئی رنگ غافل نشوید، رنگ می تواند آشپز خانه شما را به فضایی تبدیل کند که مایل باشید همه وقتتان را در آنجا بگذرانید. جذابیت و همراهی با زیبا ترین طرحهای چوب در قالب پارکتهای لمینت: پارکتها با طرحهای چوبی بی نظیر، چشم هر بیننده ای را به خود مجذوب می کند و احساسی طبیعی از چوب را به شما منتقل می نماید.

.

اجرای انواع پوششهای سلولزی

مزایای پوششهای سلولزی نسبت به پوششهای سنتی:تنوع بسیار زیاد در زیبایی و طراحی گردو غبار را جذب نمی کند( دآنتی استاتیک) عایق حرارتی (صرفه جویی در انرﮊ ی) آکوستیک(عایق صدا) مناسب برای سالنها ی اجتماعات به سرعت قابل اجرا و استفاده است بدون بو و ایجاد حساسیت در حین اجرا وبعد از آن قابلیت ترمیم موضعی با حداقل تفاوت با چسب ﮊاپنی

.

ویژگی های پارکت:

نصب سریع و آسان
تنوع در طرح و رنگ
مقاوم در برابر خراش
مقاوم در برابر اجسام تیز
مناسب برای منازل و ادارات

مقاوم در برابر اشعه های UV
سازگار با محیط
مناسب برای گرمایش از کف
مقاوم در برابر سایش
ضخامت HDF
مقاوم در برابر لکه
مقاوم در برابر حرارت (حتی ذغال افروخته)

.

دانلود پاورپوینت پارکت لمینت

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)

برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

حجم فایل در حالت فشرده: ۱۴۵ KB

.

مدیر بازدید : 79 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

بهبود شرایط در بازار مسکن

بهبود شرایط در بازار مسکن,بازار مسکن,مسکن,

بهبود شرایط در بازار مسکن

معاون بانک مرکزی از بهبود شرایط در بازار مسکن خبر داد و گفت که طی این چند ماه اخیر، شاهد بهبود علائم در بخش مسکن بودیم، کما اینکه معاملات نیز در تهران افزایش یافته، اما بخش مسکن همچنان نیازمند توجه است

پیمان قربانی افزود: عمده فعالیت‌های بانک مرکزی در ایجاد ثبات در اقتصاد کلان و ایجاد شفافیت خلاصه می‌شود، زیرا تلاش ما همواره با تأکید بر مهار تورم و کمک به رشد اقتصادی کشور بوده است.

منتهی با توجه به شرایطی که کشور در آن قرار داشت و رشد تورم شتابان و رشد منفی سرمایه‌گذاری بانک مرکزی ابتدا سعی کرد محیط را با ثبات کند و سپس به سمت رشد سرمایه‌گذاری حرکت کند.

 

.

هدایت منابع به سمت فعالیت‌های تولیدی

وی افزود: بر همین اساس در بدو امر تقویت انضباط مالی و استفاده از روش های غیردستوری در تعیین نرخ سود بانکی در بخش سیاست پولی دنبال شد.

معاون اقتصادی رئیس بانک مرکزی کشور تأکید کرد: در حوزه سیاست اعتباری نیز هدایت منابع به سمت فعالیت‌های تولیدی، تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، بهبود تأمین مالی خرد خانوارها نیز از  دیگر محورهای مهم بود که پیگیری شد.

قربانی ادامه داد: همچنین در حوزه سیاست‌های ارزی، ثبات بخشی به بازار ارز و زمینه سازی برای یکسانسازی نرخ ارز را دنبال کردیم.

وی رشد نقدینگی را در سال ۱۳۹۱ بالا خواند و گفت: عمده رشد نقدینگی به دلیل مسکن مهر بود، اما در سال‌های ۱۳۹۲ رشد نقدینگی به‌آرامی کاهش یافت. در واقع ما به دنبال این بودیم که در سیاست پولی انقباضی عمل کنیم، لذا رویکرد انضباطی را در پیش گرفتیم و کاهش آرام رشد نقدینگی را دنبال کردیم.

.

نوسانات بازار ارز در دوره پیش از انتخابات

معاون اقتصادی رئیس بانک مرکزی کشور با اشاره به نوسانات بازار ارز در دوره پیش از انتخابات گفت: در حوزه بازار ارز و سیاستهای ضد تورمی تا قبل از انتخابات ریاست جمهوری بازار ارز تلاطم زیادی داشته است.

اما بعد از انتخابات با تلاطم‌هایی که کمابیش وجود داشت، بانک مرکزی توانست با وجود صیانت از ذخایر ارزی کشور ثبات را حفظ کند، زیرا این بخش از نظر سرمایه‌گذاری برای بخش داخلی و خارجی بسیار مهم بود.

