loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 184 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)

گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم

ریما رامین‎فر ، خندوانه

ریما رامین‎فر بازیگر سریال پایتخت با حضور در برنامه خندوانه از زندگی شخصی و ساخت سری 5 پایتخت گفت او همچنین صفحه های منتسب به خودش در فضای مجازی را دروغین خواند.

بازدید : 90,233 نفر

برنامه خندوانه رامبد جوان در روز سوم مرداد میزبان ریما رامین‎فر بود که دریچه ای شد برای اعلام دروغ هایی که در دنیایی وسیع برای برخی هنرمندان ساخته می شوند.

رامین فر همای سعادت برای همسر و آیین زندگی اش است 
وی در آغاز گفت: شده یک وقت هایی دلت گرفته است و می خواهی سرت را روی پای مادرت بگذاری و های های گریه کنی، و وقتی این کار را می کنی چه قدر آرام و سبک می شوی؛ مملکت ما پر است از مادرها و همسران فوق العاده و مهربانی که می توانند تکیه گاه درجه یکی برای خانه و خانواده شان باشند.
 
رامبد در ادامه با واژه هایی که به نوعی به مهمان برنامه اشاره داشت افزود: زن هایی که می توانند رئیس شورای شهر خانواده شان باشند و می توانند به بهترین شکل آن را مدیریت کنند، مهمان خندوانه امشب نیز کسی است که هم دوستش داریم، هم بازیگر و هنرمند خیلی خوبی است که برای همسرش و آیین زندگی اش می تواند همای سعادت باشد.
 
او سپس از ریما رامین فر دعوت کرد که وارد شود و بعد از تشکر از حضورش خواست که ریما به همه بگوید که چه قدر تلاش و التماس کرده تا او به اینجا بیاید!
 
معیار خانم بازیگر برای ازدواج
رامین فر در پاسخ رامبد به اینکه امیر جعفری همسر وی چه کاری را در خانه انجام نمی دهد، بیان کرد: تقریباً هیچ کار خانه نمی کند، من نیز قبل از ازدواج مانند هر فرد دیگری به آدم ایده الی که دوست داشتم فکر می کردم و همیشه می خواستم همسرم دست و دل باز و شوخ طبع باشد که امیر هست ولی الآن فکر می کنم که باید خیلی چیزهای دیگر مثل کار در خانه و... را هم می داشت!
 
در این حین جوان به رامین فر گفت: یعنی چه خانم، شما خیلی لوسش کردید و خطاب به امیر جعفری ادامه داد خجالت بکش امیر، خوب یه ذره کارکن!
 
به کنار گذاشتن بازیگری فکر می کنم
جوان در خصوص پسر این دو هنرمند که آیین نام دارد و 8 ساله است از رامین فر پرسید چرا برای نگهداری از آیین بازیگری را کنار نمی گذارید؟ و وی پاسخ داد که گاهی به این اتفاق فکر می کنم به همین دلیل است که کار باید خیلی خوب باشد یا اعضای آن به گونه ای باشند که ازنظر روحی به من نزدیک باشند تا من بتوانم با آن ها کنار بیایم.
 
قصه خوانی ریما رامین فر و تست بازیگری از او
وی برای شاد کردن چندین نفر قرار شد در کتابخانه یا کتاب فروشی بنشیند و برای مردم داستان بخواند زیرابه نظرش این قدر کم کتاب خواندن در کشور ما خوب نیست و باید این رفتار فرهنگی را بیش تر رعایت کنیم و گسترش دهیم.
 
همچنین جوان که علاوه بر علی صادقی از بنفشه خواه نیز به نوعی تست بازیگری گرفته بود در شب گذشته از ریما رامین فر هم خواست تا جمله ای را باحالت های خوشحالی، عصبانیت، حسادت و ترس بیان و اجرا کند.
 
هیچ صفحه ای در هیچ جا ندارم
این بازیگر به بهانهٔ پربیننده بودن خندوانه به همه اطلاع داد که در دنیای مجازی در هیچ جایی صفحه ای ندارد و همهٔ صفحه هایی که به نام او است دروغ و الکی است.
 
جوان نیز خطاب به پلیس فتا ضمن تشکر از آن ها، خواهش کرد که از گسترش و شکل گیری این صفحه های قلابی جلوگیری و برای این موارد اقدامی بکنند، چراکه ازنظر وی این اتفاق به منزلهٔ بی حرمتی به شخص صاحب نام است.
 
