loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 105 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
 

با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید!

 

امروزه هواپیما اصلی‌ترین وسیله حمل و نقل است. در سال‌های اخیر وقوع برخی سوانح هوایی وخیم خیلی از مسافران را ترسانده است. در این بین شرکت‌های هوایی هر کدام با استانداردهای ایمنی متفاوت سعی در جلب نظر مسافران دارند.

وبسایت «airlineratings.com» مجموعا ۴۰۷ شرکت هوایی را زیرذره‌بین قرار داده و نتایج بررسی خود را منتشر کرده است.

به گزارش آلامتو به نقل از دویچه وله ؛ همکاری با ناظران بین‌المللی، شمار تلفات جانی و اجرای مقررات ایمنی از جملع معیارهای این بررسی بوده‌اند.

برنده اصلی این مقایسه تنها یک شرکت هوایی بوده و دیگر شرکت‌هایی که نمره بالا کسب کرده‌اند، به ترتیب حروف الفبا در فهرست گنجانده شده‌اند.

کانتاس (استرالیا)

شرکت هواپیمایی کانتاس متعلق به استرالیا در مکان اول قرار دارد. این شرکت با ۹۵ سال سابقه توانسته در زمینه ایمنی پرواز و جابه‌جایی مسافران صدرنشین فهرست‌ها شود.

«کانتاس» از ۵۶ سال پیش تا به حال هیچ‌گونه سانحه هوایی نداشته است. آخرین سانحه‌ منجر به تلفات این شرکت هواپیمایی به ۶۹ سال پیش باز می‌گردد.

ایر نیوزلند (نیوزلند)

آخرین سانحه هوایی که شرکت ایرنیوزلند تجربه کرد، ۳۷ سال پیش بود.

آلاسکا ایرلاینز (آمریکا)

شرکت آلاسکا ایرلاینز از سال ۱۹۴۴ فعالیت خود را آغاز کرد و هفتمین شرکت هوایی ارزان‌قیمت در جهان به شمار می‌رود.

مسئولان آلاسکا ایرلاینز همواره به دنبال فناوری‌های جدید هستند، برای نمونه این شرکت یکی از نخستین شرکت‌های هواپیمایی در جهان بود که سرویس چک‌این آنلاین از طریق اینترنت را برای مسافرانش فراهم کرد و دستگاه‌های اتوماتیک چک‌این را در فرودگاه‌ها به راه انداخت.

آل نیپون ایرویز (ژاپن)

در سال ۲۰۱۳ شرکت هواپیمایی آل نیپون ایرویز از سوی مجله Air Transport World (ATW) «بهترین خط هواپیمایی سال» لقب گرفت. با این حال بروز مشکلات فنی در موتور یکی از پروازهای این شرکت در همان سال موجب شد تا آل نیپون ایرویز صدرنشینی خود را از دست بدهد.

آمریکن ایرلاینز (آمریکا)

«امریکن» یکی از باسابقه‌ترین شرکت‌های هواپیمایی ایالات متحده به شمار می‌رود. در سال ۲۰۱۳ امریکن با «یو اس ایرویز» ادغام و به این ترتیب به بزرگترین شرکت هواپیمایی جهان تبدیل شد.

کاتای پاسیفیک (هنگ‌کنگ/ چین)

در سال‌های اخیر شرکت هواپیمایی کاتای پاسیفیک تنها یک سانحه هوایی داشته که به زخمی شدن تنها یک نفر منجر شد. آخرین سانحه هواپیمایی این شرکت که تلفات جانی به همراه داشت، به ۴۴ سال پیش باز می‌گردد.

امارات (امارات متحده عربی)

شرکت هواپیمایی امارات از زمان تأسیس‌اش در ۳۰ سال پیش، هیچ سانحه هوایی منجر به مرگ نداشته و هیچ‌کدام از هواپیماهایش را نیز از دست نداده است.

تجهیز و گسترش ناوگان هوایی با هواپیماها و فناوری مدرن موجب شده تا خطوط هواپیمایی امارات جایگاه خود را به عنوان یکی از بهترین شرکت‌های هواپیمایی خاورمیانه و جهان تثبیت کند.

اتحاد (امارات متحده عربی)

شرکت هواپیمایی اتحاد فعالیت خود را در سال ۲۰۰۳ آغاز کرد. از آن زمان تا کنون این شرکت جوایز متعددی را به خاطر راحتی و ارائه سرویس مناسب به مسافران دریافت کرده است.

