loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 197 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)
 

«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟

 

خبرگزاری ایسنا: اصغر بیچاره که ۲۳ خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت بزرگ‌ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را داشت و تا وقتی در ایران بود آن را در قالب موزه‌ای شخصی در خانه‌اش نگهداری می‌کرد.
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟+فیلم

 در این موزه دوربین‌هایی از قدیمی‌ترین عکاسان ایران مانند «ماشاءالله‌خان عکاس‌باشی»، مجموعه‌ای از زمان قاجار و اولین عکس‌های تاریخ سینمای ایران نگهداری می‌شد. اشیا و اسناد مهمی که گفته می‌شود بیچاره بعد از رفتنش به آمریکا، آن‌ها را به یکی از دوستانش سپرده است.

این عکاس، بازیگر و کارگردان، سال‌ها پیش در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا که در خانه‌اش حضور یافت اظهار کرد: از بدو ورود به‌دنبال پدر و مادر حرفه‌ام بوده‌ام، نه پدر مادری که من را متولد کرده‌اند. به‌دنبال عکاس‌های معروف در ایران که از چه تاریخی عکاسی در ایران شروع شده است. دوربین‌هایی که اینجا وجود دارند هر کدام شناسنامه دارند. اینجا سمساری نیست و به‌جز دوربین‌هایشان، چاپ‌های خودشان را هم دارم.

او گفت: دوست دارم تا زنده‌ام جایی داشته باشم سه برابر جای فعلی تا یک نمایشگاه دائمی بدون گرفتن ورودی بگذارم.  یک سالن نمایش ۲۰ نفری یا سینماتک داشته باشم که فیلم‌های بسیاری را که دارم مونتاژ کنم و شبی ۲۰ نفر فیلم‌ها را ببینند. پول آن را هم برای پرسنل صرف کنم.

بیچاره ادامه داد: به دستور آقای رییس‌جمهور (دولت اصلاحات) با سازمان میراث فرهنگی صحبت کردیم، افرادی مثل اکبر عالمی و ناصر تقوایی آمدند و کارشناسی کردند، اما نشد. شهرداری هم قدم پیش گذاشت و گفت که ما جا می‌دهیم؛ اما من موافقت نکردم، چون می‌خواستم ملک متعلق به خودم باشد و می‌خواهم با ساز خودم برقصم.

این عکاس افزود: کار من فرهنگی است نه سیاسی. درباره یک‌یک کارهایم برای کسانی که علاقه دارند، ساعت‌ها صحبت دارم. علاقه‌مندم جایی را داشته باشم که باز باشد و کسانی که می‌آیند من را ببینید چایی بخورند و بروند. همچنین جایی پایدار بماند و بعد از مرگ من هم یا فرزندم آنجا را اداره کند یا دستگاه دولتی. این دیگر به من ربطی ندارد‌.

 اصغر بیچاره، قدیمی‌ترین عکاس سینمای ایران، پس از تحمل یک دوره بیماری ۲۲ خردادماه براثر عوارض ناشی از سرطان حنجره در آمریکا درگذشت.

اصغر بیچاره با نام مستعار «علی‌اصغر ژوله» در سال ۱۳۰۹ در تهران متولد شد. او کار خود را به‌عنوان عکاس و کپی‌کار عکس فیلم‌های خارجی برای ویترین سینماها از سال ۱۳۲۵ آغاز کرد. شروع فعالیت او در سینما نیز با عکاسی از فیلم «دستکش سفید» (پرویز خطیبی، ۱۳۳۰) بود.

بیچاره علاوه بر عکاسی، در چند فیلم نیز بازی کرده است از جمله: رفیق (ایرج قادری)، کوسه جنوب (ساموئل خاچیکیان)، ناخدا خورشید (ناصر تقوایی)، ای ایران (ناصر تقوایی)،‌ چهره (سیروس الوند)، دو خواهر (کامبوزیا پرتوی)، جنگجوی پیروز (مجتبی راعی)، بوی کافور، عطر یاس (بهمن فرمان‌آرا)، مزاحم (سیروس الوند)، نان و عشق و … موتور ۱۰۰۰ (ابوالحسن داودی) و بانوی من (یدالله صمدی).

