loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 296 جمعه 14 خرداد 1395 نظرات (0)

بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است! +عکس

 

لائورانو اسكوبار آریاس كشاورز منطقه سانتاكروز الچول در گواتمالا گفت: اشیای نورانی را در آسمان دیده و بعد این خوك بدنیا آمد و حدس می زند كه این موجود فضایی باشد.

البته نمی توان حرف این مردم محلی را تایید كرد و هنوز كارشناسان نظری در این باره نداده اند. اما در اینكه چنین موجودی بدنیا امده، صحت دارد!!

خوک عجیب

خوک عجیب

خوک عجیب

خوک عجیب

خوک عجیب

 

 

 

 

بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است! +عکس

 

لائورانو اسكوبار آریاس كشاورز منطقه سانتاكروز الچول در گواتمالا گفت: اشیای نورانی را در آسمان دیده و بعد این خوك بدنیا آمد و حدس می زند كه این موجود فضایی باشد.

البته نمی توان حرف این مردم محلی را تایید كرد و هنوز كارشناسان نظری در این باره نداده اند. اما در اینكه چنین موجودی بدنیا امده، صحت دارد!!

خوک عجیب

خوک عجیب

خوک عجیب

خوک عجیب

خوک عجیب

 

 

 

 


Google
تقریباً ۱۲۰٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۸۲ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است! +عکس - تاپ ناز
www.topnaz.com › سرگرمی › عجیب ترین ها
لائورانو اسكوبار آریاس كشاورز منطقه سانتاكروز الچول در گواتمالا گفت: اشیای نورانی را در آسمان دیده و بعد این خوك بدنیا آمد و حدس می زند كه این موجود فضایی باشد.
بچه خوکی عجیب شبیه انسان عکس - خبر روز
khabareruz.ir/search/?q=بچه+خوکی+عجیب+شبیه+انسان+عکس
بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است! + ... عکس های انسان های عجیب الخلقه! تصاویر تولد خوکی شبیه انسان. تولد موجود عجیب الخلقه چینی از یک خوک عکس موجودی ...
بچه خوک شبیه انسان - لینک گردی
nimbar.ir/news/بچه-خوک-شبیه-انسان
بچه تازه متولد شده خوک چینی شبیه انسان است + … ... تولد بچه خوکی که شبیه به انسان است!+عکس. اجتماعی - چند روز پیش یک شبکه تلویزیونی در گواتمالا خبر از تولد یک خوک تغییر شکل ... عجیب ترین ها > بچه خوکی که سرش شبیه به انسان .
بچه خوکی عجیب شبیه انسان (عکس) - که
www.irannaz.com/swine-strange-humanoid-baby-pictures.html
... موجود که از خوک متولد شد ظاهری شبیه انسان دارد چینی ها قصد داشتند از آن به عنوان جاذب. ... طنز باحال علم بهتر است یا ثروت؟ ... بچه خوکی عجیب شبیه انسان (عکس).
بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است! +عکس
topnaz.nowdg.com › تاپ ناز › سرگرمی › عجیب ترین ها
لائورانو اسكوبار آریاس كشاورز منطقه سانتاكروز الچول در گواتمالا گفت: اشیای نورانی را در آسمان دیده و بعد این خوك بدنیا آمد و حدس می زند كه این موجود فضایی باشد.
بچه خوکی عجیب شبیه انسان عکس - ویندوز - bazar-man.ir
windows.bazar-man.ir/بچه-خوکی-عجیب-شبیه-انسان-عکس.html
۶ روز پیش - Not Found Any Result for : بچه خوکی عجیب شبیه انسان عکس. Similar Words may ... بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است! بچه خوکی که سرش ...
بچه خوکی عجیب شبیه انسان عکس - زناشویی - bazar-man.ir
wedlock.bazar-man.ir/بچه-خوکی-عجیب-شبیه-انسان-عکس.html
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - تولد موجود عجیب الخلقه چینی از یک خوک عکس موجودی عجیب در ... بچه گانه; مدل ... خوکی شبیه ... بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است! بچه خوکی که ...