بعدازاین صحبت ها و تقدیم لوح به رامین فر، مهران غفوریان به عنوان کمدین به صحنه آمد و در خصوص پیچاندن و فرهنگ های اجتماعی صحبت کرد.
 
همین طور غفوریان نیز از دوربین خندوانه استفاده کرد و اعلام کرد که او نیز صفحه ای در هیچ جا ندارد از فتا خواست که حتماً به این قضیه توجه داشته باشند و رسیدگی نمایند، وی همچنین در پایان صحبت هایش به طور مستقیم و به قول خودش خلاقانه دست به تبلیغات برای حامی مالی برنامه زد. 
در ادامه میتوانید ویدیوی این برنامه را مشاهده کنید.
 

آواز خواندن جناب خان برای ریما رامین فر را ببینید. 

گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم

 

 

 

 


Google
تقریباً ۳۰٬۱۰۰ نتیجه (۰٫۵۳ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم - نمناک
namnak.com/18176-ریما-رامین‎فر-در-خندوانه.html
ریما رامین فر بازیگر سریال پایتخت با حضور در برنامه خندوانه از زندگی شخصی و ساخت سری 5 پایتخت گفت او همچنین صفحه های منتسب به خودش در فضای مجازی را ...
تصاویر برای گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلمگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم
نتیجه تصویری برای گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم
نتیجه تصویری برای گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم
نتیجه تصویری برای گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم
نتیجه تصویری برای گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم
نتیجه تصویری برای گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم
تصاویر بیشتر برای گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم
گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه! - سیمرغ
seemorgh.com › فرهنگ و هنر › تلویزیون
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گله ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه! ... رامبد جوان از ریما رامین فر پرسید که همسرش ، امیر جعفری ، چه کارهایی را در خانه انجام نمی دهد که او در پاسخ به حالت طنز و .... اقدام عجیب شبکه جم: پخش تبلیغات فیلم رسوایی 2 و .
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم - آکا
www.akairan.com/biography/superstar/2015815057.html
ریما رامین فر و ریما رامین فر در خندوانه و ریما رامین فر در پایتخت و ریما رامین فر همای پایتخت را در اکاایران ببینید,
گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه!
hodana.ir/fa/news/123004/گلایه-ریما-رامین-فر-از-امیر-جعفری-در-برنامه-خندوانه
۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رامبد جوان از ریما رامین فر پرسید که همسرش ، امیر جعفری ، چه کارهایی را در خانه انجام نمی دهد که او در پاسخ به حالت طنز و گلایه آمیز گفت : تقریباً هیچ کاری را در خانه نمی‌کند. ... تفریحات بچه پولدارهای تهرانی در یک فیلم+تصاویر.
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم
www.zamoune.com/article/SfG7UlU/گلایه-ریما-رامین‎فر-از-همسرش-در-خندوانه-فیلم
ریما رامین فر بازیگر سریال پایتخت با حضور در برنامه خندوانه از زندگی شخصی و ساخت سری 5 پایتخت گفت او همچنین صفحه های منتسب به خودش در فضای مجازی را ...
گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه! | - قطره
www.ghatreh.com/news/nn26802802/گلایه-ریما-رامین-امیر-جعفری-برنامه-خندوانه
۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رامبد جوان از ریما رامین فر پرسید که همسرش ، امیر جعفری ، چه کارهایی را در خانه انجام نمی دهد که او در پاسخ به حا. ... به حالت طنز و گلایه آمیز گفت : تقریباً هیچ کاری را در خانه نمی کند. ... فیلم/ آخرین فیلمی که یک مادر از فرزندش گرفت ...
آپارات - ریما رامین فر
www.aparat.com/result/ریما_رامین_فر
تیزر زاپاس با بازی امیرجعفری ،ریما رامین فر و... دوست داران سینما ... صحنه ماندگار ۴۵- سروش صحت در فیلم «نان، عشق، موتور۱۰۰۰» · منظوم ... جناب خان و تلفظ اسم ریما رامین فر خندوانه ... اظهار نظر امیرجعفری و همسرش ریماآرمیفر در خصوص انتخابات.
