loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 251 سه شنبه 14 اردیبهشت 1395 نظرات (0)

 

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور

عکس های جدید اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر ایرانی + حرف های اندیشه فولادوند

وقتی با اندیشه فولادوند همکلام می شوید، بیشتر از این که او را یک بازیگر ببینید، یک بانوی عاشق ادبیات و فلسفه می شناسید که همین ادبیات و عشق را وارد بازیگری اش هم کرده است. او همه چیز را اصولی و درست دنبال می کند و از هیچ یک از فعالیت های پرشمار خود به صورت سطحی عبور نمی کند. یک بازیگر موفق و خلاق، یک شاعر بسیار احساسی و یک نویسنده متبحر است که در عین این که مشغله های کاری زیادی دارد ولی بسیار خوش قول است.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

او در تمام این سال ها خانواده اش را که اتفاقا همگی افرادی فرهنگی و موفق در زندگی شخصی شان هستند، از حواشی مرسوم دنیای هنر دور نگه داشته است. عاشق مطالعه و سفر است و دنیای خاصی برای خودش دارد. گفتگوی ما را با او بخوانید…

فرصت مناسب برای ارتباط با مردم
همیشه از همکاری های درازمدت هراس دارم چون تا حدودی تنبل هستم و مشغله های کاری زیادی دارم. همیشه سعی می کنم وارد قراردادهایی بشوم که نهایتا دو ماه من را درگیر کند. وقتی آقای سعید نعمت الله که چند سال قبل هم یک همکاری کوتاهی با همدیگر داشتیم، با من تماس گرفتند و موضوع بازی در «سریال پشت بام تهران»آن هم در نقش اصلی را به من پیشنهاد دادند، متوجه شدم که قطعا زمان زیادی را باید درگیر این کار باشم.

در ابتدا تردید داشتم ولی چون همکاری قبلی ام با آقای نعمت الله تجربه خیلی خوبی بود و سر آن کار مفاهمه و درک خوبی ایجاد شده بود، بعد از برگزاری چند جلسه سرانجام تصمیم گرفتم که در این کار حضور داشته باشم، ضمن این که هر گاه به شهرستان های مختلف می رفتم، مردم نازنین زیادی به من می گفتند که چرا من فقط در سینما حضور دارم و این در حالی است که بسیاری از شهرستان های ما فاقد سینما هستند و از من می خواستند در کارهای تلویزیونی بیشتر حضور داشته باشم و من هم حس کردم که شخصیت «هاله» به دلیل چند وجهی بودنش در داستان و این که تقریبا تمام گره های داستان با این شخصیت ارتباط مستقیم دارند، بهترین فرصت است که طولانی مدت با مخاطب عام تلویزیون در ارتباط باشم.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

بازیگری برای تعالی روح انسان
در بازیگری در وهله اول مهم است که شما از دریچه نگاه آن شخصیت جهان را ببینید و شبیه او فکر کنید و در نتیجه ناخودآگاه تکنیک با شما منطبق می شود و وقتی به روانشناسی شخصیت دست پیدا کنید، نمود آن در شما ایجاد می شود. در واقع اصلا کار بازیگر این است که به این شکل عمل کند و به شخصیت نزدیک شود.

بازیگری دومین شغل سخت جهان است و دلیل این سختی همین است که یک هنرپیشه واقعی باید توانایی زیستن در جایگاه انسان های دیگر را پیدا کند. من معتقد هستم جذابیت بازیگری که موجب تعالی روح در انسان می شود، این است که به شما در طول حیات امکان متناسخ شدن می دهد، امکان تبدیل شدن می دهد، امکان این را به شما می دهد که ارواح دیگری در کالبد شما دمیده شود و این تعریف ایده آل من از بازیگری است.

یک نقش چالش برانگیز و سخت
شخصیت «هاله» از من خیلی دور بود و این باری یک بازیگر خیلی چالش برانگیز است که شخصیتی را بازی کند که از خودش دور است و این موضوع نیاز به تحقیقات و مطالعه زیادی دارد تا بازیگر بتواند خودش را به یک آدم دیگر تبدیل کند، مخصوصا این که «هاله» متعلق به طبقه ای است که به آن می گوییم «بازاری» چرا که پدرش یک کاسب بازاری بود و در یک خانواده سنتی تهرانی بزرگ شده بود و به همین دلیل من دوستی داشتم که در بازار حضور دارند و به واسطه ایشان با چند خانواده بازاری نشست و برخاست داشتم تا شکل زندگی این طبقه اجتماعی را شناسایی کنم.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

از طرف دیگر «هاله» خیلی لوس و بچه بود. حتی به میزان سنش، عقلش رشد نکرده است و وابستگی بیمارگونه ای به پدرش دارد و من در این زمینه با دوستان متخصص روانشناس و روانکاو صحبت کردم که چرا یک دختر به چنین وابستگی دچار می شود و در نهایت سعی کردم «هاله» را درون خودم بسازم.

جنگ نرم و ماهواره با صدا و سیما
به نظرم شرایط بسیار گسترده تری لازم است که بتوانیم مخاطب از دست رفته تلویزیون را برگردانیم. صرفا ساختن چند سریال نمی تواند این شرایط را ایجاد کند. به نظرم لازم است که صداوسیما یک اتاق فکر قدرتمند داشته باشد و نیازهای مردم را بدون هیچ تعصبی تشخیص دهد.

این روزها مردم با تلویزیون احساس فاصله می کنند و فکر می کنند تلویزیون در سیطره یک قشر خاص است و به بقیه جامعه کاری ندارد، در صورتی که این تفکر نباید برای مردم ایجاد شود.

مردم هر جا احساس کنند صداقت وجود دارد و نیازهای آنها در نظر گرفته شده است، قطعا استقبال می کنند. تلویزیون نیاز به یک اتاق فکر دارد که از هر دسته و رسته و گروهی در این اتاق فکر آدم وجود داشته باشد تا نیازها را شناسایی کنند. متاسفانه الان در جنگ نرم هستیم و این جنگ نرم یعنی همین رسانه و ماهواره ولی باز هم می شود با ساخت برنامه هایی بر اساس نیازهای جامعه، مخاطب را به تلویزیون برگرداند.

پرهیز و تمرکز برای پذیرایی از نقش
بخش بزرگی از زندگی من ادبیات و شعر است و در کنار آن عاشق بازیگری و سینما هستم. من در زمان هایی که مشغول زایش هستم، یعنی مشغول بازی یک کاراکتر، یا مشغول نگارش و یا بازنویسی یک کتاب هستم، یا این که مشغول طرح رزی یک آلبوم موسیقی هستم در پرهیز به سر می برم، پرهیز از هر نوع رابطه اضافه برای این که به تمرکز دست پیدا کنم. شاید باور نکنید ولی در مدت بیش از 5 ماهی که مشغول سریال «پشت بام تهران» بودم فقط دو بار مادرم را دیدم!

