loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 81 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)
 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

به گزارش ایران ناز جاور به قول خودش می‌خواهد در ریو به سمت موفقیت پارو بزند. او قدر ثانیه‌ها را می‌داند و برای تک‌تک آنها برنامه دارد. شاید خیلی‌ها بگویند که روئینگ بانوان به المپیک می‌رود تا فقط و فقط رقابت کند اما حتی اگر این‌طور هم باشد، کسب این تجربه ارزشمند است. مهسا جاور که همسر محسن محمدسیفی (قهرمان ووشوی ایران و جهان) است، به شانس اعتقاد ویژه‌ای دارد، هرگز دست از تلاش برنمی‌دارد و می‌گوید:

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

«به خاطر ایران، به خاطر مردم ایران و به خاطر همه زحماتی که خودش و خانواده‌‌اش کشیده‌اند، تلاش می‌کند تا خوب پارو بزند و بهترین نتیجه را در المپیک ریو کسب کند.»بعد از موفقیت در بازی‌های آسیایی و بازی‌های دانشجویان جهان که موفق به شکستن دو رکورد خود شدم، به این باور رسیدم که می‌توانم در کره خوب کار کنم. از طرفی هم می‌دانستیم برخلاف تصورات با سطح رقابت‌های بالایی روبه‌رو می‌شویم.

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

پیش‌بینی هم درست از آب درآمد و رقابت‌ها خیلی سخت بود. واقعاً این را می‌گویم. مسلماً. من از همان ابتدای تمریناتم در تهران تلاش مضاعفی داشتم. بعد از آن هم اردوی چین و تمرین در پیست استاندارد. یک هفته هم زودتر به کره‌جنوبی رسیدیم و به هنگام تمرین، عملکرد سایر نفرات شرکت‌کننده را هم دیدیم تا بر ما سند شود که کار سختی داریم اما خدا را شکر رقابت‌ها را خوب شروع کردم و به واسطه شکستن رکورد قبلی‌ام به میزان ۱۵ ثانیه انگیزه زیادی پیدا کردم.

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

بالاخره نیمه‌نهایی و فینال با یک رکورد خوب به پایان رسید و سهمیه را گرفتم. من تاکنون در عمر ۶ ساله ورزشی‌ام در روئینگ چنین رقابت فشرده و سنگینی را تجربه نکرده بودم. ۱۰۰ مترهای آخر بدنم خسته شده بود و چشم‌هایم تار می‌دید. فقط پارو می‌زدم تا خط پایان را رد کنم. مسابقه‌ای سخت با فاصله‌های ثانیه‌ای. اصلاً فکر نمی‌کردم حریف چین‌تایپه‌ای را جا بگذارم. او برگ آس تایوانی‌ها بود با سابقه‌ای ۱۲ ساله اما در یک ثانیه او را رد کردم.

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

حریف کره‌ای هم سرسخت بود و با وجود اینکه در رقابت قبلی او را پشت ‌سر گذاشته بودم اما این بار او بود که از من پیشی گرفت ولی خوشحالم در پایان خیلی خوب پارو زدم و دوم شدم. در زمانی که دنیامالی از قایقرانی رفت، فدراسیون دچار مشکل شد. اسبقیان، ابراهیمی و امینی نفراتی بودند که جایگزین او شدند. با این شرایط وضعیت مربیان و اردوها به هم ریخت اما در بخش بانوان روئینگ با درایت سرمربی تیم، فرزام روزها از حاشیه‌ها دور ماندند و تمرکزشان را به تمرین دادند.

 

دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)

 

به نظرم بانوان هم کارشان و هم رکوردهای‌شان خوب بود. درست است دو نفره سهمیه نگرفت ولی رکوردی که بر جای گذاشتند، نشان از ترقی و رشد آنهاست. خود من هم چندین بار رکورد ملی را جابه‌جا کردم اما در بخش مردان که دچار افت شدند، شرایطی بود که بهتر است خودشان صحبت کنند. فدراسیون روی سهمیه عاقل حبیبیان خیلی حساب کرده بود اما نشد. در این ۹ سالی که روئینگ به ایران آمده است، تایمی را که من به ثبت رسانده‌ام، بهترین زمان بوده است.

