loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 166 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

 

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

داشتن یک ارتش قوی همچنین برای کشور شما مزیت های اقتصادی به همراه دارد چراکه ارتش های قوی می توانند کنترل بیشتری بر روی مسیرهای تجاری داشته باشند. ارتش ها یک خدمت بسیار مهم و اساسی برای یک کشور به همراه دارند و آن ایجاد امنیت است، اما در شرایطی که کشورها برای تقویت نیروهای نظامی رقابت می کنند،

 

به گزارش مجله خبری پارس ناز ،این امر می تواند کارآمدی اقتصادی را از مسیر خود منحرف کند. پایگاه خبری بیزینس اینسایدر با ذکر این مقدمه به معرفی 10 ارتش قدرتمند جهان از نظر تجهیزات و تعداد نیرو پرداخته است که در ادامه مطلب به آن می پردازیم.

 

توان نظامی و در اختیار داشتن ارتش های بزرگ همواره یک مزیت نظامی و حتی اقتصادی محسوب می شده است. برتری نظامی همواره در تمدن بشری یک هدف بوده است. تبدیل شدن به یکی از ارتش های قدرتمند جهان برای کشور شما احترام و تسلط بر کشورهای دیگر را به همراه می آورد و لازم به ذکر نیست که بسیاری از کشورها در این مسیر حرکت می کنند.

 

1. در صدر جدول ایالات متحده آمریکا قرار دارد و آنها این برتری را از ۱۹۴۵ و به صورت قاطع از ۱۹۹۱ در دست دارند. همانطور که در ادامه اشاره می شود، آمریکا بیش از ۹ کشور دیگر این گزارش برای ارتش خود هزینه می کند.

 

آمریکا به صورت سالانه ۵۷۷ میلیارد دلار برای ارتش خود هزینه می کند و هم اکنون ۱.۴ میلیون سرباز فعال، ۱۳ هزار و ۹۰۰ هواپیمای نظامی و ۸۸۵۰ تانک آماده حرکت در اختیار دارد. ارتش آمریکا همچنین قدرتمندترین ناوگان نیروی دریایی جهان را با ۲۰ ناو هواپیمابر در اختیار دارد. پس از آن فرانسه با داشتن چهار ناو هواپیمابر در رتبه دوم قرار دارد.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

2. جایگاه دوم جدول به روسیه اختصاص دارد. روسیه حدود ۶۰ میلیارد دلار سالانه برای ارتشش هزینه می کند، حدود ۷۶۶ هزار سرباز فعال دارد و همچنین ۳۵۰۰ یگان هواپیمایی نظامی و ۱۵ هزار و ۳۹۸ تانک دارد.

 

همانطور که می بینید روسیه بیشترین میزان تانک جهان را دارد و اخیراً نیز از تانک جنگی جدید آرماتا تی ۱۴ رونمایی کرد. جدا از اینکه روسیه دومین نیروی دریایی بزرگ جهان را پس از آمریکا دارد، این کشور بزرگترین تولیدکننده نفت جهان نیز است و به کشورهای دیگر لیست کنونی، نفت صادر می کند و این امر مزیت بیشتری به آن می دهد.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

3. ارتش چین جایگاه سوم را دارد. بزرگترین مزیت ارتش چین داشتن ۲.۳۳ میلیون سرباز فعال است و دومین کشور بزرگ در زمینه تخصیص بودجه نظامی است و این میزان به ۱۴۵ میلیارد دلار می رسد.

 

قدرت نظامی چین همچنین از آنجا حاصل می شود که آنها سومین نیروی دریایی بزرگ جهان را دارند و همچنین با داشتن ۹۱۵۰ تانک، دومین دارنده بزرگ تانک در جهان هستند. چین با داشتن ۲۸۶۰ یگان هواپیمایی نظامی، سومین ناوگان بزرگ جهان را دارد.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

4. رتبه چهارم لیست به هند تعلق دارد. هند با داشتن یک میلیون و ۳۲۵ هزار سرباز سومین نیروی نظامی بزرگ را در اختیار دارد اما بودجه نظامی آن تنها ۳۸ میلیارد دلار است. هند چهارمین ناوگان هواپیمایی و تانک جهان را در اختیار دارد. با این وجود، بزرگترین مشکل هند این است که حجم زیادی نفت وارد می کند و همین امر گسترش نفوذ آنها در منطقه را کاهش می دهد.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

