loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 393 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

 

بهترین مارک لباس در دنیا +عکس

بهترین مارک لباس در دنیا +عکس

بهترین مارک لباس در دنیا عکس

بسیاری از ما دغدغه لباس خریدن با چه نوع برندی را داریم.و دوست داریم لباسی که میخریم بهترین مارک جهان را داشته باشد.

 

1.والنتینو- Valentino

در حال حاضر والنتینو بهترین برند لباس در جهان است. نام این شرکت از نام موسس آن، والنتینو، الهام گرفته است. این برند با کیفیت و زیبایی فوق العاده ای که دارد، هر فردی را شیفته خود کرده است.

 

شهرت و محبوبیت والنتینو نه تنها در ایتالیا بلکه در کل دنیا گسترش دارد و پیشرفت آن به قدری بوده که در مدت کوتاهی توجه بهترین طراحان مد و فشن را به خود جلب کرده است.

 

البته به همان نسبت که زیبایی محصولات والنتینو بی اندازه است، قیمت محصولات آن نیز بسیار بالاست یا می توان می گفت که گران ترین برند موجود در بازار است. اما طرفداران این برند آنقدر مجذوب زیبایی و کیفیت بالای آن شده اند که قیمت های نجومی هیچ ارزش برایشان ندارد.بهترین مارک لباس در دنیا +عکس2.ورساچه- Versace

ورساچه شرکت پوشاک و خانه مد ایتالیایی است، که در سال ۱۹۷۸ توسط جیانی ورساچه تاسیس شد. اولین بوتیک ورساچه در سال ۲۰۰۰ در شهر رجیو کالابریا راه‌اندازی گردید و امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین خانه‌های مد در جهان شد.

 

طراحی لباس‌های ورساچه به نوعی بین ظرافت، جذابیت و هنر عامیانه حرکت می‌کند. ویژگی‌های طراحی لوکس، رنگ‌هایی درخشان و جواهر مانند، خطوط صاف و جذابیت منحصر به ‌فرد از عوامل شهرت این برند در دنیای مد بوده‌اند.

 

بر همین اساس، مشتری‌های ورساچه را افراد کاملاً متفاوتی از ستاره‌های موسیقی مانند مدونا و بون جووی گرفته تا هنرپیشه‌های شیک پوش هالیوودی را شامل می‌شوند.بهترین مارک لباس در دنیا +عکس3.گس- Guess

گس شرکت کالای لوکس آمریکایی است که در زمینه طراحی، تولید و توزیع انواع پوشاک و لوازم جانبی بازار مد مانند ساعت مچی، جواهرات و عطر فعالیت دارد.

 

این شرکت در سال ۱۹۸۱ توسط پل مارسیانو تاسیس شد و پیشرفت آن به گونه ای بوده که هم ‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۴۸۴ شعبه فروشگاه و بوتیک در سراسر جهان به علاوه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مارسیانو استور نیز می‌باشد. دفتر مرکزی و شعبه اصلی فروشگاه‌های شرکت گس در شهر لس‌آنجلس، کالیفرنیا، قرار دارد.

 

این برند بیشتر به دلیل تولید لباس های جین خود برای مردان و زنان شهرت دارد و با درآمد حدود 1.19 بیلیون دلار، جزو گران ترین برندهای موجود در جهان است.بهترین مارک لباس در دنیا +عکس4.کریستین دیور- Christian Dior

کریستین دیور یک طراح مد فرانسوی است که به‌ عنوان یکی از معروفترین بنیانگذاران خانه مد در دنیا شناخته می‌شود و با نام «دیور» نیز معروف است.

 

دیور برندی زیبا، مدرن، فریبنده و جزو قدیمی ترین برندهای لباس در جهان است که سابقه آن به سال 1946 باز می گردد. این برند لوکس نه تنها در پاریس، بلکه در تمام جهان شهرت دارد

 

و محبوبیت اش تنها به لباس محدود نمی شود بلکه محصولات دیگر آن از جمله ساعت، عطر، جواهرات، کفش و محصولات زیبایی پوست نیز جای خود را میان طرفدارانش به خوبی باز کرده است.

 

قیمت محصولات گس بسیار بالاست اما فرقی به حال طرافداران آن، به خصوص خانم هایی که شیفته لوکس بودن آن شده اند، ندارد.

 

گرچه بخش زیادی از محصولات این کمپانی به زنان تعلق دارد اما با در نظر گرفتن دو بخش تولیدی Dior Homme برای مردان و Baby Dior برای کودکان به این دو حوزه نیز توجه کرده است.

