loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 91 یکشنبه 23 خرداد 1395 نظرات (0)
شبکه نسیم برنامه‌ای با ساختاری متفاوت به نام «دور همی» را برای مخاطبانش تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در آستانه نوروز 95 آغاز می‌شود.


خبرگزاری تسنیم:
«دور همی» به تهیه‌کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی، از اواسط پاییز سال ٩٤ و با ساخت دکوری ویژه وارد مرحله پیش تولید شد و از هفته گذشته ضبط و تولید آن آغاز شده است.

به گفته هاشم رضایت، این مجموعه ساختاری کاملا متفاوت نسبت به دیگر آثار نمایشی تلویزیون تا امروز دارد و از بخش‌های متنوعی تشکیل شده است.

برای شب‌های شاد

برنامه «دورهمی» که پیش از این‌ «شب‌های شاد» و بعد برای مدتی «زعفرون» نام داشت، از مدتی پیش به‌منظور پرکردن شب‌های آخر هفته در شبکه نسیم طراحی و مقدمات تولید آن از پاییز امسال آغاز شد.

براساس توضیحات دکتر حسین کرمی، مدیر شبکه نسیم، این برنامه یک جنگ شبانه است که با بخش‌های متنوع و برقراری تعامل با مهمانان‌ می‌کوشد شب‌های شاد و پرنشاط برای تماشاگران شبکه نسیم رقم بزند.

«دورهمی» برای شب‌های آخر هفته تدارک دیده شده و قرار است از پایان سال، پنج‌شب در هفته برنامه «خندوانه» و پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها برنامه «دورهمی» به تماشاگران شبکه نسیم ارائه شود. البته اگر این مجموعه تا آخر امسال به پخش نرسد، از نخستین روزهای بعداز تعطیلات نوروزی روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

کرمی گفت: یک برنامه شاد در کنار برنامه خندوانه هم باعث تنوع می‌شود و هم فرصت رقابت فراهم می‌کند تا هر دو برنامه با کیفیت بهتر ارائه شوند و هم فرصتی فراهم می‌کند تا گروه‌ها در شرایط بهتر و با فشار کمتر کار کنند.

وی در این باره توضیح داد: تدارک برنامه خندوانه برای هر شب، فشار زیادی به گروه تولید خندوانه وارد کرده بود. یک برنامه هموزن خندوانه کمکی است که هم مخاطب راضی باشد و هم هر دو گروه بهتر برنامه بسازند و با هم رقابت کنند.

براساس توضیحات کرمی، طرح برنامه «دورهمی» را تهیه‌کنندگان آن ارائه کرده‌اند. هاشم رضایت و حمید رحیمی‌نادی، این برنامه را پیشنهاد دادند و از همان ابتدا به نظر می‌رسید که طرح موفقی باشد، اما با این همه درباره‌اش همفکری شد و بعد از جلسات متعدد به نتیجه‌ای رسیده‌اند که به نظر می‌آید مطلوب باشد و مخاطبان هم از آن استقبال کنند.

وی اظهار امیدواری کرد این برنامه برای مخاطبان تازگی داشته باشد و وعده داد پخش دور همی پیش از تحویل سال جدید آغاز شود.

نمایش تلویزیونی در حضور 300 نفر

یکی از ویژگی‌های برنامه «دورهمی» این است که در دکوری ویژه اجرا می‌شود و در هر برنامه حدود 300 تماشاچی در برنامه حضور دارند.

رضایت، تهیه‌کننده دورهمی دراین‌باره گفت: دکور برنامه، این قابلیت را دارد که میزبان حداقل 300 نفر باشد. تماشاگران در این دکور حضور دارند و در هر برنامه بازیگران یک نمایش را برای تماشاگران ایفا می‌کنند.

به گفته وی، این دکور که یک خانه ایرانی را تجسم می‌بخشد، توسط پیام حسین سوری طراحی شده است.

