loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 185 جمعه 18 تیر 1395 نظرات (0)

قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

پرشین وی: آدم‌ها را با بچه‌های‌شان بهتر می‌شود شناخت. از تربیتی که شده‌اند و حر‌ف‌هایی که می‌زنند می‌توان اتمسفر داخل خانه‌شان را حدس زد. حالا هم نوبت مهران مدیری است تا او را با پسرش فرهاد بشناسیم. فرهاد که این روزها موزیسین شده و حتی موسیقی کارهای پدر را هم می‌سازد و انتخاب می‌کند، حرف‌هایی درباره خلق و خوی پدرش و حتی کارهایی که مادرش انجام می‌دهد. این حرف‌ها برای زمانی است که او تازه داشت ریش و سبیل در می‌آورد و گواهینامه هم نداشت. با بازخوانی صحبت‌های او کمی بیشتر از خانه و تبار مدیری‌ها سر در آوردیم و شما را هم در لذت آن شریک می‌کنیم.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر

مهران مدیری و پسرش

اردیبهشتی مستقل
فرهاد مدیری متولد ۱۸ اردیبهشت ۱۳۷۰ است. او در هنرستان موسیقی درس خوانده و برای ادامه تحصیل به خارج از ایران رفته است. نه در فرم لباس پوشیدن فرهاد اثری از بچه‌های هنری است و نه در مرتب کردن چهره‌اش؛ البته همه اینها را خودش انتخاب کرده و پدرش نقشی در انتخاب این فرم لباس پوشیدنش ندارد؛‌ حتی می‌تواند بخندد و تعریف کند که ریش فراوانی داشته و برای آمدن سر گفت و گو آنها را اصلاح کرده چون نمی‌خواسته عکسش با آن ریش‌های بلند چاپ شود!

همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌اش هنری بوده و ادبیات. او خانه‌دار است و برای خودش می‌نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌هایش را نداشته. اسم فرهاد را هم مادرش انتخاب کرده و بعد از آن مهران مدیری زیاد از این اسم در شخصیت‌های تلویزیونی‌اش استفاده کرده است.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر

مهران مدیری و فرهاد پسرش

شوخ طبعی ارثی
او شوخ طبعی را هم از پدرش به ارث برده؛ ‌اگر چه آن روزها کمتر امکان بروز این توانایی را پیدا می‌کرد و می‌گفت: «همه می‌گویند پدرم آدم شلوغی است من به خاطر شرایط خانوادگی‌ام نمی‌توانستم این طور باشم»

البته آنقدر با هوش بود که گزک دست کسی ندهد و بگوید حضور پدرش همیشه به نفعش تمام می‌شود و هیچ وقت با او مشکلی نداشته است. به همین خاطر هم بود که گفت: «به فامیلی مدیری افتخار می‌کند، ‌هر چند سختی‌های زیادی دارد.»

بیلیاردبازی با پدر
وقتی فرهاد مدیری را ببینید قد بلند او سریع توجه شما را جلب می‌کند. بیخود نبود که پدر در اجرای جشنواره فجر پشت تریبون گفت: «قد و بالات رو قربون» همه فکر می‌کردند بسکتبالیست است اما خودش می‌گفت : « اهل بسکتبال نیستم و تنها سه ماه رفتم» و با خنده ادامه داد: «اثرش را گذاشته از بس که قدم بلند است. اما اهل ورزش‌های رزمی هستم و اهل دفاع شخصی. با پدر هم بیلیارد بازی می‌کنم. بیلیارد پدر از من بهتر است و همیشه مرا می‌برد» فرهاد اهل شنا هم بود. می‌گفت پدرش برای کوهنوردی یا ورزش‌های دیگر هم وقت ندارد. بیشتر اهل نرمش است و اهل سینما رفتن هم نیست. در سال‌های اخیر تنها یک بار با هم به سینما رفته‌اند ولی کنسرت زیاد می‌رفتند.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر

بیلیارد بازی مهران مدیری

بازی برای پدر
فرهاد تنها یک بار جلوی دوربین رفته است،‌ در برنامه جنگ ۷۷. در آن نقش بچگی پدرش را بازی می‌کند؛ ‌از بس به هم شبیه هستند و این را همه می‌گویند. در پشت صحنه برنامه‌های پدرش زیاد چرخیده ولی با این وجود علاقه چندانی به بازیگری ندارد.

