loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 198 سه شنبه 18 خرداد 1395 نظرات (0)

 

عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج!!

عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج!!

عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج

 
 
جام جم:چند روز پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای شهریار از گم شدن دختر 18 ساله‌اش خبر داد و برای یافتن وی تقاضای کمک کرد.
 
با تشکیل پرونده‌ای در این زمینه، تحقیقات ماموران آگاهی آغاز شد. در تحقیق از والدین دختر گمشده معلوم شد وی به پسری علاقه‌مند بوده و قصد ازدواج با او را داشته است، اما به دلیل این که پسر جوان به خدمت سربازی نرفته و بیکار بوده، آنها حاضر به این وصلت نبوده‌اند و جوان خواستگار بارها آنها را تهدید کرده بود که با دخترشان فرار خواهد کرد.
 
با به دست آمدن این اطلاعات، جستجوها برای یافتن دختر گمشده ادامه داشت تا این که معلوم شد جوان خواستگار به طرز مرموزی ناپدید شده و چند بار در تماس با خانواده شاکی مدعی شده دختر جوان را ربوده و برای آزادی‌اش باید با ازدواج آنها موافقت کنند در غیر این صورت دیگر فرزندشان را ملاقات نمی‌کنند. در پی این تماس‌ها روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد تا این که ماموران پی بردند، جوان خواستگار، دختر مورد علاقه‌اش را در خانه یکی از اقوامش پنهان کرده است.
 
با شناسایی این محل در شهریار، جوان خواستگار دستگیر و دختر جوان تحویل خانواده‌اش شد. تهدید تلفنی با انتقال مرد متهم به پلیس آگاهی، وی گفت: من و دختر جوان به هم علاقه‌مند بودیم، اما خانواده‌اش با این وصلت مخالفت می‌کردند تا این که تصمیم گرفتیم یک نقشه آدم‌ربایی ساختگی را طراحی و آن را عملی کنیم.
 
به این ترتیب، دختر مورد علاقه‌ام را به خانه یکی از اقوام برده و با تهدیدهای تلفنی از خانواده‌اش می‌خواستم با این وصلت موافقت کنند. در پی اظهارات متهم، دختر جوان نیز به پلیس آگاهی احضار شد و در مواجهه حضوری با متهم گفته‌های وی را تایید کرد و گفت: فقط به دلیل مخالفت‌های خانواده‌ام با جوان خواستگار همراه شدم. بنا بر این گزارش، برای متهم قرار قانونی صادر شد. تحقیقات در این رابطه ادامه دارد.
 


Google
تقریباً ۶۷۹٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۶ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی ایمیل کنید
عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج!! - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_detail_1939.html
عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج جام جم چند روز پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای شهریار از گم شدن دختر 18 ساله‌اش خبر داد و برا.
عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج!!
linkgenerator.ir/tafrihi1/?t=عجیب+ترین+روش...انجام+یک+ازدواج!!&q...
عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج جام جم چند روز پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای شهریار از گم شدن دختر 18 ساله‌اش خبر داد و برا.
مرد مورد علاقه | عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج!! - نیاز روز
boro.niazerooz.com › اخبار › خبر روز
۱۵ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج!! جام جم:چند روز پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی دادسرای شهریار از گم شدن دختر 18 ساله‌اش خبر داد و ...
عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج!! بایگانی | تفریحی و ...
abadiyeh.ir/tag/عجیب-ترین-روش-برای-انجام-یک-ازدواج/
نوشته های دارای برچسب عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج! ... شد به گزارش مجله خبری آبادییه عکس زیر را که مربوط به حمام کردن یک دختر بچه مظلوم فلسطینی در و.
بیست رسم عجیب ازدواج در کشورهای مختلف دنیا! - یک دوست ...
www.1doost.com/Post-12811.htm
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ازدواج، سنتی است که تقریباً در تمام جوامع و کشورهای مختلف، انجام می شود. اصل ازدواج ... متفاوت است. در ادامه برخی از رسوم عجیب ازدواج در کشورهای مختلف را می خوانید: ... به جرات میشه گفت محترمانه ترین رفتار با یک تازه عروس داماد تو سنت های قشنگ خودمون هستن. ..... درمان بیماری های پیچیده با روش جدید ویرایش ژن.
عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج - ویندوز - bazar-man.ir
windows.bazar-man.ir/عجیب-ترین-روش-برای-انجام-یک-ازدواج.html
۹ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج جام جم چند روز پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی ...
عجیب ترین روش برای انجام یک - زناشویی - bazar-man.ir
wedlock.bazar-man.ir/عجیب-ترین-روش-برای-انجام-یک.html
۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عجیب ترین روش برای انجام یک ازدواج جام جم چند روز پیش مردی با حضور در شعبه اول بازپرسی ...
17 راز جالب آقایان که دختران حتما باید بدانند - عصر ایران
www.asriran.com › عصرايران دو › ماشین
بیشتر مردان ترجیح می دهند احساسات و حس دوست داشتن را با انجام برخی کارها ... نتایج یک بررسی روی مردان متاهل نشان داد وقتی مردی با اطمینان کامل تصمیم به ... 90 درصد مردان می گویند اگر قرار باشد دوباره ازدواج کنند، با همین همسرشان ازدواج خواهند کرد. ... استرس شغلی، خانوادگی و پرداختن صورتحساب ها از بزرگ ترین عوامل کاهش دهنده ...
عجیب و غریب ترین مراسم ازدواج در دنیا - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/.../عجیب-و-غریب-ترین-مراسم-ازدواج-در-دنیا
۱۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در ارتفاعات اسکاتلند والدین عروس و داماد یک سطل مخلوط شیر، دوده و آرد به ... این مراسم برای دوام ازدواج عروس و داماد انجام می‌شود. ... یکی از عجیب ترین سنت ها در شمال جزیره بورنئو این است که عروس و داماد تا سه روز حق رفتن به حمام ندارند. ... کی روش با کسی شوخی ندارد / رضایتنامه من میلیاردی است / به ایران بر نمی گردم!
عجیب ترین رسم های ازدواج دنیا - که
www.irannaz.com/news_detail_9214.html
عجیب ترین رسم های ازدواج دنیا ... پس از انجام مراسم عقد، عروس و داماد باید یك كنده بزرگ را دو نفری اره كنند و البته باید .... جدیدترین روش بچه دار شدن (طنز تصویری).
شگفتی یک جمله عجیب در جذب آقایان - بیتوته
www.beytoote.com/.../a-strange-wonder-in-attracting-gentlemen.html
زناشوییدانستنیهای قبل از ازدواجشگفتی یک جمله عجیب در جذب آقایان ... اکنون به چند روش براى ابراز محبت و افزایش مهر و عطوفت بین همسران، اشاره خواهیم کرد: ... بزرگى انجام دهد؛ در حالى که زنان براى کارهاى به ظاهر کوچک مردان نیز امتیاز قائل هستند. ... به خاطر داشته باشید که اسم یک شخص براى او، شیرین ترین و مهم ترین کلمات در تمام ...
عجيب ترين رسم هاي ازدواج دنيا - بیتوته
www.beytoote.com/art/city-country/strange-custom-world.html
فرهنگ و هنرفرهنگ زندگیعجيب ترين رسم هاي ازدواج دنيا ... پس از انجام مراسم عقد، عروس و داماد بايد يك كنده بزرگ را دو نفري اره كنند و البته بايد اين كار را تنها با ... و دور چشم · لیفتینگ قوی پوست صورت و بالا کشیدن گونه و پیشانی به روش طب چینی ...
جالب انگیز، جالب انگیزترین ها، مطالب جالب، عکسهای جالب، ...
www.akairan.com/fun/tanz/
جالب انگیز عکس،جالب انگیز ترین ها،جالب انگیز نیوز،جالب انگیز ها،جالب انگیز های دنیا،جالب انگیز ... ازدواج با این دختر برنده ی 600 میلیارد تومان شوید (عکس) .... یک خوشه این انگور 27 میلیون تومان قیمت دارد + عکس - تکناز ...... 4 کار خوبی که اگر زیاد انجام دهیم ضرر دارند! .... باورنکردنی از عجیب ترین روش های درمانی(تصاویر).
