loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 195 سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 نظرات (0)
 

برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: گودبرداری غیر اصولی و ناایمن سبب شد یک کارگر ۵۰ ساله افغان به دلیل تخریب دیواره ها جان خود…

 

برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

 

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: گودبرداری غیر اصولی و ناایمن سبب شد یک کارگر ۵۰ ساله افغان به دلیل تخریب دیواره ها جان خود…

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


azam
Google
About 1,550 results (0.56 seconds)
Search Results
ایسنا - مجادله لفظی کوچک‌زاده و لاریجانی در صحن علنی مجلس
www.isna.ir/fa/.../مجادله-لفظی-کوچک-زاده-و-لاریجانی-در-صحن-علن...
Translate this page
3 hours ago - در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس مجادله لفظی بین مهدی کوچک‌زاده ... اسم من در ردیف اول تذکرات است و اسم آقای فولادگر نفر هشتم است؛ به ایشان ... شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید و اگر کسی جوابتان را بدهد می‌گویید تحقیر می‌کنید. آقای کوچک‌زاده اشکال شما این است. من برای شما خیلی متأسفم که تحمل پاسخ هم ندارید.
کوچک‌زاده: من را تحقیر می‌کنید/ لاریجانی: شما هرچه از دهانتان در می‌آید ...
tabrizeman.ir/کوچک‌زاده-من-را-تحقیر-می‌کنید-لاریجا/
Translate this page
1 hour ago - مجادله لفظی کوچک‌زاده و لاریجانی در صحن علنی مجلس کوچک‌زاده: من را ... لاریجانی: شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید کوچک‌زاده خطاب به لاریجا. ... آقای کوچک‌زاده اشکال شما این است. – من برای شما خیلی متأسفم که تحمل پاسخ هم ندارید.
برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید
www.javuni.ir/news/85336
Translate this page
برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید. ۱۳۹۵-۰۲-۲۱; سرگرمی · سیمرغ; 3. telegram .لطفا متن زیر را کپی و در تلگرام استفاده نمایید.
لاریجانی به کوچک زاده: هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید - سایت خوان
www.donya-e-eqtesad.com/SiteKhan/1054524/
Translate this pageDonya‑e‑Eqtesad
2 hours ago - سایت خوان روزنامه دنیای اقتصاد تاریخ خبر:1395/02/21 ساعت ... ثبت شده است، اسم آقای فولادگر نفر هشتم برای تذکر بوده است، اما شما به آقای فولادگر ... به گزارش مهر، علی لاریجانی در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: شما که می‌گویید حرف من مسموع ... رئیس مجلس گفت: من برای شما متاسفم که حتی تحمل پاسخ هم ندارید.
برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید
downloadfun7.ir/news/12266
Translate this page
برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید. ۱۳۹۵-۰۲-۲۱; سرگرمی · سیمرغ; 1. telegram .لطفا متن زیر را کپی و در ... نتیجه بازی تراکتورسازی و الهلال 14 اردیبهشت 95 + فیلم · حاشیه‌ های جالب دیدار استقلال و تراکتورسازی.
جنجال کوچک زاده در مجلس: لاریجانی مرا تحقیر می کند / رئیس مجلس: هرچه از ...
entekhab.ir/.../جنجال-کوچک-زاده-در-مجلس-لاریجانی-مرا-تح...
Translate this pageEntekhab
کوچک زاده که آخرین روزهای حضور در مجلس را تجربه می کند، بازهم جنجال به پا کرده و به لاریجانی حمله کرد. ... به‌روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳ ... رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: شما _ کوچک‌زاده _ هرچه از دهان‌تان در می‌آید می‌گویید و اگر کسی جواب‌تان را بدهد می‌گویید تحقیر کرد؛ من برای شما خیلی متاسفم که تحمل پاسخ ندارید.
لاریجانی به کوچک زاده: شما هرچه از دهانتان در می آید می گویید، برای شما ...
khabarfarsi.com/n/16552555 - Translate this page
