loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 163 چهارشنبه 19 خرداد 1395 نظرات (0)
 

استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل

 

استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!

استفاده از طوطی سخنگو برای تکرار جمله مقتول هنگام کشته شدن !

یک طوطی به نام «بُد» که مدام جملۀ «شلیک نکن» را با صدای صاحب خود تکرار می‌کند، احتمالاً در دادگاه به عنوان شاهد قتل حاضر خواهد شد.

مارتین دورام، صاحب این طوطی در خانه‌اش در ایالت میشیگانِ امریکا به ضرب پنج گلوله کشته شد.

اکنون همسر سابق این مرد بر این باور است که بُد دارد آخرین جملۀ مارتین پیش از مرگ را بازگو می‌کند.

البته دادستانِ پرونده معتقد است نمی‌توان از یک طوطی به عنوان شاهد در دادگاه استفاده کرد.

روبرت اسپرینگ‌استِد، دادستانِ شهر نیویگو در میشیگان روز دوشنبه به خبرگزاری اسوشیتدپرس گفت: «بعید می‌دانم چنین کاری از منظر قانونی سابقه داشته باشد. از این موضوع (جمله طوطی) صرفاً می‎توان در روند بررسی پرونده استفاده کرد.»

اسپرینگ‌استد به قسم یاد کردن شاهدین در دادگاه اشاره کرد و به شوخی گفت: «قاضی به شاهد می‎گوید که دست راستش را بلند کند، به طوطی چه خواهد گفت؟ که بال یا پایش را بلند کند؟»
تصویری از مارتین دورام که سال گذشته در خانه‌اش در ایالت میشیگانِ امریکا به قتل رسید.

مارتین دورامِ ۴۵ ساله در ماه مِه سال ۲۰۱۵ (حدود اردیبهشت ۱۳۹۴) در خانه‎‌اش در شهر اِنسلی کشته شد. همسرش گلِنا دورام از ناحیۀ سر زخمی شد، اما زنده ماند.

کریستینا کلر، همسر سابق مارتین اکنون صاحب بُد است و می‎‌گوید این طوطی مدام جملۀ «شلیک نکن» را با صدای مارتین تکرار می‌‎کند.

اما دادستان پرونده می‌گوید با وجود تلاش‌ برای برقراری ارتباط تلفنی و آنلاین با کلر، هنوز صدای این طوطی را نشنیده است.

هنوز مشخص نیست عامل قتل دوارم چه کسی بوده است و تحقیقاتِ پروندۀ قتل وی ادامه دارد.

با این حال دادستان تأکید کرده است که با توجه به نتایج کالبد شکافی، مقتول به خود شلیک نکرده است.


