loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 197 شنبه 22 خرداد 1395 نظرات (0)

حضور عادل “فردوسی پور” در برنامه خندوانه + فیلم و عکس

فردوسی پور ، فردوسی پور در خندوانه

پس از مدتها تلاش رامبد جوان برای حضور عادل “فردوسی پور” در برنامه خندوانه، بالاخره این مجری پرطرفدار ورزشی حاضر به گفتگو با جناب خان و وی شد. در این برنامه عادل از علایق خود و آرزوی برای ایرانیان و حرفهای ناگفته بسیاری صحبت کرد.

بازدید : 5,829 نفر

حضور متفاوت فردوسی پور در برنامه خندوانه

فردوسی پور پس از مدت ها در یک برنامه تلویزیونی حاضرشد و مصاحبه ای در مورد زندگی خصوصی اش داشت. او در یکی از آخرین برنامه هایی که از این سری خندوانه روی آنتن رفته میهمان رامبد جوان و برنامه اش بود. فردوسی پورکه پیش از این مدت ها بود در مصاحبه ای حاضر نشد بود روی آنتن آمد و سوال های نه چندان حاشیه ای رامبدجوان را پاسخ داد.

به گفته رامبد جوان حضور عادل در خندوانه بهترین برنامه او در یک سال اخیر بود.

فردوسی پور در خندوانه ، فردوسی پور در خندوانه ، خندوانه

دعوت از فردوسی پور برای خندوانه

فردوسی پور در این برنامه از خواب های عجیب و غریب فوتبالی اش تعریف کرد، در مورد زندگی کردنش با فوتبال حرف زد. او مدل فوتبال نگاه کردن اش را توضیح داد و البته از کم حرف بودن اش گفت .

4 فوتبال همزمان

فردوسی پور در مورد مدل عجیب فوتبال نگاه کردنش توضیح داد:« من عادت دارم که با 3 تلویزیون به صورت همزمان فوتبال نگاه می کنم و گاهی هم از یک رادیو برای گوش کردن چهارمین فوتبال استفاده می کنم.فکر می کنم اگه یک نفری با من همخانه شود سرسام می گیرد و دیوانه می شود.

لیورپول و خواب عجیب عادل!

مجری برنامه نود در مورد علائق فوتبالی و البته خواب های عجیب اش گفت:« همه می دونن که من لیورپولی هستم . لیورپول یک بازیکن فنلاندی داشت که همه گزارشگرها او را هیپیا صدا می کردند . هیپیپا را با اچ وای وای پی آی ای می نویسند« hyypia » من خیلی سرچ کردم و از سفارت فنلاند درباره تلفظ اسمش پرسیدم و گفتند که هوپیاست . اتفاقا گزارشگرهای انگلیسی هم به او هوپیا می گفتند. من هم در گزارش هایم از تلفظ درست استفاده کردم . یه شب هوپیا به خوابم آمد وگفت :«دستت درد نکنه تو تنها گزارشگری هستی که اسم من رو درست تلفظ می کنی»

البته خواب های او در مورد لیورپول بیشتر هم بوده:« من خیلی خواب می بینم و البته خیلی هم لیورپولی هستم بارها هم خواب دیدم که عضو هیات مدیره یا مدیریت این تیم شده ام»

خواب های سانسوری فردوسی پور

خواب های ناتمام عادل و خواب های دوست داشتنی اش:« تقریبا همه ستاره های فوتبال دنیا رو خواب دیدم و با آنها بازی کرده ام به آنها گل زده ام(خنده) بعضی وقت ها خواب هایی دیدم که اصلا دلم نمی خواسته بیدارشوم .بعضی خواب ها هم هست که نمی شود اصلا تعریف اش کرد»

عادل فردوسی پور در این برنامه درباره خواب هایی که به بازی با ستارگان بزرگ دنیا ارتباط داشت نیز سخن گفت و گفت بعضی اوقات با توجه به چنین خواب هایی اصلا دوست ندارم بیدار شوم.

فردوسی پور در خندوانه ، خندوانه ، خندوانه با فردوسی پور

گریم فردوسی پور برای برنامه

موهایم سفید شده

عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه درباره حمایت هایی که از او طی این مدت از او شده گفت: « من طی این مدت بارها از سوی خیلی ها اذیت شدم. از رییس سازمان تربیت بدنی تا نمایندگان مجلس و ... اما مدیران سازمان از من حمایت کردند، چون خیلی سالم کار کردم از موقعیتی که داشتم استفاده هم نکردم چه برسد به اینکه بخواهم سواستفاده کنم. فردوسی پور در ادامه درباره سلامت کاری اش گفت: در یک برنامه پربیننده مسلما پیشنهادات اغوا کننده و بی شرمانه ای شده اما هیچ وقت حاضر نشدم از آن سواستفاده کنم چون احساس می کنم شان برنامه و شان خودم پایین می آید.»

راز ماندگاری برنامه نود

مجری نود درباره راز ماندگاری برنامه اش طی این سال ها گفت: خیلی از برنامه ها طی این سال ها آمدند تا برنامه نود را به قول خودشان بزنند و جایگاهش را بگیرند. خیلی از برنامه ها نیت شان خیر نبوده و می گفتند بیاییم نود را بزنیم. من شخصا آدم رقابت جویی هستم و از رقابت نمی ترسم. هرگز تلاش نمی کنم با شکل غیر اخلاقی رقیبم را از راه به در کنم. اینطور نیستم که تیم رسانه ای تشکیل دهم و نیت شان خیر نبوده است.