5. شماره پنجم لیست انگلیس است؛ با در اختیار داشتن تنها ۱۴۷ هزار سرباز آماده خدمت جزو کوچکترین نیروهای این لیست ۱۰ تایی است اما ناوگان دریایی بزرگ همواره یکی از دارایی های اصلی انگلیس بوده است. انگلیس سالانه ۵۲ میلیارد دلار برای هزینه های دفاعی بودجه تخصیص می دهد و ۹۳۶ یگان هواپیمایی نظامی و ۴۰۷ تانک دارد.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

6. در رتبه ششم فرانسه قراردارد که با داشتن ۲۰۳ هزار سرباز آماده خدمت وارد رقابت می شود. فرانسه سالانه حدودا ۴۰ میلیارد دلار برای ارتش خود هزینه می کند و ششمین ناوگان دریایی و هفتمین یگان هواپیمایی را با ۱۲۶۴ فروند هواپیما در اختیار دارد اما تنها ۴۲۳ تانک دارد. با این حال فرانسه بزرگترین صادر کننده سخت افزار نظامی در سراسر جهان است و همین امر به برتری نظامی آنها می افزاید.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

7. جایگاه هفتم به کره جنوبی تعلق دارد. کره جنوبی پنجمین نیروی فعال جهانی با ۶۲۴ هزار سرباز است اما تنها سالانه ۳۳ میلیارد دلار برای ارتش هزینه می کند. کره جنوبی نیروی دریایی کوچکتری دارد و به این لحاظ در جایگاه نهم قرار می گیرد اما ۱۴۱۲ فروند هواپیما و ۲۳۸۱ تانک دارد که میزان چشمگیری است.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

8. پس از آنها آلمان در رتبه هشتم جهان قرار دارد. آلمان نهمین ارتش فعال جهان را با ۱۷۹ هزار سرباز در اختیار دارد و سالانه ۴۰ میلیارد دلار برای ارتش هزینه می کند. آلمان ناوگان دریایی چشمگیری دارد اما تعداد هواپیماهای آن ۶۶۳ فروند و ۴۰۸ تانک است که چندان بزرگ و چشمگیر نیست.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

9. ژاپن با در اختیار داشتن مقام نهم، ۲۴۷ هزار نیروی فعال دارد و سالانه ۴۲ میلیارد دلار برای ارتشش هزینه می کند و چهارمین ناوگان دریایی بزرگ جهان را دارد. علاوه بر تاکید بر ظرفیت های دریایی قدرتمند، ژاپن ۱۶۱۳ یگان هواپیما و ۶۷۸ تانک آماده اعزام دارد.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

10. رتبه دهم و آخرین جایگاه به ترکیه تعلق دارد. ترکیه ۴۱۱ هزار سرباز فعال دارد و هزینه نظامی سالانه آن ۱۸ میلیارد دلار است. ترکیه دهمین نیروی دریایی بزرگ جهان را دارد و ۱۰۲۰ یگان هواپیمایی دارد. با این وجود ترکیه پنجمین موجودی بزرگ تانک جهان را دارد.

با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

 

 

 

 