Google
تقریباً ۴۴٬۷۰۰ نتیجه (۱٫۰۹ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! - تاپ ناز
www.topnaz.com › سرگرمی › مطالب جالب و خواندنی
۱۷ ساعت پیش - استفاده از طوطی سخنگو برای تکرار جمله مقتول هنگام کشته شدن ! یک طوطی به نام «بُد» که مدام جملۀ «شلیک نکن» را با صدای صاحب خود تکرار می‌کند، ...
اخبار ساعت 22:00 - استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!
www.telewebion.com/#!/episode/1461394
۹ ساعت پیش - اخبار ساعت 22:00-استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! اخبار ساعت 22:00. پخش شده در شبکه 3 ...
استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! · پاتوق-90،آهنگ ...
patogh-90.ir/1395/03/استفاده-از-طوطی-سخنگو-برای-لو-دادن-قاتل/
۱۴ ساعت پیش - استفاده از طوطی سخنگو برای تکرار جمله مقتول هنگام کشته شدن ! یک طوطی به نام «بُد» که مدام جملۀ «شلیک نکن» را با صدای صاحب خود تکرار می‌کند، ...
استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!
new.fastcamp.ir/news/64965
۱۷ ساعت پیش - استفاده از طوطی سخنگو برای تکرار جمله مقتول هنگام کشته شدن ! یک طوطی به نام «بُد» که مدام جملۀ «شلیک نکن» را با صدای صاحب خود تکرار می‌کند، ...
جهت یابی طوطی - مجله اینترنتی خبرایرونی
khabariruni.tk/search/?q=جهت+یابی+طوطی
۳۲ دقیقه پیش - سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! -آکاطوطی,طوطی قاتل,طوطی ...
دادن مدارک به افغان ها در سال2016 - مجله اینترنتی خبرایرونی
khabariruni.tk/search/?q=دادن+مدارک+به+افغان+ها+در+سال2016
۲ ساعت پیش - سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! -آکاطوطی,طوطی قاتل,طوطی ...
باسنمو جر دادن - مجله اینترنتی خبرایرونی
khabariruni.tk/search/?q=باسنمو+جر+دادن
۱۰ ساعت پیش - سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! -آکاطوطی,طوطی قاتل,طوطی ...
رای دادن خندوانه - مجله اینترنتی خبرایرونی
khabariruni.tk/search/?q=رای+دادن+خندوانه
۱۰ ساعت پیش - تبریک پرسپولیسی‌ها به بازیکن جدید استقلال با نشان دادن عدد 6. 30 دقیقه قبل ... استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! -آکا. 3 ساعت قبل ...
دادن مرغ آمین به شهرزاد - مجله اینترنتی خبرایرونی
khabariruni.tk/search/?q=دادن+مرغ+آمین+به+شهرزاد
سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! -آکاطوطی,طوطی قاتل,طوطی سخنگو,مطالب جالب و ...
4 نشون دادن بیرانوند - مجله اینترنتی خبرایرونی
khabariruni.tk/search/?q=4+نشون+دادن+بیرانوند
۸ ساعت پیش - سایت سرگرمیخواندنی ها و دیدنی ها استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! -آکاطوطی,طوطی قاتل,طوطی ...
بدندید - Bedandid.me
bedandid.me/
داروهایی که استفاده از آن ها مانع روزه داری نمی شود! ... حتما این مطلب را بخوانید · 10 نوع از غذاهای خوشمزه در استانبول ترکیه · استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!
طوطی خاکستری که قاتل را لو داد - خبرگزاری دانشجو
www.snn.ir/detail/News/515984/9018
۲ روز پیش - پدر و مادر مقتول می‌گویند که طوطی شاهد جنایت بوده است و می‌تواند قاتل را لو بدهد. ... کردن آن‌ها باعث شده است نیروهای پلیس به همسر دورام برای این قتل مشکوک شوند. ... طوطی سخنگو طوطی اعتراف قاتل قاتل خبرگزاری دانشجو ... توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
