loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 129 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

این آقا با یه تیر دو نشون زد

این آقا با یه تیر دو نشون زد

این آقا با یه تیر دو نشون زد ماهیگیری پس از صید یک ماهی متوجه موضوع جالبی شد. در دل این ماهی یک قورباغه جای گرفته بود که نکته ی جالب تر زنده بودن این قورباغه بود.

 

پارس ناز در ادامه عکس هایی از این صید شگفت انگیز ببینید.

 

این آقا با یه تیر دو نشون زد

صید ماهی

این آقا با یه تیر دو نشون زد

قورباغه زنده در دل ماهی

این آقا با یه تیر دو نشون زد

صید کردن ماهی

 

 

 

 

 

 

این آقا با یه تیر دو نشون زد

این آقا با یه تیر دو نشون زد

این آقا با یه تیر دو نشون زد ماهیگیری پس از صید یک ماهی متوجه موضوع جالبی شد. در دل این ماهی یک قورباغه جای گرفته بود که نکته ی جالب تر زنده بودن این قورباغه بود.

 

پارس ناز در ادامه عکس هایی از این صید شگفت انگیز ببینید.

 

این آقا با یه تیر دو نشون زد

صید ماهی

این آقا با یه تیر دو نشون زد

قورباغه زنده در دل ماهی

این آقا با یه تیر دو نشون زد

صید کردن ماهی

 

 

 

 

جدیدترین سایت , مطالب تفریحی

ساختمان سازها , صنعت ساختمان , سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.

.

.

.

.

.

 

.

.


