loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 171 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (1)

 

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها

در این مطلب می‌خواهیم برخی از عجیب‌ ترین جزایر عجیب جهان را از نظر ظاهری به شما کاربران گرامی سایت پارس ناز معرفی کنیم.هیچ استاندارد یا شکل ثابتی برای جغرافیا، اقلیم و یا حتی فضای ظاهر جزایر دنیا وجود ندارد، اما جزایری با شکل و قیافه‌ی عجیب و غریب وجود دارند که همگان را شگفت‌زده می‌کنند.

 

جزیره‌ ی دی دریم

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
جزیره‌ی دی دریم که در ویت ساندی کوئینزلند استرالیا واقع شده، شبیه به یک اسب دریایی است.

 

دیواره‌ی بزرگ مرجانی سواحل کوئینزلند

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها

این بخش کوچک از دیواره‌ی بزرگ مرجانی سواحل کوئینزلند خود را شبیه به یک قلب ساخته است.

 

جزیره‌ی پنانت

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
جزیره‌ی پنانت در منطقه‌ی موربیان فرانسه شبیه به کوروکودیلی بوده که در حال خزیدن به سمت دریا است.

 

جزایر باآتول

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
جزایر باآتول مالدیو شبیه یک طرح خال خالی روی اقیانوس هند هستند.

 

جزیره‌ی تاواروآ

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها

شاید باورتان نشود، اما این جزیره وجود دارد. تاواروآ در فیجی همان‌طور که می‌بینید دقیقا شبیه به یک قلب است. جالب است بدانید که یک هتل هم میان درختان این جزیره ساخته شده است.

 

جزیره‌ی نورث میل اتول

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
نورث میل اتول در مالدیو شبیه به یک سفره ماهی کوچک است.

 

جزیره‌ی عشق

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها

جزایر قلبی تمامی ندارند. جزیره‌ی عشق در کرواسی شبیه به یک قلب شکسته است.

 

جزایر مانوکان، ماموتیک و سولوگ

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
این سه جزیره با نام‌های مانوکان، ماموتیک و سولوگ در مالزی با یکدیگر یک صورت خندان را ساخته‌اند.

 

جزیره‌ی لنگفورد ریف

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها

لنگفورد ریف در ویت ساندی استرالیا شبیه به یک ماهی کوچک دوست داشتنی بوده که در حال شنا است.

 

جزیره‌ی رودخانه ایست

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
در رودخانه‌ی ایست نیویورک سیتی یک جزیره‌ی رودخانه‌ای طبیعی وجود دارد که شبیه به یک درخت است.

 

جزیره‌ی نخل جمیرا

جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها

جزایر بالا با وجود اشکال عجیب و غریبشان در کمال شگفتی، همگی ساخته‌ی طبیعت بودند، اما این جزیره ساخت دست بشر می باشد و در امارات متحده‌ی عربی شبیه به یک درخت نخل ساخته شده است.

 

 

 


