loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 235 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

 

این کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگی میشود

این کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگی میشود

این کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگی میشود 

رفتار صحیح و درست در زندگی بسیار اهمیت دارد چرا که همسران دائما با هم زیر یک سقف هستند و دائما جلوی چشم هم میباشند و در این شرایط رفتار صحیح متقابل اهمیت پیدا میکند. زندگی زناشویی با عشق و دوست داشتن فراوان آغاز می شود و ممکن است در طول زندگی این عشق به نفرت تبدیل شود.یک سری از اشتباهات تان باعث ایجاد این نفرت در زندگی زناشویی تان می شود.

 

با این کارها عشق در زندگی تان را به نفرت تبدیل می کنید

ازدواج برده‌داری نیست، بلکه رابطه‌ای عاشقانه است که ریشه در آزادی دارد. به همسرتان اجازه دهید به شما نه بگوید. به بهانه دوست داشتن سعی نکنید دائم همسر خود را کنترل کنید، چرا که کنترل زیاد عشقی به دنبال نخواهد داشت و فقط موجب تنفر می‌شود.

 

عشق و نفرت

حریم شخصی فضا، محدوده و حیطه شخصی و محرمانه‌ای است که مدیریت و مسئولیت آن به خود فرد مربوط می‌شود و دیگران حق مداخله و اعمال نفوذ در آن را ندارند. شاید برخی به این مهم توجه نداشته باشند که در روابط اجتماعی بخصوص روابط زناشویی، بین زوجین باید حریم وجود داشته باشد.

 

توجه به این مساله ضروری است که در روابط هم مالکیت بسیار مهم است، به این معنا که اگر در رابطه خود با دیگران حد و مرز‌ها را بشناسیم، می‌توانیم درک کنیم چه کسی مالک کدام احساس، نگرش و رفتار است. به طور خاص در رابطه‌ای مانند ازدواج لازم است هر همسری حریم خودش را تشخیص دهد و مطابق آن رفتار کند.

 

اطاعت از حد و مرز در چنین رابطه‌ای، مساوات برقرار کرده و رابطه دو نفر را متوازن می‌کند.

 

حریم شخصی در زندگی مشترک

به طور معمول، یکی از موقعیت‌هایی که حریم شخصی افراد در آن دچار آسیب می‌شود، زندگی زناشویی است. بسیاری از زوجین، به دلیل ناآگاه بودن از حریم خانواده یا اهمیت ندادن به آن، زندگی مشترک را به خطر می‌اندازند.

 

در ادامه به برخی از مهم‌ترین موارد در این زمینه ـ که سعید کاوه در کتاب خود «روان‌شناسی حریم شخصی» به آن اشاره کرده است ـ می‌پردازیم.

 

همسایه عزیز و حریم خصوصی

زندگی خانوادگی، شخصی و جزئی از حریم فرد است. در اینجا منظور، روابط و تعاملات اعضای یک خانواده بین والدین و فرزندان و برعکس است و دیگر افراد به صرف دوست خانوادگی، همسایه و همکار حق وارد شدن به این حریم را جز در موارد خاص ندارند.

 

از کار هم سر درنیاورید

همسران عنان و اختیار طرف مقابل را به طور کامل در دست نخواهند داشت.یکی از برداشت‌های اشتباه در زندگی مشترک این است که همسر باید اختیاردار کامل زندگی باشد و هر چه می‌گوید طرف مقابل هم باید بدون چون و چرا بپذیرد.

 

سرک کشیدن در روابط همسر

با خانواده اش روابط همسر با خانواده اش جزئی از حریم شخصی اوست. ارتباط هر یک از همسران با اعضای خانواده یا فامیل وی تا زمانی که مشکلی در حریم زندگی مشترک ایجاد نکند، حریم شخصی فرد است.

 

بنابراین تا جایی که ممکن است، هر یک از طرفین باید سعی کنند درگیری مستقیم با اعضای خانواده اصلی یا فامیل همسر نداشته باشند. حد و مرز زندگی مشترک گاهی مخالفت در برابر مرزها در زندگی زناشویی علت‌های مختلفی دارد که هنری کلاود در کتاب خود «زندگی مشترک و حد و مرزهایش»

 

مهم‌ترین این علل را چنین برمی‌شمارد : فرد با داشتن حد و حدود، احساس آزار می‌کند. چنین فردی، داشتن هر نوع محدودیتی را غیرمنطقی، غیرمنصفانه و آزاردهنده می‌داند و نسبت به آن احساس خوبی ندارد. بنابراین، زمانی که همسرش از او می‌خواهد «نه» او را محترم بشمارد، او درک نمی‌کند که این حق همسر اوست بلکه احساس می‌کند همسرش از او تنفر دارد.