 

محصولات دیور در فروشگاه های تحت قراردادش در سراسر جهان به فروش می رسند که البته فروشگاه های اینترنتی و وب سایت رسمی این شرکت را نیز باید به این لیست اضافه نمود.بهترین مارک لباس در دنیا +عکس5.مارک جیکوبز – Marc Jacobs

مارک جیکوبز طراح مد آمریکایی و طراح اصلی برند مارک جیکوبز است که شرکت خود را در سال 1997 تاسیس کرده و در حال حاضر بیش از ۲۰۰ فروشگاه در ۸۰ کشور جهان دارد.

 

این برند به دلیل طراحی های لوکس و تنوعی که در محصولات فصلی خود دارد، شهرت جهانی یافته است. اگر چه این برند به تولید اکسسوری هایی مانند کفش، کیف، جواهرات و… می پردازد اما اصلی ترین عامل محبوبیت آن، طراحی فوق العاده لباس هایش استبهترین مارک لباس در دنیا +عکس6.آرمانی- Armani

آرمانی شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی است که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجو آرمانی تاسیس شد. این شرکت به طراحی و ساخت محصولات متنوعی شامل کالاهای لوکس، پوشاک، لوازم آرایشی، عطر، طراحی داخلی، جواهرات، عینک و ساعت با برندهای گوناگون می‌پردازد.

 

جورجو آرمانی و سرجیو گالئوتی این شرکت را با سرمایه ده هزار دلار، در سال ۱۹۷۵ در شهر میلان بنیان گذاشتند و آنقدر پیشرفت شان قابل ملاحظه بوده که در پایان سال ۲۰۰۵ میزان فروشی برابر با ۱٫۶۹ میلیارد دلار داشته و به یکی از گران ترین برندها جهان تبدیل شده اند.

 

این شرکت هم ‌اکنون مالک شبکه‌ای از ۳۰۰ فروشگاه و بوتیک در ۳۶ کشور جهان است و در حدود ۴۷۰۰ کارمند و ۱۳ نمایندگی تولید در سراسر جهان دارد.

 

آرمانی همچنین از طریق همکاری با سایر شرکت‌ها در حیطه‌های تازه‌ای مانند ساخت هتل ها و مراکز تفریحی زنجیره‌ای و حتی ساخت گوشی‌های موبایل و همچنین تولید عطرهای زنانه و مردانه، پس از همکاری با شرکت لوازم آرایشی لورئال، کار خود را آغاز کرده است.بهترین مارک لباس در دنیا +عکس7.دولچه و گابانا-Dolce & Gabbana

دولچه و گابانا شرکت کالای لوکس و خانه مد ایتالیایی است که در سال ۱۹۸۵ توسط دمینیکو دولچه و استفانو گابانا، دو طراح ایتالیایی، در شهر میلان تاسیس شد.

 

این شرکت دارای دو برند مجزا به نام های دولچه و گابانا و دی اند جی است که هر یک خط و سیاست‌های خود را دنبال می کنند.

 

دولچه و گابانا مخصوص اقلام بیشر تجملی و گران‌قیمت است. این برند که به پیچیدگی طرح هایش و به عنوان برندی لوکس و گران قیمت شناخته شده است،

 

طرفداران بسیاری در میان چهره های شناخته شده جهان دارد. دولچه و گابانا از جواهرات، ساعت، لوازم آرایش، عطر، عینک آفتابی و کیف و کفش گرفته تا لباس زیر و لباس شب و خلاصه تمام ریز و درشت پوشاک و اکسسوری را تولید می کند که ظرافت و زیبایی بی نظیری دارند.

 

از آنجا که این برند به دلیل بالا بودن کیفیت و زیبایی کالاهایش جزو لوکس ترین برندهای جهان است، در میان گران ترین ها نیز قرار می گیردبهترین مارک لباس در دنیا +عکس8.پرادا- Prada

پرادا برند تخصصی مد ایتالیایی برای کالاهای لوکس مردانه و زنانه و تولید کننده عینک، چرم، کفش، چمدان و کیف دستی می باشد که به وسیله ماریو پرادا و برادرش در سال ۱۹۱۳ میلادی تاسیس شده است. دفتر مرکزی پرادا در میلان ایتالیا قرار دارد.