در سال ۲۰۱۲ هواپیمایی «اتحاد» از سوی World Travel Awards، شرکت هواپیمایی پیشرو لقب گرفت. این شرکت تا کنون سانحه هوایی با تلفات انسانی بالا نداشته است.

اوا ایر یک شرکت هواپیمایی تایوانی است که در سال ۱۹۸۹ تأسیس شد. در سال ۲۰۰۷ این شرکت، طراحی داخلی هواپیماهای مسافری خود را مدرنیزه کرد و از آن زمان تا به امروز استانداردهای راحتی و ایمنی پرواز خود را در بالاترین سطح نگاه داشته است.

فن‌ایر (فنلاند)

فن ایر بزرگترین شرکت هواپیمایی فنلاند به شمار می‌رود. این شرکت در سال ۱۹۲۳ شروع به کار کرد و در رتبه ششم باسابقه‌ترین خطوط هوایی جهان قرار دارد.

فن ایر تمامی استانداردهای بین‌المللی ایمنی پرواز را داراست و شمار سانحه‌های هوایی که در کارنامه خود دارد، به طرز قابل‌توجهی پایین است.

هواپیمایی هاوایی (آمریکا)

هواپیمایی هاوایی روز ۳۰ ژانویه ۱۹۲۹ تحت عنوان «خطوط هواپیمایی بین جزیره‌ای» (Inter-Island-Airways) تأسیس شد.

این شرکت در رتبه یازدهم بزرگترین شرکت‌های هواپیمایی ایالات متحده به شمار می‌رود و از نوامبر ۲۰۰۳ صدرنشین فهرست «سر وقت‌ترین» خط هواپیمایی این کشور است.

هواپیمایی هاوایی در تاریخ فعالیت خود هیچ‌گونه سانحه هوایی و تلفات انسانی نداشته و هیچ‌کدام از هواپیماهای ناوگان خود را هم از دست نداده است.

خطوط هوایی ژاپن (ژاپن)

در سال ۲۰۱۰ شرکت خطوط هوایی ژاپن اعلام ورشکستگی کرد و مجبور شد ساختار خود را از نو تعریف کند.

آخرین سانحه هوایی این شرکت به ۳۱ سال پیش باز می‌گردد که بیش از ۵۰۰ کشته بر جای گذاشت.

این سانحه به عنوان یکی از وخیم‌ترین سوانح هوایی تاریخ لقب گرفت. در سال‌های گذشته شرکت «خطوط هوایی ژاپن» موفق به بهبود چهره تجاری خود شده است.

کی‌ال‌ام

شرکت هواپیمایی «کی‌ ال ام» بزرگترین شرکت هواپیمایی ملی هلند به شمار می‌رود. کی‌ال‌ام ۷ اکتبر ۱۹۱۹ آغاز به کار کرد و به عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های هواپیمایی در جهان شناخته می‌شود.

ناوگان هوایی کی‌ال‌ام از ۱۱۵ فروند هواپیما تشکیل شده است. در سا‌ل‌های اخیر این شرکت هیچ‌گونه سانحه هوایی قابل‌توجهی نداشته است.

لوفت‌هانزا (آلمان)

شرکت لوفت‌ هانزا یکی از بزرگترین خطوط هواپیمایی جهان شناخته می‌شود و از نظر ایمنی استانداردهای بسیار بالایی دارد.

آخرین سانحه هوایی این شرکت به ۲۳ سال پیش مربوط می‌شود. در سال‌های اخیر لوفت‌هانزا تنها تعداد معدودی سانحه هوایی داشته است.

هواپیمایی اسکاندیناوی

تأسیس هواپیمایی اسکاندیناوی به سال ۱۹۴۶ باز می‌گردد. این شرکت حامل پرچم‌های دانمارک، سوئد و نروژ است.

آخرین باری که هواپیمایی اسکاندیناوی تلفات انسانی داشت، ۱۳ سال پیش بود. این حادثه وخیم‌ترین سانحه هوایی بود که این شرکت چند ملیتی در تاریخ خود داشت. در سال‌های اخیر اما این شرکت توانسته کارنامه خوبی از خود به جای بگذارد.

