loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 186 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)
 

انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس

 

جان کارنی کارگردان سرشناس به انتقاد از کیرا نایتلی بازیگر و مدل سرشناس پرداخته و اعلام کرد که دیگر با این بازیگر زن کار نمی کنم!

انتقاد از بازی کیرا نایتلی

جان کارنی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون که پیش از این درام‌کمدی «دوباره شروع کن» (۲۰۱۳) را با بازی کیرا نایتلی ساخته بود، برخلاف کارگردان‌هایی که اغلب از ستاره‌های فیلم‌هاشان تعریف و تمجید می‌کنند، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به نایتلی حسابی تاخته و گفته دیگر هیچ‌وقت تمایلی به همکاری دوباره با بازیگر انگلیسی ندارد.
کارنی در گفت‌وگوی جدید خود با «ایندیپندنت» که به بهانه اکران فیلم جدیدش «Sing Street» در سینماهای بریتانیا انجام شده، در اشاره به ساخته قبلی‌اش صراحتا اعلام کرده: «دیگر هرگز در ساخت هیچ فیلمی با سوپرمدل‌ها کار نمی‌کنم.»

نایتلی که تا امروز برای بازی در فیلم‌های «غرور و تعصب» و «بازی تقلید» دو بار نامزد جایزه اسکار شده، در تبلیغات برندهای معروفی مانند شنل و همچنین روی جلد بعضی مجلات مهم صنعت مد ظاهر شده است. با این حال، بازیگر ۳۱ ساله انگلیسی اولین‌بار در سال ۱۹۹۵ و به خاطر بازی در فیلمی با عنوان «A Village Affair» به شهرت رسید.

در فیلم «دوباره شروع کن» (Begin Again) که در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت، نایتلی نقش ترانه‌سرایی را بازی کرده که با نامزدش (با بازی آدم لوین) به مشکل برمی‌خورد. او در ادامه، به مسیر جدیدی در عرصه موسیقی قدم می‌گذارد و با دن مولیگان تهیه‌کننده حوزه موسیقی (با بازی مارک رافالو) آشنا می‌شود. کارنی درباره همکاری با دو بازیگر مرد فیلم‌اش گفته: «مارک رافالو بازیگر فوق‌العاده‌ای است و همکاری با آدام لوین لذت‌بخش است و واقعیت این است که ذره ای تظاهر در وجودش نیست و کوچک‌ترین ترسی از قرار گرفتن جلوی دوربین و کشف فردیت خودش ندارد.»

کارگردان ایرلندی در ادامه اضافه کرده: «به نظرم چیزی که یک بازیگر نیاز دارد این است که وقتی دوربین روشن است از نشان دادن خودِ واقعی‌تان نترسید. مسئله کیرا این است که می‌خواهد خودش را قایم کند و به نظرم اگر کسی واقعا بازیگر باشد نمی‌تواند چنین کاری کند.»

کیرا نایتلی در تبلیغ شنل

کیرا نایتلی در تبلیغ شنل

 

کارنی همچنین ادعا کرده «اطرافیان» نایتلی مانع درست پیش رفتن کار شده بودند و گفته بین همکاری با «بازیگران واقعی سینما» و «ستاره‌ها» تفاوتی اساسی وجود دارد. کارگردان ایرلندی یادآور شده: «اصلا معنایش نیست که من از هالیوود متنفرم، اما دلم می‌خواهد با بازیگران کنجکاو و درست و حسابی کار کنم که از قضا برعکس ستاره‌های سینما هستند. اصلا قصدم این نیست که کیرا را تحقیر کنم اما می‌دانید که بازیگر سینما بودن کار سختی است و نیاز به سطحی مشخص از صداقت و خودشناسی دارد که به نظرم او هنوز آمادگی‌اش را ندارد.»

این در حالی است که نایتلی تا به حال با کارگردانان بسیار مطرحی همکاری کرده، تا جایی که دیوید کراننبرگ به ستایش از بازی او در فیلم «یک ذهن خطرناک» (۲۰۱۱) پرداخته است. کراننبرگ در مصاحبه با «فیلم کامنت» گفته بود نایتلی یکی از بهترین بازیگران زنی است که تا امروز با آنها همکاری داشته است.

 

 

 

 

انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس

 

جان کارنی کارگردان سرشناس به انتقاد از کیرا نایتلی بازیگر و مدل سرشناس پرداخته و اعلام کرد که دیگر با این بازیگر زن کار نمی کنم!