خندوانه - جناب خان و ریما رامین فر :: کلیپ های جدید
clipz.blog.ir/1394/05/06/خندوانه---جناب-خان-و-ریما-رامین-فر
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خانوم ریما رامین فر عزیز امشب میهمان برنامه خندوانه هست، امشب جناب خان هم وارد برنامه می شه و ..... گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم - نمناک.
گلایه ریما رامین فر از همسرش در - ویندوز - bazar-man.ir
windows.bazar-man.ir/گلایه-ریما-رامین-فر-از-همسرش-در.html
۸ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ... از همسرش در ... ریما رامین فر,خندوانه,جناب خان در خندوانه,فیلم برنامه خندوانه,رامبد جوان,خندوانه . ... رامین فر در سوئد; گلایه ریما رامین فر از همسرش .
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه فیلم آکا - ویندوز - ...
windows.bazar-man.ir/گلایه-ریما-رامین-فر-از-همسرش-در-خندوانه-فیلم-آکا.html
۸ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ریما رامین فر,خندوانه,جناب خان در خندوانه,فیلم برنامه خندوانه,رامبد جوان,خندوانه ...
گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه ! - جک لایو
pmc2015-rzb-ir.joklive.ir › pmc2015.rzb.ir
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - icon_sad فیلم تکاندهنده و واقعی از عاقبت جوان بی نماز +18 icon_sad. icon_idea ... گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه ! Posted by: lordiran جولای 26, ... در برنامه خندوانه! رامبد جوان از ریما رامین فر پرسید که همسرش ،
عکس های جدید ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری + بیوگرافی ...
harooz.com › سینما و چهره ها - اخبار سینمای ایران و جهان و هنرمندان سرشناس
۲۲ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریما رامین فر بازیگر نقش هما در سریال پایتخت و همسر امیر جعفری ... ریما رامین فر سوم مرداد ۹۴ میهمان برنامه خندوانه و رامبد جوان بود که برنامه جالبی از آب درآمد. ... به حالت طنز و گلایه آمیز گفت : تقریباً هیچ کاری را در خانه نمی‌کند، من ...
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم - پلانـ ها
www.findwebsite.ir/cycjndwtjrnmctdqnxadnfvctdmndrctxdy.html
محاسبه‌ای برای تولید فیلم انجام دادیم و متوجه شدیم، هزینه تولید ... گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم... بود که دریچه ای شد برای اعلام دروغ هایی که در دنیایی ...
خندوانه ریما رامین فر - لینک گردی
farsinow.ir/news/خندوانه-ریما-رامین-فر
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم. ریما رامین فر بازیگر سریال پایتخت با حضور در برنامه خندوانه از زندگی شخصی و ساخت سری 5 پایتخت ... 168.
طلاق ریما رامین فر از امیر جعفری صحت دارد - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=طلاق+ریما+رامین+فر+از+امیر+جعفری+صحت+دارد
ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری در فیلم زاپاس + تصاویر ... پست امير جعفری اگر می خواهید بیشتر بدانید : گلایه ريما رامين فر از امير جعفری در برنامه خندوانه!
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم | کیهان
keyhaan.ir/?tag=گلایه-ریما-رامین‎فر-از-همسرش-در-خندوا
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم ... سید محمد امامی یکی از دو تهیه کننده سریال «شهرزاد» در رابطه با تغییرات جدید این اثر نمایشی خانگی در سری دوم به ...
ریما رامین فر در خندوانه - لینک گردی
nimbar.ir/news/ریما-رامین-فر-در-خندوانه
331. گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم. Video embedded · رامین فر در پاسخ رامبد به اینکه امیر جعفری همسر وی چه کاری را در خانه انجام نمی دهد، بیان کرد .
گلایه ریما رامین فر - لینک گردی
nimbar.ir/news/گلایه-ریما-رامین-فر
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم. Video embedded · ریما رامین فر بازیگر سریال پایتخت با حضور در برنامه خندوانه از زندگی شخصی و ساخت سری 5 .
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم - نمناک