او همچنین به‌جز بازیگری و عکاسی، مسوولیت‌های دیگری را مانند مدیر تهیه، طراحی صحنه و مدیر تدارکات برعهده داشته است.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟+فیلم

Source link


Google
تقریباً ۴۷٬۶۰۰ نتیجه (۰٫۵۵ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟+فیلم - ایسنا
www.isna.ir/news/95031713542/اصغر-بیچاره-چه-آرزوهایی-داشت-فیلم
۵ ساعت پیش - اصغر بیچاره که ۲۳ خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت، بزرگ‌ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را داشت و تا وقتی در ایران بود، آن را در ...
تصاویر برای «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟گزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
نتیجه تصویری برای «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
نتیجه تصویری برای «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
نتیجه تصویری برای «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
12 ساعت قبل
نتیجه تصویری برای «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
2 روز پیش
تصاویر بیشتر برای «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ | خط برتر
www.khatebartar.com/news/635449/اصغر-بیچاره-چه-آرزوهایی-داشت؟
۲ ساعت پیش - اصغر بیچاره که ۲۳ خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت بزرگ‌ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را داشت و تا وقتی در ایران بود آن را در ...
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ | اصغر بیچاره که 23 خردادماه ...
www.ghatreh.com/news/nn32176780/اصغر-بیچاره-آرزوهایی-داشت
۵ ساعت پیش - اصغر بیچاره که 23 خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت، بزرگ ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را داشت و.
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟+فیلم | اصغر بیچاره که - قطره
www.ghatreh.com/news/nn32177060/اصغر-بیچاره-آرزوهایی-داشت-فیلم
۵ ساعت پیش - اصغر بیچاره که 23 خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت، بزرگ ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را داشت و.
اصغر بیچاره چه آرزوهایی داشت - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q=+اصغر+بیچاره+چه+آرزوهایی+داشت+
بيچاره که اخیرا غده ای در گلویش پیدا شده بود او را از پا انداخت و روز گذشته 22 خردادماه 1395 در سن 89 سالگی دار فانی را وداع گفت.اصغر بيچاره 22 خرداد 1306 در تهران ...
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/16903898
۳ ساعت پیش - خبرگزاری ایسنا: اصغر بیچاره که 23 خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت بزرگ ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را داشت و تا وقتی در ...
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q=%26laquo%3Bاصغر+بیچاره%26raquo%3B...آرزوهایی+داشت؟
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ آلبوم «محمدرضا شجریان» مجوز گرفت. 5 روز پیش فرهنگی هنری پایگاه خبری الف 3. مجوز آلبوم «طریق عشق» ...
- اصغر بیچاره - چه آرزوهایی داشت؟ - هشدار نیوز - جستجوگر ...
tnews.ir/news/cf6064630217.html
۳ ساعت پیش - خبرگزاری ایسنا: اصغر بیچاره که ۲۳ خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت بزرگ ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را داشت و تا وقتی در ...
دمادم | «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
damadam.ir › اخبار › برترین‌ها › فرهنگی و هنری