واقعیت این است که همیشه از زیان بازیگرها درباره حاشیه‌ها شنیده‌ایم خودمان هم نمی‌دانستیم وقتی فرهاد مدیری می‌گفت که در آرزوهای دور و دراز هنری‌اش جایی برای بازیگری وجود ندارد به خاطر حاشیه‌هاست یا اصولا علاقه‌ای به این محیط و فضا ندارد اما می‌تواند بگوید: «همه خانواده مجبورند این حاشیه‌ها را تحمل کنند . هر کدام به اندازه خودشان. مسلما مادرم به این خاطر که پدر صدر است فشار بیشتری را تحمل می‌کند. اما این بار روی همه خانواده هست.»

بنابراین گزارش؛ فرهاد مدیری با اینکه علاقه‌ای به بازیگری نداشت ولی هدف فیلمسازی داشت. البته اهل سریال‌سازی نیست وحضور در سینما را ترجیح می‌دهد. در آن روزها استارت ساختن فیلم کوتاه را هم زده بود. به خاطر هنری بودن رشته‌اش در مدرسه ویک عمر زندگی دریک خانواده هنری درباره سریال‌های پدرش هم صحبت می‌کند. تا‌ آن زمان به نظر فرهاد مدیری سریال مرد هزار چهره بهترین سریال پدرش بود. شاید هنوز هم باشد. به خاطر کارگردانی، ایده و بازی بازیگرها و... و بین سریال‌ها هیچ علاقه‌ای به «جایزه بزرگ» نداشت.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر

عکس مهران مدیری و فرزندش

آزادی به مقدار لازم اما مشروط
مشکل رفت و آمد در خانه‌شان وجود نداشت. فرهاد حتی ممکن است تا ساعت سه،‌ چهار صبح بیرون باشد اما حتما خانواده‌اش می‌دانند که کجاست و چه کار می‌کند. اما پدر این طور نیست؛‌ یعنی گاهی پیش می‌آید که خانواده ندانند او کجاست و چه می‌کند.
مهران مدیری برای فرهاد و شهرزاد کادو هم خوب می‌خرد. به نظر می‌رسد حواسش به روز تولد بچه‌هایش هست ولی آخرین کادویی که تا آن زمان به پسرش داده،‌ پول بوده فرهاد خندید و گفت :«نقدی حساب کرد» اما کادوی برعکس هم وجود دارد. پسر برای پدر معمولا کتاب و سی دی می‌خرد و وقتی روی قیمت‌ها اصرار می‌کردیم و می‌خواستیم بودجه پول توجیبی‌اش را حدس بزنیم،‌ می‌گفت: «معمولی. پسر بیل گیتس که نیستم!»

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر

فرهاد مدیری

علاقه به مهرجویی و بیضایی
او فیلم می‌بیند؛‌ فیلم‌هایی را که یا خودش می‌خرد یا پدرش به خانه می‌آورد . در بین فیلمسازهای ایرانی بیضایی و مهرجویی را خیلی دوست دارد. مجله هم می‌خواند یا حتی روزنامه اما نه اینکه پیگیری کند و عاشق مجلات باشد. لحن و فرم نگاهش خیلی به مهران مدیری شباهت دارد . خودش هم اینها را احساس می‌کند.