iranwiki.net/detail/1830338/article/7
کلیپ ازدواج گلشیفته با کامبیز حسینی در اپارات - ریما رامین فر بازیگر سریال پایتخت با حضور در برنامه خندوانه از زندگی شخصی و ساخت سری 5 پایتخت گفت ...
دردسر و حاشیه سازی برای ریما رامین فر ( بازیگر سریال ...
www.persianv.com/pic/view/010269.php
۲۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیر جعفری همسر ریما رامین‌فر ، اینستاگرام ریما رامین فر ... بیوگرافی کامل ریما رامین فر + عکس ... خوانندگی آقای بازیگر در «خندوانه» +تصاویر .... از فحاشی عده ای به شهاب حسینی دلخور شد و از برنامه هفت نیز گله مند شد+ تصاویر ...
عکس امير جعفري با پسرش (آيين) و همسرش (ريما رامين فر) - ...
jamezarrin.rozblog.com/post/245
246828-گلایه-ریما-رامین-فر-از-امیر-جعفری-در-برنامه-خندوانه/ 27 جولای 2015 ... رامبد جوان از ریما رامین فر پرسید که همسرش ، امیر جعفری ، چه کارهایی را در ... رامبد
ریما رامین فر بی حجاب
yekaks.ir/news/ریما-رامین-فر-بی-حجاب
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ریما رامین فر متولد ۱۳۴۹ در تهران، دارای کارشناسی ارشد در کارگردانی تئاتر می‌باشد. ... گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم. ریما رامین فر ...
ریما رامین فر همبازی شدن با همسرش را در یک فیلم تکذیب کرد
www.yjc.ir › فرهنگی هنری › سینما و تئاتر
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریما رامین فر حضور خود و همسرش را در فیلم. ... گفتنی است پیش از این در یکی از روزنامه‌ها حضور امیر جعفری، ریما رامین‌فر در فیلم سینمایی ... گلایه کارگردان یک نمایش دانشجویی/ انگار ما فقط به جای تئاتر، دورهمی ... تلاش ناکام شرکت کنندگان دوم مسابقه «خانواده باحال»/ خوانندگی آقای بازیگر در «خندوانه»+ فیلم.
عکس ریما رامین فر 2016 جدید - سایت عکس,جدید,خنده دار ...
aks.modenew.com/عکس-ریما-رامین-فر-2016-جدید/
۱۳ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عکس ریما رامین فر 2016 جدید. گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه! سیمرغ27 جولای 2016 رامبد جوان از ریما رامین فر پرسید که همسرش ...
آیا برخورد «رامبد جوان» با «ریما رامین‌فر» تحقیرآمیز بود؟ | نظر
www.nazarnews.com/48557
۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سحر طلوعی: پرسشهایی که رامبد جوان از ریما رامین فر در خندوانه می پرسد این حس را ... خیلی خوبی است که برای همسرش و آیین زندگی‌اش می‌تواند همای سعادت باشد. ... انجام نمی دهد که او در پاسخ به حالت طنز و گلایه آمیز گفت : تقریباً هیچ کاری را در ... خانه · جامعه · استانها · اقتصاد · سیاست · عکس · فرهنگ و هنر · ورزش · نظرگاه ...
ریما رامین فر و همسرش + بیوگرافی تصاویر و معرفی - عکس
www.ariapix.net/category/گالری-عکس-بازیگران-زن/ریما-رامین-فر
ریما رامین فر بازیگر زن سینما و تلویزیونی که همین چندی پیش سریال پایتخت 5 را روی آنتن داشت مهمان برنامه خندوانه با اجرای رامبد جوان در روز شنبه 3 مرداد بود.
همسر نيما شعبان نژاد
www.javab-soal.ir/j.aspx?q=همسر_نيما_شعبان_نژاد&id...
همسر نیما شعبان نژاد,نیما شعبان نژاد و خواهرش,نیما شعبان نژاد و دوست دخترش,سن نیما ... گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم · نیما شعبان نژاد از زندگی .
گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه - صفحه ...
mohammadali-hojat.picmic.ir/.../گلایه+ریما+رامین+فر+از+امیر+جعفری+در+برنامه+خند...
رامبد جوان از ريما رامين فر پرسید که همسرش ، امير جعفری ، چه کارهایی را در خانه انجام نمی دهد که او در پاسخ به حالت طنز و گلايه آمیز گفت : تقریباً هیچ کاری را در خانه ...
«ریما رامین‌فر» همبازی همسرش در «زاپاس» شد - اخبار سینمای ...
cinemapress.ir/news/69030/ریما-رامین-فر-همبازی-همسرش-در-زاپاس-شد
۱۴ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سینماپرس: ریما رامین فر به گروه بازیگران فیلم سینمایی «زاپاس» به کارگردانی برزو نیک‌نژاد پیوست و همبازی همسرش، امیر جعفری شد.
