loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 197 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار

اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار

اعتراف خنده دار و تکان دهنده

من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم خونشون گفتم آقای احسان…؟17 ساله؟نام پدر….؟هستید؟
دیروز واکسن سرخک،سرخجه زدید؟
با تعجب گفت : بله!
آقا منم گفتم : “اشتباه شده واکسنی که دیروز زدید تا 48 ساعت دیگه باعث بروز علائمی می شه که باید تحت مراقبت باشید مثل حمله های قلبی یا تنفسی”!
طرف از ترس از حال رفت و نیم ساعت بعدش با آمبولانس بردنش بیمارستان…
هنوزم عذاب وجدان دارم!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اون زمونا که از این نوشابه شیشه ای ها بود یه روز خواستم یه شیشه که اضافه اومده بود رو بذارم تو در یخچال دیدم بلنده و جا نمیشه.
درش آوردم یکمش رو خوردم دوباره گذاشتم، در کمال تعجب دیدم نه، بازم جا نمیشه!:|

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف میکنم موقعی که بچه بودم ، کارتون فوتبالیستها رو نشون میداد،منم که بدون استثنا عاشق تک تک پسرای تو کارتون بودم ، میرفتم لباسمو عوض میکردم ،یه لباس خوشگل و شیک میپوشیدم، که وقتی تو دوربین نگاه میکنن،منو ببینن عاشقم بشن!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم دفعه اول که یه بز رو از نزدیک دیدم ، از ترس بهش سلام کردم و بعد فرار کردم!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم یه بار اتو کشیدن موهام یک ساعت طول کشید ، چون موهام بلند بودش ، بعد از کلی کیف کردن و احساس رضایت، نگاه کردم دیدم اتوی مو اصلاً توی برق نیست 🙁

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم معلم دوم دبستانمون می گفت: املاها رو خودتون بنویسید چون من با دوربین مخفی می بینم کی به حرفام گوش می ده…
از اون روز کار من شده بود گشتن سوراخ سمبه های خونه و سوال های مشکوک از مامان بابام که امروز کی اومد؟ کی رفت؟ به کدوم وسیله ها دست زد؟ بیشتر هم به دریچه کولر شک داشتم!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم موقعی که بچه بودم می خواستم برم دستشویی تلویزیون رو خاموش میکردم تا کارتون تموم نشه و بعدش که میومدم گریه میکردم به مامانم میگفتم کاره تو بود روشن کردی کارتون تموم شد!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

یه بار از محل کارم اومدم بیرون داشتم با رفیقم اس ام اس بازی می کردم ، این رفیقم تکه کلامش کچل بود برام یه شماره فرستاد اومدم جوابشو بدم براش زدم کچل این شماره است تو داری ؟ ولی اشتباهی برای مدیرعامل یکی از شرکت ها که باهاشون کار میکنم فرستادم که اتفاقا کچلم بود!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

چند وقت پیش تو حیاط خونه سیگار میکشیدم که صدای باز شدن در حیاط اومد منم حول شدم سیگارو روی گوشیم خاموش کردم (!!) و بدترش اینکه بلافاصله گوشیو پرت کردم تو باقچه و سیگار خاموش موند تو دستم

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم یه با زنگ زدم 700 اپراتور ایرانسل کلی پشت خط منتظر موندم تا بعد یه ربع یه پسره جواب داد منم حواسم دیگه به گوشی نبود هل شدم گفتم: سلام منزل آقای ایرانسل؟

@@@@@@@@@اعترافات خنده دار@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم یکی از معضلات دوران بچگیم این بود که چرا من نمی تونم مثل شخصیت های کارتونی که اشکاشون به دو طرف پرت می شد گریه کنم!کلی تلاش می کردم مثل اونا باشم موقع گریه کردن مثلا سرمو بالا بگیرم دهنمو باز کنم یا چشامو تنگ کنم که بازم جواب نمی داد

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

وقتی بچه بودم رفتم به اطلاعات مجتمع خریده الکی اسم خودمو گفتم پیج کنه بعد با صدای دلنشینش اسمم تو مجتع پخش شد از خوشحالی قند تو دلم آب شده بود انگار بهم تی تاب داده بودن

