loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 261 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)
مهدویان بازگشت حاج احمد متوسلیان را در این برهه زمانی دور از انتظار و یک فانتزی عنوان کرد.
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیانبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سینما در این هفته آرام و بی‌هیاهو بود.
نشست خبری ایستاده در غبار
در ابتدای این نشست،‌ مهدویان کارگردان اثر، با اشاره به تغییرات فیلم برای اکران عمومی گفت: خانواده ایشان به نکاتی در فیلم اشاره کردند که برای آنها مبهم بود و تمایلی نداشتند نمایش داده شود. ما به درخواست خانواده حاج احمد متوسلیان بخشی از صحنه ها را که به فیلم لطمه نمی‌زد، برداشتیم. این نسخه ای که اکران می‌شود دو سه دقیقه کمتر از جشنواره است‌ و نتیجه تعامل بین ما و خانواده ایشان است.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما در خصوص شخصیت فیلم بعدی‌اش گفت: لزوما شاید شخصیت بعدی از سرداران نباشد و فیلم دیگری بسازم. اما دوست دارم در خصوص محمد بروجردی بسازم.
مهدویان در خصوص انتخاب بازیگر برای نقش حاج احمد متوسلیان گفت: من چند نفر را در نظر داشتم. از همان ابتدا گفتم گریم سنگینی را باید تحمل کنند. تنها کسی که در شمایل و فیزیک و.... به حاج احمد متوسلیان می آمد، همین بازیگری است که الان در فیلم حضور دارد. من بازیگر چهره نمی‌خواستم و دوست داشتم یک نفر که چهره و شناخته شده نباشد، این نقش را بپذیرد. پس از گریم من دیدم که کسی غیر از ایشان نمی توانست این نقش را بازی کند.
هادی حجازی‌فر بازیگر نقش «حاج احمد متوسلیان» در خصوص پیشنهادات بعد از این فیلم گفت: چند پیشنهاد بود که نپذیرفتم. این پیشنهاد را با کمال باور و ایمان پذیرفتم. اگر کاری در حد «ایستاده در غبار» به من پیشنهاد شود می پذیرم. من در تمام اکران‌های مردمی این فیلم را دیدم و خوشبختانه بدون گریم قابل شناسایی نیستم و راحت رفت و آمد می‌کردم. 
همچنین مهدویان بازگشت حاج احمد متوسلیان را در این برهه زمانی دور از انتظار و یک فانتزی عنوان کرد.
چه خبر از مجوزهای نمایشی سینما؟

در جلسه 17 خرداد شورای پروانه نمایش فیلم های سینمایی، مجوز نمایش سه فیلم «فروشنده» به تهیه کنندگی و کارگردانی اصغر فرهادی، «صله سحر» به تهیه کنندگی بهرام صادقی مزیدی و کارگردانی فرزین مهدی پور و «اروند» به تهیه کنندگی مهدی داوری و کارگردانی پوریا آذربایجانی صادر شد.
20 خرداد، آخرین مهلت ارسال آثار به بخش جلوه‌گاه نور
ستاد برگزاری چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در اقدامی هدفمند به منظور گردآوری و ثبت تصویری خاطرات و دلگفته‌های خانواده‌های شهیدان بویژه پدران و مادران شهدا و تهیه گنجینه‌های غنی، معنوی و ارزشمند و حفظ، ثبت و ضبط یاد و خاطره این عزیزان اقدام به برگزاری مسابقه کرده است.
بخش جلوه‌گاه نور با استقبال سینماگران و علاقمندان روبرو و در قالب دو بخش (حرفه‌ای و مردمی) طراحی شده است. در بخش حرفه‌ای فیلمسازان حرفه‌ای حوزه سینما و در بخش مردمی هم همه علاقمندان( پیر و جوان- کوچک و بزرگ- روستایی و شهری) با هر گونه امکان ثبت و تصویر(مویابل- دوربین‌های غیرحرفه‌ای) می‌توانند با موضوع پدران و مادران شهید فیلم بسازند.
علاقه‌مندان می‌توانند تا 20 خردادماه آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی: تهران- خ سمیه- خ خاقانی- کوچه طبرسی- پلاک 6- طبقه دوم- واحد 2 ارسال نمایند.