سرگرمی » عکسهای بامزه کمدین های برنامه خندوانه + تصاویر
sib7.ir/2015/09/08/عکسهای-بامزه-کمدین-های-برنامه-خندوانه/
۱۷ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکسهای کمدین های برنامه خندوانه در پشت صحنه مسابقه خنداننده برتر را در ... گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلم; جواد رضویان در خندوانه از ...
بیوگرافی کامل ریما رامین فر %2B عکس - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=بیوگرافی+کامل+ریما+رامین+فر+%252B+عکس+
آکاایران: بيوگرافي امیر جعفری و همسرش ريما رامين فر + آلبوم عکس امیر جعفری ... و امیر غفارمنش اخبار مرتبط : گلایه ريما رامين فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه!
ریما رامین فر و همسرش در فیلم زاپاس - پژواک
pajvak.com/main/article/view/361218/ریما-رامین-فر-و-همسرش-در-فیلم-زاپاس
۱۶ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریما رامین فر و همسرش در فیلم زاپاس. ... ناکامی شرکت کنندگان مسابقه خانواده باحال خندوانه + تصاویر - ناوهواپیمابر "هری ترومن" آمریکا با چه هدفی از ...
خبرگزاری آریا - دوباره و دوباره نگاه کن فيلم جديد سينماي ...
www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code=563275&svc=168
دوباره و دوباره نگاه کن عنوان فیلم جدید سینمای بالیوود است که با کارگردانی سیدرات مالهوترا جوان در سکوت ... ماجرای درگیری مهمانان “خندوانه” و زدن گاز اشک آور! ... مهدوی فر از سانسور در تلویزیون گله کرد + عکسگلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + ...
ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری در فیلم زاپاس + تصاویر
city.ttadbir.com/ریما-رامین-فر-و-همسرش-امیر-جعفری-در-فیلم/
ریما رامین فر که در فیلم زاپاس همبازی همسرش امیر جعفری میباشد عکسی از پشت صحنه این فیلم را در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد. زاپاس عنوان تازه ترین ...
سايت تفريحي تيك
tik.iran.sc/
گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه ... ریما رامین فر بازیگر سریال پایتخت با حضور در برنامه خندوانه از زندگی شخصی و ساخت سری 5 پایتخت گفت او همچنین ...
ریما رامین فر facebook - رسانه ی خبری وبلاگی
fardanews.rasanetv.ir/list/ریما+رامین+فر+facebook.html
این فیلم سینمایی یک درام اجتماعی است که در آن ريما رامين فر در کنار همسرش امیر جعفری جلوی دوربین می روند و ... گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه !
سحر جعفری جوزانی - یوتو
yo2.ir/search/?q=سحر+جعفری+جوزانی
در برنامه خندوانه مسعود جعفري جوزاني از ساخت فیلم کوروش کبیر خبر داد و رضا .... آرام جعفري بازیگر 36 ساله با انتشار عکسی از خودش و همسرش صفحه شخصی اش را ... و امیر غفارمنش اخبار مرتبط : گلایه ریما رامین فر از امیر جعفري در برنامه خندوانه!
【ツפֿـــــنـــــב פּ انـــــہツ】 - مطالب ابر ریما رامین فر ...
khandevaneh2015.mihanblog.com/post/tag/ریما+رامین+فر
۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه! رامبد جوان از ریما رامین فر پرسید که همسرش ، امیر جعفری ، چه کارهایی را در خانه انجام نمی دهد .... چکار کنیم فیلم‌های سینمایی ما به یک چهار‌چوب استاندارد برسد تا مثل سال‌های اخیر شاهد ...
جدیدترین اخبار از سحر جعفری جوزانی - تاپر
taper.ir/search/?q=جدیدترین+اخبار+از+سحر+جعفری+جوزانی
در برنامه خندوانه مسعود جعفري جوزاني از ساخت فیلم کوروش کبیر خبر داد و رضا ... به گزارش آکاایران: آرام جعفري با انتشار عکس های جدیدی از خودش و همسرش, متن زیر را .... و امیر غفارمنش اخبار مرتبط : گلایه ریما رامین فر از امیر جعفري در برنامه خندوانه!
لباهنگ های امیر علی نبویان - فان گاه
fungah.ir/search/?q=لباهنگ%20های%20امیر%20علی%20نبویان&page=4
+عکس عکس سلفی امیر نوری و مجید صالحی در راه شمال امیر نوری و پارتی زیرزمینی و غیر مجاز ! ... همسر وی ریما رامین فر بازیگر میباشد آنها یک پسر به نام آیین دارند. ... و امیر غفارمنش اخبار مرتبط : گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه!
