loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 126 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)
 

روزگار سوئد، بعد از زلاتان

 

هفته نامه شماره یک: خودش ادعا می کرد و همه جا گفته بود که افسانه ای ترین بازیکن فوتبال سوئد است. نمی دانیم او واقعا افسانه بود یا تلألوی همیشگی اما چیزی که می دانیم این است که زرد سوئد با خداحافظی او کم عمق و کم عمق تر میشود. آخرین تصاویری که از زلاتان ابراهیموویچ با پیراهن تیم ملی کشورش به جای مانده، آنقدر دلچسب و گیرا نبود که بتوانیم آن را مانند گل زیبایش به انگلیس که جایزه فرانس پوشکاش را برایش به همراه آورد، در خاطرات مان ثبت کنیم .

اما اگرچه پایتان مسیر هیجان انگیز ایبرا در تیم ملی هالیوودی نبود اما وقتی سوئد را بدون وی تصور می کنیم، ترجیح می دهیم پایان بندی فیلم زندگی ابراهیموویچ در تیمی که افسانه ای نداشت، جور دیگری باشد و وقتی بازی سوئد را با زلاتان بی رمقش نگاه می کنیم، دل مان را به همان افتخاراتی خوش می کنیم که او توانست در پنج کشور و پنج لیگ مختلف به دست آورد.

روزگار سوئد بعد از زلاتان چگونه خواهد بود؟

پایان راه

رکورددار گلزنی در تیم ملی سوئد فوتبال را با شکست سوئد مقابل بلژیک و حذف این تیم از یورو ۲۰۱۶ رها کرد اما خاطراتی از خود بر جای گذاشت که می تواند تسلای خاطرمان باشد. خاطراتی که هیچ کدام قدرتمندتر از آنی نیست که مقابل انگلیس به ثبت رسید؛ خاطره ای که در آن ایبرا با یک ضربه برگردان دروازه انگلیس را فرو ریخت تا بهترین گل سال ۲۰۱۳ را از آن خود کند اما باز هم این برای بازیکنی با آن سطح مهارت و قدی ۱۹۴ سانتیمتری، دستاورد کافی نبود و نیست و او می توانست و باید به افتخارات مهم تری می رسید.

زلاتان هرگز نتوانست به همراه تیم ملی سوئد در یک رقابت مهم بین المللی به مراحل بالاتر راه پیدا کند. او در دو جام جهانی تنها تیمش را تا مرحله یک هشتم نهایی بالا برد و مهم ترین افتخارش در جام ملت های اروپا، رسیدن به یک چهارم نهایی مسابقات سال ۲۰۰۴ بود. در آن سال وی یکی از دو بازیکنی بود که در ضربات پنالتی مقابل هلند ناکام بود تا بهترین فرصت سوئد برای رسیدن به چهار تیم برتر اروپا را از بین ببرد.

شکست مقابل بلژیک باعث شد تا سوئد برای سومین دوره پیاپی نتواند از مرحله گروهی صعود کند اما برخلاف سال ۲۰۰۴، دیگر کسی زلاتان جوان را مقصر ناکامی نمی دانست چرا که حتی تصور اینکه او به ادعای خودش بازیکن افسانه ای فوتبال سوئد است، کافی بود تا هم تیمی های جوانش هر کسی را به جز زلاتان مقصر ناکامی تیم شان بدانند.

روزگار سوئد بعد از زلاتان چگونه خواهد بود؟

بدشانسی ایبرا

زلاتان این شانس را داشت تا در یورو ۲۰۱۶ همچون کریستیانو رونالدو به تنها بازیکنانی بدل شوند که توانسته اند در چهار دوره مختلف یورو گلزنی کنند. با آنکه رونالدو این کار را انجام داد اما ایبرا که شگفت آورترین گل های تاریخ فوتبال سوئد را به ثمر رسانده، در این جام گلی به نامش نوشته نشد تا فوتبال ملی وی با ۶۲ گل در ۱۱۶ بازی به پایان خود برسد.