Google
تقریباً ۵۲۰٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۷۵ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید - پارس ناز
www.parsnaz.ir/با-ده-ارتش-بزرگ-جهان-آشنا-شوید.html
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید ،داشتن یک ارتش قوی همچنین برای کشور شما مزیت های اقتصادی به همراه دارد چراکه ارتش های قوی می توانند کنترل بیشتری بر.
با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید - فرارو
fararu.com/fa/news/233897/با-10-ارتش-بزرگ-جهان-آشنا-شوید
با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید. کد خبر: ۲۳۳۸۹۷. ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۳. داشتن یک ارتش قوی همچنین برای کشور شما مزیت‌های اقتصادی به همراه دارد چراکه ارتش‌های ...
با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/417539/World/americas
۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید. بین الملل > آمریکا - ایسنا نوشت: "توان نظامی و در اختیار داشتن ارتش‌های بزرگ همواره یک مزیت نظامی و حتی ...
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=با+ده+ارتش+بزرگ+جهان+آشنا+شوید
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید ... با "تس هالیدی" مانکن 130 کیلوگرمی آشنا شوید + تصاویر ... با زنی آشنا شويد که نزدیک به 80 بار تا آستانه ی مرگ رفته است.
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید - سایت تفریحی فان بید
www.funbid.ir/search/?q=با+ده+ارتش+بزرگ+جهان+آشنا+شوید
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شويد داشتن یک ارتش قوی همچنین برای کشور شما مزیت های اقتصادی به همراه دارد ... با قوی ترین و ضعیف ترین ارتش آسیای مرکزی آشنا شوید.
آشنایی با ده ارتش قدرتمند جهان+عکس - همه جوره
first1.loxblog.com/.../آشنایی%20با%20ده%20ارتش%20قدرتمند%20جهان...
با اینکه دنیایی بدون ارتش و اسلحه و جنگ جهانی کامل است اما کشور ها برای تامین امنیت خود در برابر تهدید های خارجی و داخلی باید دارای ارتش بزرگ و قدرتمندی باشند.
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید - خبر روز
khabareruz.ir/search/?q=با+ده+ارتش+بزرگ+جهان+آشنا+شوید
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شويد داشتن یک ارتش قوی همچنین برای کشور شما مزیت های ... کجارو: با جزیره های نخلی دبی، بزرگ ترین جزایر مصنوعی جهان آشنا شوید.
با زندگي ده نفر از عجيب‌ترين مردان جهان آشنا شويد
pingpong7.rozblog.com/post/680
با ده نفر از عجیب ترین های انسان‌های دنیا اشنا شوید :(یک ایرانی هم بین ... 1- یک .... fararu.com/fa/news/233897/با-10-ارتش-بزرگ-جهان-آشنا-شوید ارتش آمریکا همچنین ...
با ترسناک‌ترین سلاح‌های محرمانه جهان در جنگ جهانی دوم آشنا ...
farnet.ir/1394/02/106972/the-scariest-secret-weapons-of-world-war-ii/
با فارنت همراه باشید تا با ده تا از این سلاح‌ها آشنا شوید. ... دشمنان وارد کنند ترسناک هستند؛ اما Panjandrum بزرگ، یک پروژه از ارتش انگلستان در جنگ جهانی دوم، به همان ...
با 10 هلیکوپتر جنگی برتر جهان آشنا شوید! - سخت افزار
www.sakhtafzarmag.com › ... › تصویرگری دیجیتال
رتبه: ۴٫۴ - ‏۲۲ رأی
۱۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با 10 هلیکوپتر جنگی برتر جهان آشنا شوید! ... یکی از هلیکوپترهای ارتش روسیه که در نبردهایی بسیاری نیز شرکت کرده ... کمپانی بزرگ Danel یک شرکت تحقیقاتی و تولیدی جنگ افزار است که هلیکوپتر AH-2 یکی از محصولات اش است. ..... درایور نوت بوک انویدیا نسخه 368.22 برای ویندوز ده 64 بیت; درایور نوت ...
