loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 265 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
 

خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم؟

مجله منزل – نازنین کاسبی، کارشناس معماری: همیشه به نزدیکی ماه خرداد که می‌رسیم، از همان ابتدا دغدغه برنامه‌ریزی تعطیلات برای سفر رفتن در سرمان غوغا می‌کند؛ به‌ویژه کسانی که در ایام نوروز به دلایلی امکان سفر برای‌شان فراهم نشده است. اگر شما نیز قصد سفر دارید و هنوز  تصمیمی نگرفته‌اید، در ادامه شما را با نقاط دیدنی ایران که در این فصل بسیار زیبا هستند، آشنا خواهیم کرد:

فومن- ماسوله و قلعه رود‌خان

بهشت خدا روی زمین

 

آب و هوای مناسب، جنگل‌ها و کوه‌های پوشیده از درختان، چشمه‌های متعدد، بقاع متبرکه و اماکن تاریخی و فرهنگی (ماسوله و قلعه رودخان) فومن را به یکی از قطب‌های گردشگری گیلان و حتی کشور تبدیل کرده است. می‌گویند ماسوله عروس شمال، بهشت خدا روی زمین، زیبایی محض، صفا و صمیمیت و سادگی، هوای پاک با مردمانی پاک و پاک‌نژاد  دارد. پس بی‌شک جای خوبی برای چند روز استراحت و در کنار خانواده بودن است.

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
قلعه رودخان

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
ماسوله

 



چهارمحال بختیاری-شهرکرد

معروف به  بام ایران 

شهرکرد مرتفع‌ترین مرکز استان در ایران است و به همین دلیل به بام ایران شهرت دارد. وجود آثار تاریخی همچون قلعه‌ها و همین‌طور اماکن سیاحتی و زیارتی و آب و هوای مطبوع شمار زیادی از گردشگران را رهسپار استان چهارمحال و بختیاری به‌خصوص شهرکرد، مرکز این استان می‌کند. جاذبه‌های طبیعی فراوانی در نزدیکی شهرکرد وجود دارد که معروف‌ترین آنها عبارتند از: گردشگاه چشمه زنه هفشجان و ارتفاعات جهان، پل زمان خان، چشمه کوهرنگ، تونل و آبشار کوهرنگ، دشت لاله‌های واژگون، تالاب بین‌المللی چغاخور و تالاب گندمان.

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
گردشگاه چشمه زنه هفشجان

 

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
دشت لاله‌های واژگون

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
چشمه کوهرنگ

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
تالاب چغاخور

 



 حاشیه رود ارس و جلفای آذربایجان

طبیعت زیبای خداوند


منطقه آزاد ارس به‌قدری تنوع در طبیعت و سایت‌های طبیعی دارد که گردشگران در انتخاب مسیر یا مقصد گردشگری به‌سختی می‌توانند تصمیم بگیرند و معمولا همه دوست دارند که به دلیل تفاوت و تنوع از همه بخش‌های این منطقه دیدن کنند. یکی از مواردی که ارس را به عنوان یک منطقه ایده‌آل برای طبیعت‌گردان معرفی می‌کند، کثرت مناطقی است که ‌مهمانان با طیب‌خاطر و احساس امنیت می‌توانند چادر زده و یک یا چند روز را در دامان طبیعت بگذرانند.

 کمپ‌های چادرزنی در داخل و خارج از شهر جلفا همگی مجهز به امکانات رفاهی و بهداشتی بوده و از امنیت بسیار بالایی برخوردارند. اکثر این مناطق توسط نیروهای انتظامی و مرزبانی مورد کنترل بوده و امنیتی مثال‌زدنی دارند.  از سایت‌های طبیعی اطراف این شهر برای کسانی که قصد دارند یک روز زیبا را در کنار طبیعت رقم بزنند، می‌توان به پارک ساحلی درنا و حاشیه رود ارس و همچنین مجموعه تاریخی کردشت، منطقه و سد خداآفرین و طبیعت بکر آسیاب خرابه  و همین‌طور طبیعت زیبای کلیسا سنت استپانوس اشاره کرد.

