loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 321 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
 

تفاوت آقایان با خانم ها در رابطه جنسی در چیست؟

 

تفاوت آقایان با خانم ها در رابطه جنسی در چیست؟

۵ تفاوت مردان با زن ها در آمیزش جنسی و رابطه جنسی

همیشه هم برای زنان و هم برای مردان، تفاوت با جنس مخالفشان در رابطه جنسی مثل سفر به یک جزیره ناشناخته، هم جذاب و هم اسرارآمیز بوده است. احتمالا اولین چیزی که نوجوانان در این مورد می فهمند و آن را برای دوستانشان تعریف می کنند، همان تفاوت معروف چشمی بودن مردان و گوشی بودن زنان است. البته آن ها به جای لغت ممنوعه تحری، معمولا اصطلاح هیای عاشق شدن مردان با چشم و عاشق شدن زنان با گوش را به کار می برند.

البته الان اوضاع فرق کرده است. با گسترش تکنولوژی های ارتباطی، اغلب نوجوانان تفاوت های جنسیتی بیشتری را می دانند. البته همین تکنولوژی های ارتباطی باعث شده متن های غیرعلمی جایگزین خرافه های قدیمی در مورد زن و مرد شوند. در این مطلب چند تفاوت مهم و مبتنی بر یافته های علمی را برمی شمریم. تفاوت هایی که دانستنشان از بروز بسیاری از مشکلات زیر رختخواب همسران، مخصوصا همسران جوان پیشگیری می کند.

قبل از این که تفاوت های جنسی در رابطه جنسی را بگوییم، بد نیست مراحلی را که زنان و مردان در یک رابطه جنسی تجربه می کنند بدانیم. چرخه واکنش های جنسی مرد و زن را می توان به چهار مرحله تقسیم کرد: تحریک، برانگیختگی جنسی، اوج لذت جنسی (ارگاسم) و مرحله آرامش.

بیشتر : خانم ها چگونه به اوج لذت جنسی یا ارگاسم برسند؟

مرحله اول: تحریک
در مرحله تحریک، بدن خود را با بالابردن ضربان نبض و سفت کردن ماهیچه ها برای آمیزش آماده می کند. در مردان خون به سمت آلت مردانه روان شده که موجب بزرگ تر شدن و سفت شدن آن می شود، همان پدیده ای که به نعوظ مشهور است. در زنان دیواره های مهبل نمناک شده، بخش درونی مهبل پهن تر شده و کلیتوریس بزرگ می شود.

مرحله دوم: برانگیختگی
در مرحله برانگیختگی جنسی تنفس شدید می شود و سخت شدن ماهیچه ها ادامه می یابد. غده های سر آلت مردانه متورم شده و بیضه ها بزرگ می شوند. در زنان مهبل خارجی خودش را جمع کرده و کلیتوریس منقبض می شود.

مرحله سوم: اوج لذت جنسی
در مرحله اوج لذت جنسی یا ارگاسم، فشارهای عصبی- ماهیچه ای که در مراحل قبل جمع شده، در چند ثانیه آزاد می شود. اتفاقی که در مردان موجب انزال مایع منی می شود. در زنان، مهبل شروع به انجام یک سری انقباضات منظم می کند و در مردان آلت مردانه نیز به صورت موزونی جمع شده که اسپرم ها و منی را دفع کند.

مرحله چهارم: آرامش
در نهایت در مرحله آرامش آلت مردانه به وضعیت قبلی باز می گردد و در زنان مهبل و بقیه اجزای دستگاه جنسی به حالت اولیه قبل از تحریک باز می گردد.

 

تفاوت آقایان با خانم ها در رابطه جنسی در چیست؟

چرخه واکنش های جنسی مرد و زن را می توان به چهار مرحله تقسیم کرد

 

۱- تفاوت در میل جنسی
نه این که همه مردان این طور باشند، اما در مردان این قابلیت وجود دارد که بدون این که با کسی رابطه عاطفی داشته باشند، بتوانند با او رابطه جنسی برقرار کنند. اما برای زنان رابطه جنسی و رابطه عاطفی کاملا درهم تنیده است. درواقع این شاید مهم ترین تفاوت جنسی زنان و مردان در رابطه جنسی باشد. تفاوتی که باعث نظریه پردازی های زیادی در روان شناسی شده است.