انتقاد از بازی کیرا نایتلی

جان کارنی نویسنده و کارگردان سینما و تلویزیون که پیش از این درام‌کمدی «دوباره شروع کن» (۲۰۱۳) را با بازی کیرا نایتلی ساخته بود، برخلاف کارگردان‌هایی که اغلب از ستاره‌های فیلم‌هاشان تعریف و تمجید می‌کنند، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود به نایتلی حسابی تاخته و گفته دیگر هیچ‌وقت تمایلی به همکاری دوباره با بازیگر انگلیسی ندارد.
کارنی در گفت‌وگوی جدید خود با «ایندیپندنت» که به بهانه اکران فیلم جدیدش «Sing Street» در سینماهای بریتانیا انجام شده، در اشاره به ساخته قبلی‌اش صراحتا اعلام کرده: «دیگر هرگز در ساخت هیچ فیلمی با سوپرمدل‌ها کار نمی‌کنم.»

نایتلی که تا امروز برای بازی در فیلم‌های «غرور و تعصب» و «بازی تقلید» دو بار نامزد جایزه اسکار شده، در تبلیغات برندهای معروفی مانند شنل و همچنین روی جلد بعضی مجلات مهم صنعت مد ظاهر شده است. با این حال، بازیگر ۳۱ ساله انگلیسی اولین‌بار در سال ۱۹۹۵ و به خاطر بازی در فیلمی با عنوان «A Village Affair» به شهرت رسید.

در فیلم «دوباره شروع کن» (Begin Again) که در سال ۲۰۱۰ روی پرده رفت، نایتلی نقش ترانه‌سرایی را بازی کرده که با نامزدش (با بازی آدم لوین) به مشکل برمی‌خورد. او در ادامه، به مسیر جدیدی در عرصه موسیقی قدم می‌گذارد و با دن مولیگان تهیه‌کننده حوزه موسیقی (با بازی مارک رافالو) آشنا می‌شود. کارنی درباره همکاری با دو بازیگر مرد فیلم‌اش گفته: «مارک رافالو بازیگر فوق‌العاده‌ای است و همکاری با آدام لوین لذت‌بخش است و واقعیت این است که ذره ای تظاهر در وجودش نیست و کوچک‌ترین ترسی از قرار گرفتن جلوی دوربین و کشف فردیت خودش ندارد.»

کارگردان ایرلندی در ادامه اضافه کرده: «به نظرم چیزی که یک بازیگر نیاز دارد این است که وقتی دوربین روشن است از نشان دادن خودِ واقعی‌تان نترسید. مسئله کیرا این است که می‌خواهد خودش را قایم کند و به نظرم اگر کسی واقعا بازیگر باشد نمی‌تواند چنین کاری کند.»

کیرا نایتلی در تبلیغ شنل

کیرا نایتلی در تبلیغ شنل

 

کارنی همچنین ادعا کرده «اطرافیان» نایتلی مانع درست پیش رفتن کار شده بودند و گفته بین همکاری با «بازیگران واقعی سینما» و «ستاره‌ها» تفاوتی اساسی وجود دارد. کارگردان ایرلندی یادآور شده: «اصلا معنایش نیست که من از هالیوود متنفرم، اما دلم می‌خواهد با بازیگران کنجکاو و درست و حسابی کار کنم که از قضا برعکس ستاره‌های سینما هستند. اصلا قصدم این نیست که کیرا را تحقیر کنم اما می‌دانید که بازیگر سینما بودن کار سختی است و نیاز به سطحی مشخص از صداقت و خودشناسی دارد که به نظرم او هنوز آمادگی‌اش را ندارد.»

این در حالی است که نایتلی تا به حال با کارگردانان بسیار مطرحی همکاری کرده، تا جایی که دیوید کراننبرگ به ستایش از بازی او در فیلم «یک ذهن خطرناک» (۲۰۱۱) پرداخته است. کراننبرگ در مصاحبه با «فیلم کامنت» گفته بود نایتلی یکی از بهترین بازیگران زنی است که تا امروز با آنها همکاری داشته است.

