loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 158 سه شنبه 01 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

۱۶ استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی!

 

استخر، برکه، آبنما: تصور یک آفتاب بی نظیر تابیده بر جریان آب و استراحت بر روی دو صندلی راحتی شاید برای شما هم لذت بخش باشد. به خصوص آنکه فصل، فصل تابستان است و یک آب تنی حسابی به خوبی شما را سر ذوق می آورد. استخر های خانگی در واقع به عنوان یک فضای لوکس الحاقی به حیات خلوت و یا حیاط خانه و ویلای شما حسوب می شود. اما اینکه کدام استخر مناسب برای حیاط ویلا و خانه ی شماست موضوعی است که امروز در چیدانه به آن می پردازیم با ما همراه باشید تا مدل استخرهای خانگی متنوع را با هم بررسی کنیم.

برای داشتن یک استخر متمایز و خاص خودتان را از چهار چوب اشکال زاویه دار خارج کنید، یک استخر با گوشه های خمیده و زاویه های فرورفته ایده ی منحصر به فردی برای حیاط شماست.

استخر خانگی دو طبقه

برای آنکه استخر شما در فضای حیاط و یا باغ شما چشمگیر تر باشد راه های ساده ای وجود دارد. کافی است سطح استخر خود را از سطح زمین بالاتر قرار دهید و با استفاده از یک رنگ خاص آن را تبدیل به یک نقطه ی کانونی در حیاط خود کنید.

استخر خانگی بدون لبه

استخرهای بدون لبه گونه ای این امکان را به شما می دهند که اقیانوسی بی نهایت را در فضای حیاط خود داشته باشید و از آن لذت ببرید.

استخر خانگی سرپوشیده

برای داشتن یک استخر خانگی خصوصی تر شیشه ها به سادگی می توانند به کمک شما بیانند، به راحتی می توانید از شیشه های مات یا شفاف بر اساس میزان دید به فضای خود استفاده کنید.

استخر باغ

برای استخر باغ ها می توانید از یک سکو برای قرار دادن صندلی های راحتی استفاده کنید . بهتر است استخر خود را رو به فضای سبز بسازید تا از منظره جذاب باغ خود لذت ببرید.

استخر خانگی لوکس

وقتی ویلای شما از چنین منظر خوبی برخوردار است پس بهتر است استخر خود را بی نهایت در نظر بگیرید، این انتخاب در کنار یک طراحی منحصر به فرد می تواند یک استخر خانگی لوکس برای شما ایجاد نماید.

استخر خانگی بی نهایت

به سادگی می توانید این استخرهای بی نهایت را با اشکال مختلف ترکیب نمایید، همان طور که گفته شد انتخاب اشکال مدور برای استخرها می تواند جلوه ی منحصر به فردی به فضای شما ببخشد.

طراحی استخرهای خانگی

در طراحی استخرهای خانگی بچه ها را فراموش نکنید، حتما برای آن ها یک سکو و سرسره در نظر بگیرید و دنیای شیرینشان را شیرین ترکنید.

استخر خانگی خلاقانه

برای داشتن یک فضای منحصر به فرد نیاز به یک طراحی عجیب  و از بین بردن محیط زیست ندارید کافی است کمی است خلاقیت به خرج دهید گردآگرد یک درخت کهنسال استخر خود را بسازید و از آن به عنوان یک سایه بان استفاده کنید به همین سادگی!

استخر خانگی کوچک

اگر فضای پیرامون استخر شما کوچک است به سادگی می توانید صندلی های راحتی خود را درون استخر قرار دهید! تعجب نکنید کافی است سطح استخر خود را طبقه بندی کنید و لذت ببرید.

استخر خانگی کوچک

استخرهای خانگی کوچک بهترین گزینه برای باغ و حیاط کوچک شماست کافی است از یک فرو رفتگی در بخش کناری حیاطتان استفاده کنید و با نورپردازی جلوه آن را دو چندان کنید.

استخر خانگی طرح اقیانوس

برای داشتن یک جزیره بی نظیر در کنج حیاط ویلای خود کافی است از یک متخصص کمک بگیرید. البته پیش از هر چیز هزینه ساخت استخر شنای خانگی را در نظر بگیرید!

استخر خانگی طبقه ای

استخر های طبقه ای گونه ای منحصر به فرد از استخرهای خانگی است که چهره ی جذابی را به فضای باغ و یا ویلای شما می بخشد.

تلفیق آبنما و استخر

تلفیق آبنما با استخر و لذت صدای آبشار و آرامش جنگل در باغ کوچک خانه ی شما می تواند یکی از لذت بخش ترین ایده های طراحی استخر خانگی باشد.

اسخت خانگی سرپوشیده

اگر خواهان یک استخر خانگی سرپوشیده هستید اما از نمی توانید از لذت آب تنی زیر آفتاب بگذرید پس می توانید بخشی از فضای استخر خود را به زیر آلاچیق استراحتگاه خود بیاورید و ازهر دو لذت ببرید.

استخر خانگی لوکس

اگر ویلای شما لب ساحل است پس بهترین ایده برای شما استفاده از استخر بی نهایت و تلفیق آن با دریاست، مطمئنا این استخر در فضای حیاط ویلای شما خواهد درخشید.

