loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 419 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)
 

ورزش نکنید، ضرر دارد

 

وب‌سایت مجله علم ورزش: کمردرد مزمن، مچ پای پیچ خورده، شانه یخ زده یا کپسولیت شانه و آسیب‌های اینچنینی نمونه‌هایی از عوارض آزار دهنده ورزش و تمرین هستند؛ بله، ورزش می‌تواند برای سلامتی‌تان مخاطره آمیز هم باشد!بیشتر آسیب‌های ورزشی قابل پیشگیری هستند. با تمرین دادن بدن برای مقاوم و پرتوان بودن، نه تنها می‌توانید جلوی عوارض دویدن‌های طولانی و ددلیفت‌های سنگین را بگیرید، بلکه در برابر رویدادهای ناگوار روزمره نیز ایمن می‌شوید.
\"با

تمرین های پیشگیری از آسیب به نام ” توانبخشی پیش از ورزش” شناخته می‌شوند که در برابر ” توانبخشی یا بازسازی پس از آسیب” قرار می گیرد. این تمرین‌ها بدن و مغز شما را در معرض وضعیت‌های جدید قرار می‌دهند. پژوهشی که در سال ۲۰۰۵ انجام شد نشان داد تمرین‌های پیشگیرانه می‌توانند به میزان ۸۸ درصد از آسیب‌های رباط صلیبی زانو در زنان فوتبالیست را بکاهند. این تمرین‌ها همچنین از عدم تعادل عضلانی جلوگیری کرده و وضعیت بدنی را بهتر می‌کند.احساس گرم شدن بدن و عرق ریختن و سوزش و درد عضلات حین تمرین، حس خیلی خوبی است. اما تمرین‌های پیشگیرانه اهداف بلند مدت دارند: ممکن است ۱۰ یا ۲۰ سال بعد نتیجه اش را ببینید، وقتی که سایر همترازهای شما آسیب دیدگی و ضرب دیدگی دارند، شما همچنان قوی خواهید بود.

شش ستون قدرت

استحکام و تقویت بدن از صفر شروع می شود. در بیشتر افراد، شش قسمت کلیدی در بدن وجود دارد که منجر به حرکات ایمن‌تر و توان و استقامت بهتر می‌شود. اگر یکی از این نواحی ضعیف باشد، می‌تواند روی سایر قسمت‌ها اثر بگذارد. اما اگر روی همه این شش قسمت به خوبی کار شود، سایر قسمت‌های بدن هم تحت تاثیر قرار خواهند گرفت.شما می‌توانید هرکدام از این شش حرکت را در زمان‌های قبل یا بعد از تمرین همیشگی‌تان، بین ست‌های ورزشی حین تمرینات استقامتی یا هر زمان در طول روز( یک یا دو حرکتی را که برای بدن‌تان چالش برانگیز است انتخاب کنید و ۱۰ بار در روز و هر بار ۳۰ ثانیه انجام دهید؛ حین استراحت‌هایی که موقع انجام کارتان دارید، و یا هنگام تماشای تلویزیون)

لگ دراپ و فشار دست‌ها به دیوار

هدف: استقامت استخوان کتف و استقامت نیم تنه

تکرار: ۸ تا ۱۵ بار

حرکت جایگزین: بارفیکس

وضعیت بدن

مقابل دیوار روی زمین دراز بکشید طوری که سرتان ۱۵ سانتیمتر با دیوار فاصله داشته باشد و بدن تان در وضعیت عمود بر دیوار قرار بگیرد. کف دست‌های تان را به دیوار فشار دهید، طوری که انگشت‌ها به سمت زمین و بازوها موازی با هم باشند. پایین کمرتان را به زمین فشار دهید.

\"با

این وضعیت را در بالا تنه تان حفظ کنید و زانوهای‌تان را بالا بیاورید تا با لگن تان زاویه ۹۰ درجه داشته باشد. با پایین کمرتان محکم به زمین فشار وارد کنید، به آرامی پاشنه‌ها را به سمت زمین پایین بیاورید و به حالت اول برگردید. برای تسهیل این حرکت، می‌توانید زانوها را کمتراز ۹۰ درجه خم کنید تا پاشنه‌های‌تان در فاصله کمتری از بدن تان به زمین بیایند.