Google
تقریباً ۵۰۶٬۰۰۰ نتیجه (۱٫۲۳ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
این آقا با یه تیر دو نشون زد - پارس ناز
www.parsnaz.ir/the-man-was-shown-with-a-two-shot.html
این آقا با یه تیر دو نشون زد ماهیگیری پس از صید یک ماهی متوجه موضوع جالبی شد در دل این ماهی یک قورباغه جای گرفته بود که نکته ی جالب تر زنده بودن.
این آقا با یه تیر دو نشون زد
linkgenerator.ir/tafrihi1/?t=این+آقا+با+یه+تیر+دو+نشون+زد&q...
این آقا با یه تیر دو نشون زد ماهیگیری پس از صید یک ماهی متوجه موضوع جالبی شد در دل این ماهی یک قورباغه جای گرفته بود که نکته ی جالب تر زنده بودن.
boshrae - این آقا با یه تیر دو نشون زد
boshrae.mihanblog.com/post/6
۱۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این آقا با یه تیر دو نشون زد ماهیگیری پس از صید یک ماهی متوجه موضوع جالبی شد. در دل این ماهی یک قورباغه جای گرفته بود که نکته ی جالب تر زنده ...
این آقا با یه تیر دو نشون زد - دوسبو
dosaboo.com › سرگرمی › تصاویر جالب و دیدنی
۱۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این آقا با یه تیر دو نشون زد ماهیگیری پس از صید یک ماهی متوجه موضوع جالبی شد. در دل این ماهی یک قورباغه جای گرفته بود که نکته ی جالب تر زنده ...
جام نیوز :: JamNews - با یه تیر دو نشون زدن/ضرب المثل
www.jamnews.ir/detail/News/194099
۲۱ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - تیر با یه تیر دو نشون زدن/ضرب المثل. به این مطلب امتیاز دهید ... داد و فقط لبخندی می زد و می گفت: " تراشه های قلم خیلی زود شعله ور می شوند ، اگر زیاد باشد می توان با آن آتش ... عکس/ حضور فرزند رهبر انقلاب در مراسم تشییع سلحشور.
دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/.../دو-ماهه-که-ازدواج-کردم-ولی-همسرم-هنوز-باکره-است
موضوع سوال ماجرای آقا و خانمی بود که دو ماه از ازدواج اون ها گذشته بود ولی به خاطر ترس ... خب شما همسرتون رو بیارین این سایت انشالله درست میشه قبلا هم یه خانمی بود که ... بشین باهاش صحبت کن، اگر به جایی نرسیدی با ی بزرگتر مثه پدر یا مادرش ..... ۱۹ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۷ عقل میگه دورش بزن اگه دورت زد .... این دو تا مقاله را بهش نشون بدین.
این آقا با یه تیر دو نشون زد بایگانی | تفریحی و سرگرمی ...
abadiyeh.ir/tag/این-آقا-با-یه-تیر-دو-نشون-زد/
نوشته های دارای برچسب این آقا با یه تیر دو نشون زد ... خوشمزه مرغ خامه ای برای پخت غذای ایتالیایی مرغ خامه ای با این سری از آموزش های آشپزی پارس ناز همراه ب... ادامه مطلب ...
چجوری با یه تیر دو نشون بزنیم - دیوآنلاین
www.divi.ir/چجوری-با-یه-تیر-دو-نشون-بزنیم/
چجوری با یه تیر دو نشون بزنیم31.08.2016 · Eingebettetes Video · چجوری با یه ... این آقا با یه تیر دو نشون زد این آقا با یه تیر دو نشون زد ماهیگیری پس از صید یک ...
این آقا با یه تیر دو نشون زد بایگانی - گلد طرح - اولین
www.goldtarh.ir/tag/این-آقا-با-یه-تیر-دو-نشون-زد/
آیا میـدانستیـد کـه سرو ابرکوه با ۴۸۰۰ سال قدمت دومین درخت کهنسال در جهان و یکی از آثار طبیعی ملی ایران است ؟ آیا میـدانستیـد کـه مصرف عسل برای کودکان زیر دو ...
این آقا با یه تیر دو نشون زد
aseman-iran.ir › سرگرمی و مطالب جالب › مطالب جالب و خواندنی
این آقا با یه تیر دو نشون زد ماهیگیری پس از صید یک ماهی متوجه موضوع جالبی شد. در دل این ماهی یک قورباغه جای گرفته بود که نکته ی جالب تر زنده بودن این قورباغه ...
