loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 291 جمعه 21 خرداد 1395 نظرات (0)

 

مشکلات ،عوارض و آسیب های خودارضایی پسرها

مشکلات ،عوارض و آسیب های خودارضایی پسرها

مشکلات ،عوارض و آسیب های خودارضایی پسرها

 

عوارض روحی خودارضایی در پسران

پسرانی که زود تحریک می‌شوند و برای ارضای خود به سوی انجام خودارضایی می‌روند باید بدانند که خود ارضایی تحریک پذیری را به میزان زیادی افزایش می دهد از این رو تنها با این کار عطش خود را زیادتر می کنید. پسرانی که به خود ارضایی اعتیاد دارند مطمئناً در زندگی زناشویی خود و در رابطه جنسی با شریک خود دچار مشکل جدی خواهند شد.

 

این افراد از رابطه جنسی حقیقی به ارگاسم نخواهد رسید و نخواهند توانست خود و شریک جنسی خود را ارضاء کند و از لذت کافی بهره مند شوند. این گونه پسران معمولاً انسانهای سردی خواهند شد. از تاثیرات روحی اعتیاد به خودارضایی در پسران می‌توان بی حوصلگی، عدم تمرکز، لاغری، ناتوانی جسمی و سردردهای میگرنی را نام برد. اعتیاد به خودارضایی آسیب های زیادی از نظر جسمی و جنسی به فرد وارد می‌سازد.

 

مضرات خود ارضایی پسران

یکی از عوارض خود ارضایی پسران این است که پس از مدتی دچار بی اختیاری در ادرار و انزال می شوند. از عوارض خود ارضایی پسران می توان به بی حوصلگی، عدم تمرکز، ناتوانی جسمی و سردردهای میگرنی اشاره کرد. یکی از اثرات روحی خود ارضایی در پسران مبتلا شدن آنها به اضطراب شدید است.

 

خود ارضایی چیست؟

انجام عمل خود ارضایی در هر شرایط امکان‌پذیر است که با انجام اعمالی خاص باعث ارضاء شدن فرد می شود، هم در رابطه جنسی و هم در خود ارضایی عمل ارگاسم صورت می گیرد ولی در خود ارضایی اندام خود را وادار می‌سازیم تا طی یک رابطه مجازی به ارگاسم برسد اما در یک رابطه جنسی تمامی اندام‌های بدن با یکدیگر همکاری دارند و نیازی نیست که در ذهن خود محیطی را بازسازی کنید در نتیجه ذهن در آرامش بیشتری قرار می گیرد از این رو تأثیر روحی و روانی بسیار مفیدی به همراه دارد.

 

عوارض جسمی خود ارضایی پسران

مشکلات ،عوارض و آسیب های خودارضایی پسرها

 یکی از اثرات روحی خود ارضایی در پسران مبتلا شدن آنها به اضطراب شدید است

 

 خودارضایی یک نوع مرگ تدریجی است که عوارض خیلی بد و گاهی جبران ناپذیر چه برای پسرها و چه دخترها دارد، بعضی از عوارض خودارضایی در پسرها و دخترها مشترک است.

 

1- از دست دادن زیبایی تدریجی با خود ارضایی:

زیبایی همیشه چیزی بوده که همه  دنبال آن هستند، و مطمئنن هیچ کس نیست که دنبال زیبایی نباشد و زیبا بودن و جذاب بودن را دوست نداشته باشد، ولی خودارضایی در پسران و دختران عملی است که طی مدتی روی چهره و مخصوصا چشمها اثر می گذارد.

 

چشمهای کسی  که خودارضایی می کند دیگر هیچ براقی و جذابیتی ندارد! حالت افسرده و افتاده می گیرد. در فردی که خودارضایی می کنند، رنگ پوست به تدریج کدر می شود، جوش های زیادی روی بدن و از جمله صورت او می گیرد این عارضه خودارضایی مشترک بین پسران و دختران است.

 

2-خود ارضایی و ایجاد اندامی نا متناسب و بد:

این عارضه خود ارضایی هم یک امر مشترک بین پسران و دختران است، بعد از اعتیاد پیدا کردن به خودارضایی شخص گرفتار به خود ارضایی، کم کم یک اندام زشت و نامتناسب پیدا می کند، کوچک شدن نامتناسب رانها و باسن، لاغری نامتناسب، و … که می شود گفت بستگی به ژنتیک و تعداد دفعات خودارضایی دارد.

 

3-درد در کشاله ی ران با انجام خود ارضایی:

داشتن درد شدید در کشاله ی ران و تخمدانها یکی از عوارضی که بین دخترها و پسرها مشترک است و تا چند روز بعد از خودارضایی ادامه دارد.

 

4-خود ارضایی و ریزش موهای سر :

خودارضایی در دختران و پسران می تواند باعث ریزش موهای سر شود.

 

5- آسیب روحی و اجتماعی:

پسرانی که خودارضایی می کنند همیشه عذاب وجدان دارند از گناهی که کرده اند! این افراد بي اراده، تنبل، كمرو، تندخو، خودخواه، بدبين، عبوس و قدرت سازش با مردم را ندارند. 