روش دردناک و عجیب ازدواج! + عکس - نمناک
namnak.com/29053-روش-عجیب-ازدواج.html
ازدواج و روش عجیب ازدواج و ازدواج عجیب و ازدواج دردناک را در نمناک ببینید. ... نمی شود رسم و رسوماتی که طبق آیین بعضی از کشورها انجام می شود و اتفاقی عجیب و به دور از تصور رقم می زند. ... می کنید که خیلی متفاوت و حرکتی مضحک است در این ازدواج لب زن و مرد را با یک حلقه بهم وصل می کنند. ... عجیب ترین روش جلوگیری از بارداری!
پايگاه خبری افکارنيوز
www.afkarnews.ir/
نگارخانه ای به وسعت یک شهر در ادامه سایر اقدامات فرهنگی شهرداری تهران بدون وجود شاخصی ... وعده وام 10 میلیونی ازدواج حرکت عوام‌فریبانه است/ جوانان را با وعده‌های توخالی ... ریخت و پاش های عجیب استقلال در نقل و انتقالات ... بازیکن محبوب کی روش در راه پرسپولیس؟ ... پربحث ترین .... قالیباف: هیچ‌گاه کارم را با نگاه سیاسی انجام نداده‌ام ...
از اقدام عجیب خواستگار تا بزرگ ترین مداد - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/86588/از-اقدام-عجیب-خواستگار-تا-بزرگ-ترین-مداد
۱۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عجیب ترین روش خواستگاری در سمنان ... مشکلات دست به چنین اقدامات عجیبی بزنند امید است که مسئولین امر برای حل مشکلات ازدواج اقدامات مناسبی را در این خصوص انجام دهند. ... اما یک روش دیگر نیز می‌تواند در اینجا به کار گرفته شود.
ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
... همایش ملی روش‌های تحلیل اطلاعات آغاز شد · رایزنی ظریف و نعلبندیان یکشنبه در ... ازدواج شرم‌آور زنی با پسر 23 ساله‌اش/ ثروت واقعي "بابک زنجاني" چقدر است/ با ..... بر اساس تحقیقی که توسط یک سازمان خیریه کودکان انجام و روز دوشنبه (۲۳ دی، ..... مرد عربستانی را درحال خوردن مارمولک به عنوان عجیب‌ترین عکس سال 2013 معرفی کرد.
رسوم عجیب ازدواج در جهان + تصاویر - العالم
fa.alalam.ir/news/1608157
۱۳ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - العالم - اگر در اندیشه یافتن بهترین مکان برای ازدواج یا به دنبال شریک مناسب برای زندگیتان هستید ، فهرست برخی از عجیب ترین رسوم درخصوص مراسم ازدواج در گوشه و کنار جهان را ... در اصل این کار برای حفظ زوج جوان از چشم زخم، انجام می شود. ... کردن تاریخ مراسم، یک جوجه مرغ را در حالی قربانی میکنند که چاقوی مورد ...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
لیپوماتیک، روش قطعی حذف چربی اضافی در یک جلسه ... bolet سازمان ملل، نگران دیرشدن ازدواج مردم دنیاست · آرشیو. چهره ها ... اگر می خواهید با آرامش به سرزمین رویاها سفر کنید بهتر است چند ساعت قبل یک میان وعده میل کرده باشید. ... bolet طراحی پُرطرفدار ترین خانه ها در فضای اینترنت ... سوالات عجیب در مصاحبه کاری شرکت‌ آمریکایی!
رها فان
www.rahafun.com/
آموزش مسائل زناشویی · دانستنی های زناشویی · دوران نامزدی · قبل از ازدواج ..... پر کاربرد ترين برچسب ها. مسائل جنسی ... روش تضمینی ترک خودارضایی و کاهش عوارض آن.
مجله اینترنتی دلگرم | آخرین اخبار-زناشویی-سلامت و سبک ...
www.delgarm.com/
افزایش متابولیسم بدن،روش های موثر برای افزایش متابولیسم بدن شما. منتظر پیامهای شما هستیم... 30 40 50002 .... تصاویری از جذاب ترین و خوشتیپ ترین مرد کره ای ...