بچه خوک شبیه به چهره انسان یا فرزند داعشی ؟! - صدای میانه
tnews.ir/news/ce9e42180485.html
۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بچه خوک شبیه به چهره انسان یا فرزند داعشی ؟ ... یک خوک چینی پس از طی دوران بارداری سخت بچه‌ای را به دنیا آورد که شباهت بسیار زیادی به انسان داشته است که به همین دلیل تصاویر آن به سرعت در ... 2 سال گذشته نیز بچه خوکی در گوآتمالا با سر انسان متولد شد که این .... بالاگرفتن درگیری ها در غرب سرت + تصاویر.
«از شایعه تا واقعیت» این بچه خوک نوزاد زن داعشی نیست ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13940306000366
۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... شده است که ادعا می‌کند یک زن داعشی بچه‌ای شبیه‌ به خوک بدنیا آورده است. ... 2 سال گذشته نیز بچه خوکی در گوآتمالا با سر انسان متولد شد که این ...
عکس طراحی چهره انسان - لینک گردی
farsinow.ir/news/عکس-طراحی-چهره-انسان
چهره ی انسان ها تا صد هزار سال دیگر (عکس) - ایران ناز. جدیدترین شاهکار ... بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است! +عکس; ... تصاویری خنده دار از چهره انسان هنگام ... 579.
بدنیا آمدن خوکی با سری شبیه انسان و میمون !+ عكس - تکناز - عکس
www.taknaz.net/news_detail_29169.html
بیماری عجیب این پسر او را به پسر شیطان معروف کرده است (عکس) · تصاویر دیدنی و جذاب از خودروی مزدا CX-9 2016 · اس ام اس جدید و گریه دار · 10 اتفاق زیبایی که پس از ترک سیگار رخ می دهد ... مجموعه : عجیب ترین های جهان. بدنیا آمدن خوکی با سری شبیه انسان و میمون !+ عكس ... دو یوزپلنگ به جای خوردن یک بچه آهو او را نوازش کردند !
جام نیوز :: JamNews - آيا زن داعشي بچه خوك بدنيا آورد؟ ...
www.jamnews.ir/detail/news/485412
۶ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تولد بچه خوکی با سری شبیه انسان؛ ... زن داعشی نیست، بلکه یک بچه خوک است که به علت اختلالات ژنتیکی صورتی شبیه به انسان پیدا کرده است.
به دنيا آمدن بزغاله اي که شبيه انسان است - فندق
fandoq.cofeblog.ir/post/2808
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک کلیک یک پیشرفت - به دنیا آمدن بزغاله ای که شبیه انسان است ... www.bartarinha.ir/fa/news/59216/تولد-بره-ای-با-سر-انسان-عکس 15 جولای 2013 . ... ن پ گوسفند توی دوران بارداريش به صاحبش نگاه کرده بچه اش شبيه صاحبش شده! ..... به دنیا .... به دنیا آمدن بچه خوکی با سری شبیه انسان و میمون! ... سرت می چرخد.
تولد بچه خوک در چین با صورت انسانی و زائده شرم اور روی ...
www.ghatreh.com/.../تولد-بچه-خوک-چین-صورت-انسانی-زائده-شرم-اور-ر...
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بچه خوک با صورت انسانی و زائده شرم اور روی پیشانی دانشمندان را به حیرت واداشته است - بچه خوکی با صورت انسانی متو. ... ووکونگ 32 ساله که جزو 10 نفر اولی بوده است که بچه خوک عجیب و غریب را دیده است ضمن تایید حرفهای اقای تائو می گوید صورت انسانی داشت و زائده ای روی سرش رشد نموده بود. آخرین اخبار سرویس ...
عکس بازیگران سریال ترکی هزار و یک شب - نیکلودون
nickell.ir/p/e2790bc1214a4603e5869f5ced65740d03
