loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 337 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

 

مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن

مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن

مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن 

مردان ستون یک خانواده هستند و همسر به مرد بعنوان یک تکیه گاه محکم نگاه میکند پس شایسته است تا مردان بتوانند از پس زندگی به خوبی برآیند. مردان با داشتن شرایطی و دانستن نکاتی می توانند تضمین کننده یک ازدواج موفق باشند.

 

برای یک ازدواج موفق کافی است مردان بدانند چگونه باید با همسرشان رفتار کنند. بارها گفته ایم و باز هم می گوییم که آنچه خوشبختی و موفقیت ازدواج را قطعی می کند، داشتن مهارت های زندگی مشترک است. بنابراین اگر می خواهید ازدواج خوبی داشته باشید، باید قبل از ازدواج خود را برای یک زندگی خوب آماده کنید.

 

با ما همراه باشید تا مواد لازمش را برایتان بگوییم. روی صحبتمان این بار با مردها است. در ازدواج، در کنار مهارت های عمومی و ویژگی هایی که هر دو طرف باید داشته باشند، برخی ویژگی ها هم هست که مختص خود شما است.

 

همه آنچه می تواند شما را همواره «محبوب» همسرتان نگه دارد، در رفتار شما نهفته است. ظاهر، شرایط مادی یا موقعیت اجتماعی، هیچ کدام تضمین کننده این نخواهند بود که همسرتان شما را به چشم قهرمان خانواده و زندگی اش ببیند. باور داشته باشید عواطف انسانی و بی آلایش، از شما شخصیت عزیزتری می سازد.

 

مهارت های مردانه برای یک ازدواج موفق

اولین مورد مردانه برای یک ازدواج موفق، دادن احساس امنیت به همسر است

مرد ستون خانواده است و مهم ترین نقشش، ایجاد امنیت و حمایت است. رفاه روانی مهم ترین خواسته زن از مرد است و احساس ایمنی و امنیت در درجه دوم قرار دارد.

 

شما می توانید کسی باشید که به همسرتان حس امنیت می دهید. اگر سکندری می خورد، کمک کنید بلند شود. اگر روز بدی داشته است، به او گوش کنید و لبخند را به چهره اش بیاورید.

 

همیشه در دسترس او باشید و به او نشان دهید که در هر شرایطی از او حمایت می کنید. هم جایی که زور بازوی شما نیاز است و هم جایی که توان و مقاومت روانی شما باید از همسرتان حمایت کند، در کنار او باشید. مهم ترین چیز این است که در وقت لازم، حاضر باشید؛ همان جا که او می خواهد. وقتی اوضاع در زندگی یا رابطه تان کمی دشوار می شود، فرار نکنید.

 

با همدیگر حرکت کنید. گذشتن از موانع، همراه یکدیگر، به ازدواج تان استحکام می دهد. یک مرد محبوب، مشکلات را نمی پوشاند، حل شان می کند، البته با یاری همسرش.

 

انعطاف‌پذیری مردانه دومین شرط لازم برای داشتن یک ازدواج موفق است

انعطاف پذیری شرط مدیریت است و یک مرد به عنوان مدیر و مسئول خانواده باید بتواند بین تصمیمات خود، مصلحت خانواده و احساسات و عواطفش تعادل برقرار کند. انعطاف پذیری به معنی نرمخویی در جایگاه لازم و صبر و تدبیر در مشکلات است.

 

هرچند که این ویژگی باید در زن ها هم وجود داشته باشد اما وجود آن در مردها با توجه به جایگاه مدیریتی که در خانواده دارند ضروری است.

 

برای یک ازدواج موفق بگذارید همسرتان بفهمد محبوب و مورد تایید شماست

به عنوان یک مرد و یک همسر، به بانوی خود عشق بورزید.بگذارید بداند که محبوب و مورد تایید شما است؛ قلب و ذهن یک زن دائما به شنیدن و دانستن آن که دوست داشتنی و خواستنی و مطلوب است، نیاز دارد. با این کار عشقتان را همیشه زنده نگه می دارید و کاری می کنید تا همسرتان با همه توان سعی در جبران عشق شما داشته باشد.

 

برای یک زن، کم دوست داشته شدن بدترین اتفاق است. زن ها را باید زیاد دوست داشته باشید و این عشق رو مرتب به او یاد آوری کنید. فکر نکنید که خودش می فهمد یا باید بداند که دوستش دارید. عشق با ابراز شدن زنده می ماند. این ابراز حس، محبت خودتان را هم عمیق تر می کند.