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
حاشیه رود ارس

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
آسیاب خرابه

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
کلیسا سنت استپانوس

 



کرمانشاه

طبیعت تحسین‌برانگیز


شاید به جرات بتوان گفت کرمانشـاه در این فصل یکی از بهترین گزینه‌‌ها برای سفر می‌تواند باشد. آب و هوای خوب و معتدل و داشتن آثار باستانی و تفرجگاه‌های بی‌شمار در شهر کرمانشـاه و همین‌طور طبیعت بکر همراه مردمان ‌مهمان‌نواز آن باعث انتخاب این شهر توسط بسیاری افراد به عنوان مقصد گردشگری شده است.

 این تعطیلات کوتاه فرصت خوبی را برای بودن در طبیعت فراهم خواهد کرد؛ ضمن اینکه می‌توانید از مناطق دیدنی شهر مانند تکیه معاون‌الملک، تکیه بیگلربیگی، بازارسنتی کرمانشـاه، باغ پرندگان کرمانشـاه، باغ گل کرمانشـاه، پارک کوهستان، سراب نیلوفر، پارک ساحلی رود قره‌سو، سراب قنبر، طاق بستان، بیستون، مسجد عمادالدوله، حمام حاج شهبازخان و. . . دیدن کنید.

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
سراب قنبر

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
طاق بستان

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران
باغ گل کرمانشاه

 



اردبیل (سرعین)

 چشمه‌های آبگرم

 

سرعین دارای ده‌ها چشمه آب گرم معدنی است که از کوه سبلان سرچشمه می‌گیرند. این شهر به علت چشمه‌های آبگرم فراوان شهرت دارد و یکی از مناطق گردشگری در استان اردبیل است.

این منطقه همه‌ساله اواخر بهار و فصل تابستان پذیرای ایرانگردان و جهانگردان فراوان است. در این شهر کلی هتل، هتل- آپارتمان و ‌مهمانسرا وجود دارد ولی علاوه بر این، مردم منطقه نیزخانه‌های مسکونی و ویلاهای خود را به عنوان ‌مهمانپذیر اجاره می‌دهند.

این مناطق تنها بخشی از طبیعت زیبای سرزمین زیبای ماست که فرصت کشف زیبایی‌های بیشتر آن می‌تواند برای تمام اعضای خانواده شیرین و به‌یادماندنی باشد؛ البته پیش از این سفر درباره مجهز بودن خودرو به وسایل لازم و همراه داشتن تجهیزات ضروری مطمئن شوید. این سفر دو روزه و کوتاه فرصت خوبی برای شما فراهم خواهد کرد تا در دل طبیعت باشید؛ ضمن اینکه می‌توانید زمان بیشتری را با خانواده خود سپری کنید. برای‌تان سفری خاطره‌انگیز را آرزومندیم.

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران

آشنایی با طبیعت دیدنی ایران

 


برای تهیه مجله منزل می توانید به صورت حضوری از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور و برای خرید نسخه الکترونیک از وب سایت  taaghche.ir اقدام نمائید.

ضمنا برای اشتراک نسخه چاپی مجله منزل روی تصویر زیر کلیک کنید:

معجزه رنگ در خانه های ایرانی


Google
تقریباً ۴۸۵٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۴ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم؟ - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/news/337260/خرداد-ماه-به-کجای-ایران-سفر-کنیم
۴۳ دقیقه پیش - مجله منزل - نازنين كاسبي، كارشناس معماري: هميشه به نزديكي ماه خرداد كه مي‌رسيم، از همان ابتدا دغدغه برنامه‌ريزي تعطيلات براي سفر رفتن در سرمان غوغا ...
دمادم | خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم؟
damadam.ir › اخبار › برترین‌ها
۹ دقیقه پیش - همیشه در ماه خرداد، دغدغه برنامه ریزی برای سفر رفتن در سرمان غوغا می كند؛ به ویژه كسانی كه در ایام نوروز به دلایلی امكان سفر برای شان فراهم نشده است.
پیشنهاد گردالی: در ماه خرداد به کجا سفر کنیم؟ - گردالی
gerdali.com/پیشنهاد-گردالی-در-ماه-خرداد-به-کجا-سفر/
با توجه به آب و هوای خنک خرداد، گزینه های زیادی برای سفر پیش رو داریم. در این مطلب ... شما چه قسمت هایی از ایران را برای سفر در ماه خرداد پیشنهاد می کنید؟ نظرات خود را ...
در اردیبهشت به کجای ایران سفر کنیم؟ - تیتر20
titre20.ir/fa/news/6414/در-اردیبهشت-به-کجای-ایران-سفر-کنیم
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۷ ... در اردیبهشت به کجای ایران سفر کنیم؟ ... اما اگر در بهار عروس فصل ها عزم سفر داشته باشید، آن هم در قلب بهار، اردیبهشت ماه، همه جای این ...
خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم؟ - جدیدترین سایت
jadidtarinsite.com/خرداد-ماه-به-کجای-ایران-سفر-کنیم؟/
۴ دقیقه پیش - مجله منزل – نازنین کاسبی، کارشناس معماری: همیشه به نزدیکی ماه خرداد که می‌رسیم، از همان ابتدا دغدغه برنامه‌ریزی تعطیلات برای سفر رفتن در سرمان ...
خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم - خبر روز
khabareruz.ir/search/?q=خرداد+ماه+به+کجای+ایران+سفر+کنیم
خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم. جلد شوت/پنجشنبه 13 خرداد 95. تکذیب بخشودگی بدهی برخی کشورها به ايران جلد شوت/پنجشنبه 13 خرداد 95 جلد ابرار ...
به کدام نقطه از ایران سفر کنیم بهتر است؟ - کلوب
www.cloob.com/timeline/answer_159754_1974656
۲۸ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - به کدام نقطه از ایران سفر کنیم بهتر است؟ ... و هر کدوم تو ماه های مختلف کارایی خودشو داره ... برای دیدن دریای جنوب، ماه آخر پاییز بهترین زمان است
خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=خرداد+ماه+به+کجای+ایران+سفر+کنیم
برنامه زمان بندی مسابقات تیم ملی والیبال ايران در انتخابی المپیک اعلام شد. به گزارش ایسنا، قرعه کشی مسابقات والیبال انتخابی المپیک انجام شد و مطابق آن ...
راهنمای مسافرت به شهرهای کشور زیبامون ایران - نوعروس
www.nowaroos.com › ... › ماه عسل و مسافرت › سفرهای داخلی
۲۴ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ... یک سفر خوب رو بچینید(حالا میتونه ماه عسل باشه یا مسافرت نوروزی باشه یا. ... خوب حالا غصه نخورید،من میخوام یه کاری کنم که دیگه هیچ کدوم از این ... سلام به همه مشهدی ها من 1 ماه دیگه دارم میام شهرتون بعد از 19 سال 3 (12) ... به نظرتون بهترین استان برای مسافرت تو تابستون، شهریور کجای ایرانه؟
قانون هدفمندی یارانه ها نیاز به اصلاح دارد؟ - شبکه اطلاع رسانی ...
www.shabanews.ir/قانون-هدفمندی-یارانه-ها-نیاز-به-اصلاح-د/