عکس های سوپر مدل معروف که معلوم نیست پسر است یا دختر!
feed-shadkaam.rozblog.com › سرگرمی › مطالب جالب و خواندنی
۲۳ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکس لو رفته دختران ایرانی سواحل دوبی! قسمت آخر ... ماجرای جنجالی فحش دادن ترانه علیدوستی چه بود! ... استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!
عکس از چهره بدون آرایش دختر باربی معروف - آخرین اخبار ایران ...
www.zamoune.com › سرگرمی › مطالب جالب و خواندنی
عکس لو رفته دختران ایرانی سواحل دوبی! قسمت آخر ... ماجرای جنجالی فحش دادن ترانه علیدوستی چه بود!؟ +عکس · با ... استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! عکس های ...
طوطی خاکستری که قاتل را لو داد - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=طوطی+خاکستری+که+قاتل+را+لو+داد
به گزارش نامه نیوز، رای دادن یا رای ندادن، پرسش رای دهندگان خاکستري است. ... از جمله کارهایی که با این دست های خشک شده انجام میگرفت استفاده از آنها به عنوان مشعل بود! ... با ایجاد آگهی جعلی فروش طوطي سخنگو اقدام به کلاهبرداری کرده بود دستگیر شد.
کوتاه کردن یا کوتاه نکردن بال پرنده [بایگانی] - انجمن طوطی ...
world-parrot.com/forum/archive/index.php/t-805.html
۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... پنکه های سقفی که میتواند با یک ضربه پرنده را به قتل برساند، ظرفهای داغ، اجاق گاز، ... اولین مزیت استفاده از کوتاه کردن بال پرنده آموزش اوست. .... طوطی های سخنگو همچون طوطی خاکستری آفریقایی(کاسکو)،انواع طوطی آمازون،طوطی های ..... در کتاب زندگی با طوطی نوشته رزماری لو در یکی از صفحات که اگر خواستید از ...
عکس های داغ دختر ۲۶ ساله با کمرباریک و باسن بزرگ
facenama.com/linkbox/id:721411
۴ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل! .... ثریا دارابی ثروتمندترین دختر ایرانی +عکس; قتل و تجاوز به دختر جوان توسط پسر 14 ساله + تصاویر ...
بیشترین و کمترین زمان روزه داری در شهرهای جهان - تفریحی ...
rsslinker.com/37719/بیشترین-و-کمترین-زمان-روزه-داری-در-شهره/
۱۷ ساعت پیش - ... و زمان اذان مغرب ساعت ۲۰ و ۳۹ دقیقه هست، ‌با درنظر گرفتن تغییر دادن طول روز و کوتاه‌تر شدن تدریجی ... استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!
تاپ ناز - لو رفتن فیلم بغل کردن امیر تتلو توسط یک دختر! ...
topnaz.bia2news.com/post/2301547
معرفی غذاهای پرطرفدار و خوشمزه در شهر استانبول ترکیه استانبول به عنوان دروازه‌ی اروپا بر مشرق زمین و یک ابرشهر جهانی ... استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!
مدل های طراحی با حنا روی دست - مشاهده صفحه اول وب سایت
rohanpc.ir/see-2693/مدل-های-طراحی-با-حنا-روی-دست.html
۲۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طراحی با حنا که در جشن ها و میهمانی ها استفاده میشود از قدیم در بخش هایی از ... خوشمزه در استانبول ترکیه · استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!
چند ترفند ساده برای کنترل اشتها
ahw7.ir/news/4747
برای رفع گرسنگی فیبر استفاده کنید ... آن‌ها از میان وعده‌های اضافی استفاده کرده و در مصرف کالری افراط می‌کنند. ... استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!