آموزش لذت بخش ترین روشهای نزدیکی زوجین - نازوب
www.nazweb.ir/news_detail_5525.html
آموزش لذت بخش ترین روشهای نزدیکی زوجین طبق تحقیقات به عمل آمده رابطه زوجین اگر دو طرفه باشد و هر برای هر ... بدن مرموز و بسیار عجیب یک دختر ایتالیایی/ عکس.
رابطه جنسی در دوران نامزدی چگونه باشد؟ - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/199484.php
۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آیا می بایست در دوران عقد از یکی از حلال ترین لذت ها چشم پوشی کرد و این ... فراموش نکنیم که ازدواج بهترین راه برای ارضای امیال سرکش جنسی ... برقراری رابطه جنسی بین شما و نامزدتان در دوران عقد یک تصمیم کاملا ... هرگز به خاطر نامزدتان کاری را که آمادگی آن را ندارید انجام ندهید. ... موثرترین روش گیاهی درمان ریزش مو ...
عجیب ‌ترین روش خواستگاری از یک دختر - دفتر ازدواج 305 ...
daftarezdevaj.ir/news/?id=238
عجیب ‌ترین روش خواستگاری از یک دختر ... وقتتان را صرف انجام کارها و فعالیت هایی کنید که دوست دارید و از آن لذت می برید. تنها ماندن به این معنی نیست که باید ...
پورتال پرشین وی
www.persianv.com/
یکی ازدواج های گران‌قیمت دنیا؛ ریخت و پاش های عجیب این عروس زیبای 20ساله ... زندگی نادر ابراهیمی / خالق رمان «یک عاشقانه آرام» ... رفع افتادگی پلک چشم ، جراحی افتادگی پلک چشم / روشهای سرپایی ... رازهای زیبایی در شب عروسی/ کارهایی که قبل از عروسی باید انجام داد+تصاویر .... کهنسال ترین درخت ایران را ببینید + عکس ...
عجیب ترین روش هاي خواستگاری كردن - وارونه
varoone.ir/post/169/عجيب-ترين-خواستگاري-دنيا/
خواستگاری تاد، یک بدل کار عاشق که به دنبال شیوه جالبی برای گرفتن جواب مثبت ... این که او را تحت تأثیر…,عجیب ترین روش هاي خواستگاری كردن,ابزار رایگان وبلاگ ... وقتی صحبت از ازدواج می‌شود، مرد ها سخت ترین وظیفه را بر دوش دارند؛ باید پا ... دو در ارتفاع ۶۰۰۰ متری از سطح زمین آماده انجام پرش با چتر بودند خواستگاری کرد.
صد خبر
sadkhabar.ir/
ساده‌ترین روش‌های خانگی برای سفید کردن دندان‌ها ... عزت اللهی، جوان ترین لژیونر فوتبال ایران .... وزیر نفت در مصاحبه با یک رسانه انگلیسی گفت: برخی رقیبان منطقه ای تلاش کرده ... برای تقویت حافظه خود به فعالیت‌های پیچیده نیاز ندارید و تنها با انجام کارهایی .... بانک مرکزی متقاضیان وام ۱۰ میلیونی ازدواج را سرکار گذاشت +سند.
مطالب طنز - عکس
www.taknaz.net/news_cats_242.html
هنرمندان ایرانی که تا 40 سالگی ازدواج نکرده اند! وقتی تمساح ... نجات معجزه آسای جان رزمنده توسط یک تلفن همراه (عکس) · آموزش بافت مو به 3 روش جالب و آسان · راه سخت و دشوار ... بامزه ترین مطالب طنز و خنده دار (6) ... طنز وقتی اینترنت قطع میشه از اینکار انجام بدین ! .... بیماری عجیب این پسر او را به پسر شیطان معروف کرده است (عکس).