 

6- رابطه زود انزالی با خود ارضایی در پسران:

پسرها و مردانی که خودارضایی می کنند در آینده وقتی می خواهند با همسرشان رابطه جنسی سالم داشته باشند دچار زود انزالی شدید می شوند که این خصلت بد برای تمامی مردهاست.

 

7-خود ارضایی پسران و زیاد شدن قوس كمر آنها:

پسرهایی که خودارضایی می کنند به شکل بد و ناهنجاری کمرشان گود می شود به شکلی که در آینده دچارکمر دردهای شدیدی می شوند.

 

8-تنگی نفس:

یکی دیگر از عوارض خود ارضایی در پسران مبتلا شدن به تنگی نفس است. این عارضه در پسرهایی صادق  است که به صورت خوابیده خودارضایی می کنند که حتی با مراجعه به پزشک هم این مشکل مشخص نمی شود.

 

9-رابطه خود ارضایی پسران با بی اختیاری ادرار:

پسرهایی که با حلقه کردن دستاشان به دور آلتشان و ایستاده خودارضایی می کنند دچار بی اختیاری در ادرار و انزال می شوند!

 

10-دفع بی اختیار منی به علت خود ارضایی:

از دیگر مضرات خود ارضایی پسران دفع بی اختیار منی است. پسرهایی که به عمل بد خود ارضایی اعتیاد دارند دچار دفع شدن بی اختیار منی در خواب یا بیداری از آلت تناسلی می شوند.

 

11-خود ارضایی در پسران و ضعف در قوای جسمانیشان:

ضعف و تحلیلِ قواىِ جسمانى‏ کاهش انرژى جسمانى بدن از مضرات مهم و جبران ‏ناپذیر خودارضایى پسران است. احساس خستگى عارضه طبیعى انزال است، اگر خودارضایى در شبانه روز به دفعات تکرار شود.این احساس خستگى در ساعات مختلف همراه انسان است.

 

در نتیجه به مرور زمان ضعف و بى حالى در فرد تثبیت شده و یک طبیعت ثانوى براى او ایجاد مى‏ کند. کاهش و تخلیه مکرر قواى جسمانى در پسرانی که خود ارضایی می کنند به ضعف عمومى و دائمى بدن و بالاخره به پیرى زودرس مى ‏انجامد. همچین باعث افت فشار شدید می شود.

 

12- ایجاد درد در استخوانها و کمر به علت خود ارضایی:

از مضرات خود ارضایی پسران ایجاد دردهای استخوانی و کمر درد در آنها است. هنگام ارگاسم در خودارضایی کلسیم خیلی زیادی از بدن خارج می شود به خاطر همین پسرانی که خودارضایی می کنند همیشه توی کمر استخونهاشان احساس ضعف و درد می کنند، پسرانی که اعتیاد شدید به خود ارضایی دارند ممکن است دچار فلج عمومی بدن شوند.

 

13-ضعف در چشمها و بینایی به علت خود ارضایی:

از عوارض خود ارضایی پسران می توان به ضعف بینایی اشاره کرد. ضعف بینایى خود ارضاى به تدریج در نور چشم و قدرت بینایى اثر مى ‏گذارد و آن را کاهش مى ‏دهد. درجات و شدت ضعف چشم بستگى به درجات و شدت خودارضایى پسران دارد و این به حدى است که گاه به نابینایى منجر مى‏ شود.

 

14-مریض شدن پی در پی:

از دیگر مضرات خود ارضایی پسران که می توان نام برد کاهش توان جسمی و زود بیمار شدن است. شخص خودارضا بدن خیلی ضعیفی دارد و آمادگی هر نوع بیماری را دارد. بدن این گونه افراد نمى ‏تواند در مقابل میکروبها و ویروسها از خود دفاع کند.

 

15-اضطراب و دلهره ی شدید با خود ارضایی:

یکی از اثرات روحی خود ارضایی در پسران مبتلا شدن آنها به اضطراب شدید است. اضطراب دلهره و دلواپسى از ویژگیهایى است که دائماً پسران خودارضا را رها نمى‏ کند، این افراد مرتب با خود درگیر هستند و نمى‏ توانند با خود کنار بیایند.

 

در افرادی که خود ارضایی می کنند معمولا افکار آشفته، وسواس فکرى، بى ثباتى، درهم ریختگى فکرى دامن گیر آنهاست: «نکند کسى بفهمد»، «کى و چگونه این کار را تکرار کنم»، «کى مى ‏شود نجات پیدا کنم» و..

 

پسرانی که خود ارضایی دارند لحظه اى آرام و قرار ندارد، سرزنش و تحقیر خود به علت ارتکاب گناه، شخصیت آنها را در هم مى ‏کوبد. گاهى تأخیر در ترک و این که بعد از ترک چه مى‏ شود، امان آنها را مى‏ گیرد.

 

16-خود ارضایی پسران و کم شدن حافظه آنها:

از پى آمدهاى خودارضایى پسران ضعف حافظه، حواس پرتى و ناتوانى در تمرکز فکرى‏ است. همچنین ضعف و تحلیل قواى جسمانى نیز از عوارض خود ارضایی در پسران  است و این به نوبه خود ناشى از اختلال در عملکرد سیستم مغز و اعصاب است.