Google
تقریباً ۴۳۴٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۶ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها - پارس ناز
www.parsnaz.ir/جزایر-عجیب-جهان-نظر-شکل-ظاهری.html
جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها ،در این مطلب می‌خواهیم برخی از عجیب‌ ترین جزایر عجیب جهان را از نظر ظاهری به شما کاربران گرامی سایت پارس ناز.
تصاویر برای جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنهاگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
20 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
20 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
20 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
تصاویر بیشتر برای جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها
جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها بایگانی | تفریحی و ...
abadiyeh.ir/tag/جزایر-عجیب-جهان-از-نظر-شکل-ظاهری-آنها/
نوشته های دارای برچسب جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها. آبادیه تقدیم میکند ... بدون نظر, ۱۷/۰۳/۱۳۹۵, توسط abadiyeh007 در سرگرمی. آبادیه مینویسد رقابت ...
۱۸ معمای مرموز و حل نشده جهان !+ عکس - تالاب
www.talab.ir/fun/.../18-unsolved-riddle-mysterious-world-picture.html
به هر حال این صخره‌ها هر چه که باشند چندان محتمل به نظر نمی‌رسد که دست طبیعت خود به خود سنگ‌ها، شن‌ها و صدف‌ها را این طور منظم در ... این موجود عجیب از جلوی اتومبیل آنها به سمت دریاچه حرکت می کرد! .... شکل ظاهری عجیب‌ این جزایر شگفت انگیز (+ تصاویر).
کُـلـمـــان KOLMAN
kolmani.blogfa.com/
نوشته شده توسط کلمانی | لینک ثابت | نظر بدهید ... عجیب‌ترین جزایر دنیا از نظر شکل ظاهری دوشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۱۰ ... عجیب ترین ساختمان های جهان چهارشنبه ۱۳۹۵/۰۳/۰۵ ... را کنار زده‌اند و ظاهر متفاوت و جالبی دارند که آنها را از سایر بناهای معمول، متمایز می‌کند.
تصویر عجیب ترین جزیره های جهان - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/.../عجیب-ترین-جزیره-های-جهان
۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - خاص بودن این جزیره نه به خاطر خود که برای ساکنان قبراق و پر انرژی آن است. ... مردم این جزیره نه تنها به نسبت مردم اروپا عمر طولانی دارند که از نظر جسمی هم سالم تر هستند. .... كاربر محترم، گزارش تصویری بود به همراه عكس های جزیره ها.
5 جزیره عجیب در دنیا +تصاویر - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › سرگرمی
۲۸ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - جهان دارای عجایب بیشماری است اما این پنج جزیره از عجیب ترین مکانهای دنیا هستند که هنوز بسیاری از ابعاد آنها ناشناخته مانده است. .... در صورتي كه هيچ اثري از موج در شكل اول نيست، تازه اين بدون در نظر گرفتن شرايط زمين شناسي ... در عكس دوم هم از خانه مشخص در عكس معلومه خيلي وقت اون شكاف تكان نخورده، چون مگه ميشه ...
عجیب‌ترین جزایر دنیا از نظر شکل ظاهری – Lifestyle – لایف ...
lifestyle.ir/imported/5872/عجیب‌ترین-جزایر-دنیا-از-نظر-شکل-ظاهری/
۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - هیچ استاندارد یا شکل ثابتی برای جزایر وجود ندارد، اما جزایری با شکل و قیافه‌ی عجیب و غریب ... در ادامه می‌خواهیم برخی از عجیب‌ترین جزایر دنیا را از نظر ظاهری معرفی کنیم. ... جشنواره شقایق های «کالپوش» و استقبال گردشگران از آن.
زیبا ترین جزایر دنیا (20 عکس) - تاپ ناپ
topnop.ir › همه آلبوم ها › جهانگردی
