loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 136 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر

مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر

 

رسانه‌های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت‌زدگی همگان شده است.

به گزارش پارس ناز، صاحب این مرغ چهار پا دراین باره یادآور شد: این مرغ شاید به دلایل ژنتیکی دچار چنین مشکلی شده باشد.
براساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وجود چنین مرغی با چهار پای جداگانه باعث تعجب همگان شده است. کارشناسان در حال پیگیری چگونگی به وجود آمدن این تغییر در این مرغ هستند.


Google
تقریباً ۵۷۳٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۷ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
تصاویر برای مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویرگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر
نتیجه تصویری برای مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر
نتیجه تصویری برای مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر
6 روز پیش
نتیجه تصویری برای مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر
تصاویر بیشتر برای مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر
عجیب ترین مرغ دنیا با 4 دست و پا!! عکس - که
www.irannaz.com/the-strangest-chicken-born-with-4-arms-and-legs-phot...
مرغ عجیبی که با 4 دست و پا بودن خود همه را شوکه کرد رسانه‌های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت‌زدگی همگان ش.
مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_2907.html
رسانه‌های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت‌زدگی همگان شده است به گزارش پارس ناز، صاحب این مرغ چهار پا دراین.
عجیب ترین عکس دنیا از مرغ چهار پا + عکس - نمناک
namnak.com/1331-عجیب-ترین-عکس-دنیا-از-مرغ-چهار-پا-+-عکس.html
وجود چنین مرغی با چهار پای جداگانه باعث تعجب همگان شده است. کارشناسان در حال ... عجیب ترین ماهی دنیا که دست و پا دارد و میخندد + عکس; بیماری-کشنده عجیب ترین ...
مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر - سرزه
www.serze.com › ... › مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر
براساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وجود چنین مرغی با چهار پای جداگانه باعث تعجب همگان شده است. کارشناسان در حال پیگیری چگونگی به وجود آمدن این تغییر در ...
مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر
linkgenerator.ir/tafrihi1/?...مرغ+عجیب+دنیا+با+چهار+دست...پا...تصویر...
رسانه‌های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت‌زدگی همگان شده است به گزارش سولی ناز، صاحب این مرغ چهار پا دراین.
عجیب ترین مرغ دنیا با 4 دست و پا!! عکس -آکا - آکاایران
www.akairan.com/.../the-strangest-chicken-born-with-4-arms-and-legs-p...
۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرغ عجیبی که با 4 دست و پا بودن خود همه را شوکه کرد رسانه های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت زدگی همگان ش.
مرغ عجیب در جهان با چهار دست و پا + عکس
www.taknaz.net/news_detail_22782.html
مرغ عجیب در جهان با چهار دست و پا تکناز رسانه‌های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت‌زدگی ه مرغ عجیب در جهان با چها.
عجیب ترین مرغ دنیا با 4 دست و پا!! عکس - کیهانه
www.keyhaneh.com › سرگرمی › عکس های دیدنی
۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آکاایران: مرغ عجیبی که با 4 دست و پا بودن خود همه را شوکه کرد! به گزارش آکاایران: رسانه های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که ...
مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر بایگانی | تفریحی ...
abadiyeh.ir/tag/مرغ-عجیب-دنیا-با-چهار-دست-و-پا-تصویر/
نوشته های دارای برچسب مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر. آبادیه تقدیم میکند ... آبادیه تقدیم میکند :قطع سر مادر هشتاد ساله با اره بدست پسر روانی · بدون نظر ...
مرغ عجیب در جهان با چهار دست و پا + عکس - VuJud
www.vujud.com/a-21547-مرغ-عجیب-در-جهان-با-چهار/
تکناز رسانه‌های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت‌زدگی همگان شده است. به گزارش تکناز، صاحب این مرغ چهار پا دراین باره یادآور شد: ...
