loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 170 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)
 

مراکز تفریحی و بازی در مشهد

 

سرزمین عجایب مشهد mashhad

قبلاً در مقاله‌ای جامع در مورد جاهای دیدنی مشهد صحبت کرده بودیم که البته تا حدودی مختص بزرگسالان بود، اگر می‌خواهید در سفر به مشهد برای تفریح کودکان خود نیز برنامه ریزی کنید باید با شاخص‌ترین مراکز تفریحی مشهد نیز آشنا شوید، مراکزی که هم کودکان در آنها لذت میبرند و هم بزرگسالان!

شهد دارای مراکز تفریحی متعدد و متنوعی از قبیل پارک‌های آبی، شهر بازی‌ها و… برای بچه‌هاست و با ساخته شدن منطقه ویژه گردشگری در انتهای بلوار خیام شمالی تعداد متعددی مراکز تفریحی دیگر افتتاح شده یا در حال ساخت هستند. در زیر به معرفی برخی از این مراکز می‌پردازیم.

سرزمین عجایب مشهد

  • آدرس: انتهای بلوار خیام شمالی، مجتمع الماس شرق

مجتمع الماس شرق به عنوان یک مرکز بزرگ تجاری، تعداد زیادی از خانواده‌ها را به آنجا می‌کشد. در این مجموعه امکانات تفریحی متعددی برای بچه‌ها وجود دارد. یکی از این امکانات، شهربازی سرزمین عجایب، واقع در طبقه سوم و چهارم این مجتمع است. بیش از ۱۰۰ بازی کامپیوتری و جایزه‌ای به همراه بازی‌هایی مانند قطار، ماشین برقی و فوتبال دستی که در این مجموعه در ۲ طبقه جمع‌آوری شده است که می‌تواند ساعات نشاط‌آور و فراموش نشدنی را برای بچه‌ها فراهم کند. سرزمین عجایب را می‌توان به عنوان بزرگ‌ترین شهربازی سرپوشیده مشهد به حساب آورد که این توانایی را دارد با بازی‌های متنوع و گوناگون چند ساعت بچه‌ها را سرگرم کند. به جز سرزمین عجایب، در این مرکز سینما پنج بعدی و یک آکواریوم به نام شهر دریایی شرق وجود دارد که دارای مجموعه‌ای از ماهیان جمع آوری شده از تمام دریاهای‌های شور جهان است. تنوع گونه‌های ماهی موجود در این آکواریوم بسیار قابل توجه است و در میان آنها از کوسه ماهی تا خرچنگ نعل آبی و مجموعه ماهیان کارتون نمو پیدا می‌شود.

باشگاه کودک و آینده مشهد

  • آدرس: بلوار فلسطین، فلسطین ۱۸

اینجا اولین باشگاه بازی کودکان در ایران است که به مهارت‌های اجتماعی از قبیل کنترل خشم، اعتماد به نفس و همکاری از طریق بازی می‌پردازد. گل بازی، آب بازی، بازی‌های جسمی و حرکتی مثل وسطی و اوریکامی موجب می‌شود کودک لذت بازی در کوچه و خیابان را در محیطی امن و به صورت کنترل شده تجربه کند.
حضور والدین در این مرکز به منظور بازی با بچه‌های خود جزء برنامه‌های روزمره باشگاه است که موجب می‌شود بچه‌ها و والدین تحت نظر کار‌شناسان روان‌شناسی و علوم تربیتی لذت بازی کردن را تجربه کنند. تمام این موارد می‌تواند موجب ایجاد شادی و تعادل روحی، شکوفایی خلاقیت و کمک به یادگیری بهتر بچه‌ها و کسب تجربه از طریق بازی با گروه همسالان شود.

شهر بازی پارک ملت مشهد

  • آدرس: مشهد پارک ملت

مشهد ۳ شهر بازی بزرگ دارد: کوهستان پارک شادی در انتهای وکیل آباد، شهربازی خورشید در انتهای بلوار خیام و شهر بازی پارک ملت. در حالی که در ۸-۷ سال کوهستان پارک شادی اوج لذت و هیجان را در مشهد برای بچه‌ها و حتی بزرگسالان ایجاد می‌کرد و بازی‌هایی مانند رنجر و گردباد که روی یک دره می‌چرخد، به عنوان نفس‌گیر‌ترین کارهای ممکن مطرح بودند، اما با بازسازی شهربازی پارک ملت و کهنه‌تر شدن وسایل بازی کوهستان پارک حالا این شهر بازی پارک ملت است که می‌تواند به عنوان شهر بازی اول مشهد مطرح شود. ساخت بزرگ‌ترین چرخ و فلک خاورمیانه، ترن هوایی علاوه بر بازی‌هایی مثل کالسکه که از شهر بازی قدیم باقی مانده‌اند، این توانایی را دارند که چند ساعت بچه را سرگرم کنند تا ساعاتی پر هیجان و نشاط را در این شهر بازی بگذرانند.