۹ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 4846,تاپ ناپ - جدیدترین ، عجیب ترین ، جالب ترین و زیبا ترین عکسهای سراسر وب بصورت روزانه. ... ركوردي جديد در هوا كردن فانوس هاي آتشين (8 عكس) .... جزایر سلیمان کشوری در اقیانوس آرام است که اقتصاد آن بیشتر بر پایه صادرات ... جزیره سانتورینی نمای بسیار زیبایی دارد و از نظر جغرافیایی بی نظیر است که ...
مجله اینترنتی | deryoka.ir
deryoka.ir/
جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها. ... و یا حتی فضای ظاهر جزایر دنیا وجود ندارد، اما جزایری با شکل و قیافه‌ی عجیب و غریب وجود دارند که همگان را شگفت‌زده می‌کنند.
عجیب ترین آسمان خراش های دنیا (عکس - آشیانه من
bahramm93.persianblog.ir/post/825/
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - طراحی و ساخت مثلث شکل ای سازه ظاهری عجیب به آن داده است. .... روباه ها در ژاپن+تصاویر(۱) عجیب‌ترین جزایر دنیا از نظر شکل ظاهری(۱) عکسهای زیبا و ...
سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
pglink.ir/
جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها. در این مطلب می‌خواهیم برخی از عجیب‌ ترین جزایر عجیب جهان را از نظر ظاهری به شما کاربران گرامی سایت پارس ناز معرفی کنیم.
مم ه اینستا
macho.ir/search/?q=مم+ه+اینستا
... از ممنوعیت خرید و فروش هر گونه سلاح گرم برای کاربران شبکه های اجتماعی فیس بوک و اینستاگرام در سراسر جهان خبر داد. ... جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها.
عجایب چهارگانه ترسناک ایران - بیتوته
www.beytoote.com/iran/wonders/wonder2-horror1-iran.html
وحشتناک ترین مناطق گردشگری ایران ترسناک ترین مناطق ایران عجیب ترین مناطق ... زیدی درباره‌ی جنگلی که از آن صدای جیغ به گوش می‌رسد نیز گفت: در جنوب شهر مشهد، یک جنگل کنار روستایی قرار دارد. ... که البته داخل مرز پارک است و زیر نظر سازمان حفاظت محیط‌ زیست اداره می‌شود. ..... شخصیت ماهی‌ها بر شکل ظاهری آنها تاثیر می‌گذارد ...
با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید - زومیت
www.zoomit.ir/2014/7/17/12655/top-10-unusual-beaches/
۲۶ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آشنایی به ده ساحل عجیب و غیر معمول در اقصی نقاط جهان - زومیت. ... سواحل سفید و نرم و دریای گرم و شفاف اغلب آن چیزی است که همه آرزویش را ... در واقع اینجا یکی از مهیج‌ترین نقاط مجموعه‌ی جزایر بِلریک (Balearic)، به شمار می‌رود. ... که شکل و ظاهری کاملا متفاوت بدان بخشیده، به چنین شهرتی دست یافته است. ... ارسال نظر.
راز مثلث برمودا فاش شد + تصاویر - نمناک
namnak.com/8975-راز-مثلث-برمودا.html
سالهاست که راز مثلث برمودا به یکی از مسائل حل نشده در جهان تبدیل شده و ... در ناحیهٔ غربی اقیانوس اطلس شمالی و در حد فاصل جزایر برمودا، سواحل فلوریدا و پورتوریکوست ... علت شکل گیری این گودالها احتمالات فراوانی را مطرح می کنند، معمای پیدایش آنها و ..... به نظر من موجودات فرازمینی وجود دارن اما در مثلث بر مودا نیستن مثلث برمودا یک ...
ویژگی های ظاهری نژاد آریایی
artiyas1986.blogsky.com/german
german - ویژگی های ظاهری نژاد آریایی - نژاد شناسی را با نژاد پرستی اشتباه نگیریم ... 1- ژرمن های اسکاندیناویایی‌ ( شامل سوئدی‌ها، نروژِی‌ها، دانمارکی‌ها، جزایر فارویی‌) ... در مورد ریشه نام ژرمن دو نظر مختلف وجود دارد که به آنها می پردازیم ... گذاری گرمن بر ای ژرمن ها شاید به خاطر شباهت عجیب انها به یکدیگر به خاطر موهای طلایی و چشمان رنگی ...
فروش عجیب ترین جزیره های دنیا+تصاویر
www.asrkhabar.com/fa/news/.../فروش-عجیب-ترین-جزیره-های-دنیاتصاو...
این جزیره ها که زندگی و مالکیت در آن همچون پادشاهی در یک کشور است، در اقصی نقاط دنیا ... عجیب ترین و جالب ترین جزیره های دنسا به فروش گذاشته شده اند. ... منفجره استفاده می شده است که البته امروز ممکن است شکل پادگانی داشته باشد اما کاملا ... ولی اگه میشه جزایر عجیب همراه با ویژگیهای درونی ان را کامل توضیح دهید... نام: ایمیل: * نظر: ...
