loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 332 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (1)
 

بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی

 

ورودی و راهرو: ورودی ها یکی از مهمترین فضاهای دکوراسیون داخلی محسوب می شوند، این فضا به عنوان اولین فضایی که کاربر با آن مواجه می شود باید حالت دعوت کننده داشته باشد تا بتواند تاثیر خوبی در بدو ورود برای کاربران داشته باشد. در فضای ورودی معمولا مبلمان و عناصر روتینی همچون جاکفشی و چوب رختی و… وجود دارد که پیش در رابطه با آن ها با شما صحبت کرده ایم. امروز در چیدانه می خواهیم انواع فرش مناسب برای فضای ورودی را با هم بررسی کنیم با ما همراه باشید.

 

دکوراسیون راهرو منزل در سوهانک تهران
تصویر عرفان شریف

وقتی فضای ورودی شما را راهرویی عمیق و باریک تشکیل داده است بهترین انتخاب فرش برای این فضا فرش های رانر مانند است که فضای راهرو شما را بپوشاند و کاربر را به سمت فضای اصلی مانند نشیمن هدایت کند توجه داشته باشید که برای بزرگتر جلوه دادن این فضا آینه ها می توانند به خوبی برای شما کارسازباشند. برای روح بخشیدن به فضای کم نوری مانند راهروی ورودی استفاده از نور پردازی و انتخاب رنگ قرمز و تم ایرانی برای فرش بسیار هوشمندانه بوده است.

عکس طراحی و اجرای مزون خانگی قلهک
تصویر استودیو معماری آرش مدنی

در انتخاب فرش ورودی دقت کنید که فرش شما ساده و ترجیحا بدون پرز باشد این کار به شما کمک می کند تا برای تمیز کردن آن دچار مشکل نشوید، فرش های پرز بلند و روشن غالبا آلودگی و کثیفی را زودتر به خود جذب و نمایان می کنند  به همین منظور بهتر است از فرش هایی با پرز های کوتاه و ساده که به سادگی قابل شستشو می باشند برای این فضا استفاده کنید.

بازسازی منزل مسکونی برج مهستان- شهرک غرب دکوراسیون رامسین
تصویر دکوراسیون رامسین

گاهی فضای ورودی شما باز است و با فضایی مانند نشیمن ادغام شده است، در این موارد بهتر است فرشی را که با مبلمان و فرش نشمین هماهنگ و به اصلاح ست است را برای این فضا انتخاب کنید توجه داشته باشید که این هماهنگی می تواند در زمینه طرح و رنگ باشد نیاز نیست در نوع بافت و یا جنس با فرش نشیمن شما هماهنگ باشد.

عکس از پروژه ی خانه ی 45 متری تهران
تصویر روند سیال طرح

در چنین فضاهایی که ورودی با نشیمن ادغام شده است و به اصطلاح فضای ما کوچک است، بهتر است به حضور یک فرش برای این فضا بسنده کنیم و تا جای ممکن فضا را مفروش نکنیم چرا که مفروش کردن کامل فضا باعث می شود فضای شما کوچک تر از اندازه ی واقعی خودش به نظر برسد.

عکس نمونه کارهای دفتر مهندسی ماکوره
تصویر دفتر مهندسی ماکور-MAKORE

در بسیاری که خانه های امروزی فضای سرویس بهداشتی در نزدیکی فضای ورودی قرار دارند به همین منظور بهتر است فرش این دو بخش یکپارچه انتخاب شود. این کار به فضای ورودی شما شخصیت می بخشد و از طرفی عمل پادری را برای سرویس بهداشتی شما به خوبی اجرا می کند.

عکس فضای ورودی و راهرو کاری از مهندسین مشاور آراستان
تصویر مهندسین مشاور آراستان

همان طور که در بند قبل توضیح داده شد بهتر است برای فضای ورودی که با سرویس بهداشتی ادغام شده است از یک فرش استفاده کنید. حضور یک پادری در فضای ورودی این چنینی چهره ی جذابی را برای دکوراسیون شما به وجود نخواهد آورد مگر آنکه این پادری ها برای درب های دیگر هم تکرار شوند تا فضا مذکور شخصیت یکپارچه ای پیدا کند.