 

 

 

جدیدترین سایت , مطالب تفریحی

ساختمان سازها , صنعت ساختمان , سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Google
تقریباً ۳۸۶٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۹۰ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار ...
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › اخبار فرهنگ و هنر
۵ ساعت پیش - جان کارنی کارگردان سرشناس به انتقاد از کیرا نایتلی بازیگر و مدل ... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس.
انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار ...
gilkhabar.ir/183098/انتقاد-کارگردان-سرشناس-از-بازیگر-و-مدل/
۴۶ دقیقه پیش - انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم!+عکس. جان کارنی کارگردان سرشناس به انتقاد از کیرا نایتلی بازیگر و مدل ...
- انتقاد کارگردان سرشناس از بازيگر و مدل جذاب! ديگر با او ...
www.chekhabar.ir/.../انتقاد-کارگردان-سرشناس-از-بازيگر-و-مدل-جذاب-ديگر-با-او-کا...
۵ ساعت پیش - عکس اخبار فرهنگي و هنري. انتقاد کارگردان سرشناس از بازيگر و مدل جذاب! ديگر با او کار نمي کنم! بزرگنمايي: چه خبر - انتقاد از بازي کيرا نايتلي.
تصاویر برای انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکسگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس
نتیجه تصویری برای انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس
4 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس
نتیجه تصویری برای انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس
نتیجه تصویری برای انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس
تصاویر بیشتر برای انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس
با سریال هایی که بجای شهرزاد وارد شبکه نمایش خانگی می ... - ...
daneshjooazad.ir/?p=29074
پس از موفقیت سریال شهرزاد و پایان یافتن فصل اول آن, سریال های دیگری نیز برای .... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس.
خبرنگار فارسی - تیتر جدیدترین و آخرین اخبار ایران و جهان
www.siterooz.com/
انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب!+عکس جان کارنی کارگردان سرشناس به ... و مدل سرشناس پرداخته و اعلام کرد که دیگر با این بازیگر زن کار نمی کنم! .... صبحانه دیروز صبح عزت الله ضرغامی همراه با عادل فردوسی پور و هدیه ای که از او گرفت
نوری بیلگه جیلان، از یک پیشخدمت تا نخل طلای کن - یوتو
yo2.ir/news/192992
فیلمنامه‌ای که او پس از دریافت نخل طلای کن، مشغول نوشتن آن شده و پس از یک‌سال .... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس.
بیوگرافی رابعه اسکویی، بازیگری که کشف حجاب کرد + ...
fungah.ir/news/168992
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رابعه اسکویی زاده ۱۳۴۵ تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است و دوره .... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس.
ستاره تراکتورسازی ویلچر نشین شد عکس
nazbid.ir/post/?q=ستاره+تراکتورسازی+ویلچر+نشین+شد+عکس
بزرگداشت روز ستاره شناسی با بهترین تصاویر تلسکوپ هابل. اخترشناسی یکی از ..... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس.
خبرهای گوناگون | خبر فارسی
khabarfarsi.com/گوناگون
اما پیرمرد نمی دانست چه حادثه تلخی در کمین او و خانواده اش نشسته است ... ادامه .... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس.
انتقاد کارگردان سرشناس از هنرمند و مدل جذاب! دیگر با او کار ...
rsslinker.com/35936/انتقاد-کارگردان-سرشناس-از-هنرمند-و-مدل/
۴ ساعت پیش - بنا بر گزارش وبسایت تفریحی خبری انتقاد کارگردان سرشناس از هنرمند و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس : جان کارنی کارگردان سرشناس به ...
جدول پخش برنامه های شبکه ورزش,جدول پخش شبکه ورزش سیما