هواپیمایی سنگاپور (سنگاپور)

شرکت هواپیمایی سنگاپور یکی از بهترین خطوط هواپیمایی قاره آسیا به شمار می‌رود. ناوگان هوایی این شرکت جدید و مدرن است و در سال‌های اخیر جوایز متعددی را در عرصه حمل و نقل هوایی کسب کرده است.

هواپیمایی سنگاپور که در سال ۱۹۷۲ تأسیس شده، چندین بار عنوان بهترین خط هوایی سال جهان را به خود اختصاص داده است. این شرکت در تمام سال‌های فعالیت تنها یک بار سانحه هوایی داشته که آن نیز به ۱۴ سال پیش باز می‌گردد.

خطوط هواپیمایی سوئیس

از سال ۲۰۰۵ خطوط هواپیمایی سوئیس به شکل یکی از زیرمجموعه‌های شرکت هواپیمایی آلمانی «لوفت‌ هانزا» درآمد.

تاریخچه فعالیت این شرکت چندان بدون عیب و نقص نبوده اما با این حال هیچ‌گونه مورد وخیمی نیز نداشته است. تنها سانحه هوایی جدی این شرکت ۱۲ سال پیش رخ داد.

یونایتد ایرلاینز (آمریکا)

این شرکت هواپیمایی آمریکایی از سال ۲۰۱۰ زیرمجموعه‌ای از شرکت «یونایتد کنتیننتال هولدینگز» به شمار می‌رود.

ناوگان هوایی «یونایتد ایرلاینز» ۷۰۰ فروند هواپیما دارد و به دلیل شمار بالای پروازهای این شرکت، تعداد سوانح هوایی که تا کنون تجربه کرده، اندک نبوده‌اند و لب مرز قرار دارند.

ویرجین آتلانتیک (بریتانیا)

ناوگان هوایی «ویرجین آتلانتیک» از ۳۸ فروند هواپیما تشکیل شده که به طور متوسط نزدیک به ۹ سال قدمت دارند. این شرکت هواپیمایی سالانه نزدیک به ۵ و نیم میلیون مسافر را جابه‌جا می‌کند.

تا کنون هیچ‌کدام از هواپیماهای این شرکت سقوط نکرده است. ویرجین آتلانتیک در سال ۱۹۸۴ تأسیس شد. در سال ۲۰۰۳ این شرکت توانست جایزه «بهترین سیستم سرگرمی در پرواز» را از آن خود کند.

«ویرجین بلو» در سال ۲۰۰۰ به عنوان یک شرکت ارائه‌کننده پروازهای ارزان‌قیمت آغاز به کار کرد. در سال ۲۰۱۱ این شرکت نام خود را به «ویرجین استرالیا» تغییر داد.

پس از شرکت هواپیمایی کانتاس، ویرجین استرالیا دومین شرکت هوایی بزرگ استرالیا به شمار می‌رود.

ویرجین استرالیا هم در عرصه پروازهای داخلی و هم در عرصه پروازهای بین‌المللی توانسته وجهه معتبر و خوبی به‌دست آورد.

 

 

 