 

عدم مسئولیت پذیری

بی‌مسئولیتی، یکی از علت‌های مهم مخالفت با حد و مرز هاست. برخی همسران خود را چندان مسئول رفتارشان نمی‌دانند و تصور می‌کنند، باید بتوانند هر کاری که می‌خواهند انجام دهند و در برابر کسی هم پاسخگو نیستند. برای مثال ممکن است مردی آدم خوبی باشد، اما به دلیل بی‌مسئولیتی نان‌آور خوبی نباشد یا دائم شغل خود را تغییر دهد.

 

کنترل کردن بهانه ای برای ورود کنترل کردن همسر نیز یکی از دلایلی است که مانع می‌شود فرد در زندگی مشترک به حریم‌ها احترام بگذارد. این همسران سعی می‌کنند، همسرشان را کنترل کنند، فریب دهند و بر او مسلط شوند.

 

او قادر به درک این مساله نیست که همسرش احساس، افکار و رفتار مستقل خود را دارد و همیشه تلاش می‌کند آزادی (البته آزادی مشروع) همسرش را نفی کند یا به حداقل برساند.

 

آزادی که به خطر می افتد

گاهی هم فرد احساس می‌کند با پذیرفتن حد و مرز، آزادی‌اش به خطر می‌افتد و به همین دلیل، مرزها را رعایت نمی‌کند و با هر محدودیتی مخالف است.

 

حد و مرز داشتن به او احساس بیچارگی و آسیب‌پذیری می‌دهد. معمولا پسرانی که در خانواده‌های سختگیر بزرگ شده‌اند، به همسرانی مخالف حد و مرز تبدیل می‌شوند.

 

رازدار باشید

هرگز بر این تصور نباشید که مرزگذاری در رابطه یعنی به دیگران بی‌اعتماد و بد بین بوده و دائم منتظر باشید که مچ گیری کنید و افراد را به خاطر نقاط ضعف آنان کنار بگذارید. راجع به افراد شناخت پیدا کنید صمیمی‌شدن با دیگران مستلزم این است که ابتدا آنها را بشناسید.

 

چنین چیزی به این معناست که ظاهر بین نباشید و براساس ظاهر افراد قضاوت نکنید. رازدار خود باشید اگر در زندگی‌تان تجاربی داشته‌اید که مایل نیستید افشا شود، آن را پیش خود نگه دارید و با کسی مطرح نکنید.

 

روابط دوستانه خود را درجه‌بندی کنید

هر فردی در زندگی خود دوستان زیادی دارد، ممکن است با برخی راحت‌تر و با برخی دیگر ارتباط رسمی داشته باشد. جایگاه هر فرد را در نظر بگیرید و متناسب با جایگاه وی با او رفتار کنید.

 

به دور خود دیوار نکشید مرز بندی و حفظ حریم شخصی به این معنا نیست که دور خود دیوار بکشید و از نزدیک شدن به دیگران اجتناب کنید. یاد بگیرید به جای حصار کشیدن در روابط‌تان حساب شده و سنجیده عمل کنید.

 