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵ - 8 ژوئن 2016. MENU. شما اینجا هستید خانه » برترین ها » قانون هدفمندی یارانه ها نیاز به اصلاح دارد؟ .... خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم؟
10 نقطه از ایران که سفر به آنها در ایام عید عین دیوانگیست! - ...
www.bultannews.com/.../10-نقطه-از-ایران-که-سفر-به-آنها-در-ایام-عید-ع...
۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - 2016 June 07 ... با هم به مرور این شهرها و توضیح کوتاهی درباره ی شرایط سفر به آنها در تعطیلات نوروز می پردازیم: ... داشتن زمان مناسب، ماه های بعدی سال برای سفر به این شهر بسیار مناسب تر اند. ... اگر می خواهیم سفری آسوده و به یادماندنی را تجربه کنیم، باید این موضوع را مورد توجه ویژه قرار دهیم.
آبشارهای دیوانه کننده ایران! +عکس - بیتوته
www.beytoote.com/iran/tafrihi/waterfalls1-iran-maddening.html
در اردیبهشت ماه به کجاها سفر کنیم؟ بیشتر » ... در این مطلب با تقسیم ایران به 7 منطقه جغرافیایی، آبشارهای شاخص هر منطقه را در شکلی فشرده و موجز معرفی کرده ایم.
ورزشکاران در ماه رمضان مصرف مکمل را کاهش دهند
www.shabanews.ir/ورزشکاران-در-ماه-رمضان-مصرف-مکمل-را-کاه/
چهارشنبه ۱۹ خرداد ۹۵ - 8 ژوئن 2016. MENU. شما اینجا هستید خانه » عمومی » ورزشکاران در ماه رمضان مصرف مکمل را کاهش دهند ... خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم؟
نوروز 93 به کجا سفر کنیم؟/ هفت شهر و شهرستان دیدنی ایران ...
namehnews.ir/.../نوروز-93-به-کجا-سفر-کنیم-هفت-شهر-و-شهرستان-دید...
ما پیشنهاد می کنیم حتما یک بار به نیشابور سفر کنید تا مجذوب آثار تاریخی و زیبایی طبیعت این شهر زیبا شوید. ... به روز شده در: ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۰ ... گروه اجتماعی نامه نیوز - همیشه به آخرین ماه سال که می رسیم، از همان ابتدا دغدغه ی عید و خرید و خانه ...
جزیره کیش :: پرسشهای رایج برای سفر به کیش
www.hellokish.com/faq/
شما هم اگر قصد سفر به جزیره کیش را دارید می توانید سوالات خود را در تالار گفتگو ( راهنمای کیش اولیها ) مطرح ... نظرات درباره هتل انتخابی بسیار متفاوت است چی کار کنیم؟ .... هوای جزیره کیش از اواخر خرداد تا آبان ماه داغ و با رطوبت بالا می باشد.
نوروز به کجا سفر کنیم ؟ (3) - مجله تصویر زندگی
www.tasvirezendegi.ir › گردشگری › جاذبه های ایران
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ... عید ۹۴ به کجای ایران سفر کنیم ؟ ... زمان برای رفتن به شوی، از اواخر اسفندماه به خصوص در ایام عید تا اواخر اردیبهشت ماه است ضمن اینکه ...
نوروز به کجا سفر کنیم ؟ (5) - مجله تصویر زندگی
www.tasvirezendegi.ir › گردشگری › جاذبه های ایران
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ ... عید ۹۴ به کجای ایران سفر کنیم ؟ (۵) .... در ماه های اسفند و فروردین، قندیل‌های بسیار زیبای غار در بهترین وضعیت به سر می‌برند.
تعطیلات نوروز 94 به کجای ایران سفر کنیم ؟
www.persian-star.org/travel-2/
نزدیک نوروز که می شود همه دوست دارند برای تعطیلات برنامه سفر داشته باشند و از مکان ... این کاخ که به فرمان داریوش بنا شده‌است، برای برگزاری جشن‌های نوروزی و پذیرش .... عظمت و زیبایی با دیوار چین مقایسه می‌شد اما متأسفانه در زلزله دی ماه سال۱۳۸۲ این ...
کارنامه خرداد پیش دانشگاهی - سایت تفریحی و سرگرمی ناز ...
nazbid.ir/post/?q=کارنامه+خرداد+پیش+دانشگاهی
تکذیب بخشودگی بدهی برخی کشورها به ایران جلد شوت/پنجشنبه 13 خرداد 95 جلد ابرار ورزشی/پنجشنبه 13 خرداد 95 جلد .... خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم؟