روان شناسان تکاملی می گویند مردان بالقوه و روی کاغذ می توانند میلیون ها فرزند داشته باشند و برای همین ژن های تنوع طلبی دارند؛ در مقابل، زنان به علت دوره بارداری و شیردهی به فرزندان می توانند فرزندان کمی را پرورش دهند. به خاطر این تفاوت ها آن ها احتیاج به مرد مراقبی دارند که در دوره بارداری و شیردهی از آن ها و فرزندشان حمایت کند. برای این حمایت طلبی آن ها رابطه عاطفی را با رابطه جنسی ترکیب می کنند. به هرحال این تفاوت پایه بسیاری از تفاوت های دیگر می شود.

بیشتر : عواملی که باعث کاهش میل جنسی می شوند

۲- تفاوت در تمرکز جنسی
اگر زنان در طول روز مشکلی در محل کار یا در خانه با فرزندانشان داشته باشند، بعید است که بتوانند شب میل جنسی داشته باشند. اما برای مردان برعکس است. آنها می توانند از سکس به عنوان راهی برای آرامش استفاده کنند. آن ها تنش روزانه خودشان را در رابطه جنسی فرو می نشانند. برای همین معمولا مردان برای رابطه جنسی به اصطلاح حاضر به یراق ترند تا زنان. همین تفاوت کوچک ممکن است باعث سرخوردگی مردان شود یا در زنان این احساس را به وجود بیاورد که فقط برای رابطه جنسی خواسته می شوند و حالت روانی شان برای مرد مهم نیست.

۳- تفاوت در رسیدن به اوج
زنان برای برانگیخته شدن از نظر جنسی زمان بیشتری نیاز دارند. آن ها شبیه به اجاق الکتریکی ذره ذره گرم می شوند، اما مردان مثل مایکروویو در زمان کوتاهی به اوج می رسند. زنان برای رسیدن به اوج لذت جنسی احتیاج به پیش نوازش بیشتری دارند. برای همین شاید مردی بتواند بعد از یک دعوای اساسی همچنان طالب رابطه جنسی باشد، اما برای زنان بسیار بعید است که بدون رابطه عاشقانه، که نمودش پیش نوازش است، برانگیخته شوند. دلیل بسیاری از بی میلی های جنسی یا دردناکی رابطه جنسی در زنان، رعایت نکردن اصل ساده پیش نوازش در مردان است.

۴- تفاوت در برگشت به حالت اول
لذت جنسی در مردان در این مورد هم شبیه به مایکروویو است. آن ها بلافاصله بعد از اوج لذت تحریک ناپذیر می شوند و تا مدتی این دوره تحریک ناپذیری ادامه دارد، اما برای زنان این اتفاق آرام آرام می افتد. ضمن این که زنان بعد از اوج دوباره می توانند تحریک شوند و دوره تحریک ناپذیری ندارند. برای همین است که زنان دوست دارند بعد از رابطه جنسی همچنان در آغوش همسرانشان بمانند، اما برعکس مردان آن قدر بی انرژی و تحریک ناپذیر می شوند که ترجیح می دهند بخوابند یا کار دیگری کنند. درواقع زنان هم به پیش نوازش و هم به پس نوازش احتیاج دارند.

۵- تفاوت در سنین برانگیختگی
میل جنسی یک زن معمولا به تدریج بیشتر می شود و در سن ۳۶ تا ۳۸ سلاگی به اوج خود می رسد، اما در مردان از ابتدای بلوغ میل جنسی بالایی وجود دارد. عملکرد جنسی مرد در نوزده سالگی را می توان با کارکرد جنسی زن سی تا چهل ساله مقایسه کرد. از طرف دیگر زنان بعد از میان سالی در سن خاصی یائسه می شوند و برای مردان این اتفاق به تدریج با کم شدن میل جنسی در سنین سالمندی اتفاق می افتد. پدیده ای که به آن یائسگی مردانه می گویند.


