loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 392 شنبه 08 خرداد 1395 نظرات (0)

آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی, ازاده نامداری و شوهرش

آزاده نامداری عکسی جدیدی از خود و شوهرش سجاد عبادی منتشر نموده است.

نامداری چندی پیش از همسر سابقش فرزاد حسنی جدا شده بود و این موضوع حواشی فراوانی را در بر داشت.

 

تعداد بازدید 7,802 بازدید
تعداد نظرات ۱۰ نظر

namdari

چند روزی هست که خبر ازدواج مجدد آزاده نامداری به تیتر داغ سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف تبدیل شده است.

واکنش ها از آنجا شدت گرفت که مهسا ابومگر همسر سابق سجاد عبادی ( همسر جدید آزاده نامداری ) با انتشار صفحه اول شناسنامه اش به همراه متن زیر منتشر نمود :

آقای

گل هایی که هر سه شنبه برایش میبردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟!

حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی ؟!

راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری ؟!مردی که سر قولش نماند مرد نیست ، پس حساب من با تو هیچ !

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی .  من بودم و تو آمدی .

او ٢٢ شهریور ٩۴ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس میگذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای   حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا .
پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.
به فریادم برس
پ.ن: این عکس شناسنامه من است

پس از این آزاده نامداری نیز با انتشار متن زیر در اینستاگرام ش نسبت به حرکت همسر سابق همسرش واکنش خود را نبست به این حرکت وی منتشر کرد :

” تلاطم،رها نمیکنه،ما عادت داریم هر حرفی رو باور کنیم و پشت بندش داستان وسناریو بنویسیم، متاسفم برای همه ی آدمای متوهم که حتی خوشحالی همو تحمل نمیکنن.

واقعا چی بدست میاریم، از شایعه ساختن، از همدستی کسایی که نمیدونم کجاشون درد میکنه،ب ازم بی خیال، من محکم ترازاینم که این بازیا آزارم بده، اما شوکه شدن دیگه سه ساله کار همیشه منه،امروز سه شنبه است، روزمنه و گلای رز سفیدم و این خوشبختی با هیچ شایعه و همدستی و سناریویی خراب نمیشه.

سلام صبح های روشن…من به راهم ایمان دارم..باقیش باخدا….
این عکس یه صبح دل انگیزه و یه صبحانه ویژه..
پ.ن: بیاین ازشادی هم شاد باشیم….لطفا”

پس از این موارد و کنجکاوی کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به این اخبار پست های آزاده نامداری و مهسا ابومگر در اینستاگرام به محل بی احترامی و بحث های جنجالی گردید تا جایی که آزاده نامداری همه پست های اینستاگرامش را پاک کرد تا کسی نتواند کامنت جدیدی را ثبت نماید.

همچنین مهسا ابومگر نیز صفحه خود را به حالت شخصی  درآورده تا کسی نتواند محتوای صفحه اش ببینید.

متاسفانه باید منتظر ماند چه زمانی کاربران صفحات اجتماعی حرمت و شان افراد و زندگی شخصی شان را نگه میدارند !

تعداد بازدید 14,242 بازدید
تعداد نظرات ۱۳ نظر

ازدواج مجدد آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری تلویزیون که چندی پیش خبر جدایی اش از فرزاد حسنی در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف بازتاب گسترده ای داشت در صفحه شخصی اش خبر ازدواج دوم خود را منتشر نمود و چنین نوشت :

…سلام
ازدیشب تاالان تو شوکم،،،توقع اینکه ایییین همه آدم وارد جزیی ترین حریم خصوصی من بشن رو نداشتم..مث همیشه انگار برداشتام اشتباه بود،واین بارم متاسفانه میدونم جریانی آزار دادن منو مدیریت میکنه،که دیگه مهم نیست،،اصلم همیشه این بوده که با هوادارام صادق باشم..میخواستم بعد این فاجعه ی تلخ عربستان وهمین طور ایام محرم وصفر حتما اینو بگم،که گویا نمیشه صبرکرد،،
من درمهر ماه هزارسیصد ونود وچهار ازدواج کردم،،این خیلی شخصیه،اما بااتفاقات دیشب مجبورم الان اعلام کنم..
پ.ن.براتون آرزوی خوشبختی میکنم
پ.ن.برام آرزوی خوشبختی کنید لطفا.

چندی بعد مهسا آبونگر همسر سابق سجاد عابدی که آزاده نامداری با وی ازدواج کرده است  در متنی که در صفحه مجازی وی منتشر شده است ،  خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری نوشته:

آقای سجاد عبادی

گل هایی که هر سه شنبه برایش میبردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟!

حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی ؟!

راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری ؟!مردی که سر قولش نماند مرد نیست ، پس حساب من با تو هیچ !

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی .  من بودم و تو آمدی .

او ٢٢ شهریور ٩۴ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس میگذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای   حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا .
پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.
به فریادم برس
پ.ن: این عکس شناسنامه من است

پس از این آزاده نامداری در واکنش نسبت به پست مهسا آبونگر پاسخ وی را داد و متن و عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر نمود :

ezharat

وی نوشت: ” تلاطم،رها نمیکنه،ما عادت داریم هر حرفی رو باور کنیم و پشت بندش داستان وسناریو بنویسیم، متاسفم برای همه ی آدمای متوهم که حتی خوشحالی همو تحمل نمیکنن.