با این حال او همچنان بهترین گلزن فوتبال کشورش هست و خواهد ماند. در دنیای فوتبال کم ستاره امروز، بعید است کسی بتواند به او برسد. به همین خاطر است که دوست داریم زلاتان حتی به عنوان یک افسانه غیرواقعی و تحمیلی باز هم برای سوئد بازی کند. در عین حال ناکامی های این چنینی ابراهیموویچ در مسابقات ملی و عدم حضورش میان رکوردهای اروپایی بی شک اصلی ترین دلیلی بود که وی هرگز نتوانست میان سه بازیکن برتر فوتبال جهان در هر سال جای بگیرد.

او در بازی های انتخابی جام جهانی ۱۹ گل به ثمر رساند اما هر دو باری که به جام جهانی رفت، دست خالی به کشورش برگشت. آخرین تلاشش برای رساندن سوئد به جام جهانی، تقابل دیدنی او با رونالدو بود؛ جایی که دو گل وی نتوانست به مقابله با چهار گل رونالدو برخیزد و در پایان سوئد از پرواز به سوی برزیل باز ماند.

روزگار سوئد بعد از زلاتان چگونه خواهد بود؟

فوتبال از شرق تا شمال اروپا

دوران فوتبالش به همان اندازه شخصیت و گذشته ای که داشت، عجیب بود. گل های بی نظیری که کسی نمی توانست آنها را تکرار کند، از جایی در شرق اروپا می آمد. از پدری مسلمان و بوسنیایی و مادری کاتولیک و کروات که در وانفسای جنگ صربستان به سوی سوئد فرار کرده بودند تا آنجا افسانه فوتبال این کشور، از میان خانواده ای بیگانه معرفی شود.

در گوشه ای از شهر مالمو که کسی از روی فقر به فوتبال حتی فکر نمی کرد، او تصمیم گرفت برای خودش چیزی بشود و شد. خودش می گوید: «از تیم ملی خاطرات فوق العاده بسیاری دارم چرا که برایم یک داستان زیبا است. من از جایی آمده ام که بسیار کوچک است و مردم آن را قطو صدا می زنند. افتخار می کنم که هنوز در آخرین روز فوتبال ملی ام آن را به یاد دارم و با یاد آن همه چیز را تمام می کنم.»

روزگار سوئد بعد از زلاتان چگونه خواهد بود؟

اهمیت داشتن زلاتان

واژه نامه زبان سوئدی را باز کنید، در بخش Z به فعلی برمی خورید به نام Zlatanera به معنی «زلاتانیدن»، یعنی «حکمفرمایی کردن». این فعل بعد از اینکه اولین بار توسط یک شوی کمدی فرانسوی به کار رفت، سال ۲۰۱۲ به صورت رسمی وارد زبان سوئدی شد. دو سال بعد اداره پست سوئد تمبری منتشر کرد به نام Zlamp برای بزرگداشت گل بایسیکل زلاتان به انگلیس که جایزه پوشکاش به عنوان زیباترین گل سال را برایش به همراه داشت. پنج میلیون نسخه از این تمبر پیش فروش شد. اکتبر پیش اجرای زلاتان از سرود ملی سوئد، DuGalma Du Fria، نشان طلایی گرفت و سه میلیون بار در فضای مجازی پلی شد. «شایعات می گن سرود ملی هرگز اینقدر پلی نشده بود»؛ زلاتان در اینستاگرامش نوشت.

برای درک کامل تاثیر زلاتان بر دوران خودش باید بخش به بخش به بررسی این پدیده بپردازیم. چیزی که زلاتان را از دیگر بازیکنان لیگ فوتبال متمایز می کند، تغییر ذهنیت یک ملت نسبت به خودشان است. دلیلی که باعث شد زلاتان تصمیم به بازخوانی سرود ملی سوئد بگیرد، همین بود. جدا از اینکه نسخه قدیمی به نظرش کسالت بار می آمد، این اجرا بازنمودی از او، و سوئدی های مدرن دیگر نبود: «باهام ارتباط برقرار نمی کرد. به جاش اجرای من تصویر درستی از سوئد امروز است.»

«من سوئدی را بدون نقص حرف نمی زنم. همینی است که هست. ترکیبی از چند زبان. ما همه با هم فرق داریم.» در دورانی که تمام بچه های عاشق فوتبال سوئد آرزو می کردند توماس راولی، مارتین دالین یا توماس برولین بعدی باشند، زلاتان تیکه های بازی های رونالدو و ریوالدو را دانلود می کرد و شیفته تکنیک برزیلی ها بود.