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم کوچیک که بودم تو سالن خونمون وقتی کسی نبود عینهو دیوونه ها شروع می کردم به رقصیدن… بعد یهویی یادم میو مد که خدا داره نگاه می کنه! خجالت می کشیدم می رفتم یه گوشه می نشستم!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف میکنم که بچه بودم دوست داشتم دندون پزشک بشم، یه بار تو بازی بزور خواهرمو خوابوندم و دندون لقشو با نخ کندم

 

اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار

اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار

اعتراف خنده دار و تکان دهنده

من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم خونشون گفتم آقای احسان…؟17 ساله؟نام پدر….؟هستید؟
دیروز واکسن سرخک،سرخجه زدید؟
با تعجب گفت : بله!
آقا منم گفتم : “اشتباه شده واکسنی که دیروز زدید تا 48 ساعت دیگه باعث بروز علائمی می شه که باید تحت مراقبت باشید مثل حمله های قلبی یا تنفسی”!
طرف از ترس از حال رفت و نیم ساعت بعدش با آمبولانس بردنش بیمارستان…
هنوزم عذاب وجدان دارم!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اون زمونا که از این نوشابه شیشه ای ها بود یه روز خواستم یه شیشه که اضافه اومده بود رو بذارم تو در یخچال دیدم بلنده و جا نمیشه.
درش آوردم یکمش رو خوردم دوباره گذاشتم، در کمال تعجب دیدم نه، بازم جا نمیشه!:|

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف میکنم موقعی که بچه بودم ، کارتون فوتبالیستها رو نشون میداد،منم که بدون استثنا عاشق تک تک پسرای تو کارتون بودم ، میرفتم لباسمو عوض میکردم ،یه لباس خوشگل و شیک میپوشیدم، که وقتی تو دوربین نگاه میکنن،منو ببینن عاشقم بشن!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم دفعه اول که یه بز رو از نزدیک دیدم ، از ترس بهش سلام کردم و بعد فرار کردم!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم یه بار اتو کشیدن موهام یک ساعت طول کشید ، چون موهام بلند بودش ، بعد از کلی کیف کردن و احساس رضایت، نگاه کردم دیدم اتوی مو اصلاً توی برق نیست 🙁

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم معلم دوم دبستانمون می گفت: املاها رو خودتون بنویسید چون من با دوربین مخفی می بینم کی به حرفام گوش می ده…
از اون روز کار من شده بود گشتن سوراخ سمبه های خونه و سوال های مشکوک از مامان بابام که امروز کی اومد؟ کی رفت؟ به کدوم وسیله ها دست زد؟ بیشتر هم به دریچه کولر شک داشتم!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم موقعی که بچه بودم می خواستم برم دستشویی تلویزیون رو خاموش میکردم تا کارتون تموم نشه و بعدش که میومدم گریه میکردم به مامانم میگفتم کاره تو بود روشن کردی کارتون تموم شد!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

یه بار از محل کارم اومدم بیرون داشتم با رفیقم اس ام اس بازی می کردم ، این رفیقم تکه کلامش کچل بود برام یه شماره فرستاد اومدم جوابشو بدم براش زدم کچل این شماره است تو داری ؟ ولی اشتباهی برای مدیرعامل یکی از شرکت ها که باهاشون کار میکنم فرستادم که اتفاقا کچلم بود!!!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

چند وقت پیش تو حیاط خونه سیگار میکشیدم که صدای باز شدن در حیاط اومد منم حول شدم سیگارو روی گوشیم خاموش کردم (!!) و بدترش اینکه بلافاصله گوشیو پرت کردم تو باقچه و سیگار خاموش موند تو دستم

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم یه با زنگ زدم 700 اپراتور ایرانسل کلی پشت خط منتظر موندم تا بعد یه ربع یه پسره جواب داد منم حواسم دیگه به گوشی نبود هل شدم گفتم: سلام منزل آقای ایرانسل؟

@@@@@@@@@اعترافات خنده دار@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم یکی از معضلات دوران بچگیم این بود که چرا من نمی تونم مثل شخصیت های کارتونی که اشکاشون به دو طرف پرت می شد گریه کنم!کلی تلاش می کردم مثل اونا باشم موقع گریه کردن مثلا سرمو بالا بگیرم دهنمو باز کنم یا چشامو تنگ کنم که بازم جواب نمی داد