Google
تقریباً ۶۱٬۸۰۰ نتیجه (۰٫۵۳ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید! - آلامتو
www.alamto.com › سرگرمی › جالب و خواندنی
۱۰ ساعت پیش - با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید!:امروزه هواپیما اصلی‌ترین وسیله حمل و نقل است. در سال‌های اخیر وقوع برخی سوانح هوایی وخیم خیلی از ...
با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید! - جوونی
www.javuni.ir/news/95145
۹ ساعت پیش - امروزه هواپیما اصلی‌ترین وسیله حمل و نقل است. در سال‌های اخیر وقوع برخی سوانح هوایی وخیم خیلی از مسافران را ترسانده است. در این بین شرکت‌های ...
با ایمن ترین شرکت های هواپیمایی جهان آشنا شوید! - مجله خبری ...
shooshmall.com/blog/با-ایمن-ترین-شرکت-های-هواپیمایی-جهان-آش/
۶ ساعت پیش - با ایمن ترین شرکت های هواپیمایی جهان آشنا شوید!:امروزه هواپیما اصلی ترین وسیله حمل و نقل است. در سال های اخیر وقوع برخی سوانح هوایی وخیم خیلی ...
خطوط هوایی؛ ایمن‌ترین وسیله حمل‌ونقل - دیده بان
www.deidehban.ir/Fa/Pages/FAQ-74
با برخی از ایمن‌ترین هواپیماها در جهان آشنا شوید. ایرباس ۳۴۰: تعداد ۳۵۵ دستگاه از این هواپیما در سراسر دنیا در حال پرواز هستند و تاکنون ۱۸ میلیون ساعت پرواز داشته‌اند ...
با امن‌ترين خطوط هوايي در جهان آشنا شويد
gavbaz.rozblog.com/post/462
19 آگوست 2015 ... با امن ترین خطوط هوایی جهان در سال ۲۰۱۵ آشنا شوید. ... رتبه‌بندی ایرلاین‌ها اعلام کرد شرکت هوایی ایر نیوزیلند، امن‌ترین خطوط هوایی در سال ۲۰۱۵ است.
با امن ترین کشورهای جهان برای سفر آشنا شوید - نیک فان
nikfun.vistablog.ir/post/41504
با امن‌ترین خطوط هوایی جهان در سال ۲۰۱۵ آشنا شوید - خبرگزاری مهر ... 19 آگوست 2015 ... با امن‌ترین خطوط هوایی جهان در سال ۲۰۱۵ آشنا شوید ... فین‌ایر، شرکت هواپیمایی ...
با امن‌ترین خطوط هوایی در جهان آشنا شوید | نیکا نیوز
www.nikanews.ir/17888/امن‌ترین-خطوط-هوایی-جهان-را-بشناسی.html
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نیکانیوز: همه ی مسافران دوست دارند پروازی امن با امن ترین خط هوایی داشته باشند. ... با امن‌ترین خطوط هوایی در جهان آشنا شوید ... اسکای ترکس، یک شرکت مشاور در هوانوردی واقع در انگلستان شرح می‌دهدکه” هیچ معیار اندازه‌گیری واحد و جهانی ...
تین نیوز - خطوط هوایی؛ ایمن‌ترین وسیله حمل‌ونقل
www.tinn.ir/fa/doc/news/.../خطوط-هوایی-ایمن-ترین-وسیله-حمل-ونقل
با برخی از ایمن‌ترین هواپیماها در جهان آشنا شوید. ... ایرباس 320: این هواپیما که در بیشتر شرکت‌های هواپیمایی ایران استفاده می‌شود، یک حادثه به ازای هر 14 میلیون ساعت ...
نخستین هواپیمای چاپی جهان رونمایی شد - فان گاه
fungah.ir/news/205579
نخستین هواپیمای چاپی جهان توسط یک شرکت اروپایی که با فناوری چاپگر سه بعدی ساخته شده، رونمایی شد.شرکت ... با ایمن ترین شرکت های هواپیمایی جهان آشنا شوید!
بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و امن‌ترین ایرلاین‌های جهان - مرکز ...
www.aviationcenter.ir/.../281-بزرگ‌ترین،-قدیمی‌ترین-و-امن‌ترین-ایرلا...
... جهان و شرکت هواپیمایی «پاسیفیک هنگ‌کنگ» به‌عنوان ایمن‌ترین ایرلاین در دنیا مطرح ... این گزارش می توانید با بزرگترین، امن‌ترین و قدیمی‌ترین ایرلاین جهان آشنا شوید. ... این موضوع «کی‌ال‌ام» را به قدیمی‌ترین شرکت هواپیمایی جهان که هنوز تحت نام ...
با امن‌ترین خطوط هوایی جهان در سال ۲۰۱۵ آشنا شوید - خبرگزاری ...
www.mehrnews.com/.../با-امن-ترین-خطوط-هوایی-جهان-در-سال-۲۰۱۵-آشنا-...
