loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 264 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

 

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

مجموعه : اخبار سینما

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

دیروز و امروز ستاره های ایرانی عکس

به گزارش مجله خبری پارس ناز ،البته باید اعتراف كرد كه این عبور زمان همیشه هم باعث از قیافه افتادن نمی‌شود كه اتفاقا برعكس درباره آقایان شرایط متفاوت است. قدیمی‌ترها همیشه می‌گفتند مردها هر چه سن‌شان بالاتر برود، قیافه‌شان هم بیشتر جا می‌افتد كه خب، پر بیراه نگفته‌اند.

 

روزها می‌آیند و می‌روند بدون اینكه دقیقا متوجه شویم زمان به چه سرعتی می‌گذرد. فقط یك روز به خودمان می‌آییم و می‌بینیم كه موهای شقیقه سفید شده، پوست صورت كمی افتاده، خط‌های روی پیشانی عمیق‌تر شده و خلاصه كه زمان ردپایش را روی صورت‌مان گذاشته است؛

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

برای‌تان نمونه‌های عینی خواهیم آورد كه باورتان شود گذر روزها گاهی چهره‌ها را بهتر و البته جذاب‌تر هم خواهد كرد. این اتفاق را در صورت ستاره‌هایی كه قطعا جای محكمی در قلب‌تان دارند، مشاهده كنید. دیروز و امروزشان را ببینید و خودتان به قاضی بروید.

 

رضا كیانیان

موهای جوگندمی عجیب به رضا كیانیان می‌آید؛ البته باید گفت صورتش نسبت به گذشته پرتر شده كه خب، این هم از مزایای وزن اضافه كردن است ولی رضا كیانیان در حال حاضر اضافه وزن ندارد و اگر نسبت به گذشته وزنی روی وزن آورده قطعا به چهره‌اش نشسته و او را خیلی بهتر از قبل كرده است.

 

خط و خطوط روی صورتش هم اتفاقا او را جاافتاده‌تر می‌كند. به زبان ساده‌تر جذبه بیشتری به چهره‌اش می‌دهد. خیلی‌ها معتقدند رضا كیانیان به لحاظ ظاهری شباهت‌های‌ ریزی به آل‌پاچینو دارد.

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

دیروز و امروز ستاره های ایرانی

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

 

مهران مدیری

او یك جوان تركه‌ای كاملا معمولی بود كه چهره‌ای كاملا عادی داشت. مهران مدیری اما هرچه جلوتر آمد، بیشتر تغییر كرد و این تغییر آنقدر خوب و مثبت بود كه روزگاری در همین نزدیكی‌ها او را روی بیلبوردهای تبلیغاتی نشاند كه جدا از حرفه خودش بابت استایل و قیافه‌اش بود.

 

باز هم نباید نقش موهای جوگندمی و چند كیلویی اضافه‌تر را در این بین نادیده گرفت. مهران مدیری یكی از خوش‌قیافه‌های زمان خودش است. شاید هیچ‌كس یادش نرود روزی را كه در جشنواره فیلم روی صحنه رفت و پشت میكروفن گفت: خدا به بعضی‌ها هم قد می‌دهد و هم قیافه! اتفاقا منظورش خودش بود و خب، حرف حق هم جواب ندارد.

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

 

عباس كیارستمی

آنچه همیشه از عباس كیارستمی به یاد داریم، یعنی از همان سال‌های جوانی‌اش عینك بزرگی است با قاب و فریم تیره كه البته همچنان به همان قوت خودش باقی است. با این حال این روزها كجا و آن روزها كجا.

 

آنچه این روزها می‌بینیم نمونه خوش‌تیپ شده كارگردان كاربلد و البته محبوب سینماست. او تیپ خاصی دارد و خوب می‌داند با استایل‌های ویژه چطور این خوش‌تیپی را ارتقا دهد. عباس كیارستمی هم از جمله كسانی است كه گذر زمان به چهره‌اش ساخته و او را بهتر از دوران جوانی‌اش كرده است.