آشنایی با ارتش های جهان - لینک گردی
farsinow.ir/news/آشنایی-با-ارتش-های-جهان
آشنایی با پیشرفته ترین ناوهای جنگی ارتش های جهان عکس در این مطلب از ایران ناز با ناوهای ... ... آشنایی با ده ارتش بزرگ جهان ... با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید.
ده ارتش برتر دنیا - نکس وان | دانلود فیلم و سریال با لینک ...
nexone.rzb.ir/post/60/ده-ارتش-برتر-دنیا.html
fararu.com/fa/news/233897/با-10-ارتش-بزرگ-جهان-آشنا-شوید. به گزارش ... خودشون میگن که در بین ده ارتش بزرگ دنیا نفر اول امریکاست اونوقت همین امریکا .
10 ارتش برتر جهان - لینک گردی
nimbar.ir/news/10-ارتش-برتر-جهان
19/05/2013 · ده ارتش برتر جهان در سال 2012 کدامند !؟ ارتش برتر جهان ... 10 ارتش بزرگ جهان - توان نظامی کشورها - Military.ir ... با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید. با 10 ...
با 35 قدرت نظامی جهان آشنا شوید/جدول | فرهنگ نیوز
www.farhangnews.ir/content/128010
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک نشریه آمریکایی در تحقیقی به ارائه 35 قدرت اول نظامی جهان پرداخته است. ... با 35 قدرت نظامی جهان آشنا شوید/جدول ... یک رسانه آمریکایی در گزارشی به ارائه قدرتمندترین ارتش های جهان بر مبنای آمارهای گردآوری شده اشاره کرده است. ... با چه عقلی این پیام رو گذاشتی؟ ..... توصیه‌های اساتید بزرگ اخلاق خطاب به روزه‌داران.
با 10 نیروی ویژه برتر جهان آشنا شوید + عکس :: نکافان|جدید ...
nekafun.blog.ir/.../Avec%2010%20une%20force%20particulière%20dan...
۵ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید - فرارو. fararu.com/fa/news/. ... برای مطالعه مطالب با موضوع "ده تبلت برتر جهان" از لینک های زیر استفاده کنید.
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید | سایت تفریحی فان کده
topfun.in/با-ده-ارتش-بزرگ-جهان-آشنا-شوید/
۱۵ ساعت پیش - با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید. داشتن یک ارتش قوی همچنین برای کشور شما مزیت های اقتصادی به همراه دارد چراکه ارتش های قوی می توانند کنترل ...
تصاویر زیباترین سواحل جهان در یک قاب - اخبار بروز ایران
i3news.ir/news/161579/تصاویر-زیباترین-سواحل-جهان-در-یک-قاب
... ما را از تلاش کردن باز نمی‌دارد. پس ای دوست‌داران دریا و خورشید با ما همراه شوید در این تلاش نفس‌. ... با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید · وزیر پیشین خزانه داری آمریکا: ...
با ۱۴ مورد از بدنام ترین هکرهای تاریخ آشنا شوید - دیجیاتو
digiato.com/article/2015/02/.../با-۱۴-مورد-از-بدنام-ترین-هکرهای-تاریخ-آ...
۲۳ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در این مطلب با 14 مورد از ماهرترین هکرهای تاریخ آشنا می شویم که اکثر آن ها در ... ترکیبی آن ها برای از دسترس خارج کردن سایت هایی بزرگ استفاده کرد. ... کامپیوتر در سطح جهان نفوذ پیدا کنند و با دستکاری حساب های بانکی، .... گری بین سال های ۲۰۰۱ تا ۲۰۰۲ توانست ۱۰۰ سرور ناسا و ارتش آمریکا را مورد حمله قرار دهد.
با تجهیزات نظامی برتر روسیه آشنا شوید - دیپلماسی ایرانی
irdiplomacy.ir/fa/.../با+تجهیزات+نظامی+برتر+روسیه+آشنا+شوید.html
۲۷ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روسیه با صرف هزینه سالیانه 70 میلیارد دلاری سومین بودجه دفاعی بزرگ دنیا محسوب می شود. ارتش این کشور شامل 845 هزار نیروی انسانی، 22550 ...
