loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 183 شنبه 15 خرداد 1395 نظرات (0)

 

دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)

دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)

بروک نام دختری است که نزدیک به پانزده سال است هیچ گونه رشدی نداشته است.

 


این بیماری ناشناخته که از سن چهار سالگی این دختر بیست ساله به آن دچار شده و جلوی رشد او را گرفته است. او همچنان دندانهای شیریش را دارد و قادر به راه رفتن نیست. وی نیازمند نگهداری پدر و مادرش می باشد.
دانشمندان علت این امر را یک جهش ژنتیکی میدانند که در روند رشد او تاثیر گذار بوده است. او تا کنون مورد 7 عمل جراحی قرار گرفته است و در یکی از این جراحی ها در سن 4 سالگی به مدت 14 روز در کما بود. مادر او میگوید : بروک را همانگونه که هست دوست دارم و زمانیکه کسی در مورد او سوال میکند و سنش را میپرسد من واقعیت را نمیگویم.

 
 
 
 
 

 

دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)

دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)

بروک نام دختری است که نزدیک به پانزده سال است هیچ گونه رشدی نداشته است.

 


این بیماری ناشناخته که از سن چهار سالگی این دختر بیست ساله به آن دچار شده و جلوی رشد او را گرفته است. او همچنان دندانهای شیریش را دارد و قادر به راه رفتن نیست. وی نیازمند نگهداری پدر و مادرش می باشد.
دانشمندان علت این امر را یک جهش ژنتیکی میدانند که در روند رشد او تاثیر گذار بوده است. او تا کنون مورد 7 عمل جراحی قرار گرفته است و در یکی از این جراحی ها در سن 4 سالگی به مدت 14 روز در کما بود. مادر او میگوید : بروک را همانگونه که هست دوست دارم و زمانیکه کسی در مورد او سوال میکند و سنش را میپرسد من واقعیت را نمیگویم.

 
 
 
 
 

