loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 85 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)
 

اگر رنگ زبان تان تیره بود…

 

مجله نیک و نو: زبان قوی ترین ماهیچه بدن انسان است که در دهان قرار گرفته و به جویدن و هضم غذا کمک می کند. مهم ترنی کارکرد این عضو، تشخیص طعم هاست. اما با توانایی حرکت به انواع شکل، به تشکیل صداهای مختلف و صحبت کردن کمک می کند. مهم تر این که اگر در آینه به زبان تان نگاهی بیندازید، می توانید از روی حالت ظاهری به وضعیت سلامت تان پی ببرید.

 رنگ، بافت و رطوبت زبان از آنچه در درون بدن شما اتفاق می افتد حکایت می کند. به همین دلیل در طب سنتی بسیاری از کشورها، از زبان برای تشخیص بیماری و درمان آن کمک گرفته می شود. شایع ترین عارضه زبان این است که رنگ آن تغییر می کند و به اصطلاح «بار گرفته» می شود. این عارضه می تواند به شکل های مختلف باشد، اما در بیشتر موارد حاد نبوده و می توان با رعایت برخی موارد آن را درمان کرد.

اگر رنگ زبان تان تیره بود...

باردار شدن زبان نشانه چیست؟

وقتی سطح مخاط زبان به جای اینکه به رنگ صورتی مایل به قرمز باش توسط غشایی سفید و در برخی مواقع رنگ های دیگر پوشیده می شود، می گویند زبان باردار شده است. حکمای طب سنتی معتقدند وجود این لایه روی زبان نشان دهنده وضعیت سیستم گوارشی است که اگر نازک و موقت باشد، یعنی در کار آنزیم های معده که باعث تجزیه مواد غذایی در سیستم گوارشی می شوند، خللی ایجاد شده و باکتری، سلول های مرده و مانده غذای خورده شده بین جوانه های چشایی ملتهب زبان قرار گرفته اند.

در برخی منابع نیز آمده که لایه سفید روی زبان نشان دهنده سرد و تر شدن مزاج یا به اصطلاح  «بلغمی شدن بدن» است؛ به خصوص اگر در اطراف زبان بوده و جای دندان ها روی آن افتاده باشد. اما اگر خیلی شدید باشد می تواند دلایل دیگری داشته باشد.

یبوست: خیلی از افراد معتقدند سفید شدن رنگ زبان به دلیل یبوست اتفاق می افتد. این موضوع به طور تجربی درست بوده و جنبه علمی آن نیز تا حدی تایید شده است. هنگام یبوست مواد زائدی که باید دفع شوند در بدن باقی می مانند و گازها و مواد مانده در روده می شود.

شکلات: ممکن است این لایه سفید بر اثر خوردن غذاهای چسبناک، نوشیدنی ها و مواد شیرین کننده مصنوعی مانند آدامس و آب نبات به وجود بیاید. این لایه سفید باعث بوی نامطبوع دهان و فعالیت باکتری های مضر می شود. برای رفع این حالت می توان از درمان های خانگی استفاده کرد. در اولین قدم بهتر است مصرف آب را افزایش دهید و از مواد غذایی سالم و سرشار از فیبر استفاده کنید.

کاندیدیازیس: سفیدشدن زبان می تواند نشانه کاندیدیازیس (نوعی بیماری قارچی در هان و دیگر مناطق مرطوب پوست است که با مصرف بیش از اندازه دهانشویه های شیمیایی یا خوردن آنتی بیوتکی فراوان ایجاد می شود) باشد.

غذای چرب: زمانی که زبان تان بار پیدا کرد، دقت کنید چه غذاهایی پیش از آن مصرف کرده اید؛ چون رژیم غذایی نادرست و خوردن غذاهای پرچرب می تواند منجر به باردارشدن زبان شود. در این صورت باید از خوردن این قبیل خوراکی ها خودداری کنید. دلایل دیگر این التهاب که باعث سفیدی زبان می شود عبارتند از: سیگار کشیدن، تب، کم آبی بدن و حتی تنفس زیاد از طریق دهان. یادتان باشد اگرچه سفیدی روی زبان موقتی و بی ضرر، ولی هشداردهنده است.