۲۸ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - یک مؤسسه رتبه‌بندی ایرلاین‌ها اعلام کرد شرکت هوایی ایر نیوزیلند، امن‌ترین خطوط هوایی در سال ۲۰۱۵ است.
با هواپیمای رییس جمهور آمریکا آشنا شوید (+عکس) :: پرتال ...
www.iranhavafaza.com › خبر
با هواپیمای رییس جمهور آمریکا آشنا شوید (+عکس). این هواپیما ... آشنایی با ایمن‌ترین پهپاد جهان; 25 اردیبهشت ماه 1395 ... سامان علینژاد در نوشته شرکت هوافضایی درنا:
با امن ترین گوشی هوشمند موجود در دنیا آشنا شوید! - بیتوته
www.beytoote.com/computer/technews/most2-secure-smar-tphone.html
با امن ترین گوشی هوشمند موجود در دنیا آشنا شوید! مجموعه: اخبار تکنولوژی. شرکت سایلنت سرکل از جدیدترین محصول خود با عنوان Blackphone 2 رونمایی کرده که ادعا می‌کند امن‌ترین گوشی .... بلیط ارزان هواپیما کیش مشهد, بلیط کده, هتل ,مسافرت ,تور.
ایمن ترین شرکتهای هواپیمایی جهان معرفی شدند - نیک صالحی
www.niksalehi.com/economic/archives/150045.php
۸ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ایمن ترین شرکتهای هواپیمایی جهان معرفی شدند. ... اطلاعات کامل رستوران ها با امکان نقد و بررسی ! .... با جوان‌ترین میلیاردر جهان آشنا شوید + عکس.
بازار لاین | با امن‌ترین سیستم عامل دنیا آشنا شوید
bazaline.com › قیمت های امسال
۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با امن ترین سیستم عامل دنیا آشنا شوید بعد از ظهر چهارشنبه ۱۵ مهر در واقع Qubes یک .... آشنایی با امن ترین شرکتهای هواپیمایی جهان در سال ۲۰۱۵ -آکا
ایران ایر - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ایران_ایر
اولین پرواز هما با هواپیماهای جت در سال ۱۳۴۴ با استفاده از یک فروند بوئینگ ... در سال ۱۳۵۵ هما پس از شرکت استرالیایی کوانتاس ایمن‌ترین شرکت هوایی جهان لقب ...
صفحه اصلی - سازمان هواپيمايي کشوری
www.cao.ir/
برگزاري کارگاه آموزشي فناوري اطلاعات در هواپيمايي توسط سيتا با حضور ... و نقل هوايي در تمام بخش هاي فرودگاهي، شركت هاي هواپيمايي و هندلينگ به منظور آشنايي با ...
خطوط هوایی؛ ایمن ترین وسیله حمل ونقل - شبکه خبری صنعت ...
tnews.ir/news/036461977340.html
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با برخی از ایمن ترین هواپیماها در جهان آشنا شوید. ... ایرباس 320: این هواپیما که در بیشتر شرکت‌های هواپیمایی ایران استفاده می‌شود، یک حادثه به ازای ...
امن ترین خطوط هواپیمایی جهان | ایران نیدز-نیازمندیهای مشاغل و ...
www.iranneeds.com/travel/238-596.../امن-ترین-خطوط-هواپیمایی-جهان.asp...
امن ترین خطوط هواپیمایی جهان ... این شرکت هوایی با داشتن ۷۲۲ ناو هوایی سومین خط هوایی بزرگ جهان است. .... با جادویی ترین و عجیب ترین جنگل های جهان آشنا شوید.
با خطوط هوایی پر تاخیر آشنا شوید / جدول
www.iranjib.ir/shownews/.../با-خطوط-هوایی-پر-تاخیر-آشنا-شوید---جدول/
۱۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هواپیمایی ایران ایر سهم 20 درصدی از کل تاخیرهای هوایی در شهریور ماه امسال را به خود اختصاص داد. ... با خطوط هوایی پر تاخیر آشنا شوید / جدول ... ماخذ آمار و اطلاعات، سامانه شرکت مادرتخصصی فرودگاه‌های کشور است. ... خوب است گزارشی هم در مورد امن ترین و نا امن ترین خطوط هوایی منتشر کنید تاخیر بیشتر وقت ها قابل ...
لیست امن ترین و ناامن ترین خطوط هواپیمایی دنیا منتشر شد | ...
toranji.ir/لیست-امن-ترین-و-ناامن-ترین-خطوط-هواپیما/
۱۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برای سومین سال متوالی در یک سطر، هواپیمایی Qantas، با گرفتن ... رکورد نداشتن هیچ تلفاتی در پروازهای این شرکت هواپیمایی را ستوده است. ... در لیست امن ترین خطوط هواپیمایی دنیا، خطوط هواپیمایی زیر، جز 20 ... پس در لیست زیر، با ده خطوط هوایی ناامن که عنوان ناامن ترین خطوط هواپیمایی را به دست آوردند آشنا شوید:.
