loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 1052 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
 

تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز

 

ترفندهای دکوراسیون: خیلی از خانه ها با معضل و مشکل ستون های بد جا روبرو هستند، ستون هایی که درست در وسط یک فضاهای داخلی خانه پدید آمده اند و باعث شده اند که دید خانه کمی مختل شود، همچنین وجود این ستون ها جلوه زیبایی ندارد و اکثرا افرادی که با این مشکل روبرو هستند به دنبال راه حل هایی برای تزیین ستون وسط خانه می گردند. خب ما در این مطلب تعدادی از این ایده ها را برای شما گردآوری کرده ایم و مطمئن هستیم که حسابی به کارتان می آیند پس با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید. 

تزیین ستون وسط خانه

۱. تزیین ستون وسط خانه به وسیله گیاهان

این ستون ها می توانند بستر مناسبی برای دیوارهای سبز در دکوراسیون داخلی خانه باشند. مطمئنا شما هم می دانید که می توانید با دیوار سبز طراوت را به دکوراسیون منزل خود بیاورید، پس چه ایده بهتر از تزیین ستون وسط خانه به وسیله گیاهان؟ در ضمن این گیاهان می توانند از انواع رونده یا همان پیچکی باشند که جذابیت و خاصیت بیشتری هم دارند. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: گیاهان پیچکی، تصفیه کننده هوا و زینت بخش دکوراسیون منزل

تزیین ستون وسط خانه

۲. تزیین ستون وسط خانه به وسیله کاشی استخری

حتما شما هم با کاشی های استخری آشناییت دارید، این کاشی ها دارای ابعاد ۱ سانتی متر در ۱ سانتی متر هستند و می توانند یکی از گزینه های مورد نظر برای تزیین ستون وسط خانه باشد. حتی می توانید با هنر کاشی شکسته ستون های وسط خانه را تزیین کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه: چگونه دیوار حمام را با موزائیک شکسته های رنگی تزئین کنید!

تزیین ستون وسط خانه

۳. تزیین ستون وسط خانه به وسیله آجر

آجر دوست داشتنی ترین متریالی است که در طراحی دکوراسیون داخلی خانه می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید برای تزیین ستون وسط خانه از این متریال زیبا استفاده کنید. در ضمن حضور آجرها در دکوراسیون داخلی خانه می تواند به آن سبک کلاسیک را نیز القا کند. پس تصمیم با خودتان است. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: چگونه آجر را به دکوراسیون داخلی خانه مهمان کنیم؟

تزیین ستون وسط خانه

۴. تزیین ستون وسط خانه با سنگ های آنتیک و طبیعی 

ترفند دکوراسیونی دیگری که برای تزیین ستون وسط خانه می توانید به کار ببرید، پوشاندن آن ها با سنگ های طبیعی و آنتیک است. جلوه خیره کننده سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل غیر قابل انکار است. 

تزیین ستون وسط خانه

۵. تزیین ستون وسط خانه با گابیون 

حتما می خواهید بپرسید که گابیون چیست؟ خب باید بگوییم که گابیون ها فنس و قفسه های آهنی هستند که معمولا داخل آن ها با انواع سنگ های طبیعی پر شده ایت. نمای گابیون ها به صورتی است شما را یاد سبک دکوراسیونی ساحلی می اندازد بعضی ها هم معتقد هستند که این گابیون ها چهره ای صنعتی دارند، تصمیم با شما است. عکس بالا را نگاه کنید و ببینید که آیا این گابیون ها به درد تزیین ستون وسط خانه شما می خورد یا نه. 

تزیین ستون وسط خانه

۶. تزیین ستون وسط خانه با تخته های چوبی 

شما می توانید برای پوشاندن ستون ها از پوشش های چوبی استفاده کنید، تخته چوبی هایی که کمی از اندازه ستون ها بزرگ تر هستند می توانند با الگوی چینش خاص و مورد علاقه شما کنار هم قرار بگیرند و پوشش خوبی را برای ستون های وسط خانه پدید بیاورند. ضمن آن که می توان از آن ها به عنوان یک المان دکوری در دکوراسیون داخلی خانه نیز بهره برد. 

تزیین ستون وسط خانه

۷. تزیین هنرمندانه ستون وسط خانه

اگر کمی خلاقیت به خرج دهید، می توانید ستون های وسط خانه را تبدیل به ستون های چشمگیر کنید. ستون هایی شبیه ستون های یونانی. برای ستون ها پایه درست کنید. حتی می توانید با استفاده از مواد و مصالحی مانند سیمان و بتون در ضخامت ستون های تغییر ایجاد کنید، به همین سادگی. 

تزیین ستون وسط خانه

۸. تزیین ستون وسط خانه با استیل 

پوشش استیل هم می تواند راهی باشد برای تزیین ستون وسط خانه. اگر به سبک صنعتی علاقه دارید این ورقه های استیل بهترین گزینه هستند. پیشنهاد می کنم مطلب سبک صنعتی، ساده و ارزان برای داشتن فضایی شیک را حتما بخوانید شاید بیشتر به انجام این ایده ترغیب شدید.