سایت خبری تحلیلی شفاف
www.shafaf.ir/
دومین جلسه مقدماتی رسیدگی به پرونده قتل ستایش در شعبه 7 دادگاه کیفری یک برگزار شد و قاتل موضوعاتی ... نخستین واکنش رسمی به هک سایت مرکز آمار/ هیچ اطلاعاتی لو نرفت ... است گفت: همواره برای تقویت بنیه دفاعی کشور تلاش کرده اما از آن علیه کشوری استفاده نخواهیم کرد. .... عکس: احضار یک طوطی به دادگاه برای شهادت دادن!
لینک گروه دنیای طوطی سانان تلگرام - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=لینک+گروه+دنیای+طوطی+سانان+تلگرام
پدر و مادر مقتول می‌گویند که طوطي شاهد جنایت بوده است و می‌تواند قاتل را لو بدهد. .... مردی که قصد داشت برای خوشحال کردن همسرش، برایش یک طوطي سخنگو بخرد در دام .... با محدودیت‌های اعمال شده بر فعالیت‌هایش در تلگرام، از راهکارهای جدیدی استفاده می‌کند.
شهادت طوطی در دادگاه درباره قتل صاحبش - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?q=شهادت+طوطی+در+دادگاه+درباره+قتل...
احتمالا یک طوطي، که شاهد کشته شدن صاحبش بوده است، برای شهادت دادن درباره ... البته دادستانِ پرونده معتقد است نمی‌توان از یک طوطي به عنوان شاهد در دادگاه استفاده کرد. ... صوت/ ماجرای طوطی سخنگو که صاحبش او را کچل کرد ..... پوریا پورسرخ لو رفته.
طوطی خاکستری که قاتل را لو داد | دانشجو
vista.ir/cdn/28830038
۲ روز پیش - پدر و مادر مقتول می‌گویند که طوطی شاهد جنایت بوده است و می‌تواند قاتل را لو بدهد. ... کردن آن‌ها باعث شده است نیروهای پلیس به همسر دورام برای این قتل مشکوک شوند. ... طوطی سخنگو طوطی اعتراف قاتل قاتل خبرگزاری دانشجو ... توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
طوطی خاکستری که قاتل را لو داد | دانشجو - خبر پو, پویش ...
khabarpu.com/k.php?u.../Yp9iv...2K/Yp9mG2LTYrNmI
۲ روز پیش - طوطی خاکستری که قاتل را لو داد - دانشجو | خبرپو. ... تقلید می‌کند و حالا با تکرار کردن آن‌ها باعث شده است نیروهای پلیس به همسر دورام برای این قتل مشکوک شوند. ... طوطی سخنگو طوطی اعتراف قاتل قاتل خبرگزاری دانشجو ... توصیه می‌شود به جای ارسال نظرات مشابه با نظرات منتشرشده، از مثبت و منفی استفاده فرمائید.
نحوه ژست گرفتن آقایان برای عکاسی - صفحه اصلی
khabarcity.ir › گالری تصاویر › عکسهای دیدنی
یادتان باشد از زبان بدن در این ژست استفاده درست ببرید. نحوه قرار گرفتن ... 10 نوع از غذاهای خوشمزه در استانبول ترکیه · استفاده از طوطی سخنگو برای لو دادن قاتل!
چگونه طوطی را سخنگو کنیم - یکی یه دونه
yeki1done.ir/چگونه+طوطی+را+سخنگو+کنیم.html
چگونه طوطی خود را دستی کنیم فروش کاسکو سخنگو فروش طوطی فروش پرنده کاسکو فروش پرنده ... پرشین پت > > طوطی ای که قاتل صاحبش را لو داد. میشود.
طوطی خاکستری که قاتل را لو داد - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=طوطی+خاکستری+که+قاتل+را+لو+داد
پدر و مادر مقتول می‌گویند که طوطي شاهد جنایت بوده است و می‌تواند قاتل را لو بدهد. .... کشف جسد دختر 15 ساله پس از تجاوز و خفه کردن توسط پسر نوجوانجنازه خانم کارن پرز 15 ساله ... صوت/ ماجرای طوطی سخنگو که صاحبش او را کچل کرد ... که خدمه مسجد به کار بردند رام شدند و در نهایت با استفاده از نوعی فوم مخصوص به بیرون منتقل شدند.