Google
تقریباً ۶۲۵٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۱ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
تفاوت های زن و مرد در رابطه جنسی - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دانستنیهای جنسی و زناشویی
تعداد کمتری از زنان را می شود یافت که مانند مردان از نظر جنسی زیاده طلب باشند، اما انگیزه های زن در این زمینه با انگیزه ی مرد تفاوت دارد. مغز مؤنث غارنشین چنان برنامه ...
تفاوت آقایان با خانم ها در رابطه جنسی در چیست؟ - تاپ ناز
www.topnaz.com › ... › مسائل زناشوئی و ازدواج, طلاق، روابط جنسی
۲ ساعت پیش - 5 تفاوت مردان با زن ها در آمیزش جنسی و رابطه جنسی همیشه هم برای زنان و هم برای مردان، تفاوت با جنس مخالفشان در رابطه جنسی مثل سفر به یک جزیره ...
تفاوت اوج لذت جنسی در زنان و مردان - پایگاه اطلاع رسانی ...
www.tanzimekhanevadeh.com/.../1199-تفاوت-اوج-لذت-جنسی-در-زنان-و-...
اوج لذت جنسی در مردان همزمان با انزال یا خروج مایع منی اتفاق می افتد. ... مردان زودتر برای رابطه جنسی آماده شده و زودتر نیز به اوج (ارگاسم) می رسند اما زنان دیرتر آماده شده و در نتیجه دیرتر هم به اوج (ارگاسم) می رسند. ... بهترین شیوه ارگاسم در زن و مرد چیست؟
تفاوت هاي زن و مرد در رابطه جنسي - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/62143/تفاوت-هاي-زن-و-مرد-در-رابطه-جنسي
۱۳ خرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - عملکرد جنسی مرد در 19 سالگی را می توان با کارکرد جنسی زن 30 تا چهل ساله مقایسه کرد. ... تفاوت هاي زن و مرد در رابطه جنسي/ نويسنده: آلن و بارباراپیز / مترجم:بیژن و پگاه .... مجازات "کودک آزاری جنسی" در قوانین ایران چیست؟
تفاوت آقایان با خانم ها در رابطه جنسی در چیست
nazbid.ir/post/?q=تفاوت+آقایان+با+خانم+ها+در+رابطه+جنسی+در+چیست
5 تفاوت مردان با زن ها در آمیزش جنسي و رابطه جنسي همیشه هم برای زنان و هم برای مردان، تفاوت با جنس مخالفشان در رابطه جنسي مثل سفر به یک جزیره ناشناخته، هم جذاب و ...
تفاوت خودارضایی و رابطه جنسی + عوارض خود ارضایی
www.amazing.ir/1394/01/26/عوارض-خود-ارضایی/
تفاوت خودارضایی و رابطه جنسی + عوارض خود ارضایی ... خودارضایی چیست ؟ خود ارضایی (استمناء برای مردان و استشهاء برای زنان) یکی از روش‌های انحرافی ارضای میل جنسی است، این عمل با ... این موضوع در میان دختران و پسران و متأسفانه حتی در میان زنان و مردان آمار تلخی دارد ...... مالش کلیتورکس در خانمها باعث ارضای اسکویرت وار میشود .
تفاوت عمدۀ مردان با زنان در اظهار عشق و نشان دادن عواطف و روابط ...
www.naghola.com/fun-15023.html
سوال: شما می‌گویید مردان نیز به اندازۀ زنان مایلند در مورد ارتباط زناشوییشان صریح و بدون خجالت و رودربایستی حرف بزنند، اما روش آنها متفاوت است. این حالت چگونه ...
ویژه آقایان:۵ نکته جنسی درمورد خانم‌ها و لذت جنسی خانمها ...
www.persianpersia.com/health/hdetails.php?articleid=15342...67...
آشنایی با انواع انحراف جنسی/ پارافیلی یا انحراف جنسی چیست؟ .... مسئله این است که خانم‌ها نیاز دارند که قبل از اینکه وارد رابطه جنسی شوند، احساس ارتباط .... تفاوت بین یک ماساژ حرفه‌ای و نوازش پشت توسط شوهر وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم ...
پنج تفاوت فیزیولوژیک زن و مرد - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/zanashoe/differences2-men-women.html
ارضای جنسی تفاوت فیزیولوژیک زن و مرداختلال های جنسی مشکلات زناشویی,اختلافات همسران ... با توجه به اینکه در جوامع مختلف میزان شیوع اختلال های جنسی در زنان، بین ۴۰ ۳۰ درصد تخمین زده شده اگر ... برخلاف آقایان، ایجاد حس برانگیختگی در زنان، به یک رابطه خوب عاطفی با همسر نیاز دارد و بدون آن، ... دلایل کم شدن میل جنسی چیست؟