تزیین ستون وسط خانه

استیل ها می توانند دارای رنگ های مختلفی باشند. یعنی این که دیگر احتیاجی نیست که نگران ست شدن رنگ این ورقه ها با دکوراسیون داخلی خانه تان باشید. 

تزیین ستون وسط خانه

۹. تزیین ستون وسط خانه با چوب های طبیعی 

مگر می شود به راحتی از کنار حس و حال خوبی که چوب به دکوراسیون داخلی خانه می آورد گذشت؟ خود من به شخصه اگر یکی از این ستون ها را در خانه داشتم حتما با الوارهای چوبی طبیعی آن را می پوشاندم و همیشه از دیدن آن لذت می بردم. این الوارهای چوبی نوعی پیوند با طبیعت را در دکوراسیون داخلی خانه تان ایجاد می کنند. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: معجزه حضور چوب در دکوراسیون داخلی منزل

تزیین ستون وسط خانه

۱۰. تزیین ستون وسط خانه با چوب های حکاکی شده 

اگر دوست ندارید که ستون های وسط خانه تان ساده و بدون تزیینات باشد، به جای الوار های طبیعی و ساده از چوب های حکاکی شده استفاده کنید. این چوب ها می تواند طرح های مینیاتوری داشته باشد یا این که شبیه مجسمه های آفریقایی حکاکی شده باشند، تصمیم در این مورد با شما است. 

تزیین ستون وسط خانه

۱۱. تزیین ستون وسط خانه با سنگ های تراش خورده 

وقتی چوب ها را می توان حکاکی کرد، چرا نتوان همین کار را با سنگ ها انجام داد؟ اگر به متریال سنگ بیشتر از چوب علاقه دارید، به جای چوب ستون وسط خانه را سنگ تزیین کنید. این سنگ ها هم می توانند حکاکی شده و با طرح و نقش هایبی نظیر و دوست داشتنی باشند. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: جلوه خیره کننده سنگ آنتیک در دکوراسیون داخلی منزل

تزیین ستون وسط خانه

۱۲. ایجاد یک کنسول برای تزیین ستون وسط خانه 

اگر آن قدر خوش شانس هستید که دو ستون وسط خانه تان دارید می توانید این ایده بی نظیر را ایجاد کنید. سری به نجاری محله تان بزنید و از او بخواهید برای فضای بین این دو ستون میز کنسولی تهیه کند تا بتواند از آن برای مصارف مختلف استفاده کنید. عکس بالا یک نمونه از این میز کنسول ها را به شما نشان می دهد. ولی شما می توانید با استاده از خلاقیت و موقعیت ستون های خود این میز ها را طراحی کنید و حتی شاید بتوانید آن ها را خودتان بسازید.

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: ساخت میز کنسول زیبا با یک درب قدیمی

تزیین ستون وسط خانه

۱۳. ایجاد یک کتابخانه برای تزیین ستون وسط خانه 

فضای بین دو ستون جای بسیار خوبی برای ایجاد یک کتابخانه دوست داشتنی است. کتابخانه ای که هم برای گذاشتن کتاب و هم برای قرار دادن وسیله ها و لوازم دکوری می شود از آن استفاده کرد. 

تزیین ستون وسط خانه

۱۴. تزیین ستون وسط خانه با مجسمه 

حتما پیش خودتان می گویید این دیگر چه ایده ای است؛ الان خدمتتان عرض می کنم که شما می توانید با انواع و اقسام مواد و مصالح مختلف یک پیش آمدگی روی ستون ایجاد کنید و از آن برای نمایش آثار هنری مانند مجسمه ها و تندیس های زیبا استفاده کنید. به همین سادگی. 

تزیین ستون وسط خانه

۱۵. ستون های وسط خانه را کابینت کنید

برای تزیین ستون های وسط خانه می توانید آن ها را به کابینت هایی برای جادادن وسایل دم دستی تان تبدیل کنید. با این کار هم ستون های زشت را پوشانده اید و هم جایی را برای خودتان درست کرده اید که به شما اجازه می دهد وسیله های تان را طبقه بندی و نظم دهی کنید.

تزیین ستون وسط خانه

۱۶. ستون های وسط خانه را طناب پیچ کنید

اگر می بینید که دیگر کاری از دستتان بر نمی آید که با آن این ستون های وسط خانه را بپوشانید، آن ها را طناب پیچ کنید تا دست کم شبیه یک اثر هنری به نظر برسند. این ایده هم مقرون به صرفه است و هم بامزه و توجه همه را هم به خود جلب می کند. 