 

برای یک ازدواج موفق شنونده خوبی برای همسرتان شوید

زن ها نیاز به گفتگو و برون ریزی احساسات و حرف هایشان دارند. باید بتوانید به عنوان یک همسر، شانه ای برای اشک های او باشید؛ کسی که می تواند در کنارش پناه بگیرد. او با شما درد دل می کند چون شما را دوست دارد. لازم نیست تا زمانی که نخواسته، مشکلاتش را حل کنید.

 

فقط خوب گوش کنید. وقت گذاشتن برای یکدیگر، تضمین کننده یک ازدواج و خانواده سالم است ۵سال اول یک ازدواج، بهترین وقت خاطره سازی است. به جرات می توان گفت که زندگی هایی که در این ۵ سال خاطرات خوش زیادی نداشته باشند، در ادامه خیلی زود از هم می پاشند.

 

دوام و قوام زندگی در این ۵ سال ایجاد می شود و زوج ها با ساخت خاطرات خوش، پیوندشان را محکم می کنند و اشتراکات تازه ای می سازند. بنابراین، باید بلد باشید که زندگی را خوش بگذرانید. منظورمان این نیست که ریخت و پاش کنید. فقط کافی است به قدر نیاز با هم وقت بگذرانید.

 

وقت گذاشتن برای یکدیگر، تضمین کننده یک ازدواج و خانواده سالم است. از انجام کارها با هم لذت ببرید، از همراهی هم قدردانی کنید، اوقات و خاطره های تان به عنوان یک زوج و یک خانواده را ماندگار کنید. این فرصت طلایی شما برای محبوب بودن نزد همسرتان است.

 

درباره همسرتان، همیشه باید به جزییات توجه کنید

زنان خیلی بیشتر از مردان احتیاج به دیده شدن دارند. تنها در این صورت است که یک زن اطمینان حاصل می کند دوستش دارید. درباره همسرتان، همیشه باید به جزییات توجه کنید. سعی کنید حتی به نکات کوچک دقت کنید. تغییر مدل مو و هماهنگ کردن لباس های جدید را ببینید.

 

ابراز حس هایش با صورت و ظاهر را درک کنید. حواس تان به موقعیت های مهم مانند سالگردها و تعطیلات باشد. برای تهیه یک هدیه متناسب برنامه ریزی کنید. این نشان می دهد حواس تان به او هست. قدردانی و سپاسگزاری احترام و قدردانی راه ماندگار کردن عشق است.

 

باید یاد بگیرید برای هر چیز کوچکی، سپاسگزار او باشید

هیچ وقت کارهایی که برای زندگی تان می کند و فداکاری هایش را وظیفه نپندارید. بگذارید بانوی تان بداند که قدر او را می دانید. کوچک ترین لطف های او را حتی یادداشت کنید و به خاطرشان تشکر کنید. به او بگویید تا بداند چقدر برای تان مهم است.

 