درمان دو حبه سیر را با سرکه سیب مخلوط کنید، سپس با یک قاشق چای خوری مریم گلی و یک قاشق غذاخوری عسل حل شده در یک لیوان آب جوش ترکیب کنید. این ترکیب را در فریز نگهداری کرده و در عرض سه روز مصرف کنید.

مسواک زدن و تمیز کردن سطح زبان نیز می تواند کمک کننده باشد. با این حال نباید مسواک را با فشار زیاد روی زبان کشید چون باعث زخمی شدن آن می شود.

اگر رنگ زبان تان تیره بود...

تشخیص طب سنتی

بار زبان در طب سنتی طبقه بندی های مختلفی دارد؛ طبقه بندی بر این اساس انجام می شود که بار، کدام قسمت از زبان را گرفته باشد، چه رنگی باشد، میزانش چقدر باشد و همراه با آب دهان یا مواد لزج و چسبنده باشد یا خیر. نوع تجویز درمان نیز با توجه به این موضوع متفاوت است.

اگر زرد بود: بار زرد رنگ زبان نشانه صفراوی شدن بدن است. این حالت به دلیل افزایش مایعات و مواد طیف زرد رنگ بدن ایجاد می شود. حالت دیگری هم به نام «کمودت» یا تیرگی و سیاهی رنگ زبان وجود دارد که نشانه سودایی بودن فرد است. معمولا کسانی دچار این حالت می شوند که زندگی پرتنش همراه با مشکلات روحی- عاطفی فراوانی دارند.

اگر بی رنگ بود: اگر زبان یا غشای مخاطی (لایه های سلولی که قسمت هایی از بدن مثل دهان و بینی را از خشک شدن محافظت می کنند) رنگ پریده به نظر برسند، یعنی خون بدن شما کمبود هموگلوبین دارد. هموگلوبین پروتئینی است که در گلبول های قرمز خون وجود دارد و نقش آن حمل اکسیژن و دی اکسید کربن در خون است. این عارضه معمولا منجر به خستگی و بی حالی می شود. به عقیده متخصصان سنتی، نشانه های این عارضه، سردشدن زبان، احساس کمبود انرژی و خستگی است. می توان با خوردن جوشانده های گیاهی مثل سیر، زنجبیل و دارچین آن را مداوا کرد.

اگر قرمز روشن بود: زبان متورم سرخ رنگ نشان دهنده کمبود یک سری مواد مغذی خاص در بدن است؛ به ویژه آهن و ویتامین B. آهن که در گوشت قرمز، پسته، بادام و زردآلو یافت می شود برای شکل گیری سلول های قرمز خونی، حیاتی و برای تامین انرژی و تداوم حیات، ضروری است.

ویتامین B نیز برای متابولیزم انرژی، رشد سلولی و عملکرد درست سیستم عصبی لازم است. گوشت لخم، صدف، آجیل و زردآلوی خشک شده سرشار از ویتامین B هستند. به عقیده متخصصان طب گیاهی، زبان سرخ نشان دهنده حرارت است. رنگ زبان ممکن است در نواحی مختلف آن بسته به اندام های مختلف بدن تیره تر به نظر برسد. مثلا ریشه زبان نشانه حرارت اضافی در روده هاست. با خوردن غذاهای خنک کننده مثل خیار، هندوانه و چای سبز می توانید این دما را متعادل کنید.

اگر رنگ زبان تان تیره بود...

اگر ارغوانی بود: اگر رنگ زبان شما ارغوانی به نظر می رسد احتمالا شما از کلسترول بالا رنج می برید که می تواند منجر به مشکلات قلبی شود. زبان ارغوانی می تواند نشانه برونشیت مزمن نیز باشد که باعث کاهش کارآیی امواج هوا در رساندن اکسیژن به جریان خون می شود.
اگر زبان شما همچنان ارغوانی بود حتما به پزشک مراجعه کنید. به عقیده متخصصان طب گیاهی، لکه های روی زبان منعکس کننده آلرژی هایی مثل آسم و اگزما هستند. برای مداوای آسم، ترکیب شیرین بیان و گیاه جینکو و برای اگزما، ترکیب سیر و شبدر قرمز را تجویز می کنند.