در جشن روزنامه سینما چه گذشت؟

مراسم جشن روزنامه سینما در هتل اسپیناس با حضور فریدون جیرانی مدیر مسئول روزنامه سینما، اهالی رسانه و برخی از هنرمندان از جمله ضیاء الدین دری، مریلا زارعی، نرگس آبیار، ماهور الوند، محمد نشاط، بیتا فرهی، حبیب اسماعیلی و ابوالحسن داودی، غلامرضا موسوی، سیروس الوند برگزار شد.
سعید روستایی برگزیده بهترین فیلمنامه برای فیلم «ابد و یک روز» در این مراسم بیان کرد: از روزنامه سینما و جیرانی تشکر می‌کنم و خوشحالم که نامم کنار اسامی بزرگ سینما قرار گرفت. هرگز بعد از گرفتن جوایز مغرور نمی‌شوم بلکه سعی می‌کنم قدم‌هایم را بهتر و محکم‌تر بردارم. از مازیار میری به خاطر همیاری قدردانی می‌کنم و تندیسم را به همه آنهایی که «ابد و یک روز» را روی پرده سینما دیدند، تقدیم خواهم کرد. 
نوید محمدزاده برگزیده بهترین بازیگر مرد اظهار داشت: من با موتور سیکلت به این مراسم آمدم چنین اتفاقی دو سال پیش نیز در جشن منتقدان برای من رخ داد. خیلی خوشحالم زمانی که در تئاتر فعالیت می‌کنم برای گرفتن جوایز سینمایی می‌آیم. 
برگزیدگان بخش های مختلف:
بهترین فیلمنامه سعید روستایی برای فیلم «ابد و یک روز» 
بهترین بازیگر مرد نوید محمدزاده برای فیلم «ابد و یک روز» 
بهترین کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا برای «بادیگارد»»
بهترین فیلم رضا میرکریمی برای فیلم «دختر»
بهترین بازیگر زن لیلا حاتمی برای فیلم «من» 
اکران ماه رمضان همراه با «بارکد» و «ایستاده در غبار»
به گفته غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش، اکران فیلم «بارکد» در گروه آزادی و «ایستاده در غبار» در گروه زندگی از روز چهارشنبه 19 خرداد در سینماهای کشور آغاز ‌شد.
کشورهایی که بیشترین فیلم را برای جشنواره فیلم کوتاه تهران ارسال کرده‌اند
از مجموع فیلم‌های ارسالی به دبیرخانه بین‌الملل سی و سومین جشنواره فیلم کوتاه تهران از 117 کشور، فرانسه با 635 فیلم در رتبه اول قرار دارد و پس‌ از آن به ترتیب کشورهای آلمان با 349 فیلم، اسپانیا با 302 فیلم، برزیل با 165 فیلم، امریکا با 138 فیلم، انگلستان با 137 فیلم، ایتالیا با 121 فیلم و بلژیک با 117 فیلم در رتبه‌های دوم تا هشتم قرار دارند. 
سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران 18 تا 24 آبان ماه برگزار خواهد شد. 
افتتاح جشنواره فیلم های ایرانی در فرانکفورت با «روز مبادا»
جشنواره فیلم‌های ایرانی فرانکفورت از امروز با نمایش فیلم سینمایی «روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی افتتاح می‌شود. 
شیرین آقارضا کاشی بازیگر اصلی این فیلم به عنوان نماینده «روز مبادا» در این جشنواره حضور دارد. 
گفتنی است؛ دومین حضور سینمایی آقا رضا کاشی در فیلم تحسین شده «فروشنده» به کارگردانی اصغر فرهادی بوده است. 
«روز مبادا» به کارگردانی فائزه عزیزخانی و تهیه‌کنندگی محمد احمدی و نگار اسکندرفر در سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر موفق به دریافت جایزه بهترین فیلم در بخش هنر و تجربه بوده است.
انتهای پیام/


Google
تقریباً ۱۵۰٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۷۰ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان
www.yjc.ir › فرهنگی هنری › سینما و تئاتر
۱۸ ساعت پیش - نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سینما در این ...
