loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 127 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

 

گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)

گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)

سیلویا دختر 25 ساله‌ی آمریکایی است که نوروز 93 را در ایران گذراند. او در وبلاگ خود از تجربه‌ی سفر به ایران، زیبایی‌های این کشور و دوستی‌ عمیقش با ایرانی‌ها نوشته است.وبلاگ او بازدیدکنندگان متعددی دارد و پای مطالبش نظرات کاربران اینترنتی، دوستانش و همچنین دیگر مسافران منتشر می‌شود. بیشتر کسانی که در وبلاگ سیلویا نظر داده‌اند، او را برای سفر تنهایی به ایران تحسین کرده و از روایتی که او از تهران ارائه کرده‌ است، تعجب کرده‌اند. برخی نیز حرف‌های او را پنجره‌ای تازه توصیف کرده‌اند که او به تهران گشوده است، حتا برخی گفته‌اند که حتما به تهران سفر می‌کنند.

همچنین برخی از خوانندگان وبلاگ او، اظهار امیدواری کرده‌اند که هنگام سفرشان به ایران، زاینده‌رود را پر آب ببینند. سفر سیلویا به کردستان نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و بسیاری گفته‌اند که دوست دارند به کردستان سفر کنند.برخی ایرانی‌ها نیز در وبلاگ او، پیشنهادهایی را برای دیدن دیگر مناطق و همچنین شیوه‌های مختلف سفر به ایران ارائه کرده‌اند.

 



20 مارچ؛ تنها در تهران، چه فکر می‌کردم؟

من وقتی تصمیم گرفتم سفر دو هفته‌ای با کوله‌پشتی به ایران داشته باشم، از کسی نخواستم اظهار نظر کند، اما به‌نظر می‌رسید همه دوست داشتند در این‌باره چیزی بگویند: «این خیلی فوق‌العاده است، من هم اگه پاسپورت آمریکایی نداشتم، به تو ملحق می‌شدم»، «واقعا می‌خواهی تنها بروی؟» و توصیه‌ی عموی خوش‌سفرم: «ایران جای خوبی نیست، به جای آن برو یونان».

اما من تصمیمم را برای سفر به ایران گرفته بودم. ایران خانه‌ی یکی از کهن‌ترین تمدن‌های جهان است و مهمان 13 محوطه‌ی تاریخی ثبت‌شده در یونسکو است. ایران مناظری از جنگل‌های انبوه تا کوه‌های برف‌گرفته و کویرهای وسیع دارد. علاوه بر این، مسافران بسیاری در آسیای مرکزی دیدم که دیوانه‌ی ایران بودند؛ مردم مهمان‌نواز، غذاهای لذیذ و محوطه‌های تاریخی. چطور می‌توانم ایران را به برنامه‌ی سفرم اضافه نکنم؟!

تهران دقیقا آن‌جایی نبود که تصور می‌کردم. این نوشته را در آپارتمان دوستم، رعنا می‌نویسم. جایی که ما با هم با یک لیوان چای داغ نشسته‌ایم و به صداهای بلند انفجار که از خیابان می‌آید گوش می‌دهیم؛ چند دقیقه یک‌بار نور یک انفجار بزرگ، آپارتمان را روشن می‌کند و ما با ترس به هم نگاه می‌کنیم. این، بخشی از جشن‌های آغاز سال نو در ایران است. جشنی که به آیین زرتشتی و باورهایی از سه‌هزار سال پیش بازمی‌گردد.

در شب چهارشنبه‌ی آخر سال (چهارشنبه‌سوری) خانواده‌ها دور هم جمع می‌شوند، آتشی روشن می‌کنند و از روی آن می‌پرند، ترقه روشن می‌کنند، فانوس‌هایی به آسمان می‌فرستند و گاهی می‌خوانند و می‌ر‌قصند.امروز عصر که ما با خانواده‌ی رعنا روی بام خانه بودیم، برادر رعنا می‌پرسید، احتمالا همه‌ی آمریکایی‌ها کابوسی از ایران در ذهن دارند، اگر دوستانت تو را در تهران و محاصره‌شده با آتش ببینند، چه فکر می‌کنند؟ آیا این چیزی نیست که آن‌ها همیشه از ایران در ذهن دارند؟

او قطعا شوخی می‌کرد؛ اما یک عنصر غم‌انگیز و واقعی در این حرف بود. سوالی که همیشه از تو در ایران می‌پرسند، این است که قبل از آمدن به تهران چه فکر می‌کردی؟ میزبان‌های من در تهران درباره‌ی آمدن گردشگران به کشورشان خیلی مشتاق هستند و من دوست داشتم به آن‌ها بگویم آمریکایی‌ها مشتاق دیدن ایران هستند، اما این دروغ بود. بیشتر کسانی که من با آن‌ها درباره‌ی سفرم به ایران حرف زدم، تلاش کردند، من را از رفتن به ایران یا دست کم تنها رفتن منصرف کنند؛ اما مسأله این است که از وقتی من در ایران فرود آمدم، هرگز احساس تنهایی نکردم. رسپشن هتل با من مثل دختر خودش رفتار کرد، به من غذاهایی برای خوردن و جاهایی برای دیدن پیشنهاد کرد.