طوطی سخنگو سارق خیابان ناصرخسرو را لو داد
f30t.ir/search/?q=طوطی+سخنگو+سارق+خیابان+ناصرخسرو+را+لو+داد
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرهنگ کیانی افزود: ماموران با مشاهده یک طوطي سخنگو که جزو اموال سرقت شده بود، ... دوستانه پس از قتل دو عضو یک خانواده سرقت‌هاي سريالي دختر کرجي در. ... از روشی غیردینی برای باز پس گرفتن جواهر مسروقه استفاده کردند. .... در همین موقع یک سارق مسلح با تهدید کردن صندوق دار قصد سرقت پول های داخل صندوق را دارد.
فیلم: طوطی افسرده پرهایش را کند | News File
newsfile.ir/news/فیلم%3A+طوطی+افسرده+پرهایش+را+کند
آریا - 9 ثانیه پیش; استراتژی دشمن، قرار دادن نام امام خمینی در برابر مکتب امام ... جدید، منقار آسیب‌دیده یک طوطی را با استفاده از چاپگرهای سه‌بعدی، دوباره طراحی کنند. ... به 6 سال زندان محکوم شد تصاویر سوفیا باتلر با ضربه چاقو همسرش را به قتل رساند. ... خبرپو - 4 هفته پیش; طوطی سارق را لو داد طوطی سخنگو سبب شناسایی سارق و ...
صوت ماجرای طوطی سخنگو که صاحبش او را کچل کرد
nazbid.ir/post/?q=صوت+ماجرای+طوطی+سخنگو+که+صاحبش+او...
صوت ماجرای طوطی سخنگو که صاحبش او را کچل کرد. ... دما در بارمر زمانی بود که شتر قاتل بیرون از خانه بود یعنی 43 درجه سانتی‌گراد. ... شما با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به سادگی کلماتی که مد نظر دارید را ترجمه کنید. ... های متعدد برای مشاهده بهترین معنیتایپ کردن با سرعت بسیار بالااضافه کردن .... بمب دوم استقلال لو رفت.
کـارتون های ماندگار و خاطره انگیز کودکی - نسخه قابل چاپ - ...
cafeclassic5.ir/printthread.php?tid=149
۱۱ دی ۱۳۸۸ ه‍.ش. - اینقدر کارتون زیبا پخش می کردن که برامون عادی شده بود. ...... به همین دلیل دکتر ارنست مجبور شد، بیشتر از تجربیات و علوم مهندسیاش استفاده کند تا طبابت. ... در این کارتون، که سگ آقای پتیبل شاید معروفترین شخصیتش باشد، دکتر ...... داشت و روباه بايد سريع او را از كنار پينوكيو دور مي‌كرد تا نقشه‌ها لو نرود.
احضار یک طوطی به دادگاه برای شهادت دادن!+ تصاویر - لیست ...
newslist.ir › اخبار › عمومی › ایران مطلب
۱ روز پیش - یک طوطی به نام بُد که مدام جملۀ شلیک نکن را با صدای صاحب خود تکرار می کند احتمالاً در دادگاه به عنوان شاهد قتل حاضر خواهد شد مارتین دورام صاحب این طوطی در خانه اش در ایالت ... طوطی 98 ساله ،سخنگو ترین طوطی جهان ، عکس ... البته دادستانِ پرونده معتقد است نمی‌توان از یک طوطی به عنوان شاهد در دادگاه استفاده کرد.
دانلود برنامه جالب طوطی سخنگو برای آندروید - میهن موبایل
www.mihanmobile.net/دانلود-برنامه-جالب-طوطی-سخنگو-برای-آند.html
۲۵ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این طوطی قادر است سخنان شما را تکرار کند و انیمیشن های جالبی انجام دهد. ... اولین عکس های لو رفته از HTC One E9 | ۲۲ اسفند ۱۳۹۳; آیفون بعدی با دوربین ۱۰ ... هشت بازی پرطرفدار قاتل باتری گوشی · آموزش چک کردن مدت زمان گارانتی ... دانلود مستقیم بر روی گوشی با استفاده از بارکد QR: با استفاده از نرم افزار ...
صوت ماجرای طوطی سخنگو صاحبش کچل کرد - مجله اینترنتی ...
boler.ir/post/?q=صوت+ماجرای+طوطی+سخنگو+صاحبش+کچل+کرد