نظر کارگردان «ایستاده دَر غبار» درباره بازگشت احمد ...
www.tahapakhsh.ir/news/نظر-کارگردان-ایستاده-غبار-بازگشت-احمد-متوسلیان.html
۱۸ ساعت پیش - اکران ماه رمضان، ایستاده در غبار، بارکد، سینما در هفته اکران ماه رمضان همراه با «بارکد» وَ «ایستاده دَر غبار»مهدویان بازگشت حاج احمد متوسلیان را دَر این ...
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد ...
khabarfarsi.com/n/16882155
۱۸ ساعت پیش - نشست خبری ایستاده در غبار - در ابتدای این نشست، مهدویان کارگردان اثر، با اشاره به تغییرات فیلم برای اکران عمومی گفت: خانواده ایشان به نکاتی ...
نشست خبری فیلم «ایستاده در غبار» پیش از نمایش فیلم ... - ...
www.khabaronline.ir/detail/543561
۵ روز پیش - ... غبار» پیش از نمایش فیلم برگزار شد/بازگشت رازآلود حاج احمد متوسلیان ... در این نشست درباره زنده بودن حاج احمد متوسلیان و همچنین برخورد خانواده حاج ... والی نژاد سپس با اشاره به کارگردانی محمد حسین مهدویان در این فیلم گفت:« ایستاده در غبار شروع ... من عکس‌های او را دیده بودم و نظر مثبتی روی او نداشتم، چون گریم ...
غافلگیری سازندگان «ایستاده در غبار» از یک خبر/اگر سردار ...
www.mehrnews.com/.../غافلگیری-سازندگان-ایستاده-در-غبار-از-یک-خبر-اگر-سردار...
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - سردار حاج احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات ایرانی دیگر در ۱۴ تیرماه سال ۶۱ در ... فیلم «ایستاده در غبار» درباره خبری که امروز درباره زنده بودن حاج احمد ... این کارگردان در پایان درباره اینکه آیا علاقمند است بعد از بازگشت حاج احمد ... ارسال نظر.
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان
tnews.ir/news/4e2e64492856.html
۱۸ ساعت پیش - به گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سینما در این هفته آرام و بی هیاهو بود. نشست خبری ایستاده در غبار در ابتدای ...
فرهنگی هنری:نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت ...
kahlek.ir/index.php/news1365639
۱۵ ساعت پیش - مهدویان حاج متوسلیان در برهه دور انتظار یک عنوان به خبرنگار سینما فرهنگی خبرنگاران در هفته و بود. نشست ایستاده غبار ابتدای نشست، کارگردان ...
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد ...
www.poparena.ir/item-18217-نظر-کارگردان-ایستاده-در-غبار-درباره-بازگ
مهدویان بازگشت حاج احمد متوسلیان را در این برهه زمانی دور از انتظار و یک فانتزی عنوان کرد.
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان
https://karbobala.com/.../نظر-کارگردان--ایستاده-در-غبار--درباره-بازگشت-احمد-متوس...
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان. مهدویان بازگشت حاج احمد متوسلیان را در این برهه زمانی دور از انتظار و یک فانتزی عنوان کرد.
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد ...
www.akairan.com/havades-akhbar/yjc/news201661017515667505.html
۱۷ ساعت پیش - مهدویان بازگشت حاج احمد متوسلیان را در این برهه زمانی دور از انتظار و یک فانتزی عنوان کرد.
"ایستاده در غبار" برای جلب نظر خانواده احمد متوسلیان؟
www.cinemajournal.ir/اکران-نسخه-سانسورشده-ایستاده-در-غبار/
اکران نسخه سانسورشده “ایستاده در غبار” برای جلب نظر خانواده احمد متوسلیان؟ ... البته که مدتی بعد از طرح گلایه های امیر متوسلیان کارگردان “ایستاده در غبار” به ... مهدویان درباره گلایه های امیر متوسلیان به سینماژورنال گفته بود: بخشهای ... پورحسین به‌جای امیر تاجیک به شبکه مستند آمد⇐بازگشت به دوران تلويزيون سياه و سفيد.