 

 

 

 

 


Google
تقریباً ۵۸۴٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۹ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)
www.irannaz.com/دختری-که-با-تلاش-خود-ستاره-شد-عکس.html
دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس). بالاخره نيمه‌نهايي و فينال با يك ركورد خوب به پايان رسيد و سهميه را گرفتم. من تاكنون در عمر 6 ساله ورزشي‌ام در روئينگ چنين ...
تصاویر برای دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)
3 روز پیش
نتیجه تصویری برای دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)
نتیجه تصویری برای دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)
نتیجه تصویری برای دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)
1 روز پیش
تصاویر بیشتر برای دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس)
دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس) - جوونی
javuni.ir/news/95512
۱ روز پیش - شايد خيلي‌ها بگويند كه روئينگ بانوان به المپيك مي‌رود تا فقط و فقط رقابت ... The post دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس) appeared first on ...
دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس) - یوتو
yo2.ir/news/200730
۲ روز پیش - دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس). «به خاطر ايران، به خاطر مردم ايران و به خاطر همه زحماتي كه خودش و خانواده‌‌اش كشيده‌اند، تلاش مي‌كند تا خوب پارو ...
دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس) · پاتوق-90،آهنگ جدید ...
patogh-90.ir/1395/03/دختری-که-با-تلاش-خود-ستاره-شد-عکس/
۱ روز پیش - دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس) Reviewed by Momizat on خرد 20 . [ad_1] به گزارش پاتوق-90 جاور به قول خودش مي‌خواهد در ريو به سمت ...
دختری که با تلاش خود ستاره شد (تصویر) - پرتال جامع میرداد
mirdad.ir/2016/06/08/کلینتون-ترامپ-صلاحیت-مورد-نیاز-برای-فر-2/
۱ روز پیش - زمانی ترامپ می گوید، یک قاضی که در ایندیانا متولد شده و به خاطر اینکه پدر و مادر او مکزیکی بوده اند، نمی تواند تلاش کند، یا یک خبرنگار معلول را ...
تفریح خوب | خبر، سرگرمی، زناشویی، مد، دکوراسیون، آشپزی ...
fungood.in/
کوالالامپور – ایرنا – پلیس اندونزی اعلام کرد سه افراط گرای مسلح را که قصد عملیات بمب گذاری انتحاری الهام گرفته از داعش .... دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس).
فان پاتوق مجله سرگرمی و خانوادگی
www.funpatogh.com/
پیغام سردار آزمون برای سارا عبدالملکی ستاره راگبی ایران ... به دلیل تصادف در بیمارستان بستری شده بود و دچار ضایعه نخاعی شده بود با تلاش ... در این میان سلفی از دریا دختر محسن بنگر به دستمان رسید که تتوهای جدید محسن در آن جلب توجه می‌کند. ... علی پروین عصر دیروز در دفتر فرزند خود با شهرام جزایری دیدار و گفت و گو کرد.
پارسینه|Parsine
www.parsine.com/
عکس:خواب عضو سالخورده شورای شهر تهران در جلسه رسمی (۳۵ نظر) · گرانترین مبلمان .... شب گذشته زمانی که رسما اعلام شد تراکتور با مدافع ارمنستانی... ۱۵ · مقاومت در ...
فهرست کتابهای معرفی شده در تایم - ساعت و تقویم رسمی ایران