شهریور ۱۳۸۹ - Hiker of Australia
hikerofaustralia.blogfa.com/8906.aspx
Black Wattle Bay هم همونجاست و میشه با یه تیر دو نشون زد. ... اومدم فقط دو خط بنویسم که از نظر من چه فرقی بین سیدنی با ملبورن هست. ... حالا این آقا چیکاره بود؟
ღ بهار کودکی ღ - ضرب المثل های ایرانی
www.3vom50.blogfa.com/category/1/ضرب-المثل-های-ایرانی
پوست خربزه رو گاز زد و خواست پوست نازك شده رو دور بندازه كه به اين فكر افتاد كه ... با یه تیر دو نشون زدن .... خروس زري داد زد : آي كمك ، كمك ، آقا سگه به دادم برس .
شکست امارات مقابل ایران با یک گل/گوچی دوباره ستاره نجات شد
www.khabaronline.ir/detail/396028/sport/iran-soccer
۲۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آقا ایران بباز نیست، برین هر وقت ایران باخت بیاین ، خستمون کردین .... توی این بازی با یه تیر دو نشون زد و مثل بازی تدارکاتیمون مقابل عراق هم ...
چگونه با ترکیب چند اتصال اینترنت مختلف، سرعت ...
www.shahvar.net › ترفندهاي كامپيوتر
۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بد نیست بدانید که dispatch proxy از دو استاندارد HTTP و SOCKS 5 پشتیبانی می‌کند. ... با اجرای این دستور یک پـ‌روکــسی با آدرس هاست localhost و با پورت ۱۰۸۰ ایجاد .... برای من تاریخ پست ها را درست نشون نمیده مثلا برای همین مطلب نوشته: ..... آقا این مودم هارو خریدم ولی مشکلش اینه که همه شون از یک نرم افزار برای ...
عکسی که باعث شد “محمدرضا گلزار” ممنوع التصویر شود + ...
saten.ir › اخبار داغ
۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - البته این حرکت تاسف آور وی نیز از سوی ضد انقلاب‌ها حمایت شده و با ... بوسه و تعظیم گلزار به فائقه آتشین معروف به گوگوش، خواننده ضد .... ۴ تیر ۱۳۹۴ at ۵:۱۳ ق.ظ .... به قولش این آقا رو بعضی از خانم های به ظاهر محترم شاخش کردن. با ... این که طرفدارشی به خودت مربوطه به نظر دیگران احترام بزار یه کم هم وجدان داشته باش.
تیر ۱۳۹۲ - زنانه تر از هر زنی. . .مژگان2
zananetar1.blogfa.com/1392/04
تو اين يكسال يه وقت به سرم زد روانشناس بشم، يه وقت گفتم مهندسي يه رشته ي شاخ ... من و برادرم هر دو داروسازي خونديم و تو يه شرکت دارويي کار ميکنيم و يه کاررخونه دارويي. ... .به نظر من که این آقا حسن نیتش رو با مطرح کردن مسئله با برادرت نشون داده.
12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com › کامیابی
ناگهان می بینی که هر دو یکی شده اید و این به نفع هیچ یک از شما نیست. .... یک هفته پیش حرف بدی بهش زدم یه جورایی به مامانش توهین کردم. ... با علی آقا موافقم، من اولش وقتی این متن را خوندم احساس کردم باید برم و طلاق بگیرم .... و نه کاملا قابل تایید ، تو زندگی هر کسی ممکنه به یه شکلی خودشو نشون داده باشه . .... ۰۶ تیر ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۹ ب.
تیر ۱۳۸۷ - فریاد شب - blogfa.com
patog.blogfa.com/8704.aspx
دوستام ... با انگشت وسط پارکو نشون داد نگاه کردم , دو تا بچه , یه دختر و یه پسر سوار تاب شده بودن و بازی میکردن ... ایندفه من خندیدم , اونقدر جدی حرف می زد که کنترل خنده برام مشکل بود با چشای درشت شدش نگام کرد و گفت : ... این آقا دوستته آهو جون ؟
آیا می دانید بازی آنلاین Clash of Clans روزانه چه مقدار پول به ...
www.gooyait.com › اخبار
اگر بخواهم بدون آن که سر شما را درد بیاورم کمی در رابطه با این بازی محبوب سخن بگویم باید اذعان کنم که ؛ بازی آنلاین Clash of .... یعنی با یک تیر دو نشون میزنن.