پارک ساحلی آفتاب مشهد

  • آدرس: انتهای بلوار خیام شمالی، جنب الماس شرق

مادرانی که فرزند کوچک دارند از این‌که به خاطر گرفتاری‌های کودک دیگر وقتی برای خودشان ندارند، ناراضی هستند. شاید بزرگ‌ترین مزیت این مجموعه برای مادران، وجود استخر مخصوص کودکان به همراه چند مربی مخصوص کودک باشد که می‌تواند خیال مادران را برای چند ساعت شنا، ماساژ و تمدد اعصاب راحت کند. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های آبی طبقاتی دنیا دارای امکانات ویژه‌ای مانند سونای ماسه، حمام آفتاب و حمام اسپوتاست که با وجود یک مجموعه آبی برای کودکان به همراه اتاق خواب و بازی و مربیان مربوطه برای نگهداری بچه‌ها بهترین محل برای چند ساعت شنا و بازی برای مادر‌ان و بچه‌های‌شان باشد. وجود چند سرسره بازی کودکان به همراه استخر موج برای بچه‌ها می‌تواند با ایجاد محیطی نشاط‌آور برای آنها، محل استراحت، ورزش و تمدد اعصاب والدین بچه‌ها هم باشد.

باغ وحش وکیل آباد مشهد

  • آدرس: انتهای وکیل آباد

همه آنهایی که از ۱۵-۱۰ سال قبل تاکنون این باغ وحش را ندیده‌اند احتمالا تصویری از تعدادی میمون گرسنه به همراه یک شیر تنهای کچلی گرفته که حتی حوصله بداخلاقی را هم ندارد، در خاطرشان مانده است، اما این باغ وحش اکنون تغییر زیادی کرده است. سالن تاکسیدرمی که نمایشگاهی از حیوانات خشک شده به همراه نمایش مراحل مختلف تاکسیدرمی، سالن مار و تمساح با انواع گونه‌های مختلف این موجودات به همراه انواع مختلف حیوانات از درنا گرفته تا خرس این باغ وحش را برای بچه‌های علاقه‌مند به حیوانات بسیار جذاب می‌کند، اما شاید جالب‌ترین حیوان این مجموعه موجودی به نام تایگون است که از پدر ببر و مادر شیر درست شده و شبیه شیر با ردهای ببر مانند است. به هر حال این باغ وحش با مجموعه قابل توجهی از انواع مختلف حیواناتی که شاید بچه‌ها عکس آنها را تنها در کتاب‌ها دیده باشند، می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد.

مجتمع تفریحی جام‌جم مشهد

  • آدرس: انتهای وکیل آباد ابتدای جاده شاندیز

برای داشتن تفریحات مدرن‌تر می‌توان به این مجتمع مراجعه کرد. پیست کارتینگ این مجتمع به همراه پیست کارتینگ مجموعه اسب سواری ارشاد، علاقه‌مندان زیادی را به خود جلب می‌کند. اگر به کارتینگ علاقه دارید حتما به‌ این مجموعه مراجعه کنید. زمین پینت بال مجموعه جام‌جم هم هر روز تعداد زیادی از بچه‌های علاقه‌مند به این ورزش را به خود جلب می‌کند. حتی فکر پوشیدن لباس جنگی و شلیک گلوله‌های رنگی به دشمن هم می‌تواند هیجان انگیز باشد. پس اگر به پینت بال علاقه‌مندید این مجموعه را از دست ندهید.


