loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 140 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)
 

خرما بهترین خوراکی برای افطار است

 

خرما

بهترین خوراکی برای باز کردن روزه و افطار خرما است

خرما برای افطار؛ کنترل اشتها و پرخوری

کارشناسان تغذیه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما یا کشمش برای آغاز افطار استفاده کنند؛ زیرا این دو سبب کنترل اشتها می شوند و از پُر خوری به هنگام افطار ممانعت می کنند. علاوه بر آن مصرف خرما در ماه مبارک رمضان در تنظیم قند خون بسیار مفید است، لذا توصیه می شود که در وعده افطار حتی المقدور ۵-۳ عدد خرما مصرف شود؛ اما از مصرف بیش از حد خرما نیز مانند سایر شیرینی ها پرهیز شود.

 

توصیه این است که در زمان افطار و سحر تا حد امکان به جای مصرف انواع شیرینی ها مثل زولبیا و بامیه که فقط حاوی انرژی و فاقد مواد مغذی (ویتامین ها و مواد معدنی) هستند، از مواد غذایی طبیعی شیرین مثل خرما، کشمش و انواع میوه در حد متعادل استفاده شود. دقت داشته باشید که افراط در مصرف انواع شیرینی به هنگام افطار چاقی و اضافه وزن را به دنبال خواهد داشت.

بیشتر : آموزش تهیه کیک خرما مخصوص ماه رمضان

خرما؛ بازیابی توان مغزی و عضلانی

نتایج یک تحقیق علمی نشان می دهد: خرما بهترین غذا برای روزه داران در ماه مبارک رمضان است. بر اساس نتایج تحقیقی، در ساعات پایانی روزه، قند خون کاهش پیدا می کند و بر مغز تأثیر می گذارد و سبب می شود فرد احساس کسالت و ضعف کند و از قدرت تمرکز شخص روزه دار کاسته می شود.

 

این میوه می تواند انتخاب خوبی به جای قندهای صنعتی باشد و به دلیل اینکه قند خود را آهسته و به مرور در بدن آزاد و مواد مغذی و فیبر لازم برای بدن را تأمین می کند، می تواند در وعده های سحر و افطار ویژه بانوان شیرده و دختران و پسران روزه اولی در ماه رمضان مصرف شود.

 

همچنین کاهش قند بر حرکات جسمی نیز تأثیر می گذارد و معده تقریباً در حالت سکون قرار می گیرد و فعالیت آنزیم های دستگاه گوارشی به علت کمی مایعات در بدن به شدت کم می شود. با توجه به این موضوع بدن انسان هنگام افطاری به غذایی نیاز دارد

 

که به سرعت هضم شود و به معده آسیب نرساند و آن را فعال کند و به سرعت مواد مورد نیاز به بدن جذب شود و به مغز و عضلات برسد تا ذهن و بدن توانایی خود را بازیابند.همه این ها با مصرف خرما امکان پذیر است و ظرف بیست دقیقه قدرت و توانایی را به شخص روزه دار بازمی گرداند.

خرما

خواص و نکات تغذیه ای خرما

* خرما خواص تغذیه ای متعددی دارد که از آن جمله می توان به تقویت ایمنی بدن در برابر بیماری های عفونی و غیر عفونی و جهت افزایش مقاومت بدن اشاره کرد.

 

* خرما یک نوع میوه است که ویتامین های A ,B ,C ,E را به همراه املاح معدنی شامل فسفر، کلسیم، آهن و منیزیم برای بدن تأمین می کند.

 

* خرما برای پیشگیری از افزایش فشارخون و کم خونی تاحدی موثر است و با اثرات آنتی اکسیدانی اسید معده را نیز خنثی می کند.

 

* تنظیم انعقاد خون، بهبود مشکلات روده ای، کاهش اضطراب و عصبانیت و ایجاد آرامش در دوران بارداری از دیگر خواص مصرف خرما است.

 

* خرما به تنهایی یا با مخلوط شیر برای بهبود کیفیت خواب نیز موثر است.

 

* هر سه عدد خرما یک واحد میوه محسوب می شود و با توجه به اینکه روزانه باید ۴ تا ۵ واحد میوه و سبزی مصرف شود، می توان خرما را به عنوان یک واحد میوه برای افراد سالم در نظر گرفت.

 

* مصرف خرمای تازه از خرمای خشک بهتر و فواید آن نیز بیشتر است.

 

* خرما می تواند به عنوان یک میان وعده قابل حمل و ساده مورد استفاده قرار گیرد و توصیه می شود افراد عادت کنند خرما را به عنوان جایگزینی برای قند با چای مصرف کنند.

