loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 213 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)
 

رکوردهای عجیب و جالب یورو

 

نزدیک روزهای برگزاری جام ملت‌های اروپا که می‌شویم، هیجان‌ بازی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود، در این میان سعی کردیم برخی اتفاقات جالب و متفاوت و البته بعضی رکوردها را جمع‌آوری کنیم.

به گزارش آلامتو به نقل از مجله مهر: جام ملت‌های اروپا که پانزدهمین دوره آن ۱۰ ژوئن (۲۲ خرداد) شروع می‌شود، این بار مهمان فرانسه‌ای است که چند ماه قبل حملات تروریستی را از سر گذرانده بود و حین برگزاری جشنواره سینمایی کن تمهیدات امنیتی زیادی را به کار گرفته بود.

اسپانیا قهرمان دو دوره قبلی این جام و مدافع عوان قهرمانی است، با این حال به نظر نمی‌رسد راه آسانی را در خاک فرانسه و مقابل خروس‌ها داشته باشد. توپ امسال هم با ظاهری جدید از بازیکن‌ها تقاضای بازی زیبا دارد، توپ جام ملت‌های امسال «Beau Jeu» نام دارد که شرکت آدیداس آن را تولید کرده است.

در این گزارش نگاهی داریم به برخی رکوردهای عجیب و متفاوت دوره‌های قبلی که در این دوره احتمال شکستنشان وجود دارد و در عین حال خبرهای حاشیه این دوره را پیگری می‌کنیم.

یورو 2016

دوره ۲۴ تیمی

جام ملت‌های اروپا از سال ۱۹۶۰ در قاره سبز برگزار می‌شود، میزبان نخستین دوره این مسابقات نیز فرانسه بوده است. پنج دوره اولیه و تا سال ۱۹۷۶ تنها چهار تیم در این مسابقات شرکت داشتند و با یکدیگر به رقابت می‌پرداختند. طی سال‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۲ و برای چهار دوره، هشت تیم و در نهایت از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۲ که تا دوره قبل را باید در نظر گرفت، ۱۶ تیم در جام ملت ها حضور داشتند. افزایش ۸ تیمی در این دوره، تعداد تیم‌های حاضر را به ۲۴ رساند تا در مدت زمان یک ماه علاقه‌مندان فوتبال شاهد ۵۱ مسابقه باشند.

یورو 2016

فرانسه به دنبال سومین قهرمانی

کشور فرانسه امسال سومین تجربه میزبانی جام را دارد، سال‌های ۱۹۶۰ و ۱۹۸۴ هم میزبان بوده است. اما در کارنامه تیم ملی دو قهرمانی یورو در سال‌های ۱۹۸۴ و ۲۰۰۰ وجود دارد، از این رو به نظر می‌رسد فرانسه به دنبال سومین قهرمانی در تجربه سومین میزبانی خودش باشد.

یورو 2016

آلمان، پرسابقه‌ترین تیم

تیم ملی آلمان که سه بار قهرمان یورو شده، با حضور در جام امسال مُهر دوزادهمین حضورش در این تورنمنت را ثبت می‌کند. این تیم بیشترین تعداد حضور در ادوار مختلف یورو را دارد، پس از آلمان، اسپانیا با ۱۰ بار حضور قرار می‌گیرد.

یورو 2016

یوآخیم لوی با تجربه

صحبت که از آلمان می‌شود، نمی‌توان به مربی آن اشاره نکرد، یوآخیم لوی ۵۶ ساله که سرمربی‌گری آلمان را بعد از جام‌جهانی ۲۰۰۶ بر عهده داشته، تاکنون دو جام‌جهانی و دو یورو را تجربه کرده است. سال ۲۰۱۲ قهرمان جهان شدند و حالا در کلکسیون افتخاراتش قهرمانی یورو را کم دارد، آیا امسال دوره طلایی آلمان و لو خواهد بود؟

یورو 2016

نخستین حضورها

در جام ملت‌های امسال چهار تیم برای نخستین بار حضور پیدا کرده‌اند. به نظر می‌رسد افزایش تعداد تیم‌های این تورنمنت بیشتر به مذاق این تیم‌ها خوش آمده و توانسته‌اند در میان بزرگانی اروپا حاضر شوند. ایسلند، ایرلند شمالی، ولز و اسلواکی این چهار تیم هستند.