عجیب ترین مرغ دنیا با 4 دست و پا!! عکس - مجله خبری شوش مال
shooshmall.com/blog/عجیب-ترین-مرغ-دنیا-با-4-دست-و-پا-عکس/
۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرغ عجیبی که با 4 دست و پا بودن خود همه را شوکه کرد رسانه های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت زدگی همگان ش.
عکس و مطالب عجیب و غریب - نازوب
www.nazweb.ir/news_cats_27.html
عکس و مطالب عجیب،عکس های ترسناک،عکس های باورنکردنی،تصاویردیدنی و عجیب،مطالب عجیب،عجیب ... عجیب ترین مدل تخم مرغ چین در بازار (عکس) · 18+ عکس های تکان دهنده پسری با دردناک ترین بیماری دنیا ... عجیب ترین ماهی دنیا پا دارد ! .... طالع بینی و فال حافظ روز پنج شنبه 13 خرداد 95 ... طنز باحال، خارش دست، گوش و پشت.
پرتال جامع تایا | عجیب ترین مرغ دنیا با 4 دست و پا!! عکس -آکا
taya.ir/.../the-strangest-chicken-born-with-4-arms-and-legs-photo_html_...
۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرغ عجیبی که با 4 دست و پا بودن خود همه را شوکه کرد رسانه های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت زدگی همگان ش.
عجیب ترین مرغ دنیا با چهار دست و پا ! - کلوب
www.cloob.com/c/adiidass/18088489
۲۴ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - عجیب ترین مرغ دنیا با چهار دست و پا !! + عکس بولتن نیوز: رسانه‌های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت‌زدگی ...
چهار دست و پا - اسب آسمانی - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس ...
asb-asemani.rozblog.com/چهار-دست-و-پا.html
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ویدئوی کوتاه با علائمی که نشان می‌دهد نوزاد برای چهار دست و پا رفتن آماده است، آشنا ... 8 . ..... مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر - پارس ناز
دختری عجیب با 8 دست و پا، 2 معده و 4 کلیه‌ (عکس) | پایگاه ...
nasimeqaen.ir/item/.../دختری-عجیب-با-8-دست-و-پا،-2-معده-و-4-کلیه‌-عک...
پزشکان هند با موفقیت دختر دو ساله هندی به نام لاکشمی تاتما را که با چهار دست و چهار پا و همچنین اعضای اضافه داخلی- دو معده و چهار کلیه- به دنیا آمده بود، مورد عمل جراحی قرار دادند. ... مرغ چند روز مانده به ماه رمضان گران شد/ واردات مرغ یخ زده برای ماه رمضان.
two2blog - مرغ عجیب در جهان با چهار دست و پا + عکس
two2blog.mihanblog.com/post/1
۲۱ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - تکناز رسانه‌های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت‌زدگی همگان شده است. به گزارش تکناز، صاحب این مرغ چهار پا ...
۱۸ معمای مرموز و حل نشده جهان !+ عکس - تالاب
www.talab.ir/fun/.../18-unsolved-riddle-mysterious-world-picture.html
کتاب دست ‌نویس وینیچ Voynich manuscirpt کتاب وینیچ کتابی دست‌نویس متعلق به قرون ... انسان (عکس) · زندگی عجیب این بزغاله با دو پا (+عکس) · پای عجیب مردی که شبیه به پای فیل .... در یکی از آنها جسد یک نفر به همراه پرچم آمریکا بود و در دیگری جسد پنج نفر دیده می‌شد. .... ماجرای عجیب از مرغ سرکنده‌ای که ۱۸ ماه زنده ماند + عکس.
پورتال پرشین وی
www.persianv.com/
یکی ازدواج های گران‌قیمت دنیا؛ ریخت و پاش های عجیب این عروس زیبای 20ساله دانشجو+ تصاویر ... رویا: پدرم خواست از ارتباط پنهانی با شاگردش دست بردارم ولی من درگیر هوس های جوانی شده بودم .... بهترین مکان هایی که آنجا دنیا را زیر پای خود میبینید +تصاویر ... یک غذای خوشمزه با مرغ و قارچ / یک غذای ایتالیایی برای میهمانیهای شیک.
