loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 187 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

 

تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان

مجموعه : رژیم و تغذیه

تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان

تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان 

مصرف نوشابه در چاقی انسان ها نقش دارد اما با کنار گذاشتن صرفا نوشابه از تغذیه روزانه لاغر نمی شویم.یا اینکه مصرف نوشابه های رژیمی تاثیری خیلی زیادی در جلوگیری از چاقی ندارند.چه تعداد افرادی را می شناسید که با کنار گذاشتن نوشابه وزن کم کرده باشند؟ احتمالا زیاد نیستند.

 

دلیل آن این است که بدون تغییر در شیوه ی زندگی و تغییر عادات غذایی غلط، جایگزین کردن نوشابه های رژیمی به جای نوشابه های معمولی بی فایده است.

 

نوشابه های رژیمی چه هستند؟

نوشابه های رژیمی نوشیدنی کربناته هستند که به جای شکر با سایر شیرین کننده های مصنوعی مانند آسپارتام، ساخارین، سیکلامات، سوکرالوز و آسه سولفام پتاسیم شیرین شده اند.
تقریبا تمامی نوشیدنی های موجود در بازار، انواع سبک (لایت) و بدون قند (زیرو) آن نیز در سوپر مارکت ها وجود دارد.

 

نوشابه های رژیمی بدون کالری هستند و در این صورت باید سبب کاهش وزن و جلوگیری از بیماری هایی که به سبب مصرف شکر ایجاد می شوند مانند دیابت و سندرم متابولیک شود. با این حال شواهد موجود نشان دهنده ی این مسئله نمی باشد.

 

نوشابه های رژیمی و سندرم متابولیک

سندرم متابولیک بیماری ایست شامل مجموعه ای از ریسک فاکتورها که تواما سبب افزایش احتمال بیماری هایی مانند دیابت، سکته و بیماری های قلبی می شود. سندرم متابولیک به معنی داشتن سه مورد از موارد زیر می باشد.

 

1. چاقی شکمی
2. قند خون ناشتای بالا
3. تری گلیسیرید بالا
4. HDL (لیپوپروتئین با چگالی بالا) پایین
5. فشار خون بالا

 

سندرم متابولیک

مطالعات نشان می دهند که مصرف نوشیدنی های بدون کالری به جای نوشیدنی های حاوی شکر، برای مقابله با سندرم متابولیک مفید نمی باشد. در مطالعه ای که در سال 2008 در مجله ی با 9,514 نفر بازدید کننده به چاپ رسید، نشان می دهد مصرف نوشیدنی های رژیمی، 34% احتمال سندرم متابولیک را بالا می برد.

 

در مطالعاتی دیگر افزایش 36% سندرم متابولیک و همچنین افزایش احتمال دیابت به دنبال مصرف نوشیدنی های رژیمی گزارش شده است.

 

خطرات نوشابه های رژیمی

مطلبی که شاید جالب به نظر برسد این است که بین مصرف نوشابه های رژیمی و افسردگی، ارتباط وجود دارد.

 

در مطالعه ای که بین 263,925 نفر از افراد با سن 51 – 70 سال صورت گرفته است نشان می دهد کسانی که از نوشیدنی های رژیمی استفاده می کنند 30% بیشتر احتمال ابتلا به افسردگی در 10 سال آینده را دارند. مطالعات، ارتباط قوی تر مصرف نوشابه های رژیمی نسبت به نوشابه های غیر رژیمی را نشان می دهد.

 

خطرات نوشابه های رژیمی

همچنین نوشیدنی های رژیمی سبب افزایش احتمال زایمان زودرس می شود. در مطالعه ای بین 59.334 نفر در دانمارک، مصرف روزانه 1 سروینگ از نوشابه های رژیمی، 34% سبب افزایش احتمال زایمان زودرس می شود و در صورت مصرف روزانه 4 سروینگ، این احتمال به 78% می رسد.

 

آیا نوشابه های رژیمی به بهبود دیابت کمک می کند؟

در سال های اخیر احتمال دیابت نوع 2 بین مردم افزایش یافته به گونه ای که هم اکنون 300 میلیون دیابتی در جهان داریم. این بیماری ارتباط قوی ای با چاقی و افزایش مصرف شکر و خوراکی های شیرین دارد.