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

 

همایون ارشادی

آقای ارشادی این روزها مو سفید كرده و وقتی در جزییات صورتش دقیق می‌شوید، می‌توانید خیلی راحت رد میانسالی را در چهره‌اش پیدا كنید. به نظر می‌رسد تعقیب و گریز میانسالی در آقای همایون ارشادی خیلی ساده اتفاق افتاده است.

 

او میانسال شده اما یك میانسال خوش‌تیپ كه قطعا به نسبت روزهای جوانی‌اش یك سیر صعودی ظاهری را تجربه كرده است. این مرد خوش‌تیپ در حال حاضر یكی از بازیگران بین‌المللی كشورمان هم است.

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

 

فرامرز قریبیان

شما كدام دوران را می‌پسندید؟ فرامرز قریبیان جوان یا فرامرز قریبیان پا به سن گذاشته؟ تردیدی وجود ندارد كه گزینه دوم طرفداران بیشتری دارد؛ البته كه آقای قریبیان جوان برحسب زمان خودش استایل به‌روزی داشته اما این دلیل نمی شود كه روند رو به رشد چهره‌اش با بالا رفتن سن به چشم نیاید.

 

چهره جدی و گاهی اخموی او حسابی از گذشته متفاوتش كرده است. باید اعتراف كرد جذبه صورتش او را ویژه می‌كند و در نهایت هم در میان خوش‌تیپ‌ترین بازیگران پا به سن گذاشته زمان فعلی قرارش می‌دهد.

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

 

دانیال حكیمی

این روزها دیگر خبری از آن جوان لاغر‌اندام مو مشكی نیست كه نقش عاشق دلباخته كم‌سن و سال را برازنده‌اش می‌كرد. حالا محاسنی سفید كرده و استایلی متفاوت به هم زده است او  اخیرا در فیلم‌ها و سریال‌های پلیسی اكشن زیاد دیده شده كه این خودش می‌تواند نشان از بدن آماده اش  برای فعالیت‌های فیزیكی سنگین داشته باشد.

 

در قامت یك بازیگر حرفه‌ای، به نظر می‌رسد دانیال حكیمی ورزش را از برنامه‌اش حذف  نمی‌كند و حسابی مراقبت سلامتی‌اش است. چهره این روزهای او قطعا و حتما جذاب‌تر از دورانی است كه حسابی جوان‌تر از اینها بود.

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

 

محمدرضا شجریان

استاد بی‌بدیل آواز ایران اگرچه این روزها در بستر بیماری است اما حتی محمدرضا شجریان با شرایط فعلی‌اش هم یك جای قطعی در فهرست هنرمندان خوش تیپ  میانسال ایرانی دارد. محمدرضا شجریان دوران جوانی، با محمدرضا شجریان میانسال چقدر تفاوت دارد؟ وقتی ملاك ظاهر باشد،

 

شك كنید استاد این روزها بسیار خوش‌تیپ‌تر و جذاب‌تر از روزهای جوانی است. خط و خطوطی كه بر چهره‌اش نشسته او را خوش‌تیپ‌تر از گذشته‌اش كرده است. خوش‌تیپی‌ای كه البته با استایل شیك‌پوش آقای شجریان به بهترین شكل ممكن نمود پیدا می‌كند.

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

 

مهدی هاشمی

چه كسی بازی بی‌نظیر او را در سلطان و شبان فراموش كرده؟ همان روزهای جوانی كه به اوج رسید. حالا چه كسی چهره آن زمانش را فراموش كرده است؟ وقتی پای مقایسه چهره جوانی و حال به میان می‌آید چه كسی می‌تواند منكر كفه سنگین ترازو در روزهای میانسالی شود؟

 

مهدی هاشمی كه این روزها هفتمین دهه زندگی‌اش را می‌گذراند، كاملا قبراق و سرحال است؛ آن هم با صورتی كه اثری از آثار پیری در آن دیده نمی‌شود. اینجاست كه می‌گویند سن فقط یك عدد است؛ البته بد نیست بدانید از گوشه و كنار خبر می‌رسد آقای هاشمی حسابی اهل ورزش است و چه بسا همین مساله رمز جوانی او در هفتمین دهه زندگی‌اش باشد.