۹۲/۰۲/۰۱ - ۹۲/۰۲/۳۱ - گل نرگس
www.narsius.blogfa.com/9202.aspx
با یه عالمه ستاره زرد، اووووووووووف یعنی دلم لک زده برا اون جامدادی) کلا ترکیب. رنگهای آبی نفتی و زرد ... ذهنمان جا خوش میکند، دو عیب فاحش این ماجرا این است که اولا این بی برنامگی که. علتش را باید در ... اجازه آقا؛ می‌خواستم از طرف بچه‌های کلاس روزتان را تبریک بگویم. آقا. معلم ما هر چی داریم از ... (با یه تیر دو تا نشون زدم ). نوشته شده در ...
تیر نشون
i2016.ir/تیر-نشون/
این آقا با یه تیر دو نشون زد. این آقا با یه تیر دو نشون زد ماهیگیری پس از صید یک ماهی متوجه موضوع جالبی شد در دل این. بیشتر.
تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای
www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
شرکت‌های هرمی به این صورت کار می‌کنند که افراد با پرداخت مقداری پول عضو ..... تو همه ی شرکت ها ما پورسانت بگیر داریم پس این نشون میده تو هر شرکتی میشه موفق شد . ..... در پلن شرکت بیز یه پورسانتی هست به نام پورسانت راهبری که تا بی نهایت نسل هم ..... من خودم دو ماه نتورک و از بادران استارت زدم خیلی راضی هستم و پیشنهاد میکنم ...
موافقت قنبرزاده برای سرخپوش شدن بیرانوند :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../موافقت-قنبرزاده-برای-سرخپوش-شدن-بیرانوند
۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگرچه منصوریان مخالفت اولیه خود را با این موضوع اعلام کرده اما باید دید در نهایت ... میگن نیاد بهتره یا فصل بعد سربازه با اومدنش میشه با یه تیر دو نشون زد 1_ .... علیرضا این آقا هزارجا گفته استقلالیه به درد ما نمیخوره مطئنم حقیقی‌رو ...
معما ، تست و آزمون هوش - تنها ترین تنها - blogfa.com
miladttt.blogfa.com/8910.aspx
هواپیمایی از ایران به سمت ترکیه در حرکت است و در مرز این دو سقوط می کند ، بازمانده ها را ... به یارو میگن با "با لش " جمله بساز، میگه : یه پرنده داشت پرواز میکرد با تیر زدم به با لش ، همه میگن بابا اون بالش که نه ( و با دست خوابیدن رو نشون میدن) و ... بهش ميگه: آقا اشپيل دارين، يارو هم ميره براش يه چيزي مياره بهش ميده و ميره، بعد همكاراي ...
درخواست راهنمايي در مورد نام فيلم - نسخه قابل چاپ - تالار کافه ...
cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=192
۲۰ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - سلام یه فیلمی بود که یه نفر تو زندان با واکس کفش یه تفنگ کلت پلاستیک رو .... در دهه شصت یکی دو هفته بعد از این فیلم شبکه یک فیلمی رو نشون داد به اسم .... این اسم اصلی فیلم است ، ژرژ پطرسی هم جای کلودیو کاسینللی حرف می زد ..... اين آقا دوربينش رو بر ميداشت و از كليه نفرات عكس مينداخت در موقعيت هاي ...
امربه معروف با یه تیر دونشون - جنبش حیا
www.hayauni.ir/khatere/token/detail/nid/1712
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با حاج آقا می شدیم سه نفر آخوند عمامه به سر. ... امربه معروف با یه تیر دونشون. با تشکر از خانم «Physiologist E» که این خاطره را برای ما فرستادند. ... به محض اینکه نماز تموم شد، مادر بچه جوری بچه شو زد که همه اطرافیان دلشون به حال بچه ...
تماشا کنید: بازسازی Metal Gear Solid با موتور Unreal ...
gamefa.com/.../تماشا-کنید-بازسازی-metal-gear-solid-با-موتور-unreal-e...
۲۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا دلتان می‌آید که به بازسازی عنوان Metal Gear Solid با یک گرافیک مدرن و دوست .... یه جای دیگه یه گروهه دیگه بسازه که با این کارش مثلا با یه تیر دو نشون زد هم اسکال .... اقا کسی نسخه 3 باز سازی شدشو میدونه از کجا میشه پیدا کرد!