موسیقی در خانه مدیری‌ها
ساز تخصصی فرهاد پیانوست ولی سازهای دیگر را هم امتحان کرده است که گاه برای پدرش هم ساز می‌زند تا او بخواند؛ البته این در صورتی است که وقت برای آوز خوانی وجود داشته باشد که معمولا این طور نمی‌شود. معمولا پدر در خانه نیست و سرکار است یا آنکه در مرحله پیش تولید سریال‌هایش قرار دارد. فرهاد در ادامه حرف‌هایش درباره موسیقی می‌گفت: «بابا استعداد بی‌نظیری در موسیقی دارد.»
مهران مدیری به طور حرفه‌ای ساز نمی‌زند. یک مدت ساز ضربی می‌زده و یک مدت گیتار و پیانو. با وجود اینکه پدرش صدای خوبی دارد ولی فرهاد خاطره‌ای از لالایی پدر ندارد. گهگاه شنیدن صدای پدر که برای خودش آوازی زمزمه می‌کند، حال او را خوب می‌کند.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر

بیوگرافی مهران مدیری:

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶ در تهران) کارگردان، بازیگر، خواننده، مجری، طراح صحنه و لباس، مجری طرح، صداپیشه و تهیه کننده ایرانی است. از جمله مجموعه‌های تلویزیونی که وی در آن‌ها کارگردان و بازیگر بوده می‌توان سریال‌های: ساعت خوش، پاورچین، نقطه‌چین، شب‌های برره، باغ مظفر، مرد هزارچهره، مرد دوهزارچهره، قهوه تلخ، ویلای من، شوخی کردم و در حاشیه را نام برد.

مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ در ایران نامید.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر

عکس های مهران مدیری

مهران مدیری آخرین فرزند خانواده است. او سه برادر بزرگ‌تر دارد. از شانزده سالگی با تئاتر آشنا شد. در سال ۱۳۶۸ وارد رادیو شد و در داستان شب به مدت شش سال به گویندگی پرداخت. در سال ۱۳۷۲، به همراه داریوش کاردان اولین برنامه طنز خود را برای نوروز ساخت. تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و... روی صحنه رفت. همچنین در این دوران به عنوان بازیگر در نمایش‌های رادیویی قصه‌های شب نیز حضور داشت. آغاز شهرت مدیری از سال ۱۳۷۲ بود که در مجموعهٔ طنز نوروز ۷۲ بازی کرد. پس از آن مدیری در چندین مجموعهٔ طنز دیگر که توسط صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد به عنوان بازیگر و کارگردان حضور داشت.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر

فرزندان مهران مدیری

 

Google

 

 

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر

 

 

همهتصاویرخریدکردنویدیوهانقشه‌هابیشترابزارهای جستجو

تقریباً ۴۲۷٬۰۰۰ نتیجه (۰٫۶۱ ثانیه) 

اگر امکان دارد آن را به فارسی رایانامه کنید

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر

www.fardanews.com/fa/news/.../همسر-مهران-مدیری-و-فرزندانش-چه-می‌کنند-تصاویر

۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

تصاویر برای همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویرگزارش تصاویر

نتیجه تصویری برای همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر

نتیجه تصویری برای همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر

نتیجه تصویری برای همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر

نتیجه تصویری برای همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر

نتیجه تصویری برای همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر

تصاویر بیشتر برای همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر

مهران مدیری و همسرش + فرزندانش فرهاد و شهرزاد

jazabeh.com › گالری عکس

مهران مدیری و همسرش + فرزندانش فرهاد و شهرزاد / بیوگرافی عکس و زندگینامه مهران ... در حال حاضر هم در رادیو به شکل مستقر کار می‌کنم و در کل همکاری‌ام با رادیو بیش از ...

شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ + تصاویر - نمناک

namnak.com/30976-همسر-مهران-مدیری.html

 رتبه: ۴ - ‏۱۱۱ نقد

نمناک فرهنگ و هنرچهره ها شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ + تصاویر ... می شود و هیچ وقت با او مشکلی نداشته است. به همین خاطر هم بود که گفت:«به فامیلی مدیری افتخار می کند، هر چند سختی های زیادی دارد.» ... عکس مهران مدیری و فرزندش. آزادی به مقدار لازم اما ...