 

اختلال در این سیستم موجب مى ‏شود که بخش حافظه کارایى لازم را نداشته باشد. علاوه بر این، شخصِ مبتلا به خودارضایى به خاطر تمرکز در این عمل و توجه نسبتاً مداوم به موضوعات جنسى، حواس پرت و ناتوان در تمرکز فکرى است که این خود عامل دیگرى براى کاهش مستمر حافظه است.

 

17-ضعیف شدن اعصاب به علت خود ارضایی:

پرخاش‏گرى و بداخلاقی از دیگر عوارض خود ارضایی پسران است.‏ شخصِ خودارضا نسبت به کوچک‏ترین محرک محیطى حساس است، حوصله گفت و گو با دیگران را ندارد، زود رنج است و سریعاً از کوره در مى ‏رود، به نور زیاد، صدا، رفت و آمد و… حساسیت فوق‏ العاده دارد. افرادی که خود ارضایی می کنند اعصاب ضیفی دارند، سریع اعصبانی می شوند سر همه داد می کشند!

 

آسیب مراکز عصبى و غدد در مغز در اثر خودارضایى و تحریک زیاد، هیپوتالاموس آسیب مى‏بیند. مغز و مراکز حساس دیگر مکرراً دچار کاهش نسبى جریان خود مى‏ شوند و از این طریق آسیب ‏هاى جبران‏ ناپذیر  بر آنها وارد مى ‏شود. تخلیه ‏هاى مکرر عصبى، موجب ضعف اعصاب مى‏ شود.

 

خودارضایى ‏هاى مکرر، مرکز عصبى را دچار حساسیت و ضعف و خستگى و اختلال مى ‏سازد. به گفته یکى از دانشمندان، خود ارضایى موجب ضعف قواى شهوانى و بى رمق و بى جان شدن آنها مى ‏شود. به طور کلى اختلال قواى بینایى، شنوایى مثل صداى زنگ در گوش و وز وز کردن و… از ضعف و اختلال اعصاب است.

 

راه‏های درمان‏ برای اعتیاد به خود ارضایی بیمار گونه:

نخستین گام برای درمان خود ارضایی بیمار گونه، اعتقاد و ایمان به درمان‏ پذیری آن و دوری از یأس و ناامیدی است. اما رسیدن به نتیجه و ایجاد هرگونه تغییر و دگرگونی نیازمند گذشت زمان، انتخاب راه صحیح و به کارگیری دقیق دستورها است.

 

راههای درمان موقت خودارضایی در پسران:

مشکلات ،عوارض و آسیب های خودارضایی پسرها

یکی از راههای ترک خودارضایی پسران پرهیز از مشاهده عکس ها و فیلم های محرک است

 

* یکی از راههای ترک خود ارضایی در پسران انجام ورزش است. در واقع با انجام دادن ورزش های بسیار بسیار سنگین تا سر حد خستگی می توان خود ارضایی را به طور موقت درمان کرد.

 

* درمان خود ارضایی با روزه گرفتن و عدم اسفاده از غذاهای محرک مانند شکلات و موز و عسل …

 

* از جمله راههای پیشگیری از خود ارضایی در پسران که می توان ذکر کرد این است که باید از مشاهده فیلمها و عکسهای محرک پرهیز کنند.

 

* پسران باید از خواندن داستانهای محرک پرهیز کنند تا برای خود ارضایی تحریک نشوند.

 

* برای جلوگیری از خود ارضایی از تنهایی و تنها ماندن در یک اتاق پرهیز کنید.

 

* برای کاهش خود ارضایی یک رابطه عاطفی با جنس مخالف را ایجاد کنید.

 

* وقت خود را با کارهای مختلف پر کنید تا جایی که وقت بیکاری برای خیالپردازی شما نماند.

 

* برای جلوگیری از خود ارضایی با دوستانی که فکر و ذکرشان مربوط به مسائل جنسی می باشد معاشرت نکنید.

 

* پسران باید برای کاهش عمل خود ارضایی از نگاه کردن بر روی اندامهای بانوان پرهیز کرده و یا از صحبت کردن شهوت آمیز با جنس مخالف بپرهیزند.

 

راه های درمان دائم خود ارضایی پسران:

تنها راه دائم برای ترک استمنا یا خود ارضایی پسران ازدواج از نوع دایم یا موقت می باشد به طوری که فرد روابط زناشویی منظم داشته باشد. پسران بعد از ازدواج و داشتن رابطه جنسی به راحتی می توانند خود را متقاعد کنند که به سمت خودارضایی نروند.