صوت ماجرای طوطی سخنگو صاحبش کچل کرد ... برای گوش دادن به این فایل صوتی(پادکست) روی دکمه زیر کلیک کنید. .... طوطی خاکستری که قاتل را لو داد! ... روزی را تصور کنید که در آن ماشین ها و سازه های مورد استفاده تان (از قفسه کتاب گرفته تا آجر ...
ماجرای طوطی سخنگو و آگهی دروغین ؟!! - پورتال میهن تاز
www.mihantaz.com/news/fortuity/ماجرای-طوطی-سخنگو-آگهی-دروغین-؟
... دستگیری کسی كه با انتشار آگهی فروش طوطی سخنگو در فضای مجازی 15میلیون ریال كلاهبرد. ... ته ماجرای سلام بمبئی را لو رفت ؟ ... زن خیانتکار به شکل وحشتناکی به قتل رسید! ... اینترنتی طوطی سخن‌گو نمودم و با استفاده از خط تلفن و شماره حساب‌هایی كه به نام خودم نبود مبلغی ... زیبا تر کردن آرایش چشم با این ترکیب رنگی ها !
طوطی و زن - دانلود مطلب 67
allpost18x67.rzb.ir/post/63/-طوطی-و-زن.html
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... های رنگارنگ و ... قتل زن جوان برای رسیدن به عشق زن . ... دستی کردن طوطی و کاسکو(با کلیپ ) - اهلی کردن و برقراری ارتباط با ... زن. نوع حیوان خانگی ... یک زن 85 ساله در هند از یک طوطی به دلیل استفاده از حرف های توهین امیز شکایت کرد و پلیس این طوطی . ... طوطی سخنگو، سارق خیابان ناصرخسرو را لو داد! - واضح.
قرباني خيانت! / برادرکشي بر سر تلفن همراه / ماه عسل سارقان ...
www.seratnews.ir › صفحه نخست › حوادث
۱ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - از قتل و سرقت گرفته تا کلاهبرداری و خیانت . .... ویلایی‌ام کردم با بیهوش کردن من دار و ندارم و حتی سگ خانگی‌ام را سرقت کرده است. ... دزد در منطقه خادم‌آباد شهریار شدند و توانستند وی را روز 24 خردادماه با استفاده از ..... اصلا تصور نمی‌کردم که لو بروم. ... طوطی‌ای افتاد که در خانه بود و گفت این طوطی سخنگو قیمت زیادی دارد.
لو لاندئو لیست فعالیت های من - کلوب
www.cloob.com/profile/activity/listmy/username/.../t1461352653
لو لاندئو. ... یارو طوطی سخنگو میخره میبره خونه میزارتش روی تاب , تکونش میده , ... به علاوه چنگیز خان اجازه قتل زنان و کودکان را ساقط کرده بود و افسران دشمن که شجاعانه ..... رفتار می کردند با سیاسی کردن نتیجه یک بازی فوتبال سعی خواهند کرد امراض ... است و از این فرصتها باید در تقریب و دوستی بین ملتها استفاده شود و لا غیر ...
تصاویر اعدام قاتل مهسا (حادثه پل مدیریت ) - سایت و مجله ...
www.naghola.com/fun-15024.html
۲۲ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - طوطی سخنگو و آگهی دروغین ؟ .... برهنه امتحان دادن دانش‌آموزان ؟ ... تصاویر اعدام قاتل مهسا (حادثه پل مدیریت ) ... سوء استفاده جنسی از ۱۰۰۰ دختر به وسیله فیس بوک +عکس ... پسر بچه‌ای که به شکل خنده داری راز ازدواج دوم پدرش را لو داد!
روش روشن کردن لامپ و آرمیچر با استفاده از دو عدد شمع - آپارات ...
iranwiki.net/detail/1842273/article/2
حمید 13 روش روشن کردن لامپ و آرمیچر با استفاده از دو عدد شمع لامپ , آرمیچر , شمع , , حمید 13. ... آموزشی (Education) ... اونجا که میره رو میخ واسه القا با آهنربا، اونجا یه ...
کدام طوطی ؟ - مرجع مقالات و اخبار روز ایران و جهان
www.rahta.com/q/کدام_طوطی_؟
پدر و مادر مقتول می‌گویند که طوطی شاهد جنایت بوده است و می‌تواند قاتل را لو بدهد. ... مردی که قصد داشت برای خوشحال کردن همسرش، برایش یک طوطی سخنگو بخرد در دام ... همیشه مایل نیستند که آهنگ هایشان در کمپین های سیاسی مورد استفاده قرار گیرد.