در واقع وارد یک خلوت می شوم که حتی اخبار، رسانه ها و تلفن را کنار می گذارم و حتی موسیقی که در آن زمان گوش می کنم همه تعریف شده است تا بتوانم تمرکز کامل داشته باشم، برای این که بتوانم به تعریف ایده آل خودم از بازیگری برسم. بازیگری به نظر من هم یک علم است و هم یک موهبت خدادادی و ترکیب علم و استعداد و تمرکز و تزکیه روح به شما یک بستر نظیف می دهد تا نقش را در خودتان پذیرا باشید.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

اولین بار است که در طی این 11 سال فعالیت سینمایی ام با مجله خانواده سبز مصاحبه می کنم ولی همیشه نشریه شما را دوست داشتم چون یک نشریه مردمی و خانوادگی است و مستقیما با خانواده که واقعی ترین افراد جامعه هستند در ارتباط است و خوشحالم که از من برای مصاحبه دعوت کردید و امیدوارم خوانندگان نشریه تان این مصاحبه را دوست داشته باشند.

وقتی نویسنده، هاله را نابود کرد
متاسفانه بسیاری از فیلمنامه های سینمایی و تلویزیونی ما در این سال ها از پایان های غلط رنج می برند و قاعدتا پایان این سریال هم برای همه اعضای گروه از همان ابتدا مهم بود و برای من هم همینطور. شاید باور نکنید ولی ما حتی یک بار سکانس های پایانی این سریال را حدود 2 ماه فیلمبرداری کردیم ولی بعد از یکی دو هفته به این نتیجه رسیدیم که این پایان نمی تواند پایان خوبی برای این سریال باشد و همه آن را دور ریختیم و این نشان می دهد که چقدر این موضوع برای تمام گروه مهم بوده است تا این که حدود یک ماه پیش پایان فیلمنامه در قالب فیلمنامه به ما تحویل داده شد و تقریبا همه این پایان جدید را دوست داشتند و همه ما خیلی از خواندن قسمت پایانی سریال لذت بردیم و شروع به کار کردیم…

من یک اختلاف کوچک حقوقی قراردادی با تهیه کننده سریال خانم تقوایی پیدا کردم و بعد از چند روز گفتگو این مشکل رفع شد و در حالی که من منتظر این بودم که برای ادامه سکانس های باقیمانده قسمت های پایانی آفیش شوم، دیدم که تماسی با من گرفته نمی شود و متوجه شدم که آقای نعمت الله تصمیم گرفته اند کهش خصیت من را از قسمت های پایانی سریال حذف کنند!

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

حال این که اختلاف من با تهیه کننده سریال که اتفاقا رفع هم شده بود، بنا به چه دلایلی به نویسنده سریال مرتبط می شود و ایشان تصمیم می گیرند که به یکباره شخصیت «هاله» را در پایان سریال حذف کنند، مشخص نیست. قطعا برای مخاطب این مشکل ایجادشده که چرا «هاله» در پایان سریال بلاتکلیف رها شده و حضور ندارد و جدا از این موضوع وقتی من به عنوان بازیگر بنا به قصه ای که به من داده شده و توافقی که انجام شده بیش از 5 ماه از عمر کاری ام را روی این اثر گذاشته ام، حقوق معنوی من چطور باید به این راحتی از بین برود؟! حتی برخی از مدیران سازمان مثل آقای سیفی آزاد با من جلسه گذاشتند که این مشکل حل شود ولی در نهایت تصمیم آقای نعمت الله عملی شد و شخصیت «هاله» حذف شد!

آلبوم ها و اشعاری از روی عشق
مسئله شعر برای من مسئله بسیار مهمی در زندگی است. نشر ثالث ناشر آثار من است و تاکنون 2 مجموعه شعر منتشر کرده ایم که «عطسه های نحس» و «شلیک کن رفیق» نام دارند که به چاپ های مکرر رسیده اند. این روزها نیز مشغول جمع آوری سومین مجموعه شعرهایم هستم که امیدوارم در تعطیلات نوروز بتوانم بازنویسی نهایی آن را انجام دهم؛ ضمن این که در 2 سال اخیر من 2 آلبوم موسیقی را طراحی کردم به نام «خاطرات مبهم» و «سلول شخصی» که هر دو توسط آقای رضا یزدانی خوانده شد و کارهایی اجتماعی بود و حس می کردم که جامعه نیاز به این تیپ آلبوم داشت.

همچنین 2 آلبوم دیگر با صدای خودم کار کردم که یکی از آنها را زمانی که 18 ساله بودم کار کردم ولی حدود 10 سال بعد منتشر شد و آقای فریبرز لاچینی کار آهنگسازی آن را انجام دادند. آلبوم دیگری که به شدت به قلب من نزدیک است و برایم مهم است، آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» می باشد که به موضوع جنگ پرداخته ام. آلبومی است که نگاهی به جنگ و دوران پس از جنگ دارد که آقای کارن همایونفر زحمت آهنگسازی آن را کشیده اند.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

9 سال طول کشید تا این آلبوم را آماده کنم و دقیقا روز تحلیف آقای دکتر روحانی، آلبوم من هم مجوز ورود به حوزه نشر را گرفت که این را به فال نیک گرفتم و به شدت نسبت به این آلبوم تعصب و عشق دارم. آدم های جنگ برای من خیلی عزیز هستند و دوست دارم هزاران هزار اثر دیگر در این حوزه تقدیم آنها بکنم. دوست داشتم در این اثر بگویم که این قهرمانان عزیز دوران جنگ، شخصیت هایی بسیار فراتر از نام یک خیابان داشته اند و قهرمان هایی هستند که همیشه مدیون آنها هستیم.

فلسفه، بخش مهمی از زندگی
علاقه اصلی من در زندگی، مطالعه در حوزه فلسفه است. خیلی دوست دارم یک فرصت 3-2 ساله برای خودم در زندگی ایجاد کنم تا بتوانم درس نیمه تمام خود را تمام کنم چون زمانی که سینما وارد زندگی من شد از فضای آکادمیک فاصله گرفتم چون نظم این فضا با فضای کار بازیگری اصلا جور درنمی آمد. تمام دوستان دوره دبیرستان من که در حوزه علوم انسانی تحصیل کرده اند، مشغول دفاع از تز دکترای خود هستند ولی من نتوانستم فوق لیسانس را هم بگیرم.

رشته تحصیلی من فلسفه و کلام اسلامی، زیرشاخه الهیات بوده و خیلی دلم می خواهد که در 3-2 سال آینده این رشته را تمام کنم و دوست دارم بخشی از آن را خارج از کشور بگذرانم که فلسفه غرب را هم مستقیم مطالعه کنم. در واقع زمانی که مشغول فعالیت در حوزه شعر و بازیگری نباشم، به مطالعه در زمینه فلسفه می پردازم و فکر می کنم در میانسالی و دوران پیری نیز فلسفه مهمترین بخش زندگی من باشد.

یک خانواده آرام، منظم و فرهنگی
خانواده آرام و منظمی دارم و فرهنگ این را داریم که کار، کار است و خانواده، خانواده و این را برای خودمان کاملا مشخص کرده ایم که کار هیچ کدام از اعضای خانواده نباید به دیگری آسیب برساند و حریم خانواده را تحت تاثیر قرار دهد.