 

 

 


Google
تقریباً ۳۹۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۴ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
عوارض باورنکردنی خود ارضایی - نمناک
namnak.com/8784-عوارض-خودارضایی.html
عوارض خودارضایی و مشکلات خودارضایی و خودارضایی دختران و پسران و ... خود ارضایی مرد و زن ندارد و دختران و پسران هم خود را با این رفتار اشتباه در معرض از دست دادن ... 6- از دیدن صحنه های تحریک آمیز و از خواندن و شنیدن این گونه مطالب شدیداً بپرهیزید. .... آن باشگاه بدنسازی هم میرفتم متاسفانه به کمر آسیب جدی وارد شده وباعث شده دچار ...
مشکلات ،عوارض و آسیب های خودارضایی پسرها - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مشکلات-عوارض-آسیب-های-خودارضایی-پسرها.html
مشکلات ،عوارض و آسیب های خودارضایی پسرها ،عوارض روحی خودارضایی در پسرانپسرانی که زود تحریک می‌شوند و برای ارضای خود به سوی انجام خودارضایی می ...
تفاوت خودارضایی و رابطه جنسی + عوارض خود ارضایی
www.amazing.ir/1394/01/26/عوارض-خود-ارضایی/
خود ارضایی (استمناء برای مردان و استشهاء برای زنان) یکی از روش‌های انحرافی ارضای ... یعنی زنانی که مبتلا به خود ارضایی می شوند پس از ازدواج دچار مشکل می شوند و نمی .... برخی از آسیبهای روانی و شخصیتی استمناء عبارتند از: احساس محرومیت جسمی و ...
عوارض خود ارضایی دختران - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/danestani/effects1-khvdarzay.html
معصومه حیدری گفت:«خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی دستگاه تناسلی ... مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد. ... این درمانگر اختلالات جنسی بانوان افزود:«یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به ...
عوارض خطرناک استمناء و خودارضایی در پسران - ناز وب
www.nazweb.ir/news_detail_4358.html
بی خوابی یا بدخوابی و مشکلات مشابه (Insomnia/Sleep problem). ... در خودارضایی بسیار زیاد و بیمار گونه، به علت انقباض های مکرر عضلات بدن، ذخایر گلیکوژن عضلات به سرعت تمام می شود و خستگی و کوفتگی همیشه از ... ۳- آسیب های روحی و روانی‏
عوارض استمناء ؛ خود اضایی یا جلق - يا ستار العيوب
yasattar.persianblog.ir/post/3/
آسیب های ناشی از خودارضایی به گونه های مختلفی تقسیم پذیر است که به اختصار به برخی از آنها ... بیخوابی یا بدخوابی و مشکلات مشابه (Insomnia/Sleep problem).
طعم تـ لـخ خـو د اِرضآیــی - --عوارض خودارضایی در پسرها
beeep.blogfa.com/category/7
طعم تـ لـخ خـو د اِرضآیــی - ✓--عوارض خودارضایی در پسرها - مشکلات هم سن و سالام! ... مرتبط بودن خودارضایی با اختلالات و افزایش سطح آنتی ژن های پروستات ... ۷-آسیب روحی و اجتماعی:فردی که خودارضایی میکنه همش عذاب وجدان داره از گناهی که کرده!افراد ج* ...
بر طرف کردن آثار خود ارضایی | پرسمان دانشجويي - تربیتی ...
www.moshavereh.porsemani.ir/content/بر-طرف-کردن-آثار-خود-ارضایی
بنابر این در ادامه به نکاتی در باره جبران عوارض خود ارضایی می پردازیم، که ... و استرس وسيله اي براي افزايش مشكلات شما خواهد بود و بهبود عوارض را به تاخير خواهد انداخت. ... با سلام من یه پسر 14 سال ام قبل از این عمل زشت خیلی خوشتیپ و خوش هیکل بودم .... همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خود ارضايي و آسيب ها و راه هاي درمان آن، ...
جبران عوارض خودارضايي | پرسمان دانشجویی اخلاق
akhlagh.porsemani.ir/node/1082
اگر با جديت و به تدريج از آن مشکل رهايي پيدا کنيد مطمئن باشيد عوارض آن نيز ... سلام من یه پسر 13 ساله ام که حدود 3 ساله این عادت بد رو دارم. ... همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خود ارضايي و آسيب ها و راه هاي درمان آن، به لینک زیر مراجعه نمایید :
عوارض خود ارضایی دختران چیست - آکا - آکاایران
www.akairan.com/marriage/zanashooi/2013613122823.html
خود ارضایی دختر کلیپ,خود ارضایی دختر ایرانی,خود ارضایی زنان,خود ارضایی زنان فیلم ... مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد. ... و در به ارگاسم رسیدن دچار مشکل می شود چرا که با خودارضایی شرطی شده است تا در ...
آسیب شناسی خود ارضایی و استمناء
aseib.blogfa.com/