Google
About 412,000 results (0.74 seconds)
Search Results
این کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگی میشود - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?...این+کارها+باعث+بوجود+آمدن+نفرت...
Translate this page
اين کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگي ميشود رفتار صحیح و درست در زندگي بسیار اهمیت دارد چرا که همسران دائما با هم زیر یک سقف هستند و دائما جلوی چشم هم ...
این کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگی میشود - فان نیوز
funnews.ir/این-کارها-باعث-بوجود-آمدن-نفرت-در-زندگی/
Translate this page
40 mins ago - این کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگی میشود. رفتار صحیح و درست در زندگی بسیار اهمیت دارد چرا که همسران دائما با هم زیر یک سقف هستند و دائما ...
این کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگی میشود - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?...این+کارها+باعث+بوجود+آمدن+ن...
Translate this page
اين کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگي ميشود رفتار صحیح و درست در زندگي بسیار اهمیت دارد چرا که همسران دائما با هم زیر یک سقف هستند و دائما جلوی چشم هم ...
اگر از کسی متنفر هستید بخوانید! - ایسنا
www.isna.ir/news/.../اگر-از-کسی-متنفر-هستید-بخوا...
Translate this page
Nov 26, 2012 - همه ما آدم‌ها در طول زندگی دچار حس نفرت می‌شویم؛ نفرت از آدم‌ها، اشیاء، حیوانات و حتی ... ما نیز تکرار می‌شود؛ چون این حس، حسی فطری است و زمانی به کار ما می‌آید که باید منبعی را که منزجر‌کننده است و باعث انزجار ما می‌شود، طرد کنیم. ... آدم‌ها نفرت را در رفتارهایشان بروز می‌دهند، چون زمانی که این حس در درونمان به وجود آمده به جای ...
عوامل ایجاد اختلاف بین زن و شوهر
ch3.ir/index.php?option=com...id...
Translate this page
اگر این راه کار جواب نداد ، شما سعی کنید دخالت ها را از این گوش بگیرید و از آن گوش در کنید . .... اگر این حرفها در قلب شما رفت بدانید که زندگی تان خراب می شود ، همسر شما نسبت به ... یک عذرخواهی یک دقیقه ای می تواند کوهی از نفرت را از دل طرف بردارد . ...... گاهی این پوشش های نامناسب باعث بوجود آمدن اعمال ناشایست بین خانواده شده است .
secret - و خداوند اين چنين پلسخ ميدهد به تو (showing 1-42 of 42)
www.goodreads.com/topic/show/59934
Translate this pageGoodreads
این راز واقعا زندگی مرا دگرگون کرد و هنوز هم آمدن معجزات به زندگی من ادامه دارد. reply | flag * ..... نفرت داشتن انرژی منفی دارد. 2- بخشش، سعی .... زیرا هر چیز با جفتش به وجود می آید. بعد از هر ... و باعث می شود هیچ كاری را بدرستی انجام ندهی. reply | flag *.
بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه خاطرات خوب و ...
www.soalcity.ir/node/318
Translate this page
Apr 12, 2013 - جایگزنی افکار منفی با افکار مثبت این کار کار ساده ای نیست به دلیل اینکه .... کنید این کار باعث می شود اثر این افکار در زمان واقعی زندگی کمتر باشد. ...... دهد اما به هر حال این حجم سنگین احساس تنفر و خشم و عصبانیت باعث به وجود آمدن .... شدید برداشته و درونتان را مملو از احساس نفرت ، عصبانیت و پرخاشگری همراه ...
میگنا - ریشه های حسادت چیست ؟ درمان حس حسادت
www.migna.ir/vdcf.cdjiw6dtegiaw.html
Translate this page
Aug 20, 2011 - در خانواده هایی که بین فرزندان خود تبعیض قائل می شوند و در این کار زیاده ... در کودکان و نوجوانان باعث به وجود آمدن حسادت شده و در درون آنها ریشه می دواند و ..... سپس همانطور كه ذهن ما روی آن موضوع آزاردهنده متمركز می شود ، احساس خشم و نفرت در ما اوج می گیرد. ... با گذشت زمان این حس آنچنان قدرتمند می شود كه زندگی شما را تحت ...
پنج رفتار غلط والدین و مشکلات جنسی کودکان در بزرگسالی - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
Translate this page
بسیاری از رفتارهای ناآگاهانه و غلط والدین باعث به وجود آمدن مشکلات بزرگی در ... به این کار ندارند، مخصوصا در پسربچه‌ها باعث به وجود آمدن اختلال‌های جنسی در آینده می‌شود. ... از این نعمت محروم می‌کنند باعث ایجاد مشکل در کودکان و زندگی آینده و ارتباط‌های ...