 
میزبان‌های قبلی من هم که دو دختر دانشجو بودند، مانند خواهرهای بزرگ‌تر با من درباره‌ی سیاست و مذهب حرف زدند و رعنا هم مانند یک خواهر من را پذیرفت. آشنایی من با رعنا از یک ناهار، به سفر به اصفهان و به گذراندن چند روز با خانواده‌ی او تبدیل شد.شاید تنها سفر کردن به ایران خطرناک باشد، اما سفر من به ایران فقط پر از دوستی و مهمان‌نوازی و غذاهای فوق‌العاده بوده. من و رعنا چند ساعت دیگر به مریوان، شهر کوچک کُردنشین در مرز عراق می‌رویم. شاید از آنجا چیزهای هیجان‌انگیز بیشتری برای گفتن داشته باشم.

27 مارچ؛ کافکا و سیگار در تهران

من واژه‌های خیلی زیادی شنیده بودم که برای توصیف تهران به کار می‌رفت؛ شلوغ، چند فرهنگی، دودآلود، پر از ترافیک و خطرناک؛ اما با گذراندن نزدیک به یک هفته در شهر، واژه‌ای که در مجموع به نظر من مناسب می‌رسد «باحال» (cool) است. (این گردشگر آمریکایی در ایام تعطیلات نوروز به ایران سفر کرده بود).هر چیزی در تهران یک جنبه‌ی «باحال» دارد و من احساس می‌کنم در یک‌سری از فیلم‌های دهه‌ی 80 (میلادی) هستم. روز سوم اقامتم در تهران با رعنا – دانشجوی 23 ساله – از طرق سایتی ویژه‌ی مسافران آشنا شدم و او پیشنهاد خوردن ناهار در یک کافه‌ی کوچک را به من داد. کافه‌ای که می‌گفت مورد علاقه‌ی دانشجویان هنر است. ما درباره‌ی علاقه‌مان به کافکا، موسیقی فرانسوی، لباس پوشیدن و… حرف زدیم. بعد از ناهار به خانه‌ی هنرمندان و گالری‌هایش رفتیم. بعد از آن تصمیم گرفتیم فرهنگ را رها کنیم و به جای بامزه‌تری برویم: کافه.

کافه‌های تهران پاتوق‌های محبوبی هستند که جوانان شهر می‌توانند از چشم‌ خانواده فرار کنند و یک قرار آرام داشته باشند یا به آسودگی سیگار بکشند و درباره‌ی سیاست بحث کنند.رعنا برای من توضیح داد که بهترین کافه‌ها آن‌هایی هستند که از دیدرس خیابان پنهان ‌و کمی تاریک هستند. کافه‌های محبوب رعنا «کافه اون» و «کافه لورکا» هر دو نزدیک میدان ولیعصر هستند.

اقامتم در تهران بیش از حد کوتاه بود و بیشتر شهر، کشف‌نشده باقی ماند؛ اما تهران را با تصویری از یک شهر پر از زندگی و شوق ترک کردم.مغازه‌دارها با گرمی از من استقبال می‌کردند (البته با کمی تعجب) و بحث‌هایی که با مردم داشتم، همیشه پر از علاقه‌ای حقیقی و دوطرفه بود. وقت‌هایی هم که با رعنا در کافی‌شاپ‌های تهران گذراندم، در من نسبت به تهران احساس شهری پر از معنای واقعی، تاریخی برای به‌خاطر سپردن، پرسش‌هایی برای تأمل کردن، امیدی برای محافظت و آینده‌ای برای کشف باقی گذاشت.

30 مارچ؛ اصفهان، دیدن نصف جهان

وقتی رعنا را برای ناهار در تهران دیدم، به او گفتم قصد دارم «ایصفهان» یا «اصفهان» را ببینم و او اعتراف کرد که هرگز پایتخت پیشین ایران را ندیده است و بعد تصمیم گرفت، همراه من به اصفهان بیاید.فارس‌ها (Persians) به اصفهان، «نصف جهان» می‌گویند. اگرچه اصفهان حالا شهری مدرن و شلوغ است، اما زمانی یکی از بزرگ‌ترین شهرهای جهان بوده که در محل برخورد مهم‌ترین راه‌های شمال به جنوب و شرق به غرب جهان واقع شده که از ایران می‌گذشته است. یادمان‌های درخشان گذشته‌ی اصفهان در هر گوشه از شهر، ما را تحت تأثیر قرار می‌داد، از میدان چهارگوش زیبا و درخت‌های بلوار گرفته تا پل‌ها و کاخ‌ها و مسجدها.

میدان نقش جهان (یا میدان امام یا میدان شاه) محوطه‌ی میراث جهانی یونسکو و یکی از بزرگ‌ترین میدان‌های چهارگوش جهان است.رعنا برای دیدن سی‌وسه پل بسیار هیجان‌زده بود، پل سی‌وسه کنگره‌ی مشهور اصفهان؛ اما وقتی ما به پل رسیدیم، رعنا شوکه شد، به جای رودخانه‌ی درخشانی که زیر پل جاری باشد، فقط خشکی بود و زمین ترک خورده بود. آب کجا رفته بود؟!