اگر رنگ زبان تان تیره بود…

مصرف بعضی خوراکی ها و نوشیدنی ها مثل قهوه، بعضی داروها مثل آنتی بیوتیک ها، سیگار کشیدن و جویدن تنباکو می تواند به طور موقت رنگ آن را به قهوه ای تیره یا مشکی تغییر دهد. درواقع سطح زبان از برجستگی های نخی شکل کوچکی به نام پاپیلاها پوشیده شده و هرچه این پاپیلاها بلندتر باشند، رنگ بیشتری را به خود جذب می کنند. اگرچه این لکه ها موقت هستند و با چند بار مسواک زدن روی زبان برطرف می شوند، اما باید بدانید مصرف هرگونه تنباکو خطر ابتلا به سرطان دهان را افزایش می دهد.

اگر رنگ زبان تان تیره بود...

اگر تشخیص ندادید

تشخص علت و نوع بار زبان مهارت خاصی می خواهد، زیرا مصرف بعضی مواد غذایی می تواند پزشک را به خطا بیندازد؛ برای مثال زردچوبه، زعفران یا حتی چای می توانند بار سفید زبان را زرد کنند. بنابراین ظاهر زبان تنها یکی از کلیدهای تشخیصی است و برای معاینه کامل باید رنگ پوست، مو، چشم، حالت موها، میزان فعالیت بدن، قوام بدن (شلی و سفتی)، نبض فرد، چاقی، لاغری و… را هم درنظر گرفت.