عکس بازیگران سریال ترکی هزار و یک شب مجله اینترنتی تاپ ناز صفحه اصلی ... +عکس ده ست لباس رنگی مناسب پاییز بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است!
بلای عجیبی که بر سر آلوز آمد+عکس | مدل جدید 95 | عکس ...
nowruz95-model2016.ir/2016/05/.../بلای-عجیبی-که-بر-سر-آلوز-آمدعک...
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۲۹ دقیقه پیش – اداره ورزش و جوانان استان قزوین به دنبال این است که تیم مهرام را در .... موی بالای سرش را به رنگ آن تیم تغییر می داد؛ حتی وقتی که از ناحیه سر … ... khabareruz.ir/search/?q=بچه+خوکی+عجیب+شبیه+انسان+عکس. به ...
قاسم سلیمانی کیست؟ +عکس + فیلم (about Qasem ...
qasemsoleimani.ir/article/43.html
۵ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سرلشکر سلیمانی بیان می‌کند که به محض بازگشت از مهاباد به ریاست .... فرمانده نیروی قدس سپاه معتقد است که آمریکا در افغانستان شکست ..... هستیم در صحنه ی نبرد با خوکان ... سردار انسان بزرگی است انشالاله همیشه سرشان بالای سر ایران باشد ... خدایم بخواهد دوشادوش شمادر نبرد علیه باطل ووحشیان داعشی از سرم ...
دختر بچه ای عجیب با سر باورنکردنی و عجیب! (عکس) - دانلود ...
maghalefile.rozblog.com/.../دختر-بچه-ای-عجیب-با-سر-باورنکردنی-و-ع...
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش نازوب، “گابی” دختر بچه 8 ساله ای است که توانسته یک رابطه بسیار ..... مرد چینی با سرش روی میخ عکس اعتیاد باورنکردنی دختر بچه ای به. ... دوسر, بچه خوکی عجیب شبیه انسان (عکس), تصاویر تولد خوکی شبیه انسان, .
دانلود آهنگ جان مریم از محمد نوری - مجله اینترنتی تاپ ناز
magifa.com › فرهنگ و هنر › دانلود آهنگ جدید
... عکس بنیامین بهادری در کنار دختر و مادرزنش · بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است! .... دانلود کده : دانلود نرم افزار » به روز رسانی گوشی ها سونی اریکسون با .
آنفولانزای H1N1؛ پرسش‌ها و پاسخ‌هایی درباره بیماری خطرناک ...
shabestarnews.ir/76058/آنفولانزای-h1n1؛-پرسش‌ها-و-پاسخ‌هایی-در/
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با توجه به حساسیت هایی که این بیماری در بین مردم پیدا کرده است به چند ... خوکی نام گرفته، اما این به آن معنا نیست که این بیماری از خوک به انسان انتقال می‌یابد، بلکه در آزمایش‌های انجام شده از این ویروس، مشخص شده که تعدادی از ژن‌های آن شبیه به آنفلوانزای ویروسی است که در خوک‌های .... عکس/ فخرفروشی بچه پولدارهای .
گفتگو با مردی که شاه را کفن کرد - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/193469/گفتگو-با-مردی-که-شاه-را-کفن-کرد
۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گفتم به محمد تیمور بگو که مرا ببرد به جایی که قرار است نماز خوانده شود. .... شمشير كه روي سرت نكًذاشته بودن خوب نمي خوندي. .... افراد مومن به كار ميرود يعني واقعا كدوم انسان منصفي همه رو به يه چوب ميرونه كه ..... بعد، به ایران آورده شود(عکس زیر، جنازه مومیایی شده رضاشاه است)، جنازه .... میز بیلیارد مخصوص بچه مایه دارها!
تولد بچه خوک در چین با صورت انسانی و زائده شرم اور روی ...
dailykhabariran.ir/news/9534
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بسیاری از همسایگان اقای تائو لو در شهر نانینگ چین جهت دیدن خوک به مزرعه او ... تائو می گوید سایر بچه خوکهای متولد شده سالم هستند. ووکونگ 32 ساله که جزو 10 نفر اولی بوده است که بچه خوک عجیب و غریب ... اقای تائو می گوید صورت انسانی داشت و زائده ای روی سرش رشد نموده بود ... تولد بچه خوک شبیه فیل+تصاویر