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - با ارسال دانسته ها،معلومات و مطالعات جدید خود در زمینه های مختلف ... آیا می دانستید که ناخنهای دست چهار برابر سریعتر از ناخن های پا رشد می کنند. .... هیچ قومی بر قوم دیگر برتر نیست و هیچ تصویر خشنی در آن وجود ندارد . ..... در این مداد پنج صفت هست که اگر به دستشان بیاوری، برای تمام عمرت با دنیا به آرامش می رسی :
عجیب ترین عکس دنیا از مرغ چهار پا عکس - کتاب های دیجیتال
ebook.abclink.ir/عجیب-ترین-عکس-دنیا-از-مرغ-چهار-پا-عکس.html
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عجیب ترین مرغ دنیا با 4 دست و پا ... عجیب ترین مرغ دنیا ... به گزارش ایران ناز، صاحب این مرغ چهار پا ... عکس های خنده دار از .
مجله اینترنتی ببینین عجیب ترین مرغ دنیا با چهار دست و پا ...
www.bebinin.com/عجیب-ترین-مرغ-دنیا-با-چهار-دست-و-پا-عکس/
براساس گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، وجود چنین مرغی با چهار پای جداگانه باعث تعجب همگان شده است. کارشناسان در حال پیگیری چگونگی به وجود آمدن این تغییر در ...
این خانواده چهار دست و پا راه می روند +تصاویر - تاپ ناز
www.topnaz.com › سرگرمی › مطالب جالب و خواندنی
عکس از خانوده عجیب که شبیه به میمون راه میروند, خانواده عجیب, عق افتادگی ذهنی, ... عکس های جالب از جشنواره جنگ تخم مرغ! ... برخی از دانشمندان نارسایی مغزی را دلیل ۴ دست و پا راه رفتن این خانواده می دانند. ... مجردها - با یک کلیک همسر آینده خود را انتخاب کنید · دره ارواح واقعی در ایران + تصاویر · دخترها و پسرها با این مدل لباس ها خوش تیپ ...
پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda News
www.fardanews.com/
مجلس هم‌راستا با دولتی که دغدغه فرهنگ ندارد/ کمیسیون فرهنگی چهار نفر! .... بود و پس از دوازده سال دولت تک حزبی را از دست داده بود با کشته شدن دو پلیس در خانه ... به سادگی کنار هم بمونیم || حیفه که تنها بگذره روزامون | بخاطر کباب و مرغ بریون! ... بلند قامتان ایران تاریخ ساز شدند/ صعود والیبال کشورمان به رقابت های المپیک+ تصاویر.
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
درست کردن گراتن بادمجان زمان زیادی از شما نخواهد گرفت و با صرف زمان کمی می توانید یک گراتن بادمجان ... اگر ساعت ۵ شام را بخورید و تا ساعت ۱۱ دیگر دست به غذا نزنید، ممکن است گرسنگی برای ... پنج تفاوت مهم زنان و مردان در رابطه جنسی ... سوالات عجیب در مصاحبه کاری شرکت‌ آمریکایی! ... در این مکان‌ها دنیا را زیر پای خود می‌بینید ...
فلسفی | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/tag/فلسفی/
اگه از آسمون سنگ بباره، اگه این زمونه ما رو جا بزاره، حتی اگه دنیا رو ما پا بزاره ،… ... زندگی کن , دست بیفشان , بخور , بخواب و تا آنجا که ممکن است کارها را تمام و کمال پیش ... همیشه سعی کن عاشق کسی بهتر از خودت باشی تا با تو زندگی کنه نه بازی… ..... خدایا آدم خلق کردی یا تخم مرغ؟ ... عجیب است حتی رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند!
مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا + تصویر - بالاترین
www.balatarin.in/25885/مرغ-عجیب-دنیا-با-چهار-دست-و-پا-تصویر/
رسانه‌های رسمی فلسطین اشغالی از وجود مرغی با چهارپا خبر دادند که موجب شگفت‌زدگی همگان شده است.به گزارش پارس ناز، صاحب این مرغ چهار پا دراین باره یادآور شد: این.