ولی مثل اینکه این مشکل همچنان روح و روان من رو میخواد آزار بده. ... خود ارضایی حتی اگه برای ماهی یکبار هم باشه اسیب ها و عوارض خودش رو داره ؛چون از راه .... در طول 7 سـال ابتـدایی زنـدگی، نیروی جنسی در یک پسر بچه در تمام قسمت های بدن او توزیع می شود.
.:: دست نوشته های محمّد رسولی ::. - عوارض استمنا (خود ارضایی) ...
mohammad-rasouli.blogfa.com/post/22
عوارض استمنا (خود ارضایی) در پسران - (گذشته هایت را به دوش نکش , کمرت خم میشود , زیرپایت بگذار تا قدت بلند شود) - . ... ی) بی‌خوابی، بدخوابی و مشکلات مشابه آن‌ها ... 4- آسیب و سکته‌ی مغزی: به دلیل هجوم خون به آلت تناسلی در آقایان و دستگاه ...
عوارض و آسيب هاي خود ارضايي پسران
gorbemalooos.rozblog.com/post/1453
۲ روز پیش - عوارض خودارضایی و مشکلات خودارضایی و خودارضایی دختران و پسران و . ... راهکارهای درمان در زنان و مردان - آسیب های خودارضایی و راهکارهای درمان.
بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی - مردمان
www.mardoman.net/health/بررسی-خودارضایی-از-نقطه-نظر-علمی
آنها بر این باورند که اهمیت خود ارضایی به ویژه در زمان بلوغ که خصوصیات های زنانه و ... کننده ی باسن (Sphincters) خود آسیب وارد کرده و سبب بروز بواسیر و سایر عفونت های ... در حین خود ارضایی فرد اگر مرد بـاشــد، یک زن را در ذهن خود مجسم می کند و اگر زن بـاشد .... اگر در مورد مشکلات خود اطلاعات غلط بدهد نیز مرتکب جرم دیگری شده است.
مهمترین عوارض خود ارضایی (استشها) در دختران - پرسشگران
www.porseshgaran.org/main/bolughejavanan/108-1390-09-20-16-18-05.html
۲۰ آذر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - این درمانگر اختلالات جنسی بانوان افزود:«یکی از مهمترین مشکلاتی که این ... همکار علمی کلینیک سلامت خانواده افزود:«از جمله راه های پیشنهادی به ... اولا: بر فرض که علم پزشکی هنوز برای خود ارضایی عوارضی پیدا نکرده باشد اما این دلیل بر این نیست که هیچ عارضه ای ندارد! ..... فقط میخوام بدونم به پردم اسیب رسیده ؟؟؟ .
آیا عوارض جلق زدن بعد از ترک از بین میرود؟ :: عوارض استمنا و ...
istemna.blog.ir/.../آیا%20عوارض%20جلق%20زدن%20بعد%20از%20ترک%20از%20ب...
از مهمترین عوارض جسمانی ناشی از خودارضایی در دختران می توان به آسیب رسیدن به پرده ... ۵) اگر با انجام راه های گفته شده در ترک استمناء موفق به ترک آن نشدیم، چه کنیم؟ ... البته گمان نکنید با این کارها استمناء دیگر ضرر ندارد؛ این عمل هم تمام مشکلات ...
خود ارضایی (استمناء) ، راه درمان و عوارض آن
www.tanzimekhanevadeh.com/medicine-and-health/56-1389-02-19-09-22-12
عوارض خود ارضائی. ... خود ارضایی (استمناء) ، راه درمان و عوارض آن ... یکی از بارز ترین مشکلات جوانان به خصوص در ایران به علنت نیاز میل جنسی و ... این عارضه هم در مردان و هم در زنان مشترک میباشد زمانی که شما شخصی را در ذهن خود ... کم حوصلگی ،احتمال آسیب به بکارت در شرایطی خاص ، درد در ناحیه زیر دل بالای ... نگرانی های دختران مجرد ...
عوارض و عواقب خود ارضایی در دختران - سماتک
www.samatak.com/marital/gender1/the-consequences-of-female-arzayy.html
تازه های زناشویی و خانواده ... خود ارضایی پسران عوارض و آسیب های آن .... این درمانگر اختلالات جنسی بانوان افزود:«یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به آن دچار می ...
دانستنیهایه پسرانه
pesaranvadanestaniha.blogfa.com/
بدون آنکه بدونیم چه مشکلات و عوارضی را بر دیگر قسمتها میگذارد که در برخی موارد ... ازدواج كردن و لذت نبردن از زندگي مشترك از آسيب هاي اجتماعي خود ارضايي هستند. ۸.
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه ...
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
اين آقا پس از اين خواب از كرده هاي خود توبه كرد و به پاس حرمت آقايش ديگر خود را آلوده به اين ... پرسمان : به طور خلاصه بايد گفت: آمادگي روحي و جسمي زن و مرد كه قبل از عمل .... اتفاق نمي افتد و اگر آسيب هاي جزيي وارد شده باشد به تدريج با ترك خودارضايي ... اگر با جديت و به تدريج از آن مشكل رهايي پيدا كنيد مطمئن باشيد عوارض آن نيز به ...
درمان و عوارض استمنا یا خود ارضایی
www.drmohamadzadeh.com/index.php/.../158-عوارض-استمنا-یا-خود-ارضایی.html