 

* خرما به میزان لازم دارای آهن، اسیدفولیک، پروتئین و چربی است که به دلیل کربوهیدراتی که در خود دارد مصرف سه عدد از آن با ۶۰ کیلوکالری، انرژی لازم برای بدن را تأمین می کند.

 

* استفاده از میوه ها برای تمامی افراد سالم و حتی بیماران دیابتی محدودیتی ندارد و افراد دیابتی نیز می توانند خرما مصرف کنند اما در میزان استفاده از آن نباید زیاده روی شود.

.


Google
تقریباً ۵۵۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۴۴ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
خرما؛ بهترین گزینه برای افطار - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=321601
۶ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند.
غذا های مناسب افطار - آلامتو
www.alamto.com › برچسب ها
شما اینجایید : خانه » برچسب ها » غذا های مناسب افطار ... خرما یکی از خوراکی‌های جدانشدنی سفرهای افطار است اما دلیل آن چیست؟ ... خرما بهترین غذا هنگام افطاری است .
خرما بهترین خوراکی برای افطار است - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q=خرما+بهترین+خوراکی+برای+افطار+است
آکاایران: خرما یکی از خوراکي های جدانشدنی سفرهای افطار است اما دلیل آن چیست؟ به گزارش آکاایران: به گفته کارشناسان تغذیه، خرما سرشار از انواع مواد معدنی ، ویتامین ...
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟
www.entekhab.ir/fa/news/273916
۴ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند.
بهترین ماده غذایی هنگام شروع افطار چیست؟ – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/بهترين-ماده-غذايي-هنگام-شروع-افطار-چيس/
بهترین ماده غذایی هنگام شروع افطار چیست؟ ... خبرگزای آریا- با توجه به ارزش غذایی خرما، این ماده غذائی بهترین غذا هنگام شروع افطار در ماه رمضان است. ... این کارشناس تغذیه همچنین ۵/۲ درصد پروتئین، ‌۵/۷ گرم فیبر خوراکی، ‌یک میلی‌گرم آهن، پتاسیم، ...
خرما بهترین خوراکی برای افطار است
new.fastcamp.ir/news/66476
۱۳ ساعت پیش - بهترین خوراکی برای باز کردن روزه و افطار خرما است خرما برای افطار؛ کنترل اشتها و پرخوری کارشناسان تغذیه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما ...
بهترین غذاها برای سحر و افطار - نمناک
namnak.com/7474-سحر-و-افطار.html
از زمان های قدیم و حتی در زمان پیامبران به افطار کردن با خرما و آب تاکید بسیاری ... بهتر است شام و افطار را با فاصله از هم میل کنید که بهترین نوع غذا برای شام در ماه ...
چرا خرما بهترين گزينه براي افطار است؟ - بهترین سایت دانلود
z2h.ir/چرا-خرما-بهترين-گزينه-براي-افطار-است؟/
۱ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر اين که در روايات و احاديث به آن بسيار توصيه ... علمي نشان مي دهد: خرما بهترين غذا براي روزه داران در ماه مبارک رمضان است.
یک خوراکی بسیار مفید در وعده افطار - طب روم
tebroom.com/medical-world/medical-news/very-useful-food-for-iftar-meals/
۱ روز پیش - در وعده افطار به دلیل مصرف نکردن مواد خوراکی, بدن ممکن است دچار قند خون و ... خرما بهترین غذا هنگام افطاری است، زیرا روزه دار پس از ساعت ها تشنگی و ...
بهترین و بدترین مواد غذایی هنگام سحر - بیتوته
www.beytoote.com/health/nutrition/best-worst1-food.html
غذاهای مناسب افطار, بهترین غذا برای افطار ... خرما میوه ای کوچک است که حاوی قند، فیبر و مواد مغذی بوده و به علت انرژی زیادی که دارد مصرف آن به هنگام سحر بسیار ... حضرت محمد ( ص ) نیز فرموده اند : خرما بهترین بهترین ماده ی غذایی به هنگام سحر می باشد.
8 توصيه سحري + 8 توصيه افطاري - بیتوته
www.beytoote.com/health/nutrition/magic-eftari-recommended.html
وعده سحري، معادل ناهاري است كه در روزهاي عادي مي‌‌خورديد؛ يعني انواع غذاهاي برنجي را ... خرما؛ بهترین گزینه برای افطار .... افزاینده میل جنسی /قطره خوراکی گل سرخ.
خرما بهترین خوراکی برای افطار است - مجله اینترنتی ...
khabariruni.tk/search/?q=خرما+بهترین+خوراکی+برای+افطار+است