پدر نازنینم آقای فرهاد فولادوند از شعرای بزرگ هستند و هر چه در زمینه ادبیات و کلا هر چه دارم از ایشان است و حتی علاقه ایشان و تشویق های ایشان به هنر باعث شد تا جذب بازیگری شوم ولی حوزه هنر یکجور حس ناامنی ایجاد می کند و زیر ذره بین هستیم و به همین دلیل، هم من و هم خانواده ام دوست نداریم که این فضا برای خانواده ام ایجاد شود. به همین خاطر کمتر می توانیم با هم به مکان های عمومی برویم.

مادرم کاملا فرهنگی و معلم هستند و به زودی بازنشسته خواهند شد. برادرم یک بیزنس من بسیار موفق است و حال حساب کنید اگر چند بار عکس هایش با من چاپ شود دیگر آن وجهه شعلی خود را در محیط کاری اش نخواهد داشت.

خواهرم مرجان فولادوند، دکتر ادبیات هستند و در مطبوعات نیز فعالیت دارند و نویسنده خوبی در حوزه کودک هستند. همسر خواهرم هم همینطور. خواهر و برادر دیگرم نیز همینطور. خب، به هر حال شهرت هم با خود محدودیت های زیادی به همراه دارد.

از فیلم و مطالعه تا ورزش و سفر
فیلم دیدن برایم لذتبخش است. مطالعه کتاب از دیگر کارهایی است که در فراغت به ن می پردازم. ورزش می کنم و در نهایت هر گاه در تهران مشغله ای نداشته باشم، در شمال کشور و در یکی از روستاهای استان گیلان می روم و در خانه کوچکی که آنجا دارم زندگی می کنم و به آرامش خاصی می رسم. حتی هر گاه نیاز به آرامش دارم تا بتوانم کارهایم را انجام دهم به آنجا پناه می برم. عاشق سفر هستم و اهل پس انداز نیستم و تقریبا تمام درآمدم را صرف سفر کردن می کنم و دوست دارم به همه کشورهای دنیا مسافرت کنم و فرهنگ ها و آدم های مختلف را از نزدیک ببینم.

  • بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام و فیس بوک (13)
  • عکس کودکی اندیشه فولادوند
  • تصاویر افراد معروف در شبکه های اجتماعی (10)
  • عکس های هنرمندان ایرانی در شبکه اجتماعی (6)
  • بازیگران زن و مرد ایرانی شبکه های اجتماعی (5)
  • عکس های جدید و متفاوت اندیشه فولادوند
  • اندیشه فولادوند عکس های دیدنی و بیوگرافی انیدشه فولادوند
  • عکس بازیگران در نشست خبری فیلم کلاشینکف
  • ازدواج اندیشه فولادوند و رضا یزدانی+عکس
  • شایعه ازدواج اندیشه فولادوند با محسن تنابنده

 

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور

عکس های جدید اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر ایرانی + حرف های اندیشه فولادوند

وقتی با اندیشه فولادوند همکلام می شوید، بیشتر از این که او را یک بازیگر ببینید، یک بانوی عاشق ادبیات و فلسفه می شناسید که همین ادبیات و عشق را وارد بازیگری اش هم کرده است. او همه چیز را اصولی و درست دنبال می کند و از هیچ یک از فعالیت های پرشمار خود به صورت سطحی عبور نمی کند. یک بازیگر موفق و خلاق، یک شاعر بسیار احساسی و یک نویسنده متبحر است که در عین این که مشغله های کاری زیادی دارد ولی بسیار خوش قول است.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

او در تمام این سال ها خانواده اش را که اتفاقا همگی افرادی فرهنگی و موفق در زندگی شخصی شان هستند، از حواشی مرسوم دنیای هنر دور نگه داشته است. عاشق مطالعه و سفر است و دنیای خاصی برای خودش دارد. گفتگوی ما را با او بخوانید…

فرصت مناسب برای ارتباط با مردم
همیشه از همکاری های درازمدت هراس دارم چون تا حدودی تنبل هستم و مشغله های کاری زیادی دارم. همیشه سعی می کنم وارد قراردادهایی بشوم که نهایتا دو ماه من را درگیر کند. وقتی آقای سعید نعمت الله که چند سال قبل هم یک همکاری کوتاهی با همدیگر داشتیم، با من تماس گرفتند و موضوع بازی در «سریال پشت بام تهران»آن هم در نقش اصلی را به من پیشنهاد دادند، متوجه شدم که قطعا زمان زیادی را باید درگیر این کار باشم.

در ابتدا تردید داشتم ولی چون همکاری قبلی ام با آقای نعمت الله تجربه خیلی خوبی بود و سر آن کار مفاهمه و درک خوبی ایجاد شده بود، بعد از برگزاری چند جلسه سرانجام تصمیم گرفتم که در این کار حضور داشته باشم، ضمن این که هر گاه به شهرستان های مختلف می رفتم، مردم نازنین زیادی به من می گفتند که چرا من فقط در سینما حضور دارم و این در حالی است که بسیاری از شهرستان های ما فاقد سینما هستند و از من می خواستند در کارهای تلویزیونی بیشتر حضور داشته باشم و من هم حس کردم که شخصیت «هاله» به دلیل چند وجهی بودنش در داستان و این که تقریبا تمام گره های داستان با این شخصیت ارتباط مستقیم دارند، بهترین فرصت است که طولانی مدت با مخاطب عام تلویزیون در ارتباط باشم.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

بازیگری برای تعالی روح انسان
در بازیگری در وهله اول مهم است که شما از دریچه نگاه آن شخصیت جهان را ببینید و شبیه او فکر کنید و در نتیجه ناخودآگاه تکنیک با شما منطبق می شود و وقتی به روانشناسی شخصیت دست پیدا کنید، نمود آن در شما ایجاد می شود. در واقع اصلا کار بازیگر این است که به این شکل عمل کند و به شخصیت نزدیک شود.

بازیگری دومین شغل سخت جهان است و دلیل این سختی همین است که یک هنرپیشه واقعی باید توانایی زیستن در جایگاه انسان های دیگر را پیدا کند. من معتقد هستم جذابیت بازیگری که موجب تعالی روح در انسان می شود، این است که به شما در طول حیات امکان متناسخ شدن می دهد، امکان تبدیل شدن می دهد، امکان این را به شما می دهد که ارواح دیگری در کالبد شما دمیده شود و این تعریف ایده آل من از بازیگری است.

یک نقش چالش برانگیز و سخت
شخصیت «هاله» از من خیلی دور بود و این باری یک بازیگر خیلی چالش برانگیز است که شخصیتی را بازی کند که از خودش دور است و این موضوع نیاز به تحقیقات و مطالعه زیادی دارد تا بازیگر بتواند خودش را به یک آدم دیگر تبدیل کند، مخصوصا این که «هاله» متعلق به طبقه ای است که به آن می گوییم «بازاری» چرا که پدرش یک کاسب بازاری بود و در یک خانواده سنتی تهرانی بزرگ شده بود و به همین دلیل من دوستی داشتم که در بازار حضور دارند و به واسطه ایشان با چند خانواده بازاری نشست و برخاست داشتم تا شکل زندگی این طبقه اجتماعی را شناسایی کنم.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

از طرف دیگر «هاله» خیلی لوس و بچه بود. حتی به میزان سنش، عقلش رشد نکرده است و وابستگی بیمارگونه ای به پدرش دارد و من در این زمینه با دوستان متخصص روانشناس و روانکاو صحبت کردم که چرا یک دختر به چنین وابستگی دچار می شود و در نهایت سعی کردم «هاله» را درون خودم بسازم.