lavdan.ir/p/tv/جدول-پخش-شبکه-ورزش.htm
انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس .... ورود به صفحه جدول پخش برنامه های شبکه ورزش لطفا روی عکس یا متن زیر کلیک کنید ...
زیباترین مدل مو فشن دخترانه جدید 2015 -آکا - باکس 98
box98.ir/news/118705
۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سات آکا ایران گالری شیک از مدل مو دخترانه به سبک های , مدل مو کوتاه پسرانه , مدل مو کوتاه مصری , مدل مو ... انتقاد از تبلیغ علنی سقط جنین و ازدواج سفید ... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس.
مانکن های عراقی پس از جنگ
vista.ir/article/288780/مانکن-های-عراقی-پس-از-جنگ
این گروه لباس ها و پیراهن هایی را خلق می کنند که سبک و مدل آنها به ۵۰۰۰ سال قبل یا بیشتر بازمی گردد. ... سالن فشن های عراق با حمایت وزارت فرهنگ عراق، در سال ۱۹۷۰ با هدف حفاظت از ... او گفت:« ما شوهای غربی اجرا نمی کنیم. ... با حضور اصغر فرهادی کارگردان، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی بازیگران این اثر .... دیگر با او کار نمی کنم!
نمایش عکس‌های بازیگر «بر باد رفته» | هنر سینمای ایران ...
art.yurdweb.ir/item/192107_نمایش-عکس-های-بازیگر-بر-باد-رفته
مجموعه عکس‌هایی از «ویوین لی» بازیگر مشهور فیلم‌هایی چون «بر باد رفته» به نمایش در ... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس.
جدیدترین مدل کت دامن مجلسی امسال -آکا - خبر 90
khabar90.ir/news/119998
۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مدل کت و دامن مجلسی دخترانه با کت کلوش سفید و دور یقه خز دوزی شده و دامن کوتاه خمره ای مروارید دوزی .... انتقاد از تبلیغ علنی سقط جنین و ازدواج سفید ... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس.
اخبار سینما - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_27.html
اخبار سینما,اخبار بازیگران,زنان زیبای هالیوود,خبرهای روز سینما,سینمای ایران و جهان,خواننده,تئاتر و تلویزیون ... عکس های دیدنی از این خانم که با آرایش تبدیل هیولا شد ... معاشقه طولانی عروس خانم در شب زفاف کار را به بیمارستان کشید .... مدل لباس بازیگران مشهور هالیوودی در هفته مد .... واقعا با این همه مرد جذاب چرا خانمها ازدواج نمی کنند.
اختلاف هومن برق نورد و بهنام تشکر! + تصاویر - نمناک
namnak.com/7102-اختلاف-هومن-برق-نورد-و-بهنام-تشکر.html
او در این برنامه از دلیل کار نکردن با بهنام تشکر و انتقادات تند مردم صحبت کرد. ... هومن برق نورد و بهنام تشکر در سریال دزد و پلیس ، بازیگر ، بهنام تشکر ... چند روز قبل شخصی در خیابان من را دید و گفت چرا دیگر با بهنام تشکر کار نمی کنی؟ ... قرارداد بستم و سر کاری به اسم سریال «پرده نشین» به کارگردانی بهروز شعیبی هستم.
احسان عليخاني از خانواده اش مي گويد + عکسهای متفاوت مجری ...
www.persianv.com/pic/view/006630.php
۲۹ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - عکس های جشن تولد 27 سالگی آزاده زارعی با حضور بازیگران معروف ... او متفاوت با ديگران اجرا مي‌‌كند و مي‌گويد: (من شبيه هيچ‌كس نيستم، من خودم هستم، احسان عليخاني. ... مي‌‌دارد، او فرزند چهارم خانواده پس از دو خواهر و يك برادر است، يكي ديگر از ... هم نمي‌كنم كه اجرايم شبيه به كسي باشد، اين را به جرات مي‌گويم چون همه كار من را ...
"امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
از جمله اخبار جذاب بسته خبري از 13 بهمن تا 20 بهمن 92 است. .... رها کردن کسب و کار و اقامه نماز اول وقت در برخی کشورهای اسلامی به صورت اجباری اجرا ... بارها ديده شده كه هموطنان ما در سواحل كشورهاي ديگر با هيجان از دريا به سمت .... او از سال ۱۹۵۳ به طور رسمی فعالیت‌های خود را به عنوان بازیگر، کارگردان و ..... برانکارد مدل برده‌داری در میانمار.
عصر ايران
www.asriran.com/