مجله خبری روز - که
www.irannaz.com/news_cats_19.html
خبر,اخبار روز,اخبار جهان,اخبار ایران,خبری,خبر جدید,خودکشی,قتل,آتش سوزی,دستگیری,زندانی,دار,طناب دار,تجاوز,تجاوز جنسی,سارق,دزد,قاچاقچی ... ابزار بسیار عجیب داعش برای شکنجه زنان! ... فروش فرچه توالت با عکس هیلاری کلینتون روی آن (عکس) ... شهرام جزایری و همسر و فرزندش در رستوران (عکس) .... نظر شما در باره این عکسها چیه ؟
آداب و رسوم عجیب و غیراخلاقی سکس در جهان! | ریتساس|Rytsas ...
rytsas.com › سلامت › روابط جنسی
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب بعضی از آداب و رسوم عجیب و غیر اخلاقی سکس و روابط جنسی در میان ملل و فرهنگ‌‌های مختلف ... عجیب‌ترین جزایر دنیا از نظر شکل ظاهری ...
عجیب‌ترین جزایر دنیا از نظر شکل ظاهری - sagacity آرشیو ...
smphysic-bs.sagacity.ir/page-1522486.html
هیچ استاندارد یا شکل ثابتی برای جغرافیا، اقلیم و یا حتی فضای ظاهر جزایر دنیا ... لمس آن ساعت روشن و نمایان خواهد شد. ... و یا حتی فضای ظاهر جزایر دنیا وجود ندارد، اما جزایری با شکل و قیافه‌ی عجیب و غریب وجود دارند که همگان را شگفت‌زده می‌کنند. در ادامه می‌خواهیم برخی از عجیب‌ترین جزایر دنیا را از نظر ظاهری به شما دوستان معرفی کنیم.
عجیب ترین گیاهان شگفت انگیز بر روی زمین | شگفتیها
www.shegeftiha.com › شگفتي‌هاي طبيعت
۱۷ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - معرفی گیاهان عجیب و شگفت انگیز بر روی زمین همراه با تصاویر جالب آنها. ... روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل ... زنبق بدبو به عنوان بزرگترین گل در جهان شناخته می شود و قطر گل آن به ... شکل ظاهری آن به هشت پایی غول پیکر شباهت دارد.
خطای دید یا حقه خیاطان؛ ماجرای لباسی که خبرساز شد - دیجیاتو
digiato.com/article/2015/02/.../خطای-دید-یا-حقه-خیاطان؛-ماجرای-لباسی-که...
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - McNeill که گروه موسیقی اش در مراسم عروسی دوستش در یکی از جزایر اسکاتلند ... از آن زمان بود که اختلاف نظر در مورد رنگ لباس یاد شده شکل گرفت و تصمیم ... دایره ای و مخروطی شکل است که ظاهری بافت مانند به قسمت رنگی چشم می بخشند. ... موجودات عجیب: زیباترین اسفنج دنیا که طعمه هایش را سلول به سلول از هم می دَرَد.
عجیب ترین جزیره های جهان + عکس - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir/fa/news/5372720/عجیب-ترین-جزیره-های-جهان-عکس
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب شما را با دو جزیزه متفاوت از لحاظ ظاهری آشنا میکنبم. ... داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در سرتاسر جهان جزیره های زیادی وجود ...
شورای شهر کبودراهنگ - عجیب ترین بازارهای سنتی دنیا
gh-babaei.blogfa.com/post/57
بنابر این وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی رسد. ... بازارهای پاکستان به شکل کاملا سنتی اداره می شود و از لحاظ شکل ظاهری به بازارهای ایران بسیار شبیه ...
گران‌ترین و مجلل‌ترین جزایر شخصی جهان (+عکس) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › بین الملل
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گذراندن تعطیلات یا ماه عسل در گران‌ترین جزایر شخصی جهان تجربه‌ای خاص و به یاد ماندنی ... امکان شنا در اطراف صخره‌های مرجانی و آب‌های کم عمق این جزیره آن هم با لوله تنفسی امکان ... جزیره ظاهری متفاوت از سایر جزایر شخصی جهان دارد. ... سرگرمی‌های ماجراجویانه‌ای به شمار می‌آید که برای مسافران جزیره در نظر گرفته شده است.
نامگذاری عجیب ایرانی ها برای گیاهان! - خبرگزاری مهر | اخبار ...