آسیب های ناشی از خود ارضایی به گو نه های مختلفی تقسیم پذیر است که به ... -1 مرحله مشکل ساز (problematic)در افرادی که مدتی است گرفتار خود ارضایی شده اند ، زودرس .... های کمرم شله ، سفت نیست کمرم دست می زنی صافه مثل بقیه پسرها و مردها نیست، ...
(( کلینیک ترک خود ارضائی ))
tarkekhoderzaei.blogfa.com/
در صورت وجود این مشکلات لازم است که فرد به پزشک مراجعه کند. ... در زنان مایعی به نام مایع منی وجود ندارد، ولی موقع تحریک جنسی مایع بی رنگ لزجی ترشح می ... پاسخ: خوشبختانه بسیاری از عوارض خودارضایی با ترک آن بلافاصله از بین می روند، کافی است دو ...... اعتیاد به خودارضایی آسیبهای زیادی از نظری جنسی به فرد وارد می سازد .
عوارض خود ارضایی و آسیب پذیر در زنان و مردان جدید ۲۰۱۵ - ...
a.freedownloadnewmovie.com/2015/.../عوارض-خود-ارضایی-و-آسیب-پذیر-در-زنان-و-م...
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عوارض خود ارضایی و آسیب پذیر در زنان و مردان جدید 2015 چند روش موثر برای ... این عوارض جدی را دارد + عکس خاله زنک مضرات خود ارضایی و راه های ترک دائم ... و پسران زنان و مردان دانلود آهنگ شاد مشکل خود ارضایی دختران و عوارض پس از ...
ترک استمنا(خودارضایی) - عوارض استمنا در مردان و استشها در ...
t-estemna.blogfa.com/post/5
ترک استمنا(خودارضایی) - عوارض استمنا در مردان و استشها در زنان چیست؟ ... ضعف جنسي و انزال زودرس از ديگر عوارض است و بعد از ازدواج فرد را دچار مشكل ارتباطي ... تحليل رفتن قواي جسماني، آسيب پذيري در برابر بيماري ها، بيماري هاي مقاربتي، عقيم ...
کانون ترک خود ارضایی
not-jalgh.blogfa.com/
+ نوشته شده در دوشنبه دوازدهم مهر ۱۳۸۹ساعت 15:12 توسط چه دختر چه پسر... | نظر بدهید .... مطمئن باشيد با ترك كامل آن عوارض و آسيب هاي آن جبران خواهد شد. از امروز با این ... متأسفانه مشکل شما يکي از مشکلات رايج ميان دختران مي‌باشد . جنگ فرسايشي و ...
دخترانه...
www.girls-khoderzaeee.blogfa.com/
در خودارضایی مفرط ممکن است مشکل بینایی هم بوجود بیاید. .... مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد. .... وی افزود: بیهوشی عمومی زنان در سزارین می تواند موجب دیر گریه كردن نوزاد شود كه عوارضی برای او در پی دارد.
می خواهم زنده بمانم ! - مضرات و عواقب خودارضایی را جدی بگیرید !!
khoderzayi.blogfa.com/post-3.aspx
آسيب هاي ناشي از خودارضايي به گونه هاي مختلفي تقسيم پذير است كه به اختصار به برخي از آنها اشاره مي شود: ... در افرادي كه مدتي است گرفتار خودارضايي شده اند، زودرس ترين عوارض ناشي از خودارضايي عبارت است از: ... بي خوابي يا بدخوابي و مشكلات مشابه .... حرفایی که هیچ گوشی برای شنیدنش وجودنداره · خیال عشـــــــــق · " پسر آزاد "
عوارض ناشی از خودارضایی
lezat-nabody.mihanblog.com/
۹ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اعتیاد به خودارضایی آسیبهای زیادی از نظری جنسی به فرد وارد می سازد در خانمها می تواند باعث شود تا ... آیا خود ارضایی در مورد دختران و زنان گناه است؟ ... برای خواندن مطالب عوارض خود ارضایی در دختر ها به ادامه مطلب بروید. .... خورد زیاد برخی غذاها در سنین نوجوانی، شهوت را تحریك كرده، مشكل ساز میشود، نوجوانی كه به دنبال ...
خود ارضایی چگونه است؟ و عوارض آن چیست؟ - سایت آموزشی سرنا
www.serna.ir/post/116
۵-ریزش موهای سر: خودارضایی در دخترها و پسرها میتونه باعث ریزش موهای سر بشه اگه ... ۱۲-آسیبهای جنسی و احتمال نازایی: آسیب دستگاه تناسلى و ناتوانى هاى جنسى و .... این درمانگر اختلالات جنسی بانوان افزود:«یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به آن ...
خود ارضایی پیشگیری و درمان | حوزه مشاوره فرهنگی
www.zolal.ir/site/node/650
منظور ما از رابطه در اين جا، هر نوع ارتباطي بين دختر و پسر نامحرم است كه به ... حال اگر فرض كنيم نوجواني زودتر از معمول به بلوغ برسد(بلوغ زودرس) اين مشكل در مورد او بيشتر مي‌شود. ... در اين قسمت آسيب‌ها و عوارض خودارضايي در چهار جنبه بررسي شده است: .... در نامه‌هاي بررسي شده موارد زير به عنوان آسيب‌هاي ناشي از خودارضايي ذكر شده‌اند:
عوارض استمناء(خوارضایی) وراه ترک آن - گوناگون20
goonagoon20.blogfa.com/post/2