زنی که پیش از این با او در تاکسی آشنا شدیم، به ما گفت که اصفهان آب را برای پر کردن یک دریاچه‌ی دیگر به جای دیگری می‌فرستد …. چه؟ اما آن‌ها باید دریاچه را برای نوروز پر می‌کردند.اگرچه اصفهان به‌وسیله‌ی حکومتی مسلمان ایجاد شده، مکان‌های تاریخی از مسیحی‌ها، یهودی‌ها و زرتشتی‌ها دارد. ما کلیسای «ژوزف مقدس» را در اصفهان دیدیم که به‌وسیله‌ی یک مجمع ارمنی ساخته شده که در سال‌های 1600 میلادی در اصفهان مستقر بوده است.

همچنین از دیگر بخش‌های تاریخی شهر هم دیدن کردیم و واقعا از هتل سنتی که پشت مسجد حکیم (یکی از قدیمی‌ترین مسجدهای شهر) بود، خوش‌مان آمد و از چایی خوردن در پاتوق چای‌خانه‌ی هتل لذت بردیم. آن‌ها همچنین پرچم‌های کشور ما را آوردند و ما وانمود کردیم که در یک ناهار کاری بسیار مهم هستیم (مسلما بی‌هیچ دلیلی، اما از این وانمود کردن بی‌علت لذت بردیم).اتوبوس از تهران ما را شش ساعته و با قیمت 190 هزار ریال (6 دلار) به اصفهان آورد. ما هزینه‌ی اتاق هتل سنتی را نصف کردیم و هر کدام شبی 15 دلار پرداختیم. ورودیه‌ی محوطه‌های تاریخی اصفهان هم تقریبا برای خارجی‌ها نفری 150 هزار ریال (5 دلار) است.

7 آوریل؛ سفر زمینی به کردستان ایران

بعد از خوردن‌ خوراکی‌های ایرانی و شادی کردن‌های بسیار من با رعنا و خانواده‌اش در جشن نوروز، تصمیم گرفتم به جاده برگردم و ایران را بیشتر کشف کنم. خوشبختانه سفر من و رعنا به اصفهان در او احساس کمبود سفر را به‌خوبی به‌جا گذاشت و او مشتاق شد با من به یک ماجراجویی دیگر بپیوندد؛ اما چطور جای دیگری را برای سفر انتخاب کنیم؟ به سمت کویر برویم؟ باقی‌مانده‌های پرسپولیس را ببینم یا از روستای تاریخی ابیانه دیدن کنیم؟من کاملا گیج بودم، اما رعنا می‌دانست دقیقا کجا باید برویم. بعد از گرفتن چند تماس تلفنی، اعلام کرد به مریوان می‌رویم.

 
شهری کوچک در کردستان و در مرز عراق و در خانه‌ی خالی یکی از دوستان او می‌مانیم. کردستان بی‌نظیر است. مریوان نه‌تنها کنار دریاچه‌ی زیبای زریوار و کوه‌های برف‌گرفته قرار دارد، بلکه من از این لذت بردم که شهر را با دوستانی بسیار «باحال» می‌دیدم. سفری پر از خنده داشتیم.روز اول به گشتن در مریوان، دریاچه‌ی زریوار و کمی بالا رفتن از تپه‌های سبز گذشت. نوروز کاملا زمان خوبی برای آمدن به مریوان بود و فضا، پر از جشن بود. ما خانواده‌های متعددی را در پیک‌نیک و رقصیدن زیر نور خورشید دیدیم.روز بعد، پس از صبحانه با ماشین به جاده‌های کوهستانی «اورامان تخت» رفتیم. رانندگی همراه با رعنا و دوستانش یکی از بهترین خاطره‌های سفر من است.
 
تعریف کردن خاطره‌های خنده‌دارمان، بحث کردن درباره‌ی «هایدگر» و گوش دادن به صداری «لئونارد کوهن» و «ادیت پیاف». من به‌سادگی تفاوت‌های فرهنگی بین خودمان را فراموش کردم، انگار با دوستان دانشگاهم باشم.دیدن کردستان تجربه‌ی منحصربه‌فرد و خاصی بود و من قویا به بقیه‌ی گردشگران، سفر به کردستان را پیشنهاد می‌کنم. محلی‌ها بسیار دوستانه برخورد می‌کردند، مناظر زیبا بود و تفاوت فرهنگی بسیار زیادی بین کردستان و بخش دیگری از ایران بود که دیده بودم.اتوبوس شبانه، ما را با 330 هزار ریال (حدود 11 دلار) 12 ساعته به کردستان برد. مریوان هتل هم دارد، اما من پیشنهاد می‌کنم با محلی‌ها بمانید.
 
 