حقایق شگفت‌انگیز درباره کلاغ - آفتاب
aftabnews.ir/fa/news/192315/حقایق-شگفت‌انگیز-درباره-کلاغ
با وجود این که ممکن است به نظر خیلی عجیب و غیرمنطقی بیاید، اما باید بدانید ​ مرغ‌های ... روی سگ‌ها، گربه‌ها، خوک‌ها و کلاغ‌ها متوجه شدند​ کلاغ‌ها نسبت به سایرین موفق‌تر عمل می‌کنند. ... جالب است​ بدانید آناتومی مغز کلاغ تا حدودی شبیه مغز انسان‌هاست. ... با وجود این که اغلب انسان‌ها از کلاغ‌ها خوششان نمی‌آید، اما واقعیت این است که حضور ...
تولد موجودی عجیب الخلقه شبیه به انسان از یک خوک - فراناز
www.faranaz.com/birth-mutants-are-similar-to-humans.html
تولد عجیب ترین موجود خوکی شبیه انسان همه را شوکه کرد. به گزارش فراناز، موجودی عجیب در مزرعه ای در جنوب چین متولد شد ،این موجود که از خوک متولد شد ظاهری ... پرایدی که از وانت نیسان محکم تر است (عکس) ... عکس شیر ماده ای که روی سرش دندان دارد.
خوکی | دنیای عجیب لاکپشت ها +تصاویر - نیاز روز
boro.niazerooz.com › اخبار › خواندنی ها
۳۱ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به نظر ساده و بی آزارند اما کافی است که دست به دهانشان بزنید تا دیگر هوس بازی ... این لاک پشت به خاطر حالت سرش به کلاه ایمنی معروف شده است و تنها ... این تیغ ها که بیشتر شبیه به شاخک هایی میمانند که کار محافظت از لاک پشت را انجام می دهند. .... عکس/بچه خوکی با سر انسانلائورانو اسکوبار آریاس کشاورز منطقه .
عکس ماشین پلیس های عجیب غریب
nazbid.ir/post/?q=عکس+ماشین+پلیس+های+عجیب+غریب
وقتی فوتبالیست عشق ماشين باشی، با آمدن هر مدل جدید به سرت می‌زند تا حتی اگر شده ضرر ... یكی از این امكانات كه اتفاقاً بازیكنان خیلی به آن علاقه دارند، ماشين است. ... عجیب‌ترین حیوانات؛از گربه بی دم تا سگ خوکی شکل +تصاویر ... خیابانی نیست و بیشتر برای زمانی استفاده می شود که پليس می خواهد با بچه هاي مدرسه ای صحبت ...
هولوکاست 9 میلیون ایرانی به دست بریتانیای کبیر + ...
www.mashreghnews.ir/.../هولوکاست-9-میلیون-ایرانی-به-دست-بریتانی...
۲۶ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - از گزارش‌های مطبوعات آن زمان کاملا روشن است که در تابستان 1917 ایران در آستانه ..... خاک بر سرت که به این میگی زیبا این تاسفه و مرگ ... این اساکره یه جورایی مشکوک میزنه بچه ها چون از کلمه یا علی مدد علیه ما ... صدا وسیما به جای سریال کاه پهلوی با ید این فاجعه انسانی به دست خوکهای انگلیسی رو به تصویر می کشید.
کتاب های دفینه یابی ( چشم طلایی و اسرار نشانه ها )
pars-dafine.blogsky.com/
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - انسان : حکاکی کانال ، کانال های سنگی. لاک پشت : شاهین ، عقاب : ... سنگ کیلومتر (سنگی که روی آن کیلومتر را مینویسند) : ... تله ای که به کمک شن کار میکند : ..... کتاب چشم طلایی اولین مرجع کامل اثار و علائم دفینه است و کتاب اسرار نشانه ..... اگر خوک جلو و بچه خوکها پشت سرش صف ایستاده اند مسیری که همه اش آنجا ...
مدل مانتو اسپرت عید نوروز 92
fungood.ir/more/723136_10/مدل-مانتو-اسپرت-عید-نوروز-92.html