Google
تقریباً ۴۴۳٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۹ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
اگر رنگ زبان تان تیره بود... - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سلامت › سلامت عمومی
۲ ساعت پیش - اگر رنگ زبان تان تیره بود... زبان قوی ترین ماهیچه بدن انسان است که در دهان قرار گرفته و به جویدن و هضم غذا کمک می کند. مهم ترنی کارکرد این عضو، ...
اگر رنگ زبان تان تیره بود... - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/16877986
۲ ساعت پیش - مهم تر این که اگر در آینه به زبان تان نگاهی بیندازید، می توانید از روی حالت ظاهری به وضعیت سلامت تان پی ببرید. - رنگ، بافت و رطوبت زبان از آنچه ...
اگر رنگ زبان تان تیره بود... - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/health/اگر-رنگ-زبان-تیره.html
۲ ساعت پیش - زبان، زبان باردار اگر ملافه یا لباستان این رنگی باشد، حشرات بیشتر سمتتان می آیند!زبان قوی ترین ماهیچه بدن انسان اَست کِه دَر دهان قرار گرفته وَ ...
اگر رنگ زبان تان تیره بود - سایت تفریحی و سرگرمی ناز ...
nazbid.ir/post/?q=اگر+رنگ+زبان+تان+تیره+بود
عکس های احساسی از زبان خوراکی ها هنرمند مالزیایی طرحی را در دست دارد که طی آن با تخیل درباره خوراکی ها و نوشیدنی ها، اقدام به بازسازی حس آنها می کند؛ اگر آن خوراکی ها ...
اگر رنگ زبان تان تیره بود…
mizbanekhabar.ir/اگر-رنگ-زبان-تان-تیره-بود/
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. خود درمانی ممنوع! با این غذاها آکنه را از بین ببرید · پرخوری آن هم از نوع عصبی! نکات طلایی برای رفع ویار بارداری · شوره سر در ...
اگر رنگ زبان تان تیره بود - مجله اینترنتی خبرایرونی
khabariruni.tk/search/?q=اگر+رنگ+زبان+تان+تیره+بود
طبق انتظارات، اپل باید iOS 10 را به سمت کاربردی‌تر‌ شدن پیش برده و در کنار آن، ویژگی‌های جدیدی نیز به آن اضافه نماید. وب‌سایت آی تی رسان: کنفرانس WWDC 2016 ...
اگر رنگ زبان تان تیره بود... - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4843316
اگر رنگ زبان تان تیره بود... زبان قوی ترین ماهیچه بدن انسان است که در دهان قرار گرفته و به جویدن و هضم غذا کمک می کند. مهم ترنی کارکرد این عضو، تشخیص طعم هاست ...
اگر رنگ زبان تان تیره بود... - بهترین های روز
www.bestofday.ir/reader/text/201606100519239542
۲ ساعت پیش - اگر رنگ زبان تان تیره بود... زبان قوی ترین ماهیچه بدن انسان است که در دهان قرار گرفته و به جویدن و هضم غذا کمک می کند. مهم ترنی کارکرد این عضو، ...
اگر رنگ زبان تان تیره بود - خبر روز
www.khabareruz.ir/search/?q=اگر+رنگ+زبان+تان+تیره+بود+
اگر رنگ زبان تان تیره بود. تلفات زنان عابر با لباس تیره در تصادفات + جدول. پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تحلیل آمار سازمان پزشكی قانونی ...
روی زبان نشانه های سرطان دارید اگر؟ - نمناک
namnak.com/25959-نشانه-های-سرطان.html
آیا سطح زبان تان با لایه ای سفید رنگ یا زرد رنگ پوشید ه شد ه است؟ .... یگری هم به نام کمود ت یا تیرگی و سیاهی رنگ زبان وجود د ارد که نشانه سود اییی بود ن فرد است.
اگر رنگ زبان تان تیره بود... - میهن بروز
www.mihanbrooz.ir/اگر-رنگ-زبان-تان-تیره-بود/
۲ ساعت پیش - اگر رنگ زبان تان تیره بود… ... فوتبالیستی که به دلیل شرکت در پارتی و اتهام رابطه نامشروع در اهواز دستگیر شده بود، آزاد شد · زندگی خواندنی ۵ ...
بارد‌ار شد‌ن زبان نشانه چیست؟ - پول‌نیوز
www.poolnews.ir/fa/news/127666/بارد‌ار-شد‌ن-زبان-نشانه-چیست
