loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 217 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
 

استرس دارم، چی بخورم؟

 

وب‌سایت آوای سلامت: به گفته موسسه ملی سلامت روان ایالات متحده، اختلالات اضطرابی شایع ترین بیماری روانی در این کشور است و ۴۰ میلیون نفر از افراد بالای ۱۸ سال اختلالات مبارزه می کنند. در این میان اضطراب و افسردگی دو اختلال توامان هستند و حدود نیمی کسانی که از اضطراب رنج می برند، درجاتی از افسردگی را هم تجربه می کنند.درمان های خاص و داروها می توانند به کاهش بار اضطراب کمک کنند اما فقط یک سوم از مبتلایان ممکن است به دنبال راهکارهای درمانی باشند برای همین است که توصیه کارشناسان بر این است که راهکارهای تغذیه ای در مدیریت علائم این اضطراب اهمیت زیادی دارد.
برای کاهش اضطراب و استرس چی بخوریم؟

علاوه بر رعایت رژیم غذایی متعادل، نوشیدن آب کافی برای هیدراته ماندن، اجتناب از الکل و جلوگیری از استعمال دخانیات می تواند به تسکین علائم اضطراب کمک کند. استفاده از کربوهیدرات های پیچیده نیز به تنظیم سطح قند خون و احساس آرامش بیشتر کمک می کند.

یک رژیم غذایی سرشار از غلات کامل، سبزیجات، میوه ها، و اجتناب از غذاهای غذاهای فراوری شده برای مبتلایان به اختلالات اضطرابی مهم است. هرچه قندهای ساده بیشتری صرف کنیم، قند خون سریع بالا و نهایتا پایین می آید. با افت قند خون برخی هورمون ها نظیر هورمون استرس در بدن ترشح می شوند تا قند را حفظ کنند و حالتی شبیه شرایط و حالت های استرس در ما رخ می دهد.

 در این شرایط معمولا برخی تصور می کنند فشارشان پایین است و سعی می کنند شیرینی بخورند تا آرامش خود را بازیابند. به مرور شخصی که این رویه را پیش می گیرد به مواد قندی معتاد می شود و با آن آرامش می یابد. اثر این موضوع به خصوص در کسانی که نمود استرس در آنها به شکل اضطراب است، بیشتر دیده می شود.

اما علاوه بر این منوی کلی، شما ممکن است تعجب کنید که برخی از غذاهای خاص تا چه حد در کاهش میزان اضطرابتان موثر است:

موارد غذایی سرشار از منیزیوم شامل سبزیجات برگ سبز از قبیل اسفناج، چغندر، حبوبات، آجیل، دانه ها و غلات سبوس دار، در کاهش علائم اضطراب و ایجاد آرامش نقش مهمی دارند.غذاهای غنی از روی مانند گوشت گوساله، جگر، زرده تخم مرغ، برای مبتلایان به اضطراب توصیه می شود.اسیدهای چرب امگا ۳ موجود در ماهی های چرب نیز همین اثر را دارد.مصرف غذاهای پروبیوتیک نیز در کاهش اضطراب موثر است. پروبیوتیک های موجود در کلم ترش، کفیر و سایر محصولات لبنی مفید است.

برای کاهش اضطراب و استرس چی بخوریم؟

مارچوبه نیز خواص ضد اضطرابی اش تایید شده است.مواد غذایی غنی از ویتامین های گروه ب از قبیل بادام و آووکادو توصیه شده اند.

آیا آنتی اکسیدان ها ضد اضطرابند؟

به نظر می رسد احساس اضطراب با کاهش سطح آنتی اکسیدان ها ارتباط داشته باشد. بنابراین رژیم غذایی سرشار از آنتی اکسیدان ها ممکن است به کاهش علائم اختلالات اضطرابی کمک کند. غذاهای تعیین شده به عنوان منابع آنتی اکسیدان عبارتند از:

لوبیا

میوه هایی مانند سیب، آلو، گیلاس

انواع توت ها از قبیل تمشک، توت فرنگی، زغال اخته

استرس دارم، چی بخورم؟

آجیل شامل گردو

سبزیجات از قبیل کنگر فرنگی، کلم پیچ، اسفناج، چغندر، کلم بروکلی

ادویه جات و ترشی جات شامل زردچوبه و زنجبیل.