ده ارتش برتر دنیا
nexone.rozanak.ir/news/203441
fararu.com/fa/news/233897/با-10-ارتش-بزرگ-جهان-آشنا-شوید. به گزارش بیزینس اینسایدر ... ده تانک جنگی برتر دنیا · لیست قوی ترین ارتش های جهان در سال ۲۰۱۵ .
ویدیوهایی از زبده ترین کماندوهای ارتش ایران که مسافر سوریه ...
www.tabnak.ir › صفحه نخست › مستند
۱۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ویدیوهایی از زبده ترین کماندوهای ارتش ایران که مسافر سوریه شدند / با ... ترین رسوایی مالی جهان / با توان موشک رعب آور تازه حزب الله آشنا شوید .... عربستان / تصاویر اموال بدهکار بزرگ نفتی به ایران در قشم که جان داد! ... آغاز اخراج پناهجوهای ایرانی از اروپا / ویدیوهای تجمعی که ده میلیارد دلار سرمایه ملت ایران را حفظ کرد!
اشنایی تانک ایران و جهان - با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید
www.findwebsite.ir/nxjwdmwrnmctdqnxadnfvctdmndrctdfnm.html
در ضمن ایران صاحب سبک و ابداء کننده سبک پارتیزانی استبا 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شویدآشنایی با 5 غول زرهی ناشناخته جهان + عکس - مشرق نیوز | آخرین اخبار ...
بلندترین رودخانه های جهان/ با بلندترین رودخانه های جهان آشنا ...
www.delgarm.com/.../65475-بلندترین-رودخانه-های-جهان-با-بلندترین-...
بلندترین رودخانه های جهان- با بلندترین رودخانه های جهان آشنا شوید-رودهای مهم دنیا-رودهای ... در این مقاله با مجله دلگرم همراه باشید و ده رودخانه بزرگ جهان را که به نوعی در زندگی مردمان اطرافش .... تصاویر غبار روبی مسجد ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران ...
بزرگترین ارتش‌های جهان - آلامتو
www.alamto.com › سرگرمی › جالب و خواندنی
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بزرگترین ارتش‌های جهان:"توان نظامی و در اختیار داشتن ارتش‌های بزرگ همواره یک مزیت نظامی و حتی اقتصادی ... با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید ...
سایت خبری و سرگرمی | یک سایت دیگر با وردپرس فارسی
pglink.ir/
با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید. داشتن یک ارتش قوی همچنین برای کشور شما مزیت های اقتصادی به همراه دارد چراکه ارتش های قوی می توانند کنترل بیشتری بر روی ...
آشنایی با 10 کشور آرام دنیا - زومیت
www.zoomit.ir/2015/6/21/21537/10-world-most-peaceful-countries/
۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با ویژگی های جدیدترین مادربوردهای سری ROG ایسوس آشنا شوید. ساعت ۱۹: .... طبق شاخص صلح جهانی، نروژ یکی از آرام‌ترین کشورهای جهان است. درست مثل .... این کشور مخارج نظامی بسیار کمی دارد و در حال حاضر بدون ارتش است. جاذبه‌های ...
با بهترین تانک های سال 2015 آشنا شوید! - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › فناوری و IT
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در زمان حمله شبه نظامیان به اکراین که با پشتیبانی ارتش روسیه انجام ... شاید باورش سخت باشد اما این کشور نمونه هایی از بهترین تانک های جهان را تولید میکند! ... های پشتیبانی نزدیک نیز به کمک آنها آمده و یک طوفان بزرگ به پا میکنند. ... یک توپ 120 میلیمتری و ده ها سامانه الکترونیکی پیشرفته از دیگر امکانات ...
ژاپن - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ژاپن