اس ام اس جدایی و غمناک بهمن 91; اس ام اس خنده دار و جالب (فروردین93); سفر به شهرهای ... دار تنیس بازها هنگام ضربه زدن+تصاویر; بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است!
انسان های ناقص الخلقه عجیب وحشتناک مجله گیزمیز - خبر ...
iruni.ir/search/?q=انسان+های+ناقص+الخلقه+عجیب+وحشتناک+مجله...
عکس نوزاد عجيب الخلقه در هند خبر تولد این دختر که از معلولیت هاي عجيبی رنج می برد ... به گزارش نازوب این شیر در جنوبی ترین قسمت آیداهوی آمریکا یافت شده است. .... گاه بچه هاي کوچک و زن ها از مشاهده چهره و هیکل عجيب و ترسناک او از وحشت جیغ زده و .... شبیه به یک برگ بود بدنیا آمد و در سال 2014 خوکی شبیه به گوسفند که متعلق به ...
انسان دوسر | جدیدترین مطالب
jadidtarinmatlab.ir/tag/انسان-دوسر/
این مرد کثیف یک قرن است به حمام نرفته (عکس). مردی که ۳۷ سال حمام نکرده است! ... از زبان خودش عکس, زنده ماندن عجیب مردی که درتصادف وحشتناک سرش قطع شده بود! ... برچسب ها : اخبار, انسان دوسر, بچه خوکی عجیب شبیه انسان (عکس), تصاویر تولد ...
سفر به دنیای فراموش شدگان
www.fardanews.com/fa/news/200726/سفر-به-دنیای-فراموش-شدگان
22 سال است که زهرا، اسیر قفس شده، اسیر ظلم انسان به انسان. ... کودکان روی 65 تخت میله دار بلند مانند زندان کوچک و شبیه به هم محصورند. ... یکی را به شکم خوابانده و دست‌ها و پاهایش را بسته بودند با سختی سرش را بالا و تلاش می‌کرد مرا ... و مهربانش، چشمانشان به هم دوخته شده بود شاید پسر بچه به او دعا می‌کرد شاید در قلب کوچک و پاکش از ...
تولد بسیار عجیب بره ای با سر انسان !! (+ عکس ) - مجله ...
mezoon.ir › سرگرمی و مطالب جالب › عجایب اسرار آمیز جهان
تا به حال چنین چیزی را ندیده بودم، انگار که سر انسان بر روی بدن بره‌ای باشد. ... آمده است که یک بره از یک گوسفند در یکی از روستاهای « ایزمیر » به دنیا آمد، اما زنده نماند. ... + عکس. آخرین مطالب; پربیینده ترین مطالب. حفظ تعادل مرد چینی با سرش روی میخ ... مرد + عکس · بیماری عجیب کودک 5 ساله + تصاویر · دختر بچه‌ ای عجیب با سه پا !
خوک خرطوم دار - جدید 95,بهترین 2016جدید 95,بهترین 2016
new95.modenew.com/خوک-خرطوم-دار/
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دختری که دماغش شبیه خرطوم فیل است! ... شگفتی دنیای حیوانات پایگاه اطلاع رسانی حوزه نتبزرگ ترین خرطوم؛ دماغ فیل از قد یک انسان نیز بلندتر است و به 98/1 متر می رسد ... که او را شبیه تفاوت آن‌ها این است که این بچه قورباغه‌ها، بینی خوکی ... سوزني‌شكل لوله‌مانندي كه در ناحيه سرش قرار دارد و خرطوم ناميده مي‌شود، ...
جالبترین ها:عجیب تر از علم؛ فراتر از واقعیت (3) | مجله ...
kahlek.ir/index.php/news1245291
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - از آتشفشان در لاگوس شیلی، محلی از ستون از و خارج از را کرده که انسان دهانه خارج و ... یک کوهی پوما آرواره در سرش تعجب حیرت شده این در ترین آیداهوی یافت است. ... در سال 2010 خوکی که سر او شبیه به یک برگ بود بدنیا آمد و در سال 2014 ... عکس های وحشتناک از پسر مارمولکی ، یک پسر بچه نوجوان اندونزیایی به نوعی ...
خواننده معروف زن باردار شد!عکس | دانلود
dl5.mobp30.com › مطالب خواندنی و اخبار › اخبار اجتماعی
۱۱ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اس ام اس,عکس,آهنگ,فیلم,سریال ... مطالب خواندنی و اخبار > اخبار اجتماعی > خواننده معروف زن باردار شد!عکس ... بچه خوکی که سرش شبیه به انسان است!