زلاتان متفاوت بود. زلاتان غریبه بود. وقتی زلاتان در آکادمی فوتبال مالمو بود، «والدین پسربچه های مو بور و مودب سوئدی» درخواستی امضا کردند که او را از مدرسه بیرون کنند: «اونا نمی خواستن یه پسر کله داغ با پوست تیره، به بچه هاشون تکنیک های برزیلی نشون بده.» حالا همه بچه های سوئد از خداحافظی او ناراحت هستند. او نماد فرهنگ چند پاره ای است که سوئد نام دارد.

روزگار سوئد بعد از زلاتان چگونه خواهد بود؟

Source link


Google
About 95,400 results (0.73 seconds)
Search Results
روزگار سوئد، بعد از زلاتان - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/.../روزگار-سوئد-بعد-از-زلاتان
Translate this page
2 days ago - روزگار سوئد، بعد از زلاتان سوئد،فوتبالیست،زلاتان ابراهیموویچ.
Images for ‫روزگار سوئد، بعد از زلاتان‬‎Report images
Image result for ‫روزگار سوئد، بعد از زلاتان‬‎
1 day ago
Image result for ‫روزگار سوئد، بعد از زلاتان‬‎
1 day ago
Image result for ‫روزگار سوئد، بعد از زلاتان‬‎
2 days ago
Image result for ‫روزگار سوئد، بعد از زلاتان‬‎
2 days ago
More images for روزگار سوئد، بعد از زلاتان
روزگار سوئد، بعد از زلاتان - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/17156384 - Translate this page
2 days ago - هفته نامه شماره یک: خودش ادعا می کرد و همه جا گفته بود که افسانه ای ترین بازیکن فوتبال سوئد است. نمی دانیم او واقعا افسانه بود یا تلألوی همیشگی ...
روزگار سوئد بعد از زلاتان | هشدار نیوز
lavdan.ir/l.php?u=روزگار-سوئد-بعد-از-زلاتان...
Translate this page
روزگار سوئد بعد از زلاتان | هشدار نیوز - لاودان. ... عباس کیارستمی در پاریس درگذشت · اسیر داعش قبل و بعد از شکنجه + عکس · راهکار داعش برای روحیه دهی به ...
روزگار سوئد، بعد از زلاتان | News File
newsfile.ir/news/روزگار+سوئد،+بعد+از+زلاتان
Translate this page
روزگار سوئد، بعد از زلاتان. ... فیلم | تیزر خوش آمد گویی شیاطین سرخ به زلاتان خوش آمدگویی طرفداران منچستر یونایتد به زلاتان ابراهیمویچ بازیکن اسبق پاریس ...
دوران سوئد، پس از زلاتان (۵ عکس) - سرزه
www.serze.com/دوران-سوئد-زلاتان-عکس-1269883/
Translate this page
2 days ago - روزگار سوئد، بعد از زلاتان هفته نامه شماره یک: خودش ادعا می کرد و عموما نقل کرده بود که ماجرا ای ترین بازیکن فوتبال سوئد است.
روزگار سوئد، بعد از زلاتان
rizak.ir/news/190460
Translate this page
[unable to retrieve full-text content]خودش ادعا می کرد و همه جا گفته بود که افسانه ای ترین بازیکن فوتبال سوئد است. نمی دانیم او واقعا افسانه بود یا تلألوی همیشگی اما ...
روزگار سوئد، بعد از زلاتان - تفریحی
tafrihy.net/post/170387-روزگار+سوئد،+بعد+از+زلاتان - Translate this page
روزگار سوئد، بعد از زلاتان تیر 18، 1395. پست های مرتبط. گزینه محبوب فتح ا...زاده سرمربی رومانی شد! وزیر نفت وارد بندر ماهشهر شد · عیادت سرزده بشار اسد از ...
درخواست جالب مهناز افشار در روز جهانی زن + عکس | پایگاه تحلیلی ورزش جهان
www.allsports.ir › اسلاید
Translate this page
Mar 9, 2016 - گزارش ویژه؛ روزگار تیم ملی سوئد بعد از زلاتان چگونه خواهد بود؟ ... تهران برمی‌گردد · گزارش ویژه؛ روزگار تیم ملی سوئد بعد از زلاتان چگونه خواهد بود؟