جنگ نرم و ماهواره با صدا و سیما
به نظرم شرایط بسیار گسترده تری لازم است که بتوانیم مخاطب از دست رفته تلویزیون را برگردانیم. صرفا ساختن چند سریال نمی تواند این شرایط را ایجاد کند. به نظرم لازم است که صداوسیما یک اتاق فکر قدرتمند داشته باشد و نیازهای مردم را بدون هیچ تعصبی تشخیص دهد.

این روزها مردم با تلویزیون احساس فاصله می کنند و فکر می کنند تلویزیون در سیطره یک قشر خاص است و به بقیه جامعه کاری ندارد، در صورتی که این تفکر نباید برای مردم ایجاد شود.

مردم هر جا احساس کنند صداقت وجود دارد و نیازهای آنها در نظر گرفته شده است، قطعا استقبال می کنند. تلویزیون نیاز به یک اتاق فکر دارد که از هر دسته و رسته و گروهی در این اتاق فکر آدم وجود داشته باشد تا نیازها را شناسایی کنند. متاسفانه الان در جنگ نرم هستیم و این جنگ نرم یعنی همین رسانه و ماهواره ولی باز هم می شود با ساخت برنامه هایی بر اساس نیازهای جامعه، مخاطب را به تلویزیون برگرداند.

پرهیز و تمرکز برای پذیرایی از نقش
بخش بزرگی از زندگی من ادبیات و شعر است و در کنار آن عاشق بازیگری و سینما هستم. من در زمان هایی که مشغول زایش هستم، یعنی مشغول بازی یک کاراکتر، یا مشغول نگارش و یا بازنویسی یک کتاب هستم، یا این که مشغول طرح رزی یک آلبوم موسیقی هستم در پرهیز به سر می برم، پرهیز از هر نوع رابطه اضافه برای این که به تمرکز دست پیدا کنم. شاید باور نکنید ولی در مدت بیش از 5 ماهی که مشغول سریال «پشت بام تهران» بودم فقط دو بار مادرم را دیدم!

در واقع وارد یک خلوت می شوم که حتی اخبار، رسانه ها و تلفن را کنار می گذارم و حتی موسیقی که در آن زمان گوش می کنم همه تعریف شده است تا بتوانم تمرکز کامل داشته باشم، برای این که بتوانم به تعریف ایده آل خودم از بازیگری برسم. بازیگری به نظر من هم یک علم است و هم یک موهبت خدادادی و ترکیب علم و استعداد و تمرکز و تزکیه روح به شما یک بستر نظیف می دهد تا نقش را در خودتان پذیرا باشید.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

اولین بار است که در طی این 11 سال فعالیت سینمایی ام با مجله خانواده سبز مصاحبه می کنم ولی همیشه نشریه شما را دوست داشتم چون یک نشریه مردمی و خانوادگی است و مستقیما با خانواده که واقعی ترین افراد جامعه هستند در ارتباط است و خوشحالم که از من برای مصاحبه دعوت کردید و امیدوارم خوانندگان نشریه تان این مصاحبه را دوست داشته باشند.

وقتی نویسنده، هاله را نابود کرد
متاسفانه بسیاری از فیلمنامه های سینمایی و تلویزیونی ما در این سال ها از پایان های غلط رنج می برند و قاعدتا پایان این سریال هم برای همه اعضای گروه از همان ابتدا مهم بود و برای من هم همینطور. شاید باور نکنید ولی ما حتی یک بار سکانس های پایانی این سریال را حدود 2 ماه فیلمبرداری کردیم ولی بعد از یکی دو هفته به این نتیجه رسیدیم که این پایان نمی تواند پایان خوبی برای این سریال باشد و همه آن را دور ریختیم و این نشان می دهد که چقدر این موضوع برای تمام گروه مهم بوده است تا این که حدود یک ماه پیش پایان فیلمنامه در قالب فیلمنامه به ما تحویل داده شد و تقریبا همه این پایان جدید را دوست داشتند و همه ما خیلی از خواندن قسمت پایانی سریال لذت بردیم و شروع به کار کردیم…

من یک اختلاف کوچک حقوقی قراردادی با تهیه کننده سریال خانم تقوایی پیدا کردم و بعد از چند روز گفتگو این مشکل رفع شد و در حالی که من منتظر این بودم که برای ادامه سکانس های باقیمانده قسمت های پایانی آفیش شوم، دیدم که تماسی با من گرفته نمی شود و متوجه شدم که آقای نعمت الله تصمیم گرفته اند کهش خصیت من را از قسمت های پایانی سریال حذف کنند!

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

حال این که اختلاف من با تهیه کننده سریال که اتفاقا رفع هم شده بود، بنا به چه دلایلی به نویسنده سریال مرتبط می شود و ایشان تصمیم می گیرند که به یکباره شخصیت «هاله» را در پایان سریال حذف کنند، مشخص نیست. قطعا برای مخاطب این مشکل ایجادشده که چرا «هاله» در پایان سریال بلاتکلیف رها شده و حضور ندارد و جدا از این موضوع وقتی من به عنوان بازیگر بنا به قصه ای که به من داده شده و توافقی که انجام شده بیش از 5 ماه از عمر کاری ام را روی این اثر گذاشته ام، حقوق معنوی من چطور باید به این راحتی از بین برود؟! حتی برخی از مدیران سازمان مثل آقای سیفی آزاد با من جلسه گذاشتند که این مشکل حل شود ولی در نهایت تصمیم آقای نعمت الله عملی شد و شخصیت «هاله» حذف شد!

آلبوم ها و اشعاری از روی عشق
مسئله شعر برای من مسئله بسیار مهمی در زندگی است. نشر ثالث ناشر آثار من است و تاکنون 2 مجموعه شعر منتشر کرده ایم که «عطسه های نحس» و «شلیک کن رفیق» نام دارند که به چاپ های مکرر رسیده اند. این روزها نیز مشغول جمع آوری سومین مجموعه شعرهایم هستم که امیدوارم در تعطیلات نوروز بتوانم بازنویسی نهایی آن را انجام دهم؛ ضمن این که در 2 سال اخیر من 2 آلبوم موسیقی را طراحی کردم به نام «خاطرات مبهم» و «سلول شخصی» که هر دو توسط آقای رضا یزدانی خوانده شد و کارهایی اجتماعی بود و حس می کردم که جامعه نیاز به این تیپ آلبوم داشت.

همچنین 2 آلبوم دیگر با صدای خودم کار کردم که یکی از آنها را زمانی که 18 ساله بودم کار کردم ولی حدود 10 سال بعد منتشر شد و آقای فریبرز لاچینی کار آهنگسازی آن را انجام دادند. آلبوم دیگری که به شدت به قلب من نزدیک است و برایم مهم است، آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» می باشد که به موضوع جنگ پرداخته ام. آلبومی است که نگاهی به جنگ و دوران پس از جنگ دارد که آقای کارن همایونفر زحمت آهنگسازی آن را کشیده اند.