خوک - بالاترین
https://www.balatarin.com/tag/خوک/6
... به شهرت رسید. این رمان دربارهٔ گروهی از حیوانات است که انسان‌ها را از مزرعه‌ای که در. ... تصاویر بچه خوک تازه متولد شده در گوآتمالا که سری شبیه به انسان دارد /عکس.
15 پرسش شايع خانم‌ها درباره سزارين - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/bardari/throe-section.html
‌‌سزارین یعنی شكافتن شكم و ایجاد یك برش بر روی رحم زن باردار به منظور خارج كردن... ... به همین دلیل است كه معمولا یك تا دو لیتر سرم رینگر لاكتات و یا سرم قندی نمكی در طی عمل و ... خطرناك است، صدمه دیدن دستگاه ادراری، وارد آمدن آسیب‌هایی به مغز یا نخاع بچه و شكستگی‌های .... عکس رابطه عاشقانه ..... کشف ماهی با دندان های شبیه به انسان ...
عجیب تر از علم؛ فراتر از واقعیت (3) - Bartarinha.IR | ...
www.bartarinha.ir › سرگرمی › جالبترین ها
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در سال 2010 خوکی که سر او شبیه به یک برگ بود بدنیا آمد و در سال 2014 ... انسان از دهانه اتشفشان خارج میشود و در حال بالا رفتن به اسمان است. ... عکس های وحشتناک از پسر مارمولکی ، یک پسر بچه نوجوان اندونزیایی به ... مشاهده یک شیر کوهی یا پوما با آرواره ای در پشت سرش باعث تعجب و حیرت جانورشناسان شده است.
پرشین پت > > سگی که با لبخند به بچه خوک‌ها شیر می‌دهد
pug.ir/pug_305_16180_سگی-که-با-لبخند-به-بچه-خوک‌ها-شیر-می‌دهد.aspx
در مکزیک سگی دو ساله از نژاد پیت بول به اسم تکویلا (Tequila )است که 6 تا بچه ... یک لحظه که کشاورز سرش را بر میگرداند بچه خوک ها به سمت سگ حمله می کنند و سگ ...
عکس بوسه چنار و یشیم - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-بوسه-چنار-و-یشیم/
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یشیم و چنار – weblog man. اگر چه در سریال عمر گل لاله فقط یشیم عاشق چنار است اما در واقعیت تولگاهان سایشمان … … عكس هاي چنار و ... با چنار … عکسهای با حجاب لامیا بازیگر سریال از بوسه تا عشق · بچه خوکی که سرش شبیه به …
عجیب همسرشهیدبابایی - نیم کیلو
nimkilo.ir/search/?q=عجیب%20همسرشهیدبابایی&page=3
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آکاایران: عجيب ترین کتابخانه های جهان +عکس واژه «کتابخانه» شاید در ذهن ... برای زمانی استفاده می شود که پلیس می خواهد با بچه های مدرسه ای صحبت کند و .... در سال 2010 خوکی که سر او شبیه به یک برگ بود بدنیا آمد و در سال ... کوبه در که به نظر چهر گریم شده یک انسان است یک باره وی را می ترساند و از خانه دور می کند.
ماهرویان - کلوب
www.cloob.com/cdf/mahroyanclub/1316723399-1308684600
تولد بچه خوکی با سری شبیه انسان و میمون +عكس به گزارش ایران ناز لائورانو اسكوبار ..... او همچنین معتقد است که این کتاب خشم شدید وهابیون را بر می انگیزد. ..... چپ کردن اتوبوس و هشت بار غلتیدن آن روی زمین سرش بین چرخ اتوبوس و گلگیر آن گیر ...
عکسی که همچنان خبرساز است - صراط
www.seratnews.ir/fa/news/47175/عکسی-که-همچنان-خبرساز-است
۲۴ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بری در پاسخ به سوالات پلیس بیت المقدس مدعی شده که به علت احساس خطر ... دو کودک فلسطینی سنگ به دست است جایزه بهترین عکس خبری جشنواره ..... از یک انسان ارزشی بعیده مگر اینکه شما جز اون رده دیگه باشید که من گفتم عصبانی شدید. .... سئوال اینجاست که تو چه بلایی سرت اومده که همیشه با این ادبیات و لحن ...