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند+تصاویر - هشدارنیوز

www.hoshdarnews.ir/4304/فرزندانش.html

۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - هشدار نیوز - آدم‌ها را با بچه‌های‌شان بهتر می‌شود شناخت. از تربیتی که شده‌اند و حر‌ف‌هایی که می‌زنند می‌توان اتمسفر داخل خانه‌شان را حدس زد. حالا هم.

مهران مدیری و همسرش +عکس - آفتاب

aftabnews.ir/fa/news/366518/مهران-مدیری-و-همسرش-عکس

سایت‌های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد می‌کنند که اطلاعات اشتباه و شایعه است. مهران مدیری، متولد ۱۳۴۶ در سرآسیاب دولاب است. مدیری ...

بیوگرافی «مهران مدیری» + عکس - وبسوار

websavar.ir/fa/news/1428/بیوگرافی-مهران-مدیری-عکس

بیوگرافي [زندگینامه] کامل مهران مدیری کارگردان، بازیگر و خواننده محبوب ایرانی. ... پیانیست‌های قابل است و برادر دومش(حمید) نقاش و گرافیست است و هر دو در سوئد زندگی می‌کنند. ... هنوز هم اعضای خانواده اش بهترین کارشناسان و منتقدان کارهایش هستند.

فرهاد و شهرزاد پسر و دختر مهران مدیری + عکس و بیوگرافی | ...

saten.ir › اخبار داغ

۱۴ دی ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همسر مهران مدیری مهران مدیری زندگینامه مهران مدیری زن مهران مدیری دختر مهران مدیری خانواده مهران ... کنار بگذارد و سعی می‌کند همهٔ کتابهایی که در این زمینه دارد را به کتابخانه اهدا کند. ... جزییات طلاق حمید گودرزی و همسرش ماندانا دانشور +عکس.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می کند /تصاویر - پایگاه خبری ...

tnews.ir/news/742763249379.html

۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

ماجرای زندگی خصوصی مهران مدیری و همسرش + عکس

www.sefidak.com/pic-model/photos-actors/iranian-actors/مهران-مدیری-همسر

۲۶ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. - مهران مدیری و همسرش , عکس فرزندان مهمران مدیری , تصاویر پسر و دختر ... سه برادر بزرگتر از خود دارد که دوتا از آنها در خارج از کشور زندگی می کنند.

مهران مدیری و همسرش + عکس

payeshonline.com/news/46471/مهران_مدیری_همسرش_+_عکس

سایت‌های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد می‌کنند که اطلاعات اشتباه و شایعه است.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می کنند/تصاویر - خبر ایرانی

tnews.ir/news/f04863271524.html

۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر - رسانه ی ...

fardanews.rasanetv.ir/page-852301.html

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر. قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

ادامه گفتگو با فرزندان مهران مدیری+ عکس عروسی امیر مهدی ژوله

atipic.blogfa.com/post-131.aspx

در خانه مهران مدیری، در کنار همسر و دو فرزندش یک مار هم زندگی می‌کند. ما تعجب می‌کنیم و کمی هم می‌ترسیم و فرهاد توضیح می‌دهد:« مار پیتون سمی نیست.» اما این جمله ...

گفت و گوی با دختر و پسر مهران مدیری - تبیان

www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=69192

۹ تیر ۱۳۸۷ ه‍.ش. - این یک گفت و گوی خواندنی است که در آن فرزندان مهران مدیری به خیلی چیزها اشاره کرده‌اند. ... می‌آید و می‌نشیند و از روزهایی صحبت می‌کند که در مدرسه اذیتش می‌کردند و از این روزها ... همسر مهران مدیری، مادر فرهاد و شهرزاد، رشته‌اش هنری بوده و ادبیات. ... در حال حاضر هم که می‌خواهد اولین فیلم بلند سینمایی‌اش را کارگردانی کند و ...

حقایقی از زندگی مهران مدیری+ تصاویر - نیک صالحی

www.niksalehi.com/fun/page/014941.php

۲۰ خرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - مهران مدیری ، زندگی ، بازیگر،عکس،تصاویر،عاشقانه,داستان کوتاه عاشقانه ... او تاکید می کند: «خانواده مهران مدیری همه شان مذهبی هستند، هم از طرف مادر و هم از طرف پدر ... حرف های جالب و بامزه ای را از زبان فرزندان مهران مدیری منتشر کرده بود.