مرغ چهار پا
https://www.webgardha.com/73748/مرغ-چهار-پا
۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مرغ چهار پا عجیب ترین عکس دنیا از مرغ چهار پا. ... وجود چنین مرغی با چهار پای جداگانه باعث تعجب همگان شده است. ... زیباترین دست سازهای بشر ...
مارِ چهار دست و پا هم کشف شد تصاویر آکا - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=مارِ+چهار+دست+و+پا+هم+کشف...تصاویر...
مارِ چهار دست و پا هم کشف شد تصاویر آکا .... آکاایران: به گزارش آکا ایران، ملکه زیبای امریکا دست به فروش تصاوير مستهجن از .... مرغ عجیب دنیا با چهار دست و پا.
آشنایی با انسان های عجیب الخلقه - شفاف
shafaf.ir/fa/news/382583/آشنایی-با-انسان-های-عجیب-الخلقه
۱۱ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این خبر شما را با انسان هایی آشنا می کنیم که مثل همه نیستن و به ... ی راه رفتن روی دو پا را به دست نیاورد و همیشه باید چهار دست و پا راه می رفت. ... شباهت‌های عجیب مشهورترین افراد دنیا+تصاویر ... قیمت مرغ در بازار 6400 تومان شد ...
عکس کودک عجیب الخلقه با 8 دست پا - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=عکس+کودک+عجیب+الخلقه+با+8+دست+پا
داستان بیماری ها و متولد شدن هایی با معلولیت های عجيب و غریب در هند همچنان ادامه دارد. ... گاه تجربه ی راه رفتن روی دو پا را به دست نیاورد و همیشه باید چهار دست و پا راه می ..... با آرد و تخم مرغ جنگ با تخم مرغ جنگ عجيب آرد و تخم مرغ در اسپانیا! + تصاویر.
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
کشورهای اسلامی را به ارائه تصویر واقعی از اسلام فراخواند. رئیس جمهور در پیام ... با به حد نصاب رسیدن آرای کلینتون برای نامزدی در انتخابات آمریکا. کلینتون عملاً ...
شعرای معاصر ایران زمین - پس لرزه های غزل
sabzevar-sher.persianblog.ir/page/10000000000
با این همه خبر به تو که فکر میکنم -یک فصل تازه ای که برایم مهمتری با این همه جدال سر ... [ چهارشنبه چهارم بهمن 1391 ] [ 5:55 ] [ عرفان صفایی/ ] [ نظر بدهید ]. باور نکن .... در ذهنتان تصویری از انسان ندارید؟ گیرم که ما .... وقتي عجيب حال و هوامان گرفته است ... دست و پا وقتی نباشد نردبان بی‌فایده است ..... من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه ...
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
براي درج نظر و مشكلات خصوصي آن را با نام مستعار درج كنيد و از نوشتن ايميل يا .... اند به آرامش ويژه اي دست پيدا مي كنند كه هرگز قابل مقايسه با اضطراب و ناآرامي روحي ..... تا بوده يا پنج تا چنان چه براي او مشكل نيست و دچار عسر و جرح نمي شود لازم است آن .... هر جا پا مي گذاشتم صداي تعريف و تمجيد بلند مي شد و همچون پتكي برسرم مي آمد و ...
چیستان کده بهترین چیستان های دنیا - انجمن وبلاگ نویسان - ...
forum.avazak.ir › ... › ×_ گپ گفتگو بین اعضا _× › مورد داشتیم
۴ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 5پست - ‏4 نویسنده
هست جهانی چنان عجیب. .... 99- آن كدام جانور است كه صبح با چهار پا ظهر با دو پا و عصر با سه پا راه مي رود؟ .... پا 127- اعداد يك رقمي 128-انگشتان دست و دهگان 129- تخم مرغ 130- اسم 131- شير 132- ... تصویر: images/smilies/biggrin.gif ...