نظر مقام معظم رهبری درباره «ایستاده در غبار»
www.fardanews.com/fa/news/531299/نظر-مقام-معظم-رهبری-درباره-ایستاده-در-غبار
۱ روز پیش - پس از اکران این اثر جمعی از هنرمندان و همسنگران احمد متوسلیان به اظهار نظر و ... محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نیز با ...
نشست خبری فیلم «ایستاده در غبار» پیش از نمایش فیلم ...
buzdeed.com/post/...«ایستاده-در-غبار».../بازگشت-رازآلود-حاج-احمد-متوسلیان?...
آوا امینی: نشست خبری فیلم «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد حسین مهدویان و تهیه ... در این نشست درباره زنده بودن حاج احمد متوسلیان و همچنین برخورد خانواده حاج احمد در مواجهه با فیلم صحبتهایی مطرح شد. ... با خانواده حاج احمد اختلاف نظر داشتیم
سردار بي نشان - ایستاده در غبار
sardarebineshan.blogfa.com/tag/ایستاده-در-غبار
سردار بي نشان - ایستاده در غبار - جاوید الاثر حاج احمد متوسلیان و 3دلیر مرد همراهش. ... + نوشته شده در پنجشنبه سیزدهم خرداد ۱۳۹۵ساعت 16:54 توسط بی نشان | نظر بدهید .... این کارگردان در پایان درباره اینکه آیا علاقمند است بعد از بازگشت حاج احمد و ...
غافلگیری سازندگان «ایستاده در غبار» - صراط
www.seratnews.ir/fa/news/300916/غافلگیری-سازندگان-ایستاده-در-غبار
۳ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - صراط: «ایستاده در غبار» نام فیلمی به کارگردانی محمدحسین مهدویان سینماگر ... قوی و موفق در محتوا و ساختار با نظر مثبت مردم و منتقدان هر دو مواجه شد. به گزارش مهر، سردار حاج احمد متوسلیان و ۳ دیپلمات ایرانی دیگر در ۱۴ تیرماه سال .... این کارگردان در پایان درباره اینکه آیا علاقمند است بعد از بازگشت حاج احمد و صحبت ...
سينما در هفته‌اي که گذشت؛ نظر کارگردان «ايستاده در غبار» ...
iruni.ir/news/1050964
سينما در هفته‌اي که گذشت؛ نظر کارگردان «ايستاده در غبار» درباره بازگشت احمد باشگاه خبرنگاران/ مهدويان بازگشت حاج احمد متوسليان را در اين برهه زماني دور از انتظار ...
نظر خانواده متوسلیان درباره ایستاده در غبار اخذ شد | خبر ...
buzdid.com/post/4141367/نظر-خانواده-متوسلیان-درباره-ایستاده-در-غبار-اخذ-شد?...
نظر خانواده متوسلیان درباره ایستاده در غبار اخذ شد ... مهدویان (کارگردان فیلم ایستاده در غبار) با اشاره به اهمیت شخصیت احمد متوسلیان در بحث ... نشست خبری فیلم «ایستاده در غبار» پیش از نمایش فیلم برگزار شد/بازگشت رازآلود حاج احمد متوسلیان.
کارگردان ایستاده در غبار:همزمانی خبر زنده بودن احمد متوسلیان ...
www.iscanews.ir/news/650783
۵ روز پیش - کارگردان ایستاده در غبار:همزمانی خبر زنده بودن احمد متوسلیان با اکران فیلم ... را کوتاه کردیم خانواده متوسلیان نیز با ما تعامل داشتند و جاهایی را که نظر ... حبیب الله والی نژاد تهیه کننده ایستاده در غبار درباره اکران این فیلم ... در مورد زنده بودن احمد متوسلیان زده می شود جالب است که فیلم همزمان با بازگشت او اکران شود.
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد ...
www.parstelex.ir/site/news/show/1701675
۱۴ ساعت پیش - نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان. مهدویان بازگشت حاج احمد متوسلیان را در این برهه زمانی دور از انتظار و یک فانتزی ...