محتویات - اكادمي حيوانات - blogfa.com
lordamin.blogfa.com/1391/08?p=2
تصویر زیر نه یک عقرب پرنده بلکه نوعی از مگس است که برای کسی آزاری ندارد و گزنده هم ... که اندازه آن هم بسیار کوچک تر از یک عقرب و تنها چند میلی‌متر است دمی شبیه عقرب .... به گزارش روزگارنو، آلن مک نامارا در حالی که قدم می زد گوسفندی را دید که سرش ... عقابها سخت از خطر، مخصوصاً انسان گریزان هستند وبندرت به آدمی حمله می‌کنند.
آياميدانيد و چيستان - تفريح كده
omid80g.blogfa.com/category/2/آياميدانيد-و-چيستان
۶ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به وسط عکس نگاه کنید و سرتون رو جلو و عقب ببرید ! عکس های خطای ... به این دلیل که پوزه‌ای تیز داشته و شمایل بدن آن شبیه به خوک است. این نوع ماهی با .... آیا میدانید: چشم انسان شامل بیش از ۲ میلیون بخش های کاری است . ... آن چیست که سرش را ببری زنده میشود؟ خزنده ... مار اناکوندا تنها نمونه افعي است که بچه ميزايد .
دنیای عجایب - عجایب اسرار آمیز جهان
www.deniz76.blogfa.com/post/9
بدنیا آمدن خوکی با سری شبیه انسان و میمون !+ عكس. روستایی معروف ... (+عکس). فیلی شگفت انگیز که می تواند به زبان انسان صحبت کند ! شگفت انگیزترین ... (+ عکس). نوزادی که شبیه پیرزن 70 ساله است ! ... (+عکس). قدرت استثنایی این پسر بچه 7 ساله چینی (+ تصاویر) ... خانمی که به جای مو از سرش ناخن می روید !+ عکس. زنی که ...
جی نیوز - عجیب تر از علم؛ فراتر از واقعیت (3)
jnews.jamaran.ir/news/id/710143
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در سال 2010 خوکی که سر او شبیه به یک برگ بود بدنیا آمد و در سال 2014 ... انسان از دهانه اتشفشان خارج میشود و در حال بالا رفتن به اسمان است. ... عکس های وحشتناک از پسر مارمولکی ، یک پسر بچه نوجوان اندونزیایی به ... مشاهده یک شیر کوهی یا پوما با آرواره ای در پشت سرش باعث تعجب و حیرت جانورشناسان شده است.
سلیمانی انسانی عجیب - توییت
2eet.ir/search/?q=سلیمانی%20انسانی%20عجیب&page=7
در سال 2010 خوکی که سر او شبیه به یک برگ بود بدنیا آمد و در سال 2014 خوکی شبیه ... یک مسئله مهم است، در حال حاضر سالانه 6.5 میلیارد درخت به دلیل فعالیت های انساني و .... با انتشار عکس زیر در صفحه اجتماعی اش نوشت:”خُداوند همهء بچه هاىِ عزیز رو براى .... لیبی در شهر سرت واقع در شمال آن کشور به دست گروه تروریستی داعش افتاد.
نوزاد 20 روزه ای که پس از شکنجه در پارک رها شد - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/analysis/1430957400066241
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نوزاد 20 روزه که پس از شکنجه در بوستان قیطریه تهران رها شده بود، با کمک ... عکس/ کشف ماهی با دندان های شبیه به انسان · هزینه‌ای که مینو خالقی با .... که متوجه شدند این نوزاد شکنجه شده و ضربه‌ای سخت به سرش خورده است. .... بچه 2 یا یک ماهه اش سیلی میزد که اگر به من زده بود صورتم کبود می شد! .... خوکی به صورت خیک.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 39
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 726
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 726
  • بازدید ماه : 40,084
  • بازدید سال : 310,126
  • بازدید کلی : 4,089,904