انگلیس؛ بزرگترین بی‌جام یورو

تیم ملی انگلیس تاکنون ۸ دوره در جام ملت‌های اروپا حضور داشته است و بهترین عنوانی که توانسته کسب کند به مقام سومی سال ۱۹۶۸ برمی‌گردد. انگلیس با وجود اینکه نام‌های بزرگ طی سال‌های مختلف برای آن بازی کرده‌اند، تاکنون قهرمان یورو نشده است. او حتی سال ۱۹۹۶ که خودش میزبان بود هم نتوانست جام را در انگستان نگه دارد. فکر می‌کنید امسال اتفاق متفاوتی بیفتد؟

یورو 2016

هلند؛ غایب بزرگ

هلند که در جام‌جهانی ۲۰۱۴ مقام سوم را کسب کرده بود، در مرحله انتخابی جام ملت‌ها به شکلی ناباورانه حذف شد. بازی ضعیف آن‌ها مقابل جمهوری چک ضربه نهایی حذف را زد. این تیم تا کنون یک قهرمانی و سه سومی را در کارنامه خودش دارد. امسال که گذشت، هلند باید خودش را برای جام جهانی ۲۰۱۸ در کشور روسیه آماده کند.

یورو 2016

رکورد پلاتینی در آستانه شکستن؟

شاید میشل پلاتینی به اتهام رشوه‌خواری محکوم شده باشد و تا هشت سال هم از هر فعالیت در زمینه فوتبال محروم باشد، اما در دورانی که در زمین توپ می‌زد، افتخارات زیادی را بدست آورده بود. پلاتینی علاوه بر رکورددار بیشترین تعداد گل زده در همه ادوار جام ملت‌های اروپا، با مجموع ۳۶۵ گل زده، در میان بزرگترین بازیکنان فوتبال قرن بیستم جای گرفته است.

پلاتینی ۹ گل در جام ملت‌ها به ثمر رسانده است، در این دوره زلاتان ابراهیمویچ و کریستیانو رونالدو هر دو ۶ گل زده در یورو حضور دارند و تنها سه گل برای رسیدن به رکورد اسطوره فرانسوری نیاز دارند، احتمال رخ دادن این اتفاق وجود دارد.

یورو 2016

درآمد مربی‌های یورو

روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس که شاید امسال برای بردن اولین جام این تیم آمده باشد، بیشترین حقوق را می‌گیرد. حقوق او معادل ۵ میلیون یورو در سال است. بعد از او آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیا با حقوق ۴.۱ میلیون یورو در رتبه دوم و در رتبه سوم هم به فاتح تریم، سرمربی تیم ملی ترکیه با ۳.۵ میلیون یورو در سال می‌رسد.

در این جدول یوآخیم لو با حقوق ۳.۲ میلیون یورو در رده چهارم می‌نشیند. در پایین جدول هم آنخل ایوردانسکو، سرمربی تیم رومانی با ۱۲۰ هزار یورو قرار گرفته است البته لئونید اسلوتسکی که سرمربی تیم ملی روسیه است، حقوق مشخصی از فدراسیون فوتبال نمی‌گیرد و همه درآمدش همان پاداش‌هایی است که بعد از کسب نتایج خوب می‌گیرد.

یورو 2016

رکورد پیرترین بازیکن خواهد شکست

پیرترین بازیکنی که در دوره‌های مختلف جام ملت‌های اروپا بازی کرده، لوتار ماتئوس آلمانی بوده که سال ۲۰۰۰ در مسابقه میان پرتغال و آلمان به زمین رفته است. او که متولد ۲۱ مارس ۱۹۶۱ است، در آن زمان ۳۹ سال داشته است. اما امسال با حضور گابور کرالی، دروازه‌بان تیم مجارستان که متولد ۱ آوریل ۱۹۷۶ است، رکورد حضور پیرترین بازیکن خواهد شکست، کرالی هم‌اکنون ۴۰ سال دارد. نکته جالب توجه درباره این دروازه‌بان این است که او همیشه با شلوار در زمین حاضر می‌شود.