پُل باسن با باند کشی

هدف: استقامت عضلات سرینی و لگن

تکرار: ۵ تا ۱۵ بار

حرکت جایگزین: اسکوات با هالتر از پشت

وضعیت بدن

یک باند کشی کوچک دور ران‌های تان قرار دهید، درست بالای زانوها. به پشت دراز بکشید، زانوها را خم کنید و کف پاهای تان را روی زمین بگذارید، نزدیک باسن تان. شکم تان را سفت و منقبض کنید، پایین کمرتان را به زمین فشار دهید، حالا پاهای‌تان را تا جایی از هم باز کنید که باند کشیده شود.

\"با

باند را در حالت کشیده نگه دارید، عضلات سرینی را فشرده کنید، پاشنه‌ها را به زمین فشار دهید و باسن را از زمین بلند کنید تا جایی که هم راستا با زانوها و شانه‌های تان شود. اگر در ناحیه پایین کمر احساس تنش و فشار کردید (برخلاف عضلات سرینی و همسترینگ که باید تحت فشار و تنش باشند)، باسن‌تان را زیاد بالا نیاورید. باسن را به زمین برگردانید و حرکت را تکرار کنید.


میز وارونه

هدف: استقامت کتف، نیم تنه، عضلات سرینی و لگن

تکرار: ۸ تا ۱۵ بار

حرکت جایگزین: پرس دمبل بالای سر

وضعیت بدن

روی زمین بنشینید، پاهای تان را خم کنید و کف پاها را روی زمین بگذارید و به عرض شانه‌ها از هم باز کنید. کف دست‌ها را پشت‌تان روی زمین بگذارید در حالی که انگشت‌ها به سمت عقب باشند. عضلات سرینی و باسن را فشرده کرده و پایین کمرتان را مسطح با زمین کنید.

\"با

با دست‌ها و کف پاها به زمین فشار وارد کنید، باسن‌تان را تا جایی بالا بیاورید که فرم بدن‌تان در خط مستقیمی با شانه‌ها و زانوها قرار بگیرد (یا تا جایی که می‌توانید باسن را در همین وضعیت بالا بیاورید). قفسه سینه‌تان را به سمت بالا فشار دهید. مکث کنید، عضلات سرینی، همسترینگ و بالا تنه را فشرده و منقبض کنید. به حالت اول برگردید، مکث کرده و تکرار کنید.


هیپ هایک (بالا انداختن باسن)

هدف: استقامت نیم تنه، باسن و کف پا

تکرار: ۵ تا ۱۵ بار

حرکت جایگزین: ددلیفت یا شنا روی زمین

وضعیت بدن

روی یک جعبه یا استپ که حدوداً ۱۵ سانتیمتر یا بیشتر ازتفاع دارد بایستید. به نحوی که روی لبه آن قرار بگیرید که پای چپ‌تان روی استپ و پای راست‌تان آویزان باشد. دست‌های تان را در بالای استخوان لگن قرار داده و کف پای چپ را به استپ فشار دهید، استخوان لگن‌تان تراز با زمین باشد.

\"با

صاف بایستید، اجازه دهید باسن راست‌تان تا جایی که می‌تواند و راحت و آزاد است به سمت پایین برود. حالا برعکس، با پای چپ تان فشار وارد کنید و باسن راست را تا جایی که امکان دارد بالا بکشید.


اسکوات چهار مرحله‌ای

هدف: استقامت کتف، استقامت وضعیت بدن و استقامت بالا تنه

تکرار: ۵ تا ۱۰ بار

حرکت جایگزین: هر تمرینی که به میان تنه مربوط است (مثل پلانک)

وضعیت بدن

بایستید و پاهای‌تان را کمی بیشتر از عرض شانه‌ها باز کنید، انگشت‌ها هم کمی به طرف بیرون باشند. بازوها را بالای سرتان ببرید.