 

عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس

 

9 سال طول کشید تا این آلبوم را آماده کنم و دقیقا روز تحلیف آقای دکتر روحانی، آلبوم من هم مجوز ورود به حوزه نشر را گرفت که این را به فال نیک گرفتم و به شدت نسبت به این آلبوم تعصب و عشق دارم. آدم های جنگ برای من خیلی عزیز هستند و دوست دارم هزاران هزار اثر دیگر در این حوزه تقدیم آنها بکنم. دوست داشتم در این اثر بگویم که این قهرمانان عزیز دوران جنگ، شخصیت هایی بسیار فراتر از نام یک خیابان داشته اند و قهرمان هایی هستند که همیشه مدیون آنها هستیم.

فلسفه، بخش مهمی از زندگی
علاقه اصلی من در زندگی، مطالعه در حوزه فلسفه است. خیلی دوست دارم یک فرصت 3-2 ساله برای خودم در زندگی ایجاد کنم تا بتوانم درس نیمه تمام خود را تمام کنم چون زمانی که سینما وارد زندگی من شد از فضای آکادمیک فاصله گرفتم چون نظم این فضا با فضای کار بازیگری اصلا جور درنمی آمد. تمام دوستان دوره دبیرستان من که در حوزه علوم انسانی تحصیل کرده اند، مشغول دفاع از تز دکترای خود هستند ولی من نتوانستم فوق لیسانس را هم بگیرم.

رشته تحصیلی من فلسفه و کلام اسلامی، زیرشاخه الهیات بوده و خیلی دلم می خواهد که در 3-2 سال آینده این رشته را تمام کنم و دوست دارم بخشی از آن را خارج از کشور بگذرانم که فلسفه غرب را هم مستقیم مطالعه کنم. در واقع زمانی که مشغول فعالیت در حوزه شعر و بازیگری نباشم، به مطالعه در زمینه فلسفه می پردازم و فکر می کنم در میانسالی و دوران پیری نیز فلسفه مهمترین بخش زندگی من باشد.

یک خانواده آرام، منظم و فرهنگی
خانواده آرام و منظمی دارم و فرهنگ این را داریم که کار، کار است و خانواده، خانواده و این را برای خودمان کاملا مشخص کرده ایم که کار هیچ کدام از اعضای خانواده نباید به دیگری آسیب برساند و حریم خانواده را تحت تاثیر قرار دهد.

پدر نازنینم آقای فرهاد فولادوند از شعرای بزرگ هستند و هر چه در زمینه ادبیات و کلا هر چه دارم از ایشان است و حتی علاقه ایشان و تشویق های ایشان به هنر باعث شد تا جذب بازیگری شوم ولی حوزه هنر یکجور حس ناامنی ایجاد می کند و زیر ذره بین هستیم و به همین دلیل، هم من و هم خانواده ام دوست نداریم که این فضا برای خانواده ام ایجاد شود. به همین خاطر کمتر می توانیم با هم به مکان های عمومی برویم.

مادرم کاملا فرهنگی و معلم هستند و به زودی بازنشسته خواهند شد. برادرم یک بیزنس من بسیار موفق است و حال حساب کنید اگر چند بار عکس هایش با من چاپ شود دیگر آن وجهه شعلی خود را در محیط کاری اش نخواهد داشت.

خواهرم مرجان فولادوند، دکتر ادبیات هستند و در مطبوعات نیز فعالیت دارند و نویسنده خوبی در حوزه کودک هستند. همسر خواهرم هم همینطور. خواهر و برادر دیگرم نیز همینطور. خب، به هر حال شهرت هم با خود محدودیت های زیادی به همراه دارد.

از فیلم و مطالعه تا ورزش و سفر
فیلم دیدن برایم لذتبخش است. مطالعه کتاب از دیگر کارهایی است که در فراغت به ن می پردازم. ورزش می کنم و در نهایت هر گاه در تهران مشغله ای نداشته باشم، در شمال کشور و در یکی از روستاهای استان گیلان می روم و در خانه کوچکی که آنجا دارم زندگی می کنم و به آرامش خاصی می رسم. حتی هر گاه نیاز به آرامش دارم تا بتوانم کارهایم را انجام دهم به آنجا پناه می برم. عاشق سفر هستم و اهل پس انداز نیستم و تقریبا تمام درآمدم را صرف سفر کردن می کنم و دوست دارم به همه کشورهای دنیا مسافرت کنم و فرهنگ ها و آدم های مختلف را از نزدیک ببینم.

  • بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام و فیس بوک (13)
  • عکس کودکی اندیشه فولادوند
  • تصاویر افراد معروف در شبکه های اجتماعی (10)
  • عکس های هنرمندان ایرانی در شبکه اجتماعی (6)
  • بازیگران زن و مرد ایرانی شبکه های اجتماعی (5)
  • عکس های جدید و متفاوت اندیشه فولادوند
  • اندیشه فولادوند عکس های دیدنی و بیوگرافی انیدشه فولادوند
  • عکس بازیگران در نشست خبری فیلم کلاشینکف
  • ازدواج اندیشه فولادوند و رضا یزدانی+عکس
  • شایعه ازدواج اندیشه فولادوند با محسن تنابنده