قربانی با اشاره به اقدامات بانک مرکزی در جهت کاهش نرخ سود بازار بین‌بانکی گفت: از جمله اقدامات بانک مرکزی در جهت کاهش نرخ سود بازار بین‌بانکی ساماندهی بدهی بانک‌ها به بانک مرکزی، راه‌اندازی و تکمیل پوشش سامانه چکاوک، کاهش نسبت سپرده قانونی، سپرده‌گذاری بانک مرکزی در بازار بین بانکی و در نتیجه کاهش نرخ سود بازار بین‌بانکی بود.

معاون اقتصادی رئیس بانک مرکزی کشور تأکید کرد: در راستای بهبود بخش مسکن، معرفی ابزارهای جدید مالی، افزایش سقف تسهیلات، کاهش نرخ سود تسهیلات و تقویت منابع مالی ازجمله بخش‌هایی است که دنبال می‌کنیم.

.

فعال شدن شعب خارجی بانکهای کشور

قربانی از فعال شدن شعب خارجی بانکهای کشور خبر داد و گفت: در راستای گسترده شدن فعالیت‌ها، شعب خارجی بانک‌های کشور و همچنین دفاتر نمایندگی بانک‌های خارجی نیز در حال فعال شدن در ایران هستند که از جمله این‌ها می‌توان به ووری بانک کره، مسقط عمان و یوکو بانک هند اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به بهبود چشم‌انداز اقتصادی کشور، پیش‌بینی صندوق بین‌المللی پول حاکی از افزایش رشد اقتصادی کشور به سطوح بالای ۴.۵ درصد و کاهش نرخ تورم به حدود ۹.۲ درصد است.

معاون اقتصادی رئیس بانک مرکزی کشور در پایان تأکید کرد: نیروی کار ارزان و زیرساخت‌های مناسب در کشور از مزایای اقتصاد ایران است که می توان به سرمایه‌گذاران خارجی گوشزد کرد.

.

مدیر بازدید : 275 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

 

معماران زاها حدید و طراحی مرکز اداری میراث شهری در عربستان سعودی

معماران زاها حدید,طراحی مرکز اداری میراث شهری در عربستان سعودی,طراحی مرکز اداری,

معماران زاها حدید و طراحی مرکز اداری میراث شهری در عربستان سعودی

پس از برگزاری رقابتی در سال ۲۰۱۵، معماران زاها حدید برای طراحی مرکز اداری میراث شهری در عربستان سعودی شهر درعیه انتخاب شدند. این ساختمان به وسعت ۸۷۸۰ مترمربع میزبان اداره اصلی مزه میراث شهر است و بخشی از پیشنهاد جاری برای تبدیل شدن به مکانی برای حفظ میراث جهانی یونسکو و برنامه احیا دره وادی حنیفه می باشد.

 

.

این برنامه شامل موارد زیر می شود:

گالری نمایش همیشگی، کتابخانه، سالن سخنرانی، فضای آموزشی برای تمامی سنین، و همچنین انستیتویی علمی برای اجرای تحقیقات میدانی و مستند کردن مکان های باستانشناسی در درعیه.

طراحی این مرکز بستر فرهنگی و جغرافیای که در آن قرار گزفته است را لحاظ کرده است و بر رابطه متقابل انسان و طبیعت تمرکز می کند که بر اساس واحه‌ای که در دره وادی حنیفه واقع شده تعریف می شود.

این مفهوم با فراهم آوردن تسهیلاتی حول دهلیزی که در هسته آن آب وجود داشت و همچنین چهار واهه سبز ایجاد شده در درون آن بت عنوان نمایی خام شکل گرفت.

سطح ساختمان با دقت تمام لایه‌ای منفذدار را آشکار می نماید که از فضای داخلی در برابر گرمای خورشید محافظت می کند ضمن این که ارتباط دیداری را با فضای اطراف برقرار می‌سازد.

.

معماران زاها حدید,طراحی مرکز اداری میراث شهری در عربستان سعودی,طراحی مرکز اداری,

.

(این طراحی بستر فرهنگی و جغرافیای منطقه را لحاظ می‌کند)

طراحی زاها حدید برای مرکز اداری میراث شهری با معماری بومی که در محل قابل رویت است مرتبط است نه با نسخه‌برداری از آن، و با خلق فهمی عمیق‌تر درباره رسوم و اجزای فرهنگی منطقه. نتیجه نهایی این نگرش نوعی تفسیر معاصر است که با نیروهای مشابه طبیعت که معماری باستانی را تشکیل داده‌اند همخوانی دارد.