۳ ساعت پیش - اصغر بیچاره که ۲۳ خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت بزرگ‌ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را داشت و تا وقتی در ایران بود آن را در ...
اصغر بیچاره چه آرزوهایی داشت - مجله اینترنتی خبرایرونی
khabariruni.tk/search/?q=اصغر+بیچاره+چه+آرزوهایی+داشت
ایلنا : اصغر بیچاره که مدتها در بستر بیماری بود، ساعتی پیش در سن 89 سالگی در کشور آمریکا درگذشت. وی بزرگترین آرشیو عکس سینمای ایران را در اختیار داشت.
اصغر بیچاره چه آرزوهایی داشت - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=اصغر+بیچاره+چه+آرزوهایی+داشت
اصغر بیچاره چه آرزوهایی داشت ... عکاس خونه/ ارسالي از عزيزبابا سيد علي اصغر "مخاطبان گرامي آخرين خبر؛ براي ارسال تصاوير؛ لطفا در صفحه عکاسخونه؛ آيکون ...
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4877238
اصغر بیچاره که ۲۳ خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت بزرگ‌ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را داشت و تا وقتی در ایران بود آن را در قالب موزه‌ای شخصی در ...
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ - جوان ویدیو
javanvideo.ir/show/Q3BUaTE
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ ... 05:46. گفتگو با اصغر بیچاره، نخستین عکاس سینمای ایران · 05:45. مصاحبه ای با اصغر بیچاره ، بازیگر و عکاس · 28:02.
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ ظهر یکشنبه 23 خرداد 95 | ...
khabarche.ir/خبر/4728079/-اصغر-بیچاره--چه-آرزوهایی-داشت-
۵ ساعت پیش - سینما ظهر یکشنبه بیست و سوم خرداد ماه 1395 خبر «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
«اصغر بيچاره» چه آرزوهايي داشت؟ - اخبار ما
akhbarma.ir/NR.aspx?id=1675727
۵ ساعت پیش - سایت خبری فارسی زبان|اخبار سیاسی اخبار فرهنگی اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی در سایت اخبارما.
آرشیو عکس‌های «بیچاره» را حفظ کنید - Bartarinha.IR | ...
www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار فرهنگی
۳ ساعت پیش - رییس انجمن عکاسان سینمای ایران درگذشت اصغر بیچاره را ضایعه‌ای جبران‌ناپذیری برای جامعه عکاسان سینما و ... «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
چیزی از موزه «اصغر بیچاره» باقی نمانده است | هنر سینمای ...
art.yurdweb.ir/item/196778_چیزی-از-موزه-اصغر-بیچاره-باقی-نمانده-است
چیزی از موزه «اصغر بیچاره» باقی نمانده است ... «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟+فیلم ... تسلیت مدیر کل هنرهای تجسمی و انجمن‌های عکاسی در سوگ اصغر بیچاره.
اصغر بیچاره تاریخ عکاسی ایران بود | News File
newsfile.ir/news/اصغر+بیچاره+تاریخ+عکاسی+ایران+بود
۳ روز پیش - رئیس انجمن ملی عکاسان ایران گفت: زنده یاد اصغر بیچاره از جمله هنرمندان نادر و تاریخ ... ایلنا - 11 دقیقه پیش; «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
اصغر بيچاره درگذشت + جزييات مرگ اصغر بيچاره
sos-chilli.rozblog.com/post/1665
۸ ساعت پیش - اصغر بيچاره درگذشت/ انتقال پیکر از آمریکا…,اصغر بيچاره درگذشت + ... مرتضی پاشایی کرد و آرزویی که برای بعد از مرگ خود داشت (فیلم). 29 .
اصغر بيچاره هنرمند سینما درگذشت - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › فرهنگی/هنری
۱۸ ساعت پیش - روزنامه هنرمند - اصغر بيچاره هنرمند عكاس و بازيگر سينماي ايران درگذشت. ... برای مرتضی پاشایی کرد و آرزویی که برای بعد از مرگ خود داشت (فیلم).
زلزله ۲.۶ ریشتری بیخ گوش تهران - نگار آنلاین
www.negaronline.com/news/493625/زلزله-۲.۶-ریشتری-بیخ-گوش-تهران