 

بنابراین بسیاری از افراد ممکن است نوشیدنی های رژیمی و قند های مصنوعی را جایگزین نوشیدنی های غیر رژیمی و شکر کنند. متاسفانه هیچ مدرکی دال بر کاهش خطر دیابت با مصرف قند های مصنوعی و نوشیدنی های رژیمی وجود ندارد.

 

مطالعه ای بین 6,814 نفر با سنین 45 – 85 سال نشان می دهد، مصرف روزانه نوشابه های رژیمی 67% احتمال ابتلا به دیابت را افزایش می دهد. در مطالعه ای دیگر بین 66,118 زن فرانسوی به مدت 14 سال، زنانی که مقدار بیشتری از نوشابه های رژیمی مصرف می کردند، 121% بیشتر به دیابت نوع 2 مبتلا می شدند.

 

آنالیز داده های موجود از دو مطالعه ی بزرگ در هاروارد نشان می دهد مصرف نوشیدنی های رژیمی در زنان سبب افزایش دیابت در مقایسه با مردان می شود. مصرف هر سروینگ روزانه سبب افزایش 6% افرادی می شود که دیابت در آنها تشخیص داده می شود.

 

نوشابه های رژیمی و دیابتی ها

آیا نوشابه های رژیمی برای کاهش وزن مفید است؟

یکی از دلایل اصلی که افراد به سمت نوشابه های رژیمی رو می آورند، کاهش کالری مصرفی است. متاسفانه، حقیقت آن گونه نیست که به نظر می رسد. در مطالعه ای بین 3,682 نفر از تگزاس، مصرف نوشابه های رژیمی 2 برابر بیشتر از نوشابه های معمولی سبب افزایش چاقی و اضافه وزن می شود.

 

همچنین در مطالعه ای آینده نگر، ارتباط مصرف شیرین کننده های رژیمی و افزایش وزن نشان داده شده است. نتایج مطالعه ای در تگزاس حاکی از این است که افرادی که نوشیدنی های رژیمی مصرف می کنند در طول سالیان، 70% دور کمر آن ها نسبت به کسانی که نوشابه – رژیمی و غیر رژیمی – مصرف نمی کنند، بیشتر خواهد شد.

 

با وجود مطالعاتی که دکر شد، مطالعاتی نیز وجود دارند که نتایج ضد و نقیضی دارند. بعضی از آنها نشان می دهند که مصرف نوشابه های رژیمی سبب افزایش اشتها و افزایش در یافت غذا در کوتاه مدت می شود و مطالعاتی نیز نتایجی ضد این نتیجه را گزارش می کنند.

 

سخن پایانی

در سال های اخیر، مصرف نوشیدنی های گازدار بسیار افزایش یافته و تغییر در ترکیبات سازنده ی نوشیدنی های قدیمی، سبب به وجود آمدن محصولاتی جدید و به ظاهر سالم تر شده، اما با توجه به نتایج تحقیقات، در مصرف این نوشیدنی های باید جوانب احتیاط را رعایت کرد.

 

علیرغم اظهارات گفته شده در رابطه با ارتباط آن با دیابت، چاقی، افسردگی و زایمان زودرس، یکی از حقایق در رابطه با این نوشیدنی ها، گاز موجود در آنها می باشد که سبب پوکی استخوان می شود.

 

از طرفی مصرف نوشابه های رژیمی در طول زمان سبب از بین رفتن جوانه های چشایی شده و به مرور زمان، فرد باید مصرف خوراکی های شیرین را افزایش دهد تا طعم شیرین را حس کند. بنابراین بهتر است از مصرف این نوشیدنی فریبنده ی ظاهرا سالم، خودداری کنید.

 