Google
About 601,000 results (0.84 seconds)
Search Results
مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن - پارس ناز
www.parsnaz.ir/مهارت-های-مردانه-برای-بهتر-زندگی-ک...
Translate this page
مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن مردان ستون یک خانواده هستند و همسر به مرد بعنوان یک تکیه گاه محکم نگاه میکند پس شایسته است تا مردان بتوانند.
مهارت زندگی‌ کردن - نیک صالحی
www.niksalehi.com/hamechiz/archives/235324.php
Translate this page
Jul 15, 2015 - مهارت زندگی‌ کردن در دنیای امروز که پیچیدگی‌های خاص خود را دارد، ضرورتی ... برای بهتر شدن درک مفهوم مهارت‌های زندگی باید از دو نگاهی حرف بزنیم که درباره زندگی وجود دارد. ... زیباترین لباس های زنانه و مردانه در فصل تابستان ...
12 توصیه برای داشتن حال خوب - آکا - آکاایران
www.akairan.com/khanevadeh/.../201181215851.htm...
Translate this page
Dec 14, 2014 - برای داشتن حال خوب,داشتن حال خوب,مهارتهای زندگی. ... فروشگاه اینترنتی شیکسون : پوشاک و زیورآلات زنانه و مردانه ..... آور نیست، بلکه عملکرد شناختی در مغزتان دوپامین آزاد کنید به گزارش آکاایران: کار کردن خوشحالتان نمیکند؟
مهـــارت هـای زندگــی
maharat8.blogfa.com/
Translate this page
مهارتهای اساسی زندگی، اجتماعی و اخلاقی ، توانمندیهای متعددی را دربرمی گیرد که در این ... همه این ویژگی ها، زندگی کردن با این افراد را مشکل می سازد. .... بنابراین بهتر است مردان در نوع چینش وسایل خانه و دکوراسیون نظر همسرشان را در اولویت قرار دهند.
مهارت های خوب زندگی کردن
tajikmoshaver.blogfa.com/
Translate this page
مهارت های خوب زندگی کردن - دو قدم تا لبخند - دو قدم تا زندگی - مهارت های خوب زندگی کردن.
زندگي زيباي من
zendegi83.blogfa.com/
Translate this page
پس برای فکر کردن به زندگیتان وقت بگذارید. ... ۳) راه های بهتر شدن زندگی دائمی ... نیازی به سؤال کردن نیست» حتی گاهی مردان از گفتن جمله «دوستت دارم» طفره می .... و شوهر مهارت‌های لازم برای اداره نقش‌های جدید خود یعنی پدر و مادری را نداشته باشند، هم ...
خوب صحبت کنید تا همه عاشقتان شوند - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/.../well1-talk-ya.html
Translate this page
زنان و مردان از روش‌های متفاوتی برای صحبت کردن استفاده می‌کنند که به دلیل روش‌های .... مطالب بیشتر برای زندگی بهتر ..... جذاب شدن,رضايت دروني ,مهارت هاي زندگي ...
فراگیری مهارت هایی برای زندگی بهتر - بیتوته
www.beytoote.com/.../learn-skills-for-better-life.html
Translate this page
در تعریف از مهارت های مقابله ای که یکی از مهارت های اساسی زندگی است، می توان گفت مقابله... ... برای مثال در رابطه با مکانیسم حل مساله در نوجوانان، توانایی در پیدا کردن مجموعه ای از راه حل های گوناگون محتوای .... پوشاک زنانه,پوشاک مردانه,پوشاک بچه گانه.
مهارت های دهگانه زندگی - بیتوته
www.beytoote.com/psychology/.../ten3-life-skills.html
Translate this page
مهارت های دهگانه زندگی مشکلات و دشواری های زندگی ,مسئولیت های اجتماعی و شخصی ... هر قدر مهارت های زندگی فردی بالاتر باشد، او بهتر می تواند سلامت روان و رفتار خود ... خوش بو ترین عطر و ادکلن های زنانه و مردانه ... بهترین هدیه برای خوشحال کردن همسرتان.
میگنا - مردها را بهتر بشناسید (روان شناسی مردان)
www.migna.ir/vdcipuaz.t1apr2bcct.html
Translate this page
Aug 3, 2012 - اول اینكه قسمت نیمكره راست مغز مردان كه اعمالی نظیر كسب مهارت های فیزیكی و .... اما مردان چون این توانایی را ندارند،واكنش های منفی مانند عصبانیت قهر كردن و. .... غار تنهایی: برخی از اوقات كه مشکلات زندگی خیلی به مردها فشار می آورد آنها ...
بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه خاطرات خوب و ...
www.soalcity.ir/node/318
Translate this page
Apr 12, 2013 - ابتدا بهتر بود علت و دلیل فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی خود را مطرح می ...... آگاهی های لازم نسبت به افزایش مهارت های زندگی و برنامه ریزی برای مشکلات .... دچار اشتباه یا خیانت شد، مردان سایر زنان جامعه را به این چشم نگاه کنند؟
خصوصیات یك مرد خوب برای ازدواج چیست؟ | شهر سوال
www.soalcity.ir/node/352
Translate this page
Apr 13, 2013 - آنچه از نگاه دینی به عنوان ویژگی های همسر ایده آل شمرده شده است بیان می شود: ... همه مردان دوست دارند شوهران خوبی برای همسر خود باشند و همسرانشان از بودن در ...... زندگی میتونیم زندگی رو آسون کنیم شاید ما کمتر مهارت زندگی کردن را بلدیم ...
Images for ‫مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن‬‎Report images
Image result for ‫مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن‬‎
Image result for ‫مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن‬‎
Image result for ‫مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن‬‎
Image result for ‫مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن‬‎
Image result for ‫مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن‬‎
More images for مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن
کلبه عشق - راه حل های مناسب برای آشتی بعد از دعواهای زن و شوهری
sar110.blogfa.com/post-52.aspx
Translate this page
راه حل هایی وجود دارد که بعد از مشاجره میتوانید برای آرام کردن همسر خود از آن استفاده کنید ... با دانستن مهارت های زندگی، همسران می توانند یکدیگر را به راحتی درک کنند. ... ها نسخه واحدی پیچید و مثلا گفت جر و بحث در صبح ها بهتر از شب هاست یا برعکس. ... در گذشته های بسیار دور متفاوت بوده اما امروزه می بینیم که واکنش های زنان و مردان ...
هجده تـوصیه همسرداری بـرای خانمها - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/304097/weblog/moazzen
Translate this page
Jul 20, 2013 - البته باید مهارت حل مسأله و زندگی کردن را هم آموخت و آموزاند و هم انصاف و ... بهینه کردن شرایط زندگی پیشقدم هستن به نظرم تو همچین سایتهایی بهتر ..... های مردانه میشوند که یادشان میرود قرار است سرپرستی زندگی خود را به یک مرد بدهند.
زنـــدگــی خـــوب و ایده آل
www.farshid2fun.blogfa.com/
Translate this page
آشپزی کنید: آشپزی کردن یکی از راه هایی است که به آرامش و لذت می انجامد. اگر برای ... پـاسخ بـه سـوالات مـردانه خـانم هـا در ادامه مطلب. ..... مهارت های ارتباطی فرصتی است برای تعیین چارچوب های زندگی مشترک و پاسخ مثبت دادن به احساسات و عواطف همسر.
شیوه صحیح صحبت کردن با مردان - نمناک
namnak.com/15681-صحبت-کردن-با-مردان.html
Translate this page
Rating: 4.1 - ‎33 reviews
نمناک سبک زندگیروابط عاطفی شیوه صحیح صحبت کردن با مردان ... گوش دادن یکی از مهارت های مهم و اساسی در ارتباط با اطرافیان به ویژه همسر است. .... بهتر است هنگام شروع صحبت با مردان بگویید که حرف هایتان چقدر زمان می برد و این اندازه زمانی را ...
مسائل زناشوئی - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_38.html
Translate this page
روش درست کردن فالوده هایی سالم و سریع · نماز عید فطر را ..... حقایقی درباره کاندوم های زنانه و مردانه · نگاهی متفاوت به ... تمرینات ورزشی مفید برای رابطه جنسی بهتر (تصویری) · خیلی آهسته یا ... مهارت های اساسی و مهم گفتگوی همسران در زندگی زناشویی.
مهارت خوب زندگی کردن را بیاموزیم؛ زندگی موفق =کسب مهارتها - آفتاب
www.aftabir.com › ... › زندگی › زندگی بهتر
Translate this page