فردوسی پور در خندوانه ، خندوانه با فردوسی پور ، مصاحبه فردوسی پور در خندوانه

خیلی غذاها را نمی خورم

فردوسی پور سبک غذا خوردن عجیب و غریبی هم دارد . او گفت که غذاهایی مثل قرمه سبزی خیلی وسوسه اش نمی کند اما خیلی از غذاها را نمی خورد. :« من غذاهای زیادی را نمی خورم مثل ماکارونی ، لازانیا ، فسنجان ، بادمجان ، کدو ، و ... البته تاصبح می توانم اسم غذا ببرم»

این برنامه با تشویق شدید فردوسی پور توسط جوان آغاز شد و با حضور جناب خان در پارت سوم برنامه شکل دیگری به خود گرفت . متن حرفهای او را در برنامه خندوانه بخوانید:


مجری و گزارشگر محبوب صدا و سیما و برنامه نود درباره علایق خاص فوتبالی اش گفت: در منزل من زمان پخش فوتبال سه تلویزیون روشن است و به پخش فوتبال می پردازد و یک رادیو هم روشن است و مسلما هر کس بیاید دیوانه می شود.

خواب های فوتبالی

فردوسی پور در مورد خواب های عجیبش نیز در این برنامه پرده برداشت و گفت: همه می دانند من لیورپولی هستم و یادم هست یک بازیکن فنلاندی در این تیم حضور داشت که همه گزارشگران او را "هیپیا" تلفظ می کردند و البته گزارشگران انگلیسی او را هوپیا؛ من از سفارت فنلاند درباره اسم او پرسیدم که تلفظ درست او را هوپیا گفتند. از آن پس من او را هوپیا تلفظ کردم و یک شب در خوابم آمد و گفت دستت درد نکند و تنها تو اسم مرا درست تلفظ می کنی!

او در ادامه برای اینکه علاقه ویژه خود به تیم لیورپول را عیان کند اعلام کرد بارها در خواب هایش خود را در سمت های مختلف مدیریت و فنی این تیم دیده است.

عادل فردوسی پور در این برنامه درباره خواب هایی که به بازی با ستارگان بزرگ دنیا ارتباط داشت نیز سخن گفت و گفت بعضی اوقات با توجه به چنین خواب هایی اصلا دوست ندارم بیدار شوم.

فردوسی پور در خندوانه ، مصاحبه فردوسی پور در خندوانه ، کلیپ فردوسی پور در خندوانه

چرا از فردوسی پور در صدا و سیما حمایت می شود

عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه در اقدامی جالب درباره حمایت هایی که از او طی این مدت از او شده گفت: من طی این مدت بارها از سوی خیلی ها اذیت شدم. از رییس سازمان تربیت بدنی تا نمایندگان مجلس و ... و خیلی سختی کشیدم. او ادامه داد: اما مدیران سازمان از من حمایت کردند، چون خیلی سالم کار کردم از موقعیتی که داشتم استفاده هم نکردم چه برسد به اینکه بخواهم سواستفاده کنم. فردوسی پور در ادامه درباره سلامت کاری اش گفت: در یک برنامه پربیننده مسلما پیشنهادات اغوا کننده و بی شرمانه ای شده اما هیچ وقت حاضر نشدم از آن سواستفاده کنم چون احساس می کنم شان برنامه و شان خودم پایین می آید.

راز ماندگاری برنامه نود

مجری و تهیه کننده برنامه نود درباره راز ماندگاری برنامه اش طی این سال ها گفت: خیلی از برنامه ها طی این سال ها آمدند تا برنامه نود را به قول خودشان بزنند و جایگاهش را بگیرند. وی ادامه داد: خیلی از برنامه ها نیت شان خیر نبوده و می گفتند بیاییم نود را بزنیم. من شخصا آدم رقابت جویی هستم و از رقابت نمی ترسم. هرگز تلاش نمی کنم با شکل غیر اخلاقی رقیبم را از راه به در کنم. اینطور نیستم که تیم رسانه ای تشکیل دهم و نیت شان خیر نبوده است.

چطور می توان عادل را عصبانی کرد؟

گزارشگر محبوب صدا و سیما در پاسخ به این سوال که آیا عصبانی می شود یا خیر گفت: اصولا خیلی کم عصبانی می شوم و در زندگی شخصی ام فردی آرام و ساکت هستم. وی ادامه داد: اما طی این سال ها بارها اتفاق افتاده که خیلی راحت تهمت مالی زده می شود و خیلی اذیت می شوم. وقتی یک سری آدم که به نظر می رسد مغرض هستند این حرف ها را می زنند عصبانی می شوم. نکته جالب توجه در مورد او این بود که اعلام کرد در زندگی شخصی اش خیلی ساکت است و کم حرف می زند، چیزی که در حین برنامه هایش اصلا دیده نمی شود!

فردوسی پور در خندوانه ، کلیپ فردوسی پور در خندوانه ، عکسهای فردوسی پور در خندوانه

سلفی فردوسی پور و جناب خان و رامبد جوان با تماشاگران

وقتی فردوسی پور مسی را به کنسرت می برد

عادل فردوسی پور در بخشی از برنامه خندوانه درباره خاطرات دوران کودکی اش گفت: در خانواده مان برای انجام کارها و خصوصا ظرف شستن از بازی جذاب «سنگ، کاغذ، قیچی» استفاده می کردم و من معمولا با برنده شدن در این بازی از شستن ظرف ها فرار می کردم.