Google
About 250,000 results (0.72 seconds)
Search Results
تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان - پارس ناز
www.parsnaz.ir/تاثیر-نوشابه-های-رژیمی-در-سلامت-ان...
Translate this page
تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان مصرف نوشابه در چاقی انسان ها نقش دارد اما با کنار گذاشتن صرفا نوشابه از تغذیه روزانه لاغر نمی شویم،رژیم و تغذیه،لاغری.
شش آسیب جدی نوشابه های رژیمی به سلامت - شکم سلام
shekamsalam.com/index.php?mod=content...id...
Translate this page
... کردند، غافل از اینکه این نوشیدنی‌های رژیمی می‌توانند سبب بروز مشکلاتی دیگر برای سلامتی انسان شوند. در ادامه به بررسی شش زیان ناشی از نوشابه‌های رژیمی می‌پردازیم: ... جالب اینجا است که نوشابه‌های معمولی چنین تأثیر مخربی بر روی کلیه‌ها ندارند.
تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../تاثیر-نوشابه-های-رژیمی-در-سلام...
Translate this page
یا-اینکه-مصرف-نوشابه-های-رژیمی-تاثیری-خیلی-زیادی-در-جلوگیری-از-چاقی-ندارند.چه-تعداد-افرادی-را-می-شناسید-که-با-کنار-گذاشتن-نوشابه-وزن-کم-
بررسی اثرات نوشابه ها بر سلامتی انسان و معرفی برخی از مضرات آن - دریچه
pr.kums.ac.ir/fa/article/print/340
Translate this page
نوشیدنی های رژیمی که با شیرین کننده های مصنوعی شیرین شده باشند، چنین خطری را ندارند. مالکان صنعت نوشابه سازی می گویند که محصولات آن ها در صورتی که به ...
ضررهای جبران نشدنی نوشابه های رژیمی و گازدار - شبکه خبر
www.irinn.ir/.../ضررهای-جبران-نشدنی-نوشابه-های-رژ...
Translate this page
Dec 7, 2012 - نوشابه های گازدار و رژیمی به دستگاه گوارش به شدت آسیب می رساند و باعث ... شوند، تصریح کرد: برخی فعالان سلامت در آمریکا لایحه ای را به مجلس آمریکا برده اند و ... 6 - تاثیر مخرب روی استخوان ها: اسید فسفریک موجود در نوشابه های گازدار، ... دندان و استخوان تنها اعضای بدن هستند که سال ها پس از مرگ انسان به جا می مانند.
نوشابه - آکاایران
www.akairan.com/health/tag/نوشابه/
Translate this page
آکاایران: کدام نوشابه ضرر کمتری برای سلامت انسان دارد؟ ... نوشیدنی های پرمصرف در بین خانواده های ایرانی است که رنگ آن در عوارض ایجاد کننده، ممکن است تاثیرگذار باشد. ... آکاایران بخش تغذیه و آشپزی آکا ایران آکاایران: نوشابه های رژیمی، خوب یا بد؟
نوشابه
noshabeha.blogfa.com/
Translate this page
انسان از دير باز به‌دنبال نوشيدني‌هايي متنوع با طعم‌هاي مختلف به‌غيراز آب بوده است، چنان كه ... در نوشابه‌هاي رژيمي نيز به جاي شكر معمولي از آسپارتام استفاده مي‌كنند كه ضمن آنكه يك ماده ... 7- تأثير كافئين: به نوشابه‌هاي گازدار عمدا كافئين افزوده مي‌شود تا در ...... از آنجا که این نوشابه ها حاوی مقادیر زیادی شکر و اسید هستند برای سلامت دندانها ...
تاثير نوشابه ها بر سلامتي و كاهش وزن | دکتر بهمن محمدی - تغذیه و رژیم ...
www.doctormohammadi.ir/index.php?ToDo...AID...
Translate this page
بدن انسان نيازي به مصرف نوشابه ندارد و مصرف اينگونه نوشيدن. ... تاثير نوشابه ها بر سلامتي و كاهش وزن. مصرف زياد ... حتي نوشابه هاي رژيمي نيز بدون ضرر نيستند .
تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان بایگانی | تفریحی و سرگرمی ...
abadiyeh.ir/.../تاثیر-نوشابه-های-رژیمی-در-سلامت-انس...
Translate this page
آبادیه مینویسد آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ آیا کسانی که در رابطه جنسی زیاده روی می کنند,سلامتشان در خطر است؟ بستگی به این دارد که زی ... ادامه مطلب .