Google
تقریباً ۶۸۸٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۵ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
تصاویر برای گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)
نتیجه تصویری برای گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)
نتیجه تصویری برای گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)
نتیجه تصویری برای گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)
نتیجه تصویری برای گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)
تصاویر بیشتر برای گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)
گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس) - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_28349.html
سیلویا دختر 25 ساله‌ی آمریکایی است که نوروز 93 را در ایران گذراند او در وبلاگ خود از تجربه‌ی سفر به ایران، زیبایی‌های این کشور و دوستی‌ عمیقش.
كامنتهاي آمريكايي ها روي عكسهاي يك آمریکایی از ايران؛ ...
20ist.com › دیدنی ها
۳۰ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آماندا: متشکرم از خانم های تهرانی که اجازه دادید براندن ازتون عکس بندازه و برای ما منتشر کنه. ... فیلیپ: من سال ۲۰۰۹ به ایران سفر کردم و عاشق این کشور شدم. .... کاترین: در پاسخ به کامنت مگان که گفته مثل اینکه زنان ایرانی هم بدشون ...
بهار نیوز - خاطرات سفر دختر آمریکایی به ایران+تصاوير
www.baharnews.ir/report/37396/
هیچگاه به اندازه زمانیکه تصمیم گرفتم دو هفته به ایران سفر کنم از اطرافیانم نظر درباره ... نه اینکه این خانم و آقاهای آمریکایی و اروپایی را کاملا می شناسی که تا زانو .... حقیقت رو درباره هر کشور و مردمی نه از تلویزیون میشه فهمید نه از سخنان سیاسی باید ...
الف - گزارش تصویری/ آدم های نیویورک در ایران
alef.ir/vdcb9wb8grhbz9p.uiur.html?178990
۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آماندا: متشکرم از خانم های تهرانی که اجازه دادید براندن ازتون عکس بندازه و برای ما منتشر کنه. ... فیلیپ: من سال ۲۰۰۹ به ایران سفر کردم و عاشق این کشور شدم. .... کاترین: در پاسخ به کامنت مگان که گفته مثل اینکه زنان ایرانی هم بدشون ...
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
در دور اول انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (1384)، این جمعیت از نامزدی "محمد باقر ... به گفته مدیر این آرامستان، 10 درصد از مردم خواستار دفن در قطعات غیر جاری ... کری از زمان آغاز به کار خود به عنوان وزیر خارجه آمریکا دستکم 10 بار به فلسطین اشغالی سفر کرده ... خانم برکو ۱۲ سال است که همسرش را از دست داده و به همراه پسر ش زندگی می‌کند.
گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس) بایگانی | ...
abadiyeh.ir/tag/گفته-های-این-خانم-آمریکایی-از-سفر-به-ایر/
آبادیه مینویسد بهترین دعاها برای رونق کاسبی و برکت هر کس سوره مبارکه مومن را با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن و با حال وضو بنویسد و بر دیوا ... ادامه مطلب .
اظهارنظرهای جنجالی محمود احمدی‌نژاد - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/اظهارنظرهای_جنجالی_محمود_احمدی‌نژاد
این سخنان توسط اسرائیل به «نابودی اسرائیل» و «محو آن از روی زمین» تعبیر شد و ... وی سپس از من درخواست کرد با من عکس یادگاری بگیرد و گرفت و سپس معاونش هم همین‌طور. .... او در این سفر از برنامه‌ریزی‌های شرق و غرب برای نابودی ایران سخن گفت و افزود: ... وی همچنین به حضور نیروهای آمریکایی و ناتو در افغانستان اشاره کرد و گفت: ...
گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران عکس - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=گفته+های+این+خانم+آمریکایی...سفر+به+ایران+عکس
آفتاب : یک مقام نظامی آمریکا مطلع از پرونده نظامیان بازداشت شده در آب هاي ايران، روز جمعه به نقل از اين افراد مدعی شد که اين نظامیان از سوی ايران تحت «بازجویی مداوم» ...
یک ادعا درباره سفر خانم رئیس‌جمهور به ایران - صراط
www.seratnews.ir/fa/news/.../یک-ادعا-درباره-سفر-خانم-رئیس‌جمهور-به-ای...
یک روزنامه آمریکایی معتقد است هدف دیگری نیز در پس این سفر وجود دارد. ... سخنگوی رئیس جمهور کره جنوبی پیش از انجام این سفر گفته پارک گئون های، به عنوان .... +عکس. بی‌بی‌سی و هاشمی؛ گذر از «تقدیس» به «تحقیر» در ۱۴ روز. انتقام از امام(ره) ...
پايگاه خبری افکارنيوز
www.afkarnews.ir/