نکته مهم دیگر این است سیستم های آموزشی مدرن، چیزی به نام تکلیف شب ندارند. ... این کارگران به ارتکاب ممانعت و بازداشت مردم از کسب و کار با هیاهو و جنجال متهم ... رونمایی از جدیدتری مدل فراری (+عکس) ... حمایت نیمه رسمی کره شمالی از ترامپ: او نامزد عاقلی است / هیلاری کسل کننده است ..... نام فیلم, ژانر, کارگردان و بازیگران, سینماها.
غیر مسئولین راه - بکس ایران
baxiran.ir/tag/غیر-مسئولین-راه
بهره برداری از هواپیمای غیر قانونی با حضور وزیر راه/ سندسازی مسئولین شرکت ... انتقاد کارگردان سرشناس از بازیگر و مدل جذاب! دیگر با او کار نمی کنم! عکس ...
خانم برومند علت برهنگي گلشيفته را كشف كرد - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
۴ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - از طرف ديگر با وجودي كه گلشيفته فرهاني نظرات تندي در رسانه‌هاي ضد انقلاب عليه .... بعنوان یک بازیگر آماتور و تازه کار همون اول معمولا هرچیزی که به این افراد ... بکنن که یکی ازاین شروط میتونه این باشه که : صحنه برهنه بازی نمیکنم . .... او حدود 2 سال پیش به عنوان یک هنرپیشه جذاب و یک مدل زیبا مطرح بود و شهرت و ...
جام نیوز :: JamNews - لباس‌های عجیب بازیگران از کجا می‌آید؟ ...
www.jamnews.ir/detail/News/633942
۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پست اینستاگرامی کارگردان سینما/ قلب آدم دروغ نمی گوید .... بعد باتوجه به شرایط روحی او مدل و فضای لباس را انتخاب می کنیم. ... پیش از این به دلیل سیاست های کاری خودم دوست نداشتم با بازیگرای های دیگری کار کنم اما از این به بعد از این .... پسری که مانع عکس گرفتن بازیگر زن با خود شد/ انتقاد از طرز لباس ...
کار,زندگی,زندان/گفتگو با فرزان اطهری، مدل معروف و بین ...
www.persianpersia.com/artandculture/adetails.php?articleid=26888&parentid=1...
۲۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انتقاد شدید روزنامه جمهوری اسلامی از فیلم اصغر فرهادی ... بازیگر زیبای فیلم کازابلانکا درگذشت + عکس ... 10 نکته برای داشتن موهایی جذاب,سالم و پرپشت .... برای آدمی با اعتبار او پاکی مهم‌تر از آزادی است و بالاخره توانست این کار را ... است و فکر نمی کنم تا به حال مدل ایرانی دیگری هم چنین جایگاهی داشته است.
مسائل جزئی - زیباترین عکس و مطالب از بازیگران بالیوود - ...
www.goldindia.blogfa.com/author-goldindia.aspx
یکی دیگر از بزرگ ترین عروسی های بالیوود در راه است. ... سینمای هالیوود را هم دارد در مقابل همه انتقادات اخیر خونسرد بوده و هیچ عکس العملی از خود نشان نمیدهد. ... پریتی از معدود بازیگرانی است که همه ی بازیگران دوست دارند با او همبازی شوند و همچنین به ..... چون جان با ظاهر جذاب و فریبنده خود در زمانی هم که به عنوان مدل مشغول به کار بود باعث ...
گفتند من از پوریاپورسرخ 20 میلیون گرفتم! - صراط
www.seratnews.ir/fa/news/298390/گفتند-من-از-پوریاپورسرخ-20-میلیون-گرفتم
اما او با بیانی مستقیم و بی پرده در این گفت و گو به برخی انتقادات پیرامون این ... نمی توانستم گاری بیاورم پس در نتیجه این کار طبیعی است و نمی توان گفت فیلم ... که یک کارگردان قسم بخورد که من از این آدم پولی دریافت نکردم بنابراین قسم نمی خورم اما ... من فکر می کنم اگر 10 سال دیگر هم او را ببینیم عشقش هنوز هم پابرجا است.
اخبار روز - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/lastnews
لیزر مو زائد و هایفوتراپی و لیفت صورت با نخ، PRP، درمان ریزش مو ... صد و شصت و نهمین اجلاس اوپک که امروز در وین آغاز به کار می‌کند، از آن جهت اهمیت دارد که در ... او حضور نداشت، هیأت قضائی ادامه رسیدگی به این پرونده را به وقت دیگری موکول کرد. ..... سام مندس٬ کارگردان بریتانیایی سینما می‌گوید که انتخاب بازیگر جدید نقش جیمز ...
اخبار از ازدواج و طلاق بازیگران ایرانی – جديدترين اخبار ايران ...