واقعا چی بدست میاریم، از شایعه ساختن، از همدستی کسایی که نمیدونم کجاشون درد میکنه،ب ازم بی خیال، من محکم ترازاینم که این بازیا آزارم بده، اما شوکه شدن دیگه سه ساله کار همیشه منه،امروز سه شنبه است، روزمنه و گلای رز سفیدم و این خوشبختی با هیچ شایعه و همدستی و سناریویی خراب نمیشه.

سلام صبح های روشن…من به راهم ایمان دارم..باقیش باخدا….
این عکس یه صبح دل انگیزه و یه صبحانه ویژه..
پ.ن: بیاین ازشادی هم شاد باشیم….لطفا”

تعداد بازدید 19,902 بازدید
تعداد نظرات ۳۲ نظر

عکس کتک خورده و چشم کبود آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی

شب گذشته آزاده نامداری مجری صدا و سیما در صفحه شخصی اش در اینستاگرام عکس بالا را منتشر نمود که بلافاصله بعد از چند دقیقه تبدیل به تیتر صفحات و سایتهای زیادی در فضای مجازی گردید.

متن منتشر شده توسط خود آزاده نامداری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام

متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم . اما دیگه باید …باید.. این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودمو و حالمو رویت کردن …امروز به لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه … من الان سرپام ، خوبم . زندگی می کنم . درس میدم . کار میکنم  و دوباره زنده شدم . متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو میسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش هم رحم نکرد ، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود ، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم و گرنه شاید الان زنده نبودم . این عکس تلخه ولی واقعیه ، برای هوادارایی میگم که آزادیشون بت ساختن ، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست ، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره . آقای حسنی میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی . اما من واگذارت میکنم بخدا، .. و خوشحالم که دیگه نمی بینمت . فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت هاست حتی خودم گوشش ندادم … والسلام.

گفتنی است آزاده نامداری و فرزاد حسنی حدود یک سال قبل از یکدیگر جدا شده اند.

تعداد بازدید 13,193 بازدید
تعداد نظرات ۱۷ نظر

namdari2

آزاده نامداری در مورد این شایعات نوشت:

نمیدونم چه اتفاقی افتاده که سه روز مونده به سال تحویل،وهمینطور پخش مستند من این همه حاشیه رخ میده…امروز آقای علیخانی چون صفحه ای دراینستاگرام ندارن ازمن خواستن توضیحی به هوادارانشون ودوستای خوب خودم بدم.

namdari

 آزاده نامداری با انتشار عکس و متن زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام شایعه ازدواج خود با احسان علیخانی را تکذیب کرد.

امروز شیش تا عکس مربوط به سه سال پیش به ناگهان منتشر شد، نه می‌دونیم کی و نه می‌دونیم چرا… فقط باید بگم این عکسها در آتلیه ی آقای بابک مانی برای مجله ای گرفته شد درسال نود و یک که ما به اتفاق سال تحویل اجرا کردیم،،فقط همین، آنقدر عادی،،،خلاصه هدف از انتشارش اینروزا چی بوده نمی‌دونم،..ایشالا امسال شبکه سه بهترین خواهد بود مطمینم. .واین حاشیه ها کاری ازپیش نمی‌بره.. یاحق

 

تعداد بازدید 20,714 بازدید
تعداد نظرات ۱۵ نظر

آزاده نامداری و ادشیر کاظمی پیرترین بازیگر مرد ایرانی

تک عکس جدید از آزاده نامداری در کنار اردشیر کاظمی پیرترین بازیگر مرد ایرانی ( اردشیر کاظمی متولد سال 1299 می باشد و 94 ساله هست )

آزاده نامداری همراه با این عکس متن زیر را نیز منتشر نمود

امشب خاطره پدربزرگم برایم زنده شد.انگاردوباره راه میرود.دوباره میخندد..ودوباره هست…….ازشقایق ومحراب عزیز بینهایت ممنونم که منو به یه تیاتر خوب بردین….وخسته نباشید به کل گروه

تعداد بازدید 6,616 بازدید
تعداد نظرات ۱۲ نظر

گفتگو جدید با آزاده نامداری و گفته های او در مورد طلاق فرزاد حسنی

آزاده نامداری: قبل از اینکه همسر کسی باشم، مجری تلویزیونم!

این گفتگو برای من که روبه‌روی دوستی نشستم که تقریباً یک سال و اندی مصاحبه نکرده و در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی را گذرانده، گفتگوی خیلی سختی بود. واهمه هر دوی ما هم از این بود که مبادا به گفت‌ و شنودی سطحی و صرفاً حاشیه‌ای برسیم، اما این اتفاق خوشبختانه نیفتاد. از‌‌ همان ابتدای بحث رفتیم به سمت و سویی که نامداری تا به الان درباره‌اش حرف نزده بود. از عشق و رابطه شروع کردیم و رسیدیم به تلویزیون و مردم و دانشگاه و البته مهم‌ترین سؤال‌های مردم از زندگی شخصی این هنرمند. به همین خاطر خواندن این گفتگو را به شما توصیه می‌کنیم. این شما و این آزاده نامداری و حال و هوایش در تابستان 93.