دلایل تنفر زنان از شوهر چیست؟ - نمناک
namnak.com/21504-تنفر-زنان-از-شوهر.html
Translate this page
Rating: 4.4 - ‎145 reviews
برخی از رفتارهای مردان باعث ایجاد تنفر در همسران می شود و این دلزدگی محبت و علاقه را دور کرده و مشکلاتی در زندگی زناشویی به وجود می آورد. در این بخش ... زن ها واقعاً از مردان قابل پیش بینی که هیچوقت کار متفاوتی انجام نمی دهند بدشان می آید. آنها عاشق ...
اضطراب - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/wiki/اضطراب
Translate this pagePersian Wikipedia
همهٔ انسان‌ها در زندگی خود دچار اضطراب می‌شوند، ولی اضطراب مزمن و شدید غیرعادی و مشکل‌ساز است. ... یا مانع رسیدن او به اهدافش شود و یا در انجام کارهای روزانه و عادی او اختلال ایجاد کند. ... در این صورت بدن فرسوده و در برابر بیماری‌های جسمی و روانی (مانند اضطراب) ... عوامل اجتماعی و ارتباطی بسیاری باعث به‌وجود آمدن اضطراب در افراد می‌شود، مانند ...
اختلالها و بیماری های روانی و جسمی - افسردگی (depression)
plague.blogfa.com/post-5.aspx
Translate this page
شخص افسرده با کار کردن ، مطالعه کردن ، غذا خوردن ، خوابیدن و تفریح کردن ناسازگار است و با ... همچنین تغییرات هورمونی و حتی نبود نور خورشید می تواند باعث افسردگی شود . ... این افسردگی با ناتوانی و خسته شدن از زندگی شناخته می شود . ... مصرف الکل و مواد : الکل و مواد می تواند عامل قوی در بوجود آمدن افسردگی ویا تشدید آن باشد حتی ...
اسرار دعا
www.doa110.blogfa.com/
Translate this page
هرکس این سوره جلیله را بخواند خداوند زندگی خوب نصیب او و خانواده اش میکند. ... می شوند بلکه این عمل آنها باعث می شود که دیگران هم متقابلا کاری برای آنها انجام دهند. ... در متولدین خرداد تمایلات دوگانه ای را به وجود می آورد مگر آنکه خودش جلوی آین کارها را ...... از بيماريها –دستيابي به گنج –در امان ماندن از درد آتش و سيل سخت آمدن طلاق بر زن.
حمله مرد مست به یک مسجد +عکس - صراط
www.seratnews.ir/fa/.../حمله-مرد-مست-به-یک-مسجد-عک...
Translate this page
او همچنین تعریف می‌کند که وقتی این کار را انجام داده در نفرت و بی‌شناختی غرق بوده ... نسبت به مسلمانان و دین اسلام وجود دارد که باعث به وجود آمدن تصاویر منفی می‌شود و ...
۷ اشتباهی که زندگی زناشویی را به طلاق می کشاند
vista.ir/.../۷-اشتباهی-که-زندگی-زناشویی-را-به-طلاق-...
Translate this page
به یاد داشته باشید كه نفرت نیازی به یاد گرفتن ندارد، فقط كافی است تا برانگیخته ... با این كار احساس عدم توانایی كاهش پیدا می كند و خشم و كینه ای در زوجین نسبت به ... اعتیاد از هر نوعی كه باشد باعث بوجود آمدن بی اعتمادی در زندگی مشترك می شود و ...
نفرتـــــ :زندگیـــــ :دخترکــ
www.asheghekhodamam.blogfa.com/
Translate this page
نفرتـــــ :زندگیـــــ :دخترکــ - دخترکی موزی که شکست عشقی خورده. ... شده و باعث ميشه که درچه خروجي مقعد يا همون آنال به درستي کار خودش رو انجام نده يعني ... تمسا دهاني با مقعد و نواحي اطراف آن ميتواند باعث انتقال باکتريهاي مضر به دهان شده و .... ناراحتي عمل مقاربت کم ميلي در او به وجود مي آورد ولي جداي از اين بيماريها ترس از مرد و ...
تجربیاتی از استرس، اضطراب، تپش قلب و مهار آن | پورعلی.نت؛ تفکر ...
www.pourali.net/1389/01/1141.html
من مدت زیادی با این موارد یعنی استرس و اضطراب زندگی کردم و داروهای زیادی را جهت درمان آن ... ما در واقع از چیزی می ترسیم که یا اصلا وجود نداشته و یا اینکه احتمال به وجود آمدن آن .... بابام که گفت پاشو برو سر کار باعث شد کلی عوض بشم، به عبارتی همون حواس پرت ...... حکیم رازی می فرماید: “تا میشود بیماران را با غذا درمان کرد نباید دارو داد.
رابطه جنسی - خودمونی
ss32.persianblog.ir/tag/رابطه_جنسی
Translate this page
May 24, 2012 - این کار باعث می شود که مثل یک تیم قوی در مورد زندگی خودشان و .... خارجیِ مردان از یک آلت و کیسه ی بیضه ها ( حاوی دو بیضه) تشکیل شده است . کار ...