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

وقتی بچه بودم رفتم به اطلاعات مجتمع خریده الکی اسم خودمو گفتم پیج کنه بعد با صدای دلنشینش اسمم تو مجتع پخش شد از خوشحالی قند تو دلم آب شده بود انگار بهم تی تاب داده بودن

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف می کنم کوچیک که بودم تو سالن خونمون وقتی کسی نبود عینهو دیوونه ها شروع می کردم به رقصیدن… بعد یهویی یادم میو مد که خدا داره نگاه می کنه! خجالت می کشیدم می رفتم یه گوشه می نشستم!

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

اعتراف میکنم که بچه بودم دوست داشتم دندون پزشک بشم، یه بار تو بازی بزور خواهرمو خوابوندم و دندون لقشو با نخ کندم

 

جدیدترین سایت , مطالب تفریحی

ساختمان سازها , صنعت ساختمان , سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Google
تقریباً ۴۲۵٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۵ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار - که
www.irannaz.com/confessions-interesting-shocking-and-very-funny.html
من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم خونشون گفتم آقای احسان17 سال.
اعتراف های خنده دار، جالب و تکان دهنده (طنز باحال) - که
www.irannaz.com/news_detail_22978.html
اعتراف می کنم یه بار از مسیری پیاده داشتم می رفتم خونه دوستم، رسیدم سر کوچشون ... جوک های بسیار خنده دار مهر ماه ... اعتراف های خنده دار، جالب و تکان دهنده (طنز باحال).
تصاویر برای اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دارگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار
نتیجه تصویری برای اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار
نتیجه تصویری برای اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار
نتیجه تصویری برای اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار
نتیجه تصویری برای اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار
تصاویر بیشتر برای اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار
متن اعترافات تکان دهنده و خنده دار سری دوم
www.amazing.ir/.../shocking-confessions-of-text-and-hilarious-second-se...
اعتراف میکنم طنز 2014 اعترافات طنز مطالب طنز جوک,اعترافات خنده دار جوک جدید,اعترافات جالب و خنده دار مطالب طنز و خنده دار مطالب جالب و خنده دار.
جالب ترین اعترافات خنده دار و تکان دهنده - تاپ ناز
www.topnaz.com › سرگرمی › طنز و کاریکاتور
اعترافات جالب و خنده دار, اعترافات احمقانه, مطالب جالب و خواندنی, اعترافات خنده دار, مطالب جدید فیس بوک, جوک های خنده دار, اعترافات خنده دار جدید, طنز خنده دار,
مطالب طنز و جالب - اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار
mahditanz.blogfa.com/category/57
اعتراف میکنم بچه که بودم از حرف بزرگترا فهمیده بودم صدام آدم بدیه ، یه بار که از تلویزیون داشت تصویر صدامو پخش میکرد رفتم یه چکش آوردم که صفحه تلویزیون رو ...
اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ! ( مطالب طنز ) - تکناز - عکس
www.taknaz.net/news_detail_31443.html
اعتراف میکنم موقعی که بچه بودم ، کارتون فوتبالیستها رو نشون میداد،منم که ... احسان علیخانی مهمان جدید برنامه خندوانه + عکس ... اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار !
اعتراف های تکان دهنده خنده دار (2) - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_9105.html
اعتراف میکنم بچه که بودم یه بار با آجر زدم تو سر یکی از بچه های اقوام , تا ببینم دور سرش از اون ستاره ها و پرنده ها می ... عکس های بسیار خنده دار از خوابگاه های دانشجویی ... این دختر زیبا و جذاب ، سیندرلای روسیه شد ... اعتراف های تکان دهنده خنده دار (2).