در ادامه این گفتگو را کامل بخوانید

 

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی, ازاده نامداری و شوهرش

آزاده نامداری عکسی جدیدی از خود و شوهرش سجاد عبادی منتشر نموده است.

نامداری چندی پیش از همسر سابقش فرزاد حسنی جدا شده بود و این موضوع حواشی فراوانی را در بر داشت.

 

تعداد بازدید 7,802 بازدید
تعداد نظرات ۱۰ نظر

namdari

چند روزی هست که خبر ازدواج مجدد آزاده نامداری به تیتر داغ سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف تبدیل شده است.

واکنش ها از آنجا شدت گرفت که مهسا ابومگر همسر سابق سجاد عبادی ( همسر جدید آزاده نامداری ) با انتشار صفحه اول شناسنامه اش به همراه متن زیر منتشر نمود :

آقای

گل هایی که هر سه شنبه برایش میبردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟!

حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی ؟!

راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری ؟!مردی که سر قولش نماند مرد نیست ، پس حساب من با تو هیچ !

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی .  من بودم و تو آمدی .

او ٢٢ شهریور ٩۴ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس میگذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای   حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا .
پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.
به فریادم برس
پ.ن: این عکس شناسنامه من است

پس از این آزاده نامداری نیز با انتشار متن زیر در اینستاگرام ش نسبت به حرکت همسر سابق همسرش واکنش خود را نبست به این حرکت وی منتشر کرد :

” تلاطم،رها نمیکنه،ما عادت داریم هر حرفی رو باور کنیم و پشت بندش داستان وسناریو بنویسیم، متاسفم برای همه ی آدمای متوهم که حتی خوشحالی همو تحمل نمیکنن.

واقعا چی بدست میاریم، از شایعه ساختن، از همدستی کسایی که نمیدونم کجاشون درد میکنه،ب ازم بی خیال، من محکم ترازاینم که این بازیا آزارم بده، اما شوکه شدن دیگه سه ساله کار همیشه منه،امروز سه شنبه است، روزمنه و گلای رز سفیدم و این خوشبختی با هیچ شایعه و همدستی و سناریویی خراب نمیشه.

سلام صبح های روشن…من به راهم ایمان دارم..باقیش باخدا….
این عکس یه صبح دل انگیزه و یه صبحانه ویژه..
پ.ن: بیاین ازشادی هم شاد باشیم….لطفا”

پس از این موارد و کنجکاوی کاربران شبکه های اجتماعی نسبت به این اخبار پست های آزاده نامداری و مهسا ابومگر در اینستاگرام به محل بی احترامی و بحث های جنجالی گردید تا جایی که آزاده نامداری همه پست های اینستاگرامش را پاک کرد تا کسی نتواند کامنت جدیدی را ثبت نماید.

همچنین مهسا ابومگر نیز صفحه خود را به حالت شخصی  درآورده تا کسی نتواند محتوای صفحه اش ببینید.

متاسفانه باید منتظر ماند چه زمانی کاربران صفحات اجتماعی حرمت و شان افراد و زندگی شخصی شان را نگه میدارند !

تعداد بازدید 14,242 بازدید
تعداد نظرات ۱۳ نظر

ازدواج مجدد آزاده نامداری

آزاده نامداری مجری تلویزیون که چندی پیش خبر جدایی اش از فرزاد حسنی در سایت ها و شبکه های اجتماعی مختلف بازتاب گسترده ای داشت در صفحه شخصی اش خبر ازدواج دوم خود را منتشر نمود و چنین نوشت :

…سلام
ازدیشب تاالان تو شوکم،،،توقع اینکه ایییین همه آدم وارد جزیی ترین حریم خصوصی من بشن رو نداشتم..مث همیشه انگار برداشتام اشتباه بود،واین بارم متاسفانه میدونم جریانی آزار دادن منو مدیریت میکنه،که دیگه مهم نیست،،اصلم همیشه این بوده که با هوادارام صادق باشم..میخواستم بعد این فاجعه ی تلخ عربستان وهمین طور ایام محرم وصفر حتما اینو بگم،که گویا نمیشه صبرکرد،،
من درمهر ماه هزارسیصد ونود وچهار ازدواج کردم،،این خیلی شخصیه،اما بااتفاقات دیشب مجبورم الان اعلام کنم..
پ.ن.براتون آرزوی خوشبختی میکنم
پ.ن.برام آرزوی خوشبختی کنید لطفا.

چندی بعد مهسا آبونگر همسر سابق سجاد عابدی که آزاده نامداری با وی ازدواج کرده است  در متنی که در صفحه مجازی وی منتشر شده است ،  خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری نوشته:

آقای سجاد عبادی

گل هایی که هر سه شنبه برایش میبردی از همان گل فروشی میخریدی که برای من هم در این ٣ سال خریدی ؟!

حرفهایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرفهایی بود که در این ٣ سال در گوشم زمزمه کردی ؟!

راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری ؟!مردی که سر قولش نماند مرد نیست ، پس حساب من با تو هیچ !

خانم نامداری عزیز، بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت ها؛ من سر زندگی ام بودم که تو آمدی .  من بودم و تو آمدی .