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 84,500 results (0.88 seconds)
Search Results
Images for ‫های اندیشه فولادوند شاعر با احساس تصایور‬‎Report images
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
Image result for ‫عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور‬‎
More images for های اندیشه فولادوند شاعر با احساس تصایور
عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور
www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
Translate this page
Apr 5, 2016 - عکس های جدید اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر ایرانی + حرف های اندیشه فولادوند وقتی با اندیشه فولادوند همکلام می شوید، بیشتر از این که او را یک ...
عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور - چت روم ...
chatnazil.ir/عکس-های-اندیشه-فولادوند-شاعر-با-احساس
Translate this page
Apr 5, 2016 - چت روم فارسی,نازیل چت,چتروم,اتاق چت گفتگو,چت فارسی,شلوغ ترین چت روم ايرانی عسل میهن باران وی چت.
عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور · پاتوق-90 ...
patogh-90.ir/.../عکس-های-اندیشه-فولادوند-شاعر-با-اح...
Translate this page
Apr 5, 2016 - عکس های جدید اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر ایرانی + حرف های اندیشه فولادوند. وقتی با اندیشه فولادوند همکلام می شوید، بیشتر از این که او را یک ...
love-st0ry - عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس تصایور ...
love-st0ry.mihanblog.com/post/130
Translate this page
Apr 5, 2016 - love-st0ry - عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس تصایور عکس اندیشه فولادوند - - love-st0ry.
اندیشه فولادوند عکس های دیدنی و بیوگرافی انیدشه فولادوند ...
www.kakojun.ir/اندیشه-فولادوند-عکس-های-دیدنی-و-ب...
Translate this page
Apr 8, 2016 - سال ۱۳۸۷ کتاب شعر عطسه‌های نحس (نشر ثالث) را چاپ کرد. ... عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور; بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام و ...
عکس های اندیشه فولادوند بایگانی - فیلم و سریال
www.kakojun.ir/tag/عکس-های-اندیشه-فولادوند/
Translate this page
جدیدترین مدل ساعت دخترانه بند چرم نگین دار مدل 2014 با آویز Love ... عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور; بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام و فیس ...
تصاویر اندیشه فولادوند بایگانی - فیلم و سریال - خانه
www.kakojun.ir/tag/تصاویر-اندیشه-فولادوند/
Translate this page
جدیدترین مدل ساعت دخترانه بند چرم نگین دار مدل 2014 با آویز Love ... عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور; بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام و فیس ...
عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور - تلگرام ...
telegramdownload.ir/.../عکس-های-اندیشه-فولادوند-شاع...
Translate this page
Apr 6, 2016 - تاریخ : ۱۷ام فروردین ۱۳۹۵; موضوع : دسته‌بندی نشده; بازدید : 3 views; نظرات : دیدگاه‌ها برای عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور بسته ...
عکس قدیمی پدر و مادر اندیشه فولادوند | دانلود سریال 94
download2016photo.ir/.../عکس-قدیمی-پدر-و-مادر-اندی...
Translate this page
Apr 7, 2016 - تصاویر برای قدیمی پدر و مادر اندیشه فولادوندگزارش تصاویر. 4 ساعت قبل ..... عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور – تاپ ناز.
اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کشورمان+تصاویر - جوان پارسی
www.javaneparsi.com/.../اندیشه+فولادوند+بازیگر+...
Translate this page
خوش گذرانی های پاییز و زمستان/با ما باشید نمایش تصویری اعمال جراحی ... اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کشورمان+تصاویر عکس هایی جدید از اندیشه فولادوند و دیگر ... ممکن است کمی‌ها و کاستی‌هایی را در ارتباط جنسی خود با همسرشان را احساس کنند و از ...
بیوگرافی احسان علیخانی + تصاویر احسان علیخانی - بیتوته
www.beytoote.com/art/.../picture2-images-alikhani.ht...
Translate this page
بیوگرافی احسان علیخانی عکس های احسان علیخانی جدیدترین عکس های احسان علیخانی احسان ... در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد مثل ... از هر اجرایی خوشم نمیامد, سعی کردم همیشه حضور بیننده را کنار خودم احساس کنم. .... اشعار عاشقانه اندیشه فولادوند, کتاب عطسه های نحس اندیشه فولادوند ...
توضیح اندیشه فولادوند دربارهٔ ازدواجش با محسن تنابنده ...
www.momtaznews.com/توضیح-اندیشه-فولادوند-درب...
Translate this page
اندیشه فولادوند کە این روزها با نمایش “چاله” برائ اولین بار حضور روی صحنه تئاتر را تجربه ... من در خانواده ای متولد شدم کە شعر و ادبیات در آن ریشه داشت؛ پدر من شاعر است و ... من چیزی کە همیشه دربارهٔ این فیلم(«زندگی با چشم های بسته» رسول صدرعاملی) می .... تصاویر جدید اندیشه فولادوند بازیگر ایرانی دسته بندی : عکس، عکس هنرمندان ...
اختلاف اندیشه فولادوند با کارگردان سریال پشت ‌بام تهران + ...
www.persianv.com/honar/326625.php
Translate this page
Feb 15, 2016 - اندیشه فولادوند , عکس های اندیشه فولادوند , گفتگو با اندیشه فولادوند , مصاحبه با ... اختلاف اندیشه فولادوند با کارگردان سریال پشت ‌بام تهران +تصاویر ... بسیاری از مخاطبانش علاوه بر بازیگری با دنیای شعر و شاعری شناخته می‌شود، در .... بعد از مدت‌ها احساس کردم فیلمی را دیدم که من را دوباره با جادوی سینما آشنا می‌کند.
اندیشه فولادوند، چرخنده با پراید! - آکا - حوادث ،روزنامه
www.akairan.com/biography/.../2014101922142.html
Translate this page
اندیشه فولادوند,فیلم,سینما,سن پترزبورگ,شعر,شاعر. ... رونمایی از نمونه الکتریکی ون های کلاسیک + تصاویر .... اندیشه فولادوند,فیلم,بیوگرافی بازیگران و ... جایی گفته ای که احساس پیری می کنی، آیا در کودکی رابطه ات با بچه ها خوب بود؟
مصاحبه خواندنی اندیشه فولادوند + بیوگرافی و عکس های جدید ...
jadide.ir/مصاحبه-خواندنی-اندیشه-فولادوند-بیوگر/
Translate this page
بیوگرافی کامل اندیشه فولادوند و تصاویر جدید اندیشه فولادوند (متولد ۷ مهر ۱۳۶۲ در ت . ... سیزده قطعه از اشعار این کتاب، توسط شاعر در آلبومی به نام آخرین حرف معاصر با .... اما اگر روزی و روزگاری این کمبود را در مسئولیت پذیری احساس بکنم ترجیح می ...
امروز روز اندیشه در رفتار ادمی است - باکس 98
box98.ir/search/?q=امروز+روز+اندیشه+در...ادمی...
Translate this page
تیپ و عکسهای زیبای اندیشه فولادوند+تصاویر ... این بازیگر 33 ساله با انتشار عکسی از مادرش یاد کرده است. ... اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کشورمان+تصاویر ..... یک میل یا تکانه است بدون اینکه هیچ گونه احساس یا تفکری آن را همراهی کند.