وی در ادامه درباره تنبلی اش برای گفتن جملات نکته جالبی را تعریف کرد و اعلام کرد برای اینکه کاری را بگویم معمولا از کلماتی اختصار استفاده می کردم به طور مثال برای اینکه بگویم چراغ را خاموش کن می گفتم: چ خ! وی برای در را ببند می گفتم: د ب! کولر را خاموش کن را با ک خ می گفتم و ... او در ادامه درباره استفاده از این رمز در برنامه اش نیز گفت: یک بار می خواستم به همکارانم بگویم که بیانیه کی روش را روی صفحه بگذارند و پیامک نوشتم: ب کی! مسوول این کار برایم پیامک نوشت: بیانیه کی (چه کسی) که برایش نوشتم: ب سی کیو (b c q، بیانیه کارلوس کی روش) که او نوشت بابا دیوانه ام کردی!

او در ادامه این برنامه درباره اشتباهاتی که معمولا در ارسال پیامک مرتکب می شود نیز پرده برداشت و گفت: من معمولا اس ام اس اشتباه می فرستم. یک بار یکی از خواننده های خیلی معروف به من پیامک داد که کنسرت من بیا. همزمان یک تورنمنت بود تا تیمی فوتبالی را انتخاب کنیم. چند اسم برای کسی که می خواست این تیم را راه بیندازد نوشتم که او قبول نکرد. نوشتم می خواهی برایت مسی را بیاورم که اشتباهی این پیامک برای خواننده ای که از من دعوت کرده بود فرستاده شد!

فردوسی پور در ادامه نیز اعلام کرد یک بار می خواسته به یکی از عوامل برنامه اش زنگ بزند تا کلیپ موردنظرش را سریعا آماده کند و اشتباها شماره داورزنی، رییس فدراسیون والیبال را گرفته و با عصبانیت از او خواسته تا کلیپ را به برنامه برساند.

فردوسی پور در خندوانه ، عکسهای فردوسی پور در خندوانه ، تیم مورد علاقه فردوسی پور

درخواست فردوسی پور؛ کتاب بخوانید، جوک نفرستید

عادل فردوسی پور با انتقاد از اینکه مردم توجه و علاقه ای به خواندن کتاب از خود بروز نمی دهند گفت: واقعا برایم جای تعجب است که چرا مردم دیگر به کتاب خوانی علاقه ندارند و این برخلاف تمام کشورهای در حال توسعه است که از فرصتی در مترو و ... در حال خواندن کتاب هستند. ما متاسفانه بیشتر وقت خودمان را صرف حضور در فضای مجازی و فرستادن جوک به یکدیگر می کنیم که به نظرم عادت درستی نیست.

او در ادامه خاطره ای نیز تعریف کرد: ماکس پلانک، یکی از پروفسورهای آلمانی که جایزه نوبل را هم از آن خود کرده در تورهای شهرهای مختلف آلمان شرکت می کرد و کنفرانس می داد. یک روز راننده اش به او گفت خسته نمی شوی این همه در کنفرانس حاضر می شوی و حرف های تکرای می زنی. بگذار یک روز من جای تو کنفرانس بدهم چون تمام مطالب ات را حفظ شده ام. در این کنفرانس بعد از پایان صحبت های راننده ماکس پلانک یکی از اساتید دانشگاه سوالی از او می پرسد که او با زیرکی می گوید واقعا از شما تعجب می کنم که با اینکه استاد هستی این سوال را می پرسی و این سوال را حتی راننده من (ماکس پلانک) هم به خوبی بلد است جواب دهد و اینگونه با زیرکی از این ماجرا جان سالم به در می برد.

رمز موفقیت عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور در پاسخ به سوال رامبد جوان درباره اینکه رمز موفقیتش و راهکارش برای فرار از مشکلات چیست گفت: بیشتر در خلوت خودم سعی می کنم آرام باشم. دوستانی خوبی جدای از خانواده ام دارم و یکی از رموز موفقیت من این بود که دوستانم بدون چشمداشت مالی به من کمک فکری می کنند. مسائل ناراحت کننده خیلی زیاد است اما سعی می کنم زیاد فکر نکنم. وی ادامه داد: سعی می کنم فوتبال ببینم و به مشکلات فکر نکنم چون در زمان دو ساعتی که فوتبال نگاه می کنیم مشکلات را فراموش می کنیم و در همه جا اینطور است که در زمان فوتبال تماشاگران آن تمام مشکلات را فراموش می کنند.

 

گلایه یحیی گل محمدی از عادل فردوسی پور

 

عادل فردوسی پور که گزارشگر دیدار نیمه نهایی جام ملت ها بین ایران و چین بود، بعد از هدر دادن پنالتی یحیی گل محمدی جمله ای جالب درباره آن گفت که باعث گلایه سرمربی حال حاضر ذوب آهن شد. فردوسی پور درباره آن خاطره گفت: تیم دوست داشتنی ای بود و بنده خدا یحیی گل محمدی ضربه اش را چیپ زد که من گفتم الان چه وقت چیپ زدن بود آقا یحیی. چندی پیش آقای گل محمدی مرا دید و با گلایه گفت هر کس مرا هر جا که می بیند می گوید این چه وقت چیپ زدن بود یحیی گل محمدی!

