loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 566 پنجشنبه 13 خرداد 1395 نظرات (0)

 

حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل

حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل

حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل

شرگت اپل به تازگی گفته است که دیگر از حافظه داخلی 16 گیگی در گوشی های هوشمندش استفاده نخواهد کرد.آخرین اخبار از گوشی آیفون ۷ حاکی از این موضوع دارد که قرار است شرکت اپل این گوشی هوشمند

 

را با رم ۲ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگاباتی روانه بازار کند این در حالی است که پیش از این تصور می شد گوشی آیفون ۷ در دو نوع ۱۶ و ۳۲ گیگاباتی تولید شود.این یعنی شرکت اپل سری جدید گوشی های خود را فقط با حافظه داخلی ۳۲ گیگ تولید می کند.

 

همچنین بر اساس منابع مطلع، گفته می شود رم تلفن های آیفون ۷ پلاس و پرو به دلیل لنز دوربین دوگانه ای که در پشت این گوشی ها به کار رفته، ۳ گیگ خواهند بود زیرا تصاویر گرفته شده با چنین لنزی نیاز به رم ۳ گیگ برای پردازش دارند.البته از زمان دقیق عرضه گوشی های آیفون ۷ اپل خبر دقیقی در دست نیست.

 

 

 

 

 

حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل

حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل

حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل

شرگت اپل به تازگی گفته است که دیگر از حافظه داخلی 16 گیگی در گوشی های هوشمندش استفاده نخواهد کرد.آخرین اخبار از گوشی آیفون ۷ حاکی از این موضوع دارد که قرار است شرکت اپل این گوشی هوشمند

 

را با رم ۲ گیگ و حافظه داخلی ۳۲ گیگاباتی روانه بازار کند این در حالی است که پیش از این تصور می شد گوشی آیفون ۷ در دو نوع ۱۶ و ۳۲ گیگاباتی تولید شود.این یعنی شرکت اپل سری جدید گوشی های خود را فقط با حافظه داخلی ۳۲ گیگ تولید می کند.

 

همچنین بر اساس منابع مطلع، گفته می شود رم تلفن های آیفون ۷ پلاس و پرو به دلیل لنز دوربین دوگانه ای که در پشت این گوشی ها به کار رفته، ۳ گیگ خواهند بود زیرا تصاویر گرفته شده با چنین لنزی نیاز به رم ۳ گیگ برای پردازش دارند.البته از زمان دقیق عرضه گوشی های آیفون ۷ اپل خبر دقیقی در دست نیست.

 

 

 

 