مشاوره براي سفر در داخل ايران - نی نی سایت
www.ninisite.com › تبادل نظر › مشاورین نی نی سایت
1- مسابقه عکس خردادماه. دختر نازم نفس 1395/3/18 ... با عفونت‌ها و درد‌های پستانی چه کنیم؟ قصه‌های مربی/ ... 35- اگر برای گلابگیری قصد سفر به کاشان رو دارید... سوره
سفرنامه استانبول و توصیه های ضروری | لست سکند - تور ...
www.lastsecond.ir/news/safarname-istanbul-1/
سفرنامه ای متفاوت از سفر به استانبول و توصیه های ضروری در مورد سفر به ترکیه ... یه خیابون بزرگ که ماشین توش رفت و آمد نمی کنم و فقط یه تراموا وسط خیابون ... خودمون دیگه تحویل نمی گیره و پرواز ترکیه چمدون ها رو تحویل می گیره و به ایران می ده .... سلام سفرنامه جالبی بود من میخوام به همراه همسرم ماه رمضان امسال برم ترکیه ولی هنوز ...
توصیه های مسافرتی: ده چیزیکه هیچ وقت نباید در یک سفر ...
www.lastsecond.ir/news/not_wear_this_things/
رفتن سفر به خارج از کشور به آسانی خریدن بلیط و پریدن توی هواپیما نیست. ... یعنی طوری لباس بپوشید که خیلی ( به عنوان یک توریست ) در چشم نیایید. .... واقعا اطلاعات مفیدی است و انشالله که همه توریستهای محترم به هر کجای دنیا میروند ... ما خرداد 94 در هتل بارسلو ارسین توپکاپی استانبول بودیم . .... تور دبی خرداد 95 (ماه رمضان).
به کجای دنیا باید سفر کنم؟ - A Real Me - arealme.com
www.arealme.com/country/fa/
این تست به شما می گه کجای زمین بیشتر از ایران به دردتون می خوره برای سفر و زندگی! می دونم ایرانی هستیو سفر خارجی و مهاجرت برات آسون نیست ولی خب اگه بشه ...
زمستان و سفر زمستانی در ایران چهار فصل ...! - باشگاه ...
www.yjc.ir/fa/news/.../زمستان-و-سفر-زمستانی-در-ایران-چهار-فصل-
اگر يك مسافر خارجي باشيد و بخواهيد به ايران سفر كنيد، بعد از اينكه به ... در زمستان كه معمولاً از ماه دوم پاييز آغاز شده و تا عيد نوروز طول مي‌كشد (در فواصل ماه‌هاي دسامبر ...
به کجا سفر کنیم - مجله گردشگری و توریستی الی گشت
www.eligasht.com › خانه › الی گشت: راهنمای سفر › به کجا سفر کنیم
۱۶ خرداد, ۱۳۹۵ دیدنی های جهان, نکات سفر, گردشگریتیم خبری الی گشت ... در یک ماه ، مگان سالیوان با یک ماشین تصادف کرد ، مبتلا به سرطان پوست تشخیص داده شد و هنگام صخره نوردی از فاصله 50 متری به ... بالی با جاذبه هایی که در هیچ کجای دیگر نمی توان یافت (بخش دوم) .... رقابت تنگاتنگ بوئینگ و ایرباس بر سر بازار ایران.
تعطیلات نوروز کجا بریم – راهنمای سفر نوروزی 95
www.gardeshgarha.com › جهانگردی
رتبه: ۲٫۸ - ‏۷۳ رأی
۲۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بهر حال غیر از نحوۀ سفر نکات دیگری هم وجود دارد که باید به آنها توجه ... بهتر است پیش از اقدام به سفر، نشانی و شماره تماس سفارت جمهوری اسلامی ایران و .... فصل بهار و خصوصا اردیبهشت ماه زمان برداشت گل محمدی و گلاب گیری در .... این دشت كه از چشم‌اندازهای منحصربه‌فرد منطقه تالش محسوب می‌شود، در خرداد به گل می‌نشیند.
چه موقع به ترکیه سفر کنیم ؟ -TurkeyHotel.ir
www.turkeyhotel.ir/بهترین-وقت-سفر-به-ترکیه/
رتبه: ۵ - ‏بازبینی توسط mina
۲۹ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این مناطق بین اواخر ماه ژوئن و اوایل ماه سپتامبر (اوایل خرداد تا اواخر شهریور ) شلوغ است . ... بهترین وقت سفر به ترکیه بهار ( آوریل، مه، از اواسط ماه ژوئن ) است چون ... مهم ترین سوالات ایرانی ها در سفر استانبول وقتی پروازتون بسلامتی ...
در صورت حمله به ایران، نمی دانیم در کجای دنیا جواب خواهیم ...