 

طراحی زیبای محصولات این برند توجه نوجوانان و جوانان بسیاری را به خود جلب کرده است. از آنجا که این برند شعبه های زیادی در نقاط مختلف جهان دارد،

 

دسترسی آن نیز برای همگان آسان است که این خود عاملی برای محبوبیت بیشتر آن شده است. البته این را بگوییم که لباس های پرادا، به دلیل طراحی خاص، لوکس و چشمگیر خود، جزو گران ترین لباس های موجود در بازار هستند.بهترین مارک لباس در دنیا +عکس9.شنل- Chanel

شنل شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تاسیس شد. این شرکت امروزه به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود.

 

شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر، نوه‌های پی‌یر ورتایمر تنها شریک کوکو شانل در زمان تاسیس این شرکت، می‌باشد.

 

شنل بخصوص در زمینه ارائه کالاهای لوکس و گران‌قیمت مانند لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.

 

یکی از دلایل محبوبیت محصولات شنل طراحی منحصر بفرد آن است طوری که طرح های این برند را در هیچ کجای دیگر جهان نخواهید دید و البته برای خریدشان باید هزاران دلار خرج کنید.بهترین مارک لباس در دنیا +عکس9.شنل- Chanel

شنل شرکت کالای لوکس و خانه مد فرانسوی، واقع در پاریس است، که در سال ۱۹۰۹ توسط خیاطی به نام گابریل کوکو شنل، تاسیس شد. این شرکت امروزه به ‌عنوان یکی از مهم‌ترین موسسات طراحی مد و لباس زنانه، شناخته می‌شود.

 

شرکت شنل در حال حاضر متعلق به آلن و جرارد ورتایمر، نوه‌های پی‌یر ورتایمر تنها شریک کوکو شانل در زمان تاسیس این شرکت، می‌باشد.

 

شنل بخصوص در زمینه ارائه کالاهای لوکس و گران‌قیمت مانند لباس‌های آماده، کیف‌های دستی، عطر و لوازم آرایشی، در میان دیگر برندهای مشابه، شهرت دارد.

 

یکی از دلایل محبوبیت محصولات شنل طراحی منحصر بفرد آن است طوری که طرح های این برند را در هیچ کجای دیگر جهان نخواهید دید و البته برای خریدشان باید هزاران دلار خرج کنید.بهترین مارک لباس در دنیا +عکس

 