جدیدترین سایت , مطالب تفریحی

ساختمان سازها , صنعت ساختمان , سایت ساختمان

بازگشت به صفحه اصلی وبلاگ

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.
Google
تقریباً ۶۲۲٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۸۸ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس) - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_19238.html
این بیماری ناشناخته که از سن چهار سالگی این دختر بیست ساله به آن دچار شده و جلوی رشد او را گرفته است. او همچنان دندانهای شیریش را دارد و قادر به راه رفتن نیست.
تصاویر برای دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)
نتیجه تصویری برای دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)
نتیجه تصویری برای دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)
نتیجه تصویری برای دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)
تصاویر بیشتر برای دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)
دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس) بایگانی ...
abadiyeh.ir/tag/دختری-که-بخاطر-یک-بیماری-دیگر-رشد-نکرد/
آبادیه مینویسد تصاویری از پشت صحنه سریال دور دست ها داستان سریال از داخل یک کارخانه روغن شکل گرفته است کارخانه ای که شخصیت رسول و شریک اش صادق.
دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس) بایگانی ...
www.goldtarh.ir/tag/دختری-که-بخاطر-یک-بیماری-دیگر-رشد-نکرد/
رشته ورزشی سنگین و هیجان انگیر کشتی کج همیشه مشتاقان زیادی دارد که دوست دارند ستارگان این رشته مهیج ورزشی را هنگام انجام حرکات آکروباتیک ببینند.
پرسش و پاسخ | Human Reflection
humanreflection.square7.ch/پرسش-و-پاسخ/
و یا عفونت سینوس های شما و یا یک بیماری باکتریایی دیگر هست. ... پرسش: سلام من دختر 19 ساله ای هستم که متاسفانه حدود دوسال پیش مورد تجاوز قرار .... شخص طوری دیگر به ویروس و با کتریها عکس العمل نشان می دهد ولی اینکه ویروس از بدن شما .... نیافته اید ولی اگر پس از این مدت زگیلی رشد نکرد با آزمایش خون می توان مشخص کرد که ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - آیا می دانستید که ناخنهای دست چهار برابر سریعتر از ناخن های پا رشد می کنند ... آیا میدانید که یک قطره آب دارای 100 میلیارد اتم است ؟ .... هر چند می دونم سخته چون خودمم داغ دیدم ولی به خاطر بیشتر بهره بردن .... او به قتل ۶۰۰ دختر و زن جوان محکوم شد. ... سمت ماهی کوچیکه حمله نکرد اون هرگز قدم به سمت دیگر اکواریوم نگذاشت ...
دکتر محمدرضا صفری نژاد - مقالات
www.safarinejad.ir/article.aspx?i=4&a=106
۶ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بعد از کامل شدن سن بلوغ، هر گونه افزايش در قد، ديگر غير معمول خواهد بود. ... بر عکس در پسران اين روند آهسته بوده و حدود 6 سال طول مي کشد. ... اين هورمون استراديول ضمن اينکه سبب رشد رحم و سينه ها در دختران مي شود، ... يک از بيماريهاي مهم که در خانمها مي تواند سبب پر موئي شود، داشتن تخمدانهاي پلي کيستيک است.
کودکی که به خاطر یک بیماری نادر لقب پینوکیو را گرفت ...
www.irannaz.com/کودکی-که-خاطر-بیماری-نادر-لقب-پینو.html
به گزارش ایران ناز کودکی در بریتانیا که به خاطر ابتلا به یک بیماری نادر توده ی ... نیاز دارد، اما پزشکان هنوز منتظرند ببینند که پیش از انجام هر جراحی دیگری، رشد جمجمه ی او به چه شکل خواهد بود. ... دختری که 2 سال آرایش صورتش را پاک نکرد +عکس.
نامه ی دختری زشت که دوست داشت زیبا می بود! - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/141444/weblog/alamifariman