www.rajanews.com/news/218911
۱۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پس از آن شما اقدامات تلافی جویانه ایران را خواهید داشت حتی سیا و ژنرال ... مردان و زنان در پارتی فرحزاد · احتمالا سه‌شنبه ۱۸ خرداد اول ماه مبارک رمضان است · آزادی ... بغداد به عراق آمده · مسئولان مصر مانع سفر یک رهبر شیعی به ایران شدند ..... اگر ما یکجانبه از این فرایند خارج شویم و به همکاریهایشان پشت کنیم، آن‌ها هم می‌روند.
در مسافرت ترکیه با خود دلار ببریم یا لیره ؟ :: راهنمای سفر به ...
turkeytravel.blog.ir/post/24
۱۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ماه آینده 17 خرداد ماه عازم سفر به ترکیه هستم به مدت ده روز. نگران نا ... قصد دارم برای خرید چند تا لباس عروس به استانبول سفر کنم . اگه وزن بار حد ..... منظورم همون تبدیل پول خودمون تو ایران به دلار بعد تبدیلش به لیر وبعد لیر به ریال.
پرسش و پاسخ آژانس هواپیمایی و مسافرتی
sahelabi.com/Aboutus/QandA
درباره کلاس پروازی ایران ایر کلاس L چه امکاناتی دارد ... می خواستم بدونم اگر با توری به خارج از کشور سفر کنیم و در روز برگشت پرواز کنسل شود و مجبور به اقامت یک یا .... چهار‌شنبه 06 خرداد 1394-/12/31/1899 2:14:40 AM, علی فراهانی ... من اگر الان اقدام به گرفتن پاسپورت کنم آیا مهر ماه میتونم برای مسافرت با تور ثبت نام کنم
ناگفته های گردشگران روس از سفر به ایران
entekhab.ir/fa/news/.../ناگفته-های-گردشگران-روس-از-سفر-به-ایران
وی اضافه کرد: ما آن چیزی را که در سفر به ایران به دست آوردیم، می توانیم تنها با جمله ˈما ... ما در هیچ کجای جهان چنین حسن توجه به میهمان و مهمان نوازی را احساس نکردیم. ... و دوستانه ای را در ایران ببینیم و لمس کنیم که واژه ها قادر به توصیف آن نیستند. ..... سال گذشته میلادی ( دو ماه ونیم) بیش از 40 هزار گردشگر ایرانی به روسیه سفر کردند که ...
نوروز 95 کجای کُردستان سفر کنیم؟ - زریوار خبر
zariwarkhabar.com/news/.../نوروز-95-کجای-کُردستان-سفر-کنیم؟.ht...
۲ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - Tuesday, 7 June 2016 سه شنبه 18 خرداد 1395 ... اما برخی، نمی توانند یا نمی خواهند از ایران خارج شوند و ترجیح می دهند این عید باستانی را در کشور خودشان سپری کنند. ... هر کسی از هر جایی از کشور به استان کردستان و شهر سنندج سفر کند بدون .... ماه رمضان فرصتی برای همدلی و اتحاد مسلمانان و دوری از اختلاف و تفرقه ...
در اردیبهشت به کجای ایران سفر کنیم؟ - آکا
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news20164251045876857.html
۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آکاایران: در اردیبهشت به کجای ایران سفر کنیم؟ ... یک مقام وزارت کشور عراق اعلام کرد که عصر امروز سه شنبه چهارم خردادماه، بمبی در نزدیکی ...
تعطیلات نوروز 94 به کجای ایران سفر کنیم ؟ - پورتال مدارس ...
norereza1.khschools.ir/?app=content&catid=4&itemid=185
تعطیلات نوروز 94 به کجای ایران سفر کنیم ؟ ..... در ماه های اسفند و فروردین، قندیل‌های بسیار زیبای غار در بهترین وضعیت به سر می‌برند. ... در دبیرستان نور امام رضا ع · تخلفات امتحانی و مجازات آن در ارزشیابی خرداد ماه · برنامه امتحانات نوبت دوم خرداد ...
در اردیبهشت به کجای ایران سفر کنیم؟ - پایگاه خبری ...
tnews.ir/news/4a9661539498.html
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - این گزارش تصویری جلوه های بهار در جای جای ایران را به نمایش گذاشته است. ... عروس فصل ها عزم سفر داشته باشید، آن هم در قلب بهار، اردیبهشت ماه، همه ...