Aug 2, 2010 - مهارت خوب زندگی کردن را بیاموزیم؛ زندگی موفق =کسب مهارتها. مهارت خوب زندگی کردن را ... رابطه جنسی یکی از پایه های اصلی هر زندگی زناشویی است و رضایت … .... مردان سانتوس با عبور از سدی به نام ولز راهی دیدار نهایی … جهت مشاوره ...
توصیه هایی برای داشتن یک زندگی زناشویی شاد - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../توصیه-هایی-برای-داشتن-یک-زندگی-زناشو...
Translate this page
برای داشتن یک زندگی زناشویی شاد می توانید به توصیه های زیر عمل کنید؛ ... بهتر است برای جذاب تر کردن زندگی تان تمام گذشته های خود و آدم هایی را که با آنها در ارتباط ... روشهای واداشتن مردان برای بیان احساست درونی · زوج‌های جوان، بی بهره از مهارت‌های ...
نماوای زندگی،آموزش مهارتهای زندگی| مجری سمینارهای| دکتر شاهین فرهنگ ...
www.namaava.com/.../why-women-prefer-to-have-rel...
Translate this page
چرا زنان مايل‌اند با مردان جوان‌تر از خود، ارتباط برقرار كنند؟ ... كه بتوانند با موقعيت شغلي بالاتر و نوع زندگي بهتر همسران‌شان كنار بيايند. ... داده شده است كه زنان لزوماً خواستار ارتباط برقرار كردن با مردان بزرگ‌تر از خود نيستند. ... اما هنگامي كه افراد بالغ‌تر مي‌شوند، رشد عاطفي پيدا مي‌كنند كه اين خود باعث پيشرفت مهارت‌هاي ارتباطي آنان ...
مردها را بهتر بشناسید (روان شناسی مردان - زن /مرد/عشق.تنفر.جوانی ...
robabnaz7.persianblog.ir/.../مردها_را_بهتر_بشناسید_...
Translate this page
Dec 23, 2012 - اول اینکه قسمت نیمکره راست مغز مردان که اعمالی نظیر کسب مهارت های ... در عصری که ما در آن زندگی می کنیم، زنان می خواهند پا به پای مردان از زندگی لذت ببرند. ... حرف های بی مورد و صحبت کردن پیرامون افکار درونی مردان را خسته می کند.
10 راه تضمینی برای عمیق تر کردن رابطه عاشقانه | زیباشو دات کام
www.zibasho.com/archives/828
Translate this page
Jan 7, 2011 - خبر بهتر برای زوج های خوشبخت این است که اگر در یک رابطه موفق ... زهره در معضل سینه ی زنانه در مردان; زهره در معضل سینه ی زنانه در مردان; ع فان در از بین بردن جوش و جای آن! .... همه زوج های خوشبخت در تحقیق من می گفتند داشتن مهارت های ارتباطی قوی ... زایی وارد زندگی همسرتان شده است تا به برطرف کردن آنها کمک کنید.
6 روش برای شناخت مرد مناسب جهت ازدواج - آموزش مهارت های زندگی مشترک
zendegie-moshtark.persianblog.ir/post/11/
Translate this page
May 19, 2014 - وظایف مردان(۱) ... او گذشت‌های شما را می‌بیند و برای کم کردن فشار روی شما و ارتباطتان، گاهی از خواسته‌هایش می‌گذرد. ... هستیم، دوست داریم خودمان را به‌مراتب بهتر از خود واقعیمان جلوه دهیم و ضعف‌ها و شکست‌هایمان را در مقابلش پنهان کنیم.
تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای
www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
از لحاظ بازاریابی اجناس مغازه بهتر و ارزونتر و در دسترس تر و …تر ... این را برای این گفتم که تصور نکنید قصد خراب کردن پنبه ریز را دارم. ...... برای مردان، ساعت و کفش و برای خانمها عدم افراط در آرایش بسیار مهم است. ...... ۳- در شرکت بادران در تیم آقای مجید معین کلاسهای مهارت های زندگی و کارگاه اعجاب آور LCC برگزار میشه که در هیچ ...
روشهاي وابسته كردن شوهر - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/.../1275-روشهاي-وابست...
Translate this page
آیا احساس می کنید همه زندگی شما شده نگرانی برای درست کردن مسایل و رویدادهای اطراف تا مبادا مساله ... برخلاف تصور عموم، کلید دوباره شعله‌ور کردن احساسات مردان، دست برداشتن از اینگونه ... باید خودتان، استعدادها و مهارت های خود را ببینید و باور کنید.
راههای جذب مردان - مهارت زندگی
life-skill.ir/راههای-جذب-مردان/
Translate this page