آینه در دکوراسیون ورودی منزل
تصویر عرفان شریف

در چنین فضایی که ورودی با نشیمن ادغام شده است و سرویس بهداشتی با این دو فضا همجوار است انتخاب پادری هماهنگ با فرش و مبلمان انتخاب هوشمندانه ای است.

عکس نمونه کارهای گروه طراحان کوثر
تصویر مرکز طراحی کوثر

با طراحی کفپوش ها به شکل فرش می توانید فضای ورودی خود را منحصر به فرد طراحی کنید. در واقع با مرز بندی کفپوش ها و طراحی آن ها مانند یک فرش می توانید ظاهر دعوت کننده و جذاب را به آن ببخشید بی آن که دردسرهای تمیز کردن فرش ورودی را داشته باشید.

اگر هنوز هم در انتخاب فرش ورودتان دچار مشکل هستید، می توانید به مشاوره دکوراسیون چیدانه سری بزنید و سوالات خود را با اهالی فن درمیان بگذارید. 



Google
About 425,000 results (0.73 seconds)
Search Results
بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی! | چیدانه
www.chidaneh.com/ideabooks/interior-spaces/.../6028...
Translate this page
8 hours ago - وقتی فضای ورودی شما را راهرویی عمیق و باریک تشکیل داده است بهترین انتخاب فرش برای این فضا فرش های رانر مانند است که فضای راهرو شما را ...
بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی! | vipmode | وی آی پی مد
vipmode.ir/.../بهترین-فرش-برای-ورودی-آپارتمان-های-...
Translate this page
12 hours ago - وقتی فضای ورودی شما را راهرویی عمیق و باریک تشکیل داده است بهترین انتخاب فرش برای این فضا فرش های رانر مانند است که فضای راهرو شما را ...
Images for ‫بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی‬‎Report images
Image result for ‫بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی‬‎
Image result for ‫بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی‬‎
7 hours ago
Image result for ‫بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی‬‎
Image result for ‫بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی‬‎
Image result for ‫بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی‬‎
Image result for ‫بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی‬‎
More images for بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی
بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی! | چیدانه - خبر پو
khabarpu.com/k.php?u...2obbjNiv2KfZhtmH
Translate this page
بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی! - چیدانه | خبرپو.
دکوراسیون ورودی، دکوراسیون راهرو، چیدمان ورودی خانه - آکا - آکاایران
www.akairan.com/khanehdari/decor1/29090.html
Translate this page
نکته: در بعضی ساختمان ها به خصوص آپارتمان های کوچک امروزی به جای آنکه بخشی ... کمدهای دردار نمونه دیگری از این جالباسی ها برای ورودی هستند که بهترین نیز به ...
اخبار سایت چیدانه | شهرخبر
www.shahrekhabar.com/چیدانه
Translate this page
بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی! ... شیشه سکوریت، امن ترین شیشه در دکوراسیون داخلی ... 9 ایده دکوراسیونی برای آوردن گل و گیاه به خانه های بدون حیاط!
اگر اين پنج نكته را نمي دانيد، آپارتمان نخريد!
www.consbank.com/.../اگر-اين-پنج-نكته-را-نمي-داني...
Translate this page