آلبوم اندیشه فولادوند با دختر شهید باکری | صبح ایرانیان
sobhiranian.ir/.../آلبوم-اندیشه-فولادوند-با-دختر-شهید...
Translate this page
آسيه باكري, اندیشه, اندیشه فولادوند, ترانه سرا, ترانه سرای, دختر شهید باکری, سینمایی, شعر مقاومت, ... عکس/ این تصاویر فتوشاپی نیست ..... من گرایش خیلی قوی داشتم به زندگی نامه های شهدا و غریبی من با این احساس که چطور می ... آسیه: من اصلا با این قسمت شعر ارتباط برقرار نکردم، به نظرم کاری است که با باقی کارها همخوانی ندارد.
بیوگرافی اندیشه فولادوند | عکس جدید و ماجرای ازدواج - فتوکده
photokade.com/بیوگرافی-اندیشه-فولادوند-با-عکس...
Translate this page
Jan 30, 2016 - بیوگرافی اندیشه فولادوند با عکس جدید,عکسهای اندیشه فولادوند,همسر اندیشه ... اندیشه فولادوند بازیگر،موسیقی دان و شاعر متولد ۷ مهر ۱۳۶۲ در تهران است وی فارغ‌ ... اما اگر روزی و روزگاری این کمبود را در مسئولیت پذیری احساس بکنم ...
شایعه ازدواج اندیشه فولادوند با محسن تنابنده + عکس
www.berooztarinha.com/.../شایعه-ازدواج-اندیشه-فولاد...
Translate this page
اندیشه فولادوند که این روزها با نمایش “چاله” برای اولین بار حضور روی صحنه ... جز اینکه شاعر شوم، نداشتم فکر می کنم اگر که شعر نمی گفتم دچار گره های بد خیمی می شدم. ... شما باید در روح خودتان احساس آن تکامل و کافی بودن برای روح دیگری را داشته ...
عکس های جدید مبینا نصیری
fungood.ir/more/.../عکس-های-جدید-مبینا-نصیری.html - Translate this page
Apr 9, 2016 - مجله اینترنتی تاپ ناز > گالری تصاویر > عکس بازیگران عکس خفن ، عکس .... عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور; عکس های نسیم ...
تیپ و عکسهای زیبای اندیشه فولادوند+تصاویر - سی روز
cday.ir/news/140892
Translate this page
Apr 12, 2016 - اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کشورمان. اندیشه فولادوند ... عکس های جدید اندیشه فولادوند در یک مراسم ... گريه مادر مهرداد سر مزار با حضور شيث رضايي.
تک عکسهای زیبای حدیث فولادوند+تصاویر - فان سیتی
f30t.ir/search/?...عکسهای+زیبای+حدیث+فولادوند%2B...
Translate this page
تیپ متفاوت اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کشورمان+تصاویر ... اندیشه فولادوند با کارگردان سریال پشت ‌بام تهران +تصاوير اندیشه فولادوند در تنهایی لیلا + عکس .... عاشقانه عکس نوشته هاي پر احساس زيباترين عکس نوشته های عاشقانه جديدترين ...
تیپ و عکسهای زیبای اندیشه فولادوند+تصاویر - یوتو
yo2.ir/news/140892
Translate this page
Apr 12, 2016 - اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کشورمان ... عکس های جدید اندیشه فولادوند در یک مراسم ... با برخی حیوان‌های چندش‌آور و عجیب آشنا شوید+تصاویر.
لو رفتن فیلم بغل کردن امیر تتلو توسط یک دختر! +عکس
roboep.ir › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
Translate this page
فیلم مذکور نشان می دهد که امیر تتلو، در ابتدا با درخواست عجیب یک دختر برای در آغوش ... پریناز ایزدیار بازی در سریال های تلویزیونی را دوست ندارد · عکس های اندیشه ...
عکس های نسیم ادبی و همسرش بازیگر سریال شهرزاد
roboep.ir › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
Translate this page
عکس های جدید نسیم ادبیدر کنار همسرش و گفتگو با نسیم ادبی بازیگر سریال شهرزاد. ... عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور · ثریا حکمت بازیگر زن ...
عکس های خفن بازیگران و هنرمندان در اینستاگرام (2)
www.abartazeha.ir › آلبوم عکس › عکس بازیگران
Translate this page
عکس های خفن بازیگران, عکس بازیگران, عکس های خوانندگان, عکس هنرمندان, اینستاگرام .... چکامه چمن ماه و اندیشه فولادوند به نمایشگاه کتاب رفته بودند که این عکس یادگاری را با هم انداختند. ... محمد علی سپانلو هم تسلیم سرطان شد و ناباورانه پرکشید و عاشقانش را با شعر های .... عکس پر احساس امیر عظیمی، خواننده با احساس کشورمان.
طرفداران رضا یزدانی - متن ترانه های رضا یزدانی
25pm.blogfa.com/category/.../متن-ترانه-های-رضا-یزدا...
Translate this page
طرفداران رضا یزدانی - متن ترانه های رضا یزدانی - هواداران رضا یزدانی + آلبوم ... ترانه سرا : اندیشه فولادوند ... وین شاعران بیکار سیگار پشت سیگار ... بارون میاد توی میدون اصلی گُل با حلزون عکس میگیره ... اپنینگ مراسم زاره تو جنوب جزیره ی احساس.
آیلار نوشهری | بیوگرافی و عکس های جذاب آیلار نوشهری - تیک ...
lovelysms.tiktakblog.ir/
Translate this page
عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس. بازیگری برای تعالی روح انسان در بازیگری در وهله اول مهم است که شما از دریچه نگاه آن شخصیت جهان را ببینید و شبیه او فکر ...
سلفي هيلا صديقي و خواهرش و عکس عاشقانه با شوهرش + تصاوير
www.hovel.ir/post/676
Translate this page
عکس کمتر ديده شده,تصاوير شخصي و خانوادگي,جديدترين عکس ها از زندگي شخصي,فيلم جديد,آخرين عکس ها,تصاوير بدون سانسور ... انديشه فولادوند ..... طبق معمول چند عکس زيبا هم داريم از اين شاعر مدلينگ يعني خانم صديقي که بعضي هاشان سلفي است. .... راستش اول بايد اعتراف كنم از اونهمه احساس و عاطفه در كامنتهاي شما ذوق زده شدم .
سوپر اینستار - اندیشه فولادوند : افتتاحیه ی جشنواره فجر با ...
superinstar.ir/photos/view/259354/
Translate this page
افتتاحیه ی جشنواره فجر با سپاس از مزون "شید" برای لباس و سپاس از بانو "سمانه مرادیان" برای ... دیگر عکسهای اندیشه فولادوند : .... شاعر با احساس خيلي دوستون دارم.
گفتگو با زوج هنری موسیقی "رضا یزدانی و اندیشه فولادوند"+ ...
www.persianpersia.com/.../adetails.php?articleid...
Translate this page
Apr 18, 2015 - ستاره های جدید سینمای ایران را بشناسید/تصاویر. ○ حمله تند .... گفتگو با زوج هنری موسیقی "رضا یزدانی و اندیشه فولادوند"+عکس. اگر بخواهیم از یك ... گاهی احساس می‌كنم با خودم كار دارم پیش از آنكه شروع كنم. در شعر و كتاب ... می‌گفت «سیگار» شعر است و دوست ندارد در قالب ترانه صدای خواننده رویش بیاید. دو، سه سال ...
عکس های جدید و متفاوت اندیشه فولادوند در فیلم جدیدش + عکس ...
www.biacafe.ir › فرهنگ و هنر › بیوگرافی هنرمندان
Translate this page
Feb 20, 2016 - اندیشه فولادوند كه برای بسیاری از مخاطبانش علاوه بر بازیگری با دنیای شعر و شاعری شناخته می‌شود، در فیلم سینمایی «گاهی» بازی كرده است. فیلمی كه بدون ... جدیدترین عکس ساره بیات / حامد بهداد در سفر به کانادا + تصاویر .... بعد از مدت‌ها احساس كردم فیلمی را دیدم كه من را دوباره با جادوی سینما آشنا می‌كند. همه‌چیز در ...
عکس های جالب و دیده نشده از کودکی زهرا عاملی - نمکستان