فواید روغن کنجد در بهبود سلامت انسان - مجله خبرجو
www.khabarjoo.tk/search/?q=فواید...سلامت+انسان
Translate this page
تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان مصرف نوشابه در چاقی انسان ها نقش دارد اما با کنار گذاشتن صرفا نوشابه از تغذیه روزانه لاغر نمی شویم.یا اینکه مصرف نوشابه ...
نوشابه های شیرین به اندازه دخانیات برای سلامتی مضر هستند
tasalamati.com/e/J9N5/
Translate this page
... باید بعنوان تهدید جدی برای سلامت انسان به گوش عموم مردم نیز برسند و مردم باید مطلع شوند ... این کارشناسان هم چنین تاکید کردند که نوشابه‌های رژیمی هم به همین اندازه مضر ... افراد را به خوردن غذاهای بیشتر افزایش می‌دهند و تاثیر به سزایی در چاقی دارند.
هرآنچه باید درمورد نوشیدنی های انرژی زا بدانید - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/18292_هرآنچه-باید-درمورد-نوشیدنی-...
Translate this page
Mar 14, 2014 - آناتومی و فیزیولوژی انسانآشنایی با عضلات، استخوان ها، مفاصل، دستگاه های بدن و ... اما آیا واقعا این نوشابه ها تاثیری بر افزایش انرژی دارند؟ تحقیقات نشان داده مصرف این نوشیدنی ها بویژه به صورت افراطی، سلامت فرد را به خطر می اندازد و ... این موضوع که آیا واقعا نوشابه های انرژی زا، انرژی افراد را افزایش می دهد و به طور ...
کانال غذای رژیمی - مجله خبرجو
www.khabarjoo.tk/search/?q=کانال+غذای+رژیمی
Translate this page
به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه فرهیختگان، زنان در این رژیم غذایی باید ... تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان مصرف نوشابه در چاقی انسان ها نقش دارد اما با ...
الف - آیا نوشابه رژیمی به کاهش وزن کمک می کند؟
alef.ir/vdcjyoe8auqehmz.fsfu.html?298607
Translate this page
Sep 30, 2015 - نوشابه های رژیمی مدت زیادی است که به عنوان ابزاری برای کاهش وزن به بازار عرضه شده اند. ایده در ... فرضیه هایی درباره تاثیرات نوشابه های رژیمی یک سوال کلیدی و مهم این است که چرا نوشابه های رژیمی ممکن است برای سلامتی شما مضر باشند. ... مطالعات تجربی در انسان ها مشخص کرده است که طعم و مزه شیرینی چه واقعی و چه ...
نوشابه بخرید، اما نخورید - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/323947/weblog/moazzen
Translate this page
Nov 23, 2013 - نوشیدنی ‌های رژیمی که با شیرین کننده‌ های مصنوعی شیرین شده باشند، چنین ... پرسش مربوط به تاثیر نوشابه بر سلامت انسان پس از 9 سال بودند.
کدام نوشابه ضرر کمتری برای سلامت انسان دارد؟
everdown.rozblog.com/.../کدام-نوشابه-ضرر-کمتری-...
Translate this page
Jun 12, 2016 - کدام نوشابه ضرر کمتری برای سلامت انسان دارد آکا. نوشابه های رژیمی تاثیری در کاهش وزن ندارد. سلامت نیوز:مطالعات جدید نشان می دهد که مصرف نوشابه ...
هفت تاثیر سوء نوشابه‌های گازدار بر سلامت بدن - همشهری
hamshahrionline.ir/details/246725
Translate this page
Jan 22, 2014 - همشهری آنلاین: این‌ که نوشابه‌های گازدار و شیرین برای سلامت انسان ... شده به بررسی هفت تاثیر سوء نوشابه‌های گازدار بر سلامت بدن پرداخته که در ... هر دو نوع نوشابه‌های گازدار اعم از نوشابه‌های معمولی و رژیمی سبب بروز این آسیب می‌شوند.
کدام نوشابه ضرر کمتری برای سلامت انسان دارد؟ - رسانه ی خبری وبلاگی
alamto.rasanetv.ir/page-863664.html
Translate this page