هر قسمت از برنامه «دورهمی» بخش‌های متنوعی دارد که از آن جمله می‌توان به استندآپ کمدی و گفت‌و گو با بازیگر مهمان اشاره کرد. بر اساس توضیحات رضایت، بخش نمایشی این برنامه در هر قسمت یک بازیگر مهمان دارد که بعد از پایان نمایش، بازیگران پای صحبت بازیگر مهمان می‌نشینند و با او گفت‌وگو می‌کنند.

رضایت این برنامه را شبیه تئاتری توصیف کرد که هر قسمت از آن بعد از ضبط توسط چند دوربین تدوین و به تماشاگران تلویزیون ارائه می‌شود.

چند بازیگر بعلاوه یک

در بخش نمایشی برنامه «دورهمی» بازیگرانی چون مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری، مهران رنجبر و امیرمهدی ژوله به ایفای نقش می‌پردازند. بجز بازیگران ثابت، در هر قسمت یک بازیگر مهمان نیز حضور دارد که با دیگر بازیگران وارد فضای شیرین و کمدی قصه می‌شود و بعد از پایان بخش نمایشی در یک گفت‌وگوی طنز شرکت می‌کند.

شادمانی در کنارهم

تاکنون یک قسمت از این برنامه تصویربرداری شده و آماده پخش است و بقیه قسمت‌ها نیز در دست تولید قرار دارد. برزو ارجمند به‌عنوان بازیگر مهمان در اولین قسمت از برنامه «دورهمی» حضور داشته است.

مهم‌ترین ویژگی برنامه «دورهمی» تعداد قابل توجه تماشاگران حاضر در برنامه است. آنها در روند برنامه مشارکت دارند و علاوه برنمایشی که در هر قسمت برایشان تدارک دیده شده، شنونده قطعات موسیقی هستند که به صورت زنده با حضور خوانندگان مطرح کشور اجرا می‌شود. کسانی که علاقه‌مند شرکت در این برنامه باشند می‌توانند طی فراخوانی که برای حضور در برنامه منتشر خواهد شد، ثبت‌نام و به نوبت در این برنامه شرکت کنند.

اولین تجربه بازیگری

امیرمهدی ژوله نویسندگی را از دنیای مطبوعات شروع کرد و بعد به گروه نویسندگان آثار مدیری پیوست. او در سریال‌های متعددی از جمله مردهزار چهره، مرد دوهزار چهره، گنج مظفر، شب‌های برره، نقطه‌چین، پاورچین و درحاشیه یک و دو به‌عنوان نویسنده همکاری داشته است.

بعد از سال‌ها فعالیت به عنوان طنزنویس، سال گذشته ژوله مهمان برنامه خندوانه شد و در مسابقه استندآپ کمدی این برنامه هم شرکت کرد. موفقیت او در این مسابقه شهرت بیشتری برای این نویسنده خوش ذوق رقم زد و چهره‌اش را به مخاطبان تلویزیون شناساند.

حالا ژوله بعد از این تجربه‌ها برای اولین بار به عنوان بازیگر یک اثر تلویزیونی، در برنامه «دورهمی» در مقابل دوربین قرار می‌گیرد. او ضمن این که یکی از شخصیت‌های اصلی بخش نمایشی این برنامه را بازی می‌کند، نگارش بخش‌هایی از برنامه را نیز به عهده دارد.

ژوله در این برنامه با مهران مدیری، سیامک انصاری، شقایق دهقان، الیکا عبدالرزاقی، محمد نادری و مهران رنجبر همبازی است.