خداحافظی کی‌روش از تیم ملی با طعم شکست برابر سوئد و زلاتان - سایت ...
www.tabnak.ir/.../خداحافظی-کی‌روش-از-تیم-ملی-با-طع...
Translate this page
Mar 31, 2015 - تیم ملی فوتبال کشورمان علی‌رغم ارائه بازی دیدنی برابر سوئد با نتیجه 3-1 برابر این تیم شکست خورد تا کارلوس ... خداحافظی کی‌روش از تیم ملی با طعم شکست برابر سوئد و زلاتان ..... قول میدم بره توی جام جهانی بعد ایران غائب خواهد بود. ..... راه حل : دولت یه تیم فوتبال به قزوین بده بعدا دمار از روزگار شون در بیاریم .
زلاتان ناجی سوئد شد - سایت خبری «پایش
payeshonline.com/news/51885/زلاتان_ناجی_سوئد_شد
Translate this page
تیم های ملی فوتبال سوئد و ایرلند جنوبی در چارچوب رقابتهای یورو ۲۰۱۶ برابر هم صف ... یاران زلاتان بلافاصله بعد از این گل دست به کار شدند تا کار را به تساوی بکشانند. ..... در حاشیه شهر تهران مادر شهیدی را دیدیم که روزگار سختی را می گذراند و تنها ...
خواب همه موفقیت‌هایم را در بچگـی دیده‌ام - روزنامه ایران ورزشی
iran-varzeshi.com/Newspaper/MobileBlock?...24275
Translate this page
او روزگاری در یک آپارتمان کوچک در روزنگارد زندگی می‌کرد که هیچ شباهتی به خانه ... حالا او زلاتان است که اگر نگوییم شاه سوئد است حتما کاپیتان قدرتمند تیم ملی این ... حتی بعد از بردن قهرمانی لیگ در باشگاه‌هایی در هلند، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه؟
اخبار زلاتان ابراهیموویچ - صفحه پنجم - قطره
www.ghatreh.com/news/...زلاتان%20ابراهیموویچ/4/20
Translate this page
زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم تیم ملی سوئد پس از پایان بازی با بلژیک در پیکارهای یورو 2016 از تیم ملی ... خداحافظی تلخ زلاتان با تیم ملی بعد از حذف سوئد از یورو
پیام خداحافظی زلاتان با هواداران - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q=پیام+خداحافظی+زلاتان+با...
Translate this page
زلاتان ابراهیموویچ مهاجم تیم ملی سوئدی گفت پس از رقابت های یورو 2016 از بازی ..... کاپ: زلاتان ایبراهیموویچ در گفتگویی با گاتزتا بعد از تساوی یک – یک سوئد .... هر اومدنی یه رفتنی داره ولی کاش دست روزگار منو از شهر قشنگ تبریز جدا نمیکرد.
شهر های سوئد - رهتا
www.rahta.com/q/شهر_های_سوئد
Translate this page
پیتر تیلر، سفیر سوئد در تهران، موضوع پناهجویان را از منظر یک دیپلمات که اتفاقا کشورش موافق پذیرش پناهجویان است، تحلیل می‌کند ... روزگار سوئد، بعد از زلاتان.
ویلیام فاکنر و «خشم و هیاهو»یش به روایت سارتر - کیهانه
www.keyhaneh.com › ستاره ها و چهره ها › چهره ها
Translate this page
4 hours ago - و بعد…” مانند شیوة دوس پاسوس اما پوشیده‌تر و ناپیداتر. شیوة روایت فاکنر نوعی "جمع بندی” است: اعمالی که انجام ..... روزگار سوئد، بعد از زلاتان ...
روزی ، روزگاری ، فوتبال - مطالب ابر اختلافات ابراهیموویچ و گواردیولا
goaltogoal.mihanblog.com/.../اختلافات%20ابراهیمووی...
Translate this page
خلاصه ای از فصل اول کتاب زلاتان / من فراری هستم نه فیات ، آقای گواردیولا ... ایبرا در کتاب "همه چیز را روایت می کنم" که 2 هفته دیگر در ایتالیا و سوئد ... او یک بار در اسپانیا بعد از اینکه برف سنگینی باریده بود، با سرعت زیاد به یک دیوار کوبید.