بهترین خوردنی برای افطار خرما است\n \nخرما برای افطار؛ کنترل اشتها و پرخوری\nکارشناسان تغذیه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما یا کشمش برای آغاز افطار ...
خواص خرما براي افطار - کشمشی - رز بلاگ - متفاوت ترين ...
keshmeshi.rozblog.com/post/612
۹ ساعت پیش - خواص خرما برای افطار:خرما یکی از خوراکی های جدانشدنی سفرهای افطار است ... خرما؛ بهترین گزینه برای افطار است/خواص و نکات تغذیه ای خرما | سایت .
چرا هنگام افطار باید خرما بخوریم؟! - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/news/111505/چرا-هنگام-افطار-باید-خرما-بخوریم
۳ روز پیش - خرما بهترین غذا هنگام افطاری است، زیرا روزه دار پس از ساعت ها تشنگی و گرسنگی با خوردن خرما می تواند کمبود شدید ویتامینها و مواد غذایی و کاهش ...
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ - شبکه اطلاع رسانی ...
www.shabanews.ir/چرا-خرما-بهترین-گزینه-برای-افطار-است؟/
۵ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند.
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ | نسیــــــم دلفــان
nasimedelfan.ir/?p=40278
مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند. خرما همچنین موجب.
شیر و خرما بهترین غذا برای افطار در ماه مبارک رمضان است - ...
shabestan.ir/detail/News/61236
شیر و خرما بهترین غذا برای افطار در ماه مبارک رمضان است رئیس مرکز بهداشت و درمان دانشگاه گیلان، خوردن شیر، خرما و آب ولرم را بهترین غذا و روش برای افطار در ماه ...
خواص خرما برای افطاری؛ چرا هنگام افطاری باید خرما بخوریم؟! -آکا
ourcitynews.com/news/4556
خرما بهترین غذا هنگام افطاری است، زیرا روزه دار پس از ساعت ها تشنگی و گرسنگی با خوردن خرما می تواند ... خرما مملو از مواد مغذی و مفید است و به آسانی هضم و جذب می شود و قند و مواد معدنی بدن را فوراً تأمین می کند و شادابی را .... خوراک لوبیا خوراکی متفاوت.
تلارنیوز - چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟
telarnews.ir/اخبار/862-چرا-خرما-بهترین-گزینه-برای-افطار-است؟
مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند. خرما همچنین موجب ...
خرما؛ بهترین گزینه برای افطار - روشنا
www.rowshana.ir/Post/Details/477
مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند. خرما همچنین موجب ...
پایگاه خبری راه نو - چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ - ...
rahenonews.com/fa/doc/news/1825/چرا-خرما-بهترین-گزینه-افطار
۵ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند.
ایبنا - روایت طب کهن از سفره‌‌های پربرکت افطار/ از خرما، ...
www.ibna.ir/.../روایت-طب-کهن-سفره-های-پربرکت-افطار-خرما-برطرف-کننده-عطش-...
۴ روز پیش - پنیر پای ثابت سفره‌های افطار روزه‌داران ایرانی است. ... براساس منابع کهن بهترین خوراکی برای پایان یک روز روزه‌داری نمک است. در روایات اسلامی نیز ...
خواص خرما برای افطار - رسانه ی خبری وبلاگی
alamto.rasanetv.ir/page-863667.html
خرما بهترین غذا هنگام افطاری است، زیرا روزه دار پس از ساعت ها تشنگی و گرسنگی با خوردن خرما می ... خواص خرما برای افطار:خرما یکی از خوراکی‌های جدانشدنی سفرهای افطار است اما دلیل آن خرما برای .... بهترین خوراکی برای باز کردن روزه و افطار خرما است.
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ | خبر پارسی جو - ...
buzdid.com/post/4154960/چرا-خرما-بهترین-گزینه-برای-افطار-است؟?type...
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ ... به گزارش انتخاب، کارشناسان تغذیه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما یا ... ۷ خوراکی که خیلی زود شما را پیر می کند.
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ | خبر پارسی جو
buzdeed.com/post/4154960/چرا-خرما-بهترین-گزینه-برای-افطار-است؟?type=Tag
مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها ... به گزارش انتخاب، کارشناسان تغذیه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما یا کشمش برای آغاز افطار ... ۷ خوراکی که خیلی زود شما را پیر می کند.