فردوسی پور در خندوانه ، تیم مورد علاقه فردوسی پور ، فردوسی پور

دوست دارم با سقوط هواپیما بمیرم

عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه گفت دوست دارد مرگش به وسیله سقوط هواپیما باشد. مجری برنامه نود درباره این آرزویش گفت: هیجان انگیز است. دوست ندارم مرگم زمانبر باشد. دوست دارم زمان کمی ببرد و حداقل یک دقیقه باشد. حداقل دوست دارم به صخره بخورم. او در ادامه این مساله را کمی هیجان انگیزتر کرد و گفت: دوست دارم در لحظه سقوط و مرگ عزیزانم در کنارم باشند. فردوسی پور البته در پاسخ به شخصیت جناب خان که اعلام کرد دوست دارد مایلی کهن و قلعه نویی نیز در کنارش باشد با زیرکی گفت: "بگذریم!" او در ادامه درباره خاطره اش از پرواز گفت: یک بار یک خانمی در کنارم بود که در لحظه آماده شدن هواپیما برای پرواز غش کرد. من بعدا که به هوش آمد از لذت سقوط با هواپیما و جذاب بودن مرگ اینگونه صحبت کردم که فرد دیگری به من اعتراض کرد که می شود اینطوری او را نصیحت نکنی! فردوسی پور در ادامه از رامبد جوان خواست در پروازی او را همراهی کند که با پاسخ منفی مجری برنامه خندوانه روبرو شد.

حامی اسپانسری ندارم و برآورد خودم را می گیرم

فردوسی پور درباره اسپانسر برنامه اش نیز اینطور توضیح داد: من پولی از اسپانسر نمی گیرم. کل برنامه نود را بانک سپه حامی شده و اینطور است که پول را به شبکه سه می دهد و چه یک پیامک بیاید و چه 10 میلیون چیزی به برنامه نود نمی رسد و با توجه به برآوردی که به شبکه داده ام پول می گیرم.

مرگ با هواپیما آسانتر از سقوط از موتور!

عادل فردوسی پور در بخشی از این گفتگوی جذاب درباره حضورش با موتور در گزارش ها گفت و اعلام کرد به دلیل ترافیک بارها مجبور شده خودرویش را به عابرین بسپارد و با موتور به سمت محل گزارش برود. او در ادامه خاطره ای در این باره تعریف کرد: یک روز سوار ترک موتورسوار شدم و از او خواستم مرا به گزارش بازی برساند. نمی دانم موتورش چه بود و می گفت آماده ای تک چرخ بزنم. واقعا صحنه های ترسناکی را پشت سر گذاشتم و همانجا متوجه شدم مرگ به وسیله سقوط با هواپیما راحت از مرگ بر اثر سقوط از موتور است.

فوتبال یاد بگیر لامصب

در پایان حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه، جناب خان او را با جملات خداحافظ عادل و شاید خداحافظ خندوانه همراهی کرد که عادل با زیرکی و هوش خاص خودش به او گفت متوجه منظورش شده است.
رامبد جوان از فردوسی پور در این باره پرسید که او جواب داد من در پایان جام جهانی آلمان گفتم خداحافظ جام جهانی و شاید خداحافظ برانکو ایوانکوویچ.
فردوسی پور در ادامه انتقادی از رامبد جوان کرد و به او گفت: لامصب یک ذره اطلاعات فوتبالی ات را بالا ببر و از آن لذت ببر!

امیدوارم نوابغ ایران را ترک نکنند

فردوسی پور در بخش پایانی برنامه و زمان خداحافظی گفت:« امیدوارم همه مردم ایران سلامت باشند و با هم کمک کنیم که ایران را بسازیم و هیچ کس ایران را ترک نکند و نوابغ بمانند و کمک کنند...»


فیلم حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه

اشتباهات جالب تلفنی و پیامکی فردوسی پور 


شعر کرمانی جناب خان برای فردوسی پور 


خاطرات طنز فردوسی پور از خوابهای فوتبالی اش 

 


گفتگوی کامل جناب خان با عادل فردوسی پور

 

فردوسی پور ، فیلم و عکس های عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه

 

 

 

 