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
شیوه عجیب امربه معروف در خیابان/قم · عکس:بقایای ... در خوشبینانه ترین حالت هزینه افطار یک خانوار ۴ نفره حدود... ۱۱ ... یک خودروی لوکس بی ام و ۴ میلیارد تومانی را می توانید در دیگر... ۸ ..... کارت ازدواج! .... خداوند متعال فرمان داده سه چيز همراه سه چيز ديگر انجام گيرد ... بهترین روش برای جلوگیری از سرقت پهنای باند اینترنت و وایفای !
دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/.../دو-ماهه-که-ازدواج-کردم-ولی-همسرم-هنوز-باکره-است
اول مشاوره رو عوض کن آقای عزیز صبر کردی یه چند ماه روش اگه تلاشات جواب بده خانومت از اینکه خواستی چنین .... قدم اول متوجه کردن خانمت و خانواده ها از اقدامات زیر قبل از انجام دادن ، برای یک ..... بله همان شرعی که به مرد اجازه داده صیغه کند به زن هم اجازه داده تا مهریه اش را نگرفته اساسی ترین نیاز شوهرش را برآورده نکند . .... برام عجیب نیست .
مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواج + تصاویر ...
www.talab.ir/.../interview-with-laleh-eskandari-and-his-wife-2-days.html
لاله: اکثر خانم‌های مجرد بازیگر الان یک بار ازدواج کرده‌اند… .... یعنی اینطوری نیست که اصلا کار خانه انجام نداده باشم و یکدفعه بیایم و بخواهم کار کنم. ... برمی‌آیم، خیلی خوب خرج می‌کنم و خیلی خوب زندگی می‌کنم، اما خیلی پولدار نیستم، به طوری که امکانات عجیب و غریب داشته باشم. ..... جالب ترین روش های پیوند زناشویی در جهان (+ عکس).
عصر خبر
www.asrkhabar.com/
وی در توضیح این کار خود نوشته است: من یک هکر ایرانی ام ساکن ترکیه اگر پیج ریپورت شه، بسته شه من باز می کنم وقتتون .... عجیب ترین روش تمسخر ترامپ (عکس) ...
فلسفی | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/tag/فلسفی/
عزیز ترین ادما مثل پازلن اگه نباشن نه جاشون پر میشه نه کسی جاشونو می گیره. —. در دریای زندگی در .... ۷- رسانه نمی تواند گریزگاهی برای سردمداران یک کشور به خاطر انجام ندادن درست کارهای آنان باشد. ۸- رسانه نمی تواند ..... عجیب است حتی رفتگر هم با نفرت نگاهم میکند! ..... واسه ازدواج دوست داشتن کافیه نیازی به عاشق شدن نیست. ***.
مشاور ازدواج آنلاین | بهترین مشاور قبل ازدواج:::مشاوره ازدواج و ...
مشاوره-ازدواج.com/مشاور-ازدواج-آنلاین/
۱۰ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مشاور ازدواج آنلاینReviewed by ▻Responder◅ on Aug 1Rating: ... اونهام شدیدامخالفن واصلازیربارنمیرن وی سری ایرادای عجیب میگیرن,منم تاب ..... شوند یا ترس از ارضا نشدن یا عدم ارضای طرف مقابل دارند یا اصول و روش های رابطه جنسی را .... باشید که از طرف شما کار اشتباهی انجام نشده و شما به عنوان یک همسر حق چنین ...
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه ...
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
ازسن 5 سالگي به طور كاملا ناخوداگاه اين كار را انجام مي دادم يك مدتي خيلي كمتر ..... البته بدون شك نبيد از دنده كمكي ين فرار كه همون وسوسه شيطونه غافل شد كه عجيب قدرتي هم ..... محمد : دوستان عزيز براي اينكه بتونيد از خود ارضايي جلوگيري كنيد يه روش ..... در سن پايين يعني در داغ ترين دوران غريزه جنسي اقدام به ازدواج كند چه بايد كرد؟
توصیه های یک مأمور FBI: هفت راه برای اینکه دیگران از ...
digiato.com/article/2014/11/.../7-راه-برای-اینکه-دیگران-از-شما-خوششان-آ...