بيماری استمناء نسبت به سال های قبل افزایش قابل توجهی داشته و عوارض ناشی از آن در ... از ضررهای رایج خودارضایی این است که شخص به دلیل این که دائما با خیالات جنسی .... آسيب رسيدن به نخاع ۱۴) ضعف حافظه ۱۵) كوچكی بيضه ها معمولاً بيضه پسر ها به طور ... (ایت الله ناصر مکارم شیرازى، مشکلات جنسى جوانان، ص 169 ) اکنون که شما به ...
عوارض خود ارضایی در نوجوانان [آرشیو] - سایت علمی دانشجویان ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-128043.html
۲ تیر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - 61پست - ‏15 نویسنده
اعتیاد به خودارضایی آسیبهای زیادی از نظر جنسی به فرد وارد می سازد و در .... در این مقاله عواقب و مشکلات شدید خودارضایی در هر دو جنس دختر و پسر ...
عوارض خودارضایی در دختران و پسران - انجمنهای دان آلفا
forum.downallfa.com › انجمن › موضوعات عمومی › گفتگوی آزاد
۲۵ خرداد ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خود ارضایی دختران یک عضو هیئت علمی دانشکده پرستاری- مامایی ... که به صورت مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد. .... میزان ابتلا به مشکلات عصبی ویا پوستی وتهاجمی در زنان نسبت ...
آیا خود ارضایی دختران باعث نازایی میشود؟ - بلوغ ..قاعدگی ...
robabnaz8.persianblog.ir/tag/آیا_خود_ارضایی_دختران_باعث_نازایی_میشود؟
خیر (در صورت زیاده روی عمل خود ارضایی امکان ناباروری و نازایی ممکن است)، ... و خانمانسوز خود ارضایی دچار عوارض مختلفی از جمله آسیب دیدن پرده بکارت (آسیب ... ضعف جسمانی، مشکلات جنسی بعد ازدواج مانند ارضا نشدن هنگام مقاربت با همسر و ... بیمارستان های روانی مملو از زنان و مردانی هستند که مغزشان به دلیل خودارضایی بیمار گشته.
مشکل خود ارضایی دختران و عوارض پس از خود ارضایی - تاپ ناز
www.topnaz.com › سرگرمی › اختصاصی تاپ ناز
تاپ ناز > سرگرمی > اختصاصی تاپ ناز > مشکل خود ارضایی دختران و عوارض پس از خود ... مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.
باکس نیوز | باکس نیوز : عوارض و آسیب های خود ارضایی پسران
buxnews.ir/?p=590803
اعتیاد به خودارضایی در پسران آسیب های زیادی از نظر جنسی به فرد وارد می‌سازد ... از عوارض خود ارضایی پسران می توان به بی حوصلگی، عدم تمرکز، ناتوانی جسمی و سردردهای ... در زندگی زناشویی خود و در رابطه جنسی با شریک خود دچار مشکل جدی خواهند شد.
آسیب های خودارضایی و روش های ترک | بانوی پارسی
www.persianlady.ir/آسیب-های-خودارضایی-و-درمان-آن/
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ ه‍.ش. - آسیب های ناشی از خودارضایی به گونه های مختلفی تقسیم پذیر است که به اختصار به ... نحوه پیدایش عوارض در دانش پزشکی، روند پیدایش علایم یک بیماری و چگونگی .... بنده الان مشکل خود ارضایی ندارم 4 سال است که این گناه ترک شده است . ..... در پاسخ مرد جوان شما باید از روی چیزی عمل کنید که دیده باشی خونده باشی
خودارضایی در دختران و احتمال آسیب پرده بکارت - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › بارداری تا بلوغ
ورزش های سنگین از جمله ژیمناستیک; انجام نزدیکی و فعالیت جنسی با مرد ... و مضر و پر خطر خودارضایی; برخی نیز بطور مادر زادی با مشکل آسیب یا حتی نبود پرده ...
خودارضایی از نظر متخصصین اروپایی و سایتهای معتبر ...
fa.parsiteb.com › دسته بندی مقالات › بارداری تا بلوغ
اگرچه آسیب های روحی استمناء در زنان شدیدتر از مردان است . ... در این مقاله عواقب و مشکلات شدید خودارضایی در هر دو جنس دختر و پسر مورد ... در نیمه اول قرن بیستم توجه برخی دانشمندان و محققین به خودارضایی معطوف شد و به عوارض و معایب این رفتار ...
عوارض خطرناک خود ارضایی در پسران و دختران و راه های ترک آن - ...
www.wikinaz.ir/post/16492/خود-ارضایی.html
مضرات خود ارضایی در دختران و زنان خودارضایی و راه های ترک آن عوارض شدید خود ... ممکن است به پرده ی بکارت آسیب برساند و در آینده و برای ازدواج دچار مشکل شوند.
جواب سؤالات شما در مورد خود ارضایی پسران(استمناء) - علمی، ...
r-dehghani.blogfa.com/post-25.aspx
از مهمترین عوارض جسمانی ناشی از خودارضایی در دختران می توان به آسیب رسیدن به پرده ... های طبیعی خود از روش طبیعی و خط اعتدال آن تجاوز کنیم می تواند مشکل آفرین ...
عوارض خود ارضایی دختران - پارسینه
www.parsine.com/fa/pages/?cid=50338