ایمن‌ترین خطوط هواپیمایی جهان را بشناسيد | News File
newsfile.ir/news/ایمن‌ترین+خطوط+هواپیمایی+جهان+را+بشناسيد
قطره - 1 روز پیش; با جوان ترین میلیاردر جهان آشنا شوید الکساندرا آندرسون، دختر ... سیتنا - 2 روز پیش; ۷۰۰ میلیارد تومان از شرکت‌های هواپیمایی طلبکاریم کمبود پول ...
مجله هواپیما و پرواز - همشهری
hamshahrionline.ir/details/309810/Travel/airtravel
۱۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اگر می‌خواهید پرواز خوبی داشته باشید مجله آشنایی با هواپیما و پرواز همشهری آنلاین را بخوانید: ... خطوط هوایی جهان سالانه حدود 2.5 میلیارد مسافر را جابجا می‌کنن. ... بزرگ دنيا مي‌توانيد با قوانين و حقوق مختلف حاكم بر پروازها نيز آشنا شويد. ... آشنایی با شرکت هواپیماسازی ایرباس · آشنایی با آژانس هواپیمایی ایر فرانس ...
خبرگزاری آریا - نيروهاي ويژه‌ي کمتر شناخته شده جهان+عکس
aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code=825993&svc...جهان...
۹ ساعت پیش - نیروهای ویژه بسیاری در دنیا وجود دارند که با وجود نداشتن شهرت جهانی از یگان های بسیار توانا در .... با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید!
اخبار گوناگون,مطالب گوناگون,خبرهای گوناگون - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_17.html
عکس های زیباترین و جذاب ترین دختر جهان شبیه به عروسک · این دختر .... پدیده آب و هوایی ال نینو را بیشتر بشناسید ... با موفق ترین بانوان ایرانی در جهان آشنا شوید.
با ویژگی های جنگنده های عمود پرواز آشنا شوید | بدندید
bedandid.com/2016/05/24/.../با-ویژگی-های-جنگنده-های-عمود-پرواز-آشنا/
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - با ویژگی های جنگنده های عمود پرواز آشنا شوید ... همچنین یک وجه تمایز هریر با دیگر هواپیماهای تهاجمی غربیِ ساخته‌شده پس از جنگ جهانی دوم این ... آن این شرکت موتور رانش مستقیم را طراحی نمود، هواپیمای هاوکر با طراحی ای برای یک جت هوایی که .... برترین عمود پرواز جهان ... مقاله قبلیآیا میدانید امن ترین شهر دنیا کجاست؟
امن ترین خطوط هوایی اعلام شد - تابناک با تو
tabnakbato.ir/fa/news/23696/امن-ترین-خطوط-هوایی-اعلام-شد
۱۷ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در لیست امن ترین خطوط هواپیمایی دنیا، خطوط هواپیمایی زیر، جز 20 خطوط ... هوایی ناامن که عنوان ناامن ترین خطوط هواپیمایی را به دست آوردند آشنا شوید:.
#ایمن - Instagram Pictures Tagged with #ایمن
instagify.com/tag/ایمن
O2Zanij.com www.sinacommercial.com شرکت بازرگانی سینا . ... با ایمن ترین هواپیماهای مسافری جهان آشنا شوید پرواز با هواپیما چقدر ایمن است؟ مطالعات نشان می دهد ...
ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4818914
در این بین شرکت‌های هوایی هر کدام با استانداردهای ایمنی متفاوت سعی در جلب نظر ..... 10 مدل از قدرتمند ترین گوشی های هوشمند حال حاضر جهان از نگاه AnTuTu آشنا شوید.
ماجرای آفرین چیت ساز همسر دوم دکتر ظریف؟! + تصاویر
www.iq9.ir/news/10537
۶ روز پیش - ... به اتهام اجتماع و تبانی به قصد برهم زدن امنیت و ارتباط با دولت های بیگانه منتشر شده بود. ... با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید!
10 شرکت هوایی ایمن جهان را بشناسید - charteryab.com
charteryab.com/post/detail?postID=24