او ٢٢ شهریور ٩۴ از من جدا شد و تو ماه هاست که از گل های رز سفیدت عکس میگذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه ی مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته ای   حساب تو و خانواده هایی که از هم پاشیدی با خدا .
پ.ن: خدایا باز من ماندم و تو.
به فریادم برس
پ.ن: این عکس شناسنامه من است

پس از این آزاده نامداری در واکنش نسبت به پست مهسا آبونگر پاسخ وی را داد و متن و عکس زیر را در اینستاگرامش منتشر نمود :

ezharat

وی نوشت: ” تلاطم،رها نمیکنه،ما عادت داریم هر حرفی رو باور کنیم و پشت بندش داستان وسناریو بنویسیم، متاسفم برای همه ی آدمای متوهم که حتی خوشحالی همو تحمل نمیکنن.

واقعا چی بدست میاریم، از شایعه ساختن، از همدستی کسایی که نمیدونم کجاشون درد میکنه،ب ازم بی خیال، من محکم ترازاینم که این بازیا آزارم بده، اما شوکه شدن دیگه سه ساله کار همیشه منه،امروز سه شنبه است، روزمنه و گلای رز سفیدم و این خوشبختی با هیچ شایعه و همدستی و سناریویی خراب نمیشه.

سلام صبح های روشن…من به راهم ایمان دارم..باقیش باخدا….
این عکس یه صبح دل انگیزه و یه صبحانه ویژه..
پ.ن: بیاین ازشادی هم شاد باشیم….لطفا”

تعداد بازدید 19,902 بازدید
تعداد نظرات ۳۲ نظر

عکس کتک خورده و چشم کبود آزاده نامداری توسط فرزاد حسنی

شب گذشته آزاده نامداری مجری صدا و سیما در صفحه شخصی اش در اینستاگرام عکس بالا را منتشر نمود که بلافاصله بعد از چند دقیقه تبدیل به تیتر صفحات و سایتهای زیادی در فضای مجازی گردید.

متن منتشر شده توسط خود آزاده نامداری در صفحه شخصی اش در اینستاگرام

متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم . اما دیگه باید …باید.. این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودمو و حالمو رویت کردن …امروز به لطف دروغگویی ایشون مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه … من الان سرپام ، خوبم . زندگی می کنم . درس میدم . کار میکنم  و دوباره زنده شدم . متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده شو میسپره دست کسی که به نزدیکترین کسش هم رحم نکرد ، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود ، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم و گرنه شاید الان زنده نبودم . این عکس تلخه ولی واقعیه ، برای هوادارایی میگم که آزادیشون بت ساختن ، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست ، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره . آقای حسنی میدونم دهنت باز میشه به هر تهمتی . اما من واگذارت میکنم بخدا، .. و خوشحالم که دیگه نمی بینمت . فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت هاست حتی خودم گوشش ندادم … والسلام.

گفتنی است آزاده نامداری و فرزاد حسنی حدود یک سال قبل از یکدیگر جدا شده اند.

تعداد بازدید 13,193 بازدید
تعداد نظرات ۱۷ نظر

namdari2

آزاده نامداری در مورد این شایعات نوشت:

نمیدونم چه اتفاقی افتاده که سه روز مونده به سال تحویل،وهمینطور پخش مستند من این همه حاشیه رخ میده…امروز آقای علیخانی چون صفحه ای دراینستاگرام ندارن ازمن خواستن توضیحی به هوادارانشون ودوستای خوب خودم بدم.

namdari

 آزاده نامداری با انتشار عکس و متن زیر در صفحه شخصی اش در اینستاگرام شایعه ازدواج خود با احسان علیخانی را تکذیب کرد.

امروز شیش تا عکس مربوط به سه سال پیش به ناگهان منتشر شد، نه می‌دونیم کی و نه می‌دونیم چرا… فقط باید بگم این عکسها در آتلیه ی آقای بابک مانی برای مجله ای گرفته شد درسال نود و یک که ما به اتفاق سال تحویل اجرا کردیم،،فقط همین، آنقدر عادی،،،خلاصه هدف از انتشارش اینروزا چی بوده نمی‌دونم،..ایشالا امسال شبکه سه بهترین خواهد بود مطمینم. .واین حاشیه ها کاری ازپیش نمی‌بره.. یاحق

 

تعداد بازدید 20,714 بازدید
تعداد نظرات ۱۵ نظر

آزاده نامداری و ادشیر کاظمی پیرترین بازیگر مرد ایرانی

تک عکس جدید از آزاده نامداری در کنار اردشیر کاظمی پیرترین بازیگر مرد ایرانی ( اردشیر کاظمی متولد سال 1299 می باشد و 94 ساله هست )

آزاده نامداری همراه با این عکس متن زیر را نیز منتشر نمود

امشب خاطره پدربزرگم برایم زنده شد.انگاردوباره راه میرود.دوباره میخندد..ودوباره هست…….ازشقایق ومحراب عزیز بینهایت ممنونم که منو به یه تیاتر خوب بردین….وخسته نباشید به کل گروه

تعداد بازدید 6,616 بازدید
تعداد نظرات ۱۲ نظر

گفتگو جدید با آزاده نامداری و گفته های او در مورد طلاق فرزاد حسنی

آزاده نامداری: قبل از اینکه همسر کسی باشم، مجری تلویزیونم!