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Google
تقریباً ۴۱۹٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۸ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
6 ترفند برای آزاد کردن حافظه داخلی آیفون - نمناک
namnak.com/11058-حافظه-داخلی-آیفون.html
یکی از مسائل مهمی که در انتخاب گوشی وجود دارد میزان حافظه آن است. در حالیکه گوشی های آیفون طرفداران زیادی دارد، میزان حافظه داخلی آن یکی از مشکلات اساسی است.
حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل - پارس ناز
www.parsnaz.ir/حذف-حافظه-داخلی-گوشی-های-اپل.html
حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل شرگت اپل به تازگی گفته است که دیگر از حافظه داخلی 16 گیگی در گوشی های هوشمندش استفاده نخواهد کرد آخرین اخبار.
نحوه پاک کردن کامل اطلاعات از روی گوشی آیفون و آندرویدی
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=934&articleID=646076
چگونگی پاک کردن اطلاعات گوشی‌های آندرویدی پاک کردن اطلاعات از روی گوشی‌های ... یکی از آنها حافظه داخلی گوشی است که بیشتر برنامه‌ها، نرم‌افزارها و اطلاعات در آن ذخیره ... اپل و آندرویدی‌ها، حفظ امنیت اطلاعات گوشی و جلوگیری از سوءاستفاده هکرها است.
چگونه فضای حافظه ی آیفون و آیپد خود را آزاد کنیم؟ - دیجیاتو
digiato.com/article/2014/.../چگونه-فضای-حافظه-ی-آیفون-و-آیپد-خود-را-آ...
۲۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از راه های آزاد کردن فضای حافظه در iOS حذف کردن یا در اصطلاح رایج ... اپلیکیشن های پیش فرض ارائه شده توسط اپل را نیز کافیست اجرا نموده و ...
چگونه حافظه ی داخلی اندرویدتان را آزاد کنید - بیتوته
www.beytoote.com/computer/mobile/internal-memory1-andrvydtan.html
اندروید سیستم عامل اندروید تنظیمات اندروید حافظه داخلی, پاک کردن فایل های cache,گوشی سیستم عامل اندروید,برنامه سیستم عامل ... بازیابی پیامک‌های حذف شده در اندروید , سیستم عامل اندروید ... با "این ترفند ها" سیری اپل خدمتکار شما می شود + آموزش.
چگونه فضای اضافی “Other” در آیفون آیپاد و آیپد را پاکسازی ...
appleapps.ir/how-to-clean-other-space-on-iphone-and-ipad/
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس برای شروع به تخلیه حافظه قسمت Other ، این ۶ راه زیر را انجام دهید تا بیشترین ... ۱-حذف و نصب دوباره برنامه هایی که دارای دیتا های اضافی دارند .... فولدر داخل فولدرها هم پاک کنید بعد میبینید که خیلی از فضای گوشی آزاد میشه .
با خالی کردن Cash، حافظه داخلی گوشی خود را افزایش دهید - ...
gheymatyab.com/.../با-خالی-کردن-Cash،-حافظه-داخلی-گوشی-خود-را-افزا...
۱۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همگی موجب کاهش حافظه داخلی گوشی موبایل و در نتیجه کاهش سرعت، افزایش ... و تصویری; لوازم جانبی; لوازم خانگی; لوازم شخصی; اینترنت. Apple .... برای حل کاهش حافظه داخلی گوشی، راه‌حل‌های زیادی وجود دارند که می توان به حذف برنامه‌ها، حذف ... که با هربار استفاده های اینچنینی، قدری از حافظه Cash گوشی شما پر خواهد شد.
5 راه ساده برای خالی کردن حافظه پر شده گوشی اندرویدی | tech24
tech24.ir/5-راه-ساده-برای-خالی-کردن-حافظه-پر-شده-گو.html
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک گوشی هوشمند اندروید کارایی های بسیاری دارد، از جمله بازی کردن، تماشای ویدئو ، جستجو و گردش در دنیای وب ، گوش دادن به آهنگ و بسیاری دیگر . ... 2 – حذف حافظه نهان یا Cache برنامه ها ... یکی از بهترین راهها برای افزایش حافظه داخلی، پاک کردن cache است . ... لمس سه بعدی به اندروید N می آید ؛ رونویسی گوگل از اپل!