۱۸ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - در ظهر یک روز بهاری و در هوایی دور از آلودگی و غبار هنگامی که می خواستم وارد .... زیبای زیادی دیدم که بخاطر زیباییشون مورد توجه یه سری آدمای بیمار .... به نظر من خدا به هر کسی توانایی خاصی داده که به دیگری نداده . .... توازن دختر و پسر بهم خورده خوشکلاشم ازدواج نکردند، با تامل همه ی ..... من تو دوران رشد سو تغذیه داشتم.
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه ...
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
پرسمان : احتمالا كثرت احتلام در شما به خاطر قوت بدني و غذاهاي مقوي اي است كه مصرف مي كنيد. ... خود را جبران كنيد و در واقع دو هفته است كه به سوي سلامتي، رشد و تعالي گام برمي داريد. ... همين تصميم به ترك يك توفيق الهي است و استمرار و جديت در آن توفيقي ديگر خواهد بود. .... دختري هستم 19 ساله از كودكي به اين بيماري مبتلا شدم .
پايگاه خبری افکارنيوز
www.afkarnews.ir/
ادامه مشکلات یک طرح بزرگ که نیازمند جدی کارشناسی بود؛ ... ایران 3 - لهستان 1؛ تمام، المپیک دیگر رویا نیست ... مجازی افزایش یافته اما انتشار خبر تجاوز یک معلم به دختر 9 ساله در یکی از روستاهای… ... نگهبان صحت انتخابات این حوزه ها را تائید نکرد، هیئت رئیسه موقت با عجله… ... رحمتی استقلالی‌شدن بختیار را تایید کرد+عکس.
پروردگارا...تو کمک کن...!!!
delshekaste1867.blogfa.com/
من عيسی نامی را میشناسم که ده بيمار را در يک روز شفا داد... و تنها يکی ... چون این زندگی کردن است که بهترین های دیگر را برایم میسازد!!! بگذار هر چه از .... ( در ذهنش: اما تو هنوز زيباترين دختري كه ميشناسم هستي) دختر: شنيدم .... گاهی اوقات گذشتن از معشوق بخاطر عشق نهایت عاشق بودنه ...............♥. ...... ﺩﺭ ﺳﺎﻟﻬﺎﯼ ﺳﻮﻡ ﻭ ﭼﻬﺎﺭﻡ ﻧﯿﺰ ﺑﺎﻣﺒﻮﻫﺎ ﺭﺷﺪ ﻧﻜﺮﺩﻧﺪ .
روان شناسی رشد کودک (خانم استاد ملکی) - صفحه اصلی
daneshjoo.epage.ir/fa/module.content_Page.41-03-04.html
برای ازدواج باید به نسلهای قبل سر زد و بررسی کرد که آیا بیماری خاصی داشته اند ... چشم شوری برخی انسانها بخاطر همین نور ماه است که زمین و ماه در یک مدار خاص قرار می گیرند. ... و آبی تند برای شش ماهه اول نوزادی مناسب است اما برای بعد از 6 ماهگی اثر عکس دارد. .... اگر دختر بچه ای از بعد 2 سالگی حرکت نکرد دیگر خطرناک است و باید به ...
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
عکس:پاسخ یک روزنامه اصلاح طلب به روزنامه کیهان! (۲۹ نظر) ... روایت ایثارگری را می خوانید که به لحاظ وضعیت قرمز سلامت. .... انتشار خبر بیماری بهناز جعفری و واکنش این بازیگر +عکس ... سریعترین اقتصاد در حال رشد جهان ... عکس/ پرایدی که سقوط نکرد ... زندگی يک قربانی با تولد یک ایدزی دیگر! ..... نام 140 دختر و پسر قرآنی.
پرسش و پاسخ - بیماریهای زنان زایمان و نازایی
gynecology.blogsky.com/1
شواهدی از فولیکول در حال رشد یا فولیکول بالغ در تخمدانها ملاحظه نگردید و هر دو اواری محتوی .... مثلا میتوان حدود ۵ سال برای پیشگیری از بارداری و دیگر بیماری های زنانه مثل کیستها از ..... دکتر عزیز به من گفتید که باید عکس رنگی از رحم و در صورت نیاز ..... آخه با مادرم به یک دکتر زنان میریم نه پزشک قانونی برای اونها سخته که بخاطر ...
پرسش و پاسخ | طب قرآنی
www.09387932030.ir/faq
چیز دیگری که برای من عجیب است این است که شما لبنیات را جزو غذاهای ممنوعه قرار داده ... رژیم غذایی برای کودکان زیر ۴سال چگونه است آیا با توجه به‌ اینکه در سن رشد هستند ... مدتی است به یک بیماری-شاید-روحی دچار شده‌ام که علائم آن با استفراغ و شکم ... یک دختر بزرگتر است و تشنج واضحی نداشته و یک پسر که تشنج واضح و مقاوم به ...