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)

 

 

 

 

 


Google
تقریباً ۷۰۶٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۱ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
تصاویر برای دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)
18 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)
18 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)
17 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)
21 ساعت قبل
تصاویر بیشتر برای دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)
دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس) - پارس ناز
www.parsnaz.ir/دیروز-و-امروز-ستاره-های-ایرانی-عکس.html
دیروز و امروز ستاره های ایرانی عکس ، به گزارش مجله خبری پارس ناز ،البته باید اعتراف كرد كه این عبور زمان همیشه هم باعث از قیافه افتادن نمی‌شود كه ات.
دیروز و امروز ستاره های ایرانی عکس
nazbid.ir/post/?q=دیروز+و+امروز+ستاره+های+ایرانی+عکس+
ديروز و امروز ستاره هاي ايراني عکس به گزارش مجله خبری پارس ناز ،البته باید اعتراف كرد كه این عبور زمان همیشه هم باعث از قیافه افتادن نمی‌شود كه اتفاقا برعكس ...
دیروز امروز ستاره های ایرانی عکس - فان بید
www.funbid.ir/search/?q=دیروز+امروز+ستاره+های+ایرانی+عکس
دیروز امروز ستاره های ایرانی عکس. تصویر نجومی روز ناسا. یک ستاره چقدر می‌تواند بزرگ شود؟ تخمین‌هايی که با استفاده از فاصله، روشنایی و مدل‌هاي استاندارد خورشیدی ...
آبادیه تقدیم میکند :دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس) | ...
abadiyeh.ir/آبادیه-تقدیم-میکند-دیروز-و-امروز-ستاره/
۹ ساعت پیش - دیروز و امروز ستاره های ایرانی عکس. به گزارش مجله خبری آبادییه ،البته باید اعتراف کرد که این عبور زمان همیشه هم باعث از قیافه افتادن نمی‌شود که ...
دیروز و امروز متفاوت ستاره قدیمی سینمای ایران +(تصاویر) - ...
fararu.com/.../دیروز-و-امروز-متفاوت-ستاره-قدیمی-سینمای-ایران-تصاوی...
۲۲ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ثریا حکمت بازیگر قدیمی سینما و تلوزیون پس از یک دوران طولانی دوری از هنر و دست و پنجه نرم کردن با مشکلات با ظاهری متفاوت در جمع خبرنگاران ...
اخبار،اخبار هنرمندان،اخبار بازیگران،خبرهای دنیای فرهنگ و هنر ...
www.beytoote.com/news/cultural-news/
دیروز و امروز ستاره ها / تصاویر .... فرهادی: زدن برچسب سیاه نمایی به فیلم های ایرانی ناشی از خودباختگی و خودشیفتگی همزمان است/ ... نیکی کریمی در صحنه فیلمبرداری «سرزمین کهن» / عکس ... ستاره های افسرده؛ از «کاترین زتا جونز» تا «هالی بری» ...
ديروز و امروز ستاره ها +عکس
leamonsoda.rozblog.com/post/457
۲ ساعت پیش - دیروز امروز ستاره های ایرانی عکس - سایت تفریحی فان بید www.funbid.ir/search/?q=دیروز+امروز+ستاره+های+ایرانی+عکس در قسمت پایین عکس و ...
عکس های بازیگران - نازوب
www.nazweb.ir/news_cats_2.html
عکس بازیگران،تصاویر بازیگران زن ایرانی و خارجی،بازیگران مرد ایرانی،هنرمندان،بازیگران پیشکسوت،بازیگران ... عکس های داغ بازیگران خارجی و ستاره های معروف جهان (1) · حیرت همگان از لباس .... تفاوت خنده دار الگوی جوانان امروز با دیروز / تصویری.