۲۴ بهمن, ۱۳۹۴ By مهدی مقیم اسلام No comments yet بی اعتمادی, راه های جذب مردان, راههای ... برای فرزندانش به دنبال مدارس خوب و با کیفیت است و از هزینه کردن برای آموزش آنها ... بهتر است بدانید شما به عنوان یک زن، در محیطی (محل کار، دوستان، اقوام و غیره) ...
روان شناسی زن و مرد - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=72695
Translate this page
گاهی اوقات خانم ها خیال می کنند مردان آن قدر قوی هستند که هیچ نیاز روانی ندارند و ... زنان را بهتر بشناسیم; مردها ادعا دارند که زن ها بسیار پیچیده هستند اما غافلند از این موضوع که خوشحال کردن یک زن کار بسیار ساده ای ... آشنایی با تفاوت های جنسیتی مهارت است. ... کنند و با درک تک تک رفتارها موانع و مشکلات زندگی را بهتر سپری کنند.
چگونه رابطه زناشویی خود را نجات دهیم؟/ کتابهایی درباره مهارتهای زندگی ...
www.rajanews.com/news/210929
Translate this page
May 11, 2015 - «مهارت های زندگی زناشوئی» اثر سه نویسنده توانمند در حوزه روابط زناشویی و ... مهارت های مخصوصی که در این کتاب ذکر می شود شامل مهارت های گوش کردن .... کارکردها و ویژگی های مردان نیز عبارتند از: اقتدارطلبی، مهیاکنندگی، حمایتگری و هدف مداری. ... و در برخی موارد تکالیف عملی برای هر چه بهتر شدن رابطه را مطرح می نماید.
آشنایی با 25 راه ساده برای ایجاد انگیزه - همشهری
www.hamshahrionline.ir/details/133127
Translate this page
Apr 23, 2011 - زندگی > مهارت‌ها - معصومه پیروزبخت: آیا بیشتر اوقات احساس ... پس شروع یک کار بدون شتاب بهتر از اصلا شروع نکردن است. همیشه خود‌تان را با ...
زنان و شیوه های جلب محبت همسر
www.hawzah.net/.../زنان-و-شیوه-های-جلب-محبت-همسر
Translate this page
ابراز عشق با صراحت و صداقت (جملات عاشقانه) که لحظه های یکنواخت زندگی را شیرین ... را باید در عمق دل ها جستجو کرد ولی پنهان کردن عشق، محبت را خفه می کند و می میراند. ... زیادی که برای خلقیات و ویژگی های مردانه مثل شجاعت، دلیری، مهارت های شغلی و . .... و فطری یکدیگر ببرند و از نقش آنها در تشدید محبت و تشکیل زندگی بهتر آگاه ...
مهارتهای زندگی بهتر - آموزش و پرورش فارس
portal.farsedu.ir/Portal/Show.aspx?Page=9703
Translate this page
درآمد زندگی كردن آن قدرها هم كه فكر می كنید، آسان نیست; زیرا آن قدر راه و چاه و فراز .... مهارتهاي خود اگاهي , مهارتهاي همدلي, مهارت ارتباط موثر, مهارت روابط بين فردي , مهارت ..... مردان حق و پيروان راستين مكتب انبي، در سايه ارتباط با خد، پر ظرفيت و پر مايه اند.
نکات مهم و آموزنده در زندگی - روانشناسی مدرن
psychologymodern.persianblog.ir/.../نکات_مهم_و_آموز...
Translate this page
به یقین شرح حال زیر، تمام زنان و مردان را در بر نمی گیرد ( عده ای در این زمینه استثنا هستند. ) ... بگر به بچه ها مهم ترین ارزش آموزش داده شود و آگاهانه با عاقلانه ترین شکل های نظم دهی تربیت شوند، قطعاً نتیجه ی خوبی به دست خواهد آمد، .... بچه ها به جای بهتر کردن زندگی مشترک، آن را بد تر می کنند. ..... کتاب اسرار علم و دانش ( مهارت های زندگی ).
سخنان بزرگان، جملات حکیمانه و پند های زیبا - شارا - شبکه اطلاع رسانی ...
www.shara.ir/.../سخنان-بزرگان،-جملات-حکیمانه-و-پند...
Translate this page
Jun 5, 2013 - زندگی بخت آزمایی بزرگی است که فقط بلیط های برنده را می توان دید» ضرب المثل سانسکریت ... درختان بارور خم می شوند و مردان بزرگ متواضع میگردند، اما شاخه های ... اندیشه کردن به این که چه بگویم، بهتر است از پشیمانی از این که چرا گفتم. ...... والا برخوردار باشیم و بتوانیم جدا از مهارت یا عدم مهارت در یک تخصص یا ...
بهترين راه جذب كردن مردان - پرشین وی
www.persianv.com/ravan/135144.php
Translate this page