دانشجو اعتبار نداره
www.isfa.ir/pages/details/549/دانشجو-اعتبار-نداره-
دو دانشجوي پزشكي دانشگاه علوم پزشكي تهران با كلي كلاس و افاده و غرور سر سفره عقد ... و اين گفتگو اينطوري ادامه پيدا كرد : ... چرا حاج آقا، مي خوايم، نياز داريم . ... آره، خيلي جالبه، اگه بشه اينكارو كرد با يه تير دو نشون ميشه زد شايد هم چند نشون، هم مشكل ...
داعش، ایران را تهدید کرد - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/55608/داعش،-ایران-را-تهدید-کرد
۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بخدا من ک حاضرم برم بجنگم با داعش ۲۱سالمه سربازم هستم ب اسمم قسم تا ... رهبر اگر فرمان دهد غسل شهادت میکنیم داعش این رابداند بدست ما نابود خواهد شد ... این حرم یه لشکری پشتشه که/ردپای یه نفر توراهشه/یه نفر که دنیاروتکون میده/یه نفر که روز مرگ داعشه ... به قول تک تیراندازها دوهدف بایک تیر،باهرتیر دو داعشی .
دختر شیرازی - جالب(نوشته یا عکس)
dokhteshirazi.blogfa.com/cat-4.aspx
با یه تیر دو نشون زدم. زمستون بود. ... من موندم این مخترع نون تافتون چه فکری کرده این همه سوراخ گذاشته رو این نوون؟؟؟ یه لقمه درست ... آقا شما قبول شدین. - مرسی ممنون.
پایان بازی : آلمریا ۱ - ۲ بارسلونا / پیروزی بارسلونا پس از دو ...
barcanews.org/post/25607/
۱۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بارسلونا دو بازی قبل خود در لالیگا مغلوب حریفان شده بود اما با پیروزی امشب این روند ادامه نیافت . ..... کجایی خیلی وقته جازده همون بهتر نشون نده معلوم نیست چیکار میکنن ..... سوارز یه شوت قشنگ زد خورد تیر دروازه. ... لعنت به این تیر دروازه. .... اونايي كه ميگفتن نيمار به درد بارسا نميخوره نميخوره بياين ببينم اقا ...
کل کل نسل ها :: تـــوفانی از خنده :)
2funny.ir/post/کل-کل-نسل-ها
این مطلبمون توی سایت اصلی بیش از 1000 تا نظر البته بهتره بگم کل کل داشته ... همیشه دهه هشتادیا بهترینن اصلا یه قانونه که میگه همیشه یا بهترینا دهه هشتادین یا دهه .... نشون بخاطر ما دهه های بعدی گذشتن پس ما دوسشون داریم ولی بازم دههه هفتاد چیزه دیگه ... شدم تا الان که عالی بوده حرف نداره ب افتخار هرچی دهه هشتادو دو هست البته با هشتاد.
سیمای غم - یه تیر دو نشون
manoagha.blogfa.com/post-3.aspx
سیمای غم - یه تیر دو نشون - ای اشک من بیا و یاری کن خون دلم ز دیده جاری کن. ... دقیقا یادم نیست تو همون جلسه دومی که آقا با خواهرش اینا امدن روز عقد را مشخص کردیم ... امده الان زنگ زد گفت ترمینال آرژانتینه می خواد امشب حتما زندایی شو ببینه، قبل از این ...
نکاتی که پدر و مادرتان برایتان نگفته اند : چگونه یک مرد ...
doctorshiri.com/fa/content/.../نکاتی-که-پدر-و-مادرتان-برایتان-نگفته-...
۲۰ شهریور ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در ایران فضای ضد ازدواج به دلایل متعدد در حال رشد است میگویید چطور ؟ ... میتوانم شرط ببندم که هر مردی را میتوان با این سه نکته مجذوب خود کرد ( یادتون باشه من از ... هوشمندانه است رفتار زنی که با استفاده از این دو password مرد را تعالی میبخشد ...... با توجه به اینکه این آقا الان عازم سفر مطالعاتی یک ماهه در اروپا هستند.
GOT7 BTS (@got7.bts.iran) | Instagram photos and videos - ...
www.imgrum.net/user/got7.bts.../1042957351004578583_1506230167