تنفر فاجعه نیست-چطور با کسی که خوش تان نمی آید کنار بیایید ...
www.persianpersia.com/social/sdetails.php?...
Translate this page
اما تا به حال از خودتان پرسیده اید که چه دلیلی باعث می شود که از کسی متنفر شوید؟ ... وقتی خودتان را از دیگران جدا بدانید باعث به وجود آمدن حس خودخواهی می شوید که ... آن ها خوشمان نمی آید اما مجبوریم که با این آدمها زندگی کنیم و ارتباطاتمان را حفظ کنیم اما ... حسابی از این موضوع کلافه شوید مخصوصا اینکه بفهمید آن فرد خودش هم آن کار به ...
کفاره دادن برای برطرف کردن گناه
www.spiritualresearchfoundation.org/.../atonement-ov...
Translate this page
در این مقاله توضیح می دهیم که فرد برای برطرف کردن گناه چه کارهایی می تواند انجام دهد. ... مرحله ای از زندگی هستیم و عوامل دیگر پیروی از قانون درستی شامل موارد زیر می شود: ... در مورد انجام کارهای بد فکر نمی کند و از هر کاری که باعث بوجود آمدن گناه می شود ... آرزو، نفرت، وابستگی، انتظار، عصبانیت، طمع، غرور، حسادت و غیره دلایل اصلی ...
استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان [آرشیو] - سایت علمی ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-26596.html
Translate this page
Jul 18, 2007 - 100+ posts - ‎36 authors
اين خستگي گاه ممكن است به افسردگي و بيماريهاي مختلف روحي رواني و يا حتي ... استرس مي تواند بعضي از نشانه هاي زير را بوجود آورد، شدت و نوع علايم آن در افراد متفاوت است. ... 5 – در كارهاي خود برنامه ريزي داشته باشيم تا از سردرگمي رهايي يابيم. ..... با ديدي وسيع به چيزهايي كه باعث رضايت شما در زندگي مي شود ...
7 اشتباهی که زندگی زناشویی را به طلاق می کشاند!!! - مشاوره خانواده
zendegiirani.persianblog.ir/post/3369/
Translate this page
Mar 14, 2014 - در کنار مواردی که از درون باعث از هم پاشیدگی خانواده می شود گاه عواملی از دنیای ... به این نکته که اینکار ممکن است باعث بوجود آمدن مشکلاتی در زندگی زناشویی ... در گذشته اگر کسی چنین کاری را انجام می داد او را دیوانه و نادان فرض می کردند ... به یاد داشته باشید که نفرت نیازی به یاد گرفتن ندارد، فقط کافی است تا ...
زنان بدانند دختران بخوانند... - فقط غیرممکن غیرممکن است...
faridqasemi7.blogfa.com/post-19.aspx
Translate this page
روابط جنسی مرد را به هیجان می آورد و باعث آرامش او نیز می شود. ممکن است امروز عصر همسرتان که از سر کار برمی گردد از سردرد رنج ببرد یا فشار کار روزمره او را به سوء هاضمه مبتلا ... من احساس می کنم در این زندگی جایی ندارم و از من فقط به عنوان یک کلفت استفاده می شود. .... یک تغییر در رفتار باعث به وجود آمدن تغییرات بسیاری می شود.
چرا مردان به همسران خود خیانت می کنند؟ - فرارو
fararu.com/fa/.../چرا-مردان-به-همسران-خود-خیانت-می-کن...
Translate this page
Jan 2, 2015 - خیلی فکر کردم این کار نیما مجازات کدام گناه من است و چه کرده ام که با من این ... رفتارهای همسر تغییر می کند؛ یعنی زن با دلایلی وارد زندگی می شود که از نظر ... ها و خانه، احترام به خانواده، دروغ نگفتن و پرهیز از مخفی کاری باعث می شود مرد در ...... همین افکار پوشالی بوجود امده دارد ومسا ئل ودیگرکه بلحاظ طولانی نشدن مطلب ...
مشاوره نشان خرد - آیارابطه باجنس مخالف درایام مجردی صحیح است
lovely1360.blogfa.com/category/15
Translate this page
مشاوره نشان خرد - آیارابطه باجنس مخالف درایام مجردی صحیح است - زندگی بی دغدغه ... 25) اين الگوي شايسته به ما نشان مي دهد كه مي شود زنان و مردان در جامعه با يكديگر ...... در سنین نوجوانی و جوانی بازمی‌دارد و باعث محرومیت او از تحصیل و پیشرفت می‌شود. ... نگیرد ممکن است با بوجود آمدن بی وفایی و خشم کار منجر به تنفر می شود و در این ...
سردردمیگرنی،سردرد مزمن،سردرد صبحگاهی - عوارض و نشانه هاي سردرد و ...
10headache.blogfa.com/category/3
Translate this page
این تصور وجود دارد که میگرن تحت شرایط جدید زندگی امروزی به وجود می‌آید. .... این کار باعث منحرف شدن خون از سر و رفتن آن به سمت پا می‌شود که موجبات تسکین .... گهگاه از مسکن‌ها باعث ضعف عصبی، تضعیف قلب و به وجود آمدن مشکلات دیگری می‌شود.