Jan 11, 2011 - برای اینکه بدانید درخواست های کودک تان منطقی است یا نه حتما این مطلب را بخوانید ... اگر با آدم خشمگین زندگی میکنید حتما این مطلب را بخوانید · سایر خبرهای روانشناسی ... درحقيقت، ابراز علاقه غير کلامي روش بهتري براي جذب کردن مردان است. مردها تمايل دارند که ..... چگونه میتوانیم مهارتهای کلامی خود را افزایش دهیم؟
مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن - تفریحی خبری
rsslinker.com/.../مهارت-های-مردانه-برای-بهتر-زندگی-ک...
Translate this page
24 mins ago - مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن. مردان ستون یک خانواده هستند و همسر به مرد بعنوان یک تکیه گاه محکم مشاهده میکند پس شایسته هست تا مردان ...
چیزهایی که مردان می خواهند هر زنی بداند!!! - آي بانو - پایگاه بانوی ایرانی
ibanoo.ir/.../چیزهایی-که-مردان-می-خواهند-هر-زنی-بداند....
Translate this page
بی سیاستی همسران و ضعف مهارت‌های ارتباطی ناشی از بی‌توجهی به تفاوت‌های زن و مرد، عدم ... کنند خودشون رو بخاطر اینه که می‌خوان بدونن که آیا می‌تونستن بهتر هم عمل کنند یا نه. .... فکرمیکنم برای ورود به یک زندگی مشترک و درست رفتار کردن با آقایون ...
رازهـایی در مورد مــردان کـه بهـتر است خــانم هـا بــداننـد ...
forum.moshaver.co/.../رازهـایی-در-مورد-مــردان-کـه-بهـت...
Translate this page
Jul 30, 2013 - رازهـایی در مورد مــردان کـه بهـتر است خــانم هـا بــداننـد ... بی سیاستی همسران و ضعف مهارت‌های ارتباطی ناشی از بی‌توجهی به تفاوت‌های ... خودتان را در نظر بگیرید و تعداد کلماتی که برای صحبت کردن نیاز دارید و آن را بر ۴ تقسیم کنید . ... به جای اصلاح شریک زندگی خود ، با کلام خود روی رابطه تان تاثیر مثبت بگذارید .
مدیریت در اختلافات زناشویی
ch3.ir/index.php?option=com_content...
Translate this page
اگر ما بتوانیم هنرمندانه و عاقلانه با اختلاف هایی که در زندگی زناشویی اتفاق می افتد برخورد ... همیشه نباید خانم ها کوتاه بیایند ،آقایان هم باید کوتاه بیایند تا مردانگی شان را ثابت کنند. ... باشد که بتواند مسائل شما را بشنود و به شما راه کارها را بگوید، بهتر است. ... پاسخ – یکی از راه های مهارت مدیریت اختلافات زناشویی پیدا کردن ریشه ...
هنر زندگی کردن - راز همسرداری خوب
2saadat.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
هنر زندگی کردن - راز همسرداری خوب - ... يكي از نشانه هاي ابراز علاقه و محبت ،ارائه پيشنهاد است در حاليكه در بين مردان اينطور .... از اسراف و تبذ ير و عدم مهارت زن در خانه داري و بي محبتي او نسبت به شوهرش است . ... كارهايی كه خانمهای متاهل بهتر است انجام دهند.
3 رازی که دست مردان را رو می کند - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سبک زندگی › رابطه و ازدواج
Translate this page
Feb 21, 2013 - درک مردها و داشتن تعامل بهتر با آنها مستلزم دانستن 3 راز بزرگ درباره .... در حالي كه نيمكره چپ به مهارت‌هاي گفتاري و شناختي اختصاص يافته ..... برای زندگی کردن با هم و با آرامش کافیه دنیای همدیگه رو بشناسن و با زبان هم آشنا بشن.
نکاتی که پدر و مادرتان برایتان نگفته اند : چگونه یک مرد عاشق میشود و ...
doctorshiri.com/.../نکاتی-که-پدر-و-مادرتان-برایتان-...
Translate this page
Sep 11, 2010 - حتی از گوش کردن فراتر بروید و اگر واقعا میخواهید دختری استثنایی برای او ... اینها همان رمز های دوم و سوم مردان است یعنی مرد احساس کند آرامش و بیشرفت با شما ..... دختر انجام می دهند، مهارت های شخصیت شناسی که می تواند به دست بیاورد و… ..... من یقین دارم وقتی نسیم بهتر زندگی کنه اتفاقات مهم شروع میکنه به رخ دادن
نگاهی به مهارت های دوران عقد
motaleat.tahzib-howzeh.ir/page/hawzahqom_16564
Translate this page