۲۲ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حالت د‌یگری هم به نام کمود‌ت یا تیرگی و سیاهی رنگ زبان وجود‌ د‌ارد‌ که نشانه ... آیا سطح زبان‌تان با لایه‌ای سفید‌رنگ یا زرد‌رنگ پوشید‌ه شد‌ه است؟ .... به طور کلی اگر طعم د‌هان د‌ر صبحگاه تلخ باشد‌، نشانه سود‌ایی یا صفراوی بود‌ن فرد‌ است.
نشانه های سرطان روی زبان! - بیمارستان سینا - دانشگاه علوم ...
sinahospital.tums.ac.ir/detail.aspx?content=news&gidview=16373
۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا سطح زبان‌تان با لایه‌ای سفید‌رنگ یا زرد‌رنگ پوشید‌ه شد‌ه است؟ ... اگر پاسخ‌تان به یکی از این سؤال‌ها مثبت است حتما این مقاله را بخوانید‌ تا ... کشید‌ن و جوید‌ن تنباکو می‌تواند‌ به‌طور موقت رنگ آن را به قهوه‌ای تیره یا مشکی تغییر د‌هد‌.
Lahzehnama.ir | رازهای پنهان زبان نشانه ای از سرطان - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/news/13947/رازهای-پنهان-زبان-نشانه-ای-از-سرطان
۲ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا سطح زبان تان با لایه ای سفید رنگ یا زرد رنگ پوشیده شده است ؟ ... اگر پاسخ تان به یکی از این سوال ها مثبت است حتما این مقاله را بخوانید تا با ... لکه های قهوه ای ، قهوه ای مایل به آبی ، قرمز تیره رنگ ، سیاه یا خاکستری رنگ نیز در ...
بیماری‌های زبان (1) - نیک صالحی
www.niksalehi.com/pezeshki/view/147320.php
۳ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هنگامی‌که زبان سفید رنگ و چسبناک باشد، نشان دهنده نوعی عفونت در زبان ... اگر رنگ زبان‌تان تیره شده است، می‌توانید زبانتان را مسواک بزنید تا به ...
اگر رنگ زبان تان تيره بود
feshfeshe95.rozblog.com/post/251
۱۴ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اگر رنگ زبان تان تيره بود 1 . اگر رنگ زبان تان تیره بود... - Bartarinha.IR | برترین ...
روی زبان نشانه های سرطان دارید اگر؟ - مجله اینترنتی شاپرک
shaparakmag.ir/1394/11/روی-زبان-نشانه-های-سرطان-دارید-اگر؟/
۲۰ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آیا سطح زبان تان با لایه ای سفید رنگ یا زرد رنگ پوشید ه شد ه است؟ .... ت یا تیرگی و سیاهی رنگ زبان وجود د ارد که نشانه سود اییی بود ن فرد است.
رنگها و انتخاب رنگ مناسب برای پوست - مهمترین اخبار ایران و ...
vista.ir/article/81203/رنگها-و-انتخاب-رنگ-مناسب-برای-پوست
معمولا رنگ پوست را در آرایش به رنگهای روشن، پریده، متوسط و تیره طبقه بندی ... در ترکیب رنگ سفید و قرمز، اگر رنگ سفید بیشتر باشد، رنگ صورتی حاصل سرد و اگر ..... جواهراتی که تا به حال دیده اید / برترینها · 07:08 -اگر رنگ زبان تان تیره بود.
دنیای حرفه وفن - بیماری‌های زبان
herfehghasresheirein.blogfa.com/post-104.aspx
اگر رنگ زبان‌تان تیره شده است، می‌توانید زبانتان را مسواک بزنید تا به رنگ واقعی خود درآید. ... اگر بیشتر از دو هفته، زبان جغرافیایی داشتید، به نزد پزشک بروید.
- بارد‌ار شد‌ن زبان نشانه چيست؟ - چه خبر
www.chekhabar.ir/News/3608/بارد‌ار-شد‌ن-زبان-نشانه-چيست؟
آيا آفت‌هاي مکرر يا تغيير رنگ زبان شما مي‌تواند نشانه‌اي از بروز سرطان در آينده باشد؟ ... آيا سطح زبان‌تان با لايه‌اي سفيد‌رنگ يا زرد‌رنگ پوشيد‌ه شد‌ه است؟ .... از گذشت چند‌ روز برطرف نشود‌، د‌رد‌ و سوزش بيشتر و ناحيه مورد‌نظر قرمز تيره يا سفيد‌ شد، ... به طور کلي اگر طعم د‌هان د‌ر صبحگاه تلخ باشد‌، نشانه سود‌ايي يا صفراوي بود‌ن فرد‌ است.
مهر ۱۳۹۱ - یلانگ یلانگ
www.panjereyebazekhial.blogfa.com/1391/07
اگر رنگ زبان‌تان تیره شده است، می‌توانید زبانتان را مسواک بزنید تا به رنگ واقعی خود درآید. این نکته ..... نکته : اگر مایعتان کمی شل بود از آردسوخاری استفاده کنید .
بیماری‌های زبان (1) - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=173202