عکس مهران مدیری و همسر و فرزندانش اردیبهشت 95 | سایت ...

ofoghfun.com/tag/عکس-مهران-مدیری-و-همسر-و-فرزندانش-اردیب/

بایگانی برچسب ها: عکس مهران مدیری و همسر و فرزندانش اردیبهشت 95 ... زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد می‌ کنند که اطلاعات اشتباه و شایعه است.

گالری عکس مهران مدیری در کنار همسرش + بیوگرافی - آرگا

arga.ir › عکس › عکس بازیگران

۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - مهران برا حل یک مساله صد راه مختلف را امتحان می کند تا به نتیجه دلخواه خود برسد ... امیدوارم از مشاهده تصاویر مهران مدیری به همراه خانواده، فرزندان و سایر ...

شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ + تصاویر

rk9.ir/news/8662

۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - اگر شما هم از طرفداران “مهران مدیری” کارگردان و بازیگر محبوب کشورمان هستید با ما همراه ... همسر مهران مدیری چه می کند ... عکس مهران مدیری و فرزندش.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر | پرتال جامع ...

mirdad.ir/2016/06/03/همسر-مهران-مدیری-و-فرزندانش-چه-می‌کنن/

۱۴ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - 1395/03/01 قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم. به گزارش میرداد به نقل از ...

شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ | نوروز 95

www.newsms95.ir/2016/05/21/شغل-همسر-مهران-مدیری-چیست؟/

۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - او تاکید می کند: «خانواده مهران مدیری همه شان مذهبی هستند، هم از طرف مادر و هم از طرف ... معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکا همسر مهران مدیری با ...

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکا - فان گاه

fungah.ir/news/184827

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکاintroducing wife and children ... همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات او خانه دار میکند و برای ...

مهران‌مدیری در کنار همسر و خانواده‌اش +عکس - صراط

www.seratnews.ir/fa/news/298178/مهران‌مدیری-در-کنار-همسر-و-خانواده‌اش-عکس

سایت‌های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مدیری یاد می‌کنند که اطلاعات اشتباه و شایعه است. ... اینها که همه بزرگ هستند و به نظر نمیاد فرزندانش باشن.

بیوگرافی مهران مدیری | عکس های مهران مدیری - محبوب ترین

www.mahboobtarin.ir › سینما و تلویزیون › بیوگرافی بازیگران ایرانی

بیوگرافی مهران مدیری ,زندگی نامه مهران مدیری,فرزندان مهران مدیری,همسر مهران ... نمی‌دهد و تصمیم می‌گیرد به طور کلی تاریخ را کنار بگذارد و سعی می‌کند همهٔ کتابهایی که در ...

فریبا متخصص همسر مهران مدیری نیست + عکس - اولی ها

avaliha.ir › اخبار ستارگان

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - همسر واقعی مهران مدیری و مادر فرهاد مدیری و شهرزاد مدیری فرزندان مهران مدیری ... بسیار با پدر دیده میشوند و در مجله های مختلف به همراه پدر مصاحبه میکند .

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکا - مجله ...

boler.ir/news/74757

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکاintroducing wife and children ... همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات او خانه دار میکند و برای ...

مهران مدیری همسرش عکس - NazBid.ir

nazbid.ir/post/?q=مهران+مدیری+همسرش+عکس

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - مهران مدیری همسرش عکس. مهران مدیری و همسرش +عکس. سایت‌های زیادی از فریبا متخحصص به عنوان همسر مهران مديري یاد می‌کنند که اطلاعات اشتباه و ...

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر – مجله اينترنتي ...

www.morahem.com/majale/introducing-wife-and-children-mehran-modiri-pictures/

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر ... همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌ اش هنری بوده و ادبیات او خانه‌ دار میکند و برای خودش مینویسد و ...

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکا - آکاایران

www.akairan.com/havades-akhbar/culture/news20165127365139148.html

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات او خانه دار میکند و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را نداشته ...