www.time.ir/fa/booklist-فهرست-کتابهای-معرفی-شده-در-تایم
او خود "روان درمانی اگزیستانسیال" را کتاب مرجع تمامی آثاری دانسته که پس از آن به رشته ی .... حالا فیلیپ ادعا می کرد که خود را با مطالعه آثار فیلسوف بدبین و انسان گریز تاریخ ... "تلاش خستگی ناپذیر دانشمندان در ۳۰۰ سال گذشته، میزان شگفت آوری اطلاعات، در مورد ..... این مجموعه منتخب شورای کتاب کودک با رتبه چهار ستاره شده است.
مصاحبه با لاله اسکندری و همسرش ۲ روز بعد از ازدواج + تصاویر ...
www.talab.ir/news/faces/interview-with-laleh-eskandari-and-his-wife-2-days.html
این سرنوشت دختری است که یکی از بازیگران باشخصیت سینمای‌ماست. بازیگری که وقتی بازی نمی‌کند هم تلاش می‌کند تاثیر اجتماعی یک هنرمند را داشته باشد و بنابراین اتوبان‌های ... با شرکت ایشان مشغول کار شدم و یکسری کارهای تبلیغاتی با هم انجام دادیم و اینجا بود که آشنایی ما آغاز شد. .... لاله: نمی‌‌دانم از خود ستاره باید بپرسید.
جنوب نیوز
jonoubnews.ir/
دوازدهم خرداد ماه بود که بی بی سی فارسی در برنامه‌های خبری خود، از افشای یک سند در رابطه با ارتباط امام خمینی (ره) با ... با تلاش نیروهای اطلاعات سپاه فارس انجام شد؛.
به گزارش خبرنگار شبکه مردمی اطلاع رسانی(شمانیوز)
www.shomanews.com/
برای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی ترویج روحیه امید، وحدت و تلاش همگانی ضروری است ... مدعی شد؛ من از صحت این خبر مطمئن نیستم اما شایعاتی هست که خانم مینو خالقی با برخی ... در حالی که با اجرایی شدن برجام مشکل مراودات بانکی ایران به قوت خود باقی مانده است بانک ... دیروز و امروز ستاره ها +عکس ... لحظات هولناک 3 زن و دختر در فرمانیه ...
پايگاه خبری افکارنيوز
www.afkarnews.ir/
سایت خبری افکارنيوز خبرهای سیاسی ورزشی اجتماعی اقتصادی و اجتماعی را با صداقت و ... ماده 100 شهرداری ها انجام می شود که مالک به دلیل حضور نداشتن در جلسه بررسی پرونده خود در این ... نتیجه «هیچ» رفت‌وآمد هیات‌های تجاری/ سرمایه‌گذار داخلی فراموش شد .... از عکس یادگاری شجریان با مجریان بی بی سی تا آواز خواندن دخترش مقابل مردان.
سینما خبر
www.cinemakhabar.ir/
وینسلت و ادریس آلبا در یک فیلم مشترک/ کیت چگونه رُز «تایتانیک» شد .... شما با استفاده از ترفندی که در ادامه به شما آموزش میدهیم می توانید فایرفاکس خود ... شاید یکی از دردسرهای ستاره شدن این باشد که همیشه باید به ظاهرتان برسید و ... ابتدا با ایفای نقش یک دختر عقب‌مانده به نام کبری در این سریال در میان مخاطبان به شهرت رسید.
"امام(ره)" به احمدی‌نژاد در خواب چه گفت؟/ خواستگاری از این ...
www.yjc.ir › سیاسی › سایر حوزه‌ها
بارها ديده شده كه هموطنان ما در سواحل كشورهاي ديگر با هيجان از دريا به سمت ... ديشي كه هاتبردش به دليل پارازيت كلا تعطيل شده، منجر به تولد فرزند دختر مي‌شود. ... و او ستاره فیلم‌هایش می‌شود و آلن از او می‌خواسته است تا به مادرش میا، حرفی نزند این .... جالبی را با نگاه خود از روزهای انقلاب ثبت کرده است که عکس زیر نمونه‌ای از این مجموعه است.
جوانی که با عکس اینستاگرامش ستاره شد + فیلم + صوت - رکنا
www.rokna.ir/video/21687/جوانی-که-با-عکس-اینستاگرامش-ستاره-شد-فیلم-صوت