پاک کردن حافظه کش - tech24 tech24 مجله اینترنتی موبایل و ...
tech24.ir/key/پاک-کردن-حافظه-کش
یک گوشی هوشمند اندروید کارایی های بسیاری دارد، از جمله بازی کردن، تماشای ویدئو ، جستجو و گردش ... اگر حافظه داخلی گوشی اندرویتان پر شده و برایتان امکان پاک کردن برنامه ها وجود ندارد میتوانید ... تبدیل آیفون به اسلحه لیزرتگ در پتنت جدید اپل.
افزایش سرعت تلگرام و حل مشکل دانلود نشدن تصاویر و فیلم ...
www.mobilekomak.com/.../افزایش-سرعت-تلگرام-حل-مشکل-دانلود-نشد...
اما این حافظه بعد از گذشت زمان و اشغال کردن فضای حافظه داخلی گوشی، باعث کند ... بطور کلی برای پاک کردن حافظه پنهان (Cache) در گوشی های اندروید، می توانید به ... در دیوایس های اپل، بطور کلی گزینه ای برای پاک کردن حافظه پنهان (Cache) وجود ...
پنج راه برتر برای خالی کردن حافظه آیفون - Beroozresani
www.beroozresani.com/amoozesh/2508-5ways-delete-history.html
۲۴ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا حافظه گوشی شما همیشه پر است؟در این پست ... خرید از فروشگاه اپل بروزرسانی · تلگرام-افقی ... 1 - حذف خودکار پیام های شما در مسیج شما میتونید مدت ... که انجام این کار باعث میشه حافظه گوشی شما به سرعت پر شود . تصاویر HDR ...
مشخصات فنی و قیمت گوشی اپل آیفون 6 | Apple iPhone 6
www.gsm.ir/item/mobile/show/23851/موبایل-Apple-iPhone-6/
مشخصات فنی کامل گوشی اپل آیفون 6،قیمت گوشی Apple iPhone 6 به همراه گالری عکس، ویدیو، بررسی تخصصی ... حافظه داخلی : ... حذف نویز صدا با کمک میکروفن جداگانه ... این گوشی با همون کیفیت عالی که در گوشی های اپل مشاهده میشه ساخته شده.
حافظه گوشی موبایل ، حافظه داخلی یا خارجی ؟ - علم فردا
www.elmefarda.com/حافظه-گوشی/
۲۰ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - انتقال فایل از حافظه داخلی به رم موبایل ، نصب برنامه روی حافظه. ... کردن کارت حافظه رو بهتون نمیده مثل گوشی های اپل آیفون ، یا اینکه حافظه داخلی .... من میاد مبنی بر اینکه فضای کافی وجود ندارد وبعضی برنامه های گوشی را حذف کنید ...
5 راه برای افزایش حافظه دستگاه های اندرویدی - گویا آی تی
www.gooyait.com › آموزش
با این که تبلت ها و گوشی های هوشمند اندرویدی اکثرا دارای حافظه های داخلی زیادی ... دارید که برخی از اطلاعات یا اطلاعات پنهان برنامه ها را از طریق قسمت جزییات حذف کنید.
بازیابی عکس ها، تصاویر و یا فایل های حذف شده تصادفی شما - ...
www.gooyait.com › آموزش
مصاحبه و پوشش‌ خبری · اخبار داخلی · رادیو · روزنگار · عکس روز ... و پس از شروع اسکن ، شما همه عکسهای حذف شده از درایو هارد دیسک، کارت حافظه ، کارت اس دی یا هر کجا که شما برای جستجو به برنامه ... گوشی تلفن همراه دل با صفحه کلید QWERTY و سیستم عامل آندروید ... عدم پشتیبانی مک بوک های جدیدِِ اپل از اجرای ویندوز ۷ در Boot Camp.
افزایش حافظه داخلی با حذف خودکار پیغام‌های قدیمی در آیفون و ...
itresan.com › آموزش
احتمالا شما همانند تمام کسانی که از آیفون یا آیپد با حافظه داخلی 16GB استفاده می‌کنند، به خوبی می‌دانید که پر شدن این فضا توسط ویدئو‌ها، عکس‌ها و برنامه‌ها طولی نمی‌کشد و پس از آن گوشی شما کمی آهسته و تنبل‌تر رفتار خواهد .... دانشنامه گوشی‌های اپل.
چگونه فایل‌ها و برنامه‌های خود را از حافظه داخلی به SD Card ...
itresan.com › آموزش › ترفند
در مقاله زیر قرار است یاد بگیریم که چطور اطلاعات خود را از حافظه داخلی یک دستگاه اندرویدی به .... سلام میخواستم بدانم چگونه داده های گوشی به کارت حافظه میرود یا بلوتوث میکنم خود به خود به کارت .... تایید وجود پنل OLED در مک‌بوک پروهای جدید اپل.