۲۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ارزیابی عملکرد 60 شرکت هوایی در جهان در سال گذشته میلادی(2015) توسط ... شرکت هواپیمایی هنک کنگی در رده نخست ایمن ترین شرکت هواپیمایی جهان قرار گرفت. ... آشنایی با عوارض خروجی و روش های پرداخت آن ... عضو کانال شوید ...
اخبار رویدادهای صنعت هوانواردی و پرواز|مجله توریستی الی گشت
www.eligasht.com › ... › گردشگری: صنعت هوانوردی
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شرکت‌های هواپیمایی ارزان‌قیمت تا حد امکان خدمات خود را ساده و در پایین‌ترین سطح حفظ… ... چه مواردی باعث محبوبیت روزافزون پرواز با هواپیما شده است؟ ... میلیارد دلار، از سوی یاتا به‌عنوان دومین شرکت بزرگ هواپیمایی جهان بر ... جدید که قصد بزرگ‌تر کردن اندازه صندلی‌ها را دارد، بیشتر آشنا شوید. .... ایمن ترین پروازها.
ایمن ترین و ارزان ترین خطوط هوایی جهان + تصاویر - دی‌وی‌فا - ...
www.dvfa.biz › مشاغل اینترنتی
۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - صفحه اصلی مشاغل اینترنتی ایمن ترین و ارزان ترین خطوط هوایی جهان + ... اگر بلیط ارزان سفر با هواپیما با ایمنی بالا می خواهید این لیست را از دست ندهید: ... شرکت هواپیمایی آمریکایی: جت بلو ... با مدیریت بیشتر آشنا شوید.
آرشیو سایت های ایران
www.wikifeed.ir/.../%25C2%25ABدونالد+ترامپ%25C2%25BB+بی+رقی...
شاید در 50 سالگی با عصا بازی کردم · تلاش فدراسیون وزنه‌برداری برای حضور ... خودروی تمام الکتریکی می پردازد · با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید!
با دشوارترین آزمایش ها بر روی موتور هواپیما آشنا شوید - قدس
qudsonline.ir/detail/News/275480
۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با دشوارترین آزمایش ها بر روی موتور هواپیما آشنا شوید ... بسیاری در هواپیماهای خطوط هوایی کشورهای جهان اتفاق می افتد، اما هواپیما یکی از امن ترین راه های ... آزمایش های مهندسان شرکت جنرال الکتریک - یکی از معدود شرکت های تولید کننده ...
با ایمن ترین خودروهای سال 2016 آشنا شوید (عکس) - تالاب
www.talab.ir/scientific/car/safe-car-2016.html
با ایمن ترین خودروهای سال 2016 آشنا شوید (عکس). مجموعه : مشخصات خودروها .... خودروی جدید شرکت نیسان برای بانوان ... عکس زیبا از زنان مهماندار در هواپیمایی های جهان.
امن‌ترین خطوط هوایی جهان را بشناسید+ تصاوير
sadkhabar.ir/fa/news/.../امن‌ترین-خطوط-هوایی-جهان-را-بشناسید-تصاوير
۲۷ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - این شرکت آلمانی با سابقه ترین شرکت هواپیمایی جهان است که همچنان با نام اصلی خود ... در گزارش مرکز ارزیابی حوادث هوایی آلمان، هفتمین جایگاه امن ترین شرکت های هوایی جهان به شرکت ... با انواع مختلف دوربین‌های دیجیتال آشنا شوید.
دنیا | پایگاه خبری ریشه
rishe.ir/tag/keyword/3713/دنیا
با بزرگترین فروشنده اسلحه در دنیا آشنا شوید ... یک موسسه تحقیقاتی اروپایی ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی دنیا در سال ۲۰۱۵ میلادی را معرفی کرد که رتبه‌های یک تا ...
تلاش شرکت ملی گاز برای لاپوشانی ضعف مدیریتی - خبر 90
khabar90.ir/news/198904
هر چند که به گفته شهیدی نیا قطع گاز به دلیل نشتی در خطوط لوله شرکت ملی گاز ایران در حال حاضر برطرف شده و از ... با ایمن ترین شرکت های هواپیمایی جهان آشنا شوید!
دانلود آهنگ تیتراژ برنامه شهر باران ۹۵ با صدای بهروز صفاریان
new.fastcamp.ir/news/65081
دانلود آهنگ تیتراژ برنامه شهر باران ۹۵ با صدای بهروز صفاریان. ۱۳۹۵-۰۳-۱۹; سرگرمی · سایر; 1. [unable to retrieve ... با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید!
ایمن ترین خطوط هوایی جهان - مجله اینترنتی علم و بصیرت | ...