وی درباره نوشابه‌های مشکی بیان کرد: اسید فسفریک درون این نوشابه‌ها باعث اختلال در گوارش غذا، اسیدی شدن ... دو لیتر نوشابه برای به نوشابه مضرات کمتری دارد نوشابه بر سلامت انسان اکثر اوقات قمست خراب میوه را بریده و ... نوشابه‌ های انرژی‌ زا خوب است یا بد؟ ... تاثیر منفی مصرف نوشابه بر روی سلامت ... انسان دارد ... پای انسان دارد!
جنبه ی منفی مصرف شیرین کننده های مصنوعی - دیابت
diabetestma.org/.../جنبه%20ی%20منفی%20مصرف%2...
Translate this page
هر روز به تعداد افرادی که به مصرف شیرین کننده های مصنوعی رو می ٱورند، افزوده می شود ... درمورد تأثیرات منفی مصرف شیرین کننده های مصنوعی بر سلامت ارائه شده است. ... به نوشیدن نوشابه های رژیمی (شکر مصنوعی ) رو آورده اند ، اما مطالعات انسانی نشان داده ... به گفته ی دکتر Swithers: این یافته ها نشان می دهد که نوشابه های رژیمی میتواند ...
رژیم غذایی مناسب | مرکز اطلاعات فنی ایران
tici.info/default.aspx?dir=Learn_sdn
Translate this page
یک تحقیق جدید نشان می دهد مشاجره بین زوجین بر رژیم غذایی آنها تاثیرگذار خواهد بود. .... گزارش های زیادی درباره خطرات مصرف گوشت برای سلامت انسان انتشار یافته ...... پزشکی مشهد گفت: مصرف نوشابه های انرژی زا موجب بروز انواع اختلالات گوارشی و ...
بجای مصرف نوشابه از نوشیدنی های سلامت بنوشید.
drhame.com/.../بجای-مصرف-نوشابه-از-نوشیدنی-های-...
Translate this page
Dec 30, 2015 - پزشکان صدها ضرر از نوشابه را برای سلامت انسانها شناسایی نموده اند. ... حتی نوشابه های رژیمی که حاوی مقادیر کمتری از کالری و شکر هستند ... این ماده ی شیرین کننده ی موجود در نوشابه تاثیر بسزائی در بروز چاقی می تواند داشته باشد.
مضرات نوشابه های گازدار؛ از تسریع در روند پیری تا ابتلا به سرطان
irhealth.ir/magazine/400018
Translate this page
May 27, 2015 - در نوشابه های رژیمی نیز جای شکر معمولی از آسپارتام استفاده میکنند که در ضمن ... پرسش مربوط به تاثیر نوشابه بر سلامت انسان پس از 9 سال بودند.
نوشابه های رژیمی؛ از چاقی شکمی تا سردرد - شفا آنلاین
shafaonline.ir/.../نوشابه-های-رژیمی-از-چاقی-شکمی-تا-...
Translate this page
Feb 11, 2016 - شفا آنلاین>سلامت>«این نوشابه ها رژیمی هستند. ... بر این عقیده هستند مصرف گاه به گاه نوشابه های رژیمی (مثلاً 2 بطری کوچک در ماه) تقریباً تأثیری ...
یک بطری پر از مرض، به افتخار صهیونیسم!
shiateb.com/Pages/docsSimpleView.aspx?langid=1...
Translate this page
کولا در اصطلاح به گروهی از نوشابه‌های گازدار فاقد الکل گفته می‌شود که اغلب دارای دی .... دکتر واسان می گوید: «یک امکان این است که مزه شیرین نوشابه رژیمی فرد را به ... پاسخی برای پرسش مربوط به تاثیر نوشابه بر سلامت انسان پس از ۹ سال بودند.
تاثیر نوشابه های رژیمی بر کاهش وزن - 9صبح
9sobh.ir/fa/.../تاثیر-نوشابه-های-رژیمی-بر-کاهش-وزن
Translate this page
Dec 20, 2015 - نوشابه‌ها از آن نوشیدنی‌های پرطرفدار و البته چاق‌کننده هستند. بسیاری از افراد با خوردن نوشابه‌های رژیمی این مشکل را برای خود حل کرده‌اند و بسیاری ...
خواص مفید زنجبیل برای آقایان | پردیس سلامت
www.irangapco.com › تفریحی و سرگرمی
Translate this page
1 day ago - بطور بالقوه کمک به جلوگیری از سرطان روده بزرگ ، بیماری های قلبی و دیابت از جمله مزایای این گیاه است. ... تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان.
نوشابه های رژیمی واقعا رژیمی اند؟ - آفتاب
www.aftabir.com › ... › تغذیه و سلامتی