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
تصویر گوگوش روی جلد کیهان! ... واگن‌سازان داخلی در آستانه تعطیلی - یک کارشناس حمل‌ونقل با اشاره به ضرورت توجه به تولید ملی در سال اقتصاد ... اگر سبد غذایی رمضان برای خانواده ۴ نفره را شامل ۱۰کیلو برنج، ۸کیلو مرغ، ۴کیلو گوشت، ۱بسته خرما،۲ ... در خشکسالی پولی دولت را دست گرفتیم / مشکلات واقعا جدی است و مردم باید…
مطالب جالب و خواندنی - سماتک
www.samatak.com/funny/tale
تبلیغ جالب و عجیب و غریب بانک ملی ایران · هزینه 400 میلیونی ... ماجرای زندگی زن و شوهر روسی با خرس غول پیکر + تصاویر .... آموزش سوپ مرغ و سبزیجات ... بزغاله خارق العاده ای که روی دو پا راه می‌رود + تصاویر ... مردی که ماراتن چهار روزه تماشای تلویزیون را پشت سر گذاشت ... مردی که پوست دست تاتو شده اش را به همسرش کادو داد (عکس) ...
مطالب جالب علمی
www.danestane.blogfa.com/
۲۹ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ایا می دانید جهان با سرعت شگفت آور 71 كيلومتر در ثانيه در مگابارسك در حال انبساط است ... ایا می دانید ضربان قلب مرغ مكس در هر دقيقه 1200 مرتبه است ... ایا می دانید مبتلايان به اين بيماري اغلب در اثر سكته‌هاي قلبي از دنيا مي‌روند. ..... ایا می دانید چرا گوفي روي دو پا راه ميره ولي پلوتو روي چهار دست و پا، مگه هردوشون ...
عجیب ترین ماهی دنیا که دست و پا دارد +عکس - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/fa/.../عجیب-ترین-ماهی-دنیا-که-دست-و-پا-دارد-عکس
۳۰ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عجیب ترین ماهی دنیا که دست و پا دارد +عکس ... اکسولوتل خویشاوندی نزدیکی با سمندر مکزیکی دارد، سمندر در جزیره زندگی میکند اما ... زندگی با یک کوسه چهار متری +عکس .... مرغ در آستانه ماه مبارک رمضان ارزان شد/ آرامش در بازار ماهی.
پرتال خبری واکنش
vakonesh.com/
معضلی جدید در جامعه، دخترانی با دود‌های حلقه‌ای /تصاویر ... دلیل مورمور شدن کف دست‌ و پاها چیست ... عجیب و غریب ترین سواحل دنیا ... رنگ کردن تخم مرغ به شیوه جدید ... چهار دلیل برای مصرف بیشتر عدس ...
خزيدن يا چهار دست و پا رفتن کودکان - بیتوته
www.beytoote.com/baby/hygienebaby/growth-child.html
خزيدن کودکان, چهار دست و پا رفتن کودکان,حركت به صورت چهار دست و پا به كودك شما كمك مي كند ... رفتن، يكي از دستها و پاي طرف ديگر بدن را با هم حركت مي دهد، به جاي آنكه دست و پايي را كه در يك طرف بدن قرار گرفته اند با همديگر حركت دهد. .... متن را بخوانید خودش تایپ خواهد شد/ جالب ... جواهرات زیبای بازیگران و خواننده های ایران+تصویر.
اين نوازد عجيب با ۸ دست‌ و‌ پا به دنيا آمد +عكس | رمضان 95 | ...
www.yeknet.ir/node/.../اين-نوازد-عجيب-با-۸-دست‌-و‌-پا-به-دنيا-آمد-عكس
۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یک نت پائول موکیسا نوزادی است که با ۸ دست‌وپا متولد شده است. ... اين نوازد عجيب با ۸ دست‌ و‌ پا به دنيا آمد +عكس ... چهار + چهار چند می‌شود؟ ... دانلود آهنگ جدید رضا صادقی مرغ سحر · دانلود آهنگ جدید علیرضا افتخاری مدافعان حرم · دانلود ...