جام جم ورزش - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sport/
تصویر کی روش با کسی شوخی ندارد / رضایتنامه من میلیاردی است / به ایران بر. علیرضا جهانبخش در ... تصویر رقابت های انتخابی المپیک / استرالیا باخت، کانادا به المپیک صعود کرد ... تصویر هدف گذاری من حضور در لالیگاست / نمی خواهم ستاره باشم ... صفحه نخست روزنامه های ورزشی امروز شانزدهم خردادماه را اینجا ببینید. ... دیروز 14:25.
دیروز و امروز زیباترین زن دنیا (عکس) | دانلود قدیم
old1download.ir/دیروز-و-امروز-زیباترین-زن-دنیا-عکس/
عکس های بازیگران زن ایرانی قبل و بعد از جراحی زیبایی مجری زن معروف تلوزیون از دیروز ... ۱۳ آبان ۱۳۹۴ ۱۸ ا کتبر ۲۰۱۵ ستارگان دهه ۷۰ سینمای جهان، از دیروز تا امروز.
بازی های آسیایی: عکس های مدال آوران دیروز و امروز ایران | طرفداری
www.tarafdari.com/.../بازی-های-آسیایی-عکس-های-مدال-آوران-دیروز-و-امروز...
بازی های آسیایی: عکس های مدال آوران دیروز و امروز ایران · بازی های ... طرفداری- عکس هایی از افراد ایرانی که دیروز و امروز موفق به کسب مدال شده اند، در مراسم اهدای مدال آن ها.
عکس های بازیگران جذاب هالیوود امروز و دیروز آنها - که
www.irannaz.com/pictures-of-attractive-actresses-in-hollywood-today-an...
بی شک دیدن تصاویر ستاره های هالیوود که در اثر مرور زمان تغییر کرده‌اند برای همه جالب است و البته جالب تر اینکه بعضی از آنان برخلاف قانون طبی عکس. ... پیش بینی مسابقات فوتبال ایران و جهان .... عکس های بازیگران جذاب هالیوود امروز و دیروز آنها.
Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
sporttv.ir/
۱۳۹۵/۰۳/۱۸ ۱۰:۲۷وزنه بردار فوق سنگین ایران: مشکل پایم با فیزیوتراپی برطرف می ... ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ ۱۶:۰۰گزارش FIVB: ایرانی های در حال پیشرفت با لوزانو چهارچشمی مراقب ... ۱۳۹۵/۰۳/۱۶ ۱۶:۲۶حمیدی: تیم ملی یک جاهایی لنگ می زند-با ستاره ها نه، باجوان تر ها به .... ۱۳۹۵/۰۳/۱۸ ۰۱:۰۰یورو 2016؛ خنده جالب رونالدو در تمرین تیم ملی پرتغال (عکس) ...
تصویر دیروز وَ امروز ستاره ها - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/culture-art/دیروز-امروز-ستاره.html
۱ روز پیش - خوش تیپ، پیش کسوت سینما تایتانیک؛ از دیروز تا امروز باید اعتراف ... برای تان نمونه های عینی خواهیم آورد که باورتان شود گذر روزها گاهی چهره ها را بهتر و ... فعلی اش هم یک جای قطعی در فهرست هنرمندان خوش تیپ میانسال ایرانی دارد.
پایتخت - ستاره های امروز والیبال ایران را بشناسید/عکس
www.paytakhtpress.ir/fa/.../ستاره-های-امروز-والیبال-ایران-بشناسید-عک...
۸ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ستاره های امروز والیبال ایران را بشناسید/عکس ... تیم روی دوش او است در بازی مقابل استرالیا مجتبی میرزاجانپور و عادل غلامی بهترین های ایران بودند. ... لوزانو 20 بازیکن والیبال ایران برای صعود به المپیک را مشخص کرد. امروز. ديروز.
خبرهای ورزشی | خبر فارسی
khabarfarsi.com/خبر_ورزشی