\"با

به جلو خم شوید تا انگشتان دست‌های‌تان زمین را لمس کند. دست‌ها را روی زمین نگه دارید و پایین کمرتان قوس طبیعی‌اش را داشته باشد، باسن‌های تان را به پایین بیاندازید و تا جایی که می‌توانید به زمین نزدیک کنید. سر و سینه‌تان بالا باشد و مستقیم به جلو نگاه کنید. دست‌ها را بالای سرتان ببرید یا روی سینه ضربدری کنید. بالاتنه را راست نگه دارید، بازوها بالا و کشیده باشند و به جلو نگاه کنید، با فشار به پاشنه ها بلند شوید.


پلانک آرنج و کشش بازو

هدف: استقامت کتف، استقامت وضعیت بدن، استقامت بالاتنه، استقامت عضلات سرینی و استقامت لگن

تکرار: ۵ تا ۱۵ بار

حرکت جایگزین: لانگز پهلو

وضعیت بدن

در وضعیت پلانک قرار بگیرید، ساعدها و آرنج‌های تان روی زمین زیر شانه‌های تان باشد، و عضلات پهلو، شکم و سرینی را هم درگیر کنید. بدن تان باید از سر تا پاشنه در یک خط مستقیم باشد.

\"با

بدون افت بدن، تکان یا چرخش، بازوی چپ تان را از زمین بلند کرده و زیر بدن تان و تا جایی که می‌توانید پشت آرنج راست‌تان بکشید. به وضعیت پلانک برگشته و این حرکت را برای طرف مقابل تکرار کنید. برای سمت دیگر بدن هم این حرکت را انجام دهید.