دل نوشته هاي صورتی من...از عشق تا نفرت - روابط دختران و پسران(دوستی ...
asalak007.blogfa.com/cat-5.aspx
Translate this page
از مردانی که پیش از ازدواج تقاضای رابطه جنسی میکنند دوری گزینید. برای رفتاری که با .... 7- شریك زندگی تو باشم و اگرچه عمر دوستی ما همچون عمر گلهای بهار كوتاه بود اما ... كاري رو براي كسي انجام بده يا انجام نده . .... حس شديدي از لذت، باعث تحريک ميل و رغبت در شخص ميگردد. اين ... دانشمندان بر این باورند که دلیل به وجود آمدن بوسه،.
محرمانه با همسران - بهترین هدیه به همسر - blogfa.com
nobatearamesh.blogfa.com/category/3
Translate this page
من و همسرم قبل از دخول رابطه جنسی دهانی(سکس دهانی) داریم آیا این کار گناه دارد؟ ... در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. ..... و بزاق دهان حالت اسیدی پیدا می کند، این امر باعث بوجود آمدن پلاک بر روی دندان ها می شود.
نویسنده افغان دوباره از بدبختی مردمش نوشت/ نگاهی به اثر تازه خالد ...
www.mehrnews.com/.../نویسنده-ا...
Translate this pageMehr News Agency
May 24, 2013 - بسیاری از موضوع‌هایی که در رمان‌های اول او جا داشتند، در این رمان هم حضور دارند: ... در رمان‌های «بادبادک باز» و «هزار خورشید درخشان»، این کار می‌تواند باعث به وجود آمدن پیچ‌های ... هستند که در دهکده‌ای دورافتاده و فقیرنشین افغانستان زندگی می‌کنند. ... باعث به وجود آمدن لحظه‌هایی حقیقتا نفرت انگیز می‌شود، اما حسینی موفق ...
چطور افراد منفی زندگی خود را تحت تاثیر قرار دهیم - همشهری
hamshahrionline.ir/details/191667
Translate this page
Nov 20, 2012 - افرادی که گاهی اوقات ما را تا مرز جنون و خشم هدایت می‌کنند در زندگی ما کم نیستند. ... کرده و از بوجود آمدن شرایط بد جلوگیری کند، با این وجود، نمی‌توان انکار ... چرا که با صحبت کردن در باره این شخص متوجه نکات نفرت انگیز ... این کار باعث می‌شود تا شما نگاهی دوباره و تازه‌ای به موضوع بیاندازید و عاقلانه رفتار کنید.
وبلاگ روانشناسی شفای درون - روانشناسی کودک و نوجوان
mbabakhani.blogfa.com/cat-2.aspx
Translate this page
حضور کودکان در این مراسم باعث افزایش سطح اضطراب در آنها می شود و می تواند ... جایی در آسمان است و عزیزش باید در آنجا زندگی کند ولی او و کارهایش را می بیند و حرف هایش ... حتی وقتی کودک کار اشتباه یا درستی می کند می توان برای او یادآوری کرد که ...... پاسخ – همانطور که در بوجود آمدن اضطراب چندین علت دخالت دارد در ردمان آن هم ما باید همه ...
. - شيشه - وبلاگ معجزه
alizia33.blogfa.com/cat-9.aspx
Translate this page
May 11, 2016 - اما هیچگاه کسی معنی ام نکرده بود و هیچ گاه زندگی را زندگانی نکرده بودم . ... نوشتن از این بزرگ مردان و زنان کار بسیار سختی است . ..... اسید موجود در شیشه، باعث التهاب و چرک کردن کامل دهان، لثه‌ها، دندان و مجاری تنفسی و همچنین متصاعد شدن بوی بد به هنگام تعرق ..... این ماده قارچ مانند است و روی گیاه چاودار تشکیل می‌شود.
دلیل بوجود آمدن آشفتگی در زندگی زناشویی چیست؟ - فراناز
www.faranaz.com/creates-confusion-because-life-znas...
Translate this page
دلیل بوجود آمدن آشفتگی در زندگی زناشویی چیست از جمله علل مهمی که تیشه به ریشه ... خود باعث هدر رفت انرژی و قوتی می‌شود که باید صرف کارهای مهم زندگی کند و این ... نارضایتی در خداوند و آن چنان نفرت و دشمنی بین زن و مرد به وجود می‌آورد که می‌توان آن ...
لژیون خانم حیدری - علل ریشه ای تنفر و راههای غلبه بر آن
heidaric60.blogfa.com/post/205
Translate this page
اما تا به حال از خودتان پرسيده ايد كه چه دليلي باعث مي شود كه از كسي متنفر شويد؟ ... وقتي خودتان را از ديگران جدا بدانيد باعث به وجود آمدن حس خودخواهي مي شويد كه كسي ... ما خيلي از آن ها خوشمان نمي آيد اما مجبوريم كه با اين آدمها زندگي كنيم و ارتباطاتمان را ... شما حسابي از اين موضوع كلافه شويد مخصوصا اينكه بفهميد آن فرد خودش هم آن كار به ...
راهکارهای ایجاد اعتماد و رازداری میان همسران - شفاف