خبرگزاری آریا - شغل همسر “مهران مديري” چيست؟ + تصاوير

www.aryanews.com/AryanewsFeed.aspx?code...همسر-“مهران-مديري”...تصاوير

 رتبه: ۴ - ‏۱۰۵ نقد

نمناک فرهنگ و هنرچهره ها شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ + تصاویر ... مهران مدیری و پسرش فرهاد. اردیبهشتی ... وقتی فرهاد مدیری را ببینید قد بلند او سریع توجه شما را جلب می کند. ... برزو ارجمند و همسر و فرزندش در مشهد + تصاویر · بهنوش بختیاری ...

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکا - مجله ...

funion.ir/news/143672

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکاintroducing wife and children ... همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات او خانه دار میکند و برای ...

مهران مدیری و همسر و فرزندانش - لینک گردی

nimrang.ir/news/مهران-مدیری-و-همسر-و-فرزندانش

مهران مدیری، متولد ... 805. همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند+تصاویر. قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده .

همسر و فرزندان مهران مدیری - سایت سرگرمی تفریحی پی سی ...

www.pcparsi.com/همسر-و-فرزندان-مهران-مدیری-53468.html

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌ اش هنری بوده و ادبیات او خانه‌ دار میکند و برای خودش مینویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته‌ هایش را نداشته ...

همسر و فرزندان مهران مدیری(کلوب راز) این یک گفت و

www.cloob.com/c/raz4u/9102699

۴ مهر ۱۳۸۹ ه‍.ش. - در خانه مهران مدیری، در کنار همسر و دو فرزندش یک مار هم زندگی می‌کند. ما تعجب می‌کنیم و کمی هم می‌ترسیم و فرهاد توضیح می‌دهد:« مار پیتون سمی نیست.

شغل همسر “مهران مدیری” چیست؟ + تصاویر - جوونی | جدیدترین ...

www.javuni.ir/news/90044

۱ خرداد ۱۳۹۵ ه‍.ش. - همسر مهران مدیری چه می کند. همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات. ... به همین خاطر هم بود که گفت: «به فامیلی مدیری افتخار می کند، هر چند سختی های زیادی دارد.» ... عکس مهران مدیری و فرزندش. آزادی به مقدار لازم اما ...

همسر مهران مدیری با عکس و بیوگرافی فرزندان - فتوکده

photokade.com/همسر-مهران-مدیری-کیست/

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - همسر مهران مدیری,شغل همسر مهران مدیری چیست,عکس لو رفته مهران مدیری و ... مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌ اش هنری بوده و ادبیات او خانه‌ دار میکند و ...

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکا - مجله ...

f30t.ir/news/152934

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکاintroducing wife and children ... همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات او خانه دار میکند و برای ...

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکا - باکس 98

box98.ir/news/181819

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکاintroducing wife and ... مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات او خانه دار میکند و ...

همسر مهران مدیری و فرزندانش

avayemelal.ir/+همسر+مهران+مدیری+و+فرزندانش

عکس مهران مدیری و همسرش و فرزندانش + بیوگرافی ماجرای زندگی خصوصی مهران مدیری ... مهران مدیری و همسرش + عکس همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر - …

حمید لولایی بهمراه همسر و دخترش +تصاویر – جديدترين اخبار ...

www.momtaznews.com/حمید-لولایی-بهمراه-همسر-و-دخترش-تصاویر/

بعد از «سربداران» حدودا هفت سالی از کار بازیگری کناره گرفتم و مدیریت یک سینما را ... گالری عکس بازیگران مرد مهران مدیری امیر جعفری و پسرش اشکان خطیبی شهرام ... اینچئون اکنون در کنار خانواده خود تعطیلاتی آرام و شاد را در طرقبه تجربه می کند.

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر | سایت ...

mefun.in/همسر-مهران-مدیری-و-فرزندانش-چه-می‌کند-2/

همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کند +تصاویر ... قصد داریم با دوره کردن مصاحبه فرهاد مدیری پسر مهران مدیری, کمی از شرایط زندگی خانواده هنرمند مدیری آگاه شویم.