۱۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهم ترین کاری که حین ملاقات با یک شخص باید انجام دهید .... هیچکس دوست ندارد با یک آدم عجیب و غریب که یک دفعه جلویش ظاهر می شود و حس طعمه بودن ...
12 نشانه اصلی برای پایان یک رابطه - دگرش
degaresh.com › کامیابی
نشانه های اصلی که زمان پایان یک رابطه را مشخص می کنند. ... دور از تعصب و برادرانه میگم مطمئن ترین و کم آسیب ترین روش ازدواج همان ازدواج سنتی است چه بسا ... بهترین کا اینه که در زمان نا آرامی هیچ کاری انجام ندیم و زمانی که میخواهیم کاری انجام بدیم به ...
جلوگیری از بارداری با سیب زمینی / عجیب ترین روش ...
90tvnamnak.parsiblog.com/.../جلوگيري+از+بارداري+با+سيب+زميني+...
عجیب ترین رو یک زن برای جلوگیری از بارداری و پیشگیری از بارداری با سیب زمینی را در سایت نمناک ...جدیدترین ... ازدواج خیلی عجیب یک مرد با هفت زن مصنوعی! ... بهترین روش برای انجام ختنه پسران، روش جراحی است که یک روش استاندارد دارد .
سایت خبری تحلیلی شفاف
www.shafaf.ir/
دومین جلسه مقدماتی رسیدگی به پرونده قتل ستایش در شعبه 7 دادگاه کیفری یک برگزار ... رهبران انقلاب های بزرگ دنیا تنها یک یا دو نقش از سه نقش متفاوت در امر رهبری انقلاب را به انجام رسانیدند، اما امام هم .... جدیدترین اخبار / پر بیینده ترین عناوین .... عکس:آگهی عجیب در سایت دیوار ... 17 درصد دختران قبل از 18 سالگی ازدواج می‌کنند ...
قانون جذب کائنات برای رسیدن به آرزوها
afsanehasgharzadeh.blogfa.com/
۳۰ فروردین ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به یاد داشته باشید که هیچ وقت برای اصلاح و بهبود روش زندگی دیر ... این تمرینات را روزی یک تا دو بار انجام دهید. ..... ما منفی ترین انرژی های ممکن رو از خودشون ساطع می کنن. .... باشید، خـواه آن هـدف ریاست، پرداخت رهن و یا یک ازدواج طولانی مدت باشد. ..... عجیب نیست که افکار، هیجانات و احساسات شما محیط را تغییر دهند و ...
فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی
www.funpatogh.com/
بلافاصله قبل از رابطه جنسی به هیچ وجه زنان نباید ادرار کنند و یک نه محکم و قاطع به باورهای اشتباه خود بگویند. تخلیه مثانه قبل از رابطه جنسی درست است ؟ تا به حال ...
خوشششمزه !! ! - عجایب 86 گانه!
khoshmazegi.blogfa.com/post-118.aspx
طولانی ترین آلت تناسلی (زنده)مربوط به یک مرد سودانی است که طول آن به یک متر و ... (این عمل فقط جهت به ثبت رسیدن در کتاب رکورد های گینس به انجام رسیده) ... در اغلب کشور های غربی اگر زنی بدون بکارت وارد خانه شوهر شود کسی زیاد متعجب نمی شود و مردان حق هر زن می دانند که قبل از ازدواج لذت جنسی ببرند. ... عجیب ترین کشور جهان !
راهکارهای عملی و کاربردی برای ترک استمناء (خود ارضایی) - ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../راهکارهای-عملی-و-کاربردی-برای-ترک-...
اين روش هم مانند روش بالا به اين خاطر است كه ابتدا بايد شرايط زمينه اي را براي ترك اين عمل آماده كرد و بعد فكر و ... همانطور كه انجام اين عمل و اعتياد به آن به صورت دفعي و يك مرتبه صورت نگرفته است و به تدريج در ... يكي از بهترين راه ها در ترك عادت زشت استمنا ، راه ازدواج است؛ زيرا فرد جهت پيكان ارضاي اميال جنسي ..... محکم ترین تصمیم.