سفر در جاده بهار - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/online/1426441824277974543/سفر-در-جاده-بهار
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به همین دلیل می‌خواهم مردم را در ایام نوروز به دیدن یزد دعوت کنم تا صفای فضای .... و آن وقت شاهد مناظر باشکوهی بودم که تاکنون همانندش را در هیچ کجای دنیا ندیده‌ام و ... به مردم خوب ایران توصیه می‌کنم به شهرهایی که تا به حال نرفته‌اند، سفر کنند و .... من بسیار اهل سفر کردن هستم و معمولا هر ماه یا دو ماه یکبار به بهانه‌های مختلف ...
چرا باید هشدار قاسم سلیمانی درباره حمله داعش به ایران را جدی ...
www.mashreghnews.ir/.../چرا-باید-هشدار-قاسم-سلیمانی-درباره-حمله-داعش...
۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رهبر معظم انقلاب: دشمنان سعی دارند جنگ‌های نیابتی را به مرزهای ایران بکشانند ... زمینی ارتش طی سخنانی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در ... می‌توان میان ایران و این گروه منافع مشترکی را تعریف و از سفر آنان به تهران استقبال کرد ... و سلامت جامعه ما اثر می‌گذارد، بنابراین باید به بحث داعش هم توجه کنیم.
برای درمان به کجای دنیا سفر کنیم؟ - اعتدال
etedaal.ir/fa/news/1729/برای-درمان-به-کجای-دنیا-سفر-کنیم
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ ... برای درمان به کجای دنیا سفر کنیم؟ ترجمه شده/ وقتی صحبت از سفر جهانگردان خارجی به کشورهایی مانند مالزی یا هندوستان می‌شود، عموما” .... زنگنه:ایران سهم خود را از بازار نفت پس گرفت ... پیام تبریک روحانی به مناسبت ماه رمضان ...
جاذبه های گردشگری ایران (36 عکس) - تاپ ناپ
topnop.ir › همه آلبوم ها › ایران و ایرانی
۲۱ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - جاذبه های گردشگری ایران - ایران یکی از زیباترین کشور های جهان است . ... من خیلی دوست دارم به همه جاذبه های ایران سفر کنم .... 14 خرداد ماه ، 1394
سید علی خامنه‌ای - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/سید_علی_خامنه‌ای
به دنبال پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ۱۳۵۷، خامنه‌ای عضوی از شورای انقلاب شد و در سال .... به تحصیل در آن شهر گرفت، ولی به دلیل مخالفت پدر پس از هفت ماه به ایران بازگشت. ..... خرداد ۱۳۶۸، سید علی خامنه‌ای را که در آن زمان ریاست جمهوری ایران را به‌عهده داشت، به ... هر موقع که آقای خامنه‌ای به جبهه یا جای دیگر سفر می‌کردند، امام درصدد بودند که ...
اورست غارهاي جهان لقب کدام غار ايران است
abtalebi.rozblog.com/post/447
۵ روز پیش - اورست غارهای جهان لقب غار پَراو است غار پَراو یا غار پَرو (به معنی پر آب) نام غاری است در ارتفاع ۳٬۰۵۰ .... تعطیلات نوروز 94 به کجای ایران سفر کنیم؟
پاسپورت ایرانی اکنون چقدر اعتبار دارد؟ - دیپلماسی ایرانی
www.irdiplomacy.ir/.../پاسپورت+ایرانی+اکنون+چقدر+اعتبار+دارد؟.htm...
با روی کار آمدن دولت یازدهم در خرداد ماه گذشتهتسهیل و لغو صدور روداید میان ایران و کشورهای همسایه و جهان ... بر اساس آن گزارش، شهروندان ایرانی در سال ۲۰۱۲ برای سفر تنها به ۳۷ کشور جهان بی نیاز از ویزا بودند. .... لیست کشورهایی که بدون ویزا ما می تونیم سفر کنیم آنگولا دومنیکا اکوئادور میکرونسیا ... جزایز کوک لند رو کجای دلم بزارم.
سفر به دبی - زورق
zoraq.com/United-Arab-Emirates/Dubai