اطلاعات درباره اوج لذت جنسی و ارگاسم زنان - روزگار
rouzegar.com/wedlock/.../information-about-female-orgasm-and-orgasm
ارگاسم , ارگاسم چیست , ارگاسم زن , اورگاسم , ارگاسم کلیتورال , ارگاسم واژینال , زیگموند فروید ... اما ارگاسم در زنان با انقباض مجرای واژینال همراه است؛ تغییرات دیگری در ارگاسم زنان ،چون حرکات ... انواع ارگاسم و تفاوت در میزان یا شکل ارگاسم در زنان .... مسئولیت مردان در فرآیند رابطه جنسی و تامین نیاز جنسی خانم‌ها، بیش از مسئولیت ...
زناشویی | رفتارهای غلط زن و مرد در “روابط زناشویی” - نمناک
namnak.com/1743-رفتارهای-غلط-زن-و-مرد-در-روابط-زناشویی.html
بله خیلی از خانم ها هستند که موقع رابطه جنسی چنین رفتاری دارند. در تحقیقاتی که ما انجام ... همانطور که قبلاً گفتیم مردها خیلی با هم تفاوت دارند. این شما هستید که باید ...
تفاوت بین خودارضایی زنان با مردان و دلایل خودارضایی زنان - ...
pezeshkin.ir/تفاوت-بین-خودارضایی-زنان-با-مردان-و-دلا/
خودارضایی عملی هست که زن یا مرد به علت کمبود با بهره نبردن از رابطه جنسی طبیعی دست به چنین عملی میزنند در این پست می خواهیم تفاوت بین خودارضایی زنان با ...
تفاوت آقایان با خانم ها در رابطه جنسی در چیست؟ · پاتوق-90 ...
patogh-90.ir/1395/03/تفاوت-آقایان-با-خانم-ها-در-رابطه-جنسی-در/
۲ ساعت پیش - 5 تفاوت مردان با زن ها در آمیزش جنسی و رابطه جنسی. همیشه هم برای زنان و هم برای مردان، تفاوت با جنس مخالفشان در رابطه جنسی مثل سفر به یک جزیره ...
تفاوت آقایان با خانم ها در رابطه جنسی در چیست؟
new.fastcamp.ir/news/65178
۲ ساعت پیش - 5 تفاوت مردان با زن ها در آمیزش جنسی و رابطه جنسی همیشه هم برای زنان و هم برای مردان، تفاوت با جنس مخالفشان در رابطه جنسی مثل سفر به یک جزیره ...
نشانه های ارضاء جنسی در زنان و مردان - کــــــــــــردستــــــــــان
taimorbaigy.persianblog.ir/post/2/
۳۱ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - بعضی زنان با خیال پردازی، بدون هیچ تحریک اندام جنسی به ارگاسم می رسند، درصد کمتری تنها با لمس .... تقریبا" همه خانمها دوست دارند که بعد از رابطه جنسی ،توسط مرد درآغوش گرفته ونوازش شوند. ... حل تفاوت های در میل جنسی با همسر خود حتی در طول عمر می تواند مشکل باشد. .... داروی ویاگرا (محرک توانایی جنسی) چیست؟
تفاوت نگاه آقايان و خانمها به رابطه جنسي
polibegholle.rozblog.com/post/348
۷ روز پیش - تفاوت نگاه آقایان و خانمها به رابطه جنسی - درمان…,تفاوت نگاه آقايان و خانمها به رابطه ... دلیل بی میلی برخی مردان به رابطه جنسی با همسرشان چیست؟
چگونه میتوان اقایان را به اوج لذت جنسی رساند - درمان ناتوانی ...
www.dohaclinic.org/articles/230-جنسی.html
چگونه میتوان اقایان را به اوج لذت جنسی رساند و کمی در مورد نقاط تحریک آمیز اقایان و ... رابطه جنسي نقش بسيار مهمي در ازدواج دارد، ولي با اينحال زوج هاي زيادي بدون توجه ... شما و نيازهايتان بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درك اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. ... در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس ( چوچوله ) و نوک پستان .
آشنایی با مسائل جنسی (ورود زیر 18 سال ممنوع) - نسخه قابل چاپ
reyhan.samenblog.com/print/252.htm
۲)- پرده بکارت چیست و انواع آن کدامند؟ ... هنگامی که دخترها به سن بلوغ می رسند (معمولاً بین ۹-۱۴سالگی)، جسم و روح آنها .... رفتار صحیح در رابطه جنسی چیست؟ ... مظاهر جنسی کودکان شباهت ضعیفی به کیفیت جنسی بزرگها دارد با این تفاوت که در اطفال ...