elmobasirat.ir › گردشگری › مکانهای تفریحی جهان
در حال حاضر پرواز فرانکفورت به بوئنس ایرس با بیش از ۱۳ ساعت مدت زمان پروازی، طولانی ترین مسیر پروازی این شرکت می‌باشد. ایمن ترین خطوط هوایی جهان، خطوط ...
امن‌ترین و خطرناک‌ترین هواپیماهای جهان کدامند؟
www.iranhall.com/health/.../امن‌ترین-و-خطرناک‌ترین-هواپیماهای-جهان-کدام...
۲۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امن‌ترین و خطرناک‌ترین هواپیماهای جهان کدامند؟,21/06/1394,غول خسته ایران ایر پس ... امن ترین کشورها برای سفر کردن کدامند ؟ ... با خواص زردچوبه آشنا شوید ... دو شرکت ایرباس و بوئینگ در حال حاضر در مقایسه با دیگر تولید کنندگان ...
شکست غیرمنتظره اسپانیا پیش از یورو | آرشیو سایتهای ایران
alef-varzeshi.sotiba.ir/page-147571.html
تیم ملی اسپانیا در دیداری دوستانه با یک گل برابر گرجستان شکست خورد تا باعث ... کی‌روش برابر قرقیزستان · با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید!
ایمن‌ترین خطوط هواپیمایی جهان کدام‌ها هستند؟ - خبر روز
www.khabareruz.ir/news/103747
۲۳ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هر ساله گروهی از متخصصان آلمانی فهرستی از ایمن‌ترین خطوط هوایی جهان را منتشر می‌کنند. ... بر اساس ارزیابی کارشناسان آلمانی شرکت هواپیمایی هنک‌کنگی "کاتای پاسیفیک" در سال ۲۰۱۵ نیز ... با 5 زن خطرناک دنیا آشنا شوید تصاویر.
با ده جنگنده بی‌رقیب دنیا آشنا شوید+تصاویر | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/16175
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با ده جنگنده بی‌رقیب دنیا آشنا شوید+تصاویر ... اف-۲۲ رپتور هواپیمای جنگنده نسل پنجم ساخت شرکتهای لاکهید و بوئینگ است که از فناوری ...
برترین شرکت های هواپیمایی جهان در سال 2012 ... - سفر به دور ...
pellmell.blogfa.com/post-221.aspx
سفر به دور دنیا - برترین شرکت های هواپیمایی جهان در سال 2012 (ایرلاینهای 5 ستاره) - - سفر به دور دنیا. ... شرکت هواپیمایی قطر که از آن به عنوان یکی از امن ترین و بهترین خطوط هوایی جهان یاد می شود، دارای خدمات .... با زیبایی های گرجستان آشنا شوید.
امن‌ترین صندلی‌‌های هواپیما کجاست؟
irctr.ir/news/1456620498t6q35
۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیشتر شنیده اید که پرواز با هواپیما ایمن ترین شکل سفر است و خلبان ها به گونه ... این شرکت صندلی تولید کرده که به طور خودکار به پشت میز محیط کار منتقل می‌شو*** ... با بزرگترین هواپیماهای باری جهان آشنا شوید هواپیما،هواپیما ...
سایت تخصصی خلبانان ایران - شرکت های هواپیمایی ... - ...
www.worldsearching.ir/tdcqtjnydnrcndsdcdyncvndnsdcacyctdqnjrctcmqn.h...
سایت تخصصی خلبانان ایران - شرکت های هواپیمایی - ایران ایرخلبان ایرانی رکورددار پرواز در جهان - روزنامه ایران27 ا کتبر 2011 ... با خلبان ماهر ایران ایر آشنا شوید ...
بدندید - Bedandid.me
bedandid.me/
ارتباط طول دوره بارداری مادر با عملکرد شناختی کودک · دانلود صوتی کل قرآن کریم · اگر در زندگی احساس ناامیدی ... با ایمن‌ترین شرکت‌های هواپیمایی جهان آشنا شوید!
با بزرگترین ناو هواپیما بر جهان آشنا شوید!
tsitnews.ir/?p=3082
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با بزرگترین ناو هواپیما بر جهان آشنا شوید! ... متحده مشغول به خدمت بوده‌است در ماموریت‌های مختلفی شرکت داشته که در اینجا به دو مورد اشاره خواهیم کرد.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 118
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 39,476
  • بازدید سال : 309,518
  • بازدید کلی : 4,089,296