ریما رامین فر در فیس بوک
ww2.mofassal.ir/detail/ریما-رامین-فر-در-فیس-بوک/article/98/
عکس های ریما رامینفر،ریما رامین فر در فیس بوک ریما رامین فر وامیرجعفری ریما رامین فر و همسرش ریما . دانلود آهنگ های برنامه خندوانه ، خان ریما رامین فر facebook ریما ...
عکس عاشقانه ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری | اولین ها
news.avalinha.com/post/481338.html
عکس عاشقانه ریما رامین فر و همسرش امیر جعفری عکس زیبا و دو نفره ریما رامین فر و ... گذرا به یازده قسمت سریال «شهرزاد» · گلایه های خسرو سینایی از فیلمسازان جوان .... معروف که از نفرات برتر مسابقه خنداننده برتر خندوانه با نام امیرمهدی ژوله بسیار ...
رامبد جوان - بانو ريما رامين فر، مهمون امشب خندوانه #خندوانه - پلان
pelan.tv/show/73156/rambodjavan1/رامبد-جوان
بانو ريما رامين فر، مهمون امشب خندوانه #خندوانه. ... اگه دقت کنین خیلی از فیلم هایی که تو سینما اکران میشه موقعی که صداسیما بعد مدتی پخشش میکنه خیلی از صحنه ها ...
تکذیب فعالیت ریما رامین فر و مهران غفوریان در شبکه های ...
roozno.com/.../تکذیب-فعالیت-ریما-رامین-فر-و-مهران-غفوریان-در-شبکه-های-اجتماع...
۴ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ریما رامین فر در گفتگوی خود در خندوانه هرگونه فعالیت در شبکه های اجتماعی را تکذیب کرد و هواداران ... خود، اعلام کرد پیج اینستاگرام منتسب به همسرش ریما رامین فر در اینستاگرام تقلبی است. ... رضا قوچان نژاد و نامزد خارجی خود +عکس (۸ نظر) · گلایه های مهناز افشار در باره حرفهایی که پشت سر همسرش می گویند (۶ نظر).
تصویر تخت بیمارستان - مجری زن تلویزیون روی تخت ...
www.helpsearching.ir/fmcandcurcynvydfvndnsdcacyctdqnjrctcja.html
آیت الله مصباح یزدی روی تخت بیمارستان/عکس - خبرآنلاین28 جولای 2015 . .... عسل 95گلایه ریما رامین فر از همسرش در خندوانه + فیلمعکسهای بازیگران “سریال برادر” ...
امیر جعفری و ریما رامین فر در کنار مقبره مولانا (عکس) : مجله ...
turbo.biqarar.com/2015/10/08/امیر-جعفری-و-ریما-رامین-فر-در-کنار-مقبره/
۱۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر در کنار پسرشان این عکس زیبا را در کنار مقبره مولانا .... گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه !
سید حسین جعفری بازیگر نقش اصغری - باکس 98
box98.ir/search/?q=سید+حسین+جعفری+بازیگر+نقش+اصغری
عکس جدید آرام جعفری آرام جعفری بازیگر کشورمان عکس جدیدی از خودش به همراه همسرش ... همسر وی ریما رامین فر بازیگر میباشد آنها یک پسر به نام آیین دارند. ... و نریمان و امیر غفارمنش اخبار مرتبط : گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه!
ریما رامین فر facebook بایگانی - سایت تفریحی تک فان
funtop.in/tag/ریما-رامین-فر-facebook/
دانلود فیلم سیزده saberfun ir. ... گلایه ریما رامین فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه. ... عکس عکس های بازیگران گالری عکس بازیگران ایرانی گالری عکس بازیگران ...
همسر اول یاسین رامین سوفیا لورن میباشد - سی روز
cday.ir/search/?q=همسر+اول+یاسین+رامین+سوفیا+لورن+میباشد
عکس سوفيا لورن سوفيا لورن Sophia Loren در سال ۱۹۳۴ در رم به دنیا آمد و به عنوان .... همسر وی ریما رامين فر بازیگر ميباشد آنها یک پسر به نام آیین دارند. ... و نریمان و امیر غفارمنش اخبار مرتبط : گلایه ریما رامين فر از امیر جعفری در برنامه خندوانه!
جستجوهای مربوط به گلایه ریما رامین‎فر از همسرش در خندوانه + فیلم

ریما رامین فر چگونه لاغر شد

رژیم لاغری ریما رامین فر

روش لاغری ریما رامین فر

قد و وزن ریما رامین فر

کاهش وزن ریما رامین فر

ریما رامین فر بی حجاب

امیر جعفری در خندوانه

ریما رامین فر در حال سیگار کشیدن
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 388
  • آی پی دیروز : 210
  • بازدید امروز : 1,315
  • باردید دیروز : 1,833
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 1,315
  • بازدید ماه : 1,315
  • بازدید سال : 378,926
  • بازدید کلی : 4,158,704