نظر رهبر انقلاب درباره فیلم ایستاده در غبار/ حمیدیان: ...
langarnews.ir/57200/نظر-رهبر-انقلاب-فیلم-ایستاده/
۲۹ دقیقه پیش - محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نیز با اشاره به اخباری مبنی بر زنده‌بودن احمد متوسلیان بیان کرد: به خاطر همین موضوع مهم ...
حاج احمد متوسلیان و محسن رضایی در «ایستاده در غبار - ...
www.mizanonline.ir/.../بازیگر-نقش-سردار-شهید-همدانیحاج-احمد-متوسلیان-و-محسن-ر...
خبرگزاری میزان - فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» زندگی احمد متوسلیان را به تصویر می ... نکته قابل تاکید، نزدیکي بازیگران به نقش‌های مورد نظر بوده است. ... عنوان کارگردان تئاتر چند نمایش عروسکی را به صحنه برده است، درباره بازی خود در فیلم ...
نظر رهبری درباره «ایستاده در غبار»/ فیلم را به روح پدر و دو ...
www.shahrekhabar.com/picnews/1465543980523986
۲۳ ساعت پیش - آوازخوان پیاده در سیاست، به‌دنبال راه بازگشت +عکس ... محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم ایستاده در غبار نظر رهبری درباره «ایستاده در غبار»/ ... پس از اکران این اثر جمعی از هنرمندان و همسنگران احمد متوسلیان به اظهار نظر و سخنرانی ...
جام نیوز :: JamNews - نظر رهبری درباره «ایستاده در غبار»/ ...
www.jamnews.ir/detail/News/679322
۲۳ ساعت پیش - نظر رهبری درباره «ایستاده در غبار»/ فیلم را به روح پدر و دو عموی شهیدم تقدیم می کنم ... پس از اکران این اثر جمعی از هنرمندان و همسنگران احمد متوسلیان به اظهار نظر و سخنرانی ... حمیدیان با اشاره به کارگردانی محمدحسین مهدویان در فیلم «ایستاده در غبار» بیان کرد: .... بدترین کابوس داعش بازگشت/ زلزله در خط مقدم فلوجه.
پاسخ کارگردان "ایستاده در غبار" به اعتراض خانواده متوسلیان ...
fararu.com/fa/news/.../پاسخ-کارگردان-ایستاده-در-غبار-به-اعتراض-خانواده-متوسلیان
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارگردان فیلم «ایستاده در غبار» با اظهار بی‌اطلاعی از اعتراض برادر احمد ... با تعدادی از اعضای خانواده شهید متوسلیان که تمایل به همکاری داشتند در ... عشق من و گروهم در ساخت فیلم‌های دیگرمان شود و نتواند آن تاثیر مورد نظر را روی مردم و جامعه بگذارد. .... افشاگری کیهان درباره حقوق 234 میلیونی مدیرعامل بانک (۴۵ نظر).
ابهام‌های خانواده متوسلیان را در «ایستاده در غبار» برطرف کردیم ...
khabargozarisaba.ir/.../ابهام‌های-خانواده-متوسلیان-را-در-ایستاده-در-غبار-برطرف-کردیم...
۵ روز پیش - محمد حسین مهدویان گفت: وقتی فیلم آماده شد و خانواده حاج احمد فیلم را دیدند در مورد ... نشست خبری فیلم ایستاده در غبار با حضور محمد حسین مهدویان کارگردان، مهدی والی نژاد ... برای ما شرایط در اکران مد نظر بود. تیه کننده ایستاده در غبار درباره خبر زنده بودن حاج احمد متوسلیان و حسی که دارد .... بازگشت به ابتدای صفحه.
لينك بعدي
news24h.ir/2016/06/10/نظر-کارگردان-ایستاده-در-غبار-درباره/
۹ ساعت پیش - لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. آرامگاه امامزاده شاهزاده زید الکبیر از جاذبه های گردشگری مذهبی استان زنجان · موزیک پلیر قدرتمند اندروید رسید ...