Source link


Google
تقریباً ۵۴۴٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۵ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
ورزش نکنید، ضرر دارد! - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/sport/ورزش-نکنید-ضرر-دارد.html
۳ ساعت پیش - کمردرد مزمن، مچ پای پیچ خورده، شانه یخ زده یا کپسولیت شانه وَ آسیب هایِ اینچنینی نمونه هایی اَز عوارض آزار دهنده ورزش وَ تمرین هستند؛ بله، ورزش می ...
ورزش نکنید، ضرر دارد! - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/16884260
۳ ساعت پیش - وب سایت مجله علم ورزش: کمردرد مزمن، مچ پای پیچ خورده، شانه یخ زده یا کپسولیت شانه و آسیب های اینچنینی نمونه هایی از عوارض آزار دهنده ورزش و تمرین ...
ورزش نکنید، ضرر دارد! | خط برتر
www.khatebartar.com/news/632661/ورزش-نکنید،-ضرر-دارد
۳ ساعت پیش - ورزش نکنید، ضرر دارد! کمردرد مزمن، مچ پای پیچ خورده، شانه یخ زده یا کپسولیت شانه و آسیب‌های اینچنینی نمونه‌هایی از عوارض آزار دهنده ورزش و تمرین ...
ورزش نکنید، ضرر دارد! | رایافان
rayafun.ir/ورزش-نکنید،-ضرر-دارد/
۱ ساعت پیش - حالا برعکس، با پای چپ تان فشار وارد کنید و باسن راست را تا جایی که امکان دارد بالا بکشید.اسکوات چهار مرحله‌ایهدف: استقامت کتف، استقامت ...
دمادم | ورزش نکنید، ضرر دارد!
damadam.ir › اخبار › برترین‌ها › علمی و پزشکی
۳ ساعت پیش - کمردرد مزمن، مچ پای پیچ خورده، شانه یخ زده یا کپسولیت شانه و آسیب های اینچنینی نمونه هایی از عوارض آزار دهنده ورزش و تمرین هستند؛ بله، ورزش می ...
ورزش نکنيد، ضرر دارد - رز بلاگ - متفاوت ترين سرويس ...
pat-o-mat.rozblog.com/post/580
۲ ساعت پیش - ورزش نکنید، ضرر دارد! - Bartarinha.IR | برترین هاwww.bartarinha.ir/fa/news/335645/ورزش-نکنید-ضرر-دارد 37…,ورزش نکنيد، ضرر دارد,پت و مت.
هرگز در این زمان ورزش نکنید؟! - بیتوته
www.beytoote.com/sport/darman/never-sport-date.html
ساعات شب را برای ورزش انتخاب نكنید زیرا در این ساعات اكسیژن جذب شده توسط ... زیاد نشده و هوا از نظر آلودگی همچنان در شرایط مطلوب قرار دارد، برای ورزش برگزینند.
ورزش نکنید، ضرر دارد!
mizbanekhabar.ir/ورزش-نکنید،-ضرر-دارد/
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. رهایی از چروک های مزاحم روی پوست · رایج‌ترین اشتباهاتی که فواید قهوه را بی‌اثر می‌کند! بیماری لوپوس و علائم آن را بشناسیم ...
ورزش نکنید، ضرر دارد! - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4851351
ورزش نکنید، ضرر دارد! کمردرد مزمن، مچ پای پیچ خورده، شانه یخ زده یا کپسولیت شانه و آسیب‌های اینچنینی نمونه‌هایی از عوارض آزار دهنده ورزش و تمرین هستند؛ بله، ورزش ...
ورزش نکنید، ضرر دارد! - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?q=ورزش+نکنید،+ضرر+دارد!
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمود گودرزی در خصوص کارنامه ورزش ایران در سال 1394 و اینکه چه تفاوتی نسبت به سال قبل آن دارد، ...
آیا مصرف شامپو برای موها ضرر دارد؟ - نمناک
namnak.com/27057-ضرر-شامپو-برای-مو.html
ضرر شامپو و ضرر استفاده از شامپو و مضرات شامپو و ضرر شستن مو با شامپو و فواید ... خود را بشوییم و یا کدام نوع شامپو ها بهتر بوده و آیا مصرف شامپو ضرر دارد یا نه؟ ... از مواد مصنوعی برای حالت دادن به موهایتان استفاده نکنید، در نتیجه برای شستن و ... ماه مبارک رمضان ورزش های سنگین نکنیددردسر گم شدن حافظه تلفن همراه برای دختر ...