این گفتگو برای من که روبه‌روی دوستی نشستم که تقریباً یک سال و اندی مصاحبه نکرده و در این مدت فراز و نشیب‌های زیادی را گذرانده، گفتگوی خیلی سختی بود. واهمه هر دوی ما هم از این بود که مبادا به گفت‌ و شنودی سطحی و صرفاً حاشیه‌ای برسیم، اما این اتفاق خوشبختانه نیفتاد. از‌‌ همان ابتدای بحث رفتیم به سمت و سویی که نامداری تا به الان درباره‌اش حرف نزده بود. از عشق و رابطه شروع کردیم و رسیدیم به تلویزیون و مردم و دانشگاه و البته مهم‌ترین سؤال‌های مردم از زندگی شخصی این هنرمند. به همین خاطر خواندن این گفتگو را به شما توصیه می‌کنیم. این شما و این آزاده نامداری و حال و هوایش در تابستان 93.

در ادامه این گفتگو را کامل بخوانید

 

 

 

 

جدیدترین سایت

مطالب تفریحی

صنعت ساختمان

سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


proje
Google
تقریباً ۳۶۸٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۸ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
جنجال ازدواج جدید آزاده نامداری با سجاد عبادی + عکس - روزگار
rouzegar.com/...news/azade-namdari-by-sajjad-ebadi-controversial-new-marriage-pho...
ازدواج جدید آزاده نامداری,ازدواج ازاده نامداری,ازدواج سجاد عبادی و ازاده نامداری,ازدواج خانم ازاده ... در ادامه خبر علاوه بر مشاهده تصویر شناسنامه همسر اول سجاد عبادی ، مهسا آبومگر ...
تصاویر برای آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدیدگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید
نتیجه تصویری برای آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید
نتیجه تصویری برای آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید
نتیجه تصویری برای آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید
نتیجه تصویری برای آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید
نتیجه تصویری برای آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید
نتیجه تصویری برای آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید
تصاویر بیشتر برای آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید
همه چیز درباره همسر دوم آزاده نامداری و خانواده اش+عکس - ...
www.cinemajournal.ir/همه-چیز-درباره-همسر-دوم-آزاده-نامداری-و/
سینماژورنال: آزاده نامداری مجری زن تلویزیون دوشنبه ششم مهرماه خبر ازدواج دوم خود را به طور ... به گزارش سینماژورنال همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی.
مصاحبه جدید آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی : ما اسم دخترمان را ...
www.persianv.com/pic/view/012611.php
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب به بیان باقی مصاحبه آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی می پردازیم. مصاحبه ..... تبریک تولد خاص آزاده نامداری به همسرش سجاد عبادی+ عکس ...
همسر آزاده نامداری | عکس های خانواده سجاد عبادی “همسر آزاده نامداری” ...
namnak.com/21158-همسر-آزاده-نامداری.html
همسر آزاده نامداری و سجاد عبادی همسر نامداری و پدر و مادر سجاد عبادی و پدر همسر آزاده نامداری و مادر شوهر آزاده نامداری.
عکس ازاده نامداری و همسر اول و دومش + بیوگرافی
jazabeh.com › گالری عکس
عکس ازاده نامداری و همسر اول و دومش + بیوگرافی عکس همسر جدید ازاده نامداری / ازدواج مجدد با سجاد عبادی مهسا ابومگر همسر اول سجاد عبادی فرزاد حسنی هم.
واکنش شوهر جدید آزاده نامداری به ادعاهای همسر سابقش + عکس - ...
www.parsnaz.ir/azade-namdari-shohar.html
همسر جدید آزاده نامداری یعنی آقای سجاد عبادی به ادعاهای مهسا آبومگر ، همسر سابقش واکنش نشان داد . به گزارش پارس ناز ، سجاد عبادی در مورد سخنان جنجالی مهسا آبومگر در ...
گلایه های همسر اول سجاد عبادی از او/ آزاده نامداری به ادعاهای ...
shafaf.ir/.../news/.../گلایه-های-همسر-اول-سجاد-عبادی-از-او-آزاده-نامداری-به-ادعاهای-همسرسا...
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پ.ن: اين عكس شناسنامه من است از سوی دیگر آزاده نامداری نیز در صفحه اینستاگرامش به این اتهامات پاسخ داده و نوشته: گلایه های همسر اول سجاد عبادی/ آزاده ...
پاسخ آزاده نامداری به مهسا آبومگر همسر سابق سجاد عبادی + ...
saten.ir › جالب و خواندنی
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همسر دوم آزاده نامداری همسر جدید آزاده نامداری شوهر آزاده نامداری بیوگرافی مهسا آبومگر ... مهسا آبومگر ، همسر سابق سجاد عبادی در متنی که در صفحه مجازی وی ...
ازدواج دوم آزاده نامداری با سجاد عبادی + عکس | سایت تفریحی دز ...
dezfun.com › اخبار
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بیوگرافی سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری. همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی.
سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری کیست با عکس - فتوکده