Google
About 514,000 results (0.77 seconds)
Search Results
بهترین مارک لباس در دنیا +عکس - پارس ناز
www.parsnaz.ir/بهترین-مارک-لباس-در-دنیا-عکس.html
Translate this page
بهترین مارک لباس در دنیا عکس بسیاری از ما دغدغه لباس خریدن با چه نوع برندی را داریمو دوست داریم لباسی که میخریم بهترین مارک جهان را داشته باشد.
گرانترین و مشهورترین مارک های لباس جهان +تصاویر - ایران ناز
www.irannaz.com/news_detail_18385.html
Translate this page
گوچی به عنوان بهترین نام تجاری ایتالیایی درنظر گرفته شده است است و در نمودار ایجاد شده توسط Interbrand که 100تا ازبهترین مارک های سراسر جهان را لیست کرده ...
مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
www.bartarinha.ir/
Translate this page
مروری بر انقلاب های هشتگی در دنیا. bolet گران ترین برندهای لباس در جهان را بشناسید .... بهترین هتل‌های ایران برای سفرهای تابستانی شما ... اخبار داغ عکس های خبری.
You've visited this page 2 times. Last visit: 7/6/16
جیانی ورساچه صاحب برترین برند لباس – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/جیانی-ورساچه-صاحب-برترین...
Translate this page
جیانی ورساچه در دسامبر ۱۹۴۶ در منطقه ای به نام Reggio di Calabria در ایتالیا به دنیا آمد . مادرش در یک فروشگاه کوچک لباس مشغول به کار بود و بافتنی های بسیار ...
گرانترین و مشهورترین مارک های لباس جهان +تصاویر – جديدترين اخبار ...
www.momtaznews.com/گرانترین-و-مشهورترین-مار...
Translate this page
گوچی بە عنوان بهترین نام تجاری ایتالیایی درنظر گرفته شده است است و در نمودار ایجاد شده توسط Interbrand کە ۱۰۰تا ازبهترین مارک های سراسر جهان را لیست کرده ...
بولور | مارکهای معروف پوشاک جهان
www.booloor.com/.../مارکهای-معروف-پوشاک-جهان.html
Translate this page
کالوین کلین Ck- Calvin clein مارکهای معروف پوشاک جهان ورساچی versace پیر کاباردین Pierre Cardin دولچه و گابا Dolce ... کالوین کلین سال گذشته به عنوان بهترین طراح سال آمریکایی انتخاب شد. ... او بر تن تعدادی از زیباترین و مشهورترین زنان دنیا در زمان خود، لباس پوشانده است. ..... عکس/ عجیب ترین و بهترین های ورزشی 2014.
مرکز خرید «سام سنتر»، رژه برندهای جهانی در قلب تهران !+ عکس
www.yjc.ir › وب‌گردی › وبگردی
Translate this page
مرکز خرید «سام سنتر»، رژه برندهای جهانی در قلب تهران !+ عکس. با گذشت مدتی از ... سام سنتر، واقع در خیابان فرشته تهران، برنامه ای ویژه برای اندازه گیری لباس مردان و دوخت ... و ادکلن با عرضه محصولات برترین برندهای لوکس دنیا آغاز به فعالیت کرد.
10 برند مد معروف دنیا · جدید 95 -گهر
gahar.ir/10-برند-مد-معروف-دنیا/
Translate this page
مد,برند,برند های مد,Tiffany & Co,گوچی,شنل,محبوب ترین برند مد,بهترین برند های مد. ... سوشا مکانی با تیپی جدید به ایران بازگشت + عکس .... درحالیکه بخش عظیمی از مارک کریستین دیور به لباس های زنانه اختصاص دارد، اما بخش Dior Homme به تولید ...
فشن، مد و مدل لباس - نازوب
www.nazweb.ir/news_cats_7.html
Translate this page
دنیای مد. کلکسیون گران ترین مدل لباس های جهان (عکس) · فشن شو برند آمریکا در شمال تهران جنجالی شد · رنگ سال 2013 ... معرفی برترین مدهای برند جدید 2016 + عکس.
معروف ترین برند و مارک های سرشناس جهان + عکس و تاریخچه
www.sefidak.com/pic.../معروف-ترین-برند-مارک
Translate this page
معروف ترین برندهای لباس دنیا + عکس و تاریخچه ... امروزه گوچی بهترین برند ایتالیایی می باشد و یکی از برند های موجود در لیست Interbrand که 100 مارک برتر جهان ...
معرفی 10 برند برتر دنیا - بولتن نیوز
www.bultannews.com/fa/.../معرفی-10-برند-برتر-دن...
Translate this page
به راستی تا به حال فکر کرده اید که ثروتمندان لباس هایشان را از کجا می خرند؟ چه کیفی به ... بهترین برندهای لوکس دنیا. 1. ... یکی از بهترین برندهای مد در دنیا، شانل است. .... مراسم عباس کیارستمی با حضور هنرمندان از مهتاب کرامتی تا معتمدآریا! عکس ...