Translate this page
Feb 7, 2010 - یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۸۸ روزنامه سلامت ( www.salamat.ir ) بازدید: ۰ ... بودن آنها در حیوانات آزمایشگاهی بوده است که در بررسی های بعدی در انسان به اثبات ... باید با دقت برچسب های میزان کالری موجود در آن را مطالعه کرد و از اثر آن روی کالری ... مصرف نوشابه های رژیمی برای بیماران دیابتی و افراد چاق بلامانع است و این نوشابه ...
کدام نوشابه ضرر کمتری برای سلامت انسان دارد؟ - پرتال تفریحی هیت لیپ
heatleap.ir/کدام-نوشابه-ضرر-کمتری-برای-سلامت-ان...
Translate this page
Jun 12, 2016 - کدام نوشابه ضرر کمتری برای سلامت انسان دارد آکا. نوشابه های رژیمی تاثیری در کاهش وزن ندارد. سلامت نیوز:مطالعات جدید نشان می دهد که مصرف نوشابه ...
تاثیر نوشابه رژیمی در کاهش وزن - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › اخبار روز › گوناگون
Translate this page
Sep 30, 2015 - نوشابه‌های رژیمی مدت زیادی است که به عنوان ابزاری برای کاهش وزن به بازار عرضه شده‌اند. .... مطالعات تجربی در انسان‌ها مشخص کرده است که طعم و مزه شیرینی چه ... شده با شیرین کننده‌های مصنوعی و اثرات آن‌ها بر روی سلامتی ما کاملاً شفاف و ...
مضرات نوشابه گازدار | ایران بیلد سایت ایرانیان آلمان
www.iranbild.com/مضرات-نوشابه-گازدار/12171/
Translate this page
امروزه مقدار متوسط مصرف نوشابه‌های غیرالکلی و گازدار ( سودا ) بسیار بالا است. ... آسپارتام (ASPARTAME) : این ماده شیمیایی در سوداهای رژیمی به عنوان جانشین قند به ..... پاسخی برای پرسش مربوط به تاثیر نوشابه بر سلامت انسان پس از ۹ سال بودند.
دسترسی به کلیه مقالات بیست و یکمین کنگره ملی علوم و صنایع غذایی ...
www.callforpapers.ir › انتشارات علمی
Translate this page
اثر شدت هاي مختلف اولتراسوند و مايكروويو بر ميزان تركيبات فنوليك عصاره كهليك اوتي .... بررسي خصوصيات فيزيكوشيميايي و رئولوژيكي شكلات شيري رژيمي بدون .... بررسي تركيبات زيست فراسودمند در مواد غذايي و تأثير آنها بر سلامتي انسان
مضرات نوشابه های گازدار / مقالات و اخبار - صفحه 3 - ایران سلامت
forum.iransalamat.com/...نوشابه-های.../index3.html
Translate this page
Oct 14, 2012 - نوشیدنی ‌های رژیمی که با شیرین کننده‌ های مصنوعی شیرین شده باشند، چنین ... پرسش مربوط به تاثیر نوشابه بر سلامت انسان پس از 9 سال بودند.
برچسب ها - نوشابه گازدار - عصر ایران
www.asriran.com/fa/tag/2/نوشابه%20گازدار
Translate this page
ارائه نتایج متضاد مطالعات در مورد تاثیر نوشابه های رژیمی... بود که مصرف نوشابه های رژیمی نه تنها منجر به. ... این که نوشابه های گازدار و شیرین برای سلامت انسان.
راههای رسیدن به وزن ایده آل - مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/article/367019/راههای-رسیدن-به-وزن-ایده-آل
Translate this page
متاسفانه ما تحت تاثیر تبلیغات اقدام به خرید و مصرف نوشابه می کنیم. ... (نصف آب و نصف آب میوه) و انتخاب آخر نوشابه رژیمی است که می توان گاه به گاه مصرف نمود. بنابراین کسانی که قصد کاهش وزن دارند از مصرف نوشابه های عادی پرهیز کنند. .... علم تغذیه وزن سلامت (وزن ایده آل) وزنی است که در آن سلامت جسمانی انسان در حداکثر و احتمال ...
چه چیزی نوشابه ها را اینقدر اعتیاد آور کرده؟ - مجله سلامتی دکتر کرمانی ...
mag.kermany.com › بلاگ
Translate this page