نجواهای یک بغض لبریز
www.915915.blogfa.com/
می‌کشم من فقط برایش آه آی دنیا ! همیشه خرمایت بر نخیل است و دست ما کوتاه. از : قاسم صرافان ======= ... هی پا به پا نکن که بگویم سفر به خیر ... تصویـــر دلـــش بـــا کـــمک چــشمِ مسلّح .... با لهجه‌ات حسّی عجیب و مشترک دارم .... نوشته شده در چهارشنبه چهارم دی ۱۳۹۲ساعت 8:14 توسط محمد رضا| 3 نظر | ... مرغ جلدت در خیالش سوی آغوشت پرید.
"امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
همه فقها می‌گویند که اگر همراه با التذاذ باشد و یا خوف وقوع در حرام باشد قطعا جایز ... سردبیری روزنامه اطلاعات در مقطع پیروزی انقلاب، خاطره‌ای جالب از تیتر تاریخی .... جهت سرکوب قیام مردمی در ایران دست می‌زد، اما پیروزی نهایی با مردم انقلابی ایران بود. .... دنیا را برای مبارزه علیه شاه زیر پا گذاشته بود اما در ‌نهایت در دام توده‌ای‌ها گرفتار آمد.
مجله اینترنتی دلگرم | آخرین اخبار-زناشویی-سلامت و سبک ...
www.delgarm.com/
علت های صافی کف پا + عکس .... تصاویر کنسرت چارتار با حضور بازیگران و خوانندگان/اسفند 92 ... تصاویری از ماهی های زیبا و عجیب و غریب · ادامـــه... RSS .... با خشکی پوست دست در فصل زمستان چه باید کرد؟ ... چگونه یک مرغ رژیمی خوشمزه درست کنیم؟ ... تصاویر تشییع پیکر چهار شهید مدافع حرم در قم · تصاویر تشییع پیکر چهار ...
11 مورد از معروفترین دوقلوهای به هم چسبیده جهان | شگفتیها
www.shegeftiha.com › شگفتي‌هاي بدن انسان
۱۹ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - گردنبند مرغ آمين برگرفته شده از سریال محبوب و دیدنی شهرزاد با جنس استیل عالی و ... مانند بسیاری از دوقلوهای به هم چسبیده در گذشته، آن ها با این ویژگی خارق .... بر روی چهار دست و دو پایشان قرار می گیرند و همچون عنکبوتی شش پا به این سو و آن سو می روند. ... ۵ مورد از جزایر عجیب و شگفت انگیز دنیا همراه با تصاویر.
سفر به روستاهای عجیب ایران - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/.../سفر-به-روستاهای-عجیب-ایران
تصویر سفر به روستاهای عجیب ایران ... سرزمین لی‌لی‌پوت‌های ایران، با 12آبادی اطرافش، منحصر به فردترین روستای ایران ... مسلمان شیعه‌اند، کارشان دامداری و کشاورزی است؛ به سبک همه روستاییان، مرغ و خروس ... ساز و دهل می‌زدند از این‌که همزبان‌هایشان را در ایران پیدا کرده‌اند دست از پا نمی‌شناختند. ... پنج شنبه 28 اسفند 1393 ساعت 08:02.
عصر ايران
www.asriran.com/
نظرسنجی. با پخش مناجات "ربّنا"ی شجریان در ماه رمضان موافقید؟ ... کلینتون توانسته است آرای 2383 از نزدیک به 4 هزار نماینده حزب دموکرات را به دست آورد. کمپین ...
مرغ چهار پا جدیدترین پدیده غیر عادی و عجیب دنیا + عکس ...
www.goldtarh.ir/tag/مرغ-چهار-پا-جدیدترین-پدیده-غیر-عادی-و-عج/
خطای دید بامزه از دادن پول به مجسمه یک دست بزرگ. تصاویر جالب یک ... Source link. نوشته تصاویر جالب یک جهانگرد با مکان های دیدنی اولین بار در پاتوق-90،آهنگ ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,416
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7,379
  • بازدید ماه : 39,037
  • بازدید سال : 309,079
  • بازدید کلی : 4,088,857