تزیین ستون وسط خانه

۱۷. ستون وسط خانه جایی برای قرار دادن تلویزیون 

این ایده شاید کمی پیچیده و تکنیکی به نظر برسد اما شدنی است. شما به راحتی می توانید این ستون ها را به جایی برای قرار دادن تلویزیون بدل کنید و به جای آن که به این ستون های به چشم یک عنصر مزاحم نگاه کنید می توانید آن ها را به نقطه عطف دکوراسیون تان بدل کنید و مبلمان ها را هم مطابق همین ستون ها و جهت تلویزیون تان بچینید.

ما مشتاق دیدن ایده های خلاقانه ی شما هستیم! ضمنا می توانید سوالات، نظرات و پیشنهادات خود را در بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

 

 

 


Google
تقریباً ۱۱۱٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۵ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
تزیین ستون وسط خانه،17 پیشنهاد شگفت انگیز! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/life-style/decorating-tricks/56482
۲ روز پیش - ترفندهای دکوراسیونی جذاب برای پوشاندن ستون های وسط خانه. تزیین ستون وسط خانه، 17 پیشنهاد شگفت انگیز.
تصاویر برای تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیزگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز
1 روز پیش
تصاویر بیشتر برای تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز
تزیین ستون وسط خانه، 17 پیشنهاد شگفت انگیز!
www.yaranesadr.ir/تزیین-ستون-وسط-خانه،-17-پیشنهاد-شگفت-انگ/
۲ روز پیش - تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز! ترفندهای دکوراسیون: ... حتی می توانید با هنر کاشی شکسته ستون های وسط خانه را تزیین کنید.
معماری و دکوراسیون:تزیین ستون وسط خانه،17 پیشنهاد ...
kahlek.ir/index.php/news1332421
۱ روز پیش - می برای ستون خانه این زیبا کنید. ضمن آجرها دکوراسیون خانه تواند آن کلاسیک نیز کند. تصمیم خودتان پیشنهادی به آجر به داخلی مهمان تزیین وسط با ...
تزیین ستون وسط خانه،17 پیشنهاد شگفت انگیز! - اخبار ...
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4793642
تزیین ستون وسط خانه،17 پیشنهاد شگفت انگیز! ... آغاز پرداخت تسهیلات صندوق پس انداز مسکن خانه یکم ... تبدیل 11 خانه فلسطینی به پادگان نظامی اسرائیل.
شبکه خبر,www.irinn.ir,شبکه خبر زنده
lavdan.ir/p/www.irinn.ir-شبکه-خبر.php
تزیین ستون وسط خانه،17 پیشنهاد شگفت انگیز! .... کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران قصد دارد پیشنهاد تعطیلی روزهای جمعه و شنبه را در شورای .... اخبار ۲۰, دوشنبه ۱۷ خرداد ۹۵ مستند/ تهران تقاطع سئول قسمت پایانی اخبار ۲۰, یکشنبه ۱۵خرداد ...
فنگ شویی برای میز (میز کار، میز مطالعه و…) | vipmode | وی ...
vipmode.ir › ... › فنگ شویی برای میز (میز کار، میز مطالعه و…)
۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مثلا برای طراحی یه خونه پیشنهاد فنگ شویی برای قرار گیری ... وسط میز مهمترین جای میزه . ... تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز!
وبگردی رنگی رنگی – ۱۱ خرداد – جـالـب انـگـیـز
irht.ir › خبرهای خوش
۷ روز پیش - این دو مطلب قبلا در رنگی رنگی منتشر شده و بهتون پیشنهاد می کنیم دوباره بخونیدشون : ... تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز!
ثبت نام ۱۷ ناشر خارجی در نمایشگاه قرآن | هنر سینمای ایران ...
art.yurdweb.ir/link/194975_ثبت-نام-۱۷-ناشر-خارجی-در-نمایشگاه-قرآن
۲۰ ساعت پیش - ثبت نام ۱۷ ناشر خارجی در نمایشگاه قرآن .... تزیین سفره افطار، 10 چیدمان بی نظیر ایرانی ... تزیین ستون وسط خانه،17 پیشنهاد شگفت انگیز!
مد و دکوراسیون - آخرین و جدیدترین تیتر خبرها از ایران و جهان
khabarver.ir/category/mod
هنر آنلاین 3 روز پیش [ 1 ] چند پیشنهاد برای گره‌های شال و روسری هنر آنلاین 3 روز پیش [ 1 ] بهترین چیدمان مبل چرم ... تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز!
دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی ...
www.persianv.com/decoration/
اخبار و حوادث ▻. اخبار روز · حوادث روز · اخبار و بازار خودرو · ستون یاداداشت · کامپیوتر و موبایل · ورزش ▻. اخبار ورزشی ... چند پیشنهاد ساده برای تابستانی کردن فضای خانه+ تصاویر .... با معماریهای شگفت انگیز در زیر آبها آشنا شوید+ تصاویر .... روش هایی جدید و مدرن برای تزیین منزل/ دکوراسیون خانه خود را شیک کنید+تصاویر.
دکوراسیون ستون وسط خانه با سنگ انتیک - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=دکوراسیون+ستون+وسط+خانه+با+سنگ+انتیک
مدل تزیین دیوار اتاق پذیرایی مدرن با کامپوزیت و چوب تزیین دیوارهای اتاق پذیرایی و پشت ال .... خانه ای شگفت انگیز و سازگار با محیط زیست در گوشه ای از شهر زیبایی .... از گزینه رنگهای پیشنهادی برای طراحی دکوراسيون اتاق پذیرایی بآرامبخش ...
چیدانه | طراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری و طراحی داخلی
www.zamoune.com/.../چیدانه-طراحی-دکوراسیون-داخلی-منزل،-معماری-و-ط...
تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز! ... مشکل ستون های بد جا روبرو هستند، ستون هایی که درست در وسط یک فضاهای داخلی خانه پدید آمده اند و باعث شده اند که ...
بیوگرافی و عکس های اینستاگرام رعنا آزادی ور | ایران وب ...
iwl.ir/photo/9237
۲۹ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاریخ تولد: ۱۷ فروردین ماه ۱۳۶۲ ... فیلم خانه دختر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۹۳) ... تاریخ‌ساز شدیم · تزیین ستون وسط خانه،17 پیشنهاد شگفت انگیز!
طراحی منزل - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/list/8/5
ما به جای عوض کردن پادری ها برایتان پیشنهاد بهتری داریم. ... طراحی و تزیین آپارتمان برای خانواده چهار نفره را می شود نوعی چالش سخت برای هر طراحی بحساب ... به عقیده بسیاری از محققان این رنگ تاثیرات شگفت انگیزی روی بدن انسان می گذارد. .... مسائل فنی و علمی در ساختمان، ایوان های رفیع، ستون های بلند و بالاخره تزئینات گوناگون ...
چگونه فناوری آرامش را از ما می‌گیرد؟
ugy.ir/pages.php?pid=1964348&cat=سلامت&title=چگونه...
۲۲ ساعت پیش - تزیین ستون وسط خانه،17 پیشنهاد شگفت انگیز! چین روزه‌ گرفتن را ممنوع ... اسرار «صندلی مرگ» در خانه زن شوهر دار که مشکل اخلاقی داشت + عکس.
دکور منزل مسکونی - چیدانهطراحی دکوراسیون داخلی منزل، معماری ...
www.findwebsite.ir/qfcjctqfysrnmctdqnxadnfvctdmndrctdsqd.html
... و آشپزخانه، فروش وسایل ... طراحی داخلی و دکوراسیون اتاق نشیمن منزل مسکونی در تهران . ... تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز! ترفندهای دکوراسیون ...
نوشته های خواندنی - کیانا وحدتی
www.kianavahdati.com/forum.aspx?id=-2147483646&showall=yes
۱۳ مهر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - *۸ دقیقه و ۱۷ ثانیه طول می‌کشد تا نور خورشید به زمین برسد! ..... او باور کرده بود که رفتن به اون طرف اکواریوم و خوردن ماهی کوچیکه کار غیر ممکنیه دانشمند شیشه ی وسط رو .... سارا کیدنر از مجله Which به کاربران پیشنهاد می کند که یک خانه ...... پیشوایان ، دانه های نبات و گیاهان ناشناخته و شگفت انگیزی هستند که به ...
مدل راه پله های زیبا و شگفت انگیز – چوبی – نرده ای /عکس - ...
www.otag.ir/مدل-راه-پله-های-زیبا-و-شگفت-انگیز/
مدل راه پله های زیبا و شگفت انگیز – چوبی – نرده ای /عکس. ۱۷ بهمن ۱۳۹۳. مهدی. 1691 ... این راه پله بدون ستون و یا پایه در هوا معلق است که به زیبایی و منحصر بفرد بودن آن کمک بسیار کرده است. هر کدام از پله ها به پله بالایی اش پرچ ... طرح های جدید راه پله. پیشنهاد مطالب مرتبط: ... دکوراسیون راه پله داخل منزل با ایده های زیبا و منحصر بفرد.
گزارش CNN از ایران : ۳۴ دلیل فوق العاده برای سفر به ایران - ...