ژاپن با جمعیتی در حدود ۱۲۸ میلیون نفر دهمین کشور پرجمعیت جهان است. ... این کشور به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص خود دارای ۱۰ رودخانه بزرگ و ۱۲ دریاچه است. .... گرچه گفته می‌شود که نخستین انسان‌ها بیش از ده هزار سال قبل در شبه جزیره ژاپن سکونت .... در راه حفظ و استقرار صلحی پایدار و جهانی تاکید ورزیدند، ارتش را به کلی منحل ...
با 10 جاسوس بزرگ تاریخ آشنا شوید +عکس - باشگاه ...
www.yjc.ir › اجتماعی › باشگاه شبانه
۱۲ آذر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - با 10 جاسوس بزرگ تاریخ آشنا شوید +عکس. برخلاف آنچه در ... در این گزارش، زندگی ده جاسوس برتر تاریخ را ورق می زنیم. وایولت اسزابو ... وی در ترکیه فعالیت می‌کرد و حتی با رئیس بخش جاسوسی ارتش نیز رابطه نزدیکی داشت. اما پس از مدتی ... به باور بسیاری، اقدامات سورژ در تاریخ جاسوسی جهان بی‌نظیر است.
با 10 درخت معروف جهان آشنا شوید | کوکا
www.coca.ir/10-famous-tree/
۱۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در این مقاله شما را با ده درخت مشهور جهان آشنا خواهیم نمود. ... معروف مسیر کاروان‌ها در ساهارا (سومین و گر‌‌م‌ترین بیابان بزرگ جهان در شمال آفریقا) شده ... که آزادی خود را برای جنگیدن به نفع ارتش بریتانیا در طی جنگ استقلال آمریکا بدست ...
با کشورهای بدون ارتش دنیا آشنا شوید +تصاویر - سیمرغ
seemorgh.com › خبر › بین الملل
۲۳ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - با کشورهای بدون ارتش دنیا آشنا شوید +تصاویر ... کوچک و جزیره ای هستند از سوی برخی نیروهای امنیتی داخلی یا خارجی و یا با عقد قراردادهایی از سوی ارتش های کشورهای بزرگ مجاور تامین می شود. .... ماساژ درمانی ده روزه چگونه اثر می کند.
گروه خبری پرداد,خبرهای داغ,اخبار روز,اخبار ایران و جهان,اخبار ...
www.pardad.ir/_خبرهای-جذاب_69.aspx
۲۲ اسفند ۱۳۸۹ ه‍.ش. - گروه خبری پرداد - جدیدترین اخبار ایران و جهان, خبرهای داغ ، اخبار جنجالی ، خبرهای حوادث ، حوادث ایران ، تصاویر جذاب,اخبار بازیگران, و . ... ده سفر رویایی با قطار ... با زیباترین و جذاب ترین زن جهان آشنا شوید +عکس ..... استخدام ارتش.
با ده حیوان دوست داشتنی مبتلا به آلبینیسم آشنا شوید « ...
www.1doost.com/Post-19438.htm
۳۰ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او که سپید موی بود از سوی پدر طرد شده و توسط سیمرغ بزرگ شد. ... با ده حیوان دوست داشتنی مبتلا به آلبینیسم آشنا شوید ... امروزه تنها 220 سنجاب آلبینو در جهان موجود می باشند که البته همین تعداد نیز در خطر انقراض قرار دارند. ... این موجودات تحت حفاظت قرار داشته و در کمپ ارتش مستقر در این ناحیه و برای افزایش زاد و ...
ده هکر بزرگ دنیا چه کسانی هستند+عکس - خبرگزاری برنا
www.bornanews.ir/.../317382-ده-هکر-بزرگ-دنیا-چه-کسانی-هستند-عکس
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ده هکر بزرگ دنیا چه کسانی هستند+عکس ... با دنیای مرموز هکرها آشنا شوید؛ .... در سال 2002 یک پیغام عجیب روی صفحه اصلی سایت ارتش آمریکا ارسال ...
با ده ستاره پردرآمد جهان آشنا شوید! - آکا
www.akairan.com/biography/superstar/201571985544.html
با عجیب ترین و دردناک ترین مسابقه جهان آشنا شوید! +عکس ... یافتن و مطالعه کتب در دوره ای از تاریخ تنها در کتابخانه کلیساها و یا دانشگاه های بزرگ و معتبر امکان د.
همه چیز درباره کا.گ.ب؛ اسرارآمیزترین سرویس اطلاعاتی جهان ...
www.mashreghnews.ir/.../همه-چیز-درباره-کاگب-اسرارآمیزترین-سرویس-ا...