اخبار ایران و جهان|سامانه اطلاع رسانی سراج۲۴ | رهبری «ایستاده ...
seraj24.ir/fa/news.../رهبری-«ایستاده-در-غبار»-را-«بسیار-فاخر»-توصیف-کردند/
۲۱ ساعت پیش - مراسم افتتاحیه فیلم «ایستاده در غبار» با حضور جمع کثیری از هنرمندان و خانواده‌های ... ظریف جهت آزادسازی چهار دیپلمات ربوده شده، نظر رهبری درباره فیلم نیز بیان شد. ... را تعریف کرد که این کارگردان دلش می‌خواسته درباره حاج احمد متوسلیان فیلم بسازد. .... بازگشت مهندس‌ها به رسانه ملی/ ضرغامی دوباره به قدرت رسید!‏‏.
خبرگزاری تسنیم - کارگردان فیلم ایستاده در غبار از دلایل ...
www.tasnimnews.com/.../کارگردان-فیلم-ایستاده-در-غبار-از-دلایل-انتخاب-شخصیت-...
۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارگردان فیلم سینمایی ایستاده در غبار گفت: وقتی درباره شخصیت احمد ... داستان این فیلم، به احمد متوسلیان اختصاص دارد و در آن با روایتی زیبا، به ... به نظر می‌رسد که تلفیق سینمای داستانی و سینمای مستند در واقع شما را در این ...
آنا | محمد حسین مهدویان: «ایستاده در غبار» درکی است که ما ...
www.ana.ir › فرهنگی › سینما و تلویزیون
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نشست نقد و بررسی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمد ... «ایستاده در غبار» درکی است که ما درباره حاج احمد متوسلیان داشته‌ایم .... «لانتوری» به جدول فیلم‌های منتخب تماشاگران بازگشت ... نظر شما با موفقیت ثبت شد.
نظر
www.gheymatbank.com/tag.php?tag=نظر
۱۳ ساعت پیش - نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان... منبع باشگاه خبرنگاران جوان |2 دقیقه قبل |بازدید 0; افزایش وام‌های دانشجویی با نظر ...
نظر مجید مجیدی و ابراهیم حاتمی کیا درباره فیلم «ایستاده در ...
www.defapress.ir/Fa/News/77061
۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - «ایستاده در غبار» که به شیوه مستند زندگی جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان را بررسی کرده است تا کنون از نظر فرم و محتوا مورد توجه اکثر ... این فیلم نگاه متعهدانه ای نسبت به نسلی داشته که کارگردان به آن متعلق نبوده و ادای دین بسیار ...
تیوال | فیلم ایستاده در غبار (هنر وتجربه)
www.tiwall.com/fajrfilm34/istadehdarghobar
برگه تیوال فیلم ایستاده در غبار (هنر وتجربه)؛ اطلاعات، عکس، گفتگو . ... کارگردان : محمد حسین مهدویان. بازیگران : هادی حجازی فر در نقش احمد متوسلیان و امیرحسین هاشمی، ابراهیم امینی و عماد محمدی .... محمدحسین مهدویان بعد از تجربه موفقش در مجموعه «آخرین روزهای زمستان» که درباره زندگی شهید حسن باقری بود، این بار توانست نظر مدیر ...
گزارش پشت صحنه «ايستاده در غبار»؛ فيلمي درباره حاج احمد ...
porcesh.ir/8425/گزارش-پشت-صحنه-ايستاده-در-غبار؛-فيلم/
۳۱ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گزارش پشت صحنه «ایستاده در غبار»؛ فیلمی درباره حاج احمد متوسلیان. پرسش:وارد ... به نظر می‌رسد هنوز کارگردان راضی نشده و دستور تکرار می‌دهد.
ایستاده در غبار» به کمپین آزادی حاج احمد متوسلیان ... - ...
www.snn.ir/detail/News/512962/114
۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان از نیمه ماه رمضان در ... احمد متوسلیان استفاده شده است و ایشان سخنان جالبی را درباره آزادسازی خونین ... همزمان با تائید انتشار نظر من، به من اطلاع داده شود و اظهارنظرهای اشخاص درباره نظر من، ...
آغاز خوب «ایستاده در غبار» و عبور «رسوایی 2» از دو میلیارد
www.boursenews.ir/fa/rssreader/news?sec_id=60&id=3074797
۱۷ ساعت پیش - با رونمایی فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» انتظار می رود فروش هفته آینده ... نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان نظر ...