بهتر است زوج جوان زندگی خود را شروع کنند و خانواده ها بدون فشار آوردن به خود، به .... از مردان و زنان دیگر تعریف کردن و از وجود خواستگاران سابق سخن گفتن و عیب ...
دانلود کتاب راهنمای همسران – کتاب جامع زناشویی
www.takbook.com/.../دانلود-کتاب-راهنمای-همسران-کتا...
Translate this page
همه ما میدانیم که با خواندن کتاب می شود دنیای بهتری اماساخت زندگی شلوغ امروزی کتاب خواندن را برای همه ما سخت کرده است ... ۶ خصوصیات مردان که خانمها خواهان تغییرشان هستند .... حرف‌ زدن‌، بهتر از عمل‌ کردن‌ است‌! .... زوج‌های جوان، بی بهره از مهارت‌های زناشویی
اس ام اس - زندگی امید موفقیت
oboor.persianblog.ir/tag/اس_ام_اس
Translate this page
مورد اعتماد بودن بهتر از دوست داشتنی بودن است . ... آنها که به کتاب ها و نوشته ها بسنده کردند و مغرور شدند از درس های بزرگ زندگی محروم شدند و .... آرامش ، رهایی ازطوفان نیست بلکه آرام زندگی کردن در میان طوفان است . .... برای اینکه وقتی پیرتر می شوید، مهارت های مکالمه ای مثل دیگر مهارت ها خیلی مهم می شوند . ... مردان مردد هرگز موفق نمی‌شوند.
با صبر برنده بازی شوید/ چگونه با همسر عصبانی رفتار کنیم؟ - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
برای آنها که می خواهند زندگی شان بهتر شود و به همسرشان کمک کنند تا در جهت رفع ... دنیای زنانه و مردانه به خاطر تفاوت های طبیعی که دارد، ممکن است برای هر کدام از زن و مرد، ... قصد ما به هیچ وجه تبرئه کردن مرد عصبانی که فریاد می زند و یا دشنام می دهد، نیست. ... برچسب ها: خانواده ، زندگی مشترک ، مهارت های زندگی ، عصبانیت ، پنجره ، بلاگ ...
معجون معجزه‌گر زندگی زناشویی؛ مهارت‌های اتاق خواب « مهرخانه :: پنجره
www.panjereblog.ir/blog/1392/135/
Translate this page
Jul 21, 2013 - یکی از مهم‌ترین این نیازها که از دلایل اصلی ازدواج نیز به شمار می‌رود، برطرف کردن غریزه جنسی است. بهترین راه این است که زن و شوهر سعی کنند ...
جملات زیبا زندگی - جملات زیبا گیله مرد
foshtom.persianblog.ir/tag/جملات_زیبا_زندگی
Translate this page
Feb 15, 2016 - کافی است لحظات گذشته را رها کرده و برای ثانیه های آینده زندگی کنید. چون رویاهایتان آنجاست و شما فقط و فقط یکبار فرصت زندگی کردن دارید . ...... به جای اینکه دنبال تفاوتهایمان باشیم ، بهتر است به دنبال شباهتهایمان بگردیم .
پرستاري و سلامت - اجتماعی و مهارتهای زندگی
www.teknik-e-salamati.blogfa.com/cat-7.aspx
Translate this page
زنان دارای گوش تیزتری میباشند و هنـگام صحبت کردن از واژه های بیشتری استفاده می کنند و در تکمـیل و اتـمام وظـایف بطور مستقل بهتر از مردان می باشند. هنگامی که ...
علیرغم خیانت مرد یا زن به همسرش، ادامه زندگی مشترک میسر است
www.darsezendegi.com/1100/affairwmnsa.html
Translate this page
Jun 23, 2012 - دلایل ترس مردان و زنان از ادامه زندگی با همسر خیانت کرده ... او اغلب از خود می پرسد: یعنی آن فرد غریبه از من بهتر و سرتر بوده است؟ ... به کمک مشاورتان ، مهارت های شناسایی نیازهای همسر و نحوه پاسخگویی به آنها ... و ادامه زندگی مشترک،فراموش کردن بی وفایی و خیانت او غیرممکن است و خاطرات این بی وفایی آنها را آزار می دهد.
Searches related to مهارت های مردانه برای بهتر زندگی کردن

سایت زندگی خوب

زندگی موفق و شاد

زندگی موفق زناشویی

داشتن زندگی موفق

یک زندگی موفق

زندگی خوب چیست

زندگی موفق دکتر فرهنگ

انتظار دیوانهکننده
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 217
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,590
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 21
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7,553
  • بازدید ماه : 39,211
  • بازدید سال : 309,253
  • بازدید کلی : 4,089,031