پیشخوان مطبوعات/از شکایت مجلس دهم از مشایی تا عکس گوگوش و بهروز وثوق روی ... شنیده های خبرنگار افکار نیوز از راهروهای مجلس؛ ... رییس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که نظر دولت بر ماندگاری شهروند در مجموعه شهرداری تهران است، گفت: ارایه بن ... اعتراف مشاوران امنیتی آمریکا از بلک‌واترهای ایرانی!
نامه دختر افغان به مردم ایران/ ببخشید اگر در کوچه‌ها و خیابان ...
aftabnews.ir/vdchxknz-23n-vd.tft2.html
۲۶ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - *ایرانی عزیز، ازت ممنونم که به من جا و پناه دادی تا به این سن برسم. ..... و از سخنان امام اولمان است که فقز از هر دری تو برود ، ایمان از پنجره فرار می کند . .... بی انصافیست اگر خانم ساره گل به خاطر تعدادی از ناملایمات بادید منفی در آخر نامه اش به ... من چند سال پيش براي سفر كاري به هرات رفتم واقعا مهمان نواز و با فرهنگ بودند
آخرین نیوز
www.akharinnews.com/
انتظار این میرفت که عارف حتی کمتر از 100 رأی بدست آورد · انتظار این میرفت که عارف حتی کمتر از 100 رأی ... رئیس قوه قضاییه: آمریکایی ها پس ازبرجام امیدوار به تسلیم جمهوری اسلامی ایران بودند ... تجمع هواداران استقلال و اعتراض به وزیر ورزش! + عکس .... به گفته باستانشناسان شواهدی از این غذا در 7 هزار سال پیش از میلاد در دست اس.
(تصاویر) اولین سفر شاه به امریکا - فرارو
fararu.com/fa/news/185641/تصاویر-اولین-سفر-شاه-به-امریکا
... امریکا شد و ۲۵ آبان با استقبال ترومن سفر خود به ینگه دنیا را آغاز کرد؛ گفته می شود شاه ... در پایان این سفر رسمی، شاه و ترومن در اعلامیه مشترکی اعلام کردند، امریکا برای ... تعدادی از عکس های سفر شاه پهلوی به امریکا در میان عکس های دوران ریاست جمهوری ..... آقا یا خانم شیدا، وقتی خودمان دیپلمات‌های آمریکا در ایران را 444 روز گروگان ...
صراط نیوز | Seratnews.ir | سیاست
www.seratnews.ir/fa/politic
رئیس قوه قضاییه تفاوت رفتار آمریکا پس از برجام را نشانه «کمال دشمنی» آنان با جمهوری اسلامی ... البته، معنای حرف من این نیست که آقای روحانی ولی‌فقیه آینده خواهد بود. ... جلیلی گفت: ۱۰۰ بار در شبکه های ماهواره‌ای، فیلم های مبتذل پخش می شود تا جوانان ما ... سفر اوباما به ژاپن مسخره بود/ عربستان از ۵۰ کشور علیه ایران آدم جذب کرده.
ناگفته های گردشگران روس از سفر به ایران
entekhab.ir/fa/news/.../ناگفته-های-گردشگران-روس-از-سفر-به-ایران
خانم ˈوالنتینا کولیکوواˈ 28 ساله شهروند لتونی که اکتبر 2009 به ایران سفر ... این گردشگر لتونی ادامه داد: در طول این سفر این احساس در ما بوجود آمد که انگار ... وقتی که در مسکو هستیم و یا به کشور دیگری می رویم و در میان ملیت های مختلف ایرانی ها را می ... وی افزود: وقتی هم گفته می شود در جزیره کیش پلاژ مردانه اسلامی وجود دارد، منظور ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
entekhab.ir/
انتقاد اسرائیل از شهردار وین بابت سفر به ایران: ظاهرا ما برای شما اهمیتی نداریم! ... چنان که به نظر می رسد، رسانه های خبری این کشور ناخواسته در حال کمک به داعش در نشر ... هفته گذشته عکس هایی از قاسم سلیمانی در رسانه های اجتماعی دست به دست شد که .... سخنان دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ...
سایت خبری تحلیلی شفاف
www.shafaf.ir/
توصیه های مادرانه به خانم بازیگر!+عکس .... رئیس مرکز آمار ایران اطمینان داد که هکر سایت اطلاع‌رسانی این مرکز، به هیچ یک از ... امور خارجه آمریکا گفت: این بیانیه هیچ تأثیری در سیاست جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ... ایران برای سفر به ریو قد کشید ...
گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران عکس - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?...گفته+های+این+خانم+آمریکایی...سفر+به+ا...
گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران عکس. خانم بازیگر ایرانی در کنار مادر جذاب آمریکایی اش (عکس). تصویری منتشر شده از مادر امریکایی بازیگر محبوب سحر ...
اولين بانوی ايراني گردشگر قطب جنوب
alvand.basu.ac.ir/~banovan/fgardeshgar.htm
شايد عکس ها و فيلم هاي مستندي ديده باشيد؛ اما باز هم نمي توانيد با زماني که خودتان مي ... ماه امسال با يک تور امريکايي از ايران به قطب جنوب سفر کرد تا به گفته خودش متفاوت ... خب براي همسفرهايم خيلي جالب بود که يک خانم ايراني تنها به اين سفر آمده.
عکس شاه مملکت در حال لواط در مجله امید ایران/ سرنوشت مردی که ...
shiraze.ir/.../عکس-شاه-مملکت-در-حال-لواط-در-مجله-امید-ایران-سرنوشت-مر...