دختر پاروزنی که ستاره شد/ مهسا جاور: جایزه فدراسیون را نگرفتم، چه برسد به حقوق ... را روی تخت بیمارستان بستری بود امروز با قرار دادن یک پست جدید روی صفحه شخصی ... برخی شبکه های اجتماعی طرفدار پرسپولیس با بازنشر تصاویر مربوط به این ... به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز ، عصر دیروز باشگاه سرخ پایتخت چک رقم مورد ...
دیروز و امروز ستاره ها + تصاویر - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/art/1465194480783157
فرزندان بدون پدر، هدیه توریست‌های غربی به دختران فیلیپینی + تصاویر /// آماده · جزیره ی موریس، نمونه ایی از بهشت روی زمین · مقایسه ال نود های ثبت نامی ایران خودرو و ...
دیروز و امروز ستاره های ایرانی (عکس)
khabarontime.ir/news/40915015/دیروز-و-امروز-ستاره-های-ایرانی-عکس-
دیروز-و-امروز-ستاره-های-ایرانی-عکس- ... چگونگی دریافت بسته اجرایی فوری برای امن سازی وب سایت های ایرانی · پورحسین مدیر شبکه مستند سیما شد · تماشا کنید: ...
نیم‌ صفحه اول روزنامه‌ های ورزشی امروز 4 خرداد 1395 ، تیتر ...
www.akairan.com/havades-akhbar/sport/varzesh3.html
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عناوین روزنامه های ورزشی ,نیم صفحه اول روزنامه های ورزشی ,تیتر روزنامه های ورزشی,فیلم ... تمام تیم های معروف ایران خداقل یکبار ابراز پشیمانی از .... دخالت میکرد و مگس معرکه میشد عامل اصلی جریان دیروز عشوری بود اما مطمئنیم ..... به ستاره های نداشته یا بهترین بازیکن ولژیونر و بیشترین تماشاگر یا بیشترین هوادار.
تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران: خانه
plus.ir/
سورپرایز ستاره ها در سالن میلاد برای رضا یزدانی به مناسبت رونمایی از آلبوم دوئل در آینه؛ گزارش ... اعلامیه فوت خانم بازیگر به همراه یک عکس عجیب در صفحه اینستاگرامش منتشر شد! ... خواننده ی زیرزمینی دیروز، مهاجم امروز استقلال تهران + فیلم ..... بغلش کنم؛ گزارش اختصاصی تی وی پلاس از مراسم تجلیل از ستاره های سینمای ایران.
عکس : ديروز و امروز ستارگان سينما - پرشین وی
www.persianv.com/view/032218.php
۱۶ مرداد ۱۳۸۷ ه‍.ش. - عکس : ديروز و امروز ستارگان سينما. ... عکس های جدید منتشر شده از بازیگران و افراد مشهور ایرانی (131) · حضور بازیگران و هنرمندان در مراسم تقدیر ...
کاپ | دیروز و امروز ستارگان فوتبال ایران
cup.ir/u/67719
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیم ستارگان که امروز ساعت 18 به میدان رفت مجموعه ای از بازیکنانی است ... نسل طلایی بعدی فوتبال ایران بین سال های 2002 تا 2006 روی کار آمد در ...
جام نيوز - ورزشی
www.jamnews.ir/service/sport
پست بمب نقل و انتقالات "پرسپولیس" هواداران را امیدوار کرد + عکس .... محسن مسلمان امروز با حضور در باشگاه، مذاکرات خود برای تمدید قرارداد و مسائل مالی آن را با ... مجتبی جباری و پژمان منتظری، دو بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر، برای فصل آینده ... مسئولان باشگاه استقلال به یکی از ستاره های پرسپولیس پیشنهاد همکاری دادند.
باشگاه استقلال
www.khabaronline.ir/tags/83/باشگاه-استقلال