"گوگوش" هم همجنس‌باز شد! +عکس - خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/fa/news/19522
۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این اولین بار در تاریخ ایران است که یک ستاره موسیقی‌ پاپ مساله ... از همجنسبازان در حالی صورت می گیرد که پیشتر، "شهره صولتی" از دیگر ..... به چیزایی فکر می کنه که باعث رشد و ترقی کشورش بشه متاسفانه شما هم مثه ... دوستان متاسفانه اينم يك نوع بيماري احساسي روانيست كه از تجربيات و گاهي هم بخاطر نديد مهر ...
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
گروه‌های دیگری از این یهودیان در آمریکا و اردن نیز حضور دارند و با مشکلات مشابهی مواجه هستند. ... را یک درجه بالاتر از سرهنگ یعنی سردار بخوانند به گونه‌ایی که حتی مائده دختر .... بر اساس تحقیقی که توسط یک سازمان خیریه کودکان انجام و روز دوشنبه (۲۳ دی، ..... یعنی حدود 8 الی ده میلیون نفر از مردم ایران از گرسنگی و بیماری‌های ناشی از ...
پرسش و پاسخ | وبسایت رسمی دکتر یاشیل احدی مقدم
yashil.info/faq/
۴ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - راه دیگر این که می توانید با دسته بندی موضوعی که در ستون سمت چپ همین ... دختری ۲۶ ساله هستم. ..... دردی كه بعد از گذشت یك سال دارید به خاطر فشار های ناشی از دندان قروچه است. ... من با دندانپزشك دیگری مشورت كردم كه اصلا این كار را تایید نكردند. ..... عکس تمام فک OPG که توسط بیمار علامت گذاری و شماره گذاری شده ...
رهایی از خود ارضایی - بهترین هدیه به همسر - blogfa.com
nobatearamesh.blogfa.com/category/5
8- آیا بر کسی که خود ارضایی میکند ولی نمی گذارد منی خارج شود غسل واجب است ؟ .... آیا به نظر شما طب امروز برای رفع دلواپسی این دختر خانم توبه کار و پشیمان ، راه حلی ندارد ؟ ... به خاطر مریضی شوهرم ، گرفتار سال ها ی سختی شدیم . .... چرا که هر گناهی یک پرده ی سیاه روی دل می کشد وقتی تعداد این پرده ها زیاد شد ، دیگر راهی برای تابیدن ...
کوتاه ترین آدم کوتوله های دنیا + تصاویر - صراط
www.seratnews.ir › صفحه نخست › اجتماعي
۱۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - او در گینس رکورد کوتاه قامت ترین زنی را دارد که قادر به راه رفتن است ... که تمام هم کلاسی های من رشد کرده اند اما حالا من به خاطر اندازه ام فرد مشهوری ... این که بیماری خاصی در اسکلت بدنی خود دارد که از هر 3 ملیون یک نفر به این بیماری مبتلا می شوند. ... وزن است که رشد قد او چند ماه بعد از تولدش متوقف شد و دیگر رشد نکرد.
دکتر بغدادی - فوق تخصص اورتوپدی کودکان - ناهنجاری های ... ...
www.ketabekoodak.com/index.php?mood=page&inner=true...150
بیماری هایی است که بچه در هنگام تولد با خودش دارد که اصطلاح مادرزادی را بکار می بریم . .... که بچه ظاهرا دردی ندارد ولی بخاطر تغییر شکلی که دارند یک روزی این پا دردناک می شود . ... پایش حالت پرانتزی دارد و مثل بچه های دیگر نمی تواند صاف راه برود . .... دختر 13 ساله ای دارم که بر اثر رادیوتراپی رشد استخوان یک پایش را از دست داده و هم ...
ترک خود ارضایی-استمنا
a-m-f.blogfa.com/
یه فایل صوتی زیبا و اثر گذار که یک بنده خدایی ، با آهنگی زیبا میکس کرده ... خود ارضایی تنها یک علامت بیماری هست و تمام مشکلات شما را ریشه کن نمی کند. .... خود را مجبور کنید که خانه را ترک کنید و با دوستان و دیگر افراد معاشرت کنید. ... این چیزی نیست که به خاطر ان احساس گناه کنید ، این نشان می دهد که بدن شما درست کار می کند.