۲۱ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اتحاد سیاه؛ جنایت بزرگ CIA که به قیمت جان افشاگر آن تمام شد +تصاویر و فیلم ... برای آشنایی با سرویس اطلاعاتی روسیه با گزارش ویژه مشرق همراه شوید. ... KGB در اصل یک سرویس نظامی بود؛ درست همانند ارتش شوروی. ...... و دستگیری حداقل صد نفر از جاسوسان آمریکا در شوروی سابق و مرگ ده نفر از آنها منجر شد. همه چیز ...
ده هواپیمای جنگنده برتر جهان: بهترین و گران ترین هواپیماها - ...
www.freecamp.ir/post/2821
با ده موتورسیکلت برتر نمایشگاه سالانه موتورسیکلت میلان EICMA 2015 آشنا . ... Oct 11, 2015 - دانستنی های f-35 گران ترین و مدرن ترین جت جنگنده جهان + عکس. دانستنی های .... Aug 25, 2015 - در ابتدا به سراغ دو شرکت بزرگ هواپیما سازی روسیه می رویم؛ سوخو و میگ. ... با تجهیزات نظامی برتر روسیه آشنا شوید – دیپلماسی ایرانی.
با 11 معدن بزرگ و ارزشمند ایران آشنا شوید + عکس - بولتن نیوز
www.bultannews.com › اقتصادی › معدن
۳۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با 11 معدن بزرگ و ارزشمند ایران آشنا شوید + عکس ... معدن فیروزه نیشابور نه تنها در کشور بلکه در سطح جهان بزرگترین معدن فیروزه است که ... عربستان ده ها ساواکی را دستگیر کرد ... شعار "یا علی" و "الله اکبر" در ارتش اسرائیل!
با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید - بیتوته
www.beytoote.com/iran/wonders/discover3-world2-exotic.html
گردشگريعجایب گردشگری با ۱۰ ساحل عجیب جهان آشنا شوید .... سواحل نرم ماسه‌ای، آب گرم و شفاف اقیانوس هند و تخته سنگ‌های بزرگ گرانیتی که در گوشه و کنار جزیره پراکنده شده و باعث .... ده ویلای ساحلی آفتاب گیر .... کودتای ارتش ترکیه در راه است ...
ده ارتــــــــش برتر جــــهان - عکس
ax.vahid-tanha1370.ir/ده-ارتــــــــش-برتر-جــــهان.html
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ده ارتش برتر جهان در سال 2012 کدامند ! ... فرارسیدن نوروز این میراث با ارزش ایرانیها را بعدا تبریک میگم الان .... با 10 ارتش بزرگ جهان آشنا شوید.
با 10 نیروی ویژه برتر جهان آشنا شوید! - شهرخبر
www.shahrekhabar.com › اخبار و مقالات › گوناگون › مطالب گوناگون
رتبه: ۴٫۸ - ‏۱۵ رأی
۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با 10 نیروی ویژه برتر جهان آشنا شوید! ... کنفرانس I/O 2016 گوگل طبق برنامه ریزی های انجام شده آغاز شد و بسیاری از کاربران و توسعه ده. ... کماندوهای کلاه سبز ارتش،نیروهای ویژه پلیس ایران (N.O.P.O) و نیروهای ویژه سپاه پاسداران .... هستند که حتی در جنگهای بزرگ بی طرف بوده اند و مردمانش هم در آسایش زندگی میکنند !
با 10 جاسوس بزرگ تاریخ آشنا شوید +عکس - اخبار ایران و ...
www.momtaznews.com/با-10-جاسوس-بزرگ-تاریخ-آشنا-شوید-عکس/
وی در ترکیه فعالیت می‌کرد و حتی با رئیس بخش جاسوسی ارتش نیز رابطه نزدیکی ..... خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com; ده برند معروف رژ لب قرمز آشنا شوید!
تداوم عملیات ارتش سوریه در ادلب و ریف دمشق - العالم
fa.alalam.ir/news/1620782
۱۶ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خبرهای اختصاصی; جهان اسلام ... ارتش سوریه در استان ادلب با توپخانه سنگین به مواضع تروریست ها در شرق شهر معره النعمان و شهر بنش حمله ... درهمین حال، تروریست ها ده ها گلوله خمپاره، گلوله های حاوی گاز و راکت به سوی روستای اشتبرق نزدیک ... با 5 زن خطرناک دنیا آشنا شوید ... اوباما به دو اشتباه بزرگ خود اعتراف کرد.