غول سوئدی «لامبورگینی» سوار می‌شود/زلاتان:پلیس‌ها را وحشت‌زده کرده‌ام
www.khabaronline.ir/detail/402415/sport/world-soccer - Translate this page
Mar 1, 2015 - ایبراهیموویچ،ستاره سوئدی پاری‌سن‌ژرمن این روزها در حال گذراندن محرومیت دو ... 15 دستگاه اتومبيل وارد سوئد كنيم و بعد رفته رفته اين تعداد را افزايش دهيم. ... این ستاره هایی که روزگاری غول های دنیا بودند · تبریک بکام برای جشن تولد ...
هرلحظه، انفجار تروریستی در فرودگاه آتاترک استامبول
harlahze.com/.../انفجار-تروریستی-در-فرودگاه-آتات...
Translate this page
Jun 29, 2016 - منبع خبر (برنا نیوز) است و جستجوگر هوشمند تی نیوز در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است ...
خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ از تیم ملی سوئد | اولین ها
news.avalinha.com/post/563878.html
Translate this page
زلاتان ایبراهیموویچ بهترین گلزن 34 ساله ی تاریخ فوتبال سوئد بعد از حذف سوئد از یورو با تیم ملی خداحافظی کرد .
زلاتان سوئد را از شکست نجات داد | اولین ها
news.avalinha.com/post/555200.html
Translate this page
زلاتان: میتوانیم ایتالیا را شکست دهیم ستاره تیم ملی سوئد بعد از دیدار تیمش مقابل ایرلند درباره بازی مقابل ایتالیا اظهار نظر کرد.
آخرین عکس زلاتان در لباس سوئد | اولین ها
news.avalinha.com/post/563552.html
Translate this page
باخت مقابل بلژيك، آخرين خاطره زلاتان ابراهيمويچ با تيم ملي سوئد بود. ... زلاتان ایبراهیموویچ بهترین گلزن 34 ساله ی تاریخ فوتبال سوئد بعد از حذف سوئد از یورو ...
"دانلود درایور GigaByte"
www.etedaalpress.ir/tag/867029/
Translate this page
روزگار سوئد، بعد از زلاتان. هفته نامه شماره یک: خودش ادعا می کرد و همه جا گفته بود که افسانه ای ترین بازیکن فوتبال سوئد است. نمی دانیم او واقعا افسانه بود یا تلألوی ...
تساوی سوئد برابر ایرلند جنوبی/ زلاتان ناجی زردپوشان شد | عصر گیلان
asrguilan.com/.../تساوی-سوئد-برابر-ایرلند-جنوبی-...
Translate this page
Jun 13, 2016 - تیم ملی فوتبال ایرلند, تیم ملی فوتبال سوئد, رقابت های یورو ۲۰۱۶, ... روزگار سیاه آب های روان/ نفس رودخانه های گیلان بند می آید. مائده اسفندمز ... یاران زلاتان بلافاصله بعد از این گل دست به کار شدند تا کار را به تساوی بکشانند.
تقابل ایران و زلاتان در شب خداحافظی کی روش - فوتبال آنلاین
footballonline.ir/News.aspx?ID=78378
Translate this page
Mar 31, 2015 - تیم ملی سوئد در حالی امشب به مصاف تیم ملی ایران می رود که در ترکیب ... اکدال در سالهای 2010 و 2011 برای بولونا ایتالیا توپ زد و از آن به بعد نیز ...
زلاتان با تیم امید سوئد در المپیک! - آکا
www.akairan.com/.../news201641511462054135.htm...
Translate this page
Apr 15, 2016 - آکاایران سرمربی تیم زیر 23 سال سوئد بعد از مراسم قرعه کشی مسابقات المپیک، خواستار حضور زلاتان ایبراهیموویچ فوق ستاره فوتبال این کشور ...
زلاتان خداحافظی کرد! - مجله اینترنتی خبرجو
macho.ir/news/386214/زلاتان+خداحافظی+کرد
Translate this page