photokade.com/سجاد-عبادی-همسر-دوم-آزاده-نامداری-کیست/
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری کیست,افشاگری علیه همسر جدید آزاده نامداری,سجاد عبادی کیست,ازدواج آزاده نامداری و سجاد عبادی,همسر سابق سجاد عبادی ...
بیوگرافی سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری + عکس - اولی ها
avaliha.ir › بیوگرافی › بزرگان و مشاهیر
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش اولی ها آزاده نامداری مجری زن تلویزیون دوشنبه ششم مهرماه خبر ازدواج دوم خود را به طور رسمی اعلام کرد.اعلام این خبر واکنش های فراوانی را در ...
شوهر دوم آزاده نامداری کیست ؟ + حواشی پیرامون آن - تازه نو
www.tazeno.ir/1394/07/whois_second-husband-is-a-azade_namdari/
همسر دوم آزاده نامداری اسم شوهر دوم آزاده نامداری عکس شوهر دوم آزاده نامداری سجاد عبادی ... از ازدواج با همسر اول خود فرزاد حسنی قریب به سال است که سوژه رسانه های گشته است از ...
پاسخ سجاد عبادی همسر آزاده نامداری به ادعای همسر سابقش +عکس ...
roozazno.com/news/28729
سجاد عبادی همسر آزاده نامداری,روز از نو,آزاده نامداری,پاسخ همسر آزاده نامداری به زن سابقش,فرهنگی,همسر جدید آزاده نامداری,ازدواج آزاده نامداری.
جنجال همسر اول سجاد عبادی بر سر ازدواج دوم آزاده نامداری! - کافه ...
www.cofelink.com › انتخاب سردبیر
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جدیدترین عکس های آزاده نامداری و همسر جدیدش را از اینجا میتوانید مشاهده ... بعدی عکس هایی از مهسا بومگر همسر سابق سجاد عبادی و همسر جدید آزاده نامداری!
آزاده نامداری | ازدواج دوم آزاده نامداری | عکسها و بیوگرافی
www.ariapix.net/category/گالری-عکس-بازیگران-زن/عکسهای-آزاده-نامداری
آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی, ازاده نامداری و شوهرش. آزاده نامداری عکسی جدیدی از خود و شوهرش سجاد عبادی منتشر نموده است. نامداری چندی پیش از همسر سابقش فرزاد ...
ماجرای ازدواج مجدد آزاده نامداری + عکس همسرش سجاد عبادی
www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/famous-stars/duplication-remade-azade
۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همسر جدید آزاده نامداری , عکسهای آزاده نامداری و همسرش , دعوای آزاده نامداری و همسر سابق سجاد عبادی , بیوگرافی کامل همسر جدید آزاده.
ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی امسال یا هفت سال پیش +عکس
www.yjc.ir/fa/news/.../ازدواج-آزاده-نامداری-با-سجاد-عبادی-امسال-یا-هفت-سال-پیش-عکس
۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ازدواج پرماجرای آزاده نامداری حواشی متعددی داشته و هر روز روایت های جدیدی از آن به گوش می رسد. ... ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی امسال یا هفت سال پیش +عکس. ازدواج پرماجرای ... آزاده نامداری و همسرش در جشنواره فیلم فجر + اینستاپست.
عکس ازدواج مجدد آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی - نوترین
notarin.ir/عکس-ازدواج-مجدد-آزاده-نامداری-و-همسرش-س/
عکس های سجاد عبادی, سجاد عبادی,آزاده نامداری ازدواج آزاده نامداری ازدواج جدید آزاده نامداری ازدواج مجدد آزاده نامداری عکس آزاده نامداری متن آزاده نامدار در رابطه با ازدواجش متن ازدواج ...
تصاویر سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری شد +عکس :: پیکس ...
pixlove.blog.ir/post/تصاویر-سجاد-عبادی-همسر-دوم-آزاده-نامداری-شد-عکس
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبر ازدواج دوباره آزاده نامداری آزاده نامداری با چه کسی ازدواج کرد / جزئیات عجیب + سند عکس ها + سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری شد همسر جدید آزاده نامداری ...
عکس ازاده نامداری و همسر جدیدش سجاد عبادی - خماری
khomari.com/عکس-ازاده-نامداری-و-همسر-جدیدش-سجاد-عبا/
عکس ازاده نامداری و همسرش سجاد عبادی,ازدواج ازاده نامداری با سجاد عبادی,بیوگرافی سجاد عبادیعکس سجاد عبادی,تصاویر سجاد عبادی,عکس ازاده نامداری و همسر دومش.
ازدواج جدید آزاده نامداری با سجاد عبادی /همسر دوم آزاده نامداری و ...
www.akairan.com/biography/superstar/news201510122152390815.html
سجاد عبادی تنها ١٢ روز پیش از رسانه ای شدن خبر ازدواجش با آزاده نامداری یعنی بیست و دوم شهریور همسر اولش را طلاق داده است . ,بیوگرافی سجاد عبادی,بیوگرافی مهسا ...
عکس های جدید و دیده نشده آزاده نامداری + بیوگرافی کامل - ...
namakstan.ir/tag/azadeh-namdari
آزاده نامداری , بیوگرافی آزاده نامداری , اینستاگرام آزاده نامداری , همسر آزاده نامداری , عکس آزاده نامداری , زندگینامه آزاده نامداری , شوهر آزاده نامداری , فرزند آزاده نامداری.
راز گشایی آزاده نامداری و سجاد عبادی - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=راز+گشایی+آزاده+نامداری+و+سجاد+عبادی