www.mehrnews.com/news/.../نامگذاری-عجیب-ایرانی-ها-برای-گیاهان
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شاید دلیل انتخاب این اسم عجیب، درازی برگهای آن باشد. ... و اینکه چرا به این نام معروف شده از نظر پیشینیان ما ظاهری شبیه کفشهای بانوان داشته است.
جام نیوز :: JamNews - تصاویری عجیب از اسرارآمیزترین ...
jamnews.ir/detail/News/277985
۲۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - جدیدترین ابراز نظر احمد خمینی درباره انتخابات/ عکس ... داستان جزیره ای پر از اسرار که هم خود داستان و هم اقتباس های تصویری آن ... موآی‌ها دارای ظاهری متحدالشکل می‌باشند که در کناره تمام ساحل بر پا شده‌اند و نشانگر اعمال حکومت مرکزی می‌باشد. ... از گردشگران جهان یک منطقه راز آلود از جانوران و گیاهان عجیب و غریب است.
جزیره ایستر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/جزیره_ایستر
جزیره ایستر به ویژه بخاطر تندیس‌های ۴۰۰ ساله عجیب باستانی خود معروف است. به این ... ساکنان اولیه این جزیره به نظر می‌رسد که از غرب و از جزایر مارکوس آمده‌اند. ... موآی‌ها دارای ظاهری متحدالشکل می‌باشند که در کناره تمام ساحل بر پا شده‌اند و ... این جزیره تقریباً مثلثی شکل است و مساحت آن ۶/۱۶۳ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۷۹۱/۳ دارد.
ساموئی - دلتابان
www.deltaban.ir/agency-city-71-ساموئی
غواصی یکی از پرطرفدارترین سرگرمی ها در سامویی و جزایر اطراف آن است و تمام امکانات این ... صخره های پدربزرگ و مادربزرگ در مجاورت ساحل لامایی نشانگر شوخ طبعی عجیب ... هرچند دور شدن از سواحل زیبای اینجا کمی مشکل به نظر می رسد ولی سایر جاذبه های ... است که به دلیل شباهت شکل ظاهری آن به لاک پشت می باشد و تصادفاً جزیره مکان ...
عجیب ترین بازارهای سنتی جهان !
www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid=934&articleID...
بازارهایی که بوی ادویه تازه و مخصوص هندی از هر سوی آن به مشام می‌رسد. بازار واژه‌ای ... بنابر این وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی رسد. ... بازارهای پاکستان به شکل کاملا سنتی اداره می‌شود و از لحاظ شکل ظاهری به بازارهای ایران بسیار شبیه است.
بازارهای عجیب و غریب دنیا +عکس - تبیان
www.tebyan.net/newmobile.aspx/index.aspx?pid=934&articleID...
بازار واژه‌ای فارسی است که ریشه آن در زبان پهلوی است، به معنای مکان قیمت‌ها اما ... بنابراین وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. ... بازارهای پاکستان به شکل کاملا سنتی اداره می‌شود و از لحاظ شکل ظاهری به بازارهای ایران بسیار شبیه است.
شگفت انگیزترین جزیره در جهان+ عکس - تابناک با تو
tabnakbato.ir/fa/news/17147/شگفت-انگیزترین-جزیره-در-جهان
۱۶ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نکته جالب در مورد جزیره ی عجیب ایستر ، مجسمه‌های سنگی و غول پیکرش هستن، که دور تا دور ساحل به خط ایستادن. ... از نظر ظاهری تقریبا شبیه به هم هستن، ولی ارتفاع و وزن متفاوتی دارن، ... عجایب سرزمین «جزایر سلیمان» و مردمان آن.
عجیب ترین شغل های جهان را بشناسید + عکس
www.24onlinenews.ir/news-33587.aspx
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با این حال مشاغل جالب و عجیب بسیاری هم در جهان وجود دارد که بعضی حاضرند با ... این مشاغل شاید در نظر افراد بسیاری خسته کننده یا تکراری باشد اما ... ها را به خوبی تشخیص دهند معمولآ وظیفه کنترل کیفیت ظاهری شکلات ها را بر عهده دارند. ... شاید برای بسیاری از ما سفر به جزایر خوش آب و هوا و گذراندن تعطیلات در آن ها ...
بازارهاي عجيب و غريب دنيا +عکس - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/39384/بازارهاي-عجيب-و-غريب-دنيا-عکس