۵ ساعت پیش - «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ اصغر بیچاره که ۲۳ خردادماه همزمان با سالروز تولدش از دنیا رفت، بزرگ‌ترین آرشیو عکس سینما و تئاتر ایران را ...
Bourse News
www.boursenews.ir/
نظرسنجی. به نظر شما دولت برای بهبود بازار سرمایه طرحی خواهد داشت ؟ ... اصغر بيچاره درگذشت/ انتقال پیکر از آمریکا .... «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
سايت خبري تحليلي همصدا | hamseda.ir
www.hamseda.ir/
مذاکرات لوزان جز خبرهای رسمی، چندین رکورد داشت که می توان از حضور هشت روزه وزیر امور خارجه آمریکا در یک کشور دیگر برای یک .... «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
پارسینه - 12 عکس انگشتر از زیباترین انگشتر های اسلامی ! ...
sahebkhabar.ir/news/7269564/12-عکس-انگشتر-از-زیباترین-انگشتر-های-اسلامی
۳ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تاسیس تلویزیون خصوصی مجاز شد؟ گفت‌وگویی منتشرنشده با قدیمی‌ترین عکاس سینمای ایران · «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ مروری بر مشروطه ...
الف - اینجا کودکان سرطانی به آرزوهای بزرگ خود می‌رسند/ همه شهر ...
alef.ir/vdcbwwbf0rhb5zp.uiur.html?328786
۱۲ بهمن ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اینجا کودکان سرطانی به آرزوهای بزرگ خود می‌رسند/ همه شهر آماده باش نوجوان ۱۳ ساله. قاسم منصور آل ... مثلا عباس دوست داشت پلیس شود و دزدها را به دام بیندازد و با هلیکوپتر چرخی بر فراز اهواز بزند. می دانید که ..... ۳. اصغر بیچاره درگذشت ...
آرزوهای چین برای جام‌جهانی - فرارو
fararu.com/fa/news/198908/آرزوهای-چین-برای-جام‌جهانی
آرزوهای چین برای جام‌جهانی. کد خبر: ۱۹۸۹۰۸. ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۹. همه می دانند .... اصغر بیچاره عکاس و بازیگر سینما درگذشت · توقف انگلیس برابر روسیه در دقیقه 90.
خبرخوان ساتور - تصویب اولین مصوبه مجلس دهم
www.satoor.ir/news/3778049-تصویب-اولین-مصوبه-مجلس-دهم.html
«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟+فیلم. افکار نیوز تهران را آزاد کنید تا ایران را آباد کنیم. جهان نیوز هند از سوگلی‌بودن بازار نفت ایران حذف شد. فرادید روزه بدون صرف ...
علی ضیاء باجناق عمو پورنگ می‌شود! / فرضیایی: تمام آرزوهای ...
www.yjc.ir › فرهنگی هنری › رادیو تلویزیون
۲۰ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... پورنگ می‌شود! / فرضیایی: تمام آرزوهای کودکی من در عمو پورنگ متبلور می‌شود ... عمو پورنگ در خصوص پدرش اظهار داشت: پدر من شخصی با جذبه بود که به گرمای آغوشش نیاز داشتم و دارم و خواهم داشت. ..... اصغر بیچاره درگذشت + تصاویر.
اصغر بیچاره درگذشت - چیتوا
www.chitva.com/news/details/5042362/اصغر-بیچاره-درگذشت
خبرگزاری ایلنا: اصغر بیچاره که مدتها در بستر بیماری بود، ساعتی پیش در سن ۸۹ سالگی در کشور آمریکا ... وی بزرگترین آرشیو عکس سینمای ایران را در اختیار داشت.
سایت خبری مه پو،خبر خوان ، اخبار، حوادث، آخرین خبرها،اخبار ...
www.mahpoo.com/
ایسنا. 0. 2016-06-12 14:01:19. «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟+فیلم ...... ایسنا. 0. 2016-06-12 12:36:52. آرشیو عکس‌های «بیچاره» را حفظ کنید ...
آرزوهایی که در آتش چهارشنبه آخر سال می‌سوزند + تصاویر - ...
www.bultannews.com › صفحه نخست › اجتماعی
۲۲ اسفند ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اصغر بیچاره درگذشت + تصاویر .... کارشناس مسئول پیشگیری از حوادث مرکز بهداشت استان اظهار داشت: از نگهداری مواد محترقه و وسایل آتش‌بازی ...
بادیگاردها آرزوی «مهدیس» ۹ ساله را برآورده کردند - خبرگزاری ...
www.mehrnews.com/news/3010443/بادیگاردها-آرزوی-مهدیس-۹-ساله-را-برآورده-کردند