اخبار مرتبط


Google
تقریباً ۳۶۲٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۷۹ ثانیه)
اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید
"دور همی" مهران مدیری رقیب خندوانه می شود - جام جم ...
jamejamonline.ir/sima/.../دور-همی-مهران-مدیری-رقیب-خندوانه-می-شود
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه نسیم برنامه‌ای با ساختاری متفاوت به نام «دور همی» را برای مخاطبانش تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در آستانه نوروز 95 آغاز ...
دور همی مهران مدیری رقیب خندوانه می شود
sirindex.ir/ogle/دور+همی+مهران+مدیری+رقیب+خندوانه+می+شود
برنامه دورهمی با حضور برانکو فردا پخش می شود +عکس. پرسپولیس نیوز ... پرویز پرستویی: خودم از بیننده‌های برنامه «دورهمي» هستم/ مهران مديري را خیلی دوست دارم
برنامه دورهمی، دردسرها و موفقیت ها - مهران مدیری
mehranmodiri46.blogsky.com/1395/01/22/post-455/
۲۲ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - «دورهمی مهران مدیری، رقیب خندوانه می شود». این خبری بود که اوایل اسفند گذشته منتشر شد. خبری که باعث شد طرفداران مدیری، پای ثابت شبکه نسیم ...
«دور همی» مهران مدیری رقیب خندوانه می شود - اخبار فارسی
monitor.shafaqna.com/FA/IR/3692334
«دور همی» مهران مدیری رقیب خندوانه می شود. شبکه نسیم برنامه‌ای با ساختاری متفاوت به نام «دور همی» را برای مخاطبانش تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در ...
واضح 171 دور همی 187 مهران مدیری رقیب خندوانه می شود - وبلاگ ...
rssreport.ir/key/واضح+171+دور+همی+187+مهران+مدیری+رقیب+خندوانه+می+شود.html
واضح 171 دور همی 187 مهران مدیری رقیب خندوانه می شود. مهران مدیری کارت زرد گرفت/تذکر جدی صدا و سیما به مهران مدیری. جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 09:04:14. مهران ...
رقابت برنامه دورهمی مهران مدیری با خندوانه رامبد جوان در شبکه ...
clickjavan.ir/news/1454
برنامه دورهمی با بازی مهران مدیری و برنامه خندوانه در شبکه نسیم ... در این برنامه که به شکل تئاتر اجرا می شود، بازیگران مطرحی چون مهران مدیری، سیامک ... که آیا با پخش همزمان این دو برنامه می خواسته رقیبی برای «خندوانه» رامبد جوان به وجود بیاورد، گفت: ...
دور همی مهران مدیری رقیب خندوانه می شود - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=دور+همی+مهران+مدیری+رقیب+خندوانه+می+شود
برنامه خندوانه که در ایام نوروز روی آنتن شبکه نسیم مي رفت شب گذشته پخش نشد و تکرار مجموعه دورهمي مهران مديري به جای آن پخش گردید که با انتقاد کاربران در صفحه ...
دور همی مهران مدیری رقیب خندوانه می شود | News File
newsfile.ir/news/دور+همی+مهران+مدیری+رقیب+خندوانه+می+شود
شبکه نسیم برنامه‌ای با ساختاری متفاوت به نام «دور همی» را برای مخاطبانش تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در آستانه نوروز 95 آغاز می‌شود.
171 دور همی 187 مهران مدیری رقیب خندوانه می شود - خبر روز
khabareruz.ir/search/?q=171+دور+همی+187+مهران+مدیری+رقیب+خندوانه+می+شود
171 دور همی 187 مهران مدیری رقیب خندوانه می شود. «دورهمی» جای «خندوانه» را گرفت. به گزارش خبرنگار مهر، طبق زیرنویسی که شب گذشته ۳ فروردین‌ماه در برنامه «دورهمي» ...