May 8, 2016 - کاهش مصرف قند، مخصوصا از نوشیدنی ها، به دلایل زیادی از جمله سلامت و کاهش وزن توصیه می شود. ... را بر این می گذارند که همین اتفاق برای انسان نیز ممکن است رخ بدهد. ... ممکن است نوشابه های رژیمی روی اعتیاد به چیزهای شیرین تاثیر ...
مدلایف | ویتامین D3 و امگا 3 و ترکیب معجزه آسای آنها‎
www.medlife.ir/.../health-benefits-of-vitamin-d-and-o...
Translate this page
Apr 21, 2016 - به نظر شما مصرف نوشابه های رژیمی تاثیری در کاهش وزن دارد؟ ... این ترکیب مهم حیاتی روی سلامت جسم و روان انسانها از بیماری های قلبی - عروقی، ... مطالعاتی در مورد اثر هم افزایی ویتامین D3 و امگا 3 روی سلامت بدن انسان موجود است که اثر ...
نوشابه های رژیمی خوب یا بد آکا - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q=نوشابه+های+رژیمی+خوب+یا+بد...
Translate this page
نوشابه های رژیمی خوب یا بد آکا. ... نوشابه هاي رژيمي نوشیدنی کربناته هستند که به جای شکر با سایر شیرین ... گاز CO2 موجود در نوشابه‌هاي گازدار بر روی نفخ معده و التهاب روده تاثیر گذاشته و جذب غذا ... کدام نوشابه ضرر کمتری برای سلامت انسان دارد؟
پروانه کاظمی: دکتر
www.kazemidiet.ir/
راه حل درمان آن استفاده از دستگاه های لاغری ترکیبی شامل کویتیشن شاکویو رادیوفرکانسی است. ... پزشکان می‌دانند که تغذیه با شیر مادر برای سلامت نوزادان در کشور‌های در حال توسعه ... نقش چربی MCT در سلامت انسان ... اثر زنجبیل در بیماریهای قلبی و عروقی .... شما از رژیمی پیروی می‌کنید که چربی بسیار کمی دارد، سرشار از میوه‌ها و ...
هفت تاثیر سوء نوشابه‌های گازدار بر سلامت بدن - بیمارستان سینا
sinahospital.tums.ac.ir/detail.aspx?content=news...
Translate this page
Feb 26, 2014 - سازمان غذایی «فودمیث» که در زمینه تاثیر موادغذایی بر سلامت انسان و ... هر دو نوع نوشابه‌های گازدار اعم از نوشابه‌های معمولی و رژیمی سبب بروز این ...
دکتر سوشا - گول نوشابه‌های رژیمی را نخورید
drsosha.com/wellbeings/358
Translate this page
یک متخصص سلامت بریتانیا در رابطه با نوشابه‌های رژیمی اعلام می‌کند که این نوشابه‌ها نه‌تنها ... نوشابه، ترکیبی بالقوه مرگبار است که مانند کوکائین در بدن تأثیرگذار است. ... جامعه مدرن و نشستن دائمی اگرچه نشستن بخشی از ذات و طبیعت انسان است، ...
اما و اگرهای نوشیدن «ردبول» - سلامت آنلاین
www.salamatonline.ir/news/.../اما-و-اگرهای-نوشیدن-رد...
Translate this page
Nov 22, 2015 - سلامت آنلاین- نوشابه‌های کولادار به رغم مضراتشان ظاهراً طرفداران زیادی دارند؛ ... در این میان «رد بول» یکی از معروف‌ترین، قدیمی‌ترین و پرطرفدار‌ترین نوشابه‌های انرژی زا در ... ماهی و در عین حال بافت‌های انسانی، روده بزرگ و شیر انسان نیز یافت می‌شود و ... یک گروه پزشکی نیز در استرالیا تاثیر این نوشابه را بر ۳۰ نوجوان ...
چرا من نوشابه مصرف نمی کنم؟ - شبکه اطلاع رسانی سفـیر خوزستان
www.safeir.ir/چرا-من-نوشابه-مصرف-نمی-کنم؟/
Translate this page
الف- دندان شویی با اسید: هر بار که انسان غذایی ترش یا اسیدی می‌خورد یا نوشابه‌ و ... نکته: چنان که اشاره شد نوشابه های رژیمی نیز برای تخریب دندان به اندازه کافی قند ... نشریه «تغذیه بالینی آمریکا» نشان‌دهنده تاثیر مخرب کولا بر سلامت استخوان‌های ...
reporter: آمارهاي تكان دهنده وزارت بهداشت از عوارض مصرف نوشابه هاي گازدار
www.reporter.ir/archives/86/11/005404.php
Translate this page