کافه سینما - همه چیز درباره "ایستاده در غبار" محمدحسین مهدویان ...
www.caffecinema.com/.../11930-همه-چیز-درباره-ایستاده-در-غبار-محمدحسین-مهدویان-با...
۱۹ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - محمدحسین مهدویان (کارگردان): مخاطبان با دیدن «ایستاده در غبار» روایت متفاوتی را تجربه خواهند کرد ... احمد متوسلیان در سال ۱۳۶۰ با بکارگیری سپاه مریوان و پاوه تیپ .... تعطیل کرده بود، پس از جلسه با مسئولان، به پشت دوربین بازگشت! .... معرفی آلبوم If I'm Honest از بلیک شلتون+ نظر منتقدان/ آلبوم هفته در "کافه ...
باشگاه خ ج نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت ...
www.jarchi.ir/h-yjf/0610xp9Cs.html
نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان در بخش خبری اخبار فرهنگی از باشگاه خ ج سینما در هفته ای که گذشت؛ نظر کارگردان «ایستاده در غبار» ...
گریم بازیگران در نقش سردارهمدانی، محسن رضایی و حاج احمد ...
www.parsine.com/fa/news/263365
۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» زندگی احمد متوسلیان را به تصویر می کشد و در آن شاهد ... نکته قابل تاکید، نزدیکي بازیگران به نقش‌های مورد نظر بوده است. ... حجازی‌فر که در سال‌های گذشته بیشتر به عنوان کارگردان تئاتر چند نمایش عروسکی را به صحنه برده است، درباره بازی خود در فیلم ... بازگشت به صفحه نخست.
بهترین بازیکن 20 سال اخیر از نظر رونالدو | وب سایت خبری رز
fotballjahan.rozdownload.net/page-77539.html
منبع : Mashreghnews.irبهترین بازیکن 20 سال اخیر از نظر رونالدو ... نظر کارگردان «ایستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسلیان · باران در شمال می‌بارد؛ گرد و ...
کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار»: «ایستاده در ...
www.farsnews.com/newstext.php?nn=13941216001663
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «ایستاده در غبار» روایت بی‌پرده‌ای نسبت به زندگی احمد متوسلیان دارد ... کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» درباره استفاده از صدای اصلی حاج احمد ... از برخی نزدیکان ایشان دعوت کردیم تا قسمت‌های مورد نظر را مجدداً روایت کنند. ... با ۱۰۳ رأی ناکام ماندبازگشت طلایی شاگردان لوزانو مقابل کانادا/ پیروزی بزرگ در ...
نظر مشاور سرشناس درباره اثر سینمایی «ایستاده در غبار» - ...
shafaf.ir/fa/news/380651/نظر-مشاور-سرشناس-درباره-اثر-سینمایی-ایستاده-در-غبار
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امروز، شاهد اثر بدیع و کار با ارزش دیگری به نام « ایستاده در غبار » از ... دیدن آن به وجد آمدم، کاری عمیق که نشان از تعهد و باورهای قلبی کارگردان آن می دهد ... این فیلم اولین اثر سینمایی محمدحسین مهدویان است که به زندگی احمد متوسلیان از ...
اظهارنظر مجید مجیدی درباره «ایستاده در غبار» - ایسنا
www.isna.ir/news/94111509890/اظهارنظر-مجید-مجیدی-درباره-ایستاده-در-غبار
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این کارگردان با بیان این‌که در «ایستاده در غبار» ارزش‌ها و اسطوره‌ها به ... دارد به زندگی شهید حاج احمد متوسلیان از سرداران دوران دفاع مقدس می‌پردازد.
تغییرات ایستاده در غبار با هماهنگی خانواده جاویدالاثر ...
www3.irna.ir/fa/News/82102454/
۵ روز پیش - تهران-ایرنا-کارگردان فیلم ایستاده در غبار گفت: پس از گفت و گو و هماهنگی با خانواده جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان، دو تا سه دقیقه از فیلم را حذف کردیم؛ ولی لطمه ای به فیلم نزده ... بعد از تست گریم، هادی حجازی فر از نظر راه رفتن و .