namakstan.ir › مطالب و عکس های جالب
Translate this page
Oct 11, 2015 - عکس های هیجان انگیز شکار گربه ماهی غول پیکر با طول 3 متر. تاثیر مخرب نور ... زهرا عاملی : من فقط دو سال بزرگتر بودم اما احساس مسئوليت خفني در مقابل علي مي كردم… ... عکس های دیده نشده از کودکی اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر.
تصاویر ستارگان در شبکه های اجتماعی
tehranipro.ir › گالری عکس › عکس بازیگران
Translate this page
مارک رافالو با این عکس رفاقت خود با کریس ایوانز را نشان داده است. ... عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور · عکس های غیر واقعی ستاره ها و بازیگران ...
عکس های ویدا جوان و همسرش - مجله اینترنتی کلبه شادی
kolbefun.ir › گالری عکس › عکس بازیگران
Translate this page
عکس های ویدا جوان و همسرش. ... و مانکن معروف; عکس های دیدنی شقایق فراهانی و پسرش در مراسم خصوصی; عکس های اندیشه فولادوند شاعر با احساس + تصایور; عکس های سارا ...
پدر و مادر اندیشه فولادوند در یک پادگان | نوروز 95
www.downloadmovie2016.ir/.../پدر-و-مادر-اندیشه-فو...
Translate this page
Apr 7, 2016 - عکس اندیشه فولادوند از مادر جنگجویش در یک پادگان! ... عکس پدر و مادر اندیشه فولادوند با اسلحه | yekparsمجله علمی … ..... iranian Actress and poet اندیشه فولادوند شاعر ، بازیگر. … شاید ... کشف لوح های نفرین شده در قبر یک زن +تصاویر … .... از هم صحبت شدن با پدر فرزاد احساس تاسف است که در آدمی زنده می شود.
شاعر در من کوچه ای است که با تو در آن نگشته ام - فان تون
funtoon.ir/search/?q=شاعر+در+من...ای...با...
Translate this page
یک مسافرت جذاب و خواستنی در کوچه پس کوچه هاي تاریخ با تصاویری بکر و دیدنی از سال هاي دور. ... اندیشه فولادوند بازیگر و شاعر کشورمان+تصاویر ... شخصی اندیشه فولادوند اخبار مرتبط : عکس هاي جدید اندیشه فولادوند در یک مراسم عکسهاي .... پسرهايی که وقتی شب تنها از کوچه رد میشی سرشونو میندازن پايین که احساس امنیت کنی!
متن آهنگهای آلبوم سلول شخصی رضا یزدانی - عکس
www.ariapix.net/.../متن-آهنگهای-آلبوم-سلول-شخصی-ر...
Translate this page
با یه چاقو توی کتفم راضیم از این قضایا. راضیم به تو به ... ترانه سرا : اندیشه فولادوند. متن آهنگ ... توی اندازه های یک در یک قد سلول شخصی هلزون ... اپنینگ مراسم زاره تو جنوب جزیره ی احساس. خوبه که ..... این شاعران بیکار سیگار پشت سیگار در لا به ...
عکس تنهایی برای - گالری عکس
aaaks.ir/عکس-تنهایی-برای/
Translate this page
Dec 8, 2015 - برای دیدن عکس های با موضوع ” عکس تنهایی برای ” می توانید از لینک های زیر ... دار غمگین دخترانی که در حال گریه ان فاز غم تنها شدن احساس آهنگ غمگین اشک سخته … ... متن های عاشقانه با تصاویر زیبا, عکس عاشقانه با متن عکس و شعر عاشقانه, .... جدیدترین عکس های اندیشه فولادوند عکس کتی در سریال تنهایی لیلا ...
بازیگران مشهور ایرانی در شبکه های اجتماعی 122 + تصاویر
namnak.com/20898-بازیگران-مشهور-ایرانی122.html
Translate this page
عکس یادگاری مازیار فلاحی، خواننده خوش احساس کشورمان با مهدی سلوکی که به تماشای ... شعرای گرانقدر در مراسم بزرگداشت روز شعر که شمع کیکش را اندیشه فولادوند ...
رضا یزدانی: سعی کردم با واژه ها بازی کنم تا تصویر سازی ...
www.musicepars.com/رضا-یزدانی-سعی-کردم-با-واژه-...
Translate this page
از ابتدا قرار بود ترانه های اندیشه فولادوند یک پکیج جداگانه باشد یا بعد از ضبط قطعات به این نتیجه رسیدید ... احساس کردم الان موقع ساختن ملودی برای این شعر است.
عکس های اندیشه فولادوند+ بیوگرافی - پرداد
www.pardad.ir/_عکس-های-اندیشه-فولادوند-بیوگراف...
Translate this page
Nov 14, 2011 - اندیشه فولادوند پیش از آنکه به عنوان یک بازیگر شناخته شده باشد، یک شاعر است و کتاب شعری از او با نام «عطسه های نحس» منتشر شده و دفتر ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
Oct 4, 2008 - با ارسال دانسته ها،معلومات و مطالعات جدید خود در زمینه های مختلف ، دیگران را بهره مند سازیم . ..... اگر امروز داغی آتش را احساس می‌کنی، به یاد داشته باش که خداوند چشم به تو دوخته و ...... بیوگرافی خسرو شکیبایی: ..... یکی از خوشبختی‌های من در زندگی شناختن شاعر عزیز، انسان والا، دوست نازنین فریدون مشیری بوده است.
عکسهای جدید و شخصی اندیشه فولادوند در مرداد 93
www.delgarm.com/.../111137-تصاویر-جدید-اندیشه-...
Translate this page
Aug 8, 2014 - عکسهای جدید و شخصی اندیشه فولادوند در مرداد 93-تصاویر جدید اندیشه فولادوند-عکسهای ... اندیشه فولادوند-گالری تصاویر اندیشه فولادوند-عکسهای شخصی اندیشه فولادوند-عکسهای ... تصاویر مراسم تقدیر از معلمان نمونه با حضور وزیر آموزش و پرورش ... احساس خوشبختی،احساس خوشبختی در زنان و مردان چه تفاوتی دارد.
تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 105 | مجله ...
www.parsi1.com/archive/.../pictures-famous-artists-10...
Translate this page
Aug 9, 2015 - تصاویر هنرمندان مشهور در شبکه های اجتماعی سری 105 ... احتمالا با تلفن دارد برنامه سفر را میچیند وگرنه عکس ارتباط دیگری نمیتواند با شعر داشته باشد! ... سلفی زهرا عاملی ترانه سرای پر احساس کشورمان با نیلوفر امینی فر مجری خوش سر و ... بهار ارجمند با این عکس تولد عمویش داریوش خان ارجمند را تبریک گفت.
سری جدید تصاویر چهره ها در شبکه های اجتماعی 43
iransun.net › دیدنی‌
Translate this page
Nov 7, 2015 - سری جدید تصاویر چهره ها در شبکه های اجتماعی 43 ... با بحث فنی و فوتبالی اش کاری نداریم، عایدی که این بازی برای جامعه ... ملیکا آن موقع هنوز شعر گفتن را شروع نکرده بود، پس این عکس را دو بار لایک کنید! ..... اندیشه فولادوند، سعید نعمت الله و لیندا کیانی در فکر ساخت یک اثرِ .... نمایش احساس با عکس شماره 80.
گالری عکس اندیشه فولادوند - عکس و بیوگرافی
www.photo-biography.net/گالری-عکس-اندیشه-فولاد...
Translate this page
زیباترین عکس های اندیشه فولادوند گالری عکس اندیشه فولادوند ... برچسب ها: اندیشه فولادوندتصاویر اندیشه فولادوندتصویر اندیشه فولادونددانلود عکس های اندیشه فولادوندعکس اتلیه اندیشه ... چرا برخی افراد مدام احساس گرسنگی می کنند؟ ... دانشمندان ایرانی, دانشمندان خارجی, سیاستمداران, شاعران, شاعران ایرانی, شرکت ها و باشگاه ها, عکس ...

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms
.

 
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 214
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 449
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 6,317
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,764
  • بازدید ماه : 15,764
  • بازدید سال : 393,375
  • بازدید کلی : 4,173,153