ورودی آپارتمان حائز اهمیت است و اصولا اولین برخورد هر کسی در یک واحد مسکونی در ... و محلی برای گذاشتن کیف و کفش وچتراز ضروریات زندگی امروزی بنظر میرسد. .... و لوله های پنج لایه و لوله های مسی که گرانترین و بهترین است طبقه بندی میشوند و از ... آنها براحتی مقدور باشد مثل فرش کف اععم از سنگ و سرامیک وپارکت و موکت و یا ...
فرش پهن کردن هم قوانینی دارد - بیتوته
www.beytoote.com/mode/decor/rules-laid-carpet.html
Translate this page
یکی از قوانین استفاده از فرش و قالی در خانه این است که به قدری بزرگ باشد تا زیر پایه های ... ورودی خانه نیز اگر فضای باریک و راهرو مانند دارد را نیز خوب است با قالی پر کنیم. ... بهترین هدیه برای خوشحال کردن همسرتان ..... اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید ...
چگونه خانه خود را دلباز تر کنیم اسپوتا نوین چوب
www.spootawood.com/Home/Articles
Translate this page
براي همين در اولین نگاه اول آپارتمان‌هاي كوچك تنگ و بسته به نظرمان مي‌رسند. ... پارکت های چوب یکی از قدیمی ترین و بهترین کفپوش ها محسوب می شود که از دیرباز تا .... دلایل بسیار زیادی برای پوشاندن قسمتی از کف خانه با فرش و قالی های زیبا وجود دارد. .... اما در خانه های کوچک امروزی ورودی خانه در کنار نشیمن قرار گرفته است و نشیمن و ...
دکوراسیون آپارتمان های امروزی و بازگشت روح ایرانی به خانه ها(عکس) - زمان
www.zamannews.ir/.../70477-دکوراسیون-آپارتمان-های...
Translate this page
Feb 3, 2016 - دکوراسیون آپارتمان های امروزی و بازگشت روح ایرانی به خانه ها(عکس) ... هستند و حتی گران قیمت؛ اما چرا باز هم احساس می کنیم چیزی درون خانه هایمان کم است؟ ... ورودی خانه تان را با فرش های کناره زیبا و اصیل ایرانی مزین کنید، یک کنسول ...
تزیینات بهاری برای ورودی خانه در نوروز 95 - سایت آشپزی
www.ashpaziha.com/.../decorating-spring-to-login-ho...
Translate this page
بهتر است ورودی های خانه تان را با استفاده از المان های ایرانی تزیین کنید. مثلا می توانید از فرش های ایرانی که بهترین گزینه ها هستند کمک بگیرید. این فرش ها هم روح ...
رنگ‌آمیزی مناسب خانه را بزرگتر می‌کند - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/.../رنگ‌آمیزی-مناسب-خانه-را-بزرگتر-می‌کند
Translate this page
انتخابی بسیار زیبا برای ورودی یا سرسرای منزل. .... می‌توانید رنگی متضاد با كفپوش و همخوان با رنگ مبلمان خود را در فرش به كار ببرید، فقط كافی است .... پیکر مرحوم عباس کیارستمی به ایران رسید - جمعی از اهالی سینما عصر امروز جمعه برای .... 13:58 -برنج یکساله ۳۳.۸ درصد گران شد/ قیمت گوشت مرغ ۲۸.۸ درصد بالا رفت / ارانیکو ...
انواع مدل فرش مدرن و قالی فانتزی - سایت تخصصی دکوراسیون منزل
www.otag.ir/tag/انواع-مدل-فرش-مدرن-و-قالی-فانتزی/
Translate this page
مدل فرش و قالی آشپزخانه در طرح و رنگ های امروزی و آنتیک ... موکت بهترین پوشش کف برای خانه هایی است که از سنگ و سرامیک در کفپوش خانه استفاده می کنند.
فرش را کجای خانه پهن کنیم؟ - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › دکوراسیون › دکوری - چیدنی
Translate this page
Aug 28, 2015 - وقتي فرش بزرگي در اختيار داشته باشيد مي‌توانيد همه مبل ها و صندلي‌ها را ... امروز هم كسي نتوانسته آن را تغيير دهد؛ اينكه اگر فرش بزرگي در خانه .... در بهترين حالت مي‌توان با يك فرش 70 × 140 سانتي‌متري فضاي ورودي خانه را پر كرد.
تیترنو - آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی زبان
www.titreno.com/