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکا - مکث 98

max98.ir/news/175274

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکاintroducing wife and children ... همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات او خانه دار میکند و برای ...

زندگی خصوصی مهران مدیری از زبان پسرش+تصاویر - fekre9

fekre9.ir/.../زندگی%20خصوصی%20مهران%20مدیری%20از%20زبان%20پسرش+تصاو...

همسر مهران مدیری چه می کند. همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات. او خانه دار است و برای خودش می نویسد و هیچ وقت دغدغه انتشار نوشته هایش را ...

عکس و بیوگرافی همسر مهران مدیری ⋆ - سایت عاشقانه لاو 98

www.love98.ir › متفرقه › عکس

۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - عکس و بیوگرافی همسر مهران مدیری به همراه تصاویری از فرزندان وی … ... مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته‌ اش هنری بوده و ادبیات او خانه‌ دار میکند و ...

مشخصات همسر مهران مديري | ويکي پديا ايران

www.wikipedia-iran.ir/g.aspx?q=مشخصات_همسر_مهران_مديري&id...

کامل مهران مدیری,زندگی نامه مهران مدیری,تصاویر مهران مدیری,مهران مدیری و همسرش,عکسهای . ... 2010 - در خانه مهران مدیری، در کنار همسر و دو فرزندش یک مار هم زندگی می کند.

شهرزاد مديري - جواب سوال

www.javab-soal.ir/j.aspx?q=شهرزاد_مديري&id...

شهرزاد مدیری More شهرزاد مدیری عکس های مهران مدیری و همسرش و فرزندانش فرهاد و شهرزاد - ناز طلا ... فرهاد و شهرزاد مدیری فرزندان مهران مدیری چگونه زندگی می کنند؟/عکس

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر - مجله خبری شوش مال

shooshmall.com/blog/معرفی-همسر-و-فرزندان-مهران-مدیری-تصاوی/

مجله خبری شوش مال: معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر ... همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات او خانه دار میکند و برای خودش مینویسد ...

عکس جالب شباهت پسر مهران مدیری به خودش! - دوستی ها

www.doostiha.ir/1393/01/17/شباهت-پسر-مهران-مدیری-به-خودش.html

۱۷ فروردین ۱۳۹۳ ه‍.ش. - همسر مهران مدیری، مادر فرهاد و شهرزاد، رشته‌اش هنری بوده و ادبیات. ... فرهاد که بیشتر وقتش را در اتاق می‌گذراند و گاهی حس می‌کند برای خانواده‌اش کم ...

شغل همسر مهران مدیری چیست؟ + تصاویر - iranbanou.com

www.iranbanou.com/magazin/228894-شغل-همسر-مهران-مدیری-چیست؟-تصاویر

... مهران مدیری چه می کند. همسر مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات. ... او مشکلی نداشته است. به همین خاطر هم بود که گفت: «به فامیلی مدیری افتخار می کند، هر چند سختی های زیادی دارد. ... عکس مهران مدیری و فرزندش. آزادی به مقدار لازم اما ...

معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکا - نیوز

9us.ir/news/183691

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ه‍.ش. - معرفی همسر و فرزندان مهران مدیری +تصاویر -آکاintroducing wife and ... مهران مدیری و مادر فرهاد و شهرزاد رشته اش هنری بوده و ادبیات او خانه دار میکند و ...

جستجوهای مربوط به همسر مهران مدیری و فرزندانش چه می‌کنند +تصاویر

همسر مهران مدیری کیه

شهرزاد مدیری

فرهاد مدیری

مهران مدیری خندوانه

تحصیلات مهران مدیری

همسر فریبا متخصص

همسر واقعی مهران مدیری

نام همسر مهران مدیری چیست

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 222
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 445
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 5,510
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,957
  • بازدید ماه : 14,957
  • بازدید سال : 392,568
  • بازدید کلی : 4,172,346