اگر علائم اضطراب شدید باشد و بیش از دو هفته با وجود رعایت رژیم غذایی متعادل طول بکشد، باید حتما با پزشک تان مشورت کنید.

فراموش نکنید که: عادت بدغذایی و تغذیه نادرست می تواند توان ذهنی را در مواجهه با عوامل استرس زا کاهش دهد و درنتیجه مدیریت شرایط استرس زا خدشه دار می شود و این مساله به ضرر فرد است. دوم آنکه تغذیه خوب و درست به فرد کمک می کند از حداکثر توانایی روانی و جسمی خود بهره بگیرد و با شرایط استرس زا بهترین مقابله را داشته باشد.


Google
تقریباً ۴۸۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۳ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
مدلایف | استرس دارم؛ چی بخورم؟
www.medlife.ir/2014/05/26/eat-to-beat-stress
۵ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - استرس منشاء بیماری های زیادی است. از سرماخوردگی ساده گرفته تا فشار خون بالا و ناراحتی های قلبی. راه های بسیاری برای مبارزه با استرس وجود دارد ...
استرس دارم، چی بخورم؟ - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سلامت › روان شناسی
۱ ساعت پیش - استرس دارم، چی بخورم؟ استرس،اضطراب،جلوگیری از بیماری.
مواد غذایی كاهش دهنده استرس - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=6123
۲۵ فروردین ۱۳۸۳ ه‍.ش. - چگونه از طریق مصرف موادغذایی با استرس مبارزه كنیم؟ ... بد نبود من مخصوصا موقع امتحان خیلی استرس دارم طوری كه شبش خوابم نمی بره می شه كمكم ...
تجربیاتی از استرس، اضطراب، تپش قلب و مهار آن | پورعلی ...
www.pourali.net/1389/01/1141.html
گاهی بعضی افراد اسیر استرس و اضطراب می شوند و بعضی هم با آن کنار می آیند اما به ... کن نه اینکه دارو بخوری، بی نظمی برطرف نشه این بی خوابی ادامه داره و باید همیشه ...
استرس دارم چی بخورم - خبر روز
khabareruz.ir/search/?q=استرس+دارم+چی+بخورم
استرس دارم، چی بخورم؟ وب‌سایت آوای سلامت: به گفته موسسه ملی سلامت روان ایالات متحده، اختلالات اضطرابی شایع ترین بیماری روانی در این کشور است و 40 میلیون ...
استرس دارم چی بخورم - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=استرس+دارم+چی+بخورم
استرس به شدت سیستم ایمنی بدن را تضعیف می کند اما در عین حال، راه هایی برای مقابله با استرس وجود دارد که یکی از آنها، مصرف مواد غذایی است که استرس را کاهش می ...
امتحان دارم برای کاهش استرس قرص می خوام بخورم. چه قرصی ...
www.ninisite.com › تبادل نظر › متفرقه › عمومي
۲۵ شهریور ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 20پست - ‏6 نویسنده
هیچ قرصی رو تو شرایط اضطراری برای اولین بار تجربه نکن... قرص پرپرانول باعث شد.. درسی رو که ازحفظ بودم.. ...طوری که مسایلشو شفاهی حل ...
روی صحنه اجرای کنسرت داریم خیلی استرس دارم چه ...
20پست
23 ژانويه 2016
شنبه خواهرم کنکور داره خیلی استرس داره چکار کنه اروم ...
14پست
27 ژوئن 2013
یافته‌های دیگری از دامنه www.ninisite.com
استرس دارم، چی بخورم؟ - دایرکتوری سلامت
www.hdir.ir/برترین-ها-سلامت/71989-استرس-دارم،-چی-بخورم؟
۴۹ دقیقه پیش - اضطراب و افسردگی دو اختلال توامان هستند و حدود نیمی کسانی که از اضطراب رنج می برند، درجاتی از افسردگی را هم تجربه می کنند.درمان های خاص و داروها ...
استرس و دلشوره دارم ، چه کار کنم ؟ | انجمنهای پرشین تولز
forum.persiantools.com › انجمن › موضوعات عمومی › گفتگوی آزاد
۲۲ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 20پست - ‏13 نویسنده
قرار داره. برای کاهش یا رفع این استرس و دلشوره چه کار کنم ؟ چه داروی گیاهی یا شیمیایی یا هر کار دیگری رو ... روزی یدونه کلرودیازپوکساید بخور.