Jan 21, 2008 - نوشابه هاي گازدار عامل مهم افزايش پوكي استخوان و ديابت در ايران ... دكتر سيدمرتضي صفوي، مشاور معاون سلامت وزارت بهداشت و استاد دانشگاه، ضمن اشاره به اين موضوع به خراسان مي گويد: بر اثر نوشيدن بيش از حد نوشابه هاي گازدار سن ابتلا به پوكي ... موجود در نوشابه مي تواند براي انسان به وجود آورد، عوارض كليوي است.
مضرات نوشابه چیست، نوشابه،عوارض نوشابه، فواید …
fungood.in/.../مضرات-نوشابه-چیست-نوشابه-عوارض-ن... - Translate this page
Jun 22, 2016 - کدام نوشابه ضرر کمتری برای سلامت انسان دارد؟ ... فواید نوشابه های ورزشی و زمان بندی نوشیدن ... اثر نوشابه های انرژی زا بر قلب را بدانید.
اخبار ایران و جهان|سامانه اطلاع رسانی سراج۲۴ | برچسب ها › نوشابه - سراج24
seraj24.ir/fa/tags/نوشابه/
Translate this page
خطر مصرف نوشابه های انرژی زا/ بروز آسیب های مغزی نوجوانان ... هفت تاثیر سوء نوشابه‌های گازدار بر سلامت بدن. این‌ که نوشابه‌های گازدار و شیرین برای سلامت انسان بسیار مضر هستند مطلب جدیدی نیست اما آیا تا به حال به شدت اثرات سوء این نوشیدنی‌ها ...
تاثیرات نوشابه انرژی زا بر سلامت بدن | مه شو
mahsho.com/تاثیرات-نوشابه-انرژی-زا-بر-سلامت-بدن/
Translate this page
Jun 17, 2016 - بر اساس این تحقیق مصرف مداوم نوشیدنی های انرژی زا با دردسر و حتی گاها ... خطرات رژیم غذایی با میزان قند بالا برای سلامتی انسان بی شمارند.
تغذیه...سلامتی...تناسب اندام...زیبایی
taghziyeh-salamati.blogfa.com/
Translate this page
مواد مغذی مختلف با نقش های حیاتی خود سلامت و زیبایی پوست را تامین می کنند: ویتامین ... ویتامین A در روغن کبد ماهی، جگر و چربی موجود در شیر و تخم مرغ یافت می شود. ... در اغلب موارد جوش های پوستی یا آکنه بر اثر کمبود روی در بدن ایجاد می شوند. .... انجام تمرین های ورزشی باعث ساخت اسید لاتیک در بدن می شود، و ایجاد خستگی می کند.
تاثیر تغذیه سالم و خواب مناسب در سلامت انسان - نمناک
namnak.com/21195-تغذیه-سالم-و-خواب-مناسب.html
Translate this page
Rating: 5 - ‎3 reviews
نمناک بهداشت و سلامتتغذیه تاثیر تغذیه سالم و خواب مناسب در سلامت انسان ... همچنین باید از نان سفید، سیب زمینی، نوشابه های گازدار و انواع مربا پرهیز کرد. .... راههای “چاق شدن صورت” شامل خوردنی های چاق کننده صورت , حرکات ورزشی چاق کننده صورت و ...
نمایی متفاوت و جدید از ورزشگاه هرات + عکس - تلگرامی
telegramy.club/news/123954
Translate this page
چمن ورزشگاه هرات با هزینه نزدیک به یک میلیون دلار از برنامه های توسعه ای گل فیفا ... با این نوشیدنی ها سه روزه لاغر می شوید ... تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان.
[DOC]به این 7 دلیل نوشابه نخورید
www.mums.a...
Translate this pageMashhad University of Medical Sciences
نوشیدنی ‌های رژیمی که با شیرین کننده‌ های مصنوعی شیرین شده باشند، چنین خطری را ... پاسخی برای پرسش مربوط به تاثیر نوشابه بر سلامت انسان پس از 9 سال بودند.
Searches related to تاثیر نوشابه های رژیمی در سلامت انسان

ضررهای نوشابه های گازدار

نوشابه زيرو

مضرات نوشابه زیرو

نوشابه از چی درست میشه

ترکیبات نوشابه

نوشابه رژیمی چاق میکند

نوشابه لایت

مضرات نوشابه بدون قند
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 216
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 440
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 4,809
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 14,256
  • بازدید ماه : 14,256
  • بازدید سال : 391,867
  • بازدید کلی : 4,171,645