۱ مرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - هنگامی‌که زبان سفید رنگ و چسبناک باشد، نشان دهنده نوعی عفونت در زبان ... اگر رنگ زبان‌تان تیره شده است، می‌توانید زبانتان را مسواک بزنید تا به ...
تشخیص بیماری ها از روی زبان را بیاموزیم - زنجفیل
www.zanjefil.com/تشخیص-بیماری-ها-از-روی-زبان-را-بیاموزیم/
۱۲ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - تشخیص بیماری‌ها از روی رنگ و بافت زبان از قدیم‌ترین زمان‌ها رایج بوده‌است. ... زبان تیره و سیاه‌رنگ و مودار: این درواقع به این معنا نیست که زبان واقعا مو دارد ... زبان بیش از حد بزرگ و متورم: اگر حس می‌کنید زبانتان متورم و بزرگ شده ...
کامپیوتر - رنگ ها هم دل دارند و هم زبان
ghazanfari64.blogfa.com/post-130.aspx
او در آزمایشگاه درباره رنگ آبی تیره یا سورمه ای به نتیجه عجیبی رسیده بود؛ .... اگر آبی رنگ مورد علاقه تان بوده است و در و دیوار خانه تان هم آبی رنگ است باید خیال تان ...
طب اول | بیماری های زبانی
tebeaval.ir/site/viewissue.php?id=893&branch=51
روش هایی برای سلامت و بهداشت عمومی دهان و زبان. ... اگر رنگ زبان‌تان تیره شده است، می‌توانید زبانتان را مسواک بزنید تا به رنگ واقعی خود درآید. این نکته را فراموش ...
روزنامه شرق 90/1/14: رنگ زبان شما وضعيت سلامتي تان را ...
www.magiran.com/npview.asp?ID=2260135
۱۴ فروردین ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اگر بافت يا رنگ زبان تغيير كند متخصص طب گياهي چيني يا دكتر علفي (كه با ... رنگ زبان ممكن است در نواحي مختلف آن بسته به اندام هاي مختلف بدن تيره تر به نظر برسد. ... اگر زبان شما همچنان ارغواني بود حتما به پزشك مراجعه كنيد.
جوانی که قلبش توی کوله‌ پشتی‌اش بود! | پرتال جامع میرداد
mirdad.ir/2016/06/10/جوانی-که-قلبش-توی-کوله‌-پشتی‌اش-بود/
۵۸ دقیقه پیش - جوانی که قلبش توی کوله‌ پشتی‌اش بود! مجموعه : فال و ... مردی که بیش از یک سال قلبش توی کوله‌پشتی‌اش بود ... اگر رنگ زبان تان تیره بود…
چگونه در خانه موهای تان را مش کنید؟ - کافه آرایش
cafearayesh.ir/hairitem/item/786-چگونه-در-خانه-موهای-تان-را-مش-کنید؟.html
اولین مرحله دکلره کردن یا دکلراسیون است که به زبان ساده ... معمولا اگر مو مشکی طبیعی ( در کل رنگ تیره ) بود از پودر آبی و اگر رنگ طبیعی مو، روشن بود از دکلره ...
بیماری های زبان - پورتال جامع برگزیده ها
www.bargozideha.com/tag/بیماری-های-زبان
هنگامی که رنگ زبان به قهوه‌ای تیره یا سیاه تغییر کند، باید مشکل را پیدا کنید. ... کشیدن و یا جویدن آدامس‌های توتون دار اگر رنگ زبان‌تان تیره شده است، می‌توانید .
داتیس - رازهای داشتن لب های صورتی بدون آرایش ! - داتیس
www.dateesco.com/رازهای-داشتن-لب-های-صورتی-بدون-آرایش/
۶ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر از لب ها به خوبی مراقبت نشود ممکن است تیره و کدر شوند. ... می کنند به طور طبیعی و بدون استفاده از لوازم آرایشی به لب های تان رنگ صورتی بدهید. ... می کنند لب های شان خشک و پوسته شده است، به لب های شان مرتبا زبان می زنند.
لب های صورتی بدون نیاز به آرایش - ایلیاد
www.iliyad.com › سبک زندگی › زیبایی
۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر از لب ها به خوبی مراقبت نشود ممکن است تیره و کدر شوند. ... می کنند به طور طبیعی و بدون استفاده از لوازم آرایشی به لب های تان رنگ صورتی بدهید. ... می کنند لب های شان خشک و پوسته شده است، به لب های شان مرتبا زبان می زنند.
باردار شدن زبان نشانه چیست؟ - وب سایت تبیان استان اردبیل
www.tebyan-ardebil.ir › حوزه مقالات › پزشکی › بیماری ها