۲۵ مهر ۱۳۹۰ ه‍.ش. - الانم اردواج کنم دیگه آسیبهای 20 ساله منو جبران نمیکنه. .... کم خونى؛ کم اشتهایى و مشکلات گوارشى؛ کم خوابى و اختلال در خواب؛ تنگى نفس؛ سر درد و ...
پرسش: عوارض استمنا و راه های درمان آن چیست؟ - پاسخگو سوالات
omidjafarpoor.persianblog.ir/post/4/
مطمئن باشید این مشکل قابل حل و درمان است؛ ولی مشروط به تصمیم گیری قاطع و پشتکار ... «نامه ای از یک پسر 18 ساله» ... همگی از آسیب های جسمی خودارضایی هستند. ب.
عوارض خود ارضایی (استمنا در مردان و استشها در زنان) چیست ...
www.iran-forum.ir › ... › پزشكي و بهداشتي › مسائل و مشکلات جنسی مشترک
عوارض خود ارضایی (استمنا در مردان و استشها در زنان) چیست؟ ... آسیب های ناشی از خودارضایی به گونه های مختلفی تقسیم پذیر است که به اختصار به برخی از آنها اشاره میشود: یک. ... بیخوابی یا بدخوابی و مشکلات مشابه (Insomnia/Sleep problem).
بررسی خودارضایی - سوال و جواب
mojahed9053.blogfa.com/cat-9.aspx
۱۱ شهریور ۱۳۹۰ ه‍.ش. - ترميم آسيب‌هاي وارد شده در اثر خودارضايي به مدت زمان ابتلاي فرد و تعداد دفعاتي كه ... حضرت يوسف با آن همه قداست و پاكي‌اش هنگامي كه با وسوسه شيطاني زنان مصري ... خود ارضایی برای دختران (استشها) نیز بسیار مضر است و اکثر عوارض روحی روانی .... به احتمال زياد با يك دارو درماني ساده مشكل شما به طور كامل حل خواهد شد.
چهل روش موثر برای ترک خود ارضایی - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده
۱۰ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خودارضایی در دختران عوارض بسیاری را در پی خواهد داشت و در صورتی که ... دیگر تحریک نمی شود و در به ارگاسم رسیدن دچار مشکل می شود چرا که با خودارضایی شرطی ... برای تقویت اراده، راه های زیادی پیشنهاد شده كه از جمله آنها تلقین به خود است. ..... میکنید واقعا خوشحالم چون مرد هستید و حاضرین خودتونو ضعیف بکنین ...
عوارض خودارضایی و درمان آن در دختران و پسران | عکس های جدید 95
newphotos95.ir/2016/03/29/عوارض-خودارضایی-و-درمان-آن-در-دختران-و-پ/
۱۰ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آسیب های خودارضایی در دختران و پسران و راهکارهای درمان در زنان و مردان. ... طعم تـ لـخ خـو د اِرضآیــی – ✓–عوارض خودارضایی در پسرها – مشکلات هم سن و ...
عوارض خود ارضایی دختران « اخبار پزشکی - یک دوست دات کام
www.1doost.com/Post-8595.htm
۳۰ تیر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - معصومه حیدری گفت: «خودارضایی در دختران با تحریک قسمت های خارجی ... این تصاویر به هیجان می رسد و در این صورت آسیبی به دستگاه تناسلی وی ... این درمانگر اختلالات جنسی بانوان افزود: «یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به ...
خود ارضايي زنان و دختران در ايران و عوارض وحشتناك خود ...
www.downloadnewmusic.ir/355-خود-ارضايي-زنان-و-دختران-در-ايران-و-عوارض-وحشت...
خود ارضایی دختران جدا از عوارض بدنی که برای دختران در پی دارد ، عوارض روحی و روانی بسیاری را ... یکی از مهمترین مشکلاتی که این زنان به آن دچار می شوند این است که دچار ... مداوم خودارضایی تکرار شود آسیب های جدی به دستگاه تناسلی دختران وارد سازد.
آسیب های خود ارضایی در پسران+آموزش ترک خود ارضایی - دلبرانه
delbaraneh.com/medical/خود-ارضایی-در-پسران/
اعتیاد به خودارضایی در پسران آسیب های زیادی از نظر جنسی به فرد وارد می‌سازد ... یکی از عوارض خود ارضایی پسران این است که پس از مدتی دچار بی اختیاری در ادرار و ..... خودارضایی، تکامل مغز استخوان و در نتیجه تولید سلول های خونی با مشکل مواجه شده و ...
جستجوهای مربوط به مشکلات ،عوارض و آسیب های خودارضایی پسرها

خود ارضايي پسران چگونه است

عوارض خود ارضايي در پسران

عوارض خود ارضايي در زنان متاهل

خود ارضايي از نظر اسلام

خود ارضايي چيست

خودارضايي با مالش كليتوريس

خودارضايي با انگشت

خود ارضايي دختر با لامپ
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 131
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 454
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 7,242
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,689
  • بازدید ماه : 16,689
  • بازدید سال : 394,300
  • بازدید کلی : 4,174,078