Translate this page
آخرین اخبار خبرگزاری های فارسی زبان را به صورت طبقه بندی شده در تیتر نو بخوانید. ... قیمت طلا به ۱۳۵۸ دلار رسید ..... بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی!
دکوراسیون منزل - جذاب
www.jazzaab.ir/news_cats_20.html
Translate this page
چهره ستاره های هالیوود از دهه 90 تا به امروز (عکس) ... قبل می مرد!+ تصویر · بهترین ماسک های مو برای بهبود وضعیت موها ..... نحوه ست کردن مبل با فرش های طرح دار ... بهترین چیدمان مبل در نشیمن ال شکل آپارتمان ... نورپردازی زیبای ورودی خانه برای کریسمس.
رنگ های محبوب در دکوراسیون و نکات آن ها • پارسیان هوم
www.parsianhome.com › ... › کاغذ دیواری و رنگ آمیزی
Translate this page
ایده های خلاقانه برای تزیین دکوراسیون بالکن و تراس کوچک ... پله های حیاط خود را چگونه طراحی… ... رنگ قرمز : قرمز تنها رنگی مناسب برای فرش هاتان نیست. ..... زویا جان بهترین رنگی که برای پرده ها می تونید استفاده کنید، رنگ نارنجی زیبا برای ...
Dirty__Logy @Dirty__Logy @Dirty__Logy @Dirty__Logy ... - IWL.IR
iwl.ir/photo/5319
Translate this page
Nov 9, 2015 - بهترین پیج هشتگ عاشقانه و احساسی . پر از عکس های زیبا و خاص . لطفا ورود زیر ۱۸ ... نوشته‌های تازه. بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی!
دكوراسيون (15) - وبلاگ من
my_weblog.tebyan.net/default.aspx?TopicID=36312
Translate this page
د‌ر فرش‌هاي لچك ترنج‌د‌ار، علاوه بر حاشيه‌اي پهن كه د‌ور تا د‌ور فرش را احاطه كرد‌ه است، نقشي د‌ر قالب ... بهترين رنگ براي در ورودي آپارتمان .... روند افزايشي در قيمت داشته لذا از فرصت استفاده نموده و همين امروز قالي مورد نياز خود را با قيمت مناسب تهيه نماييد.
دکوراسیون داخلی و چیدمان در یک خانه کوچک • دونفره
2nafare.com › دکوراسیون › خانه کوچک
Translate this page
امروز براتون یک نمونه از یک خانه کوچک در بلغارستان رو شرح میدم و در حد خودم از ... خانه کم میکنه ولی این رو هم بگه که بهترین رنگ برای دیوارهای یک فضای کوچک سفید هست ... این در ورودی هست و میبینید که در فضای جلوی در و سمت راست عکس مبلمانی ...
موزه های تهران+آدرس،شماره تماس و قیمت بلیط - باشگاه خبرنگاران
www.yjc.ir › اقتصادی › نبض بازار
Translate this page
موزه هنرهای معاصر در ضلع شمالی بلوار كشاورز و غرب پارك لاله با بهای قیمت ... به نخبگان دیروز و امروز هنرهای تجسمی ایران و جهان تعلق دارد و در مالكیت موزه است‌. .... راهنمای بازیدكنندگان در قسمت ورودی هر مجموعه راهنمایان آماده پاسخگویی و راهنمایی در خصوص مجموعه می باشد. ... فرمان مشروطیت نیز در حیاط کاخ صاحبقرانیه، توسط او امضا گردید.
دکوراسیون - پارس ناز
www.parsnaz.ir/news_cats_20.html
Translate this page
استفاده از بهترین جنس در ساخت کابینت آشپزخانه · مبلمان منزل را ... بهترین مبلمان را با فرش های طرح دار ست کنید ... طوسی، زیباترین رنگ در دکوراسیون های امروزی.
لیست موزه های تهران - Anobanini
www.anobanini.ir/menu/museum.php
Translate this page
ولی امروز اثری از بناهای دوره صفوی باقی نمانده است . .... همة درها و پنجره هاي چوبي اين بنا به شکل اُرُسي بوده و با شيشه هاي رنگي تزئين شده است. ..... هم‌چنين بهترين كتاب‌ها و نشريات و تحقيقات مربوط به فرش ايران و قالي‌هاي مشرق زمين به طوركلي و ...
زیباترین چیدمان برای نشیمن های مربع آپارتمان های کوچک