بم بم با یه خنده ی کلک میگه:« دو هفته است از بوی شامپوت دور بودم! دیگه نمیتونم!! » میرسه به ... 22. 257. این حرف رو جکسون دقیقا توی افتر اسکول کلاب به جیمین گفت.این آقا همون · got7.bts.iran .... من با یه تیر دو نشون زدم! هم یه فن آرت نشونتون دادم؛ هم.
7 - دنیای مامان وبابا
khaterateninikocholoyema.niniweblog.com/p6.php
منم صندلی کوچولوتو اوردم و بهت گفتم روی این بشین و برات تی وی رو روشن کردم و برنامه کودک دیدی درسخوان . ... اینجوری با یه تیر دونشون زدم و خودمو از مهمون دعوت کردن راحت کردم چشمک . جشن تولد یکسال .... اینجاهم با این اقا پسره دوست شده ابرو. 6.
تکدونه پسر
captanarash.niniweblog.com/
این آقا آرش ما حسابی عاشق آشپزخونه است مثل کش تنبون ولش کنم سر از آشپزخونه در میاره البته ناگفته نماند کلا .... تو را خدا می بینید با یه تیر دو تا نشون زدم خنده.
با یک تیر دو نشان زدن - ترجمه - فارسی-انگلیسی واژه نامه
fa.glosbe.com › فارسی-انگلیسی واژه نامه
با یک تیر دو نشان زدن ترجمه در فرهنگ لغت فارسی -- انگلیسی در Glosbe ... have previously disabled by choosing the " Do not show this message again " option.
صراحت عشق13 - رمان عاشقانه
serahat76.blogfa.com/post/13
دیگه داشتم میترسیدم که یه خانوم مسن، با یه چارقد سفید و چهره ی نورانی از در اومد تو...در حالی که یک ... با این حالت کجا میخوای بری؟ ..... برگشت و با یه تیر دو نشون زد.
عروسک/شیرین برمر - شهروند
www.shahrvand.com/archives/21020
اگه باباش اون لعنتی رو نمی کشید و دمر نمی افتاد و چرت نمی زد، اگه مادرش این قدر کتک نمی خورد .... با پشت دست چشمامو پاک کردم، آقا جلوتر آمد یه بستۀ قشنگ داد دستم. ..... نمی تونستم تورو از دست بدم و عشق بچه را به گور ببرم، با یک تیر دو نشون زدم.
مشاوره جنسی| مشاوره آنلاین | مشاوره رایگان – طلاق یا زندگی؟
moshavere.tribuneazad.ir/طلاق-یا-زندگی؟/
دختری هستم 26 ساله از اصفهان حدود دو ساله و نیمه که با یه پسری که از همسایهامون بود عقد کردم ازدواجمون عشق و عاشقی نبود و .... هنوز تو عقد بودم ک متوجه شدم هیچ تفاهمی با این آقا ندارم. .... اینطوری با یک تیر دو نشون زدید . ..... این وصلت رو زودتر قیچی کنیم از طرفی هم دو هفته بیشتر نمونده بود به عروسیمون که پدر شوهرم همه چیرو بهم زد و در ...
پرسپولیس با 4 گل استقلال را کنار زد/ ارتش سرخ یک قدم تا ...
www.arteshesorkh.com/.../پرسپولیس-با-4-گل-استقلال-را-کنار-زد-ار...
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پرسپولیس با این برد 54 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد و استقلال خوزستان ..... و الان آقا یحیی هستش ک با یک تیر دو نشان خواهد زد: هم انتقام بازی دور رفت را .... بازی هم به سمت قلعه نوئی حمله کرد تا مثلا خودش رو با غیرت نشون بده.
China Mobile تیر خلاص را به اپل زد، این اپراتور عکس دو ...
www.gsm.ir/.../show/.../China+Mobile+تیر+خلاص+را+به+اپل+زد،+این+ا...
China Mobile تیر خلاص را به اپل زد، این اپراتور عکس دو نسخه آیفون 6 را در یک بنر در ... در بنر اپراتور چینی تاریخ تقویم گوشی را 10 سپتامبر قرار داده است که این زمان دقیقا با 1 روز پس از ... الان ک معرفی شد آیفون میتونی یه جا واسه خود کشی پیدا کنی! ... آقا اخرش ایفونه بد باشه خوب باشه بازم کلاسش بالا تره البته 6 بدم نیست.
پسرا وارد نشوند !
shaddy.blogfa.com/