۱۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعد از ظهر هم یک دختر خانم ایرانی دیدم و خوش گذشت (ص 119). ... گفته می شود بدنبال اعتراض علیا حضرت شهبانو شاه معشوقه خود را رها کرده است. ... هنگام معاشرت های جنسی با والا حضرت عکس هایی از ایشان تهیه و چون این شخص از عناصر خرابکار بوده و تعدادی اسلاید تهیه و ضمن ارسال آن به ... سفر بدون بازگشت شاه و فرح.
تصویر واکنش ولایتی به سخنان وزیر خارجه آمریکا درباره ...
jamejamonline.ir/.../واکنش-ولایتی-به-سخنان-وزیر-خارجه-آمریکا-درباره-...
۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - وی با اشاره به سفر موگرینی به تهران خاطرنشان کرد: هفته آینده خانم موگرینی به ایران سفر می‌کنند و این سفر گام مهمی در راستای روابط ایران و اروپا ...
سفر موگرینی به تهران؛ توافق بر سر همکاری‌های نفتی، بورس ...
www.bbc.com/persian/iran/.../160416_l57_mogherini_arrives_tehran_eu
۲۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خانم موگرینی گفت که این گفت‌وگوها به "تفاوت های واقعی" در زندگی ایرانی ها و اروپایی ها منجر خواهد شد. محمد جواد ظریف. ایران و اتحادیه اروپا به آمریکا فشار خواهند آورد تا همکاری بانک های ... به گفته خانم موگرینی تمام تحریم‌های مربوط به برنامه هسته‌ای ایران برداشته شده ... آلبوم عکس: مراسم سالگرد درگذشت آیت‌الله خمینی ...
خبرهای سیاسی | خبر فارسی
khabarfarsi.com/اخبار_سیاسی
روزنامه آرمان: محمود احمدی نژاد، رئیس جمهور سابق کشورمان در جدیدترین سخنان خود درباره ... برای کسب نامزدی است، رسیده و به این ترتیب او اولین نامزد زن یک حزب عمده آمریکا در ... ربنای شجریان عکس های یادگاری برخی بازیگران قبل از انقلاب سینمای ایران با ... در این سفر با کشوری زیبا و با مردمی میهمان نواز برخورد کردم و هنگامی که پای ...
توهین به ایرانیان در سریال حریم سلطان +عکس | هراز نیوز
haraznews.com/48430/توهین-به-ایرانیان-در-سریال-حریم-سلطان-48430
1- در قسمت های جدید سریال دختری ایرانی به نام فیروزه بعنوان برده وارد قصر ... این گفته چنان به پارگالی سخت می آید که ضمن قتل بلافاصله صاحب سخن، اظهار می دارد ...
ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
وقتی یک فرهنگی به در ِبسته خانه معلم می خورد+عکس مُهرتائید بر انتشار سوالات ... رییس ﺟﻤﻬﻮری اسلامی ایران، از سران کشورهای اسلامی خواست با مشارکت جمعی، .... دولت به پیگیری خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا را ابلاغ کرد وکیل ملت:" این ... کارمند خانم مسلط به بیمه های درمان و خسارت با سابقه کار - مشخصات تماس آگهی فقط به ...
پایگاه اطلاع رسانی رجا
www.rajanews.com/
آیا 5 سال تحریم تسلیحاتی به ایران تحمیل شد یا تیم ایرانی خودش پذیرفت! .... این بخش از سخنان ایشان به طور آشکار منطق قراردادهای جدید نفتی را که با توجیه ...
نتایج لاتاری 2017 گرین کارت آمریکا - پارس مهاجر
parsmohajer.net › مهاجرت › آمریکا › لاتاری
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نتایج لاتاری ۲۰۱۷ گرین کارت آمریکا,لاتاری سال ۹۴ یا قرعه کشی گرین ... کشور آمریکا هر ساله اقدام به برگزاری برنامه لاتاری می نمایند که برندگان این قرعه ... حتی پس از دریافت ویزا و سفر به آمریکا هزینه های اجاره یا خرید منزل ... عکس شما باید ۵*۵ باشد ... یعنی مثلا امسال برنده ای از ایران داشتیم که شما بشناسید؟
شمال نیوز :: تنها زن میلیاردر ایرانی کیست؟ + عکس
www.shomalnews.com/.../تنها%20زن%20میلیاردر%20ایرانی%20کیس...
اين زن نمونه که اکنون به عنوان يکي از 30 ميلياردر ايراني شناخته مي شود در سال 1382 .... اییم تنهاو دست خالیم برخواهی گشت پس دل به دنیا و آدما نبندین٬ ی سفر کوتاه در .... مسرورم خانم مقیمی عزیز من 2یا 3 سال پیش در برنامه تلوزیونی ماه عسل گفته های ...
اخبار روز - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/lastnews
کاخ سفید از برنامه رییس‌جمهوری آمریکا برای سفر به لهستان و اسپانیا خبر داد. .... شد که به گفته رنویی‌ها، این نمایشگاه پل اتصال صنعت قطعه کشور به زنجیره جهانی این ... ربناي شجريان عكس هاي يادگاری برخی بازیگران قبل از انقلاب سینمای ایران با .... را برگزار و خانم دکتر "هدیه خلف عباس" را به عنوان رئیس پارلمان انتخاب کردند.
چرا از سید مجتبی خامنه ای می ترسند؟ - دیدبان
didban.ir/fa/news-details/3934/چرا-از-سید-مجتبی-خامنه-ای-می-ترسند؟/
دو تن از فرزندان پسر ایشان۸سال در جبهه های جنگ ایران و عراق حضور داشتند. ... گفته شد برای این‌که آقا مجتبی خامنه‌ای صاحب فرزند شود او و همسرش در یکی از ... چراکه این عکس را در سفری که به همراه این۳نفر (که درکنارم ایستاده‌اند) به یکی ازشهرهای ... شدیدی هستند از یک سو نشریه آمریکایی لس آنجلس اعتقاد دارد که سید مجتبی با تمام ...