ncfdeco.com/.../زیباترین-چیدمان-برای-نشیمن-های-مر...
Translate this page
ابعاد، مساحت و شکل فضای نشیمن هر خانه ای تاثیر بسیار زیادی در چیدمان مبلمان آن ... که نگران باشید در این مطلب نکاتی را به شما ارائه خواهد کرد تا بتوانید بهترین ... در فضای داخلی ساختمان های معمول امروزی معمولا درب ورودی اصلی و مسیر راهروی ... کاناپه بزرگ را در لبه فرش، موازی با ضلع بلندتر فرش و روبروی نقطه کانونی قرار دهید.
دکوراسیون داخلی خانه های کوچک
www.arc-exir.ir/دکوراسیون-داخلی-خانه-های-کوچک
Translate this page
مساله بزرگ در خانه های امروزی فقط داستان متراژ و سانتی مترهای طلایی نیست؛ ... این جور وقت ها بهترین کار به جای تلنبار کردن لوازم در کابینت ها یا انباری ... است و هم آنهایی که به داخل برده می شوند و در گوشه ای از ورودی خانه جاخوش می کنند. ... برای یک خانه کوچک بهتره به جای موکت و فرش از کفپوش هایی که در بازار هست استفاده بشه.
هنر و مهارتهای زندگی - دکوراسیون و چیدمان 1
homeart.blogfa.com/cat-5.aspx
Translate this page
يك سري از وسايل هستند كه حتماً بايد در قسمت ورودي هر خانه اي وجود داشته باشند كه به .... خانه های امروزی ما همانند خانواده های امروزی جالب و متفاوتند. .... از یک طرف فضاها و آپارتمانهای بزرگ و دلباز کمیاب و گران قیمت هستند و از طرف دیگر ..... کانون توجه مي‌باشند، اما با قرار دادن تنها يک رنگ سبز زمردي در فرش، زيبايي به فضا داده شده است.
برج میلاد تهران
tehranmiladtower.ir/fa/
Translate this page
اکسپو سفال، نمایشگاه فرش و تابلو فرش های ایرانی، فستیوال قهوه و . .... رسالت برج میلاد تهران تا امروز ... ورودی و مرکز تجارت برج ... اکران بهترین های سینما.
اسرار خانه داری بایگانی - صفحه 129 از 257 - بهترین ها
mededu13.ir/topic/اسرار-خانه-داری/page/129
Translate this page
۴) ورودی خانه، اولین جایی است که با ورود به خانه به چشم می خورد و وجود کفش های نامرتب در ... اسرار خانه داري, مهارت هاي زندگي, شستشو, نظافت, لکه گيري, شستشوي منزل, ..... فرش. جارو زدن بهترین وسیله نظافت. استفاده از جاروهایی با برس های دوار .... نکات مهم آشپزي, نکات آشپزي, متناسب با زندگی های امروزی, هنر در خانه, خانه, وسایل اضافی.
دکوراسیون و نوع چیدمان خانه های نقلی + تصاویر - ناز وب
www.nazweb.ir/10722-the-newest-model-of-the-doub...
Translate this page
امروز در ناز وب ... اگر باوری غیر از این دارید، باید این مطلب را بخوانید تا متوجه شوید در آپارتمان ها و ... با کمک مبلمان و فرش، اتاق را به چند منطقه مجزا تقسیم کنید. ... راه‌حل: برای سامان دهی و منظم کردن ورودی خانه باید چند وسیله ساده اما کاربردی به آن اضافه ...
پایگاه خبری تحلیلی فردا | Farda News
www.fardanews.com/
Translate this page
شتاب رشد علمی ایران در ISI مثبت و در SCOPUS منفی/ چرا مسئولان دولتی اسکوپوس را قبول ندارند؟+نمودار ..... قیمت آپارتمان‌های ۵۰ متری در تهران +جدول · کره شمالی ...
بهترین خریدارسکه های قدیمی رشت - نیازمندیهای رشت - نیاز روز
rasht.niazerooz.com/.../بهترین-خریدارسکه-های-قدیمی
Translate this page
تعویض فرش کهنه و قدیمی با نو فروش فرش و تابلو فرش با بهترین قیمت در گالری ... امروز ٠٠:٠١ - رجب پور - 09111321165 01333121868 ، . ... دربهای ورودی و خروجی اماکن شما با بهترین کیفیت و قیمت مناسب در سریع ترین زمان اقدام شود ، منتظر تماس ... www.melketo.com لوکس ترین اپارتمان صفر در بهترین نقطه گلسار دور پارک ...