کشتن همسر بعد از 3 ماه ازدواج با یک روش عجیب در مشهد
www.sefidak.com/entertainment/visual/killing-wife-in-mashhad
۷ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کشتن همسر بعد از 3 ماه ازدواج با یک روش عجیب در مشهد ... کارشناسان امداد وجود گاز شهری را تأیید می‌کنند و پزشکی قانونی نیز کمکی به حل این پرونده نمی‌تواند انجام دهد. ... گران ترین قایق جهان با دکوراسیون فوق العاده زیبا + عکس.
سایت تخصصی بانوان
banoo1.com/
هیچ چیزی به اندازه آن که یک شنونده خوب برای حرف‌های افراد یکدنده و سرسخت باشید کارساز نیست .... روش نگهداری از کیسه خواب ... فقط تا جایی که در توانتان هست کارهایتان را انجام دهید و بعد هر نگرانی که مانع لذت بردن از زمان حال می‌شود را از فک. ... عجیب و غریب ترین کفش‌های ساخته شده در دنیا (عکس) . .... با متولدین چه ماهی ازدواج بکنید.
رایج ترین سوالاتی که بعد از رابطه جنسی ذهن شما را درگیر ...
www.irmix.ir/2015/10/.../رایج-ترین-سوالاتی-که-بعد-از-رابطه-جنسی-ذ/
۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بطور معمول در طول یک سیکل ماهانه که ۲۸ روز به طول می انجامد (یعنی از روز اولی ... این ترمیم با جراحی یا روش دیگری (برخی افراد سودجو از واژه لیزر برای جراحی ... او معتقد است پرده بکارت زندانی است که برخی از زنان با ازدواج از قید آن رها می .... در سکسی که در حال اضطراب و تنش عصبی انجام می شود خون زیادی داخل مغز جمع ...
جذاب - سایت تفریحی و سرگرمی جذاب- JazzaaB.Ir
www.jazzaab.ir/
گران ترین بلیط هواپیما در دنیا +عکس · چشم های جذاب و گیرا با ... مردی عجیب با دست 20 کیلویی!!! (+عکس) .... پخش سریال پادری از شبکه یک در ماه رمضان/ تصاوير · جزئیات جدید از ... آموزش انجام مانیکور فرانسوی در منزل (تصویری) · مدل های مو .... رابطه پسران قبل و بعد از ازدواج با دختران! (طنز) ... کف‌بینی جالب به روش علمی · شخصیت ...
اثرات شوم دیدن عکس و فیلم مستهجن - موعود
www.mouood.org/.../9020-اثرات-شوم-دیدن-عکس-و-فیلم-مستهجن.html
نیاز جنسی مانند نیاز به آب و غذا از نیازهایی است که بایستی از روش صحیح ارضاء. ... حالاواقعا میدونم این بی شرمانه ترین گناهی است که ادم میتونه انجام بده خدا میخوام ترک کنم ..... من یک قربانی این فیلم ها هستم، مدتی بعد از ازدواج فهمیدم شوهرم به فیلم ها و ...
مناسب ترین اندازه آلت برای روابط جنسی با همسر - فراناز
www.faranaz.com/the-most-appropriate-size-of-penis-for.html
**وقتی دختری ازدواج می کند و قصد دارد برای اولین بار از آمیزش مهبلی لذت ببرد ، احتمالا هر آلتی برای او بزرگ و مرعوب کننده خواهد بود . اگر یک ... **کاری که طول یک آلت انجام می دهد خیلی کم و یا ناچیز است در برابر کاری که قطر آن انجام می دهد . ... روش صحیح برخورد با درخواست های جنسی شوهر .... عجیب ترین مدل های گوشواره عنکبوتی جدید ...
سنت هاي عجيب ازدواج در كشورهاي مختلف | ديدنيها - همراه با علم
baelm.ir › سرگرمي › ديدنيها
این مراسم برای دوام ازدواج عروس و داماد انجام می شود. ... یکی از عجیب ترین سنت ها در شمال جزیره بورنئو این است که عروس و داماد تا سه ... البته این یک سنت خنده دار است.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 521
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,185
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,356
  • بازدید ماه : 6,356
  • بازدید سال : 383,967
  • بازدید کلی : 4,163,745