بچه ميگه:آره مامان جون ولي لگدي كه زدم تو شكمش ابتكار خودم بود ! ... {یکشنبه بیست و یکم تیر ۱۳۹۴} - } - {عسل جان} ... 3- در دو کار استاد هستند : دعوا کردن و فحش دادن . ... -وقتی می فهمن بعد از این همه وقت که جلوی gf شون خودشونو پاک و مظلوم نشون دادن ، gf ... -و وقتی می فهمن که استعداد روان شناسی در همه دخترا خدادادیه و با یه نگاه این همه چیز از ...
کمتر از ۲۴ ساعت برادری اوباما با کدخدا دوستان ثابت شد - ...
tangestannama.ir/.../-کمتر-از-۲۴-ساعت-برادری-اوباما-با-کدخدا-دوستان-ث...
۲۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کمتر از ۲۴ ساعت برادری اوباما با کدخدا دوستان ثابت شد ... پیامد های دیگه این مسئله اینه که آمریکا با این حرکت خودش به وضوح نشون داد ... اونها برای برگشتن به شرایط قبل هستش ، در واقع با یه تیر دو نشون زدند هم ... قیمت زندگی · راز چفیه آقا از زبان سردار حاج قاسم سلیمانی · فائزه مخلص انقلاب است یا ضدانقلاب ؟
بیست و هفت هزار امضای الکترونیک فرهنگیان سراسر ایران ...
www.asrarnameh.com/news.php?id=8212
۱۶ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حال از حضرت عالی این سؤال را داریم که چطور می شود این طرح با وجود ..... آقا خوش به حالت شما یه بدی آب و هوا و یه سایر هم میگیری تو فیش ما یه 90 ... 28 تير 1394 - ساعت 21:22 ..... مطمئن باشید این آقایون نبینند این دو عزیز و خدا می بینند.rnو اما ... عزیزی را رهی مجلس می کنند که تمام لوبیح ومصوباتشان ضد معلمان است .
مصاحبه با خانمی که همسر موقت است - مجله اینترنتی
asemaniha90.com/?p=3583
۱۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هر دو با هم بود؛ یعنی اولی باعث شده بود که دومی به وجود بیاید و علاقه‌ای را ... من در این دوران که از طرفی دوره عده عقد موقتم با آن آقا بود و از طرفی با ... وقتی من موضوع را گفتم، مثالی زد که هر وقت من به آن فکر می‌کنم، برایم ..... تیر ۲۶, ۱۳۹۴ در ۵:۵۷ ب. ..... عصاره ی صحبت های شما فقط و فقط یه مسئله رو نشون میده و اونم اینه که ...
داستان ختنه من و خاله - داستان من و خاله پرییک جوکجوک های ...
www.worldsearching.ir/qtcscycjxrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctdnw.html
من دوهفته پیش زنگ زدم بهش باهاش صحبت کردم قشنگ ... داستان ... این آقا با یه تیر دو نشون زد. داستان من و خاله پری - یک جوک | جوک های خنده دار جدیدسلام. من مجید هستم و ...
داستان ختنه من و خاله - شهوانیداستان سکسی ، عکس سکسی و ...
www.findwebsite.ir/tdcjcycjxrnmctdqnxadnfvctdmndrctdtw.html
من دوهفته پیش زنگ زدم بهش باهاش صحبت کردم قشنگ . ... این آقا با یه تیر دو نشون زد. شهوانی | داستان سکسی ، عکس سکسی و انجمنرفتن به محتوای اصلی. خانه .
خاطره اگاهي از بارداري ! - صفحه 1 - نی نی سایت
www.ninisite.com › ... › دوران بارداري › آگاهي از بارداري و خوش خبري!
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 16پست - ‏16 نویسنده
بعد 3 ماه هم باردار شدم اين بار خارج رحمي و جراحي كردم. ... اسمم رو صدا زد ، پا شدم و سلام دادم و پشتش راه افتادم ، رفتيم تو يه اتاق و شروع كرد به ... بعد رفت و من نشستم منتظر دكتر ، بعد از چند دقيقه دكتر اومد تو ، با يه كتاب تو ... ولي دو تا شد . ... منم با بغض وخنده گفتم نگاه كن عدد بتا اينه و نشون ميده من هفته 4 بارداري ام!
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 510
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,585
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,756
  • بازدید ماه : 5,756
  • بازدید سال : 383,367
  • بازدید کلی : 4,163,145