تور استانبول|تور لحظه آخری استانبول تابستان تیر 95
قیمت-توراستانبول.net/
Translate this page
قیمت تورهای لحظه آخری استانبول تابستان 95 | تیر 95 ... مسافرانی كه تمایل دارند در جریان قیمت های لحظه آخری تور استانبول قرار گيرند مي توانند از صفحه تور لحظه ..... دو ستون نزدیک به درب ورودی اصلی از سنگ سماقی است و سایر ستون ها به ترتیب ده ستون از سنگ .... صحن اصلی فرش پوش است که هر چند وقت یکبار تعویض می شوند.
یورو 2016 به رنگ فرش ایرانی +عکس | محبوب ها
mahboobha.ir/.../یورو-2016-به-رنگ-فرش-ایرانی-عک...
Translate this page
3 hours ago - روز گذشته سفارت ایران در فرانسه فرش نفیس دستبافی که طرح رقابت‌های یورو 2016 بر آن نقش ... بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب | Entekhab.ir
www.entekhab.ir/
Translate this pageEntekhab
لكنت تبليغاتي تيم رسانه اي دولت در برابر هجمه ها؛ ضعفي كه باعث پيشروي رقيب ... تا دیروز تمام همُّ و غمشان قدیس‌سازی از دولتمردان نهم و دهم بود، امروز تیترهای یک خود را بیشتر به مطالبات مردم، ..... فرش قرمز برای پیکر کیارستمی / درخواست هنرمندان از مردم: لطفا سلفی نگیرید .... ترافیک در ورودی و خروجی مشهد نیمه سنگین است.
عایق صوتی - عایق صوت,عایق اکوستیک ,عایق صدا - اس تی آی
www.stihvac.com/index.php?route=product/...id...
Translate this page
ب) استفاده نمودن از بهترین مواد و مصالح در ساخت ساختمان ها (دیوار، سقف، کف و . .... روش فوق بهترین پیشنهاد جهت کاهش صدای انتقالی به محیط تا به امروز می باشد. .... روی سطح آپارتمان از عایق های دو رو صاف چسبدار استفاده کرده و بر روی آن موکت و یا فرش استفاده نمایند تا .... میشه رو کاشی و درب ورودی دستشویی از عایق صدا استفاده کرد؟
دکوراسیون ورودی و راهروی منزل - طراحی دکوراسیون - منتو
decoration.mento.ir/.../512-دکوراسیون-ورودی-و-راهرو...
Translate this page
دکوراسیون ورودی و راهروی منزل اهمیت ویژه ای دارد زیرا اولین نقطه منزل است که میهمانان ... ورود مهمان های تان؛ آن ها را غافلگیر کنید، می خواهیم امروز بدانیم که ورودی و راهرو های خانه را ... مثلا می توانید از فرش های ایرانی که بهترین گزینه ها هستند کمک بگیرید.
فرش را کجای خانه پهن کنیم؟
https://www.webgardha.com/.../فرش-را-کجای-خانه-پهن...
Translate this page
Aug 31, 2015 - خیلی از ما اصلا اول فرش خانه را می‌خریم و بعد خانه‌اش را. ... و تا امروز هم کسی نتوانسته آن را تغییر دهد؛ اینکه اگر فرش بزرگی در خانه پهن می‌کنید باید .... راهروی‌های ورودی خانه‌ها معمولا زیاد بلند نیستند بنابراین در بهترین حالت می‌توان با ...
تخت جمشید - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../تخت_جمش...
Translate this pagePersian Wikipedia
در این شهر باستانی کاخی به نام تخت جمشید وجود دارد که در دوران زمامداری داریوش .... این همان نقشی است که در ساختمان‌های امروزی و مدرن بر عهده فنر لای ستون‌ها گذاشته می‌شود. ... بهترین مورد برای بررسی از مقیاس گام تخت جمشیدی، پلکان شرقی آپادانا است که ... بالای پلکان‌ها، بنای ورودی تخت جمشید، دروازه بزرگ یا دروازهٔ خشایارشا یا دروازه ...
دکوراسیون - خانه پارسی
khaneyeparsi.ir/Services/3/دکوراسیون.aspx
Translate this page