www.shafaf.ir/.../راهکارهای-ایجاد-اعتماد-و-رازداری-میان-ه...
Translate this page
Aug 16, 2015 - در این مطلب تلاش کرده ایم تا حواشی موضوع رازداری در زندگی زناشویی را ... چنین فرایندی باعث می شود تا همسران به یکدیگر اعتماد کامل پیدا کنند و حتی ... کاری و صرف انرژی برای پنهان نگه داشتن مسایل می شود باعث بوجود آمدن جوی از ...
بی‌میلی جنسی در خانم‌ها به چه دلیل پیش می‌آید و چطور درمان می‌شود؟ - نامه نیوز
namehnews.ir/.../بی‌میلی-جنسی-در-خانم‌ها-به-چه-دلیل-...
Translate this page
Oct 27, 2013 - چرا او نسبت به زندگی و ارتباط با همسرش گرمی سابق را ندارد و سرد و بی‌تفاوت می‌شود؟ .... برای بسیاری از خانم‌ها صرف بیان استرس‌های روزانه‌شان باعث آسودگی می‌شود و فقط ... اگر مردها بدانند که این کار به آرامش همسرشان تا چه کمک می‌کند، از آن .... اما این موارد کمتر از 10 درصد سردی‌ها را تشکیل می‌دهد و مابقی با مراجعه به ...
چرا عصبانی می شویم و راه های مقابله با عصبانیت چیست؟ - مددکاری اجتماعی
madadkarir.blogfa.com/post-463.aspx
Translate this page
کودک ادامه زندگی و امنیت خود را در والدین خود می بیند، حتی اگر او را بیجا تنبیه و تهدید کنند، ... 1- عواطف آسیب دیده و ترس را که باعث بوجود آمدن عصبانیت می شوند بشناسید. ... شما این کار را از روی انتقام یا عصبانیت انجام نمی دهید که به انها در یادگیری ... این تفکرات و توقعات سبب می شود برخی خود را قربانی دیگران بپندارند و دیدی ...
چگونه میتوان به آرامش رسید ؟
www.varzidegi.com/about/55-درباره-ما
Translate this page
عقل میداند چگونه گل بزند (این کار یاد گرفتنی است یعنی با عقل انجام میدهد .... همین امر باعث میشود که ناخودآگاه احساس کنیم که قزبانی شده ایم و همین امر باعث ... اینان کسانی هستند که طلوع زندگی و آفتاب زمان حال را تجربه نمیکنند. .... چگونه مي توان جرقه اي در درون بوجود آورد كه نيروي دروني را به حركت در آورد و چگونه مي توان اين حركت را ...
من خودم را دوست دارم!
javanonline.ir/fa/news/778568/من-خودم-را-دوست-دارم
Translate this page
اگر واقعاً از انجام اين كارها لذت مي‌بريد پس انجامش دهيد. به طور قطع نه تنها زندگي شما را از روزمرگي خارج مي‌كند بلكه باعث به وجود آمدن شادي در شما نيز مي‌شود. تغذيه سالم
آيا تنبيه در رابطه زناشويی جايز است؟ - .:Iran Salamat
www.iransalamat.com/index.php?file=art...show...
Translate this page
Nov 2, 2006 - این کار فقط باعث می شود که زنان ایرانی هر روز بیشتر حسرت زندگی زنان غربی را ... پیش تلاش داشتند جلوی لغو تشکیل دادگاه های اسلامی در کانادا را بگیرند .... چون زن موجودی است، با احساساتی لطيف، شکنجه فقط نفرت و کينه را پر ...
بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی - مردمان
www.mardoman.net/.../بررسی-خودارضایی-از-نقطه-ن...
Translate this page
پس از آن منی و به مثابه آن اسپرم تولید می شود، ولی اسپرم ها در این زمان به بلوغ کامل ... که باعث ایجاد تمایلات و گرایش های جنسی در افراد می شود؛ اما به منظور تولید یک ..... می کرده و سپس این کار را متوقف کند، خودش متوجه تغییرات بوجود آمده در زندگی اش خواهد .... که ممکنه هر آینه اون دست آوردها هم با روی کار آمدن یه روش فکری جدید نقض بشن؟
رو به باد شمال - پایگاه خبری گیل نگاه | رسانه فرهیختگان گیلان
gilnegah.ir/.../گزارشی-میدانی-درباره-مسافرانی-که-به...
Translate this page
Mar 22, 2016 - وجود دارد؛ پس می‌شود این طور استنباط کرد که گیلان، فقط طبیعت گرد دارد و نه ... شهر هم تردد کنند، این کار خیلی ناراحت کننده است، به ویژه مسافرانی که از ... می‌آیند می‌پرسم و می‌شنوم: «باعث افتخار من است که در استانی زندگی می‌کنم که ... خب همین قسم برخورد‌ها، باعث به وجود آمدن نفرت گیلانی‌ها از مسافران می‌شود، دو گانه ...
فلسفی | قالب وبلاگ
pichak.net/crop/tag/فلسفی/
Translate this page
این باران است که باعث رشد گلها میشود نه رعد و برق!!! — ... زندگی کن , دست بیفشان , بخور , بخواب و تا آنجا که ممکن است کارها را تمام و کمال پیش ببر و .... برآیند چنین افکار سخیفی به چاه نیستی گرفتار آمدن است تنها کسانی خوبی را خوب می ... تنها راه به وجود آوردن تغییرات مستمر در زندگی داشتن یک هدف دراز مدت است آنتونی رابینز.