karnaval.ir/cnn-reports-from-iran-34reasons-travel-iran/
۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - بنابراین در وسط سالن ایستادم و با لنز واید و از بالای سرم #عکس ... این خانه به جهت تزئینات و نقاشی‌های بی‌نظیر کمال‌الملک بر سقف خانه، ... این ساختمان همانند شیشه‌های رنگی، آیینه‌کاری و ستون‌های بلند بسیار مجذوب ... پیش از طلوع آفتاب از این منظره شگفت انگیز و نادر را عکاسی کنم. ... ۱۷- مسجد نصیرالملک، شیراز.
کاخ چهل‌ستون اصفهان با تالار با شکوهی از بیست ستون - کجارو
www.kojaro.com/2016/1/23/116834/isfahan-chehel-sotoun-palace/
۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاخ چهل‌ستون اصفهان با تالار با شکوهی از بیست ستون ... تالار طويله - کاخ هشت‌بهشت - توحيد خانه - و برخی عمارات ديگر ساخته شد. ... به طول ۳۸ متر، عرض ۱۷ متر و ارتفاع ۱۴ متر است که رو به شرق ساخته شده است. ... چنار و کاج می‌باشند. چهار ستون وسط روی چهار شیر سنگی قرار دارد. چهل ستون .... دنیای شگفت انگیز ما ...
هنر و خلاقیت - مجموعه بینظیر تصاویر کار شده با کناف
www.ra20.ir/extrapage/knauf
فقیر و غنی؛ بر اساس جاخواب بچه‌های دنیا مدلهای جدید طراحی دکوراسیون اتاق خواب مدل .... طرح های خلاقانه معماری ساختمان در چمن کاری عکس هایی شگفت انگیز از نقاشی های ...
آخر هفته در گران‌ترین خانه جهان+تصاویر - فردا
www.fardanews.com/fa/news/.../آخر-هفته-در-گران‌ترین-خانه-جهانتصاوی...
دکتر مقدم این اتاق را با آثاری از دوران زندیه و قاجاریه تزیین نموده و به همین دلیل آن را ... استاد در ضلع شمالی ساختمان اربابی (برج)، ایوانی را بر پایه چند ستون و طاق ... در وسط این ایوان حوضچه مرمری کوچکی متعلق به حمام فتحعلی شاه کار گذاشته شده ... خبری از جزئیات شگفت انگیز نیست/ کلیشه های واقعی «شکارچی: جنگ‌های زمستانی».
Small Ribbon - پویانو-دکوراسیون داخلی،معماری،دکوراسیون ...
pooyano.com/small-ribbon/page/31/
رنگ :در نظر برخی از طراحان، آبی یک رنگ سرد است ولی آن ها برای اتاق نشیمن رنگ ... مطالب پیشنهادی: ... گردآوری و ترجمه در تحریریه پویانو|محمدیان. آبان۱۷. سایت پویانو-فضای تعامل ... این فضا با یک ستون بنفش رنگ نشانه گذاری شده است که با تعریف آن ..... از شما دعوت می کنیم در ادامه با طراحی های شگفت انگیز راه پله با ما همراه شوید.
۲۵ معماری اسلامی شگفت‌انگیز | هزار و یک بوم
1001boom.com/9021/۲۵-معماری-اسلامی-شگفت‌انگیز/
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این مطلب ۲۵ بنای معماری اسلامی شگفت‌انگیز را معرفی می‌کنیم. ... همچنین چهار گنبد و طاق‌هایی دارد که در امتداد هم و روی ستون‌ها قرار گرفته‌اند.
ایران شناسی تصویری - امرداد
www.amordad.net/forum/archive2.php?topic=12251.0
۴ دی ۱۳۸۷ ه‍.ش. - اما به پیشنهاد دوست گرامی گادفادر این تالار را برای شناخت کشور ... عمارت چینی خانه واقع در بقعۀ شیخ صفی الدین اردبیلی ... به ابعاد ۴۰/۳۰*۱۰/۱۶ متر مفروش با تخته سنگهای صاف که حوضی در وسط آن ... نمونه بازسازی شده سر ستون تخت جمشید .... گنبد مسجد علي از داخل با مقرنس هاي گچي تزئين شده و كتيبه اي به خط ...
گالری عکس | پورتال شرکت آب و فاضلاب شیراز
abfa-shiraz.ir/image_slide_show?qt-view__gallery_slide_show...
... مخزن زیبا شهر · مخزن 15000 متر مکعبی چمران · اجرای شبکه فاضلاب · تصفیه خانه فاضلاب شماره یک · طبيعت · تخت جمشيد · عكسهاي قديمي شيراز · باغ عفيف آباد ...
خانه مثلثی اصفهان، معماری خلاقانه در زمین سه گوش!
titreno.ir/fa/news/.../خانه-مثلثی-اصفهان-معماری-خلاقانه-در-زمین-سه-گوش...
۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پروژه های برجسته: پروژه‌ای که امروز بررسی می کنیم، خانه مثلثی است این پروژه خانه ای با موقعیت ... معماری خیره کننده ویلای سریع لواسان در ۱۷ روز! ... اهالی فن و شرکت های پیشنهادی ... تزیین ستون وسط خانه،۱۷ پیشنهاد شگفت انگیز!