۱۰ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بازارهاي عجيب و غريب دنيا +عکس بازار،بازارهای خارجی،بازارهای دنیا،بازارهای معروف،سفر،گردشگری. ... بنابراین وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. ... شکل اداره این بازارها کاملا سنتی بوده و اگرچه شکل ظاهری برخی از آنها ...
بازارهای عجیب و غریب دنیا | ایران آنکارا
www.iranankara.com/بازارهای-عجیب-و-غریب-دنیا-عکس/
۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بنابراین وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. ... بازارهای پاکستان به شکل کاملا سنتی اداره می‌شود و از لحاظ شکل ظاهری به بازارهای ایران ...
عجيب ترين بازارهاي سنتي دنيا - راسخون
rasekhoon.net › ... › رسانه › سینما › عجيب ترين بازارهاي سنتي دنيا
بنابراين وجود اين بازارهاي شناور در اين کشور دور از ذهن به نظر نمي رسد. ... ده ها هزار ايراني هر سال به شوق ديدار کعبه به سوي جزيرة العرب مي روند و در راه بازگشت از ... شکل اداره ي اين بازارها کاملاً سنتي بوده، هرچند شکل ظاهري بعضي از آن ها به تقليد از ...
بازارهاي عجيب و غريب دنيا +عکس | بویر نیوز
boyernews.com/18588/بازارهاي-عجيب-و-غريب-دنيا-عکس/
۱۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بنابراین وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. ... بازارهای پاکستان به شکل کاملا سنتی اداره می‌شود و از لحاظ شکل ظاهری به بازارهای ایران ...
عجیب ترین بازارهای سنتی دنیا ( + عکس)
www.taknaz.net/news_detail_18847.html
بنابر این وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی رسد. ... شکل اداره این بازارها کاملا سنتی بوده و اگرچه شکل ظاهری برخی از آنها به تقلید از بازارهای غربی ساخته ...
عجیب ترین بازارهای سنتی جهان +تصویر - بانکی دات آی آر
banki.ir/ads/5264-عجیب-ترین-بازارهای-جهان-تصویر
بنابر این وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی رسد. ... بازارهای پاکستان به شکل کاملا سنتی اداره می شود و از لحاظ شکل ظاهری به بازارهای ایران بسیار شبیه است. ... دهها هزار ايراني هر سال به شوق ديدار كعبه رو به سوي جزيره العرب مي نهند و در راه ...
عجیب ترین ساختمان های دنیا - کارناوال
karnaval.ir/weird-buildings-world-top10/
۱۸ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - در ادامه می خواهیم ۱۰ تا از برترین ساختمان های عجیب و غریب از نظر معماری ... ها – که سطحی ناصاف و غیر صیقلی دارند می توان شکل تقریبی آسمان خراش هایی .... نمای ظاهری آن بیننده را به یاد خانه سنگی فلینت‌ستون انداخته و همین ویژگی ...
۱۰ ایستگاه راه‌آهن جالب جهان! | عجیب‌ترین
www.ajibtarin.com › ساختمان و پل و مجسمه و سازه
۱۸ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - (۲) نظر. ۵۲۲ مشاهده. بسیاری از مسافران قطارها را دوست دارند. راحت‌بودن، ... این ایستگاه که نمای ظاهری آن در ابتدا چهره یک کاخ مجلل را در منظر چشم مردم ... این ایستگاه از چهار پایانه قطار تشکیل شده که همه آن‌ها از یک شکل و طرح پیروی کرده‌اند.
بهترین ها
jahanbehtarinha.mihanblog.com/
... عجیب‌ترین جزایر دنیا از نظر شکل ظاهری · تصاویری از دلهره آورترین پُل شیشه ای جهان ... محدود نمی شود بلکه مسائلی هم هست که بعضی از والدین از بیان آنها امتناع می کنند. ... دیدن بنا های عجیب و غریب جهان کنجکاوی های جالبی را در کاربران ایجاد میکند.
مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال خبری و سبک زندگی
www.iranstyle.ir/
در زیر مواد لازم و طرز تهیه آن توضیح داده شده است: مواد لازم : برای ۴ تا ۶. ... خالكوبی‌ پادشاه هخامنشی روی دست "محسن بنگر" +عكس سلفی محسن بنگر با دخترش ... +تصاویر در روزی که به نظر می رسید عبور از حسرت 52 ساله غیبت در المپیک بهانه خوبی برای یک خوشحالی ملی باشد. ..... +عکس · هدف دیدار علی پروین با شهرام جزایری چه بود؟