استرس دارم، چی بخورم؟ | برترینها
khabarpu.com/k.php?u...2KjYsdiq2LHbjNmG2YfYpw==
استرس دارم، چی بخورم؟ - برترینها | خبرپو. ... دانلود فایرفاکس firefox,دانلود موزیلا فایر فاکس جدید. در حال پویش ... لطفا صبور باشید loading. استرس دارم، چی بخورم؟
آرشیو - کلینیک ماد | روانکاری ، رواشناسی ، روانپزشکی ، ...
www.madcl.com/faq.php
::سلام -من 20 سال دارم وقتایی که ناراحتم یا استرس دارم همه چی رو فراموش میکنم یا ..... باید قرص آسنترا بخوره که نمیخوره منم نمیخوام طلاقش بدم در ضمن خیلی هم لجبازه ...
از بس استرس دارم ناخنما دارم میخورم کم مونده انگشتما بخورم - هم ...
www.hammihan.com/post/4221636
از بس استرس دارم ناخنما دارم میخورم کم مونده انگشتما بخورم.
بچها امروز کنکور دارم سلام .برام دعا کنید انقد استرس دارم ... - ...
wisgoon.com › Pin › عاشقانه ها
۲۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بچها امروز کنکور دارم سلام .برام دعا کنید انقد استرس دارم نتونستم دیشب شام بخورم با دعاهای قشنگتون دلمو اروم کنید.
چکار کنم زودتر پریود بشم؟ :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/2076/چکار-کنم-زودتر-پریود-بشم
۲۲ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چیکار کنم ک تا فردا پریود شم خیلی ضروریه دوس ندارم قرص بخورم. ..... با سلام. اونایی که تجربه دارن تو روخدا زود ج بدی من خیلی استرس دارم. من روز 7 ...
anxietyخطرات استرس و اضطراب و روشهای غلبه بر آن، علل ...
www.zibaweb.com/steres.htm
... های روانی محیط کار، علل خودکشی جوانان ، حل مشکلات،دختران و استرس ، ترس از اشتباه ، موفقیت،چرا استرس دارم ، درمان استرس ، دلایل خود ... بدن برای واکنش بلند مدت به استرس، هورمونی بنام کورتیزول را بکار می برد. ..... 3- يك ليوان آب سرد بخوريم.
نشانه های پسر بودن جنین در سه ماهه اول بارداری
fetus.wikipici.ir/نشانه-های-پسر-بودن-جنین-در-سه-ماهه-اول-بارداری
من دوتا پسر دارم وتوهفته ی نهم بارداریم برام دعا کنید خدا اول فرزند سالم بعد اگه دوس ... تهوع شدید دارم قبلا هم حالتش رو داشتم ولی الان اصلا داغون هیچی ننمیتونی بخورم .... میترسم الانم استرس دارم رو سلامتیش اثر نذاره امکان داره هنوزم باز بشم دل دردم دارم.
معده‌ام ورم کرده! چه بخورم، چه نخورم؟ - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/sara/.../معده‌ام-ورم-کرده-چه-بخورم،-چه-نخورم؟
۱۶ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - چه بخورم، چه نخورم؟ ... استفراغ مزمن، قهوه و نوشیدنی‌های اسیدی، افزایش اسید معده (به علت استرس)، خوردن یا نوشیدن مواد سوزاننده یا خورنده (مانند سموم)، ...
پاسخ سوالات خود در زمينه "زخم معده" را اینجا مشاهده کنید - ...
www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
۲۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نزديك پنج سال است كه معده درد دارم تازگي‌ها آندوسكوپي كردم متوجه شدم زخم .... و زير سينه‌ام حس مي‌كنم كه درد شب‌ها وقت‌هايي كه استرس دارم بيشتر اتفاق مي‌افتد. ..... میکنم وقتی گرسنه میشم هم همین طور میشم و وقتی یه چیز بخورم خوب میشم.
سه ماهه اول ** هفته اول - کودک و مادر
www.koodakomadar.com/.../weekly_pregnancy_detail.aspx?weekly...1
... می باشید بهتر است با خواب کافی و دوری از استرس به تعدیل وزن خود بپردازید. .... و سالمه اما استرس داره منو میکشه لطفا اگه کسی تجربه ای داره بهم بگه ممنون میشم ...
من هفته آینده دفاع دارم ، خیلی استرس دارم نمی خوام روز ارائه ...