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جوانی که با عکس اینستاگرامش ستاره شد + فیلم + صوت ... به سال 74 و مقطعی که خود من، دوران سربازی‌ام را در پاسگاهی در شیراز می‌گذراندم. ... البته فیلمنامه‌ای که بهروز افخمی نوشته بود از انتقال دختر بازداشتی به .... از علاقمندان و کاربران گرامی انتظار داریم با نظرات و راهنمایی‌‌ها و نیز گزارش‌های خود ما را در زمینه تلاش ...
تصاویر گوناگون - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_7.html
دختری که بکارت خود را به حراج گذاشت (18+) · عکس هایی از ... عکس هایی از نقاشی های زیبا با مواد خوراکی · عکس های احساسی ... مجسمه های خلاقانه و فانتزی ساخته شده با کلید و سکه و ساعت ... عکس های شگفت انگیز از شباهت عجیب دو ستاره مشهور هالیوودی.
موتور جستجوی قطره
www.ghatreh.com/
پلمب رستوران سنتی معروف به دلیل عرضه گوشت فاسد + عکس ... شفقنا یک شیخ قلابی که خود را طاها می نامد مدعی شده که با همجنسگرایان حشر و نشر داشته . ... چراغ سبز ستاره خلاق نفت تهران به استقلال ..... تازه ای رخ ندهد و ما نیز در دیجیاتو همواره در تلاش و تکاپو هستیم تا تمامی جزییات این دست از رویدادها را به سمع و نظر شما برسانیم.
ستاره فرمانفرمائیان - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/ستاره_فرمانفرمائیان
ستّاره فرمانفرماییان (Sattareh Farmanfarmaian) مادر مددکاری اجتماعی ایران ... او خاطرات زندگی و کار حرفه‌ای خود را در کتابی با عنوان دختری از ایران منتشر کرد که این کتاب ... هند بازگشت و پس از مدّتی از ستاره جدا شد و این اوّلین و آخرین ازدواج ستاره بود. ... وی در راه احقاق حقوق زنان ایرانی بسیار تلاش نمود و حتی ملاقاتی نیز با محمدرضا ...
فرزند هنرمندانی که خود، بازیگر شدند را بیشتر بشناسید + ...
namehnews.ir/fa/news/31205/
او با سریال تلویزیونی زی زی گولو که برای کودکان ساخته شده بود در جامعه هنری ... او در سن ۱۳ سالگی جایزه بهترین بازیگر جشنواره تئاتر فجر را از آن خود کرد. ... دختر سعید امیرسلیمانی با بازی در نقش عروس کوچک پدرسالار شناخته شد و پس از آن در .... ناکامی استقلال در جذب شجاعیان و تلاش جدی برای جذب امیری/ ستاره قرمزدوست آبی ...
داستانهای کوتاه و جذاب که آدم را به خود فرو می برد [آرشیو] - ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-22486.html
۳۱ مرداد ۱۳۸۶ ه‍.ش. - و آنقدر ستاره کشید که کوچک و کوچک کوچکتر شد .... صبح تو جعبه مداد رنگی ها جای او ... پسرك خنديد با صداي بلند؛ هرچند صداي خنده خود را نمي شنيد.
دو ماهه که ازدواج کردم ولی همسرم هنوز باکره است :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/857/دو-ماهه-که-ازدواج-کردم-ولی-همسرم-هنوز-باکره-است
با کسی که به خاطر شما خود کشی بکنه ازدواج می کنین ؟ ۹۵/۰۳/۱۹ ..... اخه کسی نیست بگه که دختر خوب تو اگه از این کارا بدت میاد چرا یکی دیگرو بدبخت کردی .میرفتی با ... ایا خانم شما در مقابل چیزهایی که شادش می کنه عکس العملی نشون میده؟ .... اگه نمیخواین که هیچ ولی اگه میخواین باید براش تلاش کنین. ..... ۲۳ تیر ۹۳ ، ۱۷:۰۳ ستاره.
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