خانواده، آرایش و زیبایی,دنیای مد، مدل لباس ، مشاور خانواده،تست روانشناسی ...
www.akairan.com/khanevadeh/model/
مدل لباس ,مدل لباس زنانه ,مدل لباس مجلسی ,مدل کفش,مدل کیف ,مدل ساعت ,مد لباس,کفش زنانه,لباس زنانه,لباس زیر ... عکس مدل لباس شب دخترانه کوتاه ... عکس های بهترین و جدیدترین مدل های لباس هندی ...... جدیدترین سری ساعت مچی زنانه مارک مایکل کورس.
مد و زندگی، مد،مدل لباس،مدل مانتو،دکوراسیون،طلا و جواهر،چیدمان،اخبار مد و ...
www.persianv.com/mode/
Translate this page
نکاتی برای اینکه در موقعیت های مختلف بهترین انتخاب لباس را داشته باشید+تصاویر ... اصول ست کردن لباس با رنگ پوست / لباس مناسب پوست خودانتخاب کنید+عکس .... بهترین برندهای کفشهای مردانه دنیا+ تصاویر ...
گران ترین برندهای لباس در جهان را بشناسید | سایت تفریحی
dl.igoftogo.ir/گران-ترین-برندهای-لباس-در-جهان-را-ب...
Translate this page
2 days ago - اگر دوست دارید که بهترين و گران ترين برندهايی را که در حال حاضر در بازار وجود ... قیمتی ترین مارکهای لباس در دنیا را بشناسید (۱۰ عکس) – سرزه.
وبلاگ شیپور | معروف ترین برندهای لباس عروس دنیا را بشناسید!
blog.sheypoor.com/?p=3777
Translate this page
شیپور در بهترین مارک دوچرخه در ایران رو میشناسین؟ ... میخوایین لباستون چند سال دیگه هم که توی عکس میبینین، زیبا، جذاب و چشم گیر باشه؟ اینجا ما براتون لیستی از برندهای مطرح دنیا در زمینه لباس عروس و لباس ساقدوش معرفی میکنیم، تا بتونین ...
عکس مدل های جدید لباس شب زنانه از برند معتبر Alberta Ferretti - سماتک
www.samatak.com/.../new-models-of-famous-brand-cl...
Translate this page
عکس جدیدترین مدل لباس های شب مدل لباس شب Alberta Ferretti مدل لباس Alberta Ferretti مدل لباس ... مدل لباس عروس پوشیده دختر خانم ها اکثرا برای عروسی خود می خواهند سنگ تمام بزارند و از بهترین لباس عروس و ماشین و… ... بالاترین قیمت لباس در دنیا.
بهترین مدل های لباس مجلسی برند شنل - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › دنیای مد › مدل لباس مجلسی
Translate this page
... دنیای مد · تبلیغات · خانه » دنیای مد » مدل لباس مجلسی » بهترین مدل های لباس مجلسی برند شنل. عکس ساعت ... مدل لباس مجلسی حریر مارک شنل. مدل های لباس مجلسی, ...
موفق ترین برندهای مد و پوشاک لوکس دنیا + عکس | ساتین
saten.ir › آخرین اخبار
Translate this page
Aug 24, 2015 - بهترین مارک لباس بهترین برند لباس برند ورساچه برند گوچی برند شنل. یکی از بهترین برندهای مد در دنیا، شنل است. این شرکت در سال ۱۹۰۹ میلادی ...
معروف ترین و گران قیمت ترین مارک های پوشاک در جهان | جوان پرتال
www.javanportal.com/.../معروف-ترین-گرانترین-مار...
Translate this page
Jul 23, 2013 - معروف ترین مارک ها و گران قیمت ترین برند های لباس و عطر و کفش در جهان را بشناسیم. ... گوچی به عنوان بهترین نام تجاری ایتالیایی در نمودار ایجاد شده توسط ... بیوگرافی و عکس های زیبا بروفه بازیگر سینما و تلویزیون →.
بهترین لباس های نوزاد از مارک های معروف | myNiNiShop – فروشگاه لباس ...
myninishop.com/product/featured-article-5/
Translate this page
ارائه کننده بهترین لباس های نوزاد از مارک های معروف. ... مجموعه اي از جديدترين و زيباترين لباسهاي بچه و نوزاد از معتبرترين ماركهاي دنيا ( Mothercare , H & M , Max , … ) ...
بهترین مارک لباس در دنیا +عکس - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../بهترین-مارک-لباس-در-دنیا-عکس
Translate this page
بهترین-مارک-لباس-در-دنیا-عکس. ... گریزمان بهترین بازیکن دیدار فرانسه و آلمان شد + عکس ... عکس های قشنگترین انواع کفش های اسپرت ...
آشنایی با بهترین تفنگ های بادی دنیا (+تصاویر) - تالاب