مراحل رابطه جنسی در زنان و مردان چیست؟ | جدید 95 - رها فان
www.rahafun.com/مراحل-رابطه-جنسی-زنان-مردان-چیست؟.html
اگر قصد تجربه یک رابطه جنسی عمیق را دارید محل برقراری رابطه برای زنان اهمیت دارد .... و از طریق ارتباط زناشویی با همسر دارای تفاوت هایی است با انزال شدن از طریق.
قلب عاطفی مرد کجاست؟ ( برای خانم ها ) :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/780
۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - بعضی از خانم ها میگن ، چرا شوهرم بهم نمیگه دوست دارم ؟ ... ... اگه دختری دوست داره با مردی ازدواج کنید که بدون رابطه ی جنسی اونو دوست داشته باشه باید به دنبال یکی از اولیاء خدا ..... البته نوع تعریف و تمجید زنان و مردان با هم تفاوت داره .
مسائل زناشوئی - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_38.html
... بکارت,دستگاه تناسلی زنان,انواع کاندوم,زایمان طبیعی,بارداری علایم بارداری,مقاربت,رابطه جنسی آمیزش جنسی,دوران سالمندی. ... چشم های جذاب و گیرا با این مدل آرایش چشم .... شرایط یک رابطه جنسی خوب چیست؟ ... آشنایی با 3 علت اختلال نعوظ در آقایان.
غرایز جنسی و ارتباطات همسری - آرشیو شبکه سوم سیما
ch3.ir/index.php?option=com_content&view=article...
نگاه اندیشمندان و نویسندگان غربی در مورد غرایز جنسی زن و مرد چیست ؟ پاسخ- آنها هم .... یکی از علل پرخاشگری عصبی آقایان و خانم ها بخاطر همین است . بهانه گیری و .... محور اصلی این کتاب مسئولیت مرد در رابطه با مسائل غریزی و مسئولیت خانم و همچنین مسئولیت مشترک زن مطرح شده است . ... یعنی ویژگی ها و تفاوت مرد و زن را گفته است .
آموزش رابطه جنسی برای خانم های تازه عروس - نیک صالحی
www.niksalehi.com/public/archives/211627.php
۲۳ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - آموزش رابطه جنسی برای تازه عروسها , رابطه جنسی در اوایل ازدواج , فعالیت جنسی زوجین جوان ... با توجه به بررسی های صورت گرفته لازم است خانم ها ضمن بدست آوردن اطلاعات جامع در ... با پوست بدن برونزه نگاه های بیشتری را به خود جذب میکنند این نگاه ها بواسطه تفاوت است نه جذابیت. .... راز زیبایی ایرانبان در چیست ؟
زنان در رابطه جنسی چطور رفتار کنند
www.tanzimkhanevadeh.ir/.../زنان-در-رابطه-جنسی-چطور-رفتار-کنند.ht...
۱۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... عاطفی دختران چکار کنیم بحث با همسر به دعوا ختم نشود سلیقه جنسی چیست آیا بیماری ... رفتار زنان در رابطه جنسی چگونه باشند، شاید اکثر خانم ها بر این باورند که ارضا ... هزار مرتبه درگیر فکر کردن به رابطه جنسی و سبکهای مختلف آن با زنان و دختران مختلف ... مردان نسبت به لذت جنسی زنان بی تفاوت نیستند.
آمیزش جنسی در انسان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/آمیزش_جنسی_در_انسان
ارزش‌گذاری اخلاقی بر روی رابطه جنسی به نگاه فرد به ماهیت برانگیختگی و امیال جنسی در انسان بستگی دارد. .... در اغلب موارد پرده بکارت زنان در اولین آمیزش جنسی پاره شده که می‌تواند همراه با درد ..... اما تفاوت آنها این بود که معتقد بودند نحوه صحیح آمیزش بین زن و مرد باعث می‌شود ..... ارتباط مفهومی بین لذت جنسی و فعالیت جنسی چیست؟
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی
lovely1360.blogfa.com/category/24
1- شکلات تلخ، زنانی که حداقل یک بار در روز از شکلات های تلخ با حداقل 70% کاکائو ... یکی دیگر از دلایلی که کاهش میل جنسی را در زنان موجب می شود این است که آنها هنگام معاشقه ..... آبي که بعد از ادرار از مردان خارج مي شود و شباهت به مني دارد چيست؟ ..... انزال زودرس ثانویه نیز همین علایم را دارد و تفاوت مهم آن با نوع اولیه این است که در انزال ...