mamasite.ir › پرسش و پاسخ
۲۵ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلام خانمی خوبی ؟ خانمی من هفته آینده دفاع دارم ، خیلی استرس دارم نمی خوام روز ارائه صدام بلرزه و دستام بلرزه ، چه قرصی بخورم ؟ اعظم جون شرمنده همیشه ...
karshenas چکار کنم تا استرس نداشته باشم؟ [بایگانی] - ...
www.askdin.com/archive/index.php/t-52178.html
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگه راه حلی داریدلطفابگید(البته جناب دکترگفتن قرص بخورم) .... من هرگز مغلوب اضطراب و استرس نمیشوم و در هر موقعیتی بهترین عملکرد رو دارم
امتحان دارم ، چي بخورم ، چي نخورم! - تعامل
www.taamolnews.ir/fa/news/88890
امتحان دارم ، چي بخورم ، چي نخورم! ... در اين ايام که استرس دانش آموزان زياد است، مصرف مواد غذايي حاوي آنتي اکسيدان ها مفيد است زيرا با استرس دانش آموزان مقابله مي کند.
بارداری در دوران نامزدی! - انجمن تخصصی مشاور
forum.moshaver.co/f194/بارداری-در-دوران-نامزدی-11277-print/
۳ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خیلی استرس دارم, دارم از ترس میمیرم چی کار کنم. خانوادم اگه ... اگه چند تا قرص ld باهم بخورم میتونم مطمئن بشم اگه بچه ای وجود داشته از بین میره؟
تغذیه بهبود استرس و کیست تخمدان - زیتون
zatun.blogsky.com/1391/09/30/post-310/
خودم بیشتر داروهای گیاهی رو دوست دارم اما علاوه براینکه اطلاعاتم کم هست ، توی ... وکره محلی با عسل بخور یک وشب ها شیرمحلی با خرما بخور اینها غذاهای حیوانی است وب ...
غلبه بر استرس در دوران بارداری - پارسه گرد
www.parsegard.com/childchildcare/غلبه-بر-استرس-در-دوران-با.html
استرس بیش از حد نه تنها در دوران بارداری، بلکه در حالت عادی نیز برای سلامتی ... سلام من تو ماه سوم بارداری هستم 7ساله استرس دارم و دکتر میرم و دارو مصرف میکنم از همه ...
«پرونده های فعال» - دکتر خرسند
www.khorsand.org/main/archives/cat_uoeuuoeu_uoeu_uoeoeu.html
ناراحتی معده دارم-با عرض معذرت خیلی آروغ میزنم خصوصا وقتی آب و مایعات دیگه رو ... آخه دکتر بهم گفته که اگه درد حس کردی سه چار تا قرص با هم بخوری خیلی بهتره ..... ورم پشت پلک و کل بدن-چربی خون-فشارخون-استرس و ترس-سردرد وضع فشار خون؟
نظرسنجی -معمولا در زمان استرس چه می کنید؟ [آرشیو] - سایت ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-136143.html
۲ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 31پست - ‏27 نویسنده
موقعی که استرس دارم خیلی نگران میشم خیلی تابلو میشم d:اشتها به ... من هر وقت استرس دارم نه هیچی میتونم بخورم نه که هیچ کاری میتونم انجام بدم همش ...
چاپ صفحه - غذا نخوردنم داره باعث جدایی میشه... - مرجع مشاوره و ...
www.ofc.ir/forum/index.php?action=printpage;topic=3411.0
۱۵ آذر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - واقعا دست خودم نیست انگار استرس اینکه استرس نگیرم داره بهم تلقین میشه! ... راستی چندروز پیش به ذهنم رسید قرص ضد تهوع بخورم البته خیلی ...
درمان - مشاوره درمان شقاق11
drmehrdadrezaie.com/index.aspx?siteid=143&pageid=4719
الان نمی تونم مثل مردم عادی غذا بخورم حنما باید از تنقلات و نان و برنج سفید و خیلی ..... دکتری که من را عمل کرده واقعا ترسانده است حالت استرس و ترس و واهمه دارم چند ...
چه بخوریم که دچار استرس نشویم؟ (مواد غذایی استرس زا) - ...
m-ganji.ir/چه-بخوریم-که-دچار-استرس-نشویم؟-مواد-غذا/
این کلاس ها از هفته ی آخر تیر 95 شروع میشه و تا تیر 96 ادامه داره و طبق یه طرح درس ... استرس، فشاری است که در اثر تغییرات ایجاد شده در محیط به بدن تحمیل می شود.