یورو 2016

جوان‌ترین بازیکن دست نخورده می‌ماند

جترو ویلِمز هلندی در سال ۲۰۱۲ در بازی با دانمارک به زمین می‌آید، او آن زمان ۱۸ سال دارد و عنوان جوا‌ترین بازیکن را از آنِ خود می‌کند. امسال جوان‌ترین بازیکنی که در تورنمنت حضور دارد، مارکوس اشفورد انگلیسی است که البته ۱۹ سال دارد و در این صورت به نظر می‌رسد قرار نیست امسال رکورد جوان‌ترین بازیکن شکسته شود.

یورو 2016

لیگ جزیره در صدر

در میان بازیکن‌های حاضر در یورو ۲۰۱۶، ۱۰۵ نفر در لیگ جزیره توپ می‌زنند که از این حیث انگلستان رکورددار است. بوندس‌لیگای آلمان با ۶۱ بازیکن و سری‌آ ایتالیا هم ۵۱ بازیکن را در این جام دارند.

یورو 2016

بیشترین و کمترین گل زده شده

سال ۲۰۰۰ در همه بازی‌های جام ملت‌ها ۸۵ گل زده شده که بیشترین تعداد گل بوده است، سال ۱۹۶۸ هم که یورو تنها چهار تیم داشته، ۷ گل زده شده است. حالا باید ببینیم در ۵۱ بازی این دوره چند گل زده می‌شود و آیا رکورد بیشترین تعداد گل تغییر می‌کند؟

سریع‌ترین و دیرترین گل‌ها

بازی میان یونان و روسیه در سال ۲۰۰۴ِ دیمیتری کریچنکو ثانیه ۶۸ گل زد تا سریع‌ترین گل زده شده در جام‌ها را به نام خودش ثبت کند. دیرترین گل زده شده در زمان عادی و اضافه هم به نام سمیث سنتورک است که در بازی ترکیه و کرواسی در سال ۲۰۰۸ به ثمر رسانده بود. آیا امسال این رکوردها تغییر خواهند کرد؟

یورو 2016

 

 

 