بازارهاي عجيب و غريب دنيا +عکس - ملکانهملکانه
www.molkaneh.com/بازارهاي-عجيب-و-غريب-دنيا-عکس/?print=1
بازار واژه‌ای فارسی است که ریشه آن در زبان پهلوی است، به معنای مکان قیمت‌ها اما ... بنابراین وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. ... بازارهای پاکستان به شکل کاملا سنتی اداره می‌شود و از لحاظ شکل ظاهری به بازارهای ایران بسیار شبیه است.
بروزترين مقالات و مطالب - عجيب ترين بازارهاي سنتي جهان + عكس
www.maghalat-elmi.blogfa.com/.../عجيب-ترين-بازارهاي-سنتي-جهان-عك...
بروزترين مقالات و مطالب - عجيب ترين بازارهاي سنتي جهان + عكس - مطالب علمي،پزشكي،آموزشي،كاربردي ... بنابر این وجود بازارهای شناور در آن دور از ذهن به نظر نمی رسد.
تصاویر جالب از تمرین راهبان در معبد شائولین - عجایب جهان
7ww.ir/1286/تصاویر-جالب-از-تمرین-راهبان-در-معبد-شائ.html
واژه شائولین در زبان لاتین به "هنر های ظاهری رزمی چینی" ترجمه شده است. ... به قلم: امير حسين; ۴ فروردین ۹۳; ۲۷ نظر; 4,682 ... یکی از زیباترین جزایر دنیا یعنی لانتائو متعلق به این کشور است. هنگ کنگ را خانه‌ی فرودگاه‌ها ... تمام حقیقت دنیا تمرکز بر قدرت آدمی و درک و کشف آن هست،با علمه و هنر یا حتی ورزش میتوان به این قدرتها پی برد
علائم ظهور امام زمان(ع) چیست؟/ آیا این علائم را می توان بر حوادث ...
fa.abna24.com/cultural/archive/2014/10/02/641916/story.html
۱۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اما آن تقسیم بندی نشانه های ظهور که ریشه در روایات دارد و اهل بیت(ع) آن را فرموده اند ... روایات دجال را به همان شکل ظاهری آن بفهمیم و اخذ کنیم قابل التزام نیست ... ابـنا: علامت های حتمی ظهور که بیان کردید آیا اهل سنت هم در این موارد اتفاق نظر دارند یا مسئله اختلافی است؟ ..... از استعمار کارهای عجیب و غریب تر از این دیده ایم.
عجیب ترین جزیره های جهان + عکس - دولت بهار
www.dolatebahar.com/view/175216/-عجیب-ترین-جزیره-های-جهان-عکس
۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - باشگاه خبرنگاران: در سرتاسر جهان جزیره های زیادی وجود دارد، بعضی از این جزیره های زیبا بسیار معروف هستند و سالانه میزبان تعداد زیادی از ... دولت بهار: در این مطلب شما را با دو جزیزه متفاوت از لحاظ ظاهری آشنا میکنبم. .... 50 نظر (فعال: 46 ، در صف انتشار: 0، غیره: 4), باهنر: با احمدی نژادی ها شوخی نداریم، آنها خط قرمزند!
استادیوم‌های عجیب دنیا +عکس - صفحه نخست
lahzenews.ir/fa/news/14491/استادیوم‌های-عجیب-دنیا-عکس
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مکان‌هایی عجیب که در آن‌ها رقابت‌های ورزشی برگزار می‌شود. 1. استادیوم شهر براگا ... جایگاه تماشاگران ورزشگاه مومباتو آفریقای جنوبی ظاهری عجیب دارد. برخی از قسمت‌ها ... ورزشگاه توفتیر در جزایر فروئه در کنار دریا و کوه واقع شده است. این استادیوم ... جولان خودروهای پلاک دولتی در بوشهر+عکس (۱ نظر) · انتصاب جدید در ...
جستجوهای مربوط به جزایر عجیب جهان از نظر شکل ظاهری آنها

معما های حل نشده جهان

معمای عجیب جنازه در عکس

عکس های مرموز

جواب معمای جنازه در عکس

معما های عجیب با جواب

جواب معمای عجیب جنازه در عکس

معماهای حل نشده ریاضیات

مسائل حل نشده جهان
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط طراحی سایت در تبریز در تاریخ 1395/03/18 و 10:35 دقیقه ارسال شده است

مممنون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 188
  • آی پی دیروز : 238
  • بازدید امروز : 1,377
  • باردید دیروز : 1,577
  • گوگل امروز : 19
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 5,956
  • بازدید ماه : 56,480
  • بازدید سال : 326,522
  • بازدید کلی : 4,106,300