طوطی سلیمی | سایت تفریحی فان کده
topfun.in/post/طوطی-سلیمی/
طراحی جدید و بسیار شیک قابل استفاده برای خانم ها و آقایان . ... فروش طوطی کاسکو خرید طوطی کاسکو قیمت طوطی جوجه کاسکو سخنگو و طوطی کاکادو طوطی سانان .... پدر و مادر مقتول می‌گویند که طوطی شاهد جنایت بوده است و می‌تواند قاتل را لو بدهد. ... با تکرار کردن آن‌ها باعث شده است نیروهای پلیس به همسر دورام برای این قتل مشکوک شوند.
قاتل طلافروش مشهدی در ملاعام اعدام شد
life.shafaqna.com/FA/0368193
صوت/ ماجرای طوطی سخنگو که صاحبش او را کچل کرد ... و خالی کردن حساب مردم به صورت گسترده/یکی از سرکردگان باند،به جرم قتل در ... قاتل با پلیس بازی زن همسایه لو رفت! .... استفاده از منابع حذف یارانه سه دهک بالا در اشتغالزایی نیازمندان بیکار.
کاسکو سخنگو قیمت کاسکو فروشی - عکس
ax.vahid-tanha1370.ir/کاسکو-سخنگو-قیمت-کاسکو-فروشی.html
کاسکو قیمت طوطی جوجه کاسکو سخنگو تربیت کاسکواطلاعات ... تصاویر فول اچ دی عکس های سه بعدی جدید تصاویر زمینه مخصوص موبایل عکس های لو رفته 2016/5/8 ... آهنگ جدید حامد پهلان به نام مهسا · قتل گلشیفته فراهانی و واکنش پدرش! ... بذر، مانند گندم، عدس، قره ماش، شاهي و تره‌تيزک مي‌توان استفاده کرد. ... براي سبز کردن کوزه:
آرشیو سایت » خـبـریـنـه
www.khabarineh.ir/archive
... اسناد تاریخی اسپارتاک اسپایدر کم در ورزشگاه آزادی اسپایدرکم ساخت ایران اسکرین سیور طوطی سخنگو اسکن فراصوت سه بعدی اس‌های احساسی اشتباه در درج تاریخ ...
آکانیوز اخبار حوادث روزنامه
nickell.ir/p/a36b44095a66aea00bb28a5e5789f07e02
قاتل گوشبر سرنوشت مرموز مردی که برای شوهرکشی اجیر شد بازداشت کلاهبردار حرفه .... ها استفاده از بچه های خردسال برای سرقت طلا ریزش ساختمان عبادتگاه کلیمیان در ... آموز یزدی خودکشی کرد کلاهبرداری از طریق آگهی فروش طوطی سخنگو در پی حادثه ...... 224 سرنشین هواپیمای روسی لو دادن شوهر جنایتکار پس از 12 سال دوئل مرگبار دو ...
ایدی لاین دختر 15 ساله - یک مدیر
www.ro24.ir/list/list/ایدی%20لاین%20دختر%2015%20ساله-350.html
یعنی بدون دعوت چت درست کنید که برای این کار میتونید از آموزش زیر استفاده .... همیشه محبوب بودنتو دختر متولد شدی برای آرام کردن قلب های نا آرامتو دختر متولد .... اون شنبه رفت اما یه طوطی سخنگو رو جا گذاشت :)) یه طوطی که خیلی شیطون و خوش قلب. ... عکس های خفن, عکسهای خفن ,عکس خفن, عکس های لو رفته, عکس های خنده دار, عکس ...
تجاوز به دختر هشت ساله در هندیجان - یک مدیر
www.ro24.ir/.../تجاوز%20به%20دختر%20هشت%20ساله%20در%20هندیج...
... ساکن میسوری را در پرونده آزار جنسی و قتل دختر 4 ماهه وی مجرم شناخت و به 25 سال زندان محکوم کرد. .... انشاالله به خوبی و خوشی ازشون استفاده کنی .... متولد شدی برای همیشه محبوب بودنتو دختر متولد شدی برای آرام کردن قلب های نا آرامتو دختر متولد .... اون شنبه رفت اما یه طوطی سخنگو رو جا گذاشت :)) یه طوطی که خیلی شیطون و خوش قلب.
    1   
2
   
3
   
4
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 205
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 6,146
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 15,593
  • بازدید ماه : 15,593
  • بازدید سال : 393,204
  • بازدید کلی : 4,172,982