«دورهمی» مدیری یا «خندوانه» جوان؟ - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/328239
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «دورهمی» مدیری یا «خندوانه» جوان؟ ... خود برای نمایش در ۲روز آخر هفته آماده کند؛ برنامه‌ای که به‌نظر می‌رسد رقیب جدی «خندوانه» است. ... در اين مجموعه اميرمهدي ژوله كه بيشتر به‌عنوان نويسنده شناخته مي‌شود، اين بار صرفا بازيگر است ... سيامك انصاري، اليكا عبدالرزاقي، مهران رنجبر، محمد نادري، شقايق دهقان در كنار مديري و ژوله ...
«امین حیایی» مهمان برنامه «دورهمی» می‌شود | خرداد 95 - اردیبهشت ...
new.downloadmovie2016.ir/1395/02/04/امین-حیایی-مهمان-برنامه-دورهمی-می/
۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - امین حیایی مهمان «دورهمی» می‌شود + تصویر – باشگاه خبرنگاران ..... است/ نقش روح خلبان را بازی می‌کنم · “دور همی” مهران مدیری رقیب خندوانه می شود …
مهران مدیری بی جهت با چیزی مخالفت نمی کند | امیرمهدی ژوله - ...
www.tahapakhsh.ir/news/امیرمهدی-ژوله-مهران-مدیری-جهت-چیزی-مخالفت.html
۵ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دورهمی، خندوانه، امیر مهدی ژوله، خلاقیت، مهران مدیری دور همی مهران مدیری رقیب خندوانه می شوددرست است که مهران مدیری یک نام ... او هوشمندانه عمل می کند؛ یعنی می داند چه چیزی می تواند به کار اضافه شود و بی علت مخالفت یا موافقت نمی کند.
کنایه مهران مدیری به گفته های فراستی - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/news/کنایه-مهران-مدیری-گفته-فراستی.html
۲۹ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - "دور همی" مهران مدیری رقیب خندوانه می شود ... مهران مدیری در شب گذشته که در «دورهمی» اتفاق افتاد به گفته مسعود فراستی کمتر در صحنه قدم زد و حرفی ...
«دورهمی» مدیری یا «خندوانه» جوان؟ - رسانه ی خبری وبلاگی
hamshahrionline.rasanetv.ir/page-802021.html
در اين مجموعه اميرمهدي ژوله كه بيشتر به‌عنوان نويسنده شناخته مي‌شود، اين بار ... همه چیز درباره «دورهمی» رفیق یا یا رقیبی برای «خندوانه دورهمی "مهران مدیری ای به نام ...
ساعت پخش دورهمي
ali1355129.rozblog.com/post/570/ساعت-پخش-دورهمي.html
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... در مصاحبه اخير خود از پخش ... ساعت 23روي آنتن مي‌رود و دور همي جمعه و شنبه در همان ساعت پخش مي‌شود. ... برنامه دورهمي مهران مديري نوروز 95 پخش از شبکه نسيم - جزقل. jezghel.com ... سريال دورهمي، رقيب درون‌شبکه‌اي سري جديد خندوانه.
برنامه دورهمی مهران مدیری شبکه چند است ؟ – غرب موزیک | ...
www.gharb-music.com/tag/برنامه-دورهمی-مهران-مدیری-شبکه-چند-است/
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان پخش سریال دورهمی + عکس و خلاصه داستان (مهران مدیری). زمان پخش سریال ... سریال دور همی از کی پخش میشود,زمان پخش مجموعه دورهمی,. زمان پخش ...
دانلود مجموعه دورهمی – استند آپ کمدی مهران مدیری نوروز 95 – ایده ...
myawards.ir/دانلود-دورهمی-مهران-مدیری/
۱۷ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود تمامی قسمت های مجموعه دور همی ساخته مهران مدیری که از شبکه نسیم پخش شده است . توضیحات ... تصویر "دور همی" مهران مدیری رقیب خندوانه می شود ...
"دور همی" مهران مدیری رقیب خندوانه می شود - کلوب