زیاد از صابون استفاده نکنید ضرر دارد - مجله فارسی پرمگ
permag.ir › همه مطالب › سلامت › دانستنی های سلامت
زیاد از صابون استفاده نکنید ضرر دارد. 1394/07/26 دانستنی های سلامت ارسال دیدگاه 18 بازدید. زیاد از صابون ... ۷ علت خستگی زودهنگام حین ورزش. 1395/01/22 ...
گروه دانستنی ها :: سلامت و ورزش - فواید حلقه ورزشی برای ...
www.mihan24.com/article-10144-0-0-277.html
هرگز با شکم پر هیپ گونه ورزشی نکنید. این کار اصلا ... حرکات سنگین برای دیسک کمر ضرر دارد. بازم با ... ایا حلقه زدن در دوران پریودی برای بدن و کمر ضرر داره؟
خواب زياد هم ضرر دارد - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=195700
۳ بهمن ۱۳۹۰ ه‍.ش. - خواب زیاد هم ضرر دارد ... مرکز تنظیم خواب در ساقه مغز قرار دارد و ما به طور متوسط در شبانه‌روز به 7 تا 8 ساعت ... حداقل 4 ساعت قبل از خواب ورزش نکنید.
9 باور غلط ورزشي درباره سلامت - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=109257
۱۱ آذر ۱۳۸۸ ه‍.ش. - «اگر در حال ورزش كردن عرق نكنید، یعنی به اندازه‌ كافی فعالیت بدنی ندارید.» عرق كردن، لزوما نشان ... آیا ورزش كردن بعد از غذا ضرر دارد؟ بخش تغذیه و ...
شب ‌ها در پارک ورزش نکنید - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=128334
۶ تیر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - ساعات شب را برای ورزش انتخاب نکنید زیرا در این ساعات اکسیژن جذب شده توسط ... شب ‌ها در پارک ورزش نکنید ... آیا ورزش كردن بعد از غذا ضرر دارد؟
علم ورزش | برای لاغر شدن ویتامین C و کلسیم را فراموش نکنید
www.elmevarzesh.com/vitamin-c-and-calcium-for-weight-loss/
۶ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در کنار برنامه ورزشی و رژیم غذایی برای کاهش وزن ویتامین C و کلسیم را فراموش نکنید. ... آیا استفاده ازمکمل ویتامینcو کلسیم برایم ضرر دارد؟
شب ها در پارک ورزش نکنید - که
www.irannaz.com/news_detail_10499.html
شب را برای ورزش انتخاب نکنید زیرا در این ساعت ها اکسیژن جذب شده توسط ... زیرا خطر بروز خفگی به دلیل انتشار دی اکسید کربن زیاد از برگ درختان، وجود دارد.
تاثیر روابط جنسی‌ بر عملکرد ورزشی و عضله‌ سازی | پایگاه ...
edcoan.ir/archives/20691.htm
در حقیقت این موضوع خیلی‌ وقت است که در میان بدن سازان وجود دارد و همیشه این ترس در ..... مدته طولانی نخواستیم خو ورزش بدنسازی نکنید چیزی کم نمیشه که همین معمولی ورزش ... در صورتى که براى سلامتى تان ضرر نداشته باشد و موجب سرماخوردگى نشود.
چه ورزشی برای رشد قد کودکان ضرر دارد؟! (قسمت دوم) - الو دکتر
www.alodoctor.ir/news/.../چه-ورزشی-برای-رشد-قد-کودکان-ضرر-دارد؟!-قسمت-دوم-
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - لطفا ابتدای مطلب را در چه ورزشی برای رشد قد کودکان ضرر دارد؟! (قسمت اول) ... هرگز ریشه و ساقه ی این گیاهان را مصرف نکنید ! در این مقاله قصد داریم ۷ ...
دکتر رهام صادقي - یک سوال مهم در مورد بارداری...
www.roham.ws › فهرست انجمنهای گفتگو › سوالات زنان › بارداری موفق - نازایی
5پست
انجام چه نوع ورزشي حين حاملگي بي ضرر است ؟ قبل ازاينكه ... ورزشي را انتخاب كنيد كه قبلاً انجام مي داده ايد و بدن شما به آن عادت دارد . ... در گرماي روز هرگز ورزش نكنيد .
سینانیوز - خبرگزاری سلامت ایرانیان - با شکم پُر ورزش نکنید
www.sinanews.ir/Print/25001