Google
تقریباً ۴۶۲٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۰ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
رکوردهای عجیب و جالب یورو - هیجان‌انگیزترین‌ اتفاقات ...
www.alamto.com › سرگرمی › جالب و خواندنی
۱۳ ساعت پیش - رکوردهای عجیب و جالب یورو:نزدیک روزهای برگزاری جام ملت‌های اروپا که می‌شویم، هیجان‌ بازی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود، در این میان سعی کردیم برخی ...
رکوردهای عجیب و جالب یورو - دانلود جدید
rk9.ir/news/10780
۱۲ ساعت پیش - نزدیک روزهای برگزاری جام ملت‌های اروپا که می‌شویم، هیجان‌ بازی‌ها بیشتر و بیشتر می‌شود، در این میان سعی کردیم برخی اتفاقات جالب و متفاوت و ...
تصاویر برای رکوردهای عجیب و جالب یوروگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای رکوردهای عجیب و جالب یورو
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای رکوردهای عجیب و جالب یورو
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای رکوردهای عجیب و جالب یورو
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای رکوردهای عجیب و جالب یورو
1 روز پیش
نتیجه تصویری برای رکوردهای عجیب و جالب یورو
11 ساعت قبل
تصاویر بیشتر برای رکوردهای عجیب و جالب یورو
رکوردهای عجیب و جالب یورو - هیجان انگیزترین اتفاقات ...
www.akairan.com/fun/visua/best-amazing-events-euro.html
رکوردهای عجیب و جالب یورو:نزدیک روزهای برگزاری جام ملت های اروپا که می شویم، هیجان بازی ها بیشتر و بیشتر می شود، در این میان سعی کردیم برخی اتفاقات جالب و ...
رکوردهای عجیب و جالب یورو - هیجان انگیزترین اتفاقات ...
shooshmall.com/blog/رکوردهای-عجیب-و-جالب-یورو-هیجان-انگیزت/
۱۱ ساعت پیش - رکوردهای عجیب و جالب یورو:نزدیک روزهای برگزاری جام ملت های اروپا که می شویم، هیجان بازی ها بیشتر و بیشتر می شود، در این میان سعی کردیم برخی ...
رکوردهای عجیب و جالب یورو - همه جو
hamejoo.ir/all/?q=رکوردهای+عجیب+و+جالب+یورو
۱۱ ساعت پیش - رکوردهای عجیب و جالب یورو - هیجان انگیزترین اتفاقات تاریخی یورو. 2 ساعت قبل ... اسپانیا 0-1 گرجستان؛ شکست عجیب ماتادورها قبل از یورو.
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - رکوردهای جالب بازیهای ...
90tv.ir/video/176776/رکوردهای-جالب-بازیهای-مقدماتی-یورو-2016
رکوردهای جالب بازیهای مقدماتی یورو 2016. ... معرفی تیم های حاضر در یورو ۲۰۱۶: آلمان ۶ ساعت پیش. تمرین امرروز تیم ملی ولز - پیاده روی ۶ ساعت پیش. تیم منتخب ...
رکوردهای جالب و عجیب گینس + تصاویر - نمناک
namnak.com/21841-رکوردهای-گینس.html
رکوردهای گینس و جالب ترین رکوردهای گینس و عجیب ترین رکوردهای گینس و رکورد گینس و تصاویر رکورد گینس را در نمناک ببینید.
sporttv.ir:: رکورد عجیب مهاجم تیم ملی دانشجویان - اوسانی و 7 ...
sporttv.ir/.../رکورد-عجیب-مهاجم-تیم-ملی-دانشجویان-اوسانی-و-7-گل-زده-در-دو-بازی-به-...
۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رکورد عجیب مهاجم تیم ملی دانشجویان - اوسانی و 7 گل زده در دو بازی به استقلال! ... جریان بازی روز گذشته استقلال و تیم ملی دانشجویان اتفاق جالب و عجیبی افتاد. ... مدافع مصدوم تیم ملی آلمان برای رقابت های یورو 2016 مشخص شده است.
رکوردهای عجیب و جالب گینس برای سال 2015+تصاویر
www.delgarm.com/entertainment/interesting.../114251-رکوردهای-گینس-برای-سال-20...
۲۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - یورو: ۳,۹۴۹ تومان ... رکوردهای عجیب و جالب گینس برای سال 2015+تصاویر ... از دویدن سگ‌ها گرفته تا پیرترین انسان جهان و انواع رکوردهای ورزشی.