Screen-reader users, click here to turn off Google Instant.
Google
About 517,000 results (0.46 seconds)
Search Results
لیست جاهای باحال گردشگری جاذبه تفریحی استان خراسان رضوی شهر مشهد
hamgardi.com/list/show-places/...58/.../City-136
Translate this page
مکان ها > گردشگری > جاذبه تفریحیکشور : ایران استان : خراسان رضوی شهر : مشهد .... یکی از بهترین مجموعه‌های بازی در شهر مشهد مجموعه سرزمین عجایب موجود در مرکز ...
لیست جاهای باحال گردشگری اماکن دیدنی استان خراسان رضوی شهر مشهد
hamgardi.com/list/show-places/...113/.../City-136
Translate this page
باغ پرندگان مشهد یکی مراکز جذب گردشگر و تفریح مردم مشهد محسوب می شه. تیم های متخصص پزشکی به صورت مستمر در باغ پرندگان مشهد حضور خواهند داشت تا موارد ب.
مراکز تفریحی و بازی در مشهد - آدرس شهربازی‌های مشهد - آلامتو
www.alamto.com › گردشگری › جاذبه های توریستی
Translate this page
23 hours ago - مراکز تفریحی و بازی در مشهد:قبلاً در مقاله‌ای جامع در مورد جاهای دیدنی مشهد صحبت کرده بودیم که البته تا حدودی مختص بزرگسالان بود، اگر می‌خواهید در ...
مراکز بازی و سرگرمی مشهد - بانک اطلاعات شهری مشهد
www.mashhadmtm.com/SearchListPublic.aspx?...مراک...
Translate this page
بانک اطلاعات شهری مشهد ، اولین رسانه دیجیتال شهر مشهد ، راحت به هدف برسید، لیست کلیه اصناف و مشاغل ... مراکز بازی و سرگرمی ... پارک تفریحی سرزمین خورشید.
بچه‌ها را در مشهد کجا ببریم/ معرفی مراکز تفریحی - Bartarinha.IR ...
www.bartarinha.ir › بارداری و کودک یاری › سرگرمی
Translate this page
Oct 17, 2011 - مشهد دارای مراکز تفریحی متعدد و متنوعی از قبیل پارک‌های آبی، شهر بازی‌ها و. ... مشهد 3 شهر بازی بزرگ دارد: کوهستان پارک شادی در انتهای وکیل آباد، ...
بهترین مکان های تفریحی مشهد - Asemooni.com
www.asemooni.com › ایران › استان خراسان رضوی
Translate this page
Feb 23, 2014 - بهترین مکان های تفریحی مشهد,مکان های تفریحی مشهد,اماکن تفریحی مشهد ... و وسایل بازی کودکان و کافه رستوران بر جاذبه های این پارک افزوده است.
5 تفریح جذابی که سفر مشهد را فراموش نشدنی می کند و عکس - تور مشهد
mashhadtour.info › تفریحات مشهد
Translate this page
May 15, 2014 - تفریحات مشهد بسیار متنوع اند اما این 5 مکان از بهترین جاهای تفریحی مشهد ... و تعدد امکانات و بازی های آبی در رده بهترین پارکهای آبی دنیا است.
مراکز تفریحی - هتل بین المللی قصر طلایی
www.ghasrtalaee.com/.../mashhad/entertainment-cente...
Translate this page
مراکز تفریحی. پارک آبی ایرانیان. این پارک داری بازی های متنوع نسبت به پارک های آبی دیگر مشهد و ایران می باشد. از جمله بازی های مانند رودخانه خروشان و اسکی روی آب ...
مراکز تفریحی مشهد - تور مشهد
mashhadtour24.mihanblog.com/.../مراکز%20تفریح...
Translate this page
Jan 24, 2016 - بچه ها می توانند در شهربازیهای مشهد و یا پارکهای آبی مشهد ساعتها مشغول بازی باشند و گذر زمان را احساس نکنند . در زیر بعضی مراکز تفریحی برای ...
شهربازی های مشهد - تا 70% تخفیف هتل های مشهد
www.epersianhotel.com/مراکز-تفریحی-مشهد/شهرباز...
Translate this page
Back شما اینجا هستید: hotel · مراکز تفریحی مشهد شهربازی های مشهد ... چرخ و فلک (فانفار) این شهر بازی با قطر ۸۰ متر بزرگترین چرخ و فلک خاورمیانه و چهارمین چرخ و ...
Searches related to مراکز تفریحی و بازی در مشهد

جاهای دیدنی مشهد با ادرس

شهربازی های مشهد

مراکز خرید مشهد

مکان های تاریخی مشهد

بازارهای مشهد

پارک های مشهد

پارک ارم مشهد

کوه سنگی مشهد
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 45
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 525
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 3,983
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 12
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 7,154
  • بازدید ماه : 7,154
  • بازدید سال : 384,765
  • بازدید کلی : 4,164,543