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می ...
namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-پیش-می‌آید-و-چطور...
۵ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - البته آقایان هم پیچیدگی‌هایی دارند ولی قابل مقایسه با خانم‌ها نیستند. ... عمومی هستند و دسته‌ای دیگر به تفاوت در ارضای نیازهای جنسی و عاطفی مربوط می‌شوند. ... بعضی از شوهران ممکن است فکر کنند رابطه جنسی در وضعیت خستگی و ...
مقایسه رابطه جنسی در مونث و مذکر - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/4025_مقایسه-رابطه-جنسی-در-مونث-و-مذکر.html/
۲۵ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - میل جنسی مرد ۴۰ ساله را می توان با میل جنسی زن ۲۰ ساله مقایسه کرد که می ... زنان در یائسگی اضافه وزن پیدا می کنند و بدنشان گر می گیرد اما مردها در ...
محرمانه با همسران - بهترین هدیه به همسر - blogfa.com
nobatearamesh.blogfa.com/category/3
افراد بسیاری که از ترشحات بدن خوششان نمی آید رابطه جنسی دهانی با کاندوم های طعم دار را .... در خانمها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان . ..... وقتی شما نتوانید حدس بزنید که رفتار بعدی همسر شما در معاشقه یا رابطه جنسی چیست .... در این جا به بررسی تفاوت های تاثیر کاهش فعالیت جنسی بر زنان و مردان می پردازیم
پاسخ به سوالات پزشکی خصوصی شما
jense.blogfa.com/
تنها 17 درصد زنان در طي نزديکي به اوج لذت جنسي مي رسند. ... رابطه جنسی مقعدی چیست؟ ... میل به رابطه جنسی از طریق مقعد در ادوار گذشته و در فرهنگ های مختلف وجود داشته ... در تماس جنسی مقعدی در مقایسه با سایر راههای تماس جنسی، بالاترین خطر را به همراه ... این گیرنده‌ها به حدی حساس هستند که فرد تفاوت وجود گاز و مدفوع را می‌فهمد، یعنی ...
دلیل بی میلی برخی مردان به رابطه جنسی با همسرشان چیست؟ - ...
shafaonline.ir/.../دلیل-بی-میلی-برخی-مردان-به-رابطه-جنسی-با-همسرشان...
۳۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - چرا بعضی مردان تمایلی به برقراری رابطه زناشویی با همسرشان ندارند؟ اصولا داشتن فعالیت جنسی چه در زنان و چه در مردان امری چند بعدی است و عوامل ...
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/334318
۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ازهمه خانمهای متأهل خواهش می کنم با احترام به شوهر ونشکستن غرور وحرمتش ... بر خلاف تصور خانم ها، آقایان همیشه حوصله رابطه جنسی را ندارند. ..... آنها غافلند که هر بچه ای توانایی منحصر به خود را دارد و غافل از این تفاوت های فردی، دلشان می ...
تفاوت‌ زنان و مردان در نگرش به رابطه‌ی جنسی – جديدترين ...
www.momtaznews.com/تفاوت‌-زنان-و-مردان-در-نگرش-به-رابطه‌ی/
این حالات ممکن است روزها قبل از آن‌که احساس تمایل به رابطه‌ی جنسی با مرد پدیدار شود ... و زنان در رابطه‌ی جنسی با هم متفاوت هستند، بعد از گذشت مدتی به آسانی این رابطه را ... فقط تفاوت آن‌ها در این است که زنان میل شدیدی برای داشتن رابطه‌ی جنسی احساس .... علت افزایش میل جنسی مردان در پاییز چیست افزایش میل جنسی برگ‌ ها در پاییز ...
پورتال ایران ناز شامل مطالب جالب، خواندنی، عکس، اس ام اس، ...
www.irannaz.com/
عکس,فال,اس ام اس,عکس های خنده دار,طنز,فال حافظ,تاروت,عکس های بازیگران,پزشکی و سلامتی,جالب,رژیم ... شنا با کروکودیل در یک استخر برای ماجراجویان (عکس).
تفاوت آقایان با خانم ها در رابطه جنسی در چیست - مجله ...