۶ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - میلز اسکاتِ ۵ ساله که امید چندانی به زنده‌ ماندن نداشت، آرزو داشت که بتمن شود. ..... و حتي يكبار در بيمارستان علي اصغر با حضور عمو فيتيله اي ها كل ارزوهاي بيماران رو براورده كردن .... اصغر بیچاره درگذشت/ وداع با زندگى در سالروز تولد ...
اقدام زیبا و انسان دوستانه آرش برهانی + عکس | ساتین
saten.ir › آخرین اخبار
۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - آرش برهانی قصد داشت هر طور شده دل هواداری را شاد کند. ... آبی ها بود که آرزویی در دل داشت؛ بهنام در نامه اش نوشته بود بزرگترین آرزویش دیدن آرش آقای گل است. ... همسر اصغر بیچاره فرزندان اصغر بیچاره علت مرگ بازیگران خانواده اصغر ...
مبارزه با اعتیاد یک وظیفه همگانی است - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/6791125
۵ ساعت پیش - پرداخت حقوق های کذایی بی اعتمادی مردم به نظام را در پی خواهد داشت · برای ... تشییع و خاک‌سپاری فیروز حریرچی · «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
زندگی نامه و بیو گرافی استیو جابز بنیان گذار شرکت اپل ... ...
pajvak.com/main/.../زندگی-نامه-و-بیو-گرافی-استیو-جابز-بنیان-گذار-شرکت-اپل
۲۱ مهر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - او یک دانشجوی مو بلند انصرافی از کالج بود که آرزوهای بی‌نهایت داشت. ... اولین رایانهٔ شخصی‌ای که جابز و وزنیاک به بازار معرفی کردند اپل I نام داشت.
کیومرث پوراحمد: هیچ آرزویی برای این سینمای مفلوک ندارم/ ...
www.iscanews.ir/news/608099
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - پوراحمد درباره تبلیغات در شبکه های ماهواره ای اظهار داشت: تبلیغاتی هم در شبکه های .... پیام تسلیت انجمن عکاسان سینما برای درگذشت اصغر بیچاره.
تداخل دارو با الکل - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/content/62537/تداخل-دارو-با-الکل/
هميشه از پزشک خود سؤال کنيد که چه انتظارى از داروى تجويزشده بايد داشت و آيا اين ..... و خاک‌سپاری فیروز حریرچی / ایسنا · 13:45 -«اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟
پیام تسلیت انجمن عکاسان سینمای ایران برای درگذشت اصغر ...
farsnews.irwordpress.com/2016/06/12/پیام-تسلیت-انجمن-عکاسان-سینمای-ایران-ب/
۷ ساعت پیش - به گزارش خبرگزاری فارس در پی در گذشت اصغر بیچاره پیشکسوت سینمای ایران در زمینه ... انجمن عکاسان سینمای ایران،ضایعه درگذشت اصغر بیچاره(ژوله) از عکاسان ... ایران، غلامرضا بهروان در مورد وضعیت فروش امتیاز تیم نفت تهران اظهار داشت: سازمان ... به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، مشهدی‌ها آرزویی دارند که برای ...
اخبار فارسی::ضارب محیط بان دنا دستگیر شد::افه
اخبارفارسی.com/news/28995404/ضارب_محیط_بان_دنا_دستگیر_شد
پیرمردی که به خاطر عشق نافرجامش نویسنده شد/تسلیت احسان علیخانی برای حبیب و دلجویی از یک موسیقیدان «اصغر بیچاره» چه آرزوهایی داشت؟ اعلام جزئیات تشییع ...
blog: فنی زاده، یادش همیشه زنده - فرزانه تاییدی
www.farzanehtaidi.com/blog/cat-1/uuoeoeoeu_uoeu_1.php
۲۱ آبان ۱۳۸۵ ه‍.ش. - در عین حال خبر داشت که تاتر سعدی خیال دارد سالنی تابستانی بسازد،که برای ... هنگام خروج از محل ملاقات، اصغر بیچاره به همراه خداحافظی رو به فنی کرد و با همان صدای ...... احساساتت لطیف است و دوست داشتنی،اگر آرزویی داشته باشم ؟
مطمئن‌ترین و نزدیک‌ترین راه برای اجابت دعا - موعود
www.mouood.org/home/.../1801-مطمئن‌ترين-و-نزديك‌ترين-راه-براي-اجابت-دعا.html