راه های رهایی از رنجش تجربه بدهید - نسخه قابل چاپ - تالارهاي ...
forum.banianejavan.ir/printthread.php?tid=5572...2
Translate this page
Dec 29, 2011 - دوست همدردم با شناختی که از شما دارم و می دانم قدم کار کردی و. ... به نظر من رها کردن موقعتت فعلی که باعت به وجود امدن زنجش هات میشود ... آگاهی یا مرور گذشته در قدم ها به معنی زندگی در گذشته نیست اتفاقا برعکس این فلش بک به گذشته برای ... من برای تجربه کردن بعضی از احساسات باعث بوجود آمدن رنجشها در من می شد.
بعد ناشناخته - تحقیقی در باب امواج و انرژی های پیرامون انسان
odysseus.blogfa.com/post-42.aspx
Translate this page
اساس این مقاله بر مبنای قدرتی است که مغز انسان در ارسال امواج دارد و مانند یک ... یکی از حقایقی که به شدت باعث ازار فرد است، دریافت امواج منفی است. ... می شود که البته در این حالت خود شخص می تواند به طور غیر مستقیم در بوجود آمدن این امواج دخالت داشته باشد. ..... شما در طول زندگی با كارهای زيادی شايد هاله نورانی خود را آلوده كرده باشيد .
جن زدگی و سحر چیست
ruqya.blogfa.com/
Translate this page
جن زدگی و سحر چیست - به مریض های روحی خود برای زندگی بهتر کمک کنیم. ... 9- از کار افتادن قسمتی از اعضای بدن بدون سببی واضح وپیدا نکردن علت آن از لحاظ .... و به جن هشدار می دهند اگر بیرون نرود این صلیب باعث نابودی تو می شود وجن از داخل .... به وجود آمدن حالتهای روحی غیر طبیعی که بخاطر وجود انواع سحر حالتهای آن متفاوت است
شب زفاف
www.giiiiig.blogfa.com/
Translate this page
و به نظر من فقط با صحبت کردن درمورد این مشکلات کاری از پیش برده نمی شود، و مشکلات ... همه ی ما می خواهیم که خصوصی ترین لخظات زندگی همسرمان با ما گذشته باشد و ..... دهان حالت اسیدی پیدا می کند، این امر باعث بوجود آمدن پلاک بر روی دندان ها می شود.
چه نوع مردانی به دنبال ازدواج مجدد هستند - زن /مرد/عشق.تنفر.جوانی.تفاوتها ...
robabnaz7.persianblog.ir/.../چه_نوع_مردانی_به_دنبال_...
Translate this page
زندگی بدون کیفیت داشته و خیلی سریع از لوازم و امکانات خود زده می‌شوند. ... شاید به دید خیلی از افراد که از بیرون به موضوع تعدد زوجات نگاه می‌کنند این عمل یعنی ... استرس صورت می‌گیرد (نسبت به انجام رفتار جنسی با همسر اول ) باعث می‌شود که فرد ... اعتبار و آبروی مرد در محل کار و بین همکاران، به وجود آمدن دید غیر خوشایند نسبت به ...
سوسوسایت مجله زندگی » حسادت یکی از مخرب‌ترین احساسات در زندگی ...
sososite.org/?p=1744
Translate this page
... اگر به‌ دنبال مقایسهِ فرد با دیگران صورت گیرد، باعث به‌ وجود آمدن احساس ‌حسادت می‌شود. ... ۳) عیب‌جویی از دیگران: عیب‌جویی از دیگری باعث می‌شود که در مقایسهِ احتمالی با او ... کوچک و ناچیز انگاشتن موفقیت‌های دیگران و گرفتن ایرادهای جزئی از کارِ ... ناکامی در این راه باعث به‌وجود آمدن ‌احساسات منفی همچون کینه، نفرت، سرخوردگی، یأس ...
لباس و غذاهایی که باعث ناباروری می شوند!/عطرهای سنتی عامل سالم تر ...
www.farhangnews.ir/content/90494
Translate this page
Sep 20, 2014 - این‌ها به خاطر این است که ریشه ای روی فرهنگ مردم کار شده است. ... تمام این‌ها باعث سودا می‌شود که عاملی است برای به وجود آمدن بیماری‌های ... سبک زندگی، به خصوص در کلان‌شهرها سودازاست. .... بلومبرگ: عربستان، مروج نفرت مذهبی است.
Searches related to این کارها باعث بوجود آمدن نفرت در زندگی میشود

نفرت از آدمها

درمان نفرت

روانشناسی نفرت

تنفر از دیگران

تنفر از خود

نفرت از همسر

نفرت چیست

حس نفرت
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 250
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 433
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 3,827
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 13,274
  • بازدید ماه : 13,274
  • بازدید سال : 390,885
  • بازدید کلی : 4,170,663