عکس/ رکوردهای عجیب و غریب گینس - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/554782/عکس-رکوردهای-عجیب-و-غریب-گینس
تعداد افرادی که فقط به دنبال ثبت چیزهای عجیب و غریب هستند، کم نیست! از مردی که محکم مشت ... آن‌ها رکورد را به گینس فرستاده و به نام فین ثبت کردند! «کربی روی» .... فیلم/ کلیپی جذاب از تیم های حاضر در رقابت های یورو 2016 · کشف مواد منفجره ...
رکوردهای جالب و عجیب گینس - سری 5 تصاویر | News File
newsfile.ir/news/رکوردهای+جالب+و+عجیب+گینس+-+سری+5+++تصاویر
رکوردهای جالب و عجیب گینس - سری 5 تصاویر ... ۲۰۱۶ رئیس‌جمهوری فرانسه می‌گوید خطر تهدیدها علیه کشورش در جریان مسابقات فوتبال یورو ۲۰۱۶ همچنان پابرجاست.
پیش بینی عجیب و جالب اسطوره آلمان از نتایج این تیم در یورو
parsfootball.com/fa/34011/پیش-بینی-عجیب-و-جالب-اسطوره-آلمان-از-نتا/
۲۳ ساعت پیش - کاپیتان اسبق تیم ملی آلمان امیدواری زیادی به مانشافت در یورو ندارد. ... پیش بینی عجیب و جالب اسطوره آلمان از نتایج این تیم در یورو ..... تیم فوتبال پرسپولیس از لحاظ کسب عنوان قهرمانی در حسرت رکورد استقلال باقی ماند.
رکورد عجیب نوجوانان فولاد در ایران :: ورزش 3
www.varzesh3.com/news/1320869/رکورد-عجیب-نوجوانان-فولاد-در-ایران
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش "ورزش سه"، فولادی‌ها با این قهرمانی یک رکورد عجیب هم از خود بجای گذاشته‌اند. ... جالب است بدانید سال گذشته فولاد در تمام رده های سنی پایه مقام اول کشور را کسب کرد و تنها تیم ... برترین بازیکنان جوان حاضر در یورو 2016.
رکوردهای خواندنی درباره یورو 2016 - صدای ایران
sedayiran.com/fa/news/113064/رکوردهای-خواندنی-درباره-یورو-2016
۶ ساعت پیش - این رقابت ها رکوردهای متعددی دارد. آمار و ارقامی که می‌تواند برای علاقمندان به ورزش مخصوصا فوتبال جالب توجه باشد. ... رکورددار قهرمانی در مسابقات یورو تیم های آلمان و اسپانیا با ۳ قهرمانی هستند و پس ... رکورد عجیب لیگ برتر انگلیس
رکورد عجیب ایتالیا در جام ملت های اروپا | تیم ملی ایتالیا
www.ghatreh.com/news/nn28069965/رکورد-عجیب-ایتالیا-جام-ملت-های-اروپا
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رکورد عجیب ایتالیا در جام ملت های اروپا ... میزان، ایتالیا با پیروزی 2-1 مقابل نروژ در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی یورو 2016 با 24 امتیاز از ... اما نکته جالب در مورد لاجوردی پوشان این است که آنها 50 بازی متوالی است که در بازیهای ...
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (5) - شبکه اطلاع رسانی ...
www.shabanews.ir/رکوردهای-جالب-و-باورنکردنی-گینس-5/
۱۲ ساعت پیش - شما اینجا هستید خانه » برترین ها » رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (۵) ... کشف بیش از ۶ میلیارد کالای قاچاق در اندیمشک · خسارت سیل فرانسه ممکن ... رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند و بسیار متنوع اند، با ما همراه ...
عجیب ترین رکوردهای گینس - آپارات
www.aparat.com/v/Egq35/عجیب_ترین_رکوردهای_گینس
بیا2 نظریادت نره عجیب ترین رکوردهای گینس کلیپ خنده دار , گینس , , بیا2.
تصاویری جالب از عجیب ترین رکورد های گینس - مجله خبری ...
www.dustaan.com › گزارش تصویری روز
۳۰ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مطالب جالب گینس عجیب ترین رکورد های گینس رکورد خبر برترین ها اخبارروز www. فرانسیسکو دومینگو ژاکیوم ۲۰ ساله اهل آنگولا توانست در ...
پلمپ 27 واحد متخلف همدان | آرشیو وبلاگهای ایران
sahebkhabar-ostani.sabafeed.ir/page-11606.html