آزاده نامداري و همسرش عکس آزاده نامداري و سجاد عبادي عکس آزاده نامداري و سجاد عبادي در جشنواره فجر برای اطلاع از آخرین اخبار و عکس های آزاده نامداري کلیک کنید.
آنا | همسر جدید آزاده نامداری و خانواده‌‌اش + تصاویر
www.ana.ir/news/55551
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و فریده ماشینی. نکته جالب این‌که ...
عکس جدید اینستاگرامی آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی
www.amazing.ir/1395/01/19/photo-azadeh-namdari-and-his-wife-sajad-ebadi/
عکس جدید اینستاگرامی آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی اینستاگرام آزاده نامداری اینستاگرام سجاد عبادی بیوگرافی آزاده نامداری بیوگرافی سجاد عبادی عکس جدید.
عکس های ازدواج دوم آزاده نامداری و همسرش سجاد عابدی - تک عکس
takphotos.ir › عکس بازیگران
ایا آزاده نامداری دوباره ازدواج کرده,عکسهای سجاد عابدی ,سجاد عابدی , عکس های ازدواج مجدد آزاده نامداری , زندگینامه سجاد ... همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی.
گفتگویی خواندنی با آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی(1) ...
www.niksalehi.com/tasviri/archives/247463.php
۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آزاده نامداری و همسرش , آزاده نامداری و همسر دومش , آزاده نامداری و شوهر دومش , عکس آزاده نامداری , عکس آزاده نامداری و همسرش , عکس های آزاده نامداری و همسرش , آزاده ...
عکس های سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری - بلوگل
www.bloogle.ir/list/عکس+های+سجاد+عبادی+همسر+دوم+آزاده+نامداری.html
سجاد عبادي + عکس; واکنش جدید همسر اول ، شوهر فعلی آزاده نامداري ...عکس هاي همسر دوم آزاده نامداري سجاد عباديfacekal.com/post/2912عکس هاي همسر دوم آزاده نا عکس های سجاد ...
همسر جدید آزاده نامداری ، عکس شوهر آزاده نامداری - گهر
gahar.ir/همسر-جدید-آزاده-نامداری/
۱۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس سجاد عبادی,سجاد عبادی شوهر آزاده نامداری,شوهر جدید آزاده نامداری,همسر جدید آزاده نامداری,عکس سجاد عبادی همسر آزاده نامداری.
گفتگوی خواندنی با “آزاده نامداری و همسرش” سجاد عبادی | مدل ...
nowruz95-model2016.ir/2016/02/28/گفتگوی-خواندنی-با-آزاده-نامداری-و-هم/
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گفتگویی خواندنی با آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی(2)+ ... www.niksalehi.com/tasviri/archives/247593.php ۱ روز پیش - گفتگویی خواندنی با ...
ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی /همسر دوم آزاده نامداری + عکس
ariyagame.com/fun/ازدواج-آزاده-نامداری-همسر-دومش/
بیوگرافی سجاد عبادی, بیوگرافی مهسا آبومگر, طلاق آزاده نامداری, همسر جدید آزاده نامداری, همسر دوم آزاده نامداری,ازدواج نامداری و علیخانی, ازدواج نامداری و احسان.
اولین عکس آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی - تالاب
www.talab.ir/news/faces/azadeh-namdari-wife.html
آزاده نامداری از چهره های مشهور و پرطرفدار است که به تازگی ازدواج دومش را انجام داده است آزاده نامداری مجری معروف صدا و سیما که بتازگی با ازدواج.
عکس جدید سجاد عبادی و آزاده نامداری | سایت خبری و سرگرمی
pglink.ir/category/عکس-جدید-سجاد-عبادی-و-آزاده-نامداری/
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در مطلب قبلی که مربوط به مصاحبه آزاده نامداری و همسرش بود خواندید که آزاده نامداری پس از فوت کردن مادر سجاد عبادی به او پیغام تسلیت داد و حالا ادامه ...
افشاگری زن اول سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری و پاسخ آزاده ...
www.momtaznews.com/افشاگری-زن-اول-سجاد-عبادی-همسر-دوم-آزاد/
۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی درحاشیه جشنواره فجر تاریخ انتشار: ۸ February 2016 | 9:40 am عکس هایی از آزاده نامداری در کنار همسرش سجاد ...
سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری کیست ؟ + عکس و افشاگری ...
funnos.com/28741/سجاد-عبادی-همسر-دوم-آزاده-نامداری-کیست
عکس همسر آزاده نامداری,عکس سجاد عبادی,سجاد عبادی کیست,. تنها عکس سجاد عبادی همسر جدید آزاده نامداری. پس از این ازدواج باید شاهد رابطه نزدیک تر آزاده نامداری و مهناز ...
آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید - هفت پلاس: مجله ...
www.haftplus.com/9783/آزاده-نامداری-و-همسرش-سجاد-عبادی-عکس-ج.html
آزاده نامداری, بازیگران, سجاد عبادی, سینما, عکس, عکس هنرمندان, ورزشکاران,
سجاد عبادی همسر آزاده نامداری عکس - کدر - اس ام اس، مد، ...
www.keder.ir/tag/سجاد-عبادی-همسر-آزاده-نامداری-عکس
خبر ازدواج آزاده نامداری دی ماه ۹۴ / عکس حلقهعروسی آزاده نامداری در دی ۹۴ و عکس حلقه های ازدواجشان همسر جدید آزاده نامداری یعنی آقای سجاد عبادی هفته ی پیش زندگی ...