www.talab.ir/.../meet-worlds-best-air-rifle-w.html
Translate this page
wirokh80 محصولی از شرکت وایرخ آلمان وایرخ 80 بهترین مدل وایرخ طول 1150 mm ... از ساچمه های مارك RWS نوع SUPER DOME یا SUPER-H-POINT استفاده كنید . .... تصاویر جالب از زشت ترین لباس های هنرمندان زن هالیوود · عکس های خنده دار از سوژه های ...
10 طراح لباس برتر دنیا ! - سیمرغ
seemorgh.com › ... › مد و لباس › مد و ستاره ها
Translate this page
Sep 10, 2011 - آنها طراحان لباس هستند که آنها را با سنین متفاوت، ملیت های گوناگون و انتخاب های ... پایان رساند تا جایی که او مجموعه مارک جاکوبز Marc Jacobs را با همکار Robert Duffy ... در سال 1993 و بهترین طراح لباس های مردانه در سال 1995 و بهترین طراح لباس های زنانه در سال 1996. ..... جدیدترین عکسهای تیلور سویف روی مجله ووگ!
بهترین سایت مدو زیبایی,ارایش و عروس
mod20.ir/
Translate this page
اموزش ارایش,گریم,عکس لباس زنانه,عکس کیف و کفش زنانه,فرمول رنگ مودکلره,تناسب اندام ... بهترین مدل مو کوتاه عروس شینیون عروس با موی کوتاه ..... ایرانی, عکس عروس های زیبای دنیا, عکس عروس های زیبای جهان, عکس زیبای عروس و داماد ... عکس مدل مانتوزنانه , عکس مدل مانتوخارجی و مارک دار , عکس مدل مانتوزارا , عکس مدل مانتو بهاری , ...
لوکس ترین بوتیک های استانبول و عکس -TurkeyHotel.ir
www.turkeyhotel.ir/لوکس-ترین-بوتیک-های-استانب...
Translate this page
Jul 14, 2014 - صنعت مد در ترکیه هر روز در حال پیشرفت است و در سالهای اخیر در دنیا حرفی ... دراین بوتیک برترین مارک های لباس را برای خانم ها و آقایان می توانید ...
برترین برندهای دنیای اتومبیل (+عکس) - تکناز
www.taknaz.net/news_detail_28988.html
Translate this page
برترین برندهای دنیای اتومبیل (+عکس) ... در این بررسی که توسط موسسه میلوارد براون انجام و در آن ۱۰۰ مارک برتر جهان مشخص .... مدل لباس زنانه شیک و جدید برند D&G.
آیتک - پوشاک بانوان | برترین طراحان لباس در جهان و صاحبان برندهای ...
www.itakwear.com/page/show/36
Translate this page
برترین طراحان لباس در جهان و صاحبان برندهای معروف جهان ... این حرکت پدر و مادر او باعث شد تا او اعتصاب غذا کند و عکس العمل نشان دهد او در اوایل بیست سالگی به لندن ...
12 برند معروف پوشاک ورزشی جهان - لایت مد
www.litemode.ir/post/611
Translate this page
شرکت آدیداس دومین بزرگ‌ترین تولید کننده لباس های ورزشی در جهان می‌باشد.سود خالص این شرکت در سال ... آرم مارک معروف در سال 1995 به طور رسمی به عنوان آرم تجاری شرکت نایک ثبت گشت . این بالهای مجرد طراحی شده .... عکس رنگ رژلب های سال 2013 ..... ۹۵ (۱۹ عکس) · میکاپ صورت | بهترین مدل های تابستانی میکاپ و آرایش زنانه ۲۰۱۷.
اقتصاد آنلاین - 10برند گران‌قیمت لباس در سال 2015 +عکس
www.eghtesadonline.com/.../10برند-گران‌قیمت-لباس...
Translate this page
Jun 29, 2015 - 10برند گران‌قیمت لباس در سال 2015 +عکس ... در جهان امروز برندهای مختلف مد، بهترین لوازم و تجهیزات مد را به ما ارائه می‌دهند. ... که هم خیر دنیا و آخرت رو براتون داشته باشه هم بیخودی اونا رو ناامید نکرده یا توقع بیخوداز خونواده هاشون ایجاد ...
برترین شکلات های دنیا+عکس - فان پاتوق
www.funpatogh.com/برترین-شکلات-های-دنیاعکس.h...
Translate this page
با اثبات شکلات به عنوان بهترین غذا برای رشد کارآیی مغز انسان، در زیر به فهرستی از ده شکلات‌ساز برتر جهان توجه کنید: 1. شرکت Kraft Foods که اخیرا نام خود را.
کفش مردانه | بهترین برندهای کفشهای مردانه دنیا+ تصاویر - نمناک
namnak.com/21301-بهترین-کفشهای-مردانه-.html
Translate this page
Rating: 4 - ‎31 reviews
نمناک دنیای مدکیف و کفش بهترین برندهای کفشهای مردانه دنیا+ تصاویر ... همانطور که برای پاییز و زمستان خود به دنبال لباس های گرم هستید، باید به دنبال کفش های ...