نجواهای یک بغض لبریز
www.915915.blogfa.com/
نجواهای یک بغض لبریز - دلتنگم ، همین ، و این نیاز به هیچ زبان شاعرانه ای ندارد. ... منم آن شاعر دلخون که فقط خرج تو کرد ... مثل آن خواب بعید است ببیند دیگر هر که ... یا دست کم بخاطر من دیرتر برو ... حرف یک بیمار را بیمار میفهمد فقط ... دخـتر زیـبای جنگل های آرام شمال ! .... هرچه کردم هر چه آه انگار آرامم نکرد .... از امروز تو عکس می گیرم،
بیماری های زنان زایمان نازایی - درمان فیبروم
www.doctorzanan.blogfa.com/tag/درمان-فیبروم
با سلام من دختری 28 ساله که مجرد هستم به دلیل لکه بینی قبل و بعد از پریود و ... نشده است اما کاهش وزن در بسیاری از مبتلایان به این بیماری سبب توقف رشد ان شده است . .... داده ولی برای من یک جراحی دیگر باورکردنی نبود حالا آمپول دکاپپتیل به تعداد 4 تا ... هم کورتاژ تشخیصی رحم شدم که جواب خوش خیم بود ولی خونریزیم فرقی نکرد.
پای درد دل دختران مجرد !+عکس :: گناه شناسی
313fadaii.blog.ir/post/How%20many%20heart%20girl!
۵ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - هر خواستگاری که برام میاد با متراژ تحصیلات سنجیده میشه و طبق معمول رد میشن از طرف ... ... کمی علاقه نشان میداد هر کوشش کردم ولی ابراز دوستی نکرد که من سخت نا امید گشتم حالا .... ولی یه بیماری لاعلاج دارم و نمیتونم ازدواج کنم. ... پیش عاشق دختر خالم بودم که بخاطر پول منو رد کرد وشد زن یه پول دار یک سال افسردگی ...
احکام - موج نور
www.mojenoor.com/QuestionAnswer.aspx?CID=1001
پرسش: آیا می شود برای رشد بهتر ریش و یا به واسطه احساس خارش ، آن را تراشید یا .... پیشگیری از بیماری های مقاربتی مانند ایدز و ده ها بیماری دیگر(که در حال حاضر از .... پرسش: اگر دختری عکس یک پسر مرده را نگاه کند و دوستش بدارد ، آیا گناه کرده است؟ ..... اند و در عین اینکه روزه گرفتن در این روز را حرام نکردند ولی آن را مکروه دانستند.
دختر یک دست به آرزویش رسید +تصاویر
tabnakbato.ir/fa/news/24353/دختر-یک-دست-به-آرزویش-رسید-تصاویر
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دختری که بدون مچ دست چپش بدنیا آمده بود و عاشق ژیمناستیک بود با کمک دانشمندان توانست ... تالیا داوکینز 8 ساله که دچار بیماری قطع عضو در دوران جنینی شد، بند ناف دور مچ دستش پیچید و به علت نرسیدن خون به این عضو، دست چپش دیگر رشد نکرد. ... فحاشی ضد انقلاب به شهاب حسینی به خاطر امام زمان(عج)+تصاویر ...
مشکلات و اختلالات دوران قاعدگی - علمی - blogfa.com
phdmajid.blogfa.com/author/phdmajid
در نیمه اول سیکل میزان استروژن بالا رفته و باعث رشد و افزایش سلولهای رحمی می شود. ... یائسگی یعنی زن قادر به تولید تخمک نبوده و نمی تواند دیگر باردار شود. .... همچنین به نظر می‌رسد که اختلالات قاعدگی نیازمند یک تخمک گذاری بازدارنده توسط قرص های ضدبارداری ..... این خانم اشاره نکردند که بیماری ایشان در چه مرحله ای بوده است .
نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه با آن» | پرسمان ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../نظرات-مقاله-«پيامدهاي-خود-ارضايي-و-م...
در ضمن به شما تبريك مي گوئيم كه توانسته ايد با اراده اي قوي بر اين بيماري ... یا ماهواره و عکس سوپر هم نیستم ولی درمورد یک ورزشکار بدنساز نمیشود روزه گرفت ... نکته دیگر این که من چون زیاد محتلم جرات خوابیدن در روز ندارم حتی بعضی ... پرسمان : احتمالا کثرت احتلام در شما به خاطر قوت بدني و غذاهاي مقوي اي است که مصرف مي کنيد.
روانشناسی خانواده
www.khoshbakhti20.blogfa.com/