تصویر استیو جابز و بیل گیتس را در سال 1991 می بینید که روی یک فرش ایرانی ... و همچنین تنوع بسیار زیادی که در انواع طرح و مدل وجود دارد، یکی از بهترین گزینه ها ... از آن در ساخت ساختمان‌های مدرن امروزی مثل هتل‌ها و مجتمع‌های تجاری نیز استفاده شده است. ... به همین دلیل توجه به دکوراسیون راهرو و دکوراسیون ورودی مانند سایر قسمت های ...
جدیدترین مدل های پرده مدرن برای اتاق پذیرایی شیک, دکوراسیون داخلی ...
www.beautyhome.ir/decorative/.../جدیدترین-مدل-های-...
Translate this page
بهترین انتخاب برای پرده اتاق پذیرایی پرده های زینتی است اما فراموش نکنید پرده ... ایجاد هارمونی مناسب مدل پرده با مبلمان و فرش در اتاق پذیرایی نیز بسیار مهم است.
چیدمان منزل با قواعد فنگ‌شویی + عکس – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/چیدمان-منزل-با-قواعد-فنگ‌شو...
Translate this page
اما نصب‌کردن آینه مقابل در ورودی، نصب کردن دو آینه درست مقابل یکدیگر یا ... بهترین ساعتی که می‌توانید برای نشیمن خانه انتخاب کنید یک ساعت با قاب چوبی یا ... که کارشناسان فنگ‌شویی برای پهن کردن فرش نزدیک در ورودی ذکر می‌کنند القای حس .... دکوراسیون منزل به سبک امروزی (۲۰) گردآوری توسط گروه دکوراسیون ممتاز نیوز ...
فرش، موکت و سایر کفپوش ها - نسخه قابل چاپ - انجمن تازه عروس
tazearoos.takbb.com/printthread.php?tid=605
Translate this page
از فرش های دستباف ريزنقش گرفته تا انواع جاجيم، گليم و گبه های رنگی و مدرن، ... چرا که با مدرن شدن سبک خانه های ما، نياز ما به فرش های امروزی نيز بيشتر شده است. ... استفاده از اين رنگ ها در طيف های مختلف همواره يکی از بهترين روش های دکوراسيون داخلی است. .... یک ورودی رسمی و مجلل نیز می تواند به مقدار زیادی از جلوه فاخر یک کفپوش ...
دکوراسیون داخلی و بازسازی - دکوراسیون منزل
www.armisdecor.blogfa.com/category/1
Translate this page
ولی طراحی های امروزی دیگر کسل کننده و عادی نیستند. ... به طور مثال، زیر مبل را فرش پهن کنید و قسمت ناهار خوری را بدون فرش و قالی بگذارید .... دراور را از اتاق خارج و جلوی ورودی خانه قرار دهید. .... این آپارتمان در رم به زیبایی با گل، تابلو و منسوجات ایتالیایی تزئین شده است. ..... می توانید از این فضا بهترین استفاده را داشته باشید.
بررسی فنگ شویی در کوراسیون آپارتمان های امروزی | مد و دکوراسیون
baelm.ir › سبك زندگي › مد و دکوراسیون
Translate this page
بررسی فنگ شویی در کوراسیون آپارتمان های امروزی اولین قدم در آرامش منزل ورودی روشن و جذاب ! ... از نظر فنگ شویی، آپارتمان های هم سطح و هموار از نوع دوبلکس خود بهترند .... بهترین روش های خنک کردن خانه بدون کولر .... Adjustment فتوشاپ · 6 راه حل برای درمان جوش های سر سیاه بینی · عکس هایی از فرش های کوچک مخصوص سالن پذیرایی.
گنجینه جادوی فراموش شده هنر آشنا - همشهری شهر نگار | چاپ
city.hamshahrilinks.org/Print?itemid=42740...cat...
Translate this page
این فرش ها مربوط به قرن 9شمسی تا به امروز است و در کنار آنها چند اثر ابتدایی که ... درب ورودی این موزه در ضلع جنوبی تقاطع خیابان فاطمی و کارگر، در محوطه ای از ... برای رسیدن به موزه از حیاط اصلی و بزرگ موزه می‌گذریم که با درختان بلند احاطه شده اند. ... فرش یکی از بهترین مناطق دیدنی تهران است و در قیاس با بقیه موزه های فرش، بهترین ...
طراحي هايي بسيار زيبا در خانه هاي لوكس (35 عكس) - تاپ ناپ
topnop.ir › همه آلبوم ها › تشریفات