سکوت صادقی مقابل حرف های تازه مظلومی ... ستاره های بعدی فوتبال در راه استقلال ... هواداران پرسپولیس به اقدام امروز هواداران استقلال واکنش نشان دادند. ... اگر ازالاهلی تسویه حساب بگیرد به لیگ برتر ایران و تیم استقلال بر می گردد. ... دورهمی شبانه بوفالوها/عکس روز نشنال جئوگرافیک · ورزشکاران المپیک ریو با این حلقه خرید می‌کنند!
صد خبر
sadkhabar.ir/
چهره های جامعه ما نیز از این قضیه مستثنی نیستند و بسیاری از ستارگان سینما، موسیقی، .... امنیت امروز ایران و کردستان، رهاورد جمهوری اسلامی است/در ایران هیچ کس حق ندارد میان مذاهب ... زنجیره شبیه‌سازهای ایرانی؛ از 'تامکت' تا 'میگ و تایگر' + عکس.
اخبار استقلال - سایت هواداران فوتبال|اخبار استقلال تهران، ...
www.esteghlali.com/news.php
عکس روز:بازیکن سابق استقلال واسطه حضور هارویان در تراکتور ... لوکا تونی گفته آنتونیو کونته برای انتخاب مهاجم تیمش کار سختی در پیش دارد زیرا هیچ کدام گل های زیادی به ثمر نرسانده اند. ... علیرضا منصوریان درباره حضورش در تمرین امروز تیم ملی به خبر ورزشی ..... مرغ از قفس پرید؛ستاره نقل و انتقالات فردا آبی می شود ...
پربیننده ترین و آخرین اخبار ورزشی روز ایران و جهان
khabarpu.com/pu/varzesh-pu/latest-sports-news.htm
بختیاری زاده: از مربیان تیم های ملی گله دارم/ با 4 دروازه بان ایرانی مذاکره کردیم ... تیم رویایی پرسپولیس از نگاه برانکو/تاکنون باشگاه جند نفر از ستارگان مورد نظر پروفسور را جذب کرده ... یک 'بمب جدید' در راه 'استقلال' است/وحید امیری در آغوش منصوریان(عکس) ..... گودرزی: امیدوارم مراسم امروز خروجی خوبی برای ورزش کشور داشته باشد.
عناوین روزنامه های صبح کشور | 27 فروردين 1395 - توریسم ...
www.tourismonline.co/mornings-newspaper-headlines
تصاویر:ستاره های مشهور زن و مردی که قید ازدواج را زده اند! .... آرمان امروز ، پنجشنبه ۲۶ فروردين. عناوین اخبار روزنامه آرمان امروز در روز پنجشنبه ۲۶ فروردين :.
خبرگزاری باشگاه خبرنگاران | آخرین اخبار ایران و جهان
www.yjc.ir/
... و آمریکا را بخوانید.کلیپ ,عکس,فیلم,نرم افزار موبایل را دانلود کنید. ... باشگاه خبرنگاران - از حقوق های میلیونی با حکم های صوری تا کرسنت در گلوبندک! تصاویر صفحه نخست ... باشگاه خبرنگاران - ستاره بارسلونا تسلیم مولتی میلیاردر ایرانی شد! ... باشگاه خبرنگاران - خواننده ی زیرزمینی دیروز مهاجم امروز استقلال تهران + فیلم ...
مجله والیبال آریاورزش / والیبال انتخابی المپیک
www.ariavarzesh.ir/
آخرین اخبار والیبال ایران ، جهان و بانوان را در آریاورزش بخوانید ، لیگ جهانی والیبال ، انتخابی المپیک والیبال ، والیبال ، والیبال ایران ، والیبال جهان ، سایت والیبال ، سایت تخصصی والیبال. ... رسانه های لهستانی از رسمی شدن قرارداد کوبیاک خبر داده اند. ... بازدید امروز: 2,282; بازدید دیروز: 338,373; بازدید هفته: 2,560,746; بازدید ماه: ...
دیروز امروز ستاره ها عکس - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=دیروز+امروز+ستاره+ها+عکس
این عکس مربوط به تمرین عصر امروز شاگردان قلعه نویی در استادیوم المپیک کیش ... هایی از جنس فقدان و نبود ستاره های ديروز و امروز کهکشان ورزش ایران، ستاره هایی که ...
شبکه مستند سیما
www.doctv.ir/
این برنامه که از تولیدات جدید شبکه مستند است، نگاهی به فعالیت های غیر قانونی ... بیننده این قسمت از برنامه دیدنی ایران باشید تا با هم به چند نقطه دیگر از کشور ...