Google
تقریباً ۴۶۳٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۵۳ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
فردوسی پور | فیلم و عکس های عادل “فردوسی پور” در برنامه ...
namnak.com/21763-حضور-جنجالی-فردوسی-پور-در-خندوانه.html
پس از مدتها تلاش رامبد جوان برای حضور عادل “فردوسی پور” در برنامه خندوانه، بالاخره این مجری پرطرفدار ورزشی حاضر به گفتگو با جناب خان و وی شد. در این برنامه عادل ...
عادل فردوسی پور در خندوانه + دانلود برنامه ( با حضور جناب خان) ...
www.ariapix.net/1394/07/عادل-فردوسی-پور-خندوانه.html
عکسها,خلاصه داستان و بازیگران سریال پریا + زمان پخش. ۱۶ فروردین ... عادل فردوسی پور در خندوانه + دانلود برنامه ( با حضور جناب خان). ۱۹ مهر. دسته بندی : برنامه‌ خندوانه.
فیلم کامل حضور عادل فردوسی‌پور در برنامه خندوانه - ...
www.mehrnews.com/news/.../فیلم-کامل-حضور-عادل-فردوسی-پور-در-برنامه-خندوانه
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود یکشنبه شب در برنامه خندوانه حضور یافت و خاطرات فوتبالی‌اش را تعریف کرد؛ خاطراتی از جمله دیدن خواب عضویت در ...
عادل فردوسی پور به خندوانه رفت + دانلود کلیپ – سرگرمی
rotak.ir/entertainment/عادل-فردوسی-پور-خندوانه-کلیپ/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی پور به خندوانه رفت و این برنامه یکشنبه پخش می شود. ... خندوانه که این هفته به پایان می رسد گویا قرار است علاوه بر پخش فینال خنداننده برتر، حضور عادل فردوسی پور را هم داشته باشد تا برنامه پربار ... عکس و کلیپ.
فیلم کامل حضور عادل فردوسی‌ پور در برنامه خندوانه - خنداننده ...
khandanande.ir/فیلم-کامل-حضور-عادل-فردوسی‌-پور-در-برن/
۲۵ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی‌ پور مجری برنامه نود یکشنبه شب در برنامه خندوانه حضور یافت و خاطرات فوتبالی اش را تعریف کرد.
فیلم/ بهترین برنامه خندوانه از نظر رامبد جوان - مشرق
www.mashreghnews.ir/fa/news/.../فیلم-بهترین-برنامه-خندوانه-از-نظر-رامبد-جوان
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش مشرق، عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 در برنامه خندوانه حاضر شد و گفت‌و‌گو و مصاحبه دیدنی ... فیلم/ سلفی فردوسی پور، جناب خان و رامبد.
دانلود برنامه خندوانه امشب با حضور عادل فردوسی پور و جناب خان ...
khandevaane.blog.ir/post/180
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میهمان امشب برنامه خندوانه عادل فردوسی پور، مجری و تهیه کننده برنامه نود، گزارش گر ... از جذابیت برنامه امشب هیچی نمی گیم چون حضور عادل خودش به برنامه جذابیت داد، اومدن .... هر وقت خواستین فیلم و انیمه رو به وبلاگتون اضافه کنید
شب جذاب خندوانه با حضور عادل فردوسی پور + تصاویر - ایران ...
www.ion.ir/News/18304.html
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی پور پس از سالها با حضور در یک برنامه تلویزیونی تن به گفت و گو ... عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه در اقدامی جالب درباره حمایت هایی که از او طی این ... را گرفته و با عصبانیت از او خواسته تا کلیپ را به برنامه برساند.
عکس عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه - میهن گرام
mihangram.com/aks-bazigaran-41.html
عکس بازیگران :دیشب عادل فردوسی پور با حضور در برنامه خندوانه شب خوبی را برای بینندگان این برنامه رقم زد که البته از جناب خان هم نباید بگذریم. عکس عادل ...
فیلم: عادل فردوسی پور در برنامه «خندوانه» - Bartarinha.IR | ...
www.bartarinha.ir/fa/news/253911/فیلم-عادل-فردوسی-پور-در-برنامه-خندوانه
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم: عادل فردوسی پور در برنامه «خندوانه» ... جشن امضای کتاب با حضور عادل فردوسی پور · حال و هوای خاص ... عکس: لشکرکشی فردوسی پور به خندوانه.
دانلود کلیپ جناب خان و عادل فردوسی پور + فردوسی پور در ...
campin.jadid.top › ویدیوها › کلیپ متفرقه
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود برنامه خندوانه کلیپ عادل فردوسی پور و جناب خان 19 مهر 94 دانلود برنامه خندوانه عادل ... جنجال حضور محسن تنابنده در شبکه غربی من و تو+عکس 1.
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - با عادل فردوسی پور از ...
90tv.ir/.../با-عادل-فردوسی-پور-از-زندگی-حرفهای-تا-مرگ-در-خندوانه-گزارش-تصویر...
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی پور با حضور در برنامه خندوانه به حضور رامبد جوان در برنامه نوروزی سال های گذشته ... مثلا من همیشه سعی کردم خودم باشم و از ریاکاری کردن و فیلم بازی کردن و شو نشان دادم دوری کردم. ..... عکس / بنزما و حمایت از تیم ملی در خانه ...
دانلود برنامه خندوانه قسمت 155 با حضور عادل فردوسی پور - جزقل
jezghel.com/download/khandevaneh/part-155-of-khandevaneh-94
دانلود برنامه خندوانه قسمت 155,دانلود سری جدید برنامه خندوانه,سری جدید برنامه خندوانه,دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور,دانلود برنامه خندوانه.
دانلود برنامه خندوانه 19 مهرماه 94 - عادل فردوسی پور و جناب خان
birdownload.epage.ir/.../module.news_Page._TypeId.1_NewsId.70_Action.NewsBod...