Translate this page
Jul 28, 2011 - طراحي هايي بسيار زيبا در خانه هاي لوكس - - 3926,تاپ ناپ - جدیدترین ، عجیب ... دارن تنها اونا باارامش در این خونه ها زندگی میکنن و بهترین زندگی زناشویی رو ..... بمونه اجابتش کن ازت این ویلاها رو نمیخام فقد دوتا فرش برا خونمون میخام همین ..... و تازه عقد کردم میخوام اینجوری بسازم و امروز اسکلتش بعد از یکماه ساخته شد.
دکوراسیون خانه و چیدمان - مطالب جالب و خواندنی
newmatlab.persianblog.ir/tag/دکوراسیون_خانه_و_چیدمان
Translate this page
در بسیاری از آپارتمان های نوساز می توانید انواع سقف های کاذب، نورپردازی های زیبا یا طرح و ... آنها با یکدیگر را در هم شکسته‌اند و امروز هر رنگی را می‌توان در دکوراسیون منزل به کار برد. ... و سلیقه ما اغلب بهترین راهنما برای انتخاب مجموعه رنگی مناسب برای محل زندگی و ... قانون اول: پایه های جلوی مبل روی فرش و پایه های عقب روی زمین باشند
نکات لازم در رسم پلان معماری - معماران بزرگ
davidplan.blogfa.com/post/8
Translate this page
معمولا در ایران بهترین نور ،نور جنوب است که هم آفتابگیر است فلذا در روحیه افراد خانه تاثیر ... ولی یادتان باشد که در قضیه حیاط خلوت هم باز نور شمال - یا شمال وشرق- یا نور شمال وشرق ... معمولا چون اکثر طرحهای مسکونی امروز بصورت اسکلت فلزی اجرا میشوند باید گفت: ... ورودی یا اتاق پله - بعضا آسانسور- پاسیو (نه همیشه ) - داکتها-.
نماي داخلي خانه شيك امروزي - مدل های مدرن و امروزی جاکفشی زیبا و شیک در ...
www.helpsearching.ir/smcnsmsycfrcynvydfvndnsdcac... - Translate this page
نمای داخلی و خارجی پاساژ / آپارتمان مدرن و لوکس در هلند · آشنایی با طراحی ... وجود جاکفشی زیبا در قسمت ورودی هر خانه ای، یکی از ملزومات یک چیدمان . ... گلیم فرش مناسب محیط داخل و خارج خانه. ..... جاکفشی ها را برای منزل خود تهیه کنید، جاکفشی هایی که از مواد مقاوم و مستحکم مانند آلومینیوم، آهن و چوب ساخته می شوند بهترین گزینه خواهند بود.
کفپوش مناسب خانه شما کدام است؟ - آفتاب
www.aftabir.com › مقالات › اجتماعی › خانه و خانواده
Translate this page
Feb 6, 2016 - زمانی در خانه های ما فقط فرش ها خودنمایی می کردند؛ با نقش ها و طرح های خاص خودشان. ... با انواع کفپوش های امروزی و کارکرد هرکدام شان بیشتر آشنا شوید. ... قیمت کفپوش های چوبی با توجه به کیفیت و نوع چوب متغیر است و چوب طبیعی ... در خانه هایی که لمینت کار شده است حتما باید در قسمت ورودی منزل برای جلوگیری از ...
Searches related to بهترین فرش برای ورودی آپارتمان های امروزی

دکوراسیون ورودی آپارتمان

طراحی ورودی خانه

تزیین راهرو اپارتمان

دکوراسیون راهرو ورودی

تزیین راهرو ورودی منزل

دکوراسیون راهرو ورودی خانه

در ورودی حیاط

تزیین در ورودی آپارتمان
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمــــــــه در تاریخ 1395/04/19 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

سلام سایت بسیار زیبایی داری..شکلکشکلکشکلک@};
..
..
..
خوشحال میشم اگر به من هم سر بزنی..♥-شکلکشکلکشکلک
www.takgem.ir


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 202
  • آی پی دیروز : 156
  • بازدید امروز : 1,252
  • باردید دیروز : 1,612
  • گوگل امروز : 18
  • گوگل دیروز : 19
  • بازدید هفته : 7,215
  • بازدید ماه : 38,873
  • بازدید سال : 308,915
  • بازدید کلی : 4,088,693