مجموعه اخبار، تصاویر و فیلم های ورزشی شبکه خبر
www.irinn.ir/list/6/ورزشی
اگرچه آخرین ثانیه های دیدار تیم های ایران و لهستان در رقابت های والیبال انتخابی ... تماشاگران ایرانی امروز هم در ورزشگاه متروپلیتن توکیو ملی پوشان والیبال ایران را ...
ستاره های تصادفی ایران و جهان +عکس - iranbanou.com
www.iranbanou.com/magazin/129509
مسیر شما:>>; اخبار فرهنگی; ستاره های تصادفی ایران و جهان +عکس ..... علیزاده برای «برادر» · دیروز و امروز ستاره ها / تصاویر · محمدرضا گلزار در ماشین کروکش/ عکس. X ...
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
آمريكا جنگ با ايران در آمريكاي لاتين را رسما كليد زد. ستاره ها. محسن چاووشی و پسرش. شبنم قلی خانی در ... عکس:شعار دادن حسین شریعتمداری در مراسم ارتحال امام (۳۱ نظر) · عکس:بارگذاری ... مروري بر روزنامه هاي امروز صبح دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵. سخنان رهبر ...
خبرداغ
khabaredagh.ir/
... نظام و سرمایه ای فکری برای حوزه است · واکنش ظریف به سخنان اخیر دونالد ترامپ: توافق هسته ای، قراردادی میان ایران و ... توضیحات دیواندری درباره تقویت پول ملی و محدودیت های تزریق نقدینگی تازه به اقتصاد .... رونمایی از هدف جدید "استقلالی ها" / این بار ستاره ملوان ... انتشار خبر درگذشت بازیگر سرشناس توسط یک هکر! + عکس ...
اخبار فرهاد مجیدی
tnews.ir/tags/فرهاد-مجیدی
سایت هواداران فوتبال |دیروز ..... تعداد اخبار دریافت شده امروز: 3603 ... فشار وزارت ورزش هم کار ساز نیست؛ ستاره زرد پوشان در آستانه استقلالی شدن+عکس ... خانمی که چشمش نخ های رنگارنگ تولید می کند + فیلم · وحید به "پرسپولیس" نرود، به ... به روحانی/ واکنش لاریجانی به گزارش تکان دهنده وزیر کشور/ میزان صادرات امریکا به ایران؟
سری ۲ عکسهای بدحجاب یا بدون حجاب بازیگران ایرانی ۱۳۹۴ ۲۰۱۵
www.iran16.com › اختصاصی
عکسهای بدحجاب بازیگران / حجاب بازیگران زن ایرانی / عکس مد لباس و پوشش ... دیروز و امروز ستاره ها / تصاویر .... عکس های دختران بد حجاب در جشن آب‌پاشی تهران.
ツکافه معروفツ
vavaaa7879.blogfa.com/
جدید ترین اخبار و عکس های والیبالی در کانال تلگرام ما:https://telegram.me/cafemarouf ... اول از همه مردی که نیومده مبوب والیبال دوست های ایران شد و یه اتفاق تاریخی رو برا تیم ... بریم سراغ عکسایی که دیروز و امروز از بازیکن ها و خانواده هاشون منتشر شده ... تیم را به ستاره هایی شناخته شده تبدیل کرد و در این بین، سعید معروف به عنوان ...
عکس/ستاره های دیروز،چاق های امروز!
https://www.fardanews.com/fa/news/.../عکسستاره-های-دیروزچاق-های-امروز
۱۲ دی ۱۳۹۰ ه‍.ش. - قرعه‌کشی جام جهانی کشتی/ایران و آمریکا همگروه شدند ... عکس/ستاره های دیروز،چاق های امروز! ... اعدام یکی از اسرای خان طومان توسط القاعده +عکس.
اخبار بارسلونا - قطره
www.ghatreh.com/news/subcat/barcelona-بارسلونا/0/20
اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد. - مهاجم ... 5 - ... 14 -. عکس | مهاجم بارسلونا کنار ستاره های NBA · پارس فوتبال - ورزشی ...
مجله اینترنتی / جوان ایرانی
www.javaneirani.com/