۲۶ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آیا آفت های مکرر یا تغییر رنگ زبان شما می تواندنشانه ای از بروز سرطان در آینده باشد؟ ... آیا سطح زبان تان با لایه ای سفیدرنگ یا زردرنگ پوشیده شده است؟ ... خوردن این موادغذایی معمولا خطری برای مخاط دهان ندارداما اگر بیش از حدمصرف ... لکه های قهوه ای، قهوه ای مایل به آبی، قرمز تیره رنگ، سیاه یا خاکستری رنگ نیز در دهان ...
رنگ زبان شما وضعیت سلامتی تان را مشخص می کند - علایم ...
robabnaz18.persianblog.ir/.../رنگ_زبان_شما_وضعیت_سلامتی_تان_را_مشخص_می_ک...
۲۱ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اگر بافت یا رنگ زبان تغییر کند متخصص طب ... تان چه می گوید. رنگ: بی رنگ ... رنگ زبان ممکن است در نواحی مختلف آن بسته به اندام های مختلف بدن تیره تر به نظر برسد. ... همچنان ارغوانی بود حتما به پزشک مراجعه کنید. به عقیده ...
چگونه در خانه موهای تان را مش کنید؟ چگونه در خانه موهای تان را مش ...
www.hammihan.com/post/2833696
اولین مرحله دکلره کردن یا دکلراسیون است که به زبان ساده یعنی برداشتن رنگ مو؛ که ... معمولا اگر مو مشکی طبیعی ( در کل رنگ تیره ) بود از پودر آبی و اگر رنگ ...
لب های صورتی بدون آرایش – آن وآف
www.onooff.ir/?p=48
۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر از لب ها به خوبی مراقبت نشود ممکن است تیره و کدر شوند. ... می کنند به طور طبیعی و بدون استفاده از لوازم آرایشی به لب های تان رنگ صورتی بدهید. ... می کنند لب های شان خشک و پوسته شده است، به لب های شان مرتبا زبان می زنند.
پرسه در خیال
parsedarkhial.blogfa.com/
۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - می چيد پيغمبر بهشت از رنگ و بويت سياره ها را در ... حتی اگر يك شهر باشد روبرويت برخاستی با آن ... نفس های خودش بود آن صدای با طمأنینه. صدایی که شب ... هرآنچه رنگ تعلق، مباد بر بدنم مباد جامه ... زبان رسمی اهل طریقت است سکوت .... من فکر کنم چایی تان از دهن افتاد. ..... تو می رفتی و می دیدم که چشمم تیره شد کم کم
تشخیص سلامت از روی زبان | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/4622
۷ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ساده‌ترين و آسان‌ترين راه تشخيص سلامت بدن، نگاه كردن به زبان است و ... اگر این مواد به رنگ زرد باشند، احتمال عفونت یا التهاب در قسمتی از بدن وجود ...
احمد شاملو Quotes (Author of (مجموعه آثار احمد شاملو (دفتر یکم)
https://www.goodreads.com/author/quotes/6904638._
89 quotes from احمد شاملو: 'همه لرزش دست و دلم از آن بود که که عشق پناهی گردد، پروازی نه گریز گاهی گردد. ای عشق ای ... غبار تیره تسکینی بر حضور ِ وهن و دنج ِ رهائی بر گریز حضور. ... Goodreads helps you follow your favorite authors. ... رنگ آشنایت ... ای کاش زبان ِ سخن بود ... من چه بی شرمم اگر فانوس عمرم را به رسوائی نیاویزم
بهترین روش های خانگی برای روشن کردن لب های تیره -آکا - سی روز
cday.ir/news/156708
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر از لب ها به خوبی مراقبت نشود ممکن است تیره و کدر شوند. ... می کنند به طور طبیعی و بدون استفاده از لوازم آرایشی به لب های تان رنگ صورتی بدهید. ... می کنند لب های شان خشک و پوسته شده است، به لب های شان مرتبا زبان می زنند.
بهترین روش های خانگی برای روشن کردن لب های تیره -آکا - یوتو
yo2.ir/news/156708
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر از لب ها به خوبی مراقبت نشود ممکن است تیره و کدر شوند. ... می کنند به طور طبیعی و بدون استفاده از لوازم آرایشی به لب های تان رنگ صورتی بدهید. ... می کنند لب های شان خشک و پوسته شده است، به لب های شان مرتبا زبان می زنند.
تیره شدن | تغییر رنگ زبان نشانه چیست؟ - نیاز روز
boro.niazerooz.com › بهداشت و سلامت › بیماریها