چرا به دبی سفر کنیم چرا دبی؟ از بالای ... پروازهای متعدد ارزان و تنوع هتل، سفر به دبی را سفر راحت و مناسبی می‌کند. در دبی هتل‌های با ... از خرداد تا مهرماه، در دبی کاری جز گشتن در مرکزخریدها و لابی هتل‌ها نمی‌شود انجام داد. در دو ماه آخر آبان و آذر و فروردین و اردیبهشت، دبی هوای دلچسبی با دمای زیر ٣٠ درجه‌ی سانتی‌گراد دارد. زمستانش هم زیاد ...
اخبار بروجرد - روزهای بروجرد
www.borujerdtimes.ir/akhbar/index.aspx?Itemid=328
عباس گودرزی در صحن مجلس: چرا نساجی بروجرد را به ثمن بخس واگذار کردند ... وی با طرح این سؤال که در کجای قانون پیش‌بینی شده است که برای زن خانه‌دار شأنی .... در این شهر طرح ترافیک را اجرا کنیم باتوجه به اینکه اکثر معابر بروجرد بافت قدیم و ..... ۴۲ و شاید قبل از آن رقم خورد و در ۱۵ خردادماه ملت ایران با رهبری امام خمینی(ره) نهضتی را ...
عزت، قدرت، رفاه، تعالی معنوی و آرامش روحی درگرو عمل به قرآن است
www.zamoune.com/news/1825164
خرداد ماه به کجای ایران سفر کنیم؟ .... تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰ ... شفاف: در اولین روز از ماه مبارک رمضان، ماه نزول قرآن، به مدت بیش از سه ساعت محفل انس با ...
راهنمای سفر به پاریس (۱) | وطن ما
www.vatanema.com/2010/03/17/راهنمای-سفر-به-پاریس-1/
۲۶ اسفند ۱۳۸۸ ه‍.ش. - یادم هست چند ماه پیش وقتی یکی از دوستان لهستانی قصد سفر به پاریس داشت، از ما راهنمایی خواست. با لیدی یک ... در آخرین قسمت از این راهنما سعی می کنم به این موضوع هم اشاره کنم. قسمت اول: تهیه ... قیمت بلیط رفت و برگشت با ایران ایر حدود ۴۵۰ هزاز تومان است. پروازهای .... خرداد ۱۰, ۱۳۹۰ در ۱۰:۲۴ قبل از ظهر. سلام اگه ...
تعطیلات نوروز 94 به کجای ایران سفر کنیم ؟ - انجمن یاران ...
forum.roq.ir/t37059
۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تعطیلات نوروز 94 به کجای ایران سفر کنیم ؟ ... لحاظ عظمت و زیبایی با دیوار چین مقایسه می‌شد اما متأسفانه در زلزله دی ماه سال۱۳۸۲ این بنای بی نظیر ...
وزیر انرژی روسیه به ایران می آید - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اقتصادی
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به روز شده در: ۱۴ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۴:۰۱ ... نوواک افزود: این بدان معنا نیست که با مقامهای ایرانی دیدار نمی کنیم و در باره توسعه همکاری های اقتصادی و بازرگانی گفت وگو نخواهیم کرد. ... و ایران برای توسعه همکاریهای اقتصادی و بازرگانی در ماه مارس به ایران سفر می کنم. .... ژاپن از 150 هزار کشته به 7 نفر رسید؛ ما کجای کاریم؟
اورست غارهای جهان لقب کدام غار ایران است - هفتاد و پنج دانلود
75download.ir/اورست-غارهای-جهان-لقب-کدام-غار-ایران-است.html
۵ روز پیش - عمق غار پراو ۷۵۱ ... Alipour Industrial Complexes تاريخ امروز: 6 خرداد 1395 ساعت .... تعطیلات نوروز 94 به کجای ایران سفر کنیم ؟ بخش .
سایت مرجع دبی: دبی |تور دبی|هتل های دبی به روز ترین ...
dubaitor.ir/
نرخ تور دبی 30 و 31 خرداد 95 · تور دبی 28 و 29 خرداد 95 · تور دبی 26 و27 خرداد 95 · تور دبی ویژه ماه رمضان ... ۶ - در میان هتل های دبی چگونه برای اقامت یک هتل خوب پیدا کنیم ؟ ... ۷- به نظر شما برای سفر به دبی بهتره با تور برم یا خودم برای گرفتن بلیط و هتل ... توی دبی بابت غذا نگران نباشید چراکه رستوران های ایرانی زیادی با غذاهای ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 206
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,958
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,405
  • بازدید ماه : 15,405
  • بازدید سال : 393,016
  • بازدید کلی : 4,172,794