او با خود می گوید : دختری که با من ارتباط برقرار کرده ، مسلماً می تواند با پسران دیگر هم در ... و به خاطر اینکه مرد اقتدار طلب است ، مهمترین نیاز او ریاست همراه با تکریم و ... و شوهر « بُت» نامیده شده است به عبارت دیگر زن باید به شوهرش مانند یک « بُت» .... و احساسات(به عکس زن که از عواطف سرشار و بیشتری بهرمند است ) و داشتن بنیه و ...
تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟ ...
www.mardoman.net/family/دلایل-حس-تنفر-از-والدین-در-فرزندان
آنها انتظار دارند که والدین در هر صورت به رشد شخصیتی آنها نیز اهمیت بدهند. تأثیر شرایط محیطی. علت دیگر تنفرگرایی فرزند ، اثرات شرایطی است که والدین برای آنها فراهم می .... از اونطرف هم مامانم بخاطر تنفری که به بابام داشت یه چند وقتی بود با یکی دوست ..... یک سری کلیپ توی یوتیوپ هست که یک دختر سه چهار ساله پدر ومادر ها رو ...
آلبرت اینشتین - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/آلبرت_اینشتین
او بیشتر به خاطر نظریّه نسبیت و بویژه برای هم‌ارزی جرم و انرژی (E=mc) (که از ... کرد و این بدان معنا بود که اینشتین هیچگونه گواهی در تحصیلات متوسطه کسب نکرد. ... قبل از ازدواج رسمی اینشتین با ماریچ، در سال ۱۹۰۲ آنها صاحب یک فرزند دختر به نام ..... در واقع رشد سریع این نواحی از مغز منجر شده‌است مجال کمتری به دیگر کارکردهای ...
«شفایافته ها» - دکتر خرسند
www.khorsand.org/main/archives/cat_oeuoeuoeuoeu_uoe.html
2013OSY فریبا - یزد/157-51مجرد/دانشجو-مجرد/ام اس و بیماریهای دیگر ... مقدمه: در شمال ایرن در آمل دختر خانمی از سن کمتراز 19 سالگی با دارو و تخت ... تا که 16 -17ساله بودم که بخاطر یک کیست کوچک به دکتر رفتم و تا 3-4 ماه دارو خوردم که بر طرف شد. ... با مراجعه به دکتر ارتوپد وانجام عکس اسکن وام آرآی دکتر گفت که مشکل من به ...
خبرداغ
khabaredagh.ir/
رهبری در بخش دیگری از سخنانشان در حالی که عده‌ای از حاضران شعار می‌دادند، گفتند: تذکری می‌دهم که ممکن است در برخی از ... تکرار یک حادثه؛ اختلال در سخنرانی سید حسن خمینی در مرقد امام ... گروه بندی و نمودار بازی های تیم‌ها در مسابقات یورو 2016 + عکس ... ترانه علیدوستی: نمی توانم سوار مترو و اتوبوس شوم/ بیماری حاد خانم بازیگر ...
مرگ تکان دهنده‌ی دختر 8 ساله بر اثر خطای پزشکی - آناج
www.anaj.ir/.../مرگ-تکان-دهنده‌ی-دختر-8-ساله-بر-اثر-خطای-پزشکی/?id...
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرگ تکان دهنده‌ی دختر 8 ساله بر اثر خطای پزشکی خبرهای تلخ از جامعه پزشکی ... کسالت و بیماری تنها امید به دست های درمانگر پزشک است که بیمار را به بالین ... که قبل از تست پنی سیلین را تزریق کرده بود، نمی گذرد که باز هم خبری دیگر ... جالب است زمانی که با اورژانس تماس گرفتیم به ما گفتند به خاطر یک بچه ...
میگنا - از خیانت همسرتان جلو گیری کنید! - پایگاه خبری علمی
www.migna.ir/vdcdkz0f.yt0x96a22y.html
۲ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ناخن جویدن عادت است یا بیماری؟ ... عكس/ عشق واقعی را از این آقای دکتر و پایان‌نامه‌اش یاد بگیرید! ... از نظر آنان عوامل بسیاری در بروز خیانت در یک خانواده دخالت دارد ولی موارد فوق ... از سوی دیگر اغلب مردانی که به همسرانشان خیانت می کنند در توجیه ... را بر طرف نکرده اید به همین دلیل بی وفایی فرصت رشد پیدا کرده است.
90-3-23-فوق تخصص گوارش و کبد-تغذیه تکمیلی شیر خواران
salamat.tv3.ir/index.php?option=com_content&view...id...