جنبش سایبری 313 l ظهور , آخرالزمان , مهدویت , جنگ نرم , امام ...
www.jc313.ir/
... سخنرانی , مهدویت , دجال , جنگ نرم , رائفی پور , امام زمان(عج) , ظهور , نشانه های ظهور. ... روزنامه‌نگار بی‌خدای اروگوئه‌ای که با یک لبخند خمینی(ره) عاقبت به خیر شد +عکس. (بسم الله الرحمن الرحیم) «سفرم به ايران تجربه خيلي بزرگ و مهمي بود و همين جا بود كه ... آمریکا شریک مطمئنی برای ایران نیست/ به‌زودی شاهد اتحاد کشورهای شیعه خواهیم ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - اگر جمعیت چین به شکل یک صف از مقابل شما راه بروند، این صف به خاطر سرعت ... آمریکایی ها روی صندلی های تعیین شده نشستند، اما ایرانی ها سه نفری رفتند توی یک ... یکی از آمریکایی ها پرسید: چطور می خواهید بدون بلیط سفر کنید؟ ...... گفته می شود که ساعتهای اول صبح بهترین زمان برای آرامش و بازده مناسب است.
صد خبر
sadkhabar.ir/
آمریکایی ها پس ازبرجام امیدوار به تسلیم جمهوری اسلامی ایران بودند ... از به اسید انداختن ده‌ها جاسوس تا سفر تروریست 4 ساله به سوئد و ترس داعش از برنامه‌های اندرویدی! ... بازار شایعات و گمانه زنی ها در اطراف تیم های لیگ برتری داغ است و این در حالیست که هنوز تاریخ رسمی نقل .... کینه زنانه در گیلان دردسر ساز شد/ دستگیری خانم تبهکار.
جنوب نیوز
jonoubnews.ir/
دغدغه های امام خمینی (ره) ... چرا سیدحسن نصرالله هشدار جنگ قریب‌الوقوع را داد/ برگ رأی آمریکایی‌ها این بار هم بوی خون ... در حال حاضر همه کشورهای اسلامی حتی عربستان سعودی به استثنای ایران ... سرقت کاشی‌های یکی از زیباترین مساجد جهان در شیراز +عکس ... وقتی مردم اجازه سفر شاه به استان بوشهر را ندادند/ خودکشی شکنجه‌گر معروف ...
ایستگاه خبری افغانستان: یکصدا
1sada.com/
... خبری افغانستان. خبرهای همه رسانه های معتبر افغانستان در یکصدا. ... غنی در سفری به هلمند قتل دو خبرنگار در این ولایت را محکوم کرد. اشرف غنی رئیس جمهوری ...
زمان
www.zamannews.ir/
اخبار ایران،جهان،مذاکرات هسته ای،تغذیه،سیاسی،اقتصادی،فرهنگی،اخبار ... شرمندگی این حقیر از اینکه جوانی بیکار با دست خالی به خانه می‌رود کمتر از خود او نیست. مسئله‌ی .... آمریکا در عراق به ایران نیاز دارد زلمای خلیل‌زاد، سفیر سابق ایالات متحده در بغداد ... روشن شد چه کسانی مصداق واضح کوتوله های سیاسی هستند دکتر علی ذبیحی.
سه ایرانی در میان لیست 100 نفره سفر بی بازگشت به مریخ - ...
digiato.com/article/.../سه-ایرانی-در-میان-لیست-100-نفره-سفر-بی-باز...
۲۸ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همانطور که گفته شد، در این لیست 100 نفره، نام یک زن و دو مرد ایرانی هم به ... های مختلفی را پست سر نهاده تا در پایان 4 نفرشان به مریخ سفر کنند.
ایسنا - همه همسران رؤسای جمهور ایران + تصاویر
isna.ir/fa/news/93072714902/همه-همسران-رؤسای-جمهور-ایران-تصاویر
۲۷ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با این حال ، همسران روسای جمهور ایران اگرچه از الگوی کشورهای غربی در کسب جایگاه ... خانم عربی در بهمن ماه سال 92 به همراه جمعی از همسران مقامات دولتی و سفرای .... او در جریان این سفر با همسران روسای جمهور برخی کشورهای شرکت‌کننده در این .... عفت مرعشی در رسانه‌ها و افکار عمومی پررنگ‌تر شود سخنان وی بعد از رای دادن در ...
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
واکنش نتانیاهو قبل از سفر به مسکو: ترس علنی از شعار محو اسرائیل از صفحه روزگار! کشورهای اسلامی را به ... و بی توجهی به ورزش. تقریبا همه افراد مدعی این هستند که در حوزه مباحث ورزشی،. ... سخنان رهبر معظم انقلاب در ديدار با رييس و نمايندگان مجلس... بحرین مدعی ..... بازی متفاوت بازیگر زن در یک سریال ایرانی +عکس · عکس:تشکر ...
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
پرداخت ۱۶۰ میلیارد تومان یارانه غیرنقدی به نیازمندان در ماه رمضان/ افزایش ۲۰ درصدی ... گفت: قصد رسانه های بیگانه از این اقدام قلابی این بود که شوکی به افکار عمومی وارد ... دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب، معتقد ... که در قبولاندن توافق هسته ای به مردم آمریکا نقش داشته است، از اظهارات خود در این ...
بازیگران و مجری های مشهوری که مجرد هستند + تصاویر - ...
www.persianv.com/view/267270.php