زلاتان خداحافظی کرد!، ستاره تیم ملی سوئد بعد از رقابت‌های یورو 2016 از تیم ملی فوتبال این کشور خداحافظی خواهد کرد. خبرگزاری ایسنا: ستاره تیم ملی سوئد بعد از ...
خداحافظی زلاتان از بازی های ملی پس از یورو
hananews.ir/خداحافظی-زلاتان-از-بازی-های-ملی-پس-از-...
Translate this page
Jun 21, 2016 - فوق ستاره سوئدی دنیای فوتبال تایید کرد پس از رقابت های یورو 2016 از رقابت های ملی خداحافظی می کند. ... زلاتان گفت:" آخرین بازی من در یورو، آخرین بازیم برای تیم ملی سوئد خواهد بود. ... روزی روزگاری دربی شهر منچستر!
زلاتان: سه شنبه، بمب بزرگ این تابستان منفجر می شود - خبر 24
www.khabar24.tk/.../زلاتان+سه+شنبه+بمب+بزرگ+ا...
Translate this page
Jun 6, 2016 - زلاتان: سه شنبه، بمب بزرگ این تابستان منفجر می شود ... ستاره تیم ملی سوئد بعد از دیدار تیم ملی کشورش با ولز، در مصاحبه با خبرنگاران، ... پای دختربا کفش اسپرت · روزگاری که ارتش آمریکا محتاج شتر بود عکس · عكس كون ...
زلاتان از تیم ملی سوئد خداحافظی کرد | کِلکِ دانش
www.kelkedanesh.com › اخبار › اخبار ورزشی
Translate this page
Jun 23, 2016 - زلاتان پس از حذف از پیکارهای یورو 2016 از تیم ملی فوتبال سوئد خداحافظی کرد.زلاتان ایبراهیموویچ مهاجم تیم ملی سوئد پس از پایان بازی با بلژیک در ... که پاییزتان را خوش طعم تر می کندروشنفکربازی مال روزگار جوانی بود!
قیمت پیشنهادی تراکتور؛ چند میلیارد تومان؟ - دوستی
2sti.ir/news/140972
Translate this page
11 hours ago - مصطفی آجرلو که بعد از حضورش در تراکتورسازی تیم پرستاره‌ای را بسته و تقریبا تمام بازیکنان موردنظر امیر قلعه .... روزگار سوئد، بعد از زلاتان.
آخرین اخبار منفجر | خبر پارسی جو
www.buzdeed.com/tag/منفجر
Translate this page
زلاتان: تا دو روز دیگر بمب خبری تابستان را منفجر می کنم! ... ستاره تیم ملی سوئد بعد از دیدار تیم ملی کشورش با ولز، در مصاحبه . ... گزارش کاپ،علی هاتفی،کودک بجنوردی که در یک حادثه تلخ هر دو دست خود را از دست داده،روزگار سختی را سپری می کند.
خداحافظی رکود از بازار خودرو؟ - سه در
www.3dar.ir/2016/06/خداحافظی-رکود-از-بازار-خودرو؟/
Translate this page
Jun 23, 2016 - احتمال گرانی قیمت خودرو بعد از ماه رمضان تراز نیوز… ... خبر انلاین – 2 ساعت پیش; زلاتان از تیم ملی سوئد خداحافظی کرد عکس زلاتان ... برترین ها – 4 ساعت پیش; کسادی بازار فرش دستباف همدان تصاویر روزگاری نه چندان دور، بازار ...
گفت‌وگوی مفصل با مشاور ایرانی فدارسیون فوتبال سوئد / بهترین مربی ...
metafootball.com/.../مشاور-ایرانی-فدارسیون-فوتبال...
Translate this page
Nov 12, 2015 - متافوتبال - مشاور ایرانی فدراسیون سوئد می‌گوید: پول اصلا چیز بدی نیست، ولی ... فوتبال سوئد، نقشی موثر در پیشرفت مردان سرزمین سردسیر زلاتان ... بعد هم... بعد هم چی؟ شاید شما یادتان نباشد، روزگاری در زمین‌های خاکی چهارصد ...
لحظه به لحظه با جام ملت‌های اروپا؛ انگلستان-سوئد - BBC.com
www.bbc.com/.../120615_l78_euro2012_englanf...
Translate this pageBBC
Jun 15, 2012 - -بعد از پایان بازیهای اول همه تیمها سوئد تنها تیمی بود که در یک مسابقه جلو افتاد .... پوریا: در روزگاری که همه از بارسلونا و پاسهای کوتاه و روی زمین صحبت می ... -زلاتان با اعتماد به نفس بالایی بازی می کند ولی انگلیسی ها خود را برای ...