همه مراکز خرید لباس زنانه در تهران
www.asrkhabar.com/.../همه-مراکز-خرید-لباس-زنانه-در-...
Translate this page
یک راسته از بازار تنها به کیف‌وکفش اختصاص دارد و قسمتی دیگر به لباس‌های راحتی و جوراب .... این مرکز خرید معمولا مشتریان خاص خودش را دارد چرا که بیشتر اجناسش مارک و وارداتی هستند. ... روش جدید و متفاوت تبلیغ مسیحیت برای ایرانیان (+عکس) ... من واقعا خیلی از سط زمستانی خوشم اومده میشه ادرس درست رو بفرستین. دنیا.
مارکهای معتبر لباس - رویال
royalfm.ir/مارکهای+معتبر+لباس.html
Translate this page
فروش ویژه لباس کیف کفش عینک مارک های معتبر دنیا درج آگهی در گوگل ... های لباس ایران ناز بهترین مارک های لباس مردانه در ایران معتبر ترین برند های پوشاک مردانه ... مارک های معتبر محصولات آرایشی/عکس عروس لباس عروس آرایش عروس عروسی.
تصاویری از بهترین و مشهورترین کفش های برند جهان - نیک فان
nikfun.vistablog.ir/.../تصاویری+از+بهترین+و+مشهور...
Translate this page
معروف ترین مارک های لباس در ایران بهترین لباس های نوزاد از مارک های معروف | myNiNiShop . ... نام بهترین مارک و برند کفش زنانه و مردانه کلارک زارا اکو مانگو با عکس .
بدندید - Bedandid.me
bedandid.me/
Translate this page
بهترین پایگاه و مرجع سرگرمی، تفریح و دانستنی های بهداشت، پزشکی، روانشناسی، ... بهترین مارک لباس در دنیا +عکس · مدل های جدید لباس مجلسی بچگانه دخترانه ...
برندهای لباس تیم ملی از ابتدا تاکنون +عکس - دی اسپرت
www.dsport.ir/fa/posts/7843
Translate this page
برندهای تولید لباس تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی از ابتدا تاکنون/لباس ملی. تیم ملی فوتبال .... رونالدو در رتبه دوم بهترین بازیکنان یورو+عکس · سوبوتیچ به ...
لباس مارک پاریز - لینک گردی
nimrang.ir/news/لباس-مارک-پاریز
Translate this page
واردات انواع و اقسام کفش و لباس مارک ورزشی از دبی از بهترین برند . ... لباس شب,مدل لباس شب کوتاه جدید,مدل لباس شب کوتاه 2015,مدل لباس شب 95 و عکس . ... اي از جديدترين و زيباترين لباسهاي بچه و نوزاد از معتبرترين ماركهاي دنيا ( Mothercare .
تصویر برندهای معتبر پوشاک ایرانی کدامند؟ - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../برندهای-معتبر-پوشاک-ایرانی-کد...
Translate this page
May 15, 2015 - در سال‌های اخیر هم گراد به عنوان یک برند مدرن وارد عرصه کت و شلوار شده تا قامت مدیران و البته دامادان ایرانی با لباس ایرانی دوخته شود. در کنار این ...
معروفترين مارکهاي جهان - کوبیده
koobide.cofeblog.ir/post/3235
Translate this page
معروفترين مارك هاي پوشاك دنيا - گرانترین و معروفترین مارک های لباس . .... نام بهترین مارک و برند کرم پودر و فاندیشن در جهان همراه با عکس و ... mod20.ir/.
بهترین مراکز خرید تهران ! + تصاوير - صد خبر
sadkhabar.ir/fa/.../بهترین-مراکز-خرید-تهران-تصاوير
Translate this page
اگه اهل خرید مارک و برند و لباس های مد روز هستین، تندیس مرکز خرید شماست. ... یکی از بهترین مراکز خرید غرب تهران که به دلیل داشتن سرزمین عجایب معروف، برای .... درخشش دانشگاههای ایرانی در رتبه‌بندی‌های جهانی/ پای دانشگاه‌ها به دنیای رقابتی باز شد.
بهترین برندهای لباس مردانه - تاپ گذر
topgozar.com/tops/best-clothing-brands-men/
Translate this page
Oct 15, 2015 - در این مطلب بهترین برندهای لباس مردانه را به شما معرفی خواهیم کرد: ... برندهای سازنده لباس مردانه نیز در عرصه مد تلاش می کنند. ... کمیاب ترین زبان های دنیا ... بهترین جنگنده های دنیا · شادترین کشورهای جهان · دیوانه وارترین عکس های ...
بهترین مارک لباس مردانه نزدیک ایران | نتیجه - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/.../بهترین-مارک-لباس-مردانه-نزد...
Translate this page