www.cloob.com/.../%26quot%3Bدور_همی%26quot%3B_مهران_مدیری_رقیب_خندوانه_می_...
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - شبکه نسیم برنامه‌ای با ساختاری متفاوت به نام «دور همی» را برای مخاطبانش تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در آستانه نوروز 95 آغاز ...
"دور همی" مهران مدیری رقیب خندوانه می شود - باشگاه خبرنگاران ...
khabarfarsi.com/n/15931996
۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ «دور همی» به تهیه کنندگی هاشم رضایت و حمید رحیمی نادی، از اواسط پاییز سال 94 و با ساخت دکوری ...
مهمانان برنامه دورهمي پنجشنبه 30 ارديبهشت - بلاگ ها
ssaadd-rzb.blogha.xyz/post532340.html
۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - دور-همی-مهران-مدیری-رقیب-خندوانه-می-شود. ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برزو ارجمند به‌عنوان بازیگر مهمان در اولین قسمت از برنامه «دورهمی» حضور داشته است.
برای شرکت در برنامه دورهمی مهران مدیری
poemsoflife.vblogs.ir/list/برای+شرکت+در+برنامه+دورهمی+مهران+مدیری.aspx
"دور همی" مهران مديري رقیب خندوانه می شود دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 08:10 شبکه نسیم برنامه‌ای با ساختاری متفاوت به نام «دور همی» را براي مخاطبانش تدارک دیده که ...
Lahzehnama.ir | برنامه دورهمی، دردسرها و موفقیت ها - لحظه نما
lahzehnama.ir/fa/news/22930/برنامه-دورهمی-دردسرها-و-موفقیت-ها
«دورهمی مهران مدیری، رقیب خندوانه می شود». این خبری بود که اوایل اسفند گذشته منتشر شد. خبری که باعث شد طرفداران مدیری، پای ثابت شبکه نسیم در ایام نوروز شوند.
رقابت برنامه دورهمی مهران مدیری با خندوانه رامبد جوان در شبکه ...
www.topnaz.com › فرهنگ و هنر › سینما و تلویزیون
۱۳ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه دورهمی با بازی مهران مدیری و برنامه خندوانه در شبکه نسیم شبکه نسیم ... که آیا با پخش همزمان این دو برنامه می خواسته رقیبی برای «خندوانه» رامبد جوان ... برنامه شاد در کنار برنامه خندوانه هم باعث تنوع می‌شود و هم فرصت رقابت فراهم ...
منتظر رقابت مهران مدیری و رامبد جوان در شبکه نسیم باشید!
ttnk.ir/post/2839/منتظر-رقابت-مهران-مدیری-و-رامبد-جوان-در-شبکه-نسیم-باشید-
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این برنامه که به شکل تئاتر اجرا می شود، بازیگران مطرحی چون مهران ... آیا با پخش همزمان این دو برنامه می خواسته رقیبی برای «خندوانه» رامبد جوان به وجود ... با نام «دورهمی» است، می خواهد به نوعی این برنامه را در رقابت با «خندوانه» قرار ...
برچسب ها - مهران مدیری - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ...
www.tabnak.ir/fa/tag/1/مهران%20مدیری
برچسب: مهران مدیری. برنامه‌ای که در جذب مخاطب رقیب «‌خندوانه» است ... پیکره داستان وارد می شود اما امیدوارم مدیریت جدید صدا... کد خبر: ... +عکس مهران مدیری رسما کارگردان دورهمی شد بازگشایی ارگ بم... کد خبر: ... احضار روح پاشایی در خندوانه. اکبر عبدی ...
همه چیز درباره «دورهمی»، رفیق یا رقیبی برای «خندوانه»/ مجموعه ...
movei.yurdweb.ir/.../8736_همه-چیز-درباره-دورهمی-رفیق-یا-رقیبی-برای-خندوانه-مجمو...