با جوهرات پنهان استانبول آشنا شوید
yasplus.ir/1394/09/697231.html
۲۲ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شما اینجائید:خانه » گردشگری » با جوهرات پنهان استانبول آشنا شوید ... برای درک این زیبایی ها پیشنهاد می کنم در وسط شبستان زیر گنبد ۵۶ متری بایستید و به زیبایی شگفت انگیز ایاصوفیه خیره شوید. تماشای موزاییک های ... صورتی که به صورت وارونه به روی یکی از ستون ها قرار داده شده است. .... اسفند ۱۷, ۱۳۹۴ ...
روایات عجیب و اسرار امیز - دنیایی بی جواب
yahoo2.blogfa.com/cat-8.aspx
۵ اسفند ۱۳۹۰ ه‍.ش. - و آینه‌های طلاکاری‌شده و چهار نوع موزائیک‌کاری فلورانسی تزئین شده ‌بود . ... اما با اولین تکان‌ها چندین تن جواهرات و تزئینات اتاق شروع به خرد شدن کردند. ... دست نوشته های شگفت انگیز ..... در اطراف او یک ستون و خرابه های باقی مانده از روزگاران بسیار دور قرار داشت – و روبروی او دریای قرار گرفته بود با نام دریای سرخ .
معرفی جاذبه های گردشگری آگرا , هندوستان - نون و آب
www.noonoab.ir/post/60992/معرفی-جاذبه-های-گردشگری-آگرا-هندوستان
۲۰ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - خانه; معرفی جاذبه های گردشگری آگرا , هندوستان ... در قرن‌های ۱۶ یا ۱۷ میلادی آگرا به راستی تمثالی از پردیس در روی زمین شده ... در اواسط قرن نوزدهم کشیدند درست از وسط این حیاط گذشت و اتصال دو مجموعه ... همه ستون ها با تصاویر زیبا تزیین شده اند و بسیار جذاب است. .... عکس هایی از شگفت انگیز ترین کیک های عروسی.
جستجوی نتایج - آرشيو پادكست - صدا و سیمای ایلام
ilam.irib.ir/podcast-archive?...column...
خانه های سنتی ماسوله به شکلی اصولی و جای داده شده در دامنه کوه به طوری زیبا و ایستاده رو به طلوع ... تولیدات ویژه: ویدئو پیشنهاد سایت فرهنگ و آداب و رسوم نوروز ... موجب جلب محبت می شود و در اثربخشی سخن فرد بر دیگران، اثری شگفت انگیز دارد. ... ‌های عروس می‌دهند و یک سینی پر از نقل و نبات ، حنا ، عود و شمع را در وسط میدان می‌گذارند .
صدای نظام مهندسی ساختمان البرز
www.nezammohandesialborz.com/
مرکز این اتاق نیز فضای کافی برای برگزاری نشست های غیر رسمی را دارد و همانطور ... و سازهای شگفت انگیز که درگوشه وکنار کشورمان به چشم می خورند پی ببرند. .... در وسط دریاچه ساخته شده که به خاطر افزایش فشار آب در قسمت های عمیق دریاچه، از .... دریافت نظرات و پیشنهادات در مورد پیش نویس ویرایش چهارم آیین نامه طراحی ساختمانها د.
ناگفته‌هایی از معماری کاخ پاسال/ هزینه میلیاردی برای ۲سال ...
mihanbana.com › اخبار › اخبار ساخت و ساز
۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پاسال یک بهایی بود و بسیاری از افراد، این خانه را متعلق به حسین ... و فقط برای تزئین در و دیوار و مبلمان از منبت کار استفاده می کردند. ... وسط اتاق هم، سنگی بزرگ قرار داشت که از ۳۸۰ تکه سنگ رنگی با ... آن زمان می گفتند اگر خانه ۷۰ متری ۷۰ هزار تومان قیمت دارد هر ستون این کاخ ۷۰ هزار تومان است. ... آبان ۱۷, ۱۳۹۴ ...
علی دایی در منزل مهردا اولادی - باکس 98
box98.ir/search/?q=علی%20دایی%20در%20منزل%20مهردا%20اولادی...
در این پست مجموعه از تصاویر تزیین میوه های پوست کنده برای کودکان را برای شما ... لکه‌های سفید پوست که از وسط ابروها دیده‌می شوند، برای بسیاری از خانم‌ها عذاب آور است. .... اخبار روز حوادث روز ستون یاداداشت کامپیوتر و موبایل ورزش اخبار ورزشی سبک ... به گزارش آکاایران: ﯾﮏ ﺩﺍﻧﺸﺠﻮﯼ ﺩﺧﺘﺮ ﺩﺍﻧﺸﮕﺎﻩ ﺁﺯﺍﺩ ﻭﺍﺣﺪ ﭘﺮﺩﯾﺲ ﺷﯿﺮﺍﺯ ﺭﻭﺯ ﭘﻨﺠﺸﻨﺒﻪ ۱۷ ﺍﺭﺩﯾﺒﻬﺸﺖ ...
تصاویر مراسم سالگرد حجازی - توییت
2eet.ir/search/?q=تصاویر%20مراسم%20سالگرد%20حجازی&page=72