ستاره های درخشان در یورو 2016/ آنها که تاریخ را عوض می کنند! ... رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های اروپا در شرایطی با حضور ۲۴ تیم به میزبانی فرانسه آغاز خواهد شد که رکوردهای جالبی ... ایران; جهان; روزنامه; عکس; فیلم ..... تلاش ناکام شرکت کنندگان دوم مسابقه «خانواده باحال»/ خوانندگی آقای… ... معاون وزیر یقه خود را در مجلس پاره کرد / تصاویر.
آوای عشقی که به آوای غم سپرده شد....
bitalovesong.blogfa.com/
که نمیدانم در این سرزمین. با اینهمه فریب چگونه ست که دلم هنوز خواب باران را دوست دارد! تو چه می دانی . ... چون فقط یک بار نمی ترسند که همه چیز خود را از دست بدهند .
خبرداغ
khabaredagh.ir/
پرداخت تسهیلات صندوق پس انداز یکم در حالی در کشور از دیروز آغاز شده که میزان جذب ... به مجازات قانونی خود برسند، آنگاه می توان گفت که ممنوع السخنرانی نداریم و الّا با چنین ... جدال پرسپولیس و استقلال برای جذب این ستاره آینده دار/ پای 3 تیم لیگ ... چند رسانه ای فیلم عکس .... جزئیات حادثه به آتش‌کشیدن دختر ۱۳ ساله در فرديس ...
کاپ | ستاره های سرخابی در کنار فائزه و فتانه+ تصاویر
cup.ir/u/104972
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حدود 19 سال پیش بود که جوانی که در خواستگاری از خانواده دختر مورد نظر خود جواب رد شنیده ... ابتدا آقای شهرام زمانی سردبیر نشریه تلاش یادآور شد که آقای مهندس عابدینی قرار بود در ... پیروزی علاوه بر این با جان و دل آمادگی دارد در هر شهر و هر روز و هر ساعاتی که تعیین شود ... انشاالله بتوانیم به نوع خود خدمتی کرده باشیم.
عشق - وب سايت رسمي دکتر حسين الهي قمشه اي
www.drelahighomshei.com/34.aspx
و تلاش، بلا و بدبختی است. اما من با تو می ... و دماغش از آن روایح ناخوش پر شده است آن زشتی و بدی را احساس نمی کند و چون به .... وقتی که با خود یگانه اید وجودتان خیر و خوبی است. اما وقتی ..... بنا بر روایات مسیحی، مغان سه گانه با هدایت ستارگان از راه دوری به بیت اللّحم رسیدند ... و او روزی عکس خود را در آب می بیند و برخود عاشق می شود.
شما و آی‌فیلم - iFilm Farsi
ifilmtv.ir/farsi/uandicomments/
دختر هفت‌ساله‌ام خیلی گریه کرد و گفت دکتر خوب نباید بمیره! ..... حسین نصرتی از قم: شبکه ی آی فیلم با پخش سریال های جالب و دیدنی باعث شده بهانه ها برای ... چون این دلاورمردان بودند که با خون خود درخت اسلام رو آبیاری کردند. ..... چون در اون زمان که طرز فکر آدم‌ها در مورد تحصیلات خوب نبود ایشون تلاش کردن که پسرشون باسواد بشن.
پایگاه خبری پایتخت - آخرين عناوين ورزش :: نسخه کاملآرشیو ...
paytakhtpress-varzeshi.wikifeed.ir/
این بازیکن مراکشی روز شنبه پس از توافق با استقلالی ها قرارداد داخلی خود را به امضا ... آخرين عناوين ورزش :: نسخه کاملقرارداد بازیکن جدید استقلال ثبت شد/عکس ... 5- افت شدید خامس ستاره فصل گذشته رئال که 18 پاس گل داد و 17 بار گلزنی کرد، در .... از سوالات توأم با شوخی آنها این بود که آیا قرارداد برانکو تمدید خواهد شد یا نه، که ...
تجاوز جنسی مسعود رجوی به فرماندهان زن سازمان خلق و بیرون ...
www.saharngo.com/fa/story/1772