اعترافات تکان دهنده - جوک های خنده دار روز
iraniansfun.blogfa.com/tag/اعترافات-تکان-دهنده
جوک های جدید پ نه پ .... برچسب‌ها: خنده بازار, اعترافات تکان دهنده, اعترافات طنز, مطلب باحال, سوتی. نوشته: محسن | تاريخ: جمعه بیستم بهمن ... اعتراف می کنم که: موقع رانندگی تو میدون داشتم می پیچیدم که یکی خیلی بد پیچید جلوم. منم عصبانی شدم داد ...
اعترافات خنده دار و تکان دهنده - نازوب
www.nazweb.ir/news_detail_7860.html
من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر ... عکس های داغ و جدید بازیگران در اسفند 94 ... اعترافات خنده دار و تکان دهنده.
اعترافات تکان دهنده طنز
nimbar.ir/news/اعترافات-تکان-دهنده-طنز
اعترافات خنده دار اعترافهای تکان دهنده طنز اعتراف میکنم , طنز اعتراف خنده دار , دانشگاه ... 443. اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ! ( مطالب طنز ) - … جدید ترین این ...
اعتراف تکان دهنده طنز
avayemelal.ir/+اعتراف+تکان+دهنده+طنز
اعتراف های تکان دهنده (طنز) اعتراف‌های تکان دهنده خنده دار جدید اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ! ( مطالب طنز ) - … اعترافهای تکان دهنده طنز (آذر 94) (اعتراف تکان دهنده ...
جملات تکان دهنده خنده دار - لینک گردی
farsinow.ir/news/جملات-تکان-دهنده-خنده-دار
اعترافهای تکان دهنده ... جملات الهام بخش و ... 22. اعتراف های تکان دهنده و خنده دار (طنز) - تکناز ... اعترافات مسخره طنز خنده دار و جدید ... تکان دهنده و خنده دار ... جملات طنز پـَـ ...
مطالب تکان دهنده طنز - لینک گردی
farsinow.ir/news/مطالب-تکان-دهنده-طنز
اعترافات خنده دار اعترافهای تکان دهنده طنز اعتراف میکنم , طنز اعتراف خنده دار , دانشگاه ... 250 ... مطالب طنز و جالب - اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار - مطالب باحال.
اعترافات تکان دهنده قاتل ستایش | نوروز 95
www.downloadmovie2016.ir/2016/.../اعترافات-تکان-دهنده-قاتل-ستای...
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اعترافات تکان‌دهنده قاتل ستایش قریشی – باشگاه خبرنگاران. www.yjc.ir ..... اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار – طنز – جديدترين …
جالب ترین اعترافات خنده دار و تکان دهنده - ایمپریا
imperia.ir › گوناگون › سرگرمی › طنز و کاریکاتور
جالب ترین اعترافات خنده دار و تکان دهنده. یه بار رفتم مغازه می خواستم ماست کم چرب بگیرم ، اشتباهی گفتم : ‌آقا ببخشید ماست کم مصرف دارید ؟ اعترافات خنده دار جدید ...
اعترافات جالب و خنده دار
www.worldsearching.ir/ntcefsmstrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctcmnj.html
اعتراف های خنده دار، جالب و تکان دهنده (طنز باحال) - ایران ناز ... بخنديد تا شاد شويد - اعترافات جالب و خنده داراعترافات خنده دار جدید طنز خنده دار , اعترافات جالب , خاطرات ...
خاطرات خنده دار و اعترافات جدید 93 - اشتراک عکس لینک
tomford.blogsky.com/1395/02/05/post-480/هاست
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خانه در طنز در اعترافات احمقانه در خاطرات خنده دار جدید مرداد. جدیدترین ... بقیه اعتراف های تکان دهنده ی خنده دار جدید را در ادامطلب ببینید. یادتون نره.
اعتراف های تکان دهنده خنده دار شهریور ۹۲ - اس ام اس خنده دار ...
khandefa.ir/post/707
سایت تفریحی و سرگرمی خنده فا،اس ام اس جدید 93،اس ام اس خنده دار 93 ،اس ام اس عاشقانه 93،مطالب طنز،ترول های جدید،جوک های خنده دار،مطالب باحال،پست های فیسبوکی.
اعتراف های تکان دهنده خنده دار تیر ماه 1393 - میهن فال
www.mihanfal.com › اسلاید