شکست شیطان بزرگ در این عملیات، حمله فیلداران ابرهه را به خانه کعبه در ذهن ها زنده ... آکاایران: اصغر فرهادی متولد ۱۷ اردیبهشت ۱۳۵۱ در خمینی شهر استان اصفهان است. .... در وسط میدان تپه ای خاکی قرار داشت که در وسط آن ستون آجری کوتاهی ساخته بودند. ... ها؛ پرندگانِ مرموز,خواندنی های جالب آکاایران: کلاغ ها پرندگانی شگفت انگیز کلاغ ها ...
EMDAD AMLAK OF IRAN بازار رسمی املاک و خدمات ساختمانی ...
www.emdadamlak.ir/
بهار دل انگیز و سر مست ، تابستان خرم و با نشاط ، پاییز دلفریب و پر خاطره و زمستان ... شمشک در اصل از مجموعه پنج رویدستان یا به قول اهالی (سپید ستون) ادامه میابد. ..... پیشنهاد ویژه و مقرون بصرفه امداد املاک ایران">امداد املاک ایران برای برگزاری جشنها: .... باغ 250متربعی با 80 متر بنا و اطاق تعویض لباس و سفره خانه سنتی و استخر ...
طراحی و دکوراسیون خانه با کاشی های چهل تکه - عکس های خفن - ...
axbazigar.blogsky.com/.../طراحی-و-دکوراسیون-خانه-با-کاشی-های-چهل-تک...
۲۱ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - کاشی های چهل تکه را در طراحی دیوارها و کف خانه های مدرن می توان به کار برد. .... ۱۷ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. .... بعضی از مبل‌ها را وسط اتاق بگذارید یا حداقل یک یا دو تکه را با زاویه کنار ... سیاه و سفید با صندلی های بنفش برای ایجاد جلوه ای شگفت انگیز. .... مثلا در طراحی ستون های خانه، فضای بالای شومینه، میزهای پذیرایی و حتی .
خانه مقدم، ارزشمندترین خانه جهان در تهران! - ماندگار بیوتی
mandegarbeauty.ir/articles/.../خانه-مقدم،-ارزشمندترین-خانه-جهان-در-تهران
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۱۳۹۵-۰۳-۱۷ ... ممکن است افرادی زیادی از جلوی گران ترین خانه تاریخی ایران و جهان بارها عبور ... در وسط این ایوان حوضچه مرمری کوچکی متعلق به حمام فتحعلی شاه کار گذاشته ... دکتر مقدم این پایه ستون ها را در هنگام تخریب کاخ خواهر ناصرالدین شاه به این محل انتقال داده است. ... 35 جاده شگفت‌انگیز و زیبای دنیا را دیده اید؟
بندر سیراف بوشهر+تصاویر - نیک صالحی
www.niksalehi.com/gardeshgari/view/016190.php
۲۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مالكان خانه هاي زيبا، چوب مورد نياز بناهاي خود را از آفريقا و هندوستان وارد ... اكنون از آن همه شكوه، تنها ستون هاي نيمه فرو ريخته، ديوارهاي شكسته، ... میشد یقایای استخوان و لوس باقی مانده را درون چاه وسط دخمه میریخت. ... مطالب پیشنهادی .... روستاهای افسانه‌ای و شگفت انگیز در دنیا که از دیدن آنها شگفت زده میشوید+تصاویر ...
مدل ميز جلو مبل - ۱۷ میز جلو مبلی متفاوت با وسایل دور ریختنی
www.worldsearching.ir/qjcedqvqrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctcmsd.html
ایده های بسیارزیبابرای میزوسط اتاق نشیمن. میز وسط. یکی از اجزای تاثیر گذار در ... ...۱۷ میز جلو مبلی متفاوت با وسایل دور ریختنیطراحی و تزیین دکوراسیون اتاق .... ستون · کف · دیوار · سقف · قرنیز · درب و پنجره · شومینه .... اگر به دنبال خرید میز جلوی مبل جدیدی هستید، نگاهی به این پیشنهادات جدید و گاهی شگفت‌انگیز بیاندازید.
طرح کلاسیک :: شرکت کار در ارتفاع آسامن
asamen.blog.ir/tag/طرح%20کلاسیک
تیم آی تی شرکت کار در ارتفاع آسامن | دوشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۴، ۱۱:۳۰ ب. ... تخت را شبیه عکس ، درست وسط اتاق بگذارید ؛ هم چنین می توانید از تخته ها به عنوان تکیه گاه استفاده .... تصور کنید دیوارهای خانه تان با روزنامه هایی پوشیده شده اند که برخی از ستون های آن محو شده اند . ... ترکیب سینک ، آینه و لامپ ها بسیار شگفت انگیز است .
ماکو تقسیمات کشوری - درباره ی ما
word041.ir/ماکو-تقسیمات.../t_10e255f53be06b45deb44e3979f6f5e8/
این بنا در استان آذربایجان شرقی در ۱۷ کیلومتری غرب شهر جلفا و در فاصله ۳ ... بعد از ساخت بناهای شگفت انگیز اچمیادزین ، طادئوس ، آختامار و استپانوس ، این اجتماع ... دروازه ی این بارو در وسط دیوارغربی تعبیه شده و دارای دری چوبی و آهن كوبی شده است. ... حجاری پایه ها و طاق نماها و نیم ستون ها و زنجیره های جوانب مقرنس كاری ها و تزیینات ...