۱۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - بعد از چند دقیقه هیاهویی به پا شد و مسعود و مریم رجوی وارد آن سالن شدند و مسعود لباس .... مسعود رجوی قبل از تجاوز جنسی به زنان گردنبندی منقوش به عکس خود را به ... به یاد دارم که مسعود رجوی در جشن ها و جلسات خود با زنان و دختران سازمان، لباس ...... مرگ بر منافق,ستاره مهتاب شما روبوسی مسعود روبا صدام مگه ندیدید,جونهای ...
فال و طالع بينی - طالع بينی هندی - قالب وبلاگ
bahar-20.com/ftp/Falehafez/fal/talebini.hendi/
کاربر گرامی ، چنانچه در ویرایش قالب خود با مشکلی از طرف سیستم بلاگفا مواجه ... پيش از آنكه تصميم بگيريد مرد متولد اين برج درست همان چيزي است كه گفته شد. ... حتماً اگر شما را با گره محدود كرد ، باز هم تلاش كنيد تا مسيري درست و حسابي براي .... دوست ستاره شناسي دارم كه مي گويد قطع رابطه براي اين مرد غم و غصه اي واقعي است و ...
افراد مشهور شکست خورده ای که به موفقیت بزرگ رسیدند +عکس
www.niksalehi.com/special/archives/013562.php
۳ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - هوندا کار خود را با مجموعه زیادی از شکست ها آغاز کرد ولی بعد روزگار روی دیگر خود را به او نشان داد. هوندا پس از آنکه به ... ولی از تلاش باز نایستاد و سرانجام صاحب موفقیت جهانی شد. افراد مشهور ... درگیری گروهی دختر دهه هشتادی در ماجرای قرار تلگرامی+تصاویر ..... ستاره های مشهوری که زمانی فقیر و بی خانمان بودند! +عکس.
ستاره های مشهوری که سوژه فیلم شدند+عکس - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/news/131624/ستاره-های-مشهوری-که-سوژه-فیلم-شدندعکس
فیلم که در اکران عمومی خود با استقبال زیادی روبرو شد در یازدهمین جشنواره فیلم فجر ... است که تلاش می‌کند با کمک نامزدش ستاره مجوز انتشار نخستین کاست موسیقی خود را ... در همین حال به وسیله دوست ستاره با دختری به نام یاسمن آشنا می‌شود که پدرش ...
ستاره ها - دختر 9 ساله ایرانی گینسی شد/ عکس
www.setarehnews.ir/fa/doc/news/11596/
ثبت چهار رکورد جهانی برای دختر 9 ساله ملایری سرآغاز گام برداشتن در راهی بزرگ بود و او را در مسیر رسیدن به موفقیت های درخشان هدایت کرد این دختر توانست با تلاش رکورد ... می گوید: زهرا فرزند دوم من است 12 سال است که با کودکان مهد کودکی ژیمناستیک ... بزند که این بار هم موفق شد تا در کارنامه ورزشی خود این موفقیت را ثبت کند.
و من برای زندگی تو را بهانه می کنم
www.niloofare-abi70.blogfa.com/
+نوشته شده در سه شنبه بیست و هشتم تیر 1390ساعت21:45توسط نیلوفر .... یکی از فانتزیام اینه که با لحن جدی و خسته به یه دکتر بگم : لطفا حاشیه نرو دکتر ... یکی از فانتزیام اینه که بچه هام یه دو قلوی پسر و دختر بشن ! ..... در دلم ، ستاره ها خاموش ، من مانده ام و وجودم که در حسرت است ، در حسرت یک آغوش … ... عکس و متن زیبای روز مادر ...
داستان های زیبا و خواندنی
shahredastanha.blogfa.com/
وقتی قسمتی از شب گذشت و ستاره شِعرای یمانی بر آسمان ظاهر شد. ... من همسری همطراز خود ندارم زیرا دختری به زیبایی من در جهان کم هست . .... پرداختند3 وقتی اور را دیدند با شتاب و عجله تلاش کردند او را به بند بکشند و وقتی اورا گرفتند با ... رستم که از خواب بیدار شد و رخش را کنار خود ندید با حالتی سراسیمه و نگران به سمت شهر سمنگان ...