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود برنامه خندوانه کلیپ عادل فردوسی پور و جناب خان 19 مهر 94 .... Translate this pageعکسهای حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه ... عکسهای ...
حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه + فیلم کامل - سایت ...
makan1990.rozblog.com/post/330
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم کامل گفتگوی جناب خان عادل فردوسی پور X دانلود قسمت عادل ... با حضور عادل فردوسی پور,دانلود برنامه عادل فردوسی پور در خندوانه,عکس عادل ...
دانلود برنامه خندوانه با عادل فردوسی پور 19 مهر 94 | دانلود آهنگ | ...
pasokhname-khordad95.ir/2015/10/11/دانلود-برنامه-خندوانه-با-عادل-فردوسی-پ/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - 7 hours ago – عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه امشب یکشنبه 19 مهر 94 | فیلم عکس … دانلود برنامه خندوانه با حضور حمید فرخ نژاد و جناب خان جمعه ...
گزارش و تصاویر جذاب از حضور عادل فردوسی پور در خندوانه - ...
www.persianv.com/view/309580.php
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تمرین عادل فردوسی پور ، عادل فردوسی پور ، تیم ستارگان ، پرشین وی ... برنامه فردوسی پور ، عادل فردوسی پور در خندوانه,گزارش و تصاویر جذاب از حضور ... حضور بازیگران و هنرمندان مشهور در اکران خصوصی فیلم گاوخونی +تصاویر ...
دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور | جدیدترین ها در ...
jadide.ir/دانلود-برنامه-خندوانه-با-حضور-عادل-فرد/
عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه, فردوسی پور خندوانه. ... آرزو افشار (مجرد) مادر شد; میخواهم دخترم بازیگر شود + عکس دخترش .... دانلود فیلم تشییع جنازه حبیب خواننده / فیلم تشییع حبیب محبیان ...
دانلود فیلم و کلیپ حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه - ...
lesannews.com/tag/دانلود-فیلم-و-کلیپ-حضور-عادل-فردوسی-پور/
دانلود فیلم و کلیپ مشاوره فوتبالی جناب خان با عادل فردوسی پور مجری برنامه نود با حضور در برنامه خندوانه به مرور خاطراتش از اتفاقات فوتبال و برنامه‌اش پرداخت.
دانلود برنامه نود عادل فردوسی پور ویژه نوروز 95 با حضور جناب خان
mixfun.ir/download-90-program-norouz-jenab-khan/
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه نود 90 دانلود ویژه برنامه نوروزی 90 عادل فردوسی پور با حضور جناب خان ... عادل فردوسی پور با تشکر از فیلم هایی که بینندگان برای فراخوان برنامه نود ارسال کردند ... جناب خان عروسک محبوب خندوانه با صداپیشگی محمد بحرانی با کنایه به ریاست .... + عکس · فینال لباهنگ خندوانه با حضور اشکان خطیبی، امیرعلی ...
گفتگوی تلفنی جناب خان با عادل فردوسی پور + فیلم - ...
www.mizanonline.ir/fa/news/.../گفتگوی-تلفنی-جناب-خان-با-عادل-فردوسی-پور-ف...
خبرگزاری میزان: جناب خان در تماس تلفنی با عادل فردوسی پور گفت که دیگر رنگ آقای هوشنگ نصیر زاده را در برنامه 90 نخواهد دید. ... عادل فردوسی‌پور به خندوانه رفت + فیلم. ۱۳۹۴/۰۷/۲۰ - ۰۹:۴۴. جناب خان باردار است ! + فیلم. ۱۳۹۴/۰۷/۱۵ - ۱۲:۴۲ ... استندآپ کمدی جناب خان در حضور بزرگان کمدی ایران + فیلم. ۱۳۹۴/۰۶/۰۴ - ۱۲:۲۷. شوخی جناب‌خان ...
دانلود برنامه سه ستاره با حضور عادل فردوسي پور | جدید ترین ...
web-searcher.ultrasurfing.ir/page-191193.html
عکس‌هاي شب سوم سه ستاره با حضور مجريان برتر شبکه سوم سيما · عکس‌هاي شب دوم . ... دانلود فيلم مصاحبه احسان عليخاني با عادل فردوسي پور در برنامه سه ستاره ... خندوانه,خندوانه عادل فردوسي پور,دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسي پور,دانلود ...
تصاویر اختصاصی فیلم نت از حضور جناب خان در برنامه 90
www.filmnetnews.ir/television/تصاویر-اختصاصی-فیلم-نت-از-حضور-جناب-خان
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش خبرنگار فیلم نت نیوز، جناب خان عروسک برنامه خندوانه امشب به ویژه برنامه نوروزی 90 رفت و با عادل فردوسی پور و بینندگان این برنامه ...
دانلود خندوانه 19 مهر با حضور عادل فردوسی پور - دانلود فیلم و ...
www.iro-music.ir/tag/دانلود+خندوانه+19+مهر+با+حضور+عادل+فردوسی+پور
خندوانه, خندوانه عادل فردوسی پور, دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور, دانلود برنامه خندوانه عادل فردوسی پور با کیفیت عالی, دانلود خندوانه 19 مهر با حضور ...
عادل فردوسی پور خندوانه دانلود برنامه جناب خان - بازی آنلاین | ...
ariyagame.com/fun/عادل-فردوسی-پور-خندوانه-دانلود-برنامه/
عادل فردوسی پور در خندوانه + دانلود برنامه ( با حضور جناب خان) ... عکسهای جشن تولد دو سالگی برنامه خندوانه · عکسهای فرش قرمز فیلم فروشنده در جشنواره کن ۲۰۱۶.
حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه + گزارش تصویری - ...
www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
زنان، عروسک زینتی فیلم ها نیستند ... برنامه پرطرفدار خندوانه با حضور عادل فردوسی پور پخش شد که در آن فردوسی پور ... روابط های جنسی و زناشویی + فیلم و عکس.
تصاویر خندوانه امشب را زودتر ببینید/ عادل فردوسی پور ...
www.asriran.com › صفحه نخست › فرهنگی/هنری