۲۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اعتراف های تکان دهنده خنده دار تیر ماه 1393 اعتراف میکنم اون زمونا که از این ... اعتراف میکنم هر وقت که خودکار جدید خریدم انگیزم واس نوشتن بیشتر ...
اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار
generalha.ir › سرگرمی › جک و طنز
۲۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 5پست
اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار. من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز ...
جالب ترین اعترافات خنده دار و تکان دهنده | سایت تفریحی و ...
www.overdoz.ir/aksaye.../جالب-ترین-اعترافات-خنده-دار-و-تکان-دهند/
fu4718. یه بار رفتم مغازه می خواستم ماست کم چرب بگیرم ، اشتباهی گفتم : ‌آقا ببخشید ماست کم مصرف دارید ؟ اعترافات خنده دار جدید, طنز خنده دار. تو نمایشگاه کتاب ...
دنیای اطلاعات - اعتراف های خنده دار، جالب و تکان دهنده (طنز باحال)
www.mehrafar-bestboy2012.blogfa.com/.../اعتراف-های-خنده-دار،-جالب-و-ت...
اعتراف می کنم یه بار از مسیری پیاده داشتم می رفتم خونه دوستم، رسیدم سر کوچشون دیدم ورود ممنوعه. رفتم از یه چهارراه بالاتر دور زدم از سر کوچشون وارد شدم!
اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار - لابی ایران و سوئد
hakim.dust.tv/t4035-topic
من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر ... عنوان: اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار الجمعة يوليو 19, 2013 7:31 pm ...
اعتراف های تکان دهنده خنده دار - دیوآنلاین
i2016.ir/اعتراف-های-تکان-دهنده-خنده-دار/
اعتراف های تکان دهنده خنده داراعتراف های خنده دار، جالب و تکان دهنده ... اعتراف یكی ... اعتراف‌های تکان دهنده,اعتراف,اعتراف طنز,اعتراف خنده دار,اعترفات خنده دار,سری جدید .
اعترافات "تکان‌ دهنده" قاتل "ستایش قریشی"+عکس - شهدای ایران
shohadayeiran.com/fa/.../اعترافات-تکان‌-دهنده-قاتل-ستایش-قریشیعک...
... اینکه روز گذشته آخرین دفاعیات قاتل ستایش اخذ شد به برخی از اعترافات تکان دهنده این فرد اشاره کرد. ... دادستان عمومی و انقلاب ورامین عنوان کرد: بر اساس اعترافات قاتل ستایش، این شخص در صبح روز ... احتمال بازداشت‌های جدید در فدراسیون فوتبال.
اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار مطالب طنز - ویندوز - bazar ...
windows.bazar-man.ir/اعترافات-تکان-دهنده-بسیار-خنده-دار-مطالب-طنز....
۳ روز پیش - سری جدید طنز خنده دار الکی مثلا طنز خنده دار و جدید اعترافات ... تکان دهنده بسیار ...
جالب ترین اعترافات خنده دار و تکان دهنده - زناشویی - bazar ...
wedlock.bazar-man.ir/جالب-ترین-اعترافات-خنده-دار-و-تکان-دهنده.html
۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده ... و خوش اندام ترین ... جالب و خنده دار ...
اعتراف های خنده دار جالب و تکان دهنده طنز باحال - زناشویی - ...
wedlock.bazar-man.ir/اعتراف-های-خنده-دار-جالب-و-تکان-دهنده-طنز-باحال....
۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - طنز,اعتراف تکان دهنده,اس ام اس جديد,جوک های خنده دار,جوک باحال ... های کوتاه جدید و . ... و طنز, جمله های ... جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار من اعتراف می .
اعتراف های خنده دار جالب و تکان دهنده طنز باحال - کتاب های ...
ebook.abclink.ir/اعتراف-های-خنده-دار-جالب-و-تکان-دهنده-طنز-باحال.html
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اعتراف طنز,اعتراف تکان دهنده,اس ام اس جديد,جوک های خنده دار,جوک باحال ... های کوتاه جدید ... اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار. اعترافات جالب ...
عکس های الهام عرب مدل معروف در دادگاه و اعترافات تکان دهنده | ...