عکس مراسم عقد رامبد جوان با ماندانا روحی + معرفی همسران - اولی ها
avaliha.ir › فرهنگ و هنر
۱۵ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - عکس مراسم عقد رامبد جوان با ماندانا روحی و عکس و معرفی همسران رامبد ... رامبد جوان در چندین مکان با نگار جواهریان دیده شد و همچنین در برنامه سه ستاره در نوروز ۹۵ از ... قصه از جایی شروع شد که عکاس مجله دوست داشت ما با رامبد جوان گفت و .... من تلاش می کنم این کار را نکنم حداقل عمدی نکنم ، البته یک بار این کار را کرده ام .
انتشار عکس های خصوصی ستارگان سینما - لیدیز
www.ladieez.com › زنانه ها › زنان حادثه
ما مقامات مربوطه را در جریان گذاشته‌ایم و تمام کسانی که عکس‌های دزدیده شده جنیفر لارنس را ... را پاک کرده بودم، می‌توانم تصور کنم که برای بازیابی آن‌ها چقدر تلاش شده است. .... ایولین برندا می‌گوید: «با مادرانی سر و کار دارم که دختر خود را در حالی که جیغ ...
ادامه پربیننده ترین خبرهای 4ساعت گذشته خبرگزاری ها - ...
www.farhangiannews.ir/rss-34-پربیننده%20ترین%20خبرهای%204ساعت%20گذشت...
در طی 24 ساعت گذشته مطالب متعددی در این وبسایت منتشر شده اند که می توانید عنوان مهم ترین ... چه خوب است در ماه مهمانی خدا روز خود را با دعایی که میزبان یادمان داده شروع ... معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان یزد گفت: تلاش ها .... وقتی برادر ستاره ملی پوش نفت در اینستاگرام پستی درباره قطعی شدن جنجالی ...
"گوگوش" هم همجنس‌باز شد! +عکس - خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/fa/news/19522
۲۹ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این اولین بار در تاریخ ایران است که یک ستاره موسیقی‌ پاپ مساله حقوق ...... داره خانم گوگوش با این آهنگ بوجودش نیاورده و تاییدش نکرده،خود منم باورم نمیشد ... در حالي كه در كشور ما از دهه ي 70 تلاش گسترده اي براي كاهش جمعيت صورت ...
lahzenews.ir
lahzenews.ir/
لحظه نیوز: عباس‌زاده اظهار داشت: هفت نفر از جوانان شهرستان دشتستان که با هم ... که به مدت شش ساعت در خلیج فارس مفقود شده بود، با تلاش مردم و مامورین کشف شد. ... جنایت فجیع مقابل 2 دختر خردسال ... کشف ستاره دنباله‌دار مناسب برای حیات ... نشست فرهادی، ترانه علیدوستی و شهاب حسینی (عکس) ... چرا اپل سادگی خود را از دست داده است؟
عکس های تکان دهنده موجودات فضایی | جدید 95 - رها فان
www.rahafun.com/عکس-تکان-دهنده-موجودات-فضایی.html
با این حال او هشدار داده است که احتمال دارد این موجودات بیگانه برای تامین منابع مورد نیاز ... باید تمام تلاش خود را برای پرهیز از هرگونه ارتباطی با این موجودات به خرج دهند. .... با استفاده از رژ لب این دختر هنرمند با تکنیک خاصی که از خود نشان داد، مشهور شد. ..... نورانی سیاره یا ستاره نیستند و در اصل دو سفینه است که به یکدیگر نزدیک می ...
اخبار روز - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/lastnews