رکوردهای عجیب و جالب یورو · دروغی که روزه را باطل می کند · برنامه ویژه سایت کاپ برای ... میانگین وزنی تیم‌های حاضر در یورو/آلمان سنگین‌ترین و ترکیه سبک‌ترین ...
تاسیس کتابخانه عمومی در روستاهای 1500 نفری | آرشیو ...
sahebkhabar-ostani.sabafeed.ir/page-11587.html
رکوردهای عجیب و جالب یورو · دروغی که روزه را باطل می کند · برنامه ویژه سایت کاپ برای ... میانگین وزنی تیم‌های حاضر در یورو/آلمان سنگین‌ترین و ترکیه سبک‌ترین ...
معرفي تيم هاي يورو 2016؛ گروه E - تيم ملي سوئد(اختصاصي ...
adaspolo.rozblog.com/post/598
۳ روز پیش - معرفی تیم های یورو 2016؛ گروه A - تیم ملی فرانسه…,معرفي تيم هاي يورو 2016؛ گروه A - تيم . ... hamejoo.ir/all/?q=رکوردهای+عجیب+و+جالب+یورو
مطالب جالب و خواندنی - Part 45
www.topnaz.com › سرگرمی
مسابقات موسیقی یورو ویژن, برنده مسابقات موسیقی یورو ویژن, اخبار, اخبار فرهنگی ... زن عجیب و شکمو, عکس های جالب از پرخوری زن شکمو, رکورد زنی زن شکمو و خوردن ...
رکورد های عجیب ورزشی - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir/fa/news/4473687/رکورد-های-عجیب-ورزشی
۲۸ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ورزشکاران برای ماندگاری نامشان در تاریخ دست به کارهایی می زنند که رکوردهای جالبی را بر جای می گذارد. ... این دو رکورد جزو عجیب ترین رکوردهای ورزشي گینس هستند./آق. اشتراک گذاری ... رده‌بندی گرانقیمت ‌ترین تیم‌های یورو 2016.
بازار خبر
www.bazarkhabar.ir/
کاهش نرخ بانکی دلار و افزایش قیمت یورو و پوند .... می‌شود، در مقابل قراردادهای فصلی و ۲۹ روزه و اخراج‌های عجیب و غریب رواج یافته است. ... خروج 21 هزار میلیارد تومان وام از شبکه بانکی · ثبت رکورد جدید در فرابورس · چند درصد از جامعه دچار سوء تغذیه اند؟
رکورد عجیب ترشتگن در بازی شب گذشته | بارسانیوز
barcanews.org/post/41201/
۸ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رکورد عجیب ترشتگن در بازی شب گذشته .... ۲۳:۳۲پیام توییتری جالب تراشتگن برای یورو ۲۰۱۶ + عکس ۲۳:۲۴تراشتگن تولد گوتزه را تبریک ...
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس - اتحاد خبر
www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/62013
۲ روز پیش - اتحادخبر: همه می دانیم کتاب گینس هرساله رکوردهای مختلف دنیا را در خود جای می دهد رکوردهایی که علاوه بر عجیب بودنشان بسیاری از آنها باورنکردنی و ...
رکورد عجیب تغییر مربیان در لیگ پانزدهم فوتبال
www.fardanews.com/fa/news/.../رکورد-عجیب-تغییر-مربیان-در-لیگ-پانزدهم-فوتبا...
رکورد عجیب تغییر مربیان در لیگ پانزدهم فوتبال ... نکته جالب اینجاست که سپاهان، ملوان، سیاه جامگان، راه آهن و استقلال اهواز هر کدام حداقل سه تغییر داشته‌اند و این تغییرات کمکی به بهبود جایگاه این تیم‌ها .... یورو 2016 ارزان‌تر از لیگ قهرمانان اروپا!
رکورد عجیب و باور نکردنی طولانی ترین بوسه جهان - که
www.irannaz.com/news_detail_13697.html
رکورد عجیب و باور نکردنی طولانی ترین بوسه جهان. مجموعه : مطالب خواندنی و جالب ... به این زن و شوهر تایلندی یک انگشتر با نگین الماس به ارزش ۱۰۱۶ یورو و یک جایزه ...
رکورد عجیب استقلال برابر تراکتور در لیگ
sport.shafaqna.com/FA/91322
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - رکورد عجیب استقلال برابر تراکتور در لیگ. ... روز شمار یورو؛ فقط ٢ روز / با ٤٠ساله های یورو٢٠١٦ آشنا شوید. - ورزش 3 ... شکست عجیب و غریب تیم ملی فوتبال اسپانیا مقابل تیم 131 جهان +تصاویر. - جام جم آنلاین ...
عکس: رکوردهای عجیب گینس برای 2015 - Bartarinha.IR | ...