۲۳ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - برای بچه های طبیعی که رشد خوبی دارند ، در شش ماه اول انحصاراً شیر مادر ... به مناسبتی بچه مشکلاتی داشته باشد و بیمار باشد به فرض اینکه بچه ... اگر هر دو غذا را با هم شروع کنیم و بچه مشکل پیدا کرد نمی دانیم بخاطر ... مثلا بچه ای که شیر مادر می خورد می بینید که یک بچه ای هر ساعت شیر می خورد ولی بچه ی دیگر هر دو ...
عوامل گرایش دختران مجرد به مردان متاهل - فرارو
fararu.com/fa/news/204926/عوامل-گرایش-دختران-مجرد-به-مردان-متاهل
۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درخور ذکر است که ارتباط دختر با مرد متأهل، خلاف شرع و حرام است. ... زنان به دلیل نیاز به همدل، وابستگی شدید و توهم است که به خاطر عواملی از جمله ..... من یک دختر 35ساله هستم ودوستان دیگر هم دارم ولی هیچ وقت تن به چنین کاری ... یا اگه صحبت تغییری ایجاد نکرد به یه مرکز مشاوره برید و سعی کنید مشکل رو حل کنید؟
جوانان حتماً بخوانند - راسخون
rasekhoon.net › ... › شور جوانی › ازدواج › جوانان حتماً بخوانند
۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - به نظر می‌رسد اکثر قریب به اتفاق جوانان به خاطر آن غیرت و حیایی که دارند از پرسیدن ... جنسی شاه از یک دختر دبیرستانی · مشاهده فیلم و عکس‌های مبتذل چه حکمی دارد؟ .... پیامبر اکرم (ص) فرمودند: در حالی که به فکر زنی دیگر هستید با ..... شدن مرد و زن، ایجاد یک محیط مناسب برای رشد میکروب ،شیوع بیماری‌های آمیزشی ...
مطالب قدیمی‌تر - اطلاعات پزشکی در مورد حاملگی، مسائل جنسی ...
hamelagi-s.blogfa.com/?p=2
در مواردی که شدت درد زیاد باشد، از درمان های دارویی دیگر مانند تاموکسیفن و دانازول استفاده می شود. ... باید توجه داشت که پرمویی یک علامت طبی است نه یک بیماری. ... با بلوغ جنسی دختر، هورمونهای مردانه سبب می شوند که این موها در نواحی بخصوصی از بدن ..... نطفه رشد نکرد و خود به خود سقط شد احتمال اینکه دوباره این اتفاق بیفته هست؟
انواع مدل های شال و روسری دخترانه ۲۰۱۶ | گالری عکس
picphoto.blogpart.ir/1395/02/.../انواع-مدل-های-شال-و-روسری-دخترانه-۲۰۱۶...
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - گالری عکس: انواع مدل های شال و روسری دخترانه ۲۰۱۶ را در زیر مشاهد فرمایید. .... در خیابان برهنه شده دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس) ...
بی خیال بیا اینجا...
sasansalar21.blogfa.com/
۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در یک کتاب دیگر هم اینطور نوشته شده که زمانیکه احساس میکنید تمایل دارید تا ... فـعــــالیتهای مهم اجتماعی، خانوادگی، شغلی و تفریحی بخاطر فعالیتهای جنسی. .... پیشگیری دوگانه،هم از بارداری و هم از بیماری‌های جنسی قابل انتقال به عمل ... لوله‌های رحمی قرار می‌دهد تا سبب تحریک رشد بافتی شده و لوله را مسدود ‌کند.
عوارض خود ارضایی دختران « اخبار پزشکی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-8595.htm
۳۰ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - واقعیت این است که دختران و پسران با بلوغ دچار تغییرات هورمونی و جسمانی ... و بعد از ازدواج در یک رابطه زناشویی دیگر تحریک نمی شود و در به ارگاسم ... خودارضایی جنسی وقتی تبدیل به عادت بشه یه نوع بیماری روح و روان میشه به خاطر همین .... خب اگر دختری از کودکی خود ارضایی کنه دیگه ترک این عادت فایده ای نداره.
دختر یک دست به آرزویش رسید +تصاویر | دختری که به طور ...
www.ghatreh.com/news/nn29777241/دختر-دست-آرزویش-رسید-تصاویر