تلاش امدادهوایی، امدادگران هلال احمر، مردم و عشایر و نیروهای ارتش برای مهار جنگل های ... سال گذشته شرکت آدیداس از اولین کفش خودش که با پرینتر سه‌بعدی ساخته شده بود، .... جگوار برای حضور خود در ایران بر روی موتور هایی با حجم پایین سرمایه گذاری کرده و .... خبر خودکشی دختری در سرویس بهداشتی مدرسه پس از گرفتن عکس یادگاری با ...
مهمترین خبرهای حوادث | خبر فارسی
khabarfarsi.com/m/18
با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) استان بوشهر: یک تن مواد مخدر کشف شد ... دختر نزدیک شده و با گرفتن گردن دختر اقدام به فرار کرد که اعضای خانواده اقدام به تعقیب ... در این حادثه یک خودرو سواری پژو 405 از مسیر خود منحرف و واژگون شد که براثر آن .
عکس های ستاره ی زیبای شش ساله که میلیونر شد | با سیتی | ...
bacity-m1.ir/tag/عکس-های-ستاره-ی-زیبای-شش-ساله-که-میلیونر/
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آرشیوهای برچسب : عکس های ستاره ی زیبای شش ساله که میلیونر شد ... شاید بتوان اولین هنرمندانی را که با پوشش خاص زمان خود در جشنواره‌های ..... حاضر در ابنستاگرام با پست های تبریکشان نهایت تلاش خود را کردند تا در گروه دوم قرار نگیرند! ...... «اما واتسون» که کلا سعی دارد دختر خیلی خوبی باشد و درسش را بخواند و ...
ستاره رم در یک قدمی پیوستن به یوونتوس - خبر 90
khabar90.ir/news/201525
۴ ساعت پیش - به نظر می رسد که یووه توانسته دومین شاه مهره خودش را نیز در بازار تابستانی صید کند. ورزش سه: به نظر می ... دختری که با تلاش خود ستاره شد (عکس).
اولین مصاحبه دختری که توسط مجری مشهور اغفال شد - آفتاب
aftabnews.ir/vdcefx8zvjh8v7i.b9bj.html
۱۵ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ... دونالد ترامپ سوژه ستاره مشهور هالیوود شد +تصاویر · احمدي‌نژاد چگونه احمدي‌نژاد ‌شد؟ ... اولین مصاحبه دختری که توسط مجری مشهور اغفال شد ... من هم با خود گفتم که خوب بالاخره این فرد از لحاظ تحصیلات و اهل مطالعه بودن به .... خیلی تلاش کردم که تکلیف این ماجرا را روشن کند. ... **وقتی آنها را دیدی چه عکس العملی نشان دادی؟
عکس سلفی جان دختر ۱۲ ساله را گرفت
payeshonline.com/news/39377/عکس-سلفی-جان-دختر-۱۲-ساله-را-گرفت
سیامند محمدی افزود: متاسفانه تلاش ماموران بی نتیجه مانده و جنازه این دختر جان ... همه ساله شماری از افرادی که به قصد شنا وارد رودخانه زاب می شوند، به علت شدت جریان آب جان خود را از دست می دهند. ... هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و در جوار مرز با کشور عراق واقع شده است. .... تصاویر: دیدار خیریه ستارگان رئال مادرید و ستارگان آژاکس.
شهرت این ستاره​ها را دیوانه کرد! + تصاوير - آخرین نیوز
www.akharinnews.com/گوشه.../81525-شهرت-این-ستاره​ها-را-دیوانه-کرد-تصاوير.html
وقتی حرف از ستارگانی که با شهرت به جنون کشیده شده اند به میان می آید، چارلی ... او که بیشتر شهرت خود را مدیون فیلم های «این دختر همان مرد است» و «این رفتارت را ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 228
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 421
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,928
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,375
  • بازدید ماه : 11,375
  • بازدید سال : 388,986
  • بازدید کلی : 4,168,764