عمومی نام کلیسای سن استپانوس - درباره ی ما
word041.ir/عمومی-نام...سن...-/t_10e255f53be06b45deb44e3979f6f5e8/
این بنا در استان آذربایجان شرقی در ۱۷ کیلومتری غرب شهر جلفا و در فاصله ۳ ... بعد از ساخت بناهای شگفت انگیز اچمیادزین ، طادئوس ، آختامار و استپانوس ، این اجتماع ... دروازه ی این بارو در وسط دیوارغربی تعبیه شده و دارای دری چوبی و آهن كوبی شده است. ... حجاری پایه ها و طاق نماها و نیم ستون ها و زنجیره های جوانب مقرنس كاری ها و تزیینات ...
محمد دانشی بهدارتجربی دندان - دانلود بازی های بروز
sonicgame-ba.sirindex.ir/search/محمد+دانشی+بهدارتجربی+دندان
۴ ساعت پیش - درون نامه نوشتم که دوستت دارمو ناگهان وسط نامه دفترم گم شد ... بر اساس خبر اعلام شده به نظر می رسد طیبی به پیشنهاد ویسی و سپاهان نه گفته و تصمیم گرفته تا .... انار میوه ای شگفت انگیز با خواص باورنكردنی .... داده شد و تالار آینه، تالار ۱۸ ستون، دو اتاق بزرگ شمالی و جنوبی تالار آینه، ایوان های طرفین سالن پادشاهی ...
منجیل نیوزمنجیل نیوزآرشیو سایتهای ایران
manjilnews.sotiba.ir/
نامداری تصریح کرد: در چند وقت اخیر چند پیشنهاد از چند شبکه تلویزیونی داشته‌ام که یکی از آن‌ها در شبکه یک و .... زمان اجلاس بهاره امسال ۱۵ تا ۱۷ آوریل ۲۰۱۶ (۲۷ تا ۲۹ فروردین) بود. ...... رهبر کره شمالی: آزمایش های هسته‌ای مان باشکوه و شگفت انگیز بود .... Continue reading کاری خواهیم کرد اختلاس‌ها در خانه ملت افشا شود at منجیل نیوز.
لاستیک - سایت صنعت
www.sanat.me/tag/لاستیک
عنکبوت‌های عجیب و شگفت‌انگیز .... تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۳ ... هتلی در فرانسه اقامت در حباب‌های پلاستیکی کاملاً مجهز و در میان طبیعت را به شما پیشنهاد می‌کند. ... این خانه ها از بطری های پلاستیکی، مواد پلی اتیلن، شن و خشت ساخته می شود. ... در پشت درپوش درب باک بنزین و یا داخل درب صندوق عقب و یا روی ستون وسط (B) سمت راننده نوشته ...
صاحب‌خبرآرشیو وبلاگهای ایران
sahebkhabar-farhangi.wikifeed.ir/
منبع : صاحب‌خبرتربیت با لقمه حرام مانند ساخت خانه روی آب است ... شد کارگردان‌ها یکی پس از دیگری به او پیشنهاد بدهند «فرج الله سلحشور» کارگردان متعهد و ...... بناهایی است که در آن تزیین وسیع، آینه کاری، نقاشیهای بزرگ دیواری و ستونهای چوبی، .... منبع : صاحب‌خبرهرمزگان؛ سرزمین شگفت‌انگیز ایران با طبیعتی منحصر به‌فرد/ از ...
کلیسای سنت استپانوس کلیسا - کار - ایباس
work.ebas.ir/p/b9e1c2cbfcaee5fd9a7b1a3e9dc824bd02
(آخر خنده) چهره های معروف ایرانی در اینستاگرام (76) تزیین ژله در پوست انواع میوه مدل ... و همسرش در سال 57 تصاویر دیدنی و شگفت انگیز از جنین حیوانات یادش بخیر اون قدیما… .... این بنا در استان آذربایجان شرقی در ۱۷ کیلومتری غرب شهر جلفا و در فاصله ۳ ... ایوان بر روی دو ستون و دو نیم‌ستون قرار گرفته در پشت آن و زیر گنبد اصلی ...
gazalerfani وبلاگ 24 - 1
weblog24.link/blog/erfan71
درخت کریسمس یکی از تزیینات ثابت دکوراسیون کریسمس است که تقریبا در ... درست مانند مردم بسیاری از کشورهای دنیا که در این عید مذهبی خانه شان را با .... یك پیشنهاد خاص از طراحان؛ شاید هنگام خرید، رنگ لیمویی این کفش شما را دچار ...... خودش راروي آن تخت رهـا كردودرحالـي كه به اتفـاقهاي شـگفت انگيـز آنروزعجيب ...... ستون است.
    1   
2
   
3
   
4
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 448
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,545
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 13
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,545
  • بازدید ماه : 1,545
  • بازدید سال : 379,156
  • بازدید کلی : 4,158,934