beroznews.com › متفرقه › اخبار مهم
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عکس های الهام عرب مدل معروف در دادگاه و اعترافات تکان دهنده ... ماه عسل احسان علیخانی سر و صدای زیادی را به وجود آورد و بعد از آن بود که بسیار معروف شد و عکس های بی حجاب او در فضای مجازی منتشر شد. ..... عکس های جالب،خنده دار و طنز ...
اعتراف های خنده دار، جالب و تکان دهنده (طنز باحال) - FunShad.com
www.funshad.com/archive/.../اعتراف-های-خنده-دار،-جالب-و-تکان-دهنده/
۲۶ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اعتراف می کنم یه بار از مسیری پیاده داشتم می رفتم خونه دوستم، رسیدم سر کوچشون دیدم ورود ممنوعه. ... آقایان از خانم ها (طنز باحال) · دروغ های بسیار خنده دار و جالب آقا پسرها به دختران ... اعتراف های خنده دار، جالب و تکان دهنده (طنز باحال).
متن اعترافهای تکان دهنده و خنده دار - Negash.ir
negash.ir › طنز و سرگرمی › مطالب طنز
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اعتراف بکن اعتراف میکنم اعتراف های مردم اعترافات خنده دار اعترافهای تکان دهنده اعترافهای تکان دهنده طنز دانشگاه سایتی برای اعتراف کردن طنز اعتراف خنده دار طنز اعتراف ... قالب حرفه ای جدید بلاگفا با طراحی سه ستونه و شیک و مدرن.
اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار - اخبار،همه عکس ...
goldanpic.rozblog.com/post/198
۲۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم خونشون گفتم آقای ...
دل نوشته های عمیق و تکان دهنده بسیار ناب و عاشقانه - نمکستان
namakstan.ir › دل نوشته
دل نوشته های عمیق و تکان دهنده بسیار ناب و عاشقانه دل نوشته del neveshteh تا توانی ... عکس های جالب و دیدنی مجسمه های برفی از حیوانات خانگی ... ﺑﺨﻨﺪﻡ ﻭ ﺣﺠــﻢ ﺑﻐﻀﻢ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺧﻨﺪﻩ ﺍﻡ ﺑﺒﯿﻨﺪ .... دل نوشته · قلقلک کلمات · اعتراف میکنم · دقت کردین طنز · دانستنی های جالب ... سالاد پروتئين‌ دار , طرز تهیه سالاد پروتئين‌ دار , پخت غذای سالاد پروتئين‌ دار
اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار - مجله اینترنتی ...
lovelive.ir › خواندنی › مطالب خنده دار و طنز
اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار. من اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم ...
عکس های بسیار خنده دار ایرانی جدید 2016 - جديدو زيبا 2016
www.gallery.nazmode.com/.../عکس-های-بسیار-خنده-دار-ایرانی-جدید-201...
۲۷ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های خنده دار و ترول فرانازعکسهای خنده دار ۱۳۹۵ عکس های جدید خنده دار ... شعر طنز و جالب (اعترافات تکان دهنده یک جملکس های طنز و بسیار خنده دار ) ...
اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ! ( مطالب طنز ) - مجله ...
mezoon.ir › سرگرمی و مطالب جالب › مطالب طنز
اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ! ( مطالب طنز ) ... شوخی های جدید و طنز در شبکه های اجتماعی · طنز جالب انقدر بدم میاد … تاریخچه تقلب و روش های مختلف آن!
اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ! ( مطالب طنز ) - انجمن های ...
forums.pichak.net › انجمن عکس › عکس متفرقه › جالب و خنده دار
۱۴ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 1 پست
اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ! ( مطالب طنز ) اعتراف میکنم موقعی که بچه بودم ، کارتون فوتبالیستها رو نشون میداد،منم که بدون استثنا عاشق ...
اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دار - بالاترین
www.balatarin.in/9146/اعترافات-جالب-،-تکان-دهنده-و-بسیار-خنده/