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرایط ورزش در ماه رمضان در این باره مهدی فلاح متخصص طب سنتی عنوان می‌کند: ورزش کردن با شکم پُر بسیار ضرر دارد و با شکم خالی و گرسنه هم خیلی ...
آیا ورزش کردن بعد از غذا ضرر دارد؟ - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/3843
آیا ورزش کردن بعد از غذا ضرر دارد؟ اگر فکر می‌کنید که ورزش کردن ، پس از غذا برای شما خطر آفرین است، پس بهتر است از نتایج آخرین تحقیقات انجام شده در این زمینه ...
ایا ورزش برای کم وزن ها ضرر دارد؟ - ایران مادام
iranmadame.com › ... › تناسب و زیبایی اندام › آموزش روشهای لاغری
در این مطلب از ایران مادام در رابطه با ورزش کردن افرادی که کمبود وزن دارند صحبت خواهیم کرد. ... ایا ورزش برای کم وزن ها ضرر دارد؟ در: آموزش روشهای لاغری, ... حواستان باشد که در برنامه‌ی ورزشی‌تان زیاده روی نکنید، چرا که هدف اصلی شما افزایش وزن است.
با شکم پُر ورزش نکنید
tasalamati.com/e/N7J1R/
شرایط ورزش در ماه رمضاندر این باره مهدی فلاح متخصص طب سنتی عنوان می‌کند: ورزش کردن با شکم پُر بسیار ضرر دارد و با شکم خالی و گرسنه هم خیلی خیلی ضرر دارد.
هرگز برای پاک کردن آرایش چشم از دستمال مرطوب استفاده نکنید
www.hidoctor.ir/70516_هرگز-برای-پاک-کردن-آرایش-چشم-از-دستمال-م.html/
۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - هرگز برای پاک کردن آرایش چشم از دستمال مرطوب استفاده نکنید,:بله، پاک ... سلامت, ورزشی, علمی, تغذیه, روانشناسی, کتاب های مفید, آموزش جنسی, اطلاعات ... را مرطوب میکند و ما بعنوان دستمال مرطوب می شناسیم برای پوست ضرر دارد.
با شکم پُر ورزش نکنید - تی نیوز
tnews.ir/news/594543825963.html
۷ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شرایط ورزش در ماه رمضان در این باره مهدی فلاح متخصص طب سنتی عنوان می‌کند: ورزش کردن با شکم پُر بسیار ضرر دارد و با شکم خالی و گرسنه هم خیلی ...
آیا پنج روز در هفته دویدن ضرر دارد؟ - مجله اینترنتی تناسب اندام
fitnessmagazine.ir/health/running-five-days-week-bad-you/
۲ اسفند ۱۳۹۲ ه‍.ش. - برای تعیین کیفیت دویدن، سه عامل اساسی وجود دارد: تناوب، مسافت و شدت. تناوب، تعداد روزها ... به تدریج با دویدن، سرعت را افزایش دهید، و در اولین جلسات هم خودتان را وزن نکنید. به خاطر ... همه چیز درباره‌ی ورزش در ماه رمضان · ارتباط عرق ...
به این دلایل از زعفران در دوران بارداری استفاده نکنید ! - ...
www.persianv.com/zanashooee/292774.php
۲۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در فرهنگ سنتی ما این باور وجود دارد که مصرف زعفران توسط مادران باردار باعث می‌شود هنگام ... جدیدترین و شیک ترین مدلهای کفش ورزشی 2016 + عکس ...
ورزشهای مفید و مضر دوران بارداری - پارسه گرد
www.parsegard.com/childchildcare/ورزشهای-مفید-و-مضر-دوران-.html
آن قدر ورزش نکنید که حرارت بدن‌تان بالا برود و خود را بیش از حد خسته نکنید. .... در ضمن من دو ماهه میرم ورزش امادگی حسمانی ایا الان ادامه بدم ضرر نداره برا حنین هم دو ...
از قرص‌های چربی‌سوز استفاده نکنید - همشهری
hamshahrionline.ir/details/108839
۱۲ خرداد ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در برخی از باشگاه‌های بدنسازی نیز افرادی که برای ورزش می‌روند تلاش می‌کنند ... این ورزش که عوارض ماندگار و طولانی مدت در بدن دارد باعث بروز عوارض ...
همه آنچه براي قلب ضرر دارد - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/338565/همه-آنچه-براي-قلب-ضرر-دارد
۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در سحری چای زیاد مصرف نکنید ... همه آنچه براي قلب ضرر دارد .... كلسترول دو نوع مهم دارد: يكي كلسترول «بد» (LDL) كه موجب بسته شدن رگ‌ها و بيماري قلبي-عروقي مي شود و دوم كلسترول «خوب» (HDL) ... فعاليت ورزشي منظم داشته باشيد
فیزیوتراپیست وحید صادقی هشجین - ورزشي و ورزش درمانی
vsadeghi.blogfa.com/cat-22.aspx
فعالیت بدنی و ورزش در زندگی شما تأثیرات مثبتی دارد از جمله: · حساسیت بدن ... توجه به برخی نکات می‌تواند کمکتان کند که در خرید دوچرخه مورد نیازتان خطا نکنید.
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
گران قیمت ترین ورزش های لوکس در ایران ... ورزش نکنید، ضرر دارد! ... شارلوت کاتن در این مقاله سعی دارد با بیان تغییرات به وجود آمده در شیوه تولید و ارائه آثار هنری و ...
رهایی از چروک های مزاحم روی پوست - مجله اینترنتی G Fun
gfun.ir/رهایی-از-چروک-های-مزاحم-روی-پوست/
۲ ساعت پیش - ... غذایی‌ای که دارد، برای کودکان تجویز می‌شود اما مصرف آن در افراد بالغ تاثیر قابل‌توجهی در پیشگیری از چین و چروک دارد. ... ورزش نکنید، ضرر دارد!
آیا نوشیدن آب زیاد، ضرر دارد؟ » رژیم غذایی یکا
yeka.ir/blog/?p=1765
بیشتر از نیمی از بدن ما از آب تشکیل شده است و ما رو زنده نگه می دارد و بدون اون، ... همه ما می دانیم که آبرسانی به بدن چقدر مهم و ضروری است (مخصوصاً در هوای گرم و در طی ورزش). ... خون، جلوگیری شود (البته حواستان باشد که در مصرف نمک هم زیاده روی نکنید).
بهترين زمان ورزش كردن - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/تربیت-بدنی-و-طب-ورزش.../بهترين-زمان-ورزش-كردن-2004/
۱۸ شهریور ۱۳۸۴ ه‍.ش. - 3-ايا كف دست را رو به خود گرفتن و بارفيكس زدن براي ارنج ضرر دارد؟ .... ورزش، تناسب و تغذیه می گوید: «فوراً بعد از خوردن غذا ورزش نکنید، خون ...
آیا ورزش وام اس با هم نمی سازند؟ - وبسایت تخصصی ام اس سنتر
mscenter.ir › توانبخشی › فیزیوتراپی › دانستنیهای ورزشی-آناتومی
۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - 10پست - ‏6 نویسنده
آيا ورزش تاثيري در بهبود وضعيت بيماران دارد؟ ... و لغزنده‌اي كه نور کمي دارند يا کار در آنها مي‌تواند خطرناك باشد، ورزش نکنيد. .... نه عزیزم چرا ضرر!
آيا ورزش كردن در دوران قاعدگي درست است؟ - HiPersian.Com
www.hipersian.com › سلامت › ورزش و سلامت › ورزش و بیماری ها
۱۴ فروردین ۱۳۸۹ ه‍.ش. - انجام هر نوع ورزشی مجاز است!انجام ورزش در این دوره به حالت بدنی هر فرد بستگی دارد؟اگر شما جزو آن دسته از خانم هایی هستید که دچار دل درد و کمردرد شدید ...
ورزش در دوران بارداری _ فوائد ، مضرات ، روش انجام ، کدام ورزش ...
www.pezeshk.us/?p=11768
۲۳ فروردین ۱۳۸۷ ه‍.ش. - ورزش كردن در دوران حاملگي چه سودي دارد؟ ..... دويدن فشار زيادي بر لگن شما وارد مي كند، پس انجام تمرينهاي لگني را در حين دويدن فراموش نكنيد: انجام اين ...
ورزش و عوارض دیابت - دکتر هدی سلسبیلی- توانبخشی و ...
hsalsabili.persianblog.ir/tag/ورزش_و_عوارض_دیابت
ورزش های تقویتی ملایم در دیابت مانع از عوارض اسکلتی دیابت مثل زانو درد و کمر درد .... همچنین هیچگاه فعالیت خود را ناگهان قطع نکنید بلکه همانند شروع، بعد از کاهش .... در مواقعی که آسیب در مرحله فعال و شدید آن است ورزش کردن برای چشم شما ضرر دارد.
هرگز صبح زود ورزش نکنید - نیک صالحی
www.niksalehi.com/goonagoon/archives/103274.php