۲۳ آبان ۱۳۹۰ ه‍.ش. - اگر این تغییر رنگ باعث بدبویی دهان شود، می‌توان زبان را با کمک پرزهای مسواک تمیز کرد تا مواد از پرزهای ... چیپس می کردند و روغن مصرفی آنها کاملا تیره رنگ شده بود. ... خرداد : هنوز هم احساسات تیره و تار در اطراف تان حس می شود، .
بانک جامع تعبیر خواب - قائمیه
download.ghaemiyeh.com/downloads/htm/.../2812-f-13900601-taber-khab-jame.htm
اگر آب عمیق و تیره ببیند امکان سلطه بر قدرتهای روحی مطرح است و می تواند از قدرتهایش بهره کافی ببرد .... اگر آبش تیره و گنده و ناخوش بود ، دلیل که انجام وی غم و بیماری است . ..... لباسهایی به رنگ آبی میخرید : انرژی شما خارق العاده است . ... لیکن گزند نمی کرد ، دلیل بود که در میان اهل آن موضوع ، گفتگوی و خصومت افتد به زبان . اگر ...
مزاج شناسی
mazaj.blogfa.com/
اگر رنگ مدفوع یا ادرار تیره تر از معمول یا بدبوتر از معمول باشد، دلالت بر گرمی مزاج .... ج - علایم بیماری در اثر غلبه دم: مزه دهان شیرین می شود و سرخی رنگ بدن و زبان، ...
روش های ساده برای تشخیص هندوانه و طالبی رسیده · -آکا
rayafun.ir/15-8/
۱ ساعت پیش - چون اگر نرم باشد از درون خراب شده است. ... کدو حلوایی : در خرید کدو حلوایی دقت کنید که اولا رنگ آن تیره باشد. ... اگر رنگ زبان تان تیره بود…
۴ اشکالی که نباید عید ۹۴ در خانه تان باشد!
asrebanovan.ir/news_print.php?id=1040
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اگر این چهار مشکل اساسی در خانه شما هم هست، شب عید امسال آن را حل کنید. ... یک خانه کوچک اما با رنگ هایی روشن پا می گذارید، اولین چیزی که به زبان تان می ... اگر خانه آفتاب گیر نیست نباید از رنگ های تیره چه در دیوار ها و چه در مبلمان ...
سفر به کشورهای مختلف برای تعرض به 200 کودک/تدریس ...
nazaninha.ir/news/293874
علاوه بر تدریس زبان او به عنوان عکاس 9 سال در کوئالالامپور بود و به نیت شیطانی خود می‌رسید. سفر به کشورهای ... اگر رنگ زبان تان تیره بود... شام اعیانی برای ...
ترميم هاي همرنگ دندان
www.boali.com/dentist/ppl02b_6.htm
معذالك بسياري از مردم دندانهاي تيره تري دارند كه با رنگ پوستشان متناسب نمي باشد و ممكن ... اگر قرار است ترميمي زيبايي و يا روكش چيني و همرنگ با دندان صورت گيرد، اين درمانها در .... اين زخم ها كمتر به كام، حلق، لثه چسبيده و روي زبان را مبتلا مي سازند. .... اگر بوي دهان مربوط به بيماري لثه باشد، دندانپزشك تان ممكن است شما را نزديك ...
۴ اشکالی که نباید عید ۹۴ در خانه تان باشد! - نسخه قابل چاپ - ...
www.pnuforums.ir/printthread.php?tid=53546
۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 1 پست - ‏1 نویسنده
هرگز از رنگ های تیره استفاده نکنید. توجه کرده اید زمانی که به یک خانه کوچک اما با رنگ هایی روشن پا می گذارید، اولین چیزی که به زبان تان می آید ...
با این غذاها آکنه را از بین ببرید
2sti.ir/news/111870
آنتی اکسیدان ها – که در میوه هایی با رنگ درخشان پیدا می شوند – رادیکال های آزاد را ... پف زیر چشم تان را با روش های خانگی از بین ببرید! ... اگر رنگ زبان تان تیره بود.
انتخاب رنگ هایلایت مو از رنگ چشم – 1ara.ir
1ara.ir/16175-2/
۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - البته اگر موهای خیلی تیره دارید بهتر است های لایت آن ها را به یک آرایشگر ... اگر رنگ پوست تان گرم است و می خواهید حالتی طبیعی داشته باشید باید به ... دودی و خنثی وجود دارد و به زبان تخصصی باید رنگ مو به اصطلاح A یا N باشد.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 252
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,774
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,221
  • بازدید ماه : 13,221
  • بازدید سال : 390,832
  • بازدید کلی : 4,170,610