اعترافات جالب ، تکان دهنده و بسیار خنده دارمن اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر همسایمون که برای روز قبل بود زنگ زدم.
اعترافات طنز خنده دار جالب - جهانی‌ها
www.jahaniha.ir/اعترافات_طنز_خنده_دار_جالب.html
در این قسمت از اس ام اس در جهانی‌ها اعترافات طنز خنده دار جالب را میخوانید به همراه اعترافات جالب خنده دار اعترافات خنده دار جدید اعترافات خنده دار مردم.
اعتراف های باحال و تکان دهنده - جوانی ها
www.javaniha.com › تفريح و سرگرمي › جوک و لطیفه
loading... خانه تفريح و سرگرمي جوک و لطیفه اعتراف های باحال و تکان دهنده ... مطالب خنده دار, اعترافات خنده دار. اعتراف می کنم وقتی .... کتانی های جدید و پرطرفدار 2016.
اعترافات تکان دهنده طنز (3) : هفتگی – برترین مطالب هفته - ...
haftegy.ir/اعترافات-تکان-دهنده-طنز-3/
اعترافات تکان دهنده طنز (3) · سرگرمی, مطالب طنز و خنده دار; اسفند 21, 1391. بدون دیدگاه. very_happy_smiley_face_Haftegy.ir .... جوک های جدید و خنده دار گرانی پراید!
اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ! ( مطالب طنز ) - پرتال ...
www.behtarin.com/fun/اعترافات-تکان-دهنده-بسیار-خنده-دار-مط.html
L137433494057 اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ! ( مطالب طنز ). اعتراف میکنم موقعی که بچه بودم ، کارتون فوتبالیستها رو نشون میداد،منم که بدون استثنا عاشق ...
اس ام اس تکان دهنده خنده دار - هانی
honney.ir/اس+ام+اس+تکان+دهنده+خنده+دار.html
عکس و عکسهای تکان دهنده بازیگر زن و اعتراف های خنده دار جالب و تکان 4JOK com اس ام اس جوک ... اس ام اس اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار اس ام اس pechpech.com.
پورتال نیک صالحی
www.niksalehi.com/
عکس های جدید بازیگران و چهره های مشهور در کنار پدر و مادرهایشان (63) · عکس های جدید .... جالب و خواندنی. سوژه های خنده دار, هنر و کاردستی, ترفند های موبایل و کامپیوتر ...
اعترافات تکان دهنده مهسا، دختر ٩ ساله معتاد به كراك - آپارات
www.aparat.com/.../اعترافات_تکان_دهنده_مهسا،_دختر_٩_ساله_معتاد_به...
۶ روز پیش - اعترافات تکان دهنده مهسا، دختر ٩ ساله معتاد به كراك. ۱۱۸ ... Clip saz -clip khande dar خنده دار -باحال -جالب ... کلیپ فوق العاده خنده دار - خیلی خنده داره.
اعترافهای تکان دهنده طنز(جدید) - اس ام اس جدید
armin9088.persianblog.ir/tag/اعترافهای_تکان_دهنده_طنز(جدید)
جدید عاشقانه.فلسفی.خنده دار.سرکاری.غمیگن. ... اعترافهای تکان دهنده طنز(جدید) ... اعتراف می کنم دوم دبیرستان که بودم بعد از پیدا کردن کارت واکسیناسیون پسر ...
اعترافات جالب و تکان دهنده همدست ابوبکر بغدادی
www.pcparsi.com/اعترافات-جالب-و-تکان-دهنده-همدست-ابوبکر-بغدادی-5...
اعترافات همدست ابوبکرالبغدادی نشان nbsp می‌دهد nbsp که تعداد تروریست‌های عضو ... جوک های جدید طنز و خنده دار ... اعترافات جالب و تکان دهنده همدست ابوبکر بغدادی.
اعترافات بامزه و بسیار خنده دار - فیلترشکن
fil.afapoker.asia/p258_اعترافات-بامزه-و-بسیار-خنده-دار
اعترافات خنده دار و جالب 91 تکناز و و اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار مطالب طنز تکناز. اعترافات خنده دار و جالب 91 تکناز و و اعترافات تکان دهنده بسیار خنده دار ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

.
.
.
.
.
.
.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 229
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 424
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,289
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,736
  • بازدید ماه : 11,736
  • بازدید سال : 389,347
  • بازدید کلی : 4,169,125