بهترین خوردنی برای افطار خرما است - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=بهترین+خوردنی+برای+افطار+خرما+است
بهترين خوردني براي افطار خرما است خرما براي افطار؛ کنترل اشتها و پرخوری .... در مدت زمان میان افطار تا سحر از چه خوراکی ها و غذاهایی می توانیم استفاده کنیم توصیه ...
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ | سایت جامع ماه مبارک ...
ramezan.com › سلامتی
۳ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند.
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ | خبروان
khabarone.ir/news/2098751
۴ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند.
خرما بهترین خوراکی برای افطار است - سایت ورلد - خانه
vworld.ir › چهره ها
۱۲ ساعت پیش - بهترین خوراکی برای باز کردن روزه و افطار خرما است ... کارشناسان تغذیه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما یا کشمش برای آغاز افطار استفاده ...
بهترین خوراکی ها برای وعده افطار و سحر چیست؟ | شرکت دنون ...
www.danette-ir.com/.../ApplicationsPrintableDetail.aspx?...بهترین%20خوراکی%20ها...
بهترین افطاری‌ها. همان‌طور که گفته شد وعده افطار را بهتر است با یک نوشیدنی ولرم مانند چای، آب یا شیر به همراه مواد قندی حاوی فیبر مانند خرما آغاز کرده و با یک غذای ...
بهترین غذا در افطار - لینک گردی
farsinow.ir/news/بهترین-غذا-در-افطار
افطاری و بهترین غذا ها برای افطاری و غذا های مناسب افطار را در نمناک ببینید. ... در این روز ها موقع افطار خرما بهترین میوه برای شما عزیزان است. 82. انواع غذا برای مهمانی ...
بهترین خوردنی برای افطار خرما است سایت تفریحی و ...
bahar.run/بهترین-خوردنی-برای-افطار-خرما-است/
۲۱ ساعت پیش - بهترین خوردنی برای افطار خرما است خرما برای افطار؛ کنترل اشتها و پرخوری کارشناسان تغذیه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما یا کشمش برای ...
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ - SPI News
spinews.ir › سلامت
۴ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب.
بهترین رژیم غذایی در ماه مبارک رمضان - موسسه خیریه مهر امام هادی
www.imamhadi.com/ایتام-خیریه/سرگرمي/بهترین-رژیم-غذایی-در-ماه-مبارک-رمضان
رعایت راهکارهای ساده تغذیه ای در افطار و سحر می تواند روزه داران را به منظور دریافت ... دارای حساسیت و تحمل بیشتری است اما با یک برنامه تغذیه ای درست هنگام افطار و ... خرما و آب ميوه منابع خوب قند هستند؛ بنابراين هنگام افطار مصرف خرما، آب ميوه، سوپ ...
بهترین خوراکی ها برای سحری و افطار در ماه رمضان
www.dametjiz.com/بهترین-خوراکی-ها-برای-سحری-و-افطار-در-ما/
خوراکی برای سحری,غذاهای مناسب ماه رمضان,خوراکی برای افطار. ... رطب یا خرما + آب: افطار کردن با خرما سنت است و بهتر است تا شام چیز دیگری میل نشود.
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ - خبرگزاری کاسپین
tnews.ir/news/93ff64322157.html
۵ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند.
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ - صدای قزوین
sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-943909.aspx
مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند. خرما همچنین موجب ...
بهترین خوردنی برای افطار خرما است
tebjoo.ir/news/6317
بهترین خوردنی برای افطار خرما است. خرما برای افطار؛ کنترل اشتها و پرخوری. کارشناسان تغذیه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما یا کشمش برای آغاز افطار ...
بهترین خوردنی برای افطار خرما است - فان بید
www.funbid.ir/search/?q=بهترین+خوردنی+برای+افطار+خرما+است
بهترين خوردني براي افطار خرما است خرما براي افطار؛ کنترل اشتها و پرخوری کارشناسان تغذیه معتقدند که بهتر است روزه داران از خرما یا کشمش براي آغاز افطار استفاده کنند؛ زیرا این دو سبب کنترل اشتها می شوند و از پُر خوری .... بهترین خوراکی افطار.