۱۴ فروردین ۱۳۸۸ ه‍.ش. - هرگز صبح زود ورزش نکنید یک متخصص قلب و عروق ، ورزش کردن در صبح زود را برای .... قویترین و بی ضرر ترین محصولات لاغری در 10 سال گذشته ...
برچسب ها - ورزش مناسب برای زنان باردار - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/fa/tag/1/ورزش%20مناسب%20برای%20زنان%20باردار
ورزش کردن در دوران بارداری نتایج شگفت انگیزی دارد به... دوران بارداری را کاهش می دهد ... است که به طور ناگهانی ورزش شدید را شروع نکنید... ورزش در دوران بارداری می ... هستم یا نه ورزش نکنم... اصلا اگر باردار باشم ایروبیک ضرر دارد پاسخ دکتر شیرین.
با این بیماری ورزش نکنید! - آکا - حوادث ،روزنامه
www.akairan.com/sport/physical-therapy/20149133339.html
۲۲ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - درمان با ورزش ورزش ,ورزش و بیماری صرع,ورزش و تناسب اندام,ورزشکاران مبتلا به ... هرگز در این زمان ورزش نکنید؟ ... چرا خوابیدن با معده پر ضرر دارد؟
حنطه: لطفا ما را قربانی پرسپولیس نکنید :: ورزش 3
www.varzesh3.com/news/1281279/حنطه-لطفا-ما-را-قربانی-پرسپولیس-نکنید
۱۸ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مساله‌ای که وجود دارد این است که اختلاف بین ارتفاع ما و تهران که قرار است در .... نکنید اصلا گیرم این بازی کلی هم اشتباه به ضرر پرسپولیس داشته ...
.: Porseman.org :. - نظرات مقاله «پيامدهاي خود ارضايي و مبارزه ...
porseman.org › روانشناسی و مشاوره
2- سعي كنيد محل خواب شما گرم نباشد و از رو انداز سنگين استفاده نكنيد. ... 4- به ورزش و كارهايي از قبيل استحمام با آب سرد (در فصول مناسب) كه موجب تقويت اراده و ... چه اين كه اين عمل ضررهاي جسماني و رواني بدي دارد اما به قول معروف ضرر را هر جا جلويش را ...
ويكى 5040 :: 5 توصیه‌ی ساده برای کمک به تقویت سیستم ...
wiki.5040.ir/fa/content/article/print/2922.html
خوابیدن بین 9 تا 11 ساعت به همان اندازه برای سلامتی ضرر دارد که خوابیدن مرتب بین 3 تا 5 ساعت ضرر دارد. خوابیدن بیش از ... بیش از حد ورزش نکنید. کمک به تقویت ...
نکات ورزشی برای افراد میانسال - پارسی طب
fa.parsiteb.com › تندرستی و تغذیه
افراد سالخورده و میانسال نیز می توانند مانند جوانان از فواید ورزش بهره مند شوند. ... و همچنین تمرینات خاص تعادلی وجود دارد که بااستفاده از توپ های ورزشی انجام می گیرد. ... اگر ورزش نکنید و شغلتان طوری باشد که نیاز به کار فیزیکی و جسمی زیادی داشته ...
براي درمان واريس چه بايد كرد؟ - فردا
www.fardanews.com/fa/news/145890/براي-درمان-واريس-چه-بايد-كرد
ورزش منظم نيز اهميت دارد فعاليت‌هايي مانند: راه رفتن ، دوچرخه سواري يا شنا به ..... اول که فهمیدین واریس دارین,بدون جوراب هیییچ ورزشی نکنید چون بدتر میشه پاتون مثل ...
دوغ ضرر هم دارد! - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › علمی پزشکی › کلينيک
۳ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دوغ ضرر هم دارد! ... اگر میخواهید خرید خوبی داشته باشید این نکات را فراموش نکنید ... 70 درصدمکمل های ورزشی از مجاری غیر قانونی وارد می شوند.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 36
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 243
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 479
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 9,926
  • بازدید ماه : 9,926
  • بازدید سال : 387,537
  • بازدید کلی : 4,167,315