کوچک زاده که قصد مطرح کردن تذکری را داشت با ممانعت هیأت رئیسه مواجه شد. ... کالاهای مضر مطرح بوده تا الان اسم من در ردیف اول تذکرات است و اسم آقای فولادگر نفر هشتم است ... دریافت خبر, : سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۴۴ ... را داعش اعدام کرد+عکس · لاریجانی به کوچک زاده: شما هرچه از دهانتان در می آید می گویید، برای شما متاسفم ...
مجادله لفظی کوچک‌زاده و لاریجانی - نگام
negaam.news/1395/02/21/مجادله-لفظی-کوچک‌زاده-لاریجانی/
Translate this page
2 hours ago - سه شنبه, ۲۱ام اردیبهشت, ۱۳۹۵. larijanikoochekzade.negaam. کوچک‌زاده: من را تحقیر می‌کنید! لاریجانی: شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید.
برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید - وب ...
webarchiver.ir/1395/02/.../برای-شما-متاسفم-آقای-کوچک-زاده،-شما-ه...
Translate this page
2 hours ago - برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵. سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ...
لاریجانی خطاب به کوچک زاده:هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید - نامه نیوز
namehnews.ir/.../لاریجانی-خطاب-به-کوچک-زادههرچه-از-دهانتان-در-می‌آ...
Translate this page
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹ ... علی لاریجانی در پاسخ به تذکر کوچک‌زاده گفت: شما که می‌گویید حرف من مسموع نیست، پس لازم نیست صحبت کنم. وی افزود: ...
لاریجانی به کوچک زاده: هر چه از دهانتان در می آید می گویید، برای شما خیلی ...
tnews.ir/news/841d62568769.html
Translate this page
در جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس مجادله لفظی بین مهدی کوچک زاده نماینده تهران و علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی درگرفت. ... مازند مجلس. سه شنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ , 10 May 2016 ... لاریجانی به کوچک زاده: هر چه از دهانتان در می‌آید می‌گویید، برای شما خیلی متاسفم ... شما تقاضای تذکر داشتید؛ مسئول تذکر آقای بذرپاش است.
برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید
box98.ir/news/176428
Translate this page
برای شما متاسفم آقای کوچک زاده، شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید. 8 دقیقه پیش ... ویترینی از مطبوعات امروز (سه‌شنبه 21 اردیبهشت 95). قیمت ها به ریال است ارز .
مجادله لاریجانی و کوچک زاده: اشکال شما این است که هرچه به دهانتان می آید می ...
www.akairan.com/havades-akhbar/.../news2016510112744974.ht...
Translate this page
1 hour ago - شما هرچه از دهانتان در می‌آید می‌گویید و اگر کسی جوابتان را بدهد می‌گویید تحقیر می‌کنید. ... آخرین تاریخ بروز رسانی 21 اردیبهشت 95 ساعت 11:21.
حداقل در این آخر دوره روشتان را درست کنید - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/news/1517924
Translate this page
3 hours ago - به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان، مهدی کوچک زاده نماینده ... به شما نگفتم شما هر چه از دهانتان دربیاید می گویید و اگر کسی جوابتان را بدهد می ... سر جایتان، من برای شما متاسفم که تحمل پاسخ نیز ندارید شما مطلبی را ... اقای بذرپاش است و به نظر می اید که شما قصد دارید اجازه ندهید کسی حرف مرا بشنود.
الف - نعمت بخش: توقع دارید من پراید سوار شم؟ جمع کنید آقا!
alef.ir/vdcbgwb58rhbfgp.uiur.html?238001
Translate this page
Sep 2, 2015 - ۱۳۹۳-۰۵-۲۵ ۱۱:۵۶:۲۱ ... در جامعه ما موقعیت و درآمد افراد بر اساس عدالت نبوده و نیست و من و شما باید ... خودرو های فول سایز با خودرو های کوچک شهری ارزان قیمت تقریبا یکسان ... و فورد سوار شويد ، اقايان وزرا هرچه ساده تر و شبيه به اكثريت مردم زندگى ..... مدیریت نمی کنید که هرچه از دهانتان بیرون می آید می گویید، اولا" مجدد می ...
پایگاه اطلاع رسانی تبریز بیدار : از جاری شدن اشک مادر شهید مسیحی تا ...
tabrizebidar.ir/news/1053350