khabariruni.tk/search/?q=تفاوت+آقایان+با+خانم+ها...رابطه+جنسی...چیس...
همیشه هم برای زنان و هم برای مردان، تفاوت با جنس مخالفشان در رابطه جنسی مثل سفر به یک جزیره ناشناخته، هم جذاب و هم اسرارآمیز بوده است. احتمالا اولین چیزی که نوجوانان ...
وظیفه زنی که شوهرش نسبت به مسائل زناشویی بی تفاوت ...
www.islamquest.net › ... › فقه و احکام › روابط مرد و زن و خانواده › ازدواج
اگر زن با زیرکی خود سلیقه مرد را در همه زمینه های رفتاری و ظاهری تشخیص دهد و با ... در پایان توجه می دهیم که امیال جنسی هیچ گاه با ازدواج به طور کامل از بین نمی رود و بخشی از آن ... وظیفه زنی که شوهرش نسبت به مسائل زناشویی بی تفاوت است چیست؟ ... تازگیها من در محیط کارم واقعا نیاز پیدا کردم با آقایان همکارم صحبت کنم و حداقل خلا ...
همه‌چیز درباره تحریک جنسی و ارگاسم زنان - وبسوار
websavar.ir/fa/news/3364/همه‌چیز-درباره-تحریک-جنسی-و-ارگاسم-زنان
۵ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ارگاسم در 70 درصد از خانم‌ها از ناحیه کلیتوریس است؛ بدین ترتیب ... ارگاسم چیست؟ ... انواع ارگاسم و تفاوت در ميزان يا شكل ارگاسم در زنان ... با این فرض که در اثر مقاربت در رابطه جنسی، سطح داخلی بافت کلیتوریس تحریک شود.
همسرداری و ازدواج - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_10.html
زنان دیوانه که با جراحی لقب بزرگترین لب ها را به دست آوردند · رابطه جنسی خانم معلم با دانش آموز 15 ساله اش ... انتظارات خانم ها در زندگی زناشویی از شوهرشان چیست؟ با ...
بی خیال بیا اینجا...
sasansalar21.blogfa.com/
۶ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - سوال جنسی پنجم : زنان ازدرد کشیدن در رابطه جنسی لذت میبرند یک زن و مرد که ... از یک منبع با نویسنده بی نام “کتاب بوسه ها” اینطور برداشت می شود که: .... اما پس از طرح این مساله احتمالا برای خانم ها و آقایان سوال‌هایی پیش می‌آید. .... بايد بيشتر شود، تلاش شما نيز در درك اين تفاوت ها بايد افزايش يابد. .... کاندوم چیست؟
ناگفته های مسايل همبستری و عشقبازی - ارضای جنسی خانمها
masaelejensihot.blogfa.com/tag/ارضای-جنسی-خانمها
دکتر لائورا برمن می‌گوید، حتی می‌توانید از ویبراتور هم در طول رابطه جنسی استفاده کنید. ... از شناخت زنان میباشد البته این هم نباید فراموش کرد که خود نمایی با خود فروشی تفاوت دارد چرا که خودنمایی غیر ... البته با وجود اهميّت به ارضاي جنسي زنان در قرن حاضر، باز هم در مورد برخي خانم ها، زمان و چگونگي ارضاي آنها ... ارضاي جنسي چيست؟
جـــراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری - آموزه های جنسی
dr-mhashemi.blogfa.com/category/24
در بسیاری از زنان کاهش هورمون، استرس های شغلی، مشکلات بین فردی با همسر، ... از دست دادن میل جنسی چیست؟ .... 9- هنگام بیماری یا درد، از برقراری رابطه جنسی بپرهیزید. ..... کلیات آن در همه مشترک است اما در مسائل جزئی تفاوت های بسیاری وجود دارد.
پاسخ به پرسشهای شما درباره رابطه جنسی : سایت پزشکان ...
www.pezeshk.us/?p=5607
۲۷ آذر ۱۳۸۵ ه‍.ش. - که ظاهر اين کاندوم ها با کاندوم های ديگر تفاوت زيادی ندارد مگر در رنگ و بو و ... برای خانم ها نيز کاندوم هايی وجود دارد که بر روی آلت تناسلی قرارمی گيرد.. در صورت عدم دسترسی به اين کاندوم ها می توانيد کاندوم های آقايان را تهيه ... رابطه جنسی از راه مقعد (چه بين دو مرد و يا بين يک زن و يک مرد) که بدون ..... نظر شما چيست؟
هنر رابطه زن و مرد - راهنمای جنسی زوج ها
anyasha.blogfa.com/cat-25.aspx