سینما-دیالوگ - سوئد
cinema-dialog.blogfa.com/tag/سوئد - Translate this page
اگر امشب اتفاق خاصی نیفتد دو بازی تماشایی در دور بعد خواهیم داشت که به ... تری عملا زلاتان را محو کرده بود و جرارد با دوندگی ها و نفوذ هایش دمار از روزگار سوئد در آورد.
وقتی شادی بازیکنان سوئد، مصاحبه زلاتان را
www.dalfak.com/.../وقتی-شادی-بازیکنان-سوئد،-مصا...
Translate this page
ویدیو های مرتبط با وقتی شادی بازیکنان سوئد، مصاحبه زلاتان را. 0:25 ... شادی عجیب بعد از گل. 2692 بازدید; 1:44 .... روزگار شاهزاده: قلبمو شکوندی. 5183 بازدید; 0: ...
شکست تيم ملي در آخرین بازی کی‌روش - اخبار هفتکل - ندای هفتکل ...
www.nedaehaftkel.ir/.../6758-2015-04-01-23-07-05 - Translate this page
Apr 1, 2015 - سال ۱۳۹۳؛ روزگار سپری نشده اختلاس‌ها .... 1 – 0 (سوئد): پاسکاری سوئدی ها پشت محوطه جریمه ایران از زلاتان شروع شد، توپ را به سمت چپ دفاعی ایران و سانتر .... *بعد از گل اول گوینده ورزشگاه به سبک آلمانیها سه بار اسم زلاتان را گفت.
زلاتان ابتدای هفته آینده بازیکن منچستریونایتد خواهد شد - پارست
www.parset.com/.../283652_zlatan_abtaday_hafteh_ai...
Translate this page
Jun 26, 2016 - به گزارش وبسایت نود، زلاتان ابراهیموویچ که بعد از حذف سوئد از یورو، اکنون در تعطیلات در ... زلاتان ابراهیموویچ تا ابتدای جولای صبر کرده تا بتواند مبلغی را از پاریسن ژرمن به عنوان .... عکس های فیلیز بازیگر سریال روزگار تلخ.
نتیجه بازی سوئد وایتالیا - دانلود آهنگ جدید
ctfun.ir/search/?q=نتیجه+بازی+سوئد+وایتالیا
Translate this page
این تیم بعد از یک روز استراحت تمرینات خود را برای برگزاری بازي با استقلال خوزستان آغاز می کند. ... ایتالیا – سوئد‌ جنگ آتزوری و یاران زلاتان جمعه 28 خرداد 1395 0 فوتبال جهان - یکی از مهم‌ترین .... دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار بنام شبهای بندر.
اعتراف زلاتان خوب نبودیم - صفحه نخست
ourcitynews.com/post/?q=اعتراف+زلاتان+خوب...
Translate this page
ستاره سابق پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: بله باید اعتراف کرد که نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش گذاریم. ... تساوی سوئد در نخستین بازی از یورو / مدافع ایرلند جور زلاتان و دوستانش را کشید ..... روزگار سخت یک خانواده ۳ نفره مبتلا به ام اس.
سوئد 0 - 0 اسلوونی؛ بازی کسل کننده در شب نیمکت نشینی زلاتان ... - خانه
news.yfile.ir/سوئد-0-0-اسلوونی؛-بازی-کسل-کننده-د...
Translate this page
May 30, 2016 - سوئد ۰ – ۰ اسلوونی؛ بازی کسل کننده در شب نیمکت نشینی زلاتان ابراهیموویچ ... گوئدیتی چند دقیقه بعد یک فرصت دیگر داشت که باز هم توپ راهی به درون دروازه اسلوونی پیدا .... سپیده ذاکری بازیگر سریال روزگار قریب +عکس ...
طنز / شیطان سرخ دماغ دراز - ترول فوتبال
trollfootballpersian.com/14224-شیطان-سرخ-دماغ-دراز....
Translate this page
Jul 1, 2016 - در اون روزگار طرفداران منچستر که با فرگوسن همیشه به عالی بودن عادت داشتند ، در ... فنخال و فلسفه ی شیریش نقش بزرگی در رستگاری مویس ایفا کرد چون بعد از ... در نتیجه مورینیو با سر زدن به خانه های سالمندان سوئد ، زلاتان رو در ...