الف - عظیم ترین مجسمه‌های جهان آشنا شوید+تصاویر!
alef.ir/vdci5qaput1azy2.cbct.html?316740
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ادامه شما را با تعدادی از این عجایب نوین آشنا می‌کنیم. ... ساخت آن ده سال به طول انجامید. این مجسمه در همان ... این مجسمه که ساخت آن در 1995 به پایان رسید، سومین مجسمه بزرگ جهان می‌باشد. ارتفاع آن 120 ..... ارتش ژاپن به حالت آماده باش درآمد.
پورتال پرشین وی
www.persianv.com/
کنار درب ورودی غسالخانه می ایستی تا جنازه را بیاورند اما در همان چند دقیقه با چهره های عجیبی .... سینما ایران و جهان ... با فواید شگفت انگیز این میوه نارس آشنا شوید !
با سرگذشت داریوش بزرگ و جهان‌گشای ناکام هخامنشی آشنا ...
newsfile.ir/.../با+سرگذشت+داریوش+بزرگ+و+جهان‌گشای+ناکام+هخامنشی+آش...
با سرگذشت داریوش بزرگ و جهان‌گشای ناکام هخامنشی آشنا شوید ... هفتم رقابت های جایزه بزرگ شطرنج بانوان جهان به یک پیروزی ارزشمند دیگر دست پیدا کند. ... ماکارونی یکی از انواع چند ده پاستایی است که خیلی از ما ایرانی‌ها آن را ماکارونی می‌نامیم. .... بوده" و به دست "نیروهای وفادار به بشار اسد یا نیروهای ارتش روسیه" صورت گرفته است.
کارآفرینان خارجی
entrepreneurship.aiau.ir/.../Pages/OutdooerEntrepreneurship.aspx
او که در رشته فیزیک تحصیل می‌کرد، با آغاز جنگ جهانی دوم به خدمت ارتش ژاپن درآمد و در ... زندگینامه با کارلوس اسلیم هلو، دومین ثروتمند جهان آشنا شوید ... امروزه از جرج استمن موسس کمپانی بزرگ کداک استمن کداک به عنوان پدر صنعت عکاسی مدرن و نوین ...
با هشت جاسوس برتر و معروف دنیا آشنا شوید (عکس) - که
www.irannaz.com/with-eight-top-spy-and-learn-about-famous-world-ph...
با هشت جاسوس برتر و معروف دنیا آشنا شوید (عکس) ... منتقل شد؛ جایی كه به فهرست تمامی جاسوسان نفوذی آمریكا در KBG و ارتش سرخ دسترسی داشت. اطلاعاتی كه او در اختیار روس‌ها گذاشت به شناسایی و دستگیری حداقل صدنفر از جاسوسان آمریكا در شوروی سابق و مرگ ده نفر از آنها منجر شد. ..... عکس هایی از بازگشت طبیعت به شهرهای بزرگ.
متن کامل وصیت‌نامه الهی سیاسی حضرت امام خمینی رحمه‌الله - ...
farsi.khamenei.ir/imam-content?id=9447
۱۵ خرداد ۱۳۶۸ ه‍.ش. - و اخیراً قدرتهای شیطانی بزرگ به وسیله حکومتهای منحرفِ خارج از ... مهم است شرکت، و از محرومیتهایی که توطئه دشمنان و نا آشنایی دوستان از احکام .... پیغمبر اسلام (ص) تشکیل حکومت داد مثل سایر حکومتهای جهان لکن با انگیزه بسط عدالت اجتماعی. ... و ارتش و مراکز عیاشی و مغازه‌های مسکرات فروشی و ایجاد بی‌بندوباری در ...
خریدار iphone 6s - بکس ایران
baxiran.ir/1981603/خریدار-iphone-6s
۱۷ ساعت پیش - تبلیغات با بازدهی بالا و قیمت ارزان ... ربیعی با قدرت به کار خود ادامه می دهد/ پایان شایعات در بادران تهران ... با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید ...
جستجوهای مربوط به با ده ارتش بزرگ جهان آشنا شوید

قویترین سپاه جهان

رتبه بندی قدرت های موشکی جهان

رتبه ارتش ایران در جهان

قدرتهای موشکی جهان

قویترین ارتش خاورمیانه

قویترین نیروی هوایی جهان

رتبه سپاه ایران در جهان

قویترین نیروی دریایی جهان
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 407
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,353
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,353
  • بازدید ماه : 1,353
  • بازدید سال : 378,964
  • بازدید کلی : 4,158,742