www.momtaznews.com/اخبار-از-ازدواج-و-طلاق-بازیگران-ایرانی/
شبکه های اجتماعی علاوه بر جذابیت و خاصیت سرگرم کنندگی که دارند خیلی اوقات درد سر ساز هم می شوند. ... نکته دیگر اینکه این دو بازیگر در صفحه اینستاگرامشان عکس های شخصی شان را به ... من نمی توانم با مردی که ۱۰ سال از من کوچکتر است زندگی کنم! .... او در سال ۱۳۷۴ برای موسیقی فیلم «فاتح» نوازندگی کرده بود؛ کاری که بعدها ...
یکتا ناصر | عکس های ازدواج یکتا ناصر و همسرش منوچهر هادی - ...
rouzegar.com/fun/actor-pic/yekta-naser
این بازیگر کشورمان با انتشار عکسی از خودش و منوچهر هادی کارگردان سرشناس, خبر ... هنر گذاشت و اوج کار او را در سریال (با من بمان) و نیز فیلم سینمایی (ساقی) دید‌ه‌ایم. ... ناصر: پدرم هیچگاه پیش نیامده که انتقاد کنند، گاهی اوقات مادر این کار را می‌‌کند، اما در ... دیگر بازیگران جذاب است که این سریال را به خاطر حضور خودم دنبال نمی‌‌کنم، از ...
راز موفقیت ارکان پتکایا بازیگر ترکیه چیست؟ - تاپ ناز
www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ارکان پتکایا یکی از بازیگران معروف و محبوب کشور ترکیه است که در این ... او در ابتدا با اشاره به حسن نیت خود و با توجه به مشکلات پیش آمده با نورگل ... من معتقد هستم هیچ کس نمی تواند به تنهایی پروژه ای را به موفقیت برساند. ... اگر نظری راجع به سناریو دارم با کارگردان و مسئول این کار مشورت می کنم و به یک ...
آنچه از زندگی خصوصی شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی ...
saten.ir › اخبار داغ
آنچه از زندگی خصوصی شقایق دهقان و همسرش مهراب قاسم خانی نمی دانید + عکس ... همسر مهراب قاسم خانی همسر شقایق دهقان همسر بازیگران بیوگرافی مهراب قاسم خانی ... بین شما وجود داشت، چه فاکتورهای دیگری در مهراب باعث شد تا جواب مثبت به او بدهید؟ .... با گروه ها، کارگردان ها و نویسندگانی کار کردم که بهترین شیوه از طنز را ارائه داده اند و ...
مصاحبه با ترلان پروانه مدل 94 درباره زندگی خصوصی و کاری ...
vom.ir/sarasari/posts/53280
۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مصاحبه با ترلان پروانه مدل 94 درباره زندگی خصوصی و کاری اش + تصاویر ... با این بازیگر جوان اما پرتجربه درباره سلیقه ها و البته راز زیبایی و جذابیت صحبت کردیم. ... نکته مهم دیگر اینکه با کارگردانان مطرح و تیم حرفه ای کارکردم که ... ای نیاز هست آنها را تهیه می کنم، نمی توان گفت این کار همیشه رواج دارد یا نه!
پایگاه خبری الف - آخرين عناوين فرهنگی :: نسخه کاملآرشیو ...
alef-farhang.wikifeed.ir/
معلوم است که دیگر تماشاچی با آن ارتباط برقرار نمی کند. ...... آن زمان یک کار عروسکی به نام «تو را من چشم در راهم، سیه گربه» به کارگردانی خانم بخت‌آور انجام ...... به نظر من او به یک کودک تعرض جنسی کرده و فکر نمی‌کنم این درست باشد. ...... اغلب این افراد از بازیگران و هنرمندان سرشناس هستند، اما در پایان به افرادی که کمی حرفه شان با ...
فرزاد حسنی در واکنش به ادعاهای همسر سابقش آزاده نامداری /همه ...
www.yazdfarda.com/news/1395/03/101931.html
۵ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مگر غیر از این است که این دو مجری و بازیگر عزیز از شایعات فضای مجازی گله داشتند ... آزاده نامداری با صورتی کتک خورده از فرزاد حسنی + عکس .... هر کسی که می خواهد کاری مثل ازدواج، هنر و یا هرچیز دیگری انجام دهد در .... حسنی: بقیه فکر می کنند من خیلی جذاب هستم اما تو به عنوان جعفر خسروی این طوری احساس نمی کنی.
نشستی با کارگردان و بازیگران سریال «شهرزاد» - فرادید
faradeed.ir/fa/news/6923/نشستی-با-کارگردان-و-بازیگران-سریال-شهرزاد