بهترین تغذیه ماه رمضان/سحری و افطار چه بخوریم؟ - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/بخش.../521533-بهترین-تغذیه-ماه-رمضان-سحری-افطار-چه-بخوریم
۳ روز پیش - بهتر است افطار خود را با کمی آب گرم و یا چای آغاز کنیم. پس از آن می‌توان از خرما یا کشمش استفاده کرد زیرا این دو سبب کنترل اشتها می‌شوند و از ...
خرما بهترین انتخاب برای افطار/کنترل اشتها و جلوگیری از پ ...
www.dana.ir/News/770478.html
۴ روز پیش - ابراهیمی با اشاره به اینکه خرما بهترین غذا برای روزه داران در ماه مبارک رمضان است، خاطرنشان کرد: معمولاً در ساعات پایانی روزه، قند خون کاهش پیدا می ...
برای ارامش اعصاب چه باید بخوریم | خوشبختی یعنی
100raz.com/tag/برای-ارامش-اعصاب-چه-باید-بخوریم/
اگر می خواهید به آرامش اعصاب برسید، پیشنهاد میکنیم از این سه خوراکی استفاده کنید. ... کارشناسان بر این نظرند، که بهترین راه برای ارامش اعصاب این است که فرد به .... خرما ماده غذایی مقوی، مغذی و مناسبی برای شروع افطار است؛ چون کالری زود هضمی ...
دمادم | چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟
damadam.ir › اخبار › صدای ایران
۵ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند.
بهترین نوع تغذیه برای وعده افطار - سفره خونه
sofrehkhune.com/portal/اخبار/اخبار.../10337-بهترین-نوع-تغذیه-برای-وعده-افطار
البته ناگفته نماند که شاید بی‌اغراق بتوان گفت که بهترین گزینه برای افطار، خرما با یک نوشیدنی گرم است که ضمن افزایش سریع قند خون و رفع ضعف ناشی از آن، ...
پزشکی و سلامت:چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ | ...
kahlek.ir/index.php/news1338564
۵ روز پیش - خرما افطار بر که روایات احادیث آن توصیه است، کنترل شده از خوری افطار می خرما موجب قند و توان و می تغذیه که است داران خرما کشمش آغاز استفاده زیرا ...
الف - بهترین رژیم غذایی برای افطار و سحر چیست؟
alef.ir/vdccexq142bqei8.ala2.html?360268
۵ روز پیش - سبزی بهتر است که در افطار مصرف شود چون فیبر سبزیجات آب را به خود جذب می کند، خوردن سبزی ... بهترین خوراکی​ها برای وعده سحری ... یك لیوان شیر كم‌چرب + یك یا ۲عدد خرما + ۲۵ تا ۳۰ گرم پنیر كم‌چرب و کم‌نمك+ ۲۰ گرم مغز گردوی ...
چرا خرما برای افطار تاکیید شده است!!؟؟ - وبسایت خبری گـیـومـه
giyoome.com › آشپزی و تغذیه
۱۶ ساعت پیش - خوردن خرما؛ بهترین گزینه برای آغاز افطار مصرف خرما در افطار, چاقی و اضافه وزن خرما برای پیشگیری از افزایش فشارخون و کم خونی تاحدی موثر است.
سفره افطار - آکاایران
www.akairan.com/ashpazi/tag/سفره%20افطار/
شیربرنج انبه، خوراکی مقوی برای سفره افطار ماه رمضان. برای سفره افطار ... شامی نخود یکیاز بهترین گزینه ها برای سفره افطارتان است. طرز تهیه شامی نخود ... در سفره حلیم، حلوا‌، شله زرد، خرما‌، پنیر‌، مربا‌، آش‌، کتلت‌، سوپ‌، نان و چای داریم. تزئین حلوا ...
پایگاه خبری اندیمشک جوان » چرا هنگام افطاری باید خرما ...
andimeshkjavan.ir/چرا-هنگام-افطاری-باید-خرما-بخوریم؟/
۲ روز پیش - خرما بهترین غذا هنگام افطاری است، زیرا روزه دار پس از ساعت ها تشنگی و گرسنگی با خوردن خرما می تواند کمبود شدید ویتامین ها و مواد غذایی و کاهش قند ...
چرا خرما بهترین گزینه برای افطار است؟ | ایراتو
irato.ir/fa/news/2905481/چرا-خرما-بهترین-گزینه-برای-افطار-است؟/
۴ روز پیش - مصرف خرما در افطار علاوه بر این که در روایات و احادیث به آن بسیار توصیه شده است، سبب کنترل اشتها شده و از پر خوری در افطار جلوگیری می کند.
جستجوهای مربوط به خرما بهترین خوراکی برای افطار است

غذای افطاری برای مهمان

افطاری چی درست کنم

سفره افطاری مجلسی

غذاهای افطاری

افطاری خوشمزه

انواع شامی و کتلت

سحری

غذاهای ماه رمضان
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 49
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 526
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 4,145
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 7,316
  • بازدید ماه : 7,316
  • بازدید سال : 384,927
  • بازدید کلی : 4,164,705