آزاده نامداری از همسر دومش سجاد عبادی طلاق گرفته؟ +عکس :: ...
deznn.com/.../news/.../آزاده%20نامداری%20از%20همسر%20دومش%20سجاد%20عبادی%20...
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آزاده نامداری از همسر دومش سجاد عبادی طلاق گرفته؟ +عکس. آزاده نامداری مجری ... پس از سالها مدل جدید اسلحه«کلاشنیکف» به بازار عرضه شد +عکس.
آزاده ‌نامداری: من و همسرم بعد از 7 سال ‌به هم ‌رسیدیم! / ماجرای ازدواج ...
tozibae.ir/2016/02/آزاده-‌نامداری-من-و-همسرم-بعد-از-7-سال-‌/
۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ماجرای ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی +تصاویر. افشاگری ‌آزاده ... ‌آزاده ‌نامداری در کنار سجاد عبادی ... عکس های ‌آزاده ‌نامداری و همسرش در جشنواره فیلم فجر.
عکس جدید آزاده نامداری و همسرش دومش در کنسرت بنیامین بهادری ...
beroznews.com › عکس
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سایت خبری تفریحی به روز نیوز:آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی در کنسرت بنیامین بهادری حاضر شدند و با بنیامین بهادری عکسی به یادگار ...
بیوگرافی سجاد عبادی همسر آزاده نامداری - فانیگما
funigma.com › فرهنگ و هنر › رادیو و تلویزیون
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همسر دوم آزاده نامداری ، سجاد عبادی ، فرزند رحیم عبادی رییس سازمان جوانان دولت اصلاحات و مرحومه ... همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی.
عکس و مشخصات سجاد عبادی همسر دوم آزاده نامداری - اخبار شمال
shomalgardi.com/5061/همسر-دوم-آزاده-نامداری
عکس همسر دوم آزاده نامداری اخبار داغ : با انتشار خبر ازدواج مجدد آزاده نامداری این سوال ... همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی , سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی و ...
آزاده نامداری همسرش در سال 95 - وبلاگ های برتر
rssreport.ir/key/آزاده+نامداری+همسرش+در+سال+95.html
عکس آزاده نامداري و همسر دومش سجاد عبادی اولین عکس منتشر شده از آزاده نامداري و همسرش سجاد عبادی که با حاشیه های فراوان با هم ازدواج کردندپس از مدت ها گذر زمان از ازدواج ...
ماجرای ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی+ سبک زندگی ، ...
www.asrkhabar.com/.../news/.../ماجرای-ازدواج-آزاده-نامداری-با-سجاد-عبادی-سبک-زندگی...
‌آزاده ‌نامداری (زاده ۹ آذر ۱۳۶۳ کرمانشاه مجری تلویزیون صدا و سیمای ایران است. او دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است و با اجرا در ...
عکس: آزاده نامداری و همسر جدیدش سجاد عبادی در جشنواره فجر - ...
www.parsine.com/.../news/.../عکس-آزاده-نامداری-و-همسر-جدیدش-سجاد-عبادی-در-جشنواره...
۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس: آزاده نامداری و همسر جدیدش سجاد عبادی در جشنواره فجر. ... پارسینه را به لیست علاقه مندی های خود اضافه کنید. پــنــجــره. کارنامه خدمت این عضو ...
عکس تازه از آزاده نامداری و سجاد عبادی - مجله زندگی سالم
www.zendegisalem.com/?p=20576
۱۶ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سجاد عبادی پس از ازدواج ناموفق خود با مهسا آبومگر و آزاده نامداری بعد از ازدواج ناموفقش ... عکس جدید از آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی در جشنواره فجر.
ازدواج آزاده نامداری با سجاد عبادی فرزند رحیم عبادی | هنرمندان و ...
baelm.ir › سرگرمي › هنرمندان و بازيگران
همسر دوم آزاده نامداری کیست؟ +عکس. آزاده نامداری مجری زن تلویزیون دوشنبه ششم مهر ماه خبر ازدواج دوم خود را به طور ... همسر جدید آزاده نامداری جوانی است به نام سجاد عبادی.
بیوگرافی و عکس آزاده نامداری و همسر جدیدش سجاد عبادی - ناز طلا
naztala.com › گالری عکس
تصاویر و عکس هایی از آزاده نامداری و همسر دومش در اینستاگرام آزاده نامداری و همسر دومش با هم آزاده نامداری و همسر دومش آزاده نامداری instagram آزاده نامدار.
گلایه های همسر اول سجاد عبادی/ آزاده نامداری به ادعاهای همسرسابق ...
tnews.ir/news/a1f649093436.html
خبر ازدواج آزاده نامداری و فرزاد حسنی انقدر شوک آور نبود که خبر طلاق انها طرفدارانشان را شگفت زده کرد.حاشیه های بعد از طلاق اما کاری کرد، زبان هر دو فرد به ناگفته هایی ...

جستجوهای مربوط به آزاده نامداری و همسرش سجاد عبادی / عکس جدید

سجاد عبادی کیست

عکس همسر اول سجاد عبادی

سجاد عبادی و همسرش

همسر سابق سجاد عبادی

بیوگرافی سجاد عبادی

عکس مهسا ابومگر

عکس مهسا آبومگر

عکس سجاد عبادی
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 210
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,489
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7,452
  • بازدید ماه : 39,110
  • بازدید سال : 309,152
  • بازدید کلی : 4,088,930