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روایت قصه‌ای در این بستر زمانی چقدر برای شما به عنوان بازیگر جذاب بود؟ ... کار کردم و احساس کردم با خانم ثمینی درباره برخی موضوعات سمت‌وسوهای مشترکی ... منتها من نگاه دیگری به این شخصیت داشتم و وقتی آن را با آقای فتحی در میان ... و مثل پدرخوانده به او نگاه می‌شد، اما اساسا چون من در بازی مدل ندارم و حتی دوست ...
عکس و بیوگرافی بازیگران
www.5538f.blogfa.com/
او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. ... بازی در یک فیلم سینمایی ساخته یک کارگردان مطرح آن هم در نقش اصلی. ... اینکه مسئولیت یک نفر دیگر را قبول کنی، کار راحتی نیست، مگر اینکه .... نمی توانم درک کنم که ۲ خانواده سر تعداد سکه با هم چانه می زنند. ... خواهر وی نیوشا ضیغمی از بازیگران سرشناس می‌باشد.
جراحی های زیبایی پر سر و صدا در بازیگران معروف ایرانی! + ...
tozibae.ir/2016/01/جراحی-های-زیبایی-پر-سر-و-صدا-در-بازیگران/
۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - چه بسا بازیگری هم که دنبال مدل شدن است و می خواهد صورتش فانتزی و عروسکی باشد، ... او با انجام این عمل و درشت تر نشان داده شدن چشمانش، از چهره ای معصومانه و دست ... برای همین، به اجبار بینی ام را جراحی کردم چون اگر این اتفاق برایم نمی افتاد، .... با این حال، کارگردان وقتی بازیگری را برای یک کار تاریخی انتخاب می ...
بیوگرافی سلمان خان + تصاویر سلمان خان - بیتوته
www.beytoote.com/fun/actor-news/picture1-salman-khan.html
تصاویر سلمان خان عکس جدید سلمان خان فیلم های سلمان خان,سلمان خان بازیگر هندی ... از خود ارائه داد و شاید در آن سالها هیچ کس به جز او نمی توانست چنین عالی کار کند . ... او در همین سال رکورد سینمای هند را از لحاظ میزان فروش با فیلم " هم آپکه هی کن " ( ما ... از دیگر فیلمهای موفق او در این سال " هر دیل جو پیار کرگا " ( هر دلی که عاشق میشه ) در ...
تینا آخوند تبار ، عکس و بیوگرافی + دلیل ازدواج نکردنش - مد ...
modv.ir/22983/تینا-آخوند-تبار-عکس-و-بیوگرافی
آخوندتبار بازیگری را با فیلم طلاق به سبک ایرانی در سال ۱۳۸۸ آغاز کرد و پس از آن با ... موضوع اشاره کردم و مثل بعضی از بازیگرها، جراحی زیبایی را به باد انتقاد نگرفتم. ... من حتی دوست دارم با کارگردان های تازه کار و جوان هم کار کنم چرا که خیلی از آنها با ... دیگری، دیده شدن را دوست دارند و اصلا نمی توانم بگویم که دیده شدن برایم جذاب ...
چرا رفتارهای مهران مدیری در «دورهمی» با این حجم از انتقادات ...
aftabnews.ir/.../چرا-رفتارهای-مهران-مدیری-در-دورهمی-با-این-حجم-از-انتقادات-مواجه-شدول...
با این حال این بازیگر و کارگردان برجسته همیشه مورد انتقادات و هجمه های شدید به ... علی رغم اینکه حوزه ای که او کار می کند یعنی طنز اجتماعی در معرض شدیدترین ... از قسمت های جذاب این برنامه برخورد رودرروی مهران مدیری با مخاطبان حاضر در محل اجرای برنامه بود. ... از کار کسی خوشمان نمی آید صراحتا مطرح کنیم و نه اینکه در گوشه ای رفته با ...
بیوگرافی بازیگران هند : فيلم و سينما - صفحه 2 از 2
www.centralclubs.com/topic-t13514.html
او به دليل قد بلندي كه داشت مورد توجه كارگردانان قرار نمي گرفت . ... جايا از سن پانزده سالگي كار بازيگري خود را با ايفاي چندين نقش در فيلم هاي كوتاه ... به بازيگري سرشناس تبديل شد و محبوبيت امير خان به خاطر بازي در فيلم دل ساخته ايندر كومار است. ..... او پس از نااميد شدن از بازيگری رو به مدل شدن ( مانکن ) آورد و به خاطر چهره جذاب و ...
اخبار ستارگان - mozhganfilm
mozhganfilm6.persianblog.ir/tag/اخبار_ستارگان
فیلمبرداری سریال شجاعت با بازی مراد یلدیریم و مریم اوزرلی در ماه سپتامبر آغاز و ... بود در ماه سپتامبر به روی آنتن برود اما به دلیل اینکه دیگر بازیگر سریال " فورکان ... بازیگر محبوب جیدا_آتش ( هانده در فریحا ) در فصل جدید کاری خود با سریال جدید ..... در پایان چاتای گفت : « من خیلی انتقاد پذیرم و خیلی به انتقادها توجه می کنم ».