نتایج جستجوی بهترین مارک لباس مردانه نزدیک ایران در فهرست مشاغل، دایرکتوری مشاغل و ... لباس عروس، فروش پوشاک مردانه، فروش لباس زیر، مارک تبلیغاتی،.ا. ... (+عکس) · منصوریان در مراسم شب قدر + عکس · استادیوم های جام جهانی 2022 چاپ شدند!
برندهای معروف مد و لباس دنیا - بیست ستون
www.bistsotoon.com/p/برندهای-معروف-مد-و-لباس-دنیا
Translate this page
برندهای معروف مد و لباس دنیا. چاپ مطلب بازدید : 1145 دوشنبه ۲ شهریور ۹۴. موضوع : دنیای مد و لباس سبک زندگی ... گوچی یکی از بهترین برندهای کیف در دنیا می باشد که اکنون فریدا جیانانی در بخش ... شخصیت شناسی افراد با عکس پروفایل آنها ! > ...
جدیدترین عکس های فوتبالی
mamadidj.mihanblog.com/
Translate this page
Jan 13, 2015 - عکس های خوش تیپ ترین ستاره های دنیای فوتبال ... خود رونالدو هم برای انتخاب لباس و کیف خیلی به مارک گوچی علاقه دارد و بارها با لباس های گوچی در خیابان دیده شده. ... هم یکی از بهترین مدافعان دنیا است و هم یکی از خبرسازترین ها.
بهترین مارک لباس در دنیا +عکس - تفریحی خبری
rsslinker.com/47950/بهترین-مارک-لباس-در-دنیا-عکس/
Translate this page
19 hours ago - بهترین مارک لباس در دنیا عکس. بسیاری از ما دغدغه لباس خریدن با چه نوع برندی را داریم.و دوست داریم لباسی که میخریم بهترین مارک جهان را داشته ...
مدل لباس های مجلسی ، شب ، عروس ، مانتو ، ست کیف و کفش 2016 - جهانی‌ها
www.jahaniha.ir/cat/fashion-and-clothing
Translate this page
مدل لباس مجلسی و شب و عروس و دخترانه و مردانه و بلند و حریر و ایرانی و افغانی و پسرانه و زنانه و عکس و کیف و کفش و مانتو و تونیک و پیراهن ترکی 95 و 2016. ... از مهمانی نهار آخر هفته گرفته تا یک لباس شب، در اینجا محبوب ترین و بهترین شکل های ... مدل لباس شب اروپایی 2016 جهانی‌ها -> مدل لباس شب در این بخش از دنیای مد در سایت ...
12 خودروی جدیدی که امسال به ایران می‌آیند + تصاویر - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/picnews/1408342500857708
Aug 18, 2014 - داعش برای این پرسپولیسی، جایزه میلیون دلاری گذاشت +عکس · کوچک ... بنز AMG با لباس MEC در راه ایران · آشنایی با شورلتهایی که از ایران ...
الف - هاشمی: بهترین لباس دنیا را پوشیدم +عکس
alef.ir/vdcdxf0xnyt0ns6.2a2y.html?291329
Translate this page
هاشمی: بهترین لباس دنیا را پوشیدم +عکس. تاریخ انتشار : جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۵۱. حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت کشورمان تصویری از پدر مرحومش منتشر ...
برندهای معروف پوشاک 2015 و یک برند ایرانی + عکس | جدیدترین ها در ...
jadide.ir/برندهای-معروف-پوشاک-2015-و-یک-برند-ایر...
Translate this page
خنده کریستیانو رونالدو به خاطر حرکت توپ جمع کن + عکس .... مجموعه : جذاب ترین مدل های لباس زنانه لوکس و شیک 2016 , دنیای مد , مدل شال و روسری , مدل لباس بچه گانه دخترانه و ..... کد برترین آهنگ پیشواز های فریدون آسرایی | ایرانسل + همراه اول + رایتل ...
عکس مدل های جدید کاپشن لباس زمستانی مردانه پسرانه 2015 | سایت ...
3pide.ir/عکس-مدل-های-جدید-کاپشن-لباس-زمستانی-مرد/
Translate this page
Feb 22, 2015 - ... کاپشن های زیبا و جدید ضد گلوله ارزان قیمت, مد های کاپشن با بهترین برند روز دنیا عکس, مدل های جدید لباس زمستانی پسرانه و مردانه 2015 دانلود,
Searches related to بهترین مارک لباس در دنیا +عکس

مارک های لباس

برند لباس ایرانی

مارک لباس ترک

برندهای معروف پوشاک ایرانی

لباس مارک مردانه

برند پوشاک ایرانی

برندهای معروف لباس ترکیه

تولید مارک لباس
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 238
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 425
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,405
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,852
  • بازدید ماه : 11,852
  • بازدید سال : 389,463
  • بازدید کلی : 4,169,241