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی پوردر برنامه امشب خندوانه در شبكه نسیم میهمان رامبد جوان خواهد شد . ... جوان مدت هاست از عادل فردوسی پور و احسان علیخانی برای حضور در خندوانه دعوت كرده است . .... آتش سوزی اتوبوس حامل 40 دانش آموز در آمریکا (+عکس و فیلم) ...
دانلود برنامه خندوانه سری جدید - عادل فردوسی پور - دانلود فیلم ...
hastidl.org/دانلود-برنامه-خندوانه-سری-جدید-عادل-فر/
دانلود سری جدید برنامه خندوانه با لینک مستقیم. قسمت ۱۵۵ ( ۱۹ مهر با حضور عادل فردوسی پور ) اضافه شد. دانلود برنامه خندوانه سری جدید – عادل فردوسی پور. دانلود فصل ...
دانلود کلیپ برنامه نود مصاحبه با جناب خان خندوانه جمعه 28 ...
blogsabz-rozblog-com.addfun.ir › blogsabz.rozblog.com
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فیلم برنامه نود دیشب دوشنبه 23 شهریور 94 از آپارات . ... برنامه دیشب خندوانه با حضور حامد حداد جناب خان | جستجو | ثبات سایت . ... دانلود برنامه خندوانه 19 مهرماه 94 - عادل فردوسی پور و جناب خان ... رفتند +عکس. دانلود فیلم مصاحبه ...
الف - تصاویر/ لشکرکشی فردوسی پور به خندوانه
alef.ir/vdcfeydmvw6dxya.igiw.html?301176
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی پور که در برنامه خندوانه حضور یافته بود،علاوه بر برادرش، تعدادی از ... کمپینی در حمایت از «یاس» به دنبال حذف صدای او از فیلم بارکد.
دانلود قسمت حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه | نایس ...
nicedownload.org/tag/دانلود-قسمت-حضور-عادل-فردوسی-پور-در-برن/
دانلود فیلم و سریال ... دانلود قسمت ۱۵۵ صد و پنجاه و پنجم برنامه خندوانه (با حضور عادل فردوسی پور و ... دانلود تمام قسمت های برنامه خندوانه با لینک مستقیم و حجم کم
نکته های حضور جناب خان در برنامه نود آخر سال / جوان، مدیری، ...
www.fardanews.com/.../نکته-های-حضور-جناب-خان-در-برنامه-نود-آخر-سال-جوان-مدیری-...
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کاراکتر دوست داشتنی و طناز سری دوم برنامه خندوانه رامبد جوان میهمان ویژه آخرین ... بسیاری از دیالوگهای او با عادل فردوسی پور، حتی بازی با سوژه دستمالی شده «عکس با شورت ورزشی» ... فیلم: آواز خواندن جناب خان در اخبار سراسری!
حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه + عکس - تالاب
www.talab.ir/news/cultural/ferdowsi-pour-program-khandevaneh.html
عکس های دیدنی از حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه عادل فردوسی پور امشب مهمان برنامه خندوانه ... عادل فردوسي پور که پس از اصرارهاي فراوان سرانجام در برنامه خندوانه رامبد جوان شرکت کرد، در اين‌باره .... گریم جالب نیکی کریمی در یک فیلم (عکس).
حضور عادل فردوسی پور در خندوانه کامل - سرزمین کلیپ های باحال
byet.blogsky.com/1394/07/21/post-2836/حضور-عادل-فردوسی-پور-در-خندوانه-کامل
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - استندآپ کمدی شاد و بندری جناب خان با حضور عادل ... و فیلم کامل حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه - آپارات و عکس : چهره کاملا متفاوت وجدید عادل ...
گالری تصاویر عادل فردوسی پور در خندوانه | ملی کمپ
melicamp.com/gallery-ferdowsi-images/
به گزارش ملی کمپ، رامبد جوان مدت هاست از عادل فردوسی پور و احسان علیخانی برای حضور در خندوانه دعوت كرده است . این دو مجری شاخص در حوزه ورزش و برنامه های اجتماعی ...
عادل فردوسی پور مهمان امشب 19 مهر برنامه خندوانه | دانلود سریال 94
download2016photo.ir/2015/10/11/عادل-فردوسی-پور-مهمان-امشب-19-مهر-برنامه/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه امشب شنبه 18 مهر 94 | فیلم … .... ایا امشب یکشنبه 19 مهر عادل فردوسی پور مهمان خندوانه است خبر حضور عادل فردوسی پور در خندوانه امشب … .... مهمان امشب خندوانه را حدس بزنید+عکس | فرهنگ نیوز.
عکس:عادل فردوسی پور خندوانه را ترکاند!/حضور غیرمنتظره ...
www.tourismonline.co/10471/عادل-فردوسی-پور-خندوانه.html
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه خندوانه امشب با حضور عادل فردوسی‌پور پخش می‌شود و این در حالی است که در حین ... فیلم:گفتگوی جالب و جذاب عادل فردوسی پور و جناب خان ...
حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه / باشگاه فرهنگی ...
www.fcsarabjavan.ir/post/146/حضور-عادل-فردوسی-پور-در-خندوانه-.html
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه/عادل فردوسی چور/رامبد جوان/خندوانه/حر ف های ... این برنامه با تشویق شدید فردوسی پور توسط جوان آغاز شد و با حضور جناب خان در پارت سوم برنامه شکل دیگری به خود گرفت . ... را گرفته و با عصبانیت از او خواسته تا کلیپ را به برنامه برساند. .... معرفی قهرمانان پرورش اندام سراب ( عکس )
دانلود خنداونه با حضور عادل فردوسی پور - جدید
gahar.ir/دانلود-خنداونه-با-حضور-عادل-فردوسی-پور/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معرفی فیلم های سینمایی که سال 94 پر فروشند معرفی فیلم های .... عکس / عادل فردوسی پور در پشت صحنه برنامه خندوانه – روز نو. roozno /…
جناب خان در برنامه نود عادل فردوسی پور جمعه 28 اسفند 94 - ...
heatleap.ir/جناب-خان-در-برنامه-نود-عادل-فردوسی-پور-ج/
۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فیلم جناب خان دربرنامه نود فردوسی پور , دانلود برنامه نود دیشب جمعه ۲۸ اسفند ... ۲ ساعت پیش – دانلود برنامه خندوانه امشب با حضور عادل فردوسی پور و جناب خان ..... عکس | حرکتی بسیار ناراحت کننده و ناجوانمردانه علیه فردوسی پور …
ماجرای موتور سواری و عادل فردوسی پور (خندوانه) | طرفداری
www.tarafdari.com/ویدیو/400833/ماجرای-موتور-سواری-و-عادل-فردوسی-پور-خندوانه
ماجرای موتور سواری و عادل فردوسی پور (خندوانه). Vote ... برنامه های تلویزیونی داخلی ... ویدیو؛ افتتاحیه به سبک فیلم های ترسناک در مسابقات بیسبال در ژاپن ... ویدیو؛ تبلیغ جدید کمپانی نایکی با حضور ستارگان دنیای فوتبال ... ایتالیا یک گروه قدرتمند استوقتی سرمربی پسکارا، سرمربی تیم سقوط کرده را دلداری می دهد (عکس).
حواشی و ناگفته های عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه / ...
vom.ir/sarasari/posts/48883
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فردوسی پور خیلی درباره زندگی خود و برنامه نود صحبت کرد. ... به گزارش خبرنگار مهر، عادل فردوسی پور با حضور در برنامه خندوانه به پرسش های رامبد ...
دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور - دانلود رایگان ...
www.doostiha.ir/1394/07/20/دانلود-خندوانه-با-حضور-عادل-فردوسی-پور.html
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود خندوانه,دانلود فصل دوم خندوانه,دانلود برنامه خندوانه,دانلود رایگان خندوانه,دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور,دانلود برنامه خندوانه 19 مهر ...
حضور عادل “فردوسی پور” در برنامه خندوانه + فیلم و عکس - ...
newpedia.ir/other/14521732506c7jw
فردوسی پور و فردوسی پور در خندوانه و کلیپ فردوسی پور در خندوانه و مصاحبه فردوسی پور در ... به گفته حضور عادل در خندوانه بهترین برنامه او در یک سال اخیر بود.
عادل فردوسی پور در برنامه دیشب موی فر90 - فان گاه
fungah.ir/search/?q=عادل+فردوسی+پور+در+برنامه+دیشب+موی+فر90
سلفی خلبان در کابینش با عادل فردوسی پور: عکس سلفی فردوسی پور در کابین خلبان عادل فردوسی پور چندی پیش در برنامه خندوانه درباره طریقه نوع مرگش گفته ... استتار عادل فردوسی پور عادل فردوسی پور پور برای حضور در مشهد و زیارت بارگاه امام ... در ادامه هم بخشی از رقص مربوط به سریال قهوه تلخ مهران مدیری را پخش کرد و حس حاجی ...
فیلم کامل حضور عادل فردوسی‌ پور در برنامه خندوانه - قدس آنلاین
qudsonline.ir/detail/Video/315384
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی‌پور مجری برنامه نود یکشنبه شب در برنامه خندوانه حضور یافت و خاطرات فوتبالی‌اش را تعریف کرد؛ خاطراتی از جمله دیدن خواب عضویت در ...
عادل فردوسی پور روی فرش قرمز جشنواره فجر 94+عکس | سایت ...
beroznews.com › اخبار
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عادل فردوسی پور که برای دیدن فیلم ابد و یک روز به برج میلاد رفته بود ... حضور گشت ارشاد در جشنواره فیلم فجر ۹۴+عکس ... عکس تیپ فردوسی پور در سن ۲۱ سالگی و برنامه هوش و دانش ... شلیک گاز اشک آور در استودیو برنامه خندوانه ...
دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور - مرجع دانلود ...
marzfilm.ir/tag/دانلود-برنامه-خندوانه-با-حضور-عادل-فرد/
دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور | رقابت جناب خان با ... اضافه کرده و عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه امشب شنبه 18 مهر 94 فیلم عکس 7 ساعت قبل عادل ...
دانلود برنامه خندوانه 19 مهرماه 94 - عادل فردوسی پور و جناب خان ...
tnews.ir/videos/F58D49861639.html
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - جناب خان و عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه 19 مهر 94 دانلود قسمت 154 برنامه خندوانه بطور کامل با فرمت mp4 و با کیفیت بالا - 1394/7/19 با حضور عادل فردوسی پور و جناب خان ... فارس نیوز : فیلم/ تیتراژ برنامه ماه عسل ... تاریخ یورو به انتخاب هواداران(عکس) · تردید منصوریان برای جذب بمب استقلالی نقل و انتقالات ...
عکسهای حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه – پارک سرا | ...
parksara.ir › گالری عکس › چهره های مشهور
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - عکسهای حضور عادل فردوسی پور در برنامه خندوانه ... تگ هاتصاویر حضور فردوسی پور در برنامه خنداونه تصاویر فردوسی پور در برنامه خنداونه عکس حضور فردوسی پور در برنامه خنداونه ... دانلود قسمت ۲ سریال گاهی به پشت سر نگاه کن.
جستجوهای مربوط به حضور عادل “فردوسی پور” در برنامه خندوانه + فیلم و عکس

دانلود خندوانه عادل فردوسی پور

عادل فردوسی پور و جناب خان

دانلود خندوانه با عادل فردوسی پور

دانلود کامل خندوانه فردوسی پور

دانلود خندوانه با حضور عادل فردوسی پور

دانلود خندوانه با حضور فردوسی پور

خندوانه فردوسی پور دانلود

دانلود برنامه خندوانه با حضور عادل فردوسی پور
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 137
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 524
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,617
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,788
  • بازدید ماه : 6,788
  • بازدید سال : 384,399
  • بازدید کلی : 4,164,177