«ایستاده در غبار» روایت بی‌پرده‌ زندگی احمد متوسلیان | حلقه وصل
hvasl.ir/content/13737
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» درباره استفاده از صدای اصلی ... کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» پیرامون اعتراض خانواده حاج احمد متوسلیان نسبت به برخی از ... برخی نزدیکان ایشان دعوت کردیم تا قسمت‌های مورد نظر را مجدداً روایت کنند. ... بازگشت مهندس‌ها به رسانه ملی/ ضرغامی دوباره به قدرت رسید!
«ایستاده در غبار» را وقف آزادی حاج احمد متوسلیان می‌کنیم | ...
avinyfilm.ir/content/16858
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - آوینی فیلم - تهیه‌کننده «ایستاده در غبار» با اعلام اینکه ۱۹ خرداد اکران این ... تلاش تیم تولید برای آزادی حاج احمد متوسلیان که فیلم درباره اوست، خبر داد. ... حبیب والی‌نژاد تهیه‌کننده «ایستاده در غبار» به کارگردانی محمدحسین مهدویان درباره زمان ... اگر این کمپین بتواند تاثیری در جلب نظر سیاست‌مداران و دغدغه‌مندان به ...
هرلحظه، نظر مقام معظم رهبری درباره «ایستاده در غبار»
harlahze.com/اخبار-فرهنگی/نظر-مقام-معظم-رهبری-درباره-ایستاده-در-غبار
۱۷ ساعت پیش - پس از اکران این اثر جمعی از هنرمندان و همسنگران احمد متوسلیان به اظهار نظر و سخنرانی ... محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» نیز با اشاره به اخباری مبنی بر .... بازگشت بازیگر زن بعد از غیبتی طولانی +عکس.
نامه‌ای به ظریف در یک برنامه‌ی سینمایی - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › فرهنگی/هنری
۸ ساعت پیش - بابک حمیدیان که در فیلم «بادیگارد» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا حضور داشته ... کرد که این کارگردان دلش می‌خواسته درباره حاج احمد متوسلیان فیلم بسازد. ... با «ایستاده در غبار» احمد متوسلیان را بیشتر شناختم ... نظر شما. نام: ایمیل: * نظر: ... مرگ دلخراش 3 مامور اداره برق پایتخت حین بازگشت به خانه (+جزییات).
انصاف نیوز | اظهارنظر مجید مجیدی درباره «ایستاده در غبار» ...
www.ensafnews.com/20932/اظهارنظر-مجید-مجیدی-درباره-ایستاده-د/
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این کارگردان با بیان این‌که در «ایستاده در غبار» ارزش‌ها و اسطوره‌ها به زیبایی به تصویر کشیده ... فجر حضور دارد به زندگی شهید حاج احمد متوسلیان از سرداران دوران دفاع مقدس می‌پردازد. ... نظر رسول جعفریان درباره ی ابومسلم خراسانی.
نگاهی به فیلم پرحاشیه «ایستاده در غبار» ساخته محمدحسین ...
nedaesfahan.ir/30005/30005.htm
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به نظر می رسد باید در عقایدتان نسبت به دفاع مقدس و فرماندهانش تجدید نظر کنید. ندای اصفهان- تحریریه/. فیلم ایستاده در غبار دومین اثر «محمدحسین مهدویان»، کارگردان جوان ... این بار مهدویان به سراغ جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان رفته است و .... کاش لااقل کمی سواد حرف زدن درباره خود فیلم و فرم بی نظیرش رو داشتید.
خراسان رضوی | شماره :19217 | تاریخ 1394/12/25
khorasanrazavi.khorasannews.com/Newspaper/Page/19217/6
۲۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - توضيحات مدير توليد درباره درگيري شب گذشته در برنامه «خندوانه» ... که گذشت؛ نظر کارگردان «ايستاده در غبار» درباره بازگشت احمد متوسليان.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 224
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,501
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,948
  • بازدید ماه : 14,948
  • بازدید سال : 392,559
  • بازدید کلی : 4,172,337