چگونه با خالی کردن کش فضای خالی گوشی اندرویدی خود را ...
farnet.ir/1393/10/88797/how-to-clear-cache-android/
راه‌حل‌های زیادی برای خالی‌کردن فضای ذخیره‌سازی داخلی وجود دارند. ... برای حذف کردن حافظه کش دوربین/عکس‌ها پس از گرفتن تعداد عکس‌های زیاد و یا مشاهده تصاویر در گالری/ برنامه ویژه ... شما این نرم افزار های که دادید منتقل میشه به صفحه فیک اینستاگرام که کاملا باعث میشه اکانت کاربر زده شده ... galaxy-s7-vs-apple-iphone-6s-Camera ...
برنامه‌ای برای نفس‌کشیدن دوباره گوشی اندرویدی شما! | فارنت
farnet.ir/1391/04/21764/app-2-sd-android-app/
پائین بودن حافظه داخلی گوشی اندروید شما باعث می‌شود تا در هنگام نصب برنامه‌ها .... می‌توانید از این لیست برای نصب برنامه‌ها گوشی‌های دیگرتان هم استفاده کنید. ‌.
۲۰ نکته‌ از آیفون که آرزوی دانستن‌شان را داشته‌اید! - زومیت
www.zoomit.ir/2014/7/24/12813/iphone-ios-tips-tricks-hidden-features/
۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیفون 7 و 7 پلاس با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شوند ..... اگر کاربر گوشی‌های محبوب اپل یعنی آیفون هستید، با زومیت همراه شوید تا به ...
چگونه حافظه‌ داخلی گجت اندرویدی خود را آزاد کنیم | گجت نیوز
gadgetnews.ir/43618/how-to-clear-cache-android/
رتبه: ۹۱% - ‏۱۱ رأی
۸ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ۱۳ خرداد ۹۵ ساعت ۱۵:۵۲زمان دقیق برگزاری کنفرانس WWDC ۲۰۱۶ اپل اعلام شد ... چگونه حافظه‌ داخلی گجت اندرویدی خود را آزاد کنیم ... حذف خواهند شد. .... اول که گوشی رو خریدم کلی نرم افزار روش داشتم اما الان تمام نرم افزار ها رو پاک کردم.
راهنمای کامل برای پاک کردن تلفن - Wondershare
fa.wondershare.com/mobile-phone/full-guide-to-clear-your-phone.html
برای همیشه پاک کردن آندروید و آیفون; حذف فایل های حذف شده در دستگاه های iOS; پاک ... نحوه پاک کردن حافظه گوشی در آندروید. قرص و تلفن های بزرگتر حافظه داخلی است. ... آزار دهنده ترین سناریو است که اپل و آی فون خود را به اجرا می شود خارج از فضای ...
نحوه پاک کردن ناخواسته فایل های بزرگ از آیفون/اپل/آی پاد
fa.how-to-wipe-iphone.com/.../clean-up-junk-files-iphone-ipad-ipod.htm...
دستگاه شما پس از بازی های کوچک اطراف، شما فایل های آشغال بسیار وجود دارد app انبارها به نظر می رسد بر روی حافظه داخلی گوشی خود را و شما احساس می کنید که تلفن ...
تکترین - پاک کردن عکس ها از حافظه تلگرام
taktaren.mihanblog.com/post/87
۹ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 1- آموزش مدیریت کش تلگرام - پاک کردن فایل ها دانلود شده - برا تو ... در حالیکه گوشی های آیفون طرفداران زیادی دارد، میزان حافظه داخلی آن یکی از ...
چگونه با پاک کردن اتوماتیک پیام های قدیمی، حافظه آیفون و ...
www.mobilestan.net/با-پاک-اتوماتیک-پیام-های-قدی/
۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر جزو کاربران گوشی های آیفون اپل باشید، حتماً با مشکل پر شدن حافظه داخلی مواجه شده اید. در ادامه قصد داریم به شما نشان که چگونه می توان توسط ...
آموزش مدیریت کش تلگرام - پاک کردن فایل ها دانلود شده - برا تو
barato.ir/telegram-cache-manager/
۱۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فایل های کش ( حافظه پنهان گوشی ) فایل هایی هستند که بسیار مزاحمت .... ای رو کلا از خود تلگرام پاک کنیم، منظورم کش و یا حافظه داخلی گوشی نیست.
آی نیوز - iNews : محصولات فردا، تازه های تکنولوژی - چگونه ...
www.inews.ir › مقالات › چگونه
رتبه: ۴٫۵ - ‏۱ رأی
۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته چون این اطلاعات عموما، داده های کاربردی نیستند، تنها جای اضافی اشغال می کنند و با پاک کردن آنها می توانید فضای حافظه داخلی گوشی خود را ...
Apple iPhone 5s - 32GB Mobile Phone | فروشگاه اینترنتی ...
www.digikala.com › ... › Apple iPhone 5s - 32GB Mobile Phone
رتبه: ۴٫۱ - ‏۸۶۹ رأی
همانند تمامی گوشی‌های قبلی اپل این گوشی هم از کارت حافظه‌ی جانبی پشتیبانی ... حافظه حافظه‌ داخلی 32 گیگابایت - مقدار رم 1 گیگابایت; ارتباطات پشتیبانی از .... رنگ این گوشی می‌توان به آن اشاره کرد ، حذف رنگ مشکی از گوشی‌های جدید آیفون است.
فروشگاه اینترنتی سیب | بهترین و راحت ترین روش برای ...
isib.ir/.../73-بهترین-و-راحت-ترین-روش-برای-ایجاد-فضای-خالی-در-آیفو...
احتمالا شما هم مانند خیلی از استفاده کنندگان اپل اولین کاری که بعد از خرید و روشن کردن گوشی چدیدتون انجام می دهید این است که شروع می کنید به دانلود انبوهی از اپ های ...
ایسنا - دلیل حذف کارت‌های حافظه از گوشی‌ها
isna.ir/fa/news/94022011160/دلیل-حذف-کارت-های-حافظه-از-گوشی-ها
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - از وقتی که شرکت‌های سازنده گوشی همراه با ایجاد فضای کارت حافظه جانبی ... اما اگر اپل امکان الصاق کارت حافظه جانبی 128 گیگابایتی را در گوشی خود ... درباره گوشی‌های ارزان ‌قیمت صدق نمی‌کند، زیرا مصرف‌کننده برای حافظه داخلی ...
بازیابی فایل‌های پاک شده از حافظه رایانه و موبایل + دانلود
www.yjc.ir/fa/.../بازیابی-فایل‌های-پاک-شده-از-حافظه-رایانه-و-موبایل-دان...
بر روی دکمه Recover کلیک کنید تا فایل ها به حافظه دستگاه شما بازگردند. ... سلام یک نرم افزار معرفی کنید که فایل های زیژ حذف شده رو ریکاوری کنه .ممنون. امین .... این واسه گوشی اپل هم کار میده.ریست کردم ..... این فیلمها روی حافظه داخلی گوشی بود.
تک شات | چگونه با پاک کردن اتوماتیک پیام های قدیمی، حافظه ...
techshot.ir/apps/688/95306
۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر جزو کاربران گوشی های آیفون اپل باشید، حتماً با مشکل پر شدن حافظه داخلی مواجه شده اید. در ادامه قصد داریم به شما نشان که چگونه می توان توسط ...
رفع مشکل کمبود حافظه داخلی آیفون+آموزش - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/.../رفع-مشکل-کمبود-حافظه-داخلی-آیفونآموزش
۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به خصوص کاربران آیفون ۶ اس و ۶ اس پلاس جدید اپل که با وجود دوربین فیلم‌برداری ... ترفند رفع خطای کمبود حافظه گوشی+آموزش ... اگر دلیل وجود بسیاری از داده‌های پنهان شده را نمی‌دانید، نرم‌افزار مربوطه را حذف و دوباره آن را از نو اجرا کنید. ... و ویدیوها، متهم ردیف اول اشغال کننده‌ی فضای ذخیره‌سازی گوشی‌های هوشمند هستند!
حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل
rizak.ir/news/128556
حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل شرگت اپل به تازگی گفته است که دیگر از حافظه داخلی 16 گیگی در گوشی های هوشمندش استفاده نخواهد کرد.آخرین اخبار از گوشی ...
سرنوشت حافظه گوشی های هوشمند در آینده - فناوران
www.itmen.ir/index.aspx?pid=99&articleid=181913
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سال 2007 اپل و سپس سامسونگ گوشی هایی ارایه کردند که حجم داخلی ... جوابگوی ذخیره سازی اطلاعات نبود و کم کم میزان حافظه داخلی گوشی ها به 16 گیگابایت رسید. ... حذف کارت میکرو SD بیفتند چرا که با حذف این آیکون از گوشی های ...
چند نکته و راهکار ساده برای آزاد کردن حافظه بر روی iPhone - ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمي -آموزشی