www.bartarinha.ir › سرگرمی › جالبترین ها
۲۴ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - رکوردهای باورنکردنی و عجیب گینس برای سال ۲۰۱۵. سگ باهوش جیف، این ... رکورد جالب یک خانم با حوصله +عکس ... سنگین ترین تیم در یورو 2016.
رکورد عجیب ایتالیا در جام ملت‌های اروپا - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/fa/news/87701/رکورد-عجیب-ایتالیا-در-جام-ملت‌های-اروپا
۲۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رکورد عجیب ایتالیا در جام ملت‌های اروپا ... نروژ در آخرین بازی خود در مرحله انتخابی یورو ۲۰۱۶ با ۲۴ امتیاز از ۱۰ بازی در صدر گروه H قرار ... اما نکته جالب در مورد لاجوردی پوشان این است که آنها ۵۰ بازی متوالی است که در بازیهای انتخابی، ...
6نکته جالب در مورد یورو 2016 - روزنامه دنیای اقتصاد
donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1064006
ایده برگزاری مسابقات یورو در سال 1927 توسط آنری دلونای رییس فدراسیون ... برای 150 مین و آخرین بار پیراهن ژرمن ها را در آن دیدار بر تن کرد تا در یورو رکورد دار شود.
رکورد جالب کریستیانو رونالدو وارد گینس می‌شود + عکس | ...
www.varzesh11.com/fa/soccer_news_centre/news/رکورد_جالب.../9106
۲۵ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رکورد گلزنی کریستیانو رونالدو در کتاب رکوردهای جهان‌ گینس , رکورد جالب کریستیانو رونالدو وارد گینس می‌شود + عکس. ... یورو 2016. کانال رسمی سایت ورزش 11. مرکز خبر .... رکورد عجیب رونالدو+عکس. دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵- ...
رکورد جالب ایسلند - فوتبال آنلاین
footballonline.ir/News.aspx?ID=95459
۱۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اما جالب است بدانید که این کشور با تنها 331 هزار نفر جمعیت، به عنوان کم جمعیت ... پیش از ایسلند، این رکورد متعلق به لتونی بود که در مرحله نهایی یورو 2004 ... برخورد بایرن با گوتزه و لواندوفسکی عجیب است · پیشبینی درست ...
تصاویر: ۵ رکورد جالب و بسیار عجیب گینس که هرگز نشنیده اید
www.poonak.org/تصاویر-۵-رکورد-جالب-و-بسیار-عجیب-گینس-ک.html
۱۳ شهریور ۱۳۹۲ ه‍.ش. - این رکورد ها در رشته های مختلف هستند به طوری که شاید برخی از آن ها را واقعا نشنیده باشید. رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند، برخی از ...
admin | "چیلک"||مجله جالب ترین ها و عجیب ترین ها | Page 4
chilac.ir/author/admin/page/4/
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - نویسنده admin سه شنبه , ۳۱ فروردین , ۱۳۹۵ خانه های عجیب و جالب, مکان ها, مکان های جالب دنیا بدون نظر .... عجیب ترین رکوردهای گینس: سایت فرادید: دیروز در تفلیس پایتخت ... رقمی حدود ۱۶۷ هزار یورو در سال (تقریبا ۶۵۱ میلیون تومان).
خبرداغ
khabaredagh.ir/
همه کاپیتان های یورو 2016 در یک قاب · ملی پوش ایران مشتری ... آرشیو. کشکول. جغد زخمی و رفتاری عجیب! +عکس ... کاریکاتور/ رکورد جدید ایرانی! ۷ نکته برای ایجاد ...
عجیب و غریب ترین رکوردهای جالب در کتاب گینس + تصاویر ...
beroztarin.com/post/3059.html
در کتاب گینس بسیاری از رکوردهای مردم جهان به ثبت رسیده است اما بعضی از آنها واقعا جالب و بی نظیر هستند. سماتک در این مطلب عجیب و غریب ترین رکورده.
دولت بهار:هيجان‌انگيزترين‌ اتفاقات تاريخي يورو
www.dolatebahar.com/telex-270499.html
۲ روز پیش - در اين گزارش نگاهي داريم به برخي ركوردهاي عجيب و متفاوت دوره‌هاي قبلي كه در اين ... تيم ملي آلمان كه سه بار قهرمان يورو شده، با حضور در جام امسال مُهر ... نكته جالب توجه درباره اين دروازه‌بان اين است كه او هميشه با شلوار در زمين حاضر مي‌شود.