استرس - | دکتر میترا مولائی نژاد - بهداشت باروری
www.drmolaei.ir/index.php?ToDo=ShowArticles&TagID=221
اخه شنیدم درصد بارداری و خیلی زیاد میکنه ) خیلی استرس دارم واقعا ممنون میشم جواب بدین ایا لازم بازم لونژیل بخورم؟ اینکه 2 تا رو باهم خوردم و بعد 12 ساعت دیگه نخوردم ...
ArtOnlines - استرس دارم، چی بخورم؟
www.artonlines.com/news/external/2234031/استرس_دارم،_چی_بخورم؟/
اضطراب و افسردگی دو اختلال توامان هستند و حدود نیمی کسانی که از اضطراب رنج می برند، درجاتی از افسردگی را هم تجربه می کنند.درمان های خاص و داروها می توانند به کاهش ...
پسمل مامی
m0my.blogfa.com/
مامانی راستشو بخوایی ترسیدم از اون جیغ هایی که اونجا شنیدم استرس دارم نمیدوم من ... گفت چند تا ابمیوه شیرین بخور و دراز بکش به پهلو چپ تا نیم ساعت دیگه اگه ...
ورم معده چیست و این ناراحتی معده چگونه درمان می شود؟ - سایت ...
rastineh.ir › اخبار
۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ورم معده ممکن است در نتیجه مصرف الکل، استفراغ مزمن، استرس و یا مصرف ..... الان چند مدته که معدم صدای شدیدی داره هر چقدر غذا هم بخورم باز همین شکله ...
صبح زود حالم بده. چرا؟ [آرشيو] - P30World Forums - انجمن های ...
forum.p30world.com › ... › موضوعات علمی › پرسش و پاسخ پزشكي
۴ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - 88پست - ‏33 نویسنده
من اگه صبح خیلی زود از خاب بیدار بشم، با عرض پوزش حال تهوع دارم! ... والا من اونموقع هیچی نمیتونم بخورم ، حالم بدتر میشه. باعرض .... من یه زمان دیوانه شده بودم نه ببخشید استرس داشتم، زده بود به قلبم یه نمه تیر میکشید رفتم دکتر ...
ماماسایت - پرسش و پاسخ >>>>> دختران مجرد(پیش از ازدواج)
mamasite.blogfa.com/post/23
من چند وقتیه نامزد و رابطه جنسی دارم. ... هر هشت ساعت هم یه قرص مترونیدازول بخور. .... من به شدت استرس دارم که در صورت استفاده از کاندوم در اولین دخول کاندوم پاره شود و ...
غذاهایی که به باردار شدن کمک می کنند - سایت نی نی کده
www.ninikadeh.ir/pregnancy/538
سلام من یه دختر 27 ماهه دارم میتونم برای بارداری دوم اقدام کنم ... و هنوز باردار نشدم من باید چیکار کنم خیلی استرس دارم ایا وضعیتم نگران کنندس؟ .... بنظر شما اگه دارو تقویت بخورم و فولیکول تخمدانی که لوله نداره آزاد بشه امکان داره فولیکول تخمدان لوله ...
درمان استرس بیش از حد - روان شناسی.دلهره.خشم.افسردگی ...
robabnaz.persianblog.ir/tag/درمان_استرس_بیش_از_حد
اگر از عوارض استرس بیش از حد مانند خستگی، درد، اضطراب، مشکل خواب، افسردگی و . .... محیط زیست تاریخ ادبیات فرهنگ و هنر ایران زمین دلبستگی فراوان دارم.
تجربیات شخصی من از طب سنتی - درمان افسردگی، استرس و ...
tebesonati135.blogfa.com/post/7
گفت اتفاقا چرا عادت دارم. از کجا فهمیدی؟ گفتم ازونجا که استرس داری. کسی که این چیزا رو بخوره یا استرس میگیره، یا افسردگی یا وسواس یا همه اش. یه جورایی تسلیم ...
مارسلو:”دوست دارم با ویل اسمیت آبجو بخورم!” - مرجع خبری ...
real-madrid.ir/fa/?p=96985
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو در مورد بازی با سیتی گفت:” در طول هفته استرس دارم اما وقتی بازی شروع شود همه چیز فراموش می شود. نباید حواسمان ...
راهنمای آمیزش جنسی موفق برای باردار شدن - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده
۱۶ بهمن ۱۳۸۹ ه‍.ش. - استرس، تمرینهای سنگین ورزشی، افزایش یا كاهش شدید وزن و مواردی ... ودرکل کیست دارم وپریودم نامنظم بعضی وقتام بایدامپول یاقرص بخورم که ...