۲۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یکی از مشکلات اساسی هوشمند آیفون، عدم پشتیبانی از حافظه خارجی است و حافظه داخلی این گوشی نیز پس از مدتی، عملا پاسخگوی نیاز کاربران آن ...
شکایت از اپل به علت اشغال بیش از حدِ حافظه‌ی محصولاتش | ...
www.sibche.ir/1393/.../apple-sued-to-occupy-too-much-memory-produc...
۱۱ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از همان ابتدا اپل گوشی هایش را با حافظه های ۸، ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی ساخت و ... برای رفع مشکل برنامه را از لیست دریافتی های سیبچه حذف نمایید و مجددا ...
حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل - تفریحی خبری
rsslinker.com/36079/حذف-حافظه-داخلی-از-گوشی-های-اپل/
۵ ساعت پیش - حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل. شرگت اپل به تازگی گفته هست که دیگر از حافظه داخلی ۱۶ گیگی در گوشی های هوشمندش استفاده نخواهد کرد.
دانلود نرم افزار ریکاوری فایل های گوشی های اندروید با قدرت بالا
www.new4android.ir › دانلود نرم افزار اندروید
گيفت کارت اپل ميتواند براي خريد نرم افزار , بازي , موسيقي و کتاب ... این نرم افزار قادر است اطلاعاتی که در داخل حافظه داخلی گوشی و همچنین رم گوشی بوده است را ... 1.0 برای ریکاوری فایل های ضروری اندروید · دانلود نرم افزار بازگرداندن فایل های حذف ...
Apple iPhone 5s - نظرات کاربران در مورد گوشی موبایل اپل ...
www.mobile.ir/phones/comments-37242-apple-iphone-5s.aspx
رتبه: ۸٫۳۱۰ - ‏۸٬۰۵۳ رأی
برای من که یک گیمر هستم باتری خیلی مهمه واز همه مهمتر حافظه داخلی و جانبی. .... آپديت هاي خود گوشي هم هست كه رفته رفته حافظه ي دستگاهت رو پر ميكنه ..... با اينكه يه مشكل ديگه كه داره يه سرى حافظش پر شدو كل برنامه هام خود به خود حذف شدن ولى حجم ...
ریکاوری و بازیابی عکس ها و ویدیوهای پاک شده در اندروید - آی ...
iapplecenter.com › اندروید
۱۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - نرم افزار DiskDigger در تبلت و گوشی اندروید شما به شما اجازه می دهد عکس ها و ویدیوهایی را که اتفاقی حذف کرده اید بازیابی کنید. ... معمولا اگر اطلاعات در حافظه داخلی باشد پیشوند “/data” و اگر در مموری کارت باشد “/mnt/sdcard” خواهد ...
نحوه پاک کردن کامل اطلاعات از روی گوشی آیفون و آندرویدی ...
www.tebyan-zn.ir/up/rohisamadi/245969/default.html
پاک کردن اطلاعات از روی گوشی‌های آندرویدی هم مثل آیفون آسان است، با این تفاوت که ... یکی از آنها حافظه داخلی گوشی است که بیشتر برنامه‌ها، نرم‌افزارها و اطلاعات در آن ... اپل و آندرویدی‌ها، حفظ امنیت اطلاعات گوشی و جلوگیری از سوءاستفاده هکرها است.
قیمت گوشی موبایل اپل (مدل های آیفون)
article.takinkala.com/.../11/قیمت-گوشی-موبایل-اپل-(مدل-های-آیفون).htm...
قیمت گوشی موبایل اپل که به اسم مدل های آیفون مطرح می شوند، در بازار گوشی های موبایل ... و عمدتا وابسته به قیمت ارز بوده مدل های فدیمی از بازار حذف شده و مدل های موجود پس از ... آن، ظرفیت حافظه داخلی ، اندازه (معمولی یا پلاس plus) و تاحدود کمتری رنگ دارد.
چگونه حافظه را در گوشی گلکسی S4 آزاد کنیم تا فضای ذخیره ...
https://techera.ir/2015/11/08/how-to-free-up-storage-on-galaxy-s4/
۱۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمانی می رسد که عکس ها، برنامه ها و مجموعه موسیقی، کل حافظه گوشی گلکسی S4 شما را اشغال می کند. ... همیشه می توانید برنامه خاصی را که مشکل ساز شده است در حافظه داخلی گوشی ذخیره کنید. ... آی فون اپل درگاه کارت حافظه میکرو اس دی ندارد. ... چگونه با حذف پیام های قدیمی، مصرف حافظه ی آیفون یا آی پد را بهینه کنیم.