مجله اینترنتی ایران استایل | پورتال خبری و سبک زندگی
www.iranstyle.ir/
+تصاویر این فوتبالیست معروف پس از رسوایی جنسی باید بازیهای هم‌تیمیهایش در تیم ملی فرانسه در یورو 2016 را از خانه تماشا کند. .... تبریک بسیار جالب مرسدس بنز به مناسبت ماه رمضان +عکس ... +تصاویر چندی پیش سوشا مکانی با پوشیدن شلواری عجیب حاشیه ساز شد، حالا برخی از کاربران .... رکورد شکنی کوسه ها در سال ۲۰۱۵.
رکوردهای جالب و عجیب گینس - سری 5 + تصاویر - جالبناک
jalebnak.com/رکوردهای-جالب-و-عجیب-گینس-سری-5-تصاویر/
۲ روز پیش - عجیب ترین رکوردهای گینس که هرکدام در نوع خود عجیب و متفاوت هستند را دراین گزارش معرفی کرده ایم که در ادامه ملاحظه می کنید.همه می دانیم کتاب ...
پیش بینی فردوسی پور از یورو | آرشیو سایت های ایران
jahannews-home.sotiba.ir/page-847.html
در این دوره از رقابت‌های یورو برای اولین‌بار مسابقات با ٢٤ تیم برگزار می‌شود. ... اوباما به العبادی هشدار داد · رکوردهای عجیب و جالب یورو · استکیرهای رمضانی را اینجا ...
وب سایت بروزترین ها
www.berooztarinha.com/
ارزش تیم های حاضر در یورو ۲۰۱۶ ... واکنش عجیب دختر جوان بعد از جراحی دندان عقلش سوژه شد !!! آغوش گرفتن مجازی عجیب و جالب ترین رکورد گینس · آرشیو بخش گزارش ...
عکس رکورد های جالب گینس
nimbar.ir/news/عکس-رکورد-های-جالب-گینس
ده تا از عجیب ترین رکوردهای دنیا در کتاب گینس + … ... این خانم 6500 یورو در ماه غذا می خورد +عکس مادر و دختری که رکورد ... گینس سال 2002 ... عکس های جالب ... 238.
عکس های لحظه دستگیری «شاه مازندران» - SPI News
spinews.ir › فناوری
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مطالب مشابه: بهترین تیم تاریخ یورو معرفی شد! ... پیرترین، جوان‌ترین، کوتاه‌ترین و بلندترین‌های یورو 2016 ... رکوردهای عجیب و جالب یورو.
رکورد عجیب با تریلی برای ورود به گینس (فیلم) - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
۱۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ابتکار لوفت هانزا برای یورو 2016 :"فن هانزا" (+فیلم) ... رکورد عجیب با تریلی برای ورود به گینس (فیلم) ... روش عجیب کشیدن دندان (فیلم) ...
رکوردهای جالب و باورنکردنی گینس (۱) | کیهان
keyhaan.ir/?p=15271
رکوردهای عجیب در کتاب گینس تعداد کمی ندارند و بسیار متنوع اند، با ما همراه باشید تا در این بخش جدید در مجله .... کاهش قیمت دلار بانکی و افزایش نرخ یورو و پوند ».
رکورد جالب تراکتورسازی در تبریز - پایگاه خبری ثامن
www.saamen.ir/news/25764
+عکس · داستان عجیب دختران تیم‌ملی‌دوومیدانی ایران در باکو · پیشنهاد نجومی کویتی‌ها برای ... خوش‌شانس‌ترین، بدشانس‌ترین و پرافتخارترین قهرمانان ادوار یورو +جدول · معرفی تیم‌های حاضر در یورو 2016/ لهستان ... رکورد جالب تراکتورسازی در تبریز.
گزارش روز | یورو وحشت / تمام یوروهایی که تحت‌تاثیر تدابیر ...
metafootball.com/.../گزارش-روز-یورو-وحشت-تمام-یوروهایی-که-تحتتاثیر-تدابیر-ام...
۲۱ ساعت پیش - گزارش روز | یورو وحشت / تمام یوروهایی که تحت‌تاثیر تدابیر امنیتی برگزار شدند ... حضور ٩٠٠ نیروی امنیتی در هر مسابقه در اطراف زمین یک رکورد عجیب از ... از مسابقات که به میزبانی سوئد برگزار شد، با اتفاقات جالبی در ابتدا و ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 236
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,903
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,350
  • بازدید ماه : 12,350
  • بازدید سال : 389,961
  • بازدید کلی : 4,169,739