۱۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برنامه طنز "دورهمی " برنامه ای به همت مهران مدیری است که قرار است در کنار ... های "دور همی" این است که گر چه بصورت داستانی و نمایش اجرا می شود اما در هر ...
پیشنهاد نوروز ۹۵: سریال دورهمی، رقیب درون‌شبکه‌ای سری جدید ...
pendar.news/2016/03/پیشنهاد-نوروز-۹۵-سریال-دورهمی،-رقیب-در/
... جدید خندوانه. سریال دور همی، رقیب نوروزی خندوانه خبر تکمیلی: قسمت اول سریال دورهمی، چهارشنبه ۲۶ اسفندماه ۱۳۹۴ ساعت ۱۱ شب از. 3 ماه پیش. 786 0 ... مهران مدیری، مجری این برنامه است که امیرمهدی ژوله هم در آن نقش‌هایی خواهد داشت. ... آخر شهرزاد چه می‌شود؟
زمان پخش برنامه دورهمی مهران مدیری :: تلگرام و رمان
love-web.blog.ir/1395/03/11/زمان-پخش-برنامه-دورهمی-مهران-مدیری
۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - شبکه نسیم درباره برنامه «دورهمی» که از این شبکه پخش می شود و دکور آن . ..... "دور همی" مهران مدیری رقیب خندوانه می شود - جام جم آنلاین.
دورهمی رقابت جذاب مهران مدیری و رامبد جوان در شبکه نسیم ...
www.momtaznews.com/رقابت-جذاب-مهران-مدیری-و-رامبد-جوان-در-ش/
در این برنامه که به شکل تئاتر اجرا می شود، بازیگران مطرحی چون مهران مدیری، ... این که آیا با پخش همزمان این دو برنامه می خواسته رقیبی برای «خندوانه» رامبد جوان به ...
مهمان امشب برنامه دورهمی - فان گاه
fungah.ir/search/?q=مهمان+امشب+برنامه+دورهمی
زننده گل قرن به آمریکا امشب مهمان برنامه دورهمی و مهران مدیری خواهد بود. ... سپری خواهند کرد و می توان مثلث فیروز کریمی، رامبد جوان و جناب خان در برنامه امشب خندوانه را رقیب جدی مسی، سوارز و نیمار ... «دورهمی» امشب ساعت ٢٣ از آنتن شبکه نسیم پخش می‌شود.
برنامه مهران مدیری و رقیبی جدی برای «خندوانه»! - نیک صالحی
www.niksalehi.com/oghat/archives/247959.php
۱۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خندوانه , برنامه تلویزیونی خندوانه , دورهمی , سریال دورهمی , مجموعه دورهمی , مهران مدیری , در حاشیه ... مهران مدیری , در حاشیه 2 , نیک صالحی , niksalehi,برنامه مهران مدیری و رقیبی جدی برای «خندوانه»! ... هزینه افطار یک نفر چقدر تمام می‌شود؟
«دورهمی» مدیری یا «خندوانه» جوان؟ | خط برتر
www.khatebartar.com/news/483983/دورهمی-مدیری-یا-خندوانه-جوان؟
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «دورهمی» مدیری یا «خندوانه» جوان؟ ... در این مجموعه امیرمهدی ژوله که بیشتر به‌عنوان نویسنده شناخته می‌شود، این بار صرفا بازیگر است و به‌گفته خودش ...
دانلود آهنگ تیتراژ برنامه دورهمی با صدای مهران مدیری | جستجو | ...
www.wikifeed.ir/list/دانلود+آهنگ+تیتراژ+برنامه+دورهمی+با+صدای+مهران+مدیری.html
دور همی علی پروین و دخترانش با مهران مدیری، شقایق دهقان و کیمیا! .... آخرین مراحل تولید ویژه برنامه‌های نوروزی در شرایطی طی می‌شود که شبکه نسیم با دو برنامه متفاوت ..... نمایش در ۲روز آخر هفته آماده کند؛ برنامه‌ای که به‌نظر می‌رسد رقیب جدی «خندوانه» است.
"دور همی" مهران مدیری رقیب خندوانه می شود | سی پست
atipic.sipost.ir/page-481359.html
"دور همی" مهران مدیری رقیب خندوانه می شود. دوشنبه 10 اسفند 1394 ساعت 08:10. شبکه نسیم برنامه‌ای با ساختاری متفاوت به نام «دور همی» را برای مخاطبانش تدارک دیده که ...
دمادم | تاریخ نزدیک پخش سری جدید "خندوانه"+ رقابت با برنامه ...