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دختری که به طور مادرزاد بدون مچ یک دست بدنیا آمده بود، بالاخره توانست در ورزش ... تالیا داوکینز 8 ساله که دچار بیماری قطع عضو در دوران جنینی شد، بند ناف دور مچ دستش پیچید و به علت نرسیدن خون به این عضو، دست چپش دیگر رشد نکرد. .... حدادی فر هیچ گاه پنالتی نمی زند رجب زاده: به خاطر نام امیرالمومنین این جام با ...
کمک در شناخت بیماری های جنسی
doste-mehrabon.blogfa.com/
حدود۲ الی ۵/۲ سال بعد از شروع رشد پستانها، اولین خونریزی قاعدگی در یک دختر اتفاق می .... در صورتیکه این اقدامات کمکی نکرد می‌توانید با پزشک خود مشورت نمایید. ... روش دیگری که بتوان زمان اولین عادت ماهیانه را حدس زد، ترشحات مهبل است که حدود ۶ ماه ...... قرار گرفته و یا روان درمانی شود؛ آن هم فقط به خاطر یک عکس العمل کاملا طبیعی!
سوالات رايج حقوقي همـــراه با پاســـخ [بایگانی] - انجمن های ...
www.iranpardis.com › ... › انجمن حقوق › حقوق › پاسخ به سوالات حقوقی
۱۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 100+پست - ‏2 نویسنده
اگر کسی به موجب وصیت یک یا چند نفر از ورثه خود را از ارث محروم کند ... دختری كه به سن بلوغ و رشد رسیده در امر ازدواج آزاد و مختار است و هیچ كس حتی ..... و برای سنگین کردن پرونده من از بررسی قانون کپی رایت هم دریغ نکردند.متاسفانه چون هدایت و آموزش از سوی دیگر پرونده وجوداشت شاکیه بقدری این جمله "عکسهای من را ...
سقط جنین - آزمایشگاه نیلو
niloulab.com/pregnants/pregnant/pregnancy_complication/abortion?...
۱۵ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اين جمله يعني اين كه شايع‌ترين مشكل و خطري كه يك خانم باردار و جنين ... اگر چنين ديدي داشته باشيم كه سقط جنين يك پديده طبيعي براي حذف جنين‌هاي غيرطبيعي و بيمار ..... یا با اقدام به بارداری یا با گرفتن عکس رنگی از رحم و ضمائم آن مشخص .... من 1 بار به علت رشد نکردن جنین در هفته 6 کورتاژ کرده و2 بار هم سقط ...
داستان های زیبا و خواندنی - داستان کوتاه
shahredastanha.blogfa.com/tag/داستان-کوتاه
به همین دلیل وی را قربانی نکردند و آزاد شد. ... دو پیرمرد که یکی از آنها قدبلند و قوی هیکل و دیگری قدخمیده و ناتوان بود و بر عصای ..... و من به خاطر می آورم شبی را بخصوص وقتی که او صبحانه ای، پس از گذراندن یک روز سخت و طولانی در سر کار، تهیه کرده بود. ... زندگی هم همین طور است و چیزی که باعث رشد آدمها می شود رنگ و ظاهر آنها نیست.
اخبار روز - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/lastnews
مجلس دهم درحالي فعاليت خود را آغاز كرد كه يك موضوع در گعده‌هاي سياسي و مجلسي كماكان ... مردی که در جریان درگیری با دختری جوان او را کشته و جسدش را در بیابان رها کرده ... عنایت الهی، موجب التیام اندوه مردم به خاطر رحلت امام(ره) و آرامش و استحکام نظام بود. ..... یک پیرمرد بیمار که از طرفداران دست اندرکاران این فیلم بود خواهان گرفتن عکس ...
جستجوهای مربوط به دختری که بخاطر یک بیماری دیگر رشد نکرد (عکس)

چرا پدر خانواده بعد از دیدن این عکس بعد از 30 سال زندگی مشترک خودکشی میکند ؟

چرا پدر خانواده بعداز دیدن این عکس بعد از 30 سال زندگی مشترک خودکشی میکند

جانداری هستم با دمی زیبا که برایت صبحها میکنم نجوا

جواب معما

بهترین زمان ازمایش ایدز

درصد انتقال ایدز از زن به مرد

وسواس ایدز

آزمایش ترکیبی نسل چهارم
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 467
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,842
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,013
  • بازدید ماه : 5,013
  • بازدید سال : 382,624
  • بازدید کلی : 4,162,402