۲۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (134) ... توسلی در مصاحبه‌ای که مهرماه 90 (مجله پردیس)داشته، در پاسخ به این سؤال که برای ازدواج کردن و مادر شدن برنامه‌ای دارد یا خیر، گفته:« مادر شدن به نظر من ..... سوئیت گران‌قیمت اوباما در سفر به ژاپن! ... زیبایی اندام خانم ها(جمع کردن باسن و بالا کشیدن سینه).
بازیگران مشهور ایرانی که به خارج از کشور رفته و در آنجا ...
www.persianv.com/view/311958.php
۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس های تبلیغاتی جدید بازیگران زن برای فروشگاه برند نیو حجاب ... این تجربه برای بازیگران ایرانی اما دشوارتر به نظر می رسد. بازیگران مشهور ...
همه‌چیز درباره تایلند، مقصد هزاران گردشگر ایرانی + تصاویر و ...
www.mashreghnews.ir/.../همه‌چیز-درباره-تایلند-مقصد-هزاران-گردشگر-ای...
از این تعداد نیز بیش از یکصدهزار نفر از ایران به این کشور سفر می‌کنند. ... گفته می‌شود، برخی حقایق پنهان در مورد این کشور را ذکر می‌کنیم تا هم به دانش ... های شمال تایلند قرار گرفته و زیست بوم استوایی را برای این کشور به ارمغان اورده است.
خاطرات جالب دختر آلمانی از سفر به ایران - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › فرهنگی/هنری
۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به همین بهانه با او درباره کتابش و خاطراتش از سفر به ایران گفت‌وگو کردیم. ... داشته باشد و به هلنا گفته به طور صوری با او ازدواج کند تا او بتواند به آلمان بیاید. .... نکته مثبت سفر این خانم نفهمیدم تنها انگلیسی صحبت کردن ایرانی ها ... جو میده صد رحمت به ویدیو هایی که از گردشگر های ایران دیدم مثل iran is great. ali.
ايران | Iran - صدای آمریکا
ir.voanews.com/section/iran/2267.html
ادامه · ایران از شرکت بوئینگ می خواهد در تعمیر ناوگان هوایی فرسوده این کشور وارد عمل شود ... حضور نیروی انتظامی در رستوران‌های فرحزاد تهران - عکس آرشیوی است. ... گزارش وزیر کشور درباره آسیب های اجتماعی؛ سالی ۶۰۰ هزار نفر در ایران زندانی می شوند. به ... همسر او یک ماه پیش گفته بود که خانم زاغری اجازه دسترسی به وکیل ندارد. ادامه.
گنجور » شهریار » گزیدهٔ غزلیات » غزل شمارهٔ ۹ - حالا چرا
ganjoor.net › شهریار › گزیدهٔ غزلیات
صرفنظر از همه تحلیل های ادبی این شعر شاهکار است و عاشقان را دیوانه می کند. ...... اینجاست که به گفته سهیل محمودی شهریار می‌شود خداوند عاطفه در شعر ایران و این ... که از خانم پروین اعتصامی یاد کرده، نوشته بودند اگر این خانم همین یک غزل را هم گفته بودند ... شهریار اشعار تأثیرگذاری در زمینه وحدت اقوام ایرانی، بویژه وحدت آذربایجانی‌ها با ...
خواندنی هایی در مورد خوانندگان ايران [آرشيو] - P30World ...
forum.p30world.com › ... › فرهنگ و هـنــــر › مـوســیـقی
۲۰ دی ۱۳۸۵ ه‍.ش. - نا گفته نماند که چون سوسن سواد خواندن و نوشتن نداشت به کمک رشيد مردای و يار .... در فیلم سفر سنگ به کارگردانی همسرش مسعود کیمیایی، به عنوان بازیگر ... هم اکنون خانم مهستی با پیگیری کار خوانندگی هنوز در بین خوانندگان خارج از .... این فکر با ورود فیلم های آمریکایی به ایران و نمایش واریته های موزیکال در این ...
آنچه درباره سید مجتبی خامنه ای باید بدانیم :: ساندیس خور
sandiskhor.blog.ir/post/166
چراکه این عکس را در سفری که به همراه این3 نفر (که درکنارم ایستاده‌اند) به یکی ازشهرهای ... ایران در دانشگاه سنت‌اندروز انگلیس، به گاردین گفته است: «اخیرا صحبت این .... صدای آمریکا، بی‌بی سی، من و تو، منافقین و ده‌ها شبکه ماهواره‌ای دیگر خمپاره انداز‌ها و ... مطالب گفته شده واقعا عالی وبه جا بود ای کاش این مطالب در سایت های دیگر منتشر ...
جام نیوز :: JamNews
jamnews.ir/
فاجعه‌ای تمام عیار برای دولت آمریکا/ میانه‌روهای ایران هم کاری نکردند .... حمله به بازیگر زن بخاطر دفاع از مدافعان حرم +عکس ... اتفاق زیبا و در خور شأنی که نگاه های مخاطبینش را به این موضوع متمرکز نمود. ... بازیکنی که به جای مظلومی تصمیم می گرفت، به من گفته بود دنبال تیم باش! .... عکس/ آیا تاکنون به این منطقه سفر کرده اید؟
جستجوهای مربوط به گفته های این خانم آمریکایی از سفر به ایران (عکس)

کامنت های آمریکایی ها در مورد ایران

عکاس آمریکایی در ایران

نظر خارجی ها درباره ایران

براندن عکاس/بلاگر آمریکایی

نظر مردم ژاپن درباره ایران

توریست ها در ایران

برندون استنتون

humans of new york
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 751
  • باردید دیروز : 1,817
  • گوگل امروز : 7
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 9,976
  • بازدید ماه : 47,065
  • بازدید سال : 375,268
  • بازدید کلی : 4,155,046