درمان حالت تهوع و استرس صبحگاهی - مهرگان
japalaghi.com › پرسش و پاسخ
۱۹ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - اکثر صبح ها حالت تهوع و سرگیجه دارم فرقی هم نداره استرس داشته باشم یا ... خاطر حالت تحوع که دارم نمیتونم صبحانه بخورم وبهد از یک بار استفراغ ...
کسی برای استرس قبل از امتحان رانندگی پروپرانولول مصرف ...
www.zibakade.com › سلامت › اخبار پزشکی
من امتحان رانندگی دارم (شهر)هفته پیش رد شدم کارم پیش مربی خیلی خوب بود اما وقت امتحان اینقدر استرس ... مربیم گفت قرص پروپرانولول بخور استرست کم میشه
براي کاهش استرس چه بخوريم
www.javab-soal.ir/j.aspx?q=براي_کاهش_استرس_چه_بخوريم&id...
*چه مواد غذایی مناسبی بخوریم که حاوی این املاح باشند؟ مدلایف استرس دارم؛ چی بخورم؟ medlife/2014/05/26/eat-to-beat-stress. May 26, 2014 - راه های بسیاری برای ...
پزشکی به زبان ساده: بیماری برگشت اسید معده - ریفلاکس ...
1pezeshk.com/archives/2013/07/gastroesophageal-reflux-disease.html
۱۶ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مدتی است احساس نفخ دارم در معده و گاهی بعد از استرس ، یکدفعه دچار ضعف ، شل ..... گاها اگه چیزی بخورم تا یکی دو ساعت کاملا خوبم و معمولا تو محیط ...
چگونه از سرگيجه خلاص شويم؟ - مطالب پزشکی و طبی
www.tebweb.ir/69.php
لطفا بگویید جهت رهایی از سر گیجه چه غذایی بهتر است بخورم؟ ...... خیلی استرس دارم همش با خودم فکر میکنم نکنه یه بیماری سخت داشته باشم و این ترس همیشه با منه.
متخصص گوارش کرج - گاستریت یا ورم معده
drkhoshnood.mihanblog.com/post/37
۱۸ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... گلو دارم، وقتی حملات معده دارم خیلی استرس میگره جوری كه احساس بی حسی در ... شام نمیتونم بخورم گلوم پس میزنه ولی صبحانه و ناهار راحت میخورم.
درمان استرس و اضطراب - دکتر نجفی توانا متخصص روانشناس
www.drnajafitavana.com › مقالات آموزشی › هیپنوتیزم درمانی
۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما اضطراب همانند استرس دارای علایم مشابه جسمانی و روانی می باشد با این .... من ۴۷سال دارم و همش از اینده میترسم میترسم شکست بخورم وقتی دیگران ...
چگونه در امتحان رانندگی شهر قبول شویم؟ | You Can
youc.ir › مجله › مجله چرا و چگونه؟ › خودرو
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سلام دوستان من فردا بار سومم ک امتحان میدم استرس دارم تو اون دوبارى ک رد ... سلام هرکی استرس داره قرص ضد استرس بخوره من خوردم موقع امتحان شهری ...
دلایل عجیب سردرد خود را بدانید - شفاف
www.shafaf.ir/fa/news/105157/دلایل-عجیب-سردرد-خود-را-بدانید
به نظر می رسد، این افراد بیشتر دچار استرس می شوند که این عامل باعث کاهش میزان ..... که از خواب پا میشم سر درد دارم که حتما باید قرص بخورم بیزحمت راهنما ی کنید در ...
جستجوهای مربوط به استرس دارم، چی بخورم؟

برای کاهش استرس چه باید کرد

برای کاهش استرس چه کنیم

داروی ضد استرس قوی

میوه های ضد استرس

درمان استرس با داروهای گیاهی

درمان استرس و تپش قلب

قرص ضد استرس پروپرانولول

درمان استرس و اضطراب با دارو
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 225
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 422
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,074
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,521
  • بازدید ماه : 11,521
  • بازدید سال : 389,132
  • بازدید کلی : 4,168,910