damadam.ir › اخبار › دریک
به گزارش مهر، رامبد جوان در سری جدید «خندوانه» كه هر شب ساعت ۲۳ پخش می شود با آیتم ها و ... هم از ساخته شدن برنامه «دورهمی» که رقیب «خندوانه» به حساب می آید استقبال کرد. ... به اینکه در «دورهمی» اغلب دوستانم (مهران مدیری،امیر مهدی ژوله،سیامک انصاری و .
دور همی مهران مدیری رقیب خندوانه می شود واضح - ویندوز - bazar ...
windows.bazar-man.ir/دور-همی-مهران-مدیری-رقیب-خندوانه-می-شود-واضح.html
۸ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - «دور همی» مهران مدیری رقیب خندوانه می شود واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: «دور همی ...
دور همی مهران مدیری رقیب خندوانه می شود | سایت تفریحی فان کده
topfun.in/دور-همی-مهران-مدیری-رقیب-خندوانه-می-شود/
ژل آميزشي حجم دهنده ويژه آقايان Emotion، اين محصول ويژه افراد متاهل مي باشد، تجربه اي نو از احساس. داراي مجوز از وزارت بهداشت و درمان به شماره: 1228185274. مشتري ...
علی پروین در دورهمی مهران مدیری - کافه پارس
www.cafepars.com/Forum/Post/1307
۲۴ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی پروین که اخیرا میهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود از دست این کمدین سینما و تلویزیون حسابی ..... دور همی” مهران مدیری رقیب خندوانه می‌شود – شهدای ...
171 دور همی 187 مهران مدیری رقیب خندوانه می شود
www.rahta.com/q/171_دور_همی_187_مهران_مدیری_رقیب_خندوانه_می_شود
خبرگزاری صبا - مهناز رحیمی دانش: پس از آن‌که مجموعه «درحاشیه» در دو سری نتوانست مورد اقبال مردم واقع شود، مهران مدیری به «دورهمی» پیوست و در مقام بازیگر با این ...
دور همی مهران مدیری رقیب خندوانه می شود
i2016.ir/دور-همی-مهران-مدیری-رقیب-خندوانه-می-شود/
دور همی مهران مدیری رقیب خندوانه می شود. دور همی مهران مدیری رقیب. دور همی را برای مخاطبانش تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در آستانه. بیشتر... دور همی مهران ...
"دورهمی" مدیری رقیب خندوانه می‌شود - مجله خبری موریکس
morix.ir/search/?q=%22دورهمی%22+مدیری+رقیب+خندوانه+می‌شود
\"دورهمی\" مدیری رقیب خندوانه می‌شود ... به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، مهران مديري این روزها با اجرای برنامه دورهمی از شبکه نسیم در حال بازگشت به محبوبیت سابق ...
کلیپ زنده شیلا خداداد در دورهمی مهران مدیری - عکس جدید 95
jadide95.ir/1317/کلیپ-زنده-شیلا-خداداد-در-دورهمی-مهران-م
۱۲ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - ۳ روز پیش – شیلا خداداد در برنامه دورهمی مهران مدیری + عکس | جوساز ..... ۸ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۳۰٫ تصویر “دور همی” مهران مدیری رقیب خندوانه می شود …
دانلود سریال دورهمی با کیفیت عالی - دوستی ها
www.doostiha.ir/1394/12/28/دانلود-سریال-دورهمی.html
۲۸ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود سریال دورهمی, دانلود مجموعه دورهمی, سریال مهران مدیری, دانلود رایگان ... به حدی شوکه بودم که گفتم الان می گیره کله برزو هم قشنگ با نمره 4 میزنه براش. ..... همین خندوانه از برنامه ” Lip Sync Battle ” شبکه SPIKE TV کپی شده! ..... دورهمی رقیب نداره واقعا کاه عالیه مخصوصا جاهایی که ژوله میاد همش کر کر خندس این پسر