ترفندهای موبایل
almasemeshki8.blogfa.com/
کارت‌های حافظه SD از آن دسته از وسایل جانبی عکاسی هستند که عکاسان امروز کمتر درباره آنها تحقیق می‌کنند. .... این کدها در انواع گوشی های گلکسی سامسونگ تست شده و در اکثر آنها قابل استفاده هست. .... بهتره نرم افزار هاى Autorun رو حذف كنید. ... iPhone و پس از آن iPhone نسل سوم ، یکی از ابتکارات شرکت اپل بود که با استقبال بی ...
allDigitall - آل ديجيتال فروشگاه اينترنتي كالاي ديجيتال
www.alldigitall.ir/
کمپانی اپل دعوت نامه های مربوط به کنفرانس سالانه جهانی توسعه دهندگان، World Wide ... معرفی نسل جدید فبلت های سری نوت که گفته شده با حذف نام Note 6 با نام Note 7 ... یا 32 گیگا بایت حافظه داخلی، دوربین 13 مگا پیکسل در پشت و 5 مگا پیکسل در ..... موبایل های Android, موبایل های iPhone, موبايل هاي Windows Phone, موبایل های ...
برگرداندن اطلاعات پاک شده در گوشی اپل و اندروید - Big E-Tek
bigetek.com/برگرداندن-اطلاعات-پاک-شده-در-گوشی-اپل-و/
۱۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برگرداندن اطلاعات را با ما سریعتر انجام دهید، مشکلاتی مانند: حذف اطلاعات ... معمولا در اکثر گوشی ها باید به مسیر setting سپس روی Build number 7مرتبه ضربه ... ویژگی جالب توجه این نرم افزار شناختن حافظه داخلی و خارجی دستگاه ...
آخرین اخبار فناوری اطلاعات | خبر پارسی جو
khabar.parsijoo.ir/cat/فناوری-اطلاعات
کاهش پیش بینی رشد عرضه گوشی های هوشمند از ۵.۷ به ۳.۱ درصد در گزارش جدید idc .... صراط: اپل حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی را در آیفون ۷، جایگزین گزینه ۱۶ .... می شوند یا حذف می گردند، در برخی مواقع یک نسخه موقت از خود در پوشه فایل های موقت بر جای ...
خالی کردن حافظه داخلی در آیفون و آیپد | سیسبان
sysban.ir/news/خالی-کردن-حافظه-داخلی-در-آیفون-و-آیپد/
۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خالی کردن حافظه داخلی در آیفون و آیپد ... اپ های زیادی وجود دارند که همین حجم کم را هم به مصرف می رسانند و عملا دستمان لای سنگ می ماند. ... دستگاه شماست؛ و نه تنها در اپل، بلکه در تمامی گچت ها کاربردی است. ... بنابراین کافی است یک اپ را از لیست انتخاب کنید و با لمس Delete App .... گوشی ال جی G3 – همه چیز درحد عالی.
مشکل کمبود حافظه داخلی گوشی را برای همیشه برطرف کنید ...
netv.ir/مشکل-کمبود-حافظه-داخلی-گوشی-را-برای-همی/
این وبگاه ممکن است به رایانهٔ شما آسیب وارد نماید.
۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مشکل کمبود حافظه داخلی گوشی را برای همیشه برطرف کنید(آموزش کار با Link2SD) ... قبلی را حذف کنیم یا نرم‌افزارهایی که امکان انتقال به کارت حافظه دارند را به .... آموزش فلش گوشی‌های لومیا با Windows Device Recovery Tool فروردین ۲۱, ۱۳۹۵ ... بهمن ۱۵, ۱۳۹۴; آموزش تغییر اپل آیدی بهمن ۱, ۱۳۹۴; ضبط ویدیو از صفحه ...
جستجوهای مربوط به حذف حافظه داخلی از گوشی های اپل

پاك كردن حافظه ايفون

پاك كردن حافظه تلگرام در آيفون

پر شدن حافظه آیفون

پاك كردن كش ايفون

حافظه اپل

حافظه تلگرام ایفون

مدیریت حافظه آیفون

حافظه گوشي اپل
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 144
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 515
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,794
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,965
  • بازدید ماه : 5,965
  • بازدید سال : 383,576
  • بازدید کلی : 4,163,354