بازیگران معروف ایرانی که بدنسازی می روند | نوروز 95
www.downloadmovie2016.ir/2016/05/.../بازیگران-معروف-ایرانی-که-بدنسازی-می-رو...
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - هرچه بازو بزرگتر، شخص جذاب تر و قوی تر دیده می شود. ... نه اینکه دیگر قسمت های بدنش را نساخته بلکه او از بازیگرانی است که ... قبل از او بازیگران رزمی کار زیادی داشتیم که به بدنسازی هم می پرداختند. ... به طور کلی نمی تواند زیبایی اندامش را نادیده گرفت. .... بازیگران معروف ایرانی که با هم ازدواج کردند + عکس …
غرور بختیاری دارم / مصاحبه جذاب با بهنوش بختیاری - مجله ...
www.abartazeha.ir › فرهنگ و هنر › اخبار هنرمندان
غرور بختیاری دارم / مصاحبه جذاب با بهنوش بختیاری - شاید بتوان گفت اولین كار طنز بهنوش بختیاری كه در آن به خوبی دیده شد سریال "خانه به دوش" به کارگردانی . ... او این روزها مشغول آموزش در کلاس بازیگری است و می گوید هنرجویانش که بعضی از آنها به ... این نقش را هم بعد از مدتی بازی کردم چون در زندگیم اهل توقفم و نمی خواهم هر کاری را ...
با حضور - جنبش مصاف
www.masaf.ir/ImagesSitemap
+ عکس shia muslim اعتقاد نداشتن یک چیز است و لجاجت چیز دیگری. .... و هزار کار بد از او محو می‌گردد shia muslim http://www.masaf.ir/images/دعوت به همکاری (تیم ...... shia muslim این کتاب فوق‌العاده جذاب، تحقیقی است با موضوع دشمن شناسی با ...... باشیم shia muslim اگر از برادر مؤمن خود میخواھی انتقاد کنی باید ھمانند آینه عمل کنی ...
جدیدترین عکس های جذاب و دیدنی از اینستاگرام بازیگران ایرانی
www.amazing.ir/1392/09/24/recent-photos-of-iranian-actors-instagram/
جدید ترین عکس ها از اینستاگرام بازیگران ایرانی ادرس اینستاگرام بازیگران ... اما حضور هنرمندان و افراد سرشناس ایرانی در این شبکه اجتماعی موبایلی به شکلی .... آقای کارگردان با قرار دادن این عکس به استقبال سی و دومین جشنواره فیلم فجر رفت. ..... از جامعه ما درمان نمی کنه، بازیگرهای ما اگر دنبال کارهای فرهنگی و رشد جامعه هستند ...
میزان حقوق درآمد دستمزد بازیگران زن و مرد مشهور ایرانی در سال ...
3pide.ir/میزان-حقوق-درآمد-دستمزد-بازیگران-زن-و-م/
بازیگران ایرانی معروف چقدر درآمد دارند در سال 94, بازیگران و هنرمندان ایرانی چقدر ... به تولید فیلم به عنوان یک کار خلاق نگاه کنیم و گروه و کارگردان فرصت داشته باشند در ... این دستمزدها روی افت کیفیت عوامل و قسمت‌های دیگر فیلم اثر می‌گذارد. ... او هم از دستمزدهای بالای بازیگران ناراضی است: «دستمزد بازیگران با میزان توانمندی آنها ...
فال و طالع بينی - طالع بينی هندی - قالب وبلاگ
bahar-20.com/ftp/Falehafez/fal/talebini.hendi/
متأسفانه برخي از آنها با گذشت زمان زجر مي كشند و چهره جذاب آنها تغيير مي كند و به آدمي .... به عكس نشانه هاي ديگر، او شريكش را فقط بر اساس زيبايي اش انتخاب نمي كند . ... اگر شما به عنوان همسر او ، براي كاري پيش بيني نشده بيرون برويد و يا پنج .... فكر نمي كنم كه زن متولد اين برج مادر خيلي خوبي باشد ، او هم مثل همتاي مردش بچه ها را ...
کافه سینما - «برای لذت شعر می‌خواند...»/ حرف‌ها و خاطرات ...
www.caffecinema.com/.../13049-«برای-لذت-شعر-می‌خواند-»-حرف‌ها-و-خاطرات-خواندنی-...
بازیگران تاثیرگذار اگر هم نباشند، اما باز جایشان خالی است و هم چنان حضورشان حس می شود. ... او در دهه چهارم زندگی اش با فیلم هامون وارد گوی درخشش شد، با این حال حدود 20 سالی است ... خسرو شکیبایی و هم نسلانش در جو کارگردان سالاری کار کردند و کارشان خیلی سخت بود. .... با خودش نمی گفت من الان لب باز کنم باید همه غش و ضعف کنند.

    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 1,730
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,730
  • بازدید ماه : 41,088
  • بازدید سال : 311,130
  • بازدید کلی : 4,090,908