دور همی مهران مدیری رقیب خندوانه می شود | خبر پارسی جو
khabar.parsijoo.ir/post/3361164/دور-همی-مهران-مدیری-رقیب-خندوانه-می-شود?type...
شبکه نسیم برنامه ای با ساختاری متفاوت به نام «دور همی» را برای مخاطبانش تدارک دیده که پخش آن در آخرین روزهای اسفند و در آستانه نوروز 95 آغاز می شود.
«دور همی» مهران مدیری رقیب خندوانه می شود
sedayeqazvin.ir/Pages/OthersNews-814521.aspx
صفحه نخست وبلاگ ها جاذبه های گردشگری ارسال خبر وعده های مسئولین عکس فیلم صدا پیوندهای مهم ارتباط با ما ورود اعضا RSS. آخرین خبر در ساعت 10:00 AM.
تذکر جدی صدا و سیما به مهران مدیری - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/523420/culture/television
۱۵ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مجموعه کمدی دورهمی با ساختاری متفاوت نسبت به دیگر آثار نمایشی با آغاز نوروز 95 به .... ببینیم این برنامه هم به سرنوشت در حاشیه دچار می شود .... واقعا احترام تماشاچی را مهران مدیری نگه نمی دارد و هر چیزی به دهانش می اید می گوید ... مدیری بخصوص بعد از برنامه موفق و فرهنگ ساز خندوانه 2 در سال گذشته و موفقیت رامبد ...
خودکشی مهمان برنامه مدیری - نیوز
9us.ir/search/?q=خودکشی+مهمان+برنامه+مدیری
جناب خان رقیب مسی شد! ... در یکی از برنامه های دور همی مهمان برنامه مهران مديري، علی زند وکیلی بود. ... ساعت24-جناب خان شخصیت محبوب و دوست داشتنی خندوانه امشب مهمان ویژه برنامه 90 ... -آکا آکاایران: برانکو ایوانکوویچ پنجشنبه شب مهمان دورهمی می شود!
زمان شروع سریال دور همی - اسفند ماه 94
www.march94.wixchat.ir/tag/زمان-شروع-سریال-دور-همی
۲۰ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - زمان پخش سریال دورهمی + عکس و خلاصه داستان (مهران مدیری) سریال ... سریال دور همی از کی پخش میشود,زمان پخش مجموعه دورهمی, .... ۲۱ hours ago – سریال دور همی، رقیب نوروزی خندوانه شبکه نسیم که به زودی سری جدید خندوانه را روی آنتن.
جناب خان رقیب مسی شد! - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/بخش-ورزشی-7/499970-جناب-خان-رقیب-مسی-شد
۱۴ فروردین ۱۳۹۵ ه‍.ش. - به گزارش افکارنیوز، گویا به فیروز کریمی در تلویزیون خوش می گذرد، ... با مهران مدیری در برنامه دورهمی باشد قطعا هواداران برنامه خندوانه، شب خوشی را ...
واکنش تهیه کننده «خندوانه» به رقابت با «دورهمی»/ مدیری ...
www.jamnews.ir/detail/News/641794
۱۵ اسفند ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وقتی لیورپول، پرسپولیس را به یاد می آورد + عکس · کمال گتوزو پدر شد و ... مهران مدیری واکنش تهیه کننده «خندوانه» به رقابت با «دورهمی»/ مدیری. به این مطلب امتیاز دهید ... اظهارنظرهای اشخاص درباره نظر من، به ایمیل من ارسال شود. ارسال ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
صفحهٔ بعدی
ناشناس - استفاده از موقعیت مکانی دقیق
 - بیشتر بدانید  
راهنما ارسال بازخورد حریم خصوصی شرایط

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 126
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 522
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,427
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 6,598
  • بازدید ماه : 6,598
  • بازدید سال : 384,209
  • بازدید کلی : 4,163,987