بدین منظور در ساخت این بنا از کاهگل (خاک کوبیده شده) با دیواره‌های ضخیم و ورودی کوچک استفاده شده است که سازه را از گرمای خورشید مصون نگاه می‌دارد. این طراحی به معنای واقعی کلمه بوی اصالت می دهد از این رو که سنتگرایی و نوآوری را به گونه‌ای زیبا به هم آمیخته است.

.

معماران زاها حدید,طراحی مرکز اداری میراث شهری در عربستان سعودی,طراحی مرکز اداری,

.

(این مرکز اداره اصلی میراث شهری را فراهم می کند)

.

معماران زاها حدید,طراحی مرکز اداری میراث شهری در عربستان سعودی,طراحی مرکز اداری,

.

(طراحی معماران زاها حدید در عربستان سعودی)

.

منبع : designboom.com

ترجمه : تیم ترجمه سازه برتر

.

 

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی مدرن در تری دی مکس به زبان فارسی

*****

ورکشاپ حرفه ای طراحی داخلی کلاسیک در تری دی مکس به زبان فارسی

.

————————————————————————

مجموعه تصاویر دکوراسیون داخلی | تصاویر معماری داخلی

دارای طرح هایی زیبا و کاربردی برای استفاده در دکوراسیون منزل و محل کار
متناسب با نیاز خانواده های ایرانی
ایده هایی جدید برای طراحان دکوراسیون داخلی
طراحی و اجرای دکوراسیونی شیک و منحصر بفرد برای سلیقه های متفاوت
گردآوری شده از بهترین و جدیدترین طراحی های روز دنیا

بیش از ۷۷۰۰ تصویر از فضاهای داخلی
حجم: ۱۰ گیگ
ارائه شده در ۳ DVD

برای دریافت آلبوم دکوراسیون داخلی اینجا کلیک کنید.

مدیر بازدید : 145 یکشنبه 16 آبان 1395 نظرات (0)

دانلود پاورپوینت مهندسی ارزش

دانلود پاورپوینت مهندسی ارزش,پاورپوینت مهندسی ارزش,مهندسی ارزش,

دانلود پاورپوینت مهندسی ارزش

در این مطلب از سازه برتر  پاورپوینت مهندسی ارزش که در در ۴۷ اسلاید می باشد را برای دانلود قرار داده ایم کاربران عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر این پاورپوینت را دانلود کنند.

تعاریف و توصیف های مرتبط با مهندسی ارزش

مهندسی ارزش را بازنگری خلاق و سازمان یافته ارزشها (Value) و هزینه (Cost) به منظور بیشینه کردن شاخص ارزش (Function/Cost) تعریف نموده اند.

 

هدف مهندسی ارزش از میان برداشتن یا اصلاح هر عاملی است که موجب تحمیل هزینه های غیرضروری می شود، بی آنکه آسیبی به کارکردهای اصلی و اساسی سیستم وارد آید. دستور کار مهندسی ارزش، بهبود مداوم طراحی و اجرا است.

مهندسی ارزش صرفاً برنامه ای برای کاهش هزینه ها نیست، بلکه روشی برای حداکثر نمودن ارزش طرح ها می باشد، زیرا در بعضی موارد، کارفرما خواستار سهولت بهره برداری و کاهش هزینه ها به قیمت افزایش هزینه های مطالعاتی، طراحی و ساخت است.

مهندسی ارزش یا تحلیل ارزش یک تکنولوژی مدیریتی است که در پی برقراری توازن عملی میان هزینه، قابلیت اطمینان و عملکرد در یک محصول /خدمت، پروژه، فرآیند/ یا اجزای هریک از آنها است.

.

برنامه کاری مهندسی ارزش

برنامه کاری مهندسی ارزش ارایه ای از رویکردها و عملکرد لازم برای بدست آوردن جواب بهتر و مؤثرتر برای مسأله می باشد. برنامه مهندسی ارزش شامل هفت فاز به شرح ذیل می باشد:

۱- فاز عمومی
۲- فاز اطلاعات
۳- فاز عملکرد
۴- فاز خلاقیت
۵- فاز ارزیابی
۶- فاز بررسی و توسعه
۷- فاز توصیه
.

دانلود پاورپوینت مهندسی ارزش

رمز فایل فشرده: www.saze20.ir (پسورد را تایپ نمایید.)

برای دانلود این فایل مشکل دارید؟ برای مشاهده آموزش دانلود از سازه برتر کلیک کنید.

حجم فایل در حالت فشرده: ۱۹۵ KB

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 147
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 796
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 2,538
  • بازدید ماه : 34,196
  • بازدید سال : 304,238
  • بازدید کلی : 4,084,016