از کجا نوشت - سوئد نویس
swedenevis.blogsky.com/1394/10/18/.../از-کجا-نوشت
Translate this page
Jan 8, 2016 - از گذشت روزگار برایتان بگوییم که به غایت پر پیچ و خم بود. سال پیش همین حوالی نی ... و البته متاسفانه با افسردگی بعد از زایمان گاهی دست وپنجه نرم میکنیم. که خوب در جریان پوست ... به زلاتان سلام برسون:). امتیاز: 0 0. پاسخ:
مشاهده مطالب کاربر
www.tebyan.net/newindex.../newindex.aspx?...
Translate this page
Jun 13, 2016 - آیا می دانستید که جنین بعد از هفته هفدهم خواب هم می تواند ببیند؟ ... زلاتان توانست با تیم ملی سوئد به یورو 2004 پرتقال راه یابد او با گل زیبای خود به تیم ایتالیا پیش از ... روزی روزگاری، زنی در کلبه ای کوچک زندگی می کرد.
اعتراف زلاتان: خوب نبودیم - یاغی
www.yagi.ir/اعتراف-زلاتان-خوب-نبودیم/
Translate this page
Jun 14, 2016 - ستاره سابق پاری سن ژرمن بعد از بازی گفت: بله باید اعتراف کرد که ... فردا – 5 ساعت پیش; زلاتان ناجی سوئد شد تیم های ملی فوتبال سوئد و ایرلند جنوبی در ... قرار بود روزگاری حامی انسانها باشد به طرز مضحکی به مردم جهان نشان داد…
شوک به فوتبال با ادعای پزشک سابق تیم ملی سوئد/زلاتان دوپینگ می کرد!
far30-fun.ir/news/17195
Translate this page
Apr 7, 2016 - شوک به فوتبال با ادعای پزشک سابق تیم ملی سوئد/زلاتان دوپینگ می کرد! ... گوش توصیه های قبل بعد از آن · رای دادگاه قاتل ستایش .... مدبر از عجایب روزگار است؛ کی‌روش دلسوزتر از ما برای ایران شده او به حیثیت کشور لطمه می‌زند.
نتیجه نهایی بازی فوتبال ایران و سوئد - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com › ورزشی - Translate this page
Mar 31, 2015 - تیم ملی فوتبال ایران و سوئد امشب در دیداری تدارکاتی به . ... زمان پخش سریال دودکش ۲ · دانلود آهنگ جدید علیرضا روزگار به نام چهره خاص · پخش سریال ... ۱ – ۰ (سوئد): پاسکاری سوئدی ها پشت محوطه جریمه ایران از زلاتان شروع شد، توپ را به سمت ... *بعد از گل اول گوینده ورزشگاه به سبک آلمانیها سه بار اسم زلاتان را گفت.
گزارشگر بازی ایرلند جنوبی و سوئد - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q=گزارشگر+بازی+ایرلند...سوئد
Translate this page
Jun 13, 2016 - در بازي سوئد و دانمارک، زلاتان ابراهیموویچ در دقایق 19 و 76 سوئد را .... بعد از صعود دو تیم نهایی به یورو 2016 سید بندی این مسابقات مشخص شد، قرعه کشی 21 آذر انجام خواهد گرفت. ..... دانلود سریال روزگار تلخ دوبله فارسی torrent.
زلاتان ابراهیموویچ | طرفداری
www.tarafdari.com/برچسب‌ها/زلاتان-ابراهیموویچ?page...
Translate this page
زلاتان ابراهیموویچخبر، عکس، ویدیو و موسیقی ... زلاتان: بازی برابر مالمو درلیگ قهرمانان رویای دوران فوتبالی ام بود · تصویر محمد مظفری محمد مظفری ... زلاتان روزی روزگاری در بارسلونا .... کلیپ؛ 10 گل برتر زلاتان ابراهیموویچ برای تیم ملی سوئد ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 499
  • آی پی دیروز : 216
  • بازدید امروز : 2,151
  • باردید دیروز : 1,452
  • گوگل امروز : 11
  • گوگل دیروز : 29
  • بازدید هفته : 5,322
  • بازدید ماه : 5,322
  • بازدید سال : 382,933
  • بازدید کلی : 4,162,711