۲۷ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - امام حسین(ع) هر چه داشت در طبق اخلاص نهاد و همه را یک‌جا، در راه خدا داد. ...... بحق باب الحوایج علی اصغر 6 ماهه ی امام حسین علیه السلام. ...... مردم خوندم از خدا میخوام هرکی هر ارزویی یا هر مشکلی داره برابرده کنه واقعن از تهه دل این ارزو رو ...... سر صدقه هم که شده برای من بیچاره دعا کنیدایمیل ندارم الکی چیزی نوشتم که نظرم ثبت شود.
اصغر بیچاره درگذشت وداع با زندگى در سالروز تولد - خبر روز
khabareruz.ir/search/?q=اصغر+بیچاره+درگذشت+وداع+با+زندگى+در+سالروز...
اصغر بیچاره درگذشت وداع با زندگى در سالروز تولد. ... در سینما و تئاتر فعالیت داشت، در عین حال بزرگترین آرشیو دوربین های عکاسی را نیز در اختیار دارد. .... این‌ها آرزوهایی بود كه هادی به عنوان بی‌حاشیه‌ترین بازیكن پرسپولیس در ذهن می‌پروراند اما اجل ...
«سیما بینا» در هفتاد سالگی چه آرزویی دارد؟ | موسیقی ایرانیان
musiceiranian.ir/71102-sima-bina-3.html
۹ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 6 ساعت قبل «اصغر بیچاره» بر اثر بیماری سرطان درگذشت · 8 ساعت قبل .... یکی یکی آنها را با لحن و آهنگی که داشت تمرین و بازخوانی کردم.
بشار اسد: ارتش ضامن امنیت مردم است/حلب به گورستانِ آرزوهای ...
www.toranjnews.com/بشار-اسد-ارتش-ضامن-امنیت-مردم-استحلب-ب/
۵ روز پیش - کشورهای حامی تروریسم اجازه نداشته و نخواهند داشت تا سوریه را وارد پرتگاه کنند. . بشار اسد افزود: ... اصغر بيچاره درگذشت/ انتقال پیکر از آمریکا ...
چه کسی صادق ترین مصاحبه شونده رضا رشیدپور لقب گرفت؟ ...
www.shafaf.ir/fa/.../چه-کسی-صادق-ترین-مصاحبه-شونده-رضا-رشیدپور-لقب-گرفت
۲۳ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آرزویی به قامت هدیه تهرانی پژمان جمشیدی .... گفتگویی که حاشیه های زیادی نیز به همراه داشت. ... اصغر بیچاره عکاس و بازیگر سینما درگذشت+ عکس ...
بیوگرافی کامل اصغر بیچاره 2b ع - فان سیتی
f30t.ir/search/?q=بیوگرافی+کامل+اصغر+بیچاره+2b+ع
بیوگرافی کامل اصغر بیچاره 2b ع ... عکس ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، و اصغر فرهادی در جشنواره فیلم کن -آکا .... به گزارش آکاایران: او فعالیت خود را تنها زمانی که ۱۳ سال داشت فعالیت سینمایی خود را بدون آموزش ... در کارنامه کاری او سریال پای پیاده کار اصغر توسلی، سریال یک وجب خاک علی عبدالعلی زاده، آرزوهای شیرین، سریال ...
دلیل شباهت شهادت حضرت یحیی به امام حسین(ع)/ نخستین ...
www.mashreghnews.ir/.../دلیل-شباهت-شهادت-حضرت-یحیی-به-امام-حسینع-نخستین-...
۳۰ آبان ۱۳۹۱ ه‍.ش. - اصغر بیچاره درگذشت +عکس ... امیدوار به خدا بود، با این كه ۱۲۰ سال از عمرش گذشته بود و همسرش ۹۸ سال داشت، ازدرگاه خداوند تقاضای داشتن فرزند كرد.
بابک و آرزوهایی که با خود به زیر خاک برد | آفتاب
www.aftabir.com/news/article/view/2015/11/16/1030874
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بابک در زندان بود و هنوز امید داشت، امید به اینکه روزی از زندان مخوف دیزل آباد .... پیگیر وضعیت سلامتی اصغر بیچاره هستیم/ تاریخ در خانه مرد عکاس.
اصغر بيچاره درگذشت/ انتقال پیکر از آمریکا | خبرخوان ساعت صفر
saatsefr.com/fa/news/1006168/اصغر-بيچاره-درگذشت-انتقال-پیکر-از-آمریکا/
۱۶ ساعت پیش - اصغر بیچاره قدیمی‌ترین عکاس سینمای ایران که در برخی ار فیلم‌های ... برای مرتضی پاشایی کرد و آرزویی که برای بعد از مرگ خود داشت (فیلم).
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 38
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 174
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 348
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 9,795
  • بازدید ماه : 9,795
  • بازدید سال : 387,406
  • بازدید کلی : 4,167,184