مجله اینترنتی جوان ایرانی. ... 10 نقش متفاوت شهاب حسینی; افسانه بایگان: علاقه زیادی به بازی در فیلم های طنز دارم; خداداد عزیزی: ... دیروز و امروز ستاره ها +عکس ...
ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساع...
رشادت های مدافعان حرم امروز بر کسی پوشیده نیست و فاطمیون امروز برای بسیاری از مردم ... عکس/ حاشیه هایی از صحن علنی امروز مجلس -- جام نیوز ... بحرین براساس عصبانیت سیاسی برای تبعه خود حکم صادر می کند/ ایران در هیچ کشوری .... افت قیمت ها در بازار سکه؛ سکه طرح قدیم امروز 1,007,000 و دیروز 1,011,000 تومان -- بورس کالا
شبکه خبری دزفول
deznn.com/
دزفول مقاوم دیروز و رنگ پریده امروز/ حکايت غربت و مقاومت ... سرپرست استانداری خوزستان طی بخش نامه ای ساعات کار جدید ادارات و سازمان های ... کاندیداتوری احمدی‌نژاد برای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: فکر نمی‌کنم در ایران ... دختر شش ساله‌ای که برای داعش بمب می‌ساخت + عکس .... ستاره های فوتبال جهان مبهوت پاس گل مهدی مهدوی کیا.
سرزمین ستارگان والیبال - میر سعید معروف
4and6.blogfa.com/category/1
15 خرداد 1395، تیم ملی والیبال ایران در دیدار ششم خود در رقابت های انتخابی المپیک برابر ... ما می دانستیم بعد از بازی دیروز برابر ژاپن امروز کار سختی داریم.
تصاویر چهره های معروف ایرانی در شبکه های اجتماعی - Hi2 | های تو
www.hi2.ir/fa/posts/297
مطمئنا جای خالی ستارگانی چون هاشمیان و مجیدی در فوتبال امروز ما احساس میشود. این عکس فرهاد ... هنرمندان و ورزشکاران والیبال دوست که دیروز شاهد پیروزی ایران برابر ایتالیا در ورزشگاه آزادی بودند. ... ستارگان در برزیل در حال حمایت از تیم ملی فوتبال!
ديروز و امروز ستارگان سينما (تصويری) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › سیاسی
ديروز و امروز ستارگان سينما (تصويری). شايد چهره ... او نيز مانند رابرت دونيرو سال هاي زيادي را در پيش رو داشته و خواهد داشت. .... مرسدس بنز 5 میلیاردی در ایران (+عکس) ...
فهرست اخبار | کانون هواداران باشگاه ورزشی استقلال
www.esteghlaltehranfc.com/fa/news/newslist-فهرست-اخبار
وزیر پرسپولیسی نمی خواهیم+عکس ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ ... هواداران باشگاه استقلال امروز در اعتراض به توقف در یارگیری تیمشان مقابل وزارت ورزش تجمع کردند. .... سایت های معتبر خبری عرب زبان از رسمی شدن جدایی دو بازیکن ایرانی باشگاه الاهلی قطر خبر دادند ...
پایگاه خبری تحلیلی هشدارنیوز
hoshdarnews.ir/
پایگاه خبری تحلیلی هشدار نیوز - آخرین اخبار سیاسی اجتماعی ایران و جهان. ... قرار است برای سالیان طولانی چاه های نفت ایران را در اختیار شرکت های غربی قرار دهد، .... با دست به جیب شدن عابربانک، ماجرای پیوستن ستاره تیم ملی به پرسپولیس جدی ... نیوزبه نقل از تسنیم، مسعود شجاعی پیش از آغاز تمرین عصر امروز (دوشنبه) تیم ملی ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 151
  • بازدید امروز : 564
  • باردید دیروز : 1,117
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 18
  • بازدید هفته : 4,915
  • بازدید ماه : 36,573
  • بازدید سال : 306,615
  • بازدید کلی : 4,086,393