برای آن که در خانه تان یک استخر زیبا داشته باشید باید از اهالی فن و طراحان متخصص در این زمینه کمک بگیرید. چیدانه در بخش طراحی استخر، سونا و جکوزی از زیر مجموعه اهالی فن لیست تعدادی از این متخصصین را برای شما گرد آوری کرده است که می توانید به آن جا سر بزنید و با دیدن نمونه کارهای گروه های مختلف بهترین آن ها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.


Screen-reader users, click here to turn off Google Instant.
Google
About 175,000 results (0.50 seconds)
Search Results
16 استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/exterior.../58497
Translate this page
2 days ago - اما اینکه کدام استخر مناسب برای حیاط ویلا و خانه ی شماست موضوعی است که امروز در چیدانه به آن می پردازیم با ما همراه باشید تا مدل استخرهای خانگی ...
Images for ‫۱۶ استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی!‬‎Report images
Image result for ‫۱۶ استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی!‬‎
2 days ago
Image result for ‫۱۶ استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی!‬‎
2 days ago
Image result for ‫۱۶ استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی!‬‎
Image result for ‫۱۶ استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی!‬‎
More images for ۱۶ استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی!
16 استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی!
www.yaranesadr.ir/16-استخر-خانگی-مدرن-در-حیاط-وی...
Translate this page
2 days ago - استخر، برکه، آبنما: تصور یک آفتاب بی نظیر تابیده بر جریان آب و استراحت بر روی دو صندلی راحتی شاید برای شما هم لذت بخش باشد. به خصوص ...
معماری و دکوراسیون:16 استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی! | مجله ...
kahlek.ir/index.php/news1424365
Translate this page
2 days ago - استخر، آبنما: یک بی تابیده جریان و بر دو راحتی برای هم بخش به آنکه فصل است یک تنی به شما سر می استخر خانگی واقع عنوان فضای الحاقی حیات ...
16 استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی! - اخبار فارسی - Shafaqna
monitor.shafaqna.com/FA/IR/4970324
Translate this page
2 days ago - 16 استخر خانگی مدرن در حیاط ویلا های امروزی! ... ممنوعیت ورود مسلمانان یک استراتژی اشتباه است/ به کمک های مسلمانان وابسته ایم. - شبستان ...
مدل های استخر کوچک مناسب حیاط خلوت خانه با طراحی شیک و زیبا
www.otag.ir/مدل-های-استخر-کوچک-مناسب-حیاط-خلوت-...
Translate this page
Aug 14, 2015 - در این مطلب به معرفی مدل های استخر کوچک خانگی مناسب استفاده در حیاط خلوت می ... سرگرم شدن داخل خانه در زندگی شهری امروزی در حال تبدیل شدن به یک امر طبیعی است. ... معرفی مدل های تحسین برانگیز کلبه های مدرن در دل طبیعت.
عکس خانه ویلایی کوچک - گالری عکس
aaaaks.ir/عکس-خانه-ویلایی-کوچک/
Translate this page
Oct 16, 2015 - طراحی زیبا و مدرن حیاط خانه های ویلایی گالری عکس جدید بازیگران .... ۱۶ عکس استخر برای خانه های تابستانی – آی چوب,دکوراسیون,هنرهای … ... امروز قصد داریم نمای داخلی منزل کوچکی که از معماری داخلی و دکوراسیون زیبا و ایده آل …
دکوراسیون حیاط | جدیدترین دکوراسیون حیاط و باغچه خانه و ویلایی با ...
namnak.com/25030-دکوراسیون-حیاط.html
Translate this page
زیباترین دکوراسیون حیاط و باغچه های خانه و ویلا با استخر خانگی کوچک ... شود چرا که طراحی دکوراسیون داخلی مدرن خانه های امروزی با هدف استفاده از حداکثر فضای موجود ...
مدل طراحی تراس کنار استخر برای خانه های ویلایی و بزرگ امروزی
www.parsianhome.com › ... › استخر و آبنما
Translate this page
مدل طراحی تراس کنار استخر مجموعه تصاویر و توضیحاتی است در مورد طراحی انواع فضاهای خارجی برای منزل و یا ویلا های مدرن و به روز. ... چند مبلمان ساده به حیاط تان اضافه کنید، به فضای خارجی جان ببخشید و آن را به محیطی دلچسب تبدیل کنید. مدل طراحی ...
مدل استخر سرپوشیده در فضای داخل خانه
www.helpsearching.ir/dqcfqfcmtnrcynvydfvndnsdcac... - Translate this page
در شکل های زیر مدل های زیبایی از استخرهای سرپوشیده در داخل منزل را مشاهده می کنید. interior . ... زیبا و لوکس و مدرن در محیط داخلی خانه، طراحی و ساخت استخر خانگی لوکس و مجلل.7 مارس 2015 . .... ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ ... مدل های استخر کوچک مناسب حیاط خلوت خانه با طراحی شیک و زیبا ... مدل های جدید و بسیار شیک مبل راحتی مدرن خانه های امروزی. ‹›.
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 1,177
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 9
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 4,348
  • بازدید ماه : 4,348
  • بازدید سال : 381,959
  • بازدید کلی : 4,161,737