۹ مهر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بهتر است او کمی با آلت شما بازی کند تا برای سکس دوم تحریک شوید. ... تقريبا همه مردان و زنان، قبل از ازدواج تصوري از روابط زناشويي دارند كه با آنچه واقعا بعد از ازدواج اتفاق مي‌افتد تفاوت دارد؛ تصوري از روابط ... در مورد خانم‌ها، مهم‌ترين دليل عدم‌تمايل به رابطه جنسي با همسر يك نكته باور نكردني ...... انزال زود رس چیست؟
چرا با اینکه شهوت زن 9برابر مرد است ولی رابطه جنسی ...
www.pasokhgoo.ir/node/85592
۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حتي بخش نياز جنسي در آن ها هم ماهيتي دوگانه يعني عاطفي جنسي دارد؛ يعني در ماهيت و حقيقت اين نياز هم تفاوت آشكاري بين زنان و مردان وجود دارد.
مقایسه میل جنسی خانم ها و آقایان
www.berooztarinha.com/...جنسی/مقایسه-میل-جنسی-خانم-ها-و-آقایان.html
اما فقط یک چهارم خانم ها به این میزان روزانه درمورد رابطه جنسی فکر می کنند. با بالاتر رفتن سن در خانم و آقایون، این خیالپردازی ها کمتر می شود اما همچنان خیالپردازی های ...
کجا باید رابطه جنسی انجام دهیم؟ - همه جوره داغ داغ
mehdi53.persianblog.ir/tag/کجا_باید_رابطه_جنسی_انجام_دهیم؟
خیلی از زوجین دوست دارند با سپیده صبح رابطه جنسی برقرار کنند، خیلی ها عصرها را .... یادتان باشد که ممکن است کسانی با این الگوها تفاوت داشته باشند. 1. ... در یک تحقیق بسیار جامع که در آن مقایسه ای بین میل جنسی خانمها و آقایان انجام گرفت، روی ...
( فانتزی های جنسی ) چیست و در زنان و مردان به چه صورت ... - ...
www.danesheravanshenasi.blogfa.com/post/9
زنان تمایل دارند در حین رابطه جنسی با آنها به ارامی صحبت شود . تفاوت عمده مردان و زنان در حین رابطه جنسی اینست که مردان به دنبال نقطه پایانی هستند و زنان تمایل دارند ...
رازی كه مردها در مورد زن‌ها نمی‌دانند - ایران اکونومیست
iraneconomist.com/fa/news/43817/رازی-كه-مردها-در-مورد-زن‌ها-نمی‌دانند
۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - وقتي همسران تفاوت هاي يكديگر را به خوبي بشناسند، سردي هاي كمتري در زندگي ... البته آقايان هم پيچيدگي هايي دارند ولي قابل مقايسه با خانم ها نيستند. ... مرد بايد توجه داشته باشد كه رابطه جنسي نبايد هيچ گاه مثل يك نياز يك طرفه ...
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند! - فرارو
fararu.com/fa/news/177731/رازهایی-که-زنان-متأهل-باید-آن-را-بدانند
۶ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - گفتنی است مردان و زنان با احترام گذاشتن متقابل به یکدیگر می توانند "اعتماد به نفس" را در هم .... بر خلاف تصور خانم ها، آقایان همیشه حوصله رابطه جنسی را ندارند. ..... ایرانی - شهر به شهر حتی و فامیل به فامیل - کلی با هم تفاوت دارند و با خارجی ها کاملا متفاوتند. .... هدف از القای اختلاف میان روحانی و بزرگان نظام چیست؟
فلسفه عادت ماهيانه خانمها چيست؟ آيا در اين زمان نبايد مرد مورد ...
www.porseman.org/q/show.aspx?id=115124
پرسش و پاسخ ، فلسفه عادت ماهيانه خانمها چيست؟ ... جمعي از يهود مي گويند: «معاشرت مردان با اين گونه زنان مطلقا حرام است ولو اين كه به صورت غذا خوردن سر يك سفره و يا ...
جستجوهای مربوط به تفاوت آقایان با خانم ها در رابطه جنسی در چیست؟

تفاوت زن ومرد

تفاوت زن و مرد از نظر روانشناسی

تفاوت زن و مرد در اسلام

تفاوت های جنسیتی زن و مرد

تفاوت زن و مرد طنز

تفاوت جسمی زن و مرد

فرق دختر باکره با زن

تفاوت زن و دختر
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 500
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,199
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,370
  • بازدید ماه : 5,370
  • بازدید سال : 382,981
  • بازدید کلی : 4,162,759