Translate this page
Dec 27, 2015 - دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ ... کسی که قراره چند دقیقه دیگه تشریف بیارند منزل شما، آقای خامنه‌ای هستند. ... بغض آلفرد و آلبرت هم با اولین کلماتی که از دهانشان خارج می‌شود، ... لبخندی می‌آید روی لب‌هایش و می‌رود می‌نشیند روی مبل، کنار کاج کوچک .... هرچه می‌گوییم الان نوه‌ها از کلیسا می‌آیند و شما بدون وسیله می‌مانید، قبول ...
حمله تند احمد خاتمی به فهرست هاشمی در خبرگان (۲۱ نظر) - فرارو
fararu.com/fa/.../حمله-تند-احمد-خاتمی-به-فهرست-هاشمی-در-خبرگان
Translate this page
Feb 21, 2016 - امام جمعه موقت تهران عنوان کرد: یقین دارم، لیست جامعه مدرسین رای می‌آورد، اما ... وی عنوان کرد: به ستاد انتخابات می‌گویم با تخریب‌گران برخورد قانونی کند، چرا ... خاتمی در پایان ابراز داشت: طلبکار شما مردم نیستیم، خواستید به ما رای می‌دهید و ..... اقای احمد خاتمی واقعا متاسفم که خودتو و همفکرانت را برابر با رهبری میدانی و ...
رسول جعفریان: برای آقای قرائتی متاسفم! - پارسینه
www.parsine.com/fa/.../رسول-جعفریان-برای-آقای-قرائتی-متاسفم
Translate this page
Jul 24, 2012 - به‌روز شده در: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۴ ... رسول جعفریان: برای آقای قرائتی متاسفم! ... نشان دهید می‌گوید این بود دین شما که می‌گوید صدای خر بدترین صدا است؟ ... شما به هیچ کتابی نیاز ندارید و قرآن برای شما کافی است. ... هم مطالعه نمی‌کنم اگر شما تفسیر قرآن را بخوانید بی‌نیاز می‌شوید، هر چه که بخواهید در قرآن هست.».
بهار نیوز - اظهارات شجونی درباره دلواپسي و دلواپس‌ها
www.baharnews.ir/interview/41492/
Translate this page
مشروح این مصاحبه در ادامه می‌آید: ... يکشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۰ ... اگر شما این اتهام می‌زند و به قول شما درست است، چرا قوه قضائیه این حکم را اجرا نکرد؟ چه می‌دانم؟ ... نظرتان درباره حرف آقای روحانی مبنی بر اینکه منتقدان از زبان خود صحبت کنند و نه از زبان ملت ایران چیست؟ ..... رسایی وحسینیان کوچکزاده منتخب۲ درصدمردم هستند!
حريم سلطان را مي بينم/ نمی توانم بگويم گوگوش را دوست دارم چون جنجال ...
www.fardanews.com/.../حريم-سلطان-را-مي-بينم-نمی-توانم-بگويم...
Translate this page
حالا این نظر لطف شماست که به من می گویید شیک پوش و اگر لباس من با برخی از ... نوع لباس بسیار مهم است، مثلا شما بدانید آقای خاتمی که رای بالایی آورد، فقط به خاطر ...... در ضمن متاسفم كه از فيلم حريم سلطان كه بالا بردن عثماني ها و كوچك كردن ايراني ها .... که ترابخدا جلوی دهانتان رابگیرید شرم وحیا خیلی خوب است خانم زهرا اشراقی هرچه ...
طرز برخورد با افرادی که شما را تحقیر میکنند
vista.ir/article/.../طرز-برخورد-با-افرادی-که-شما-را-تحقیر-میکنند
Translate this page
واکنش نشان دادن در مقابل افرادی که شما را خوار کرده و ارزش هـایتـان را زیر سؤال می برند، قدری دشوار و دردناک است. ... دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / Monday, 9 May, 2016 ... ممکن است بعداً به خاطر حرف هایی که در عصبانیت از دهانتان خارج شده پشیمان شوید. ... که از آنها انتظار تایید ۱۰۰% داشته اید، اما نظر آنها بر خلاف انتظار شما از آب در می آید.
خانواده و سلامت - روزهای بروجرد
www.borujerdtimes.ir/bhdasht-v-khanvadh/2.aspx?Itemid=345
Translate this page
۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵, ۱۱:۳۹ ... اگر نمی‌خواهید دیگران به استرس شما پی‌ببرند، از انجام این 7 حرکت در زمان‌های ... «جو ناوارو،» مأمور سابق اف‌بی‌آی، می‌گوید شما نمی‌توانید استرس خود را پنهان کنید و ..... علامتی از رفلاکس می‌باشد که با برگشت محتویات معده به مری به وجود می‌آید. .... سرطان بیضه معمولا بین سنین ۲۰ تا ۳۹ سال در آقایان رخ می دهد.
جزییات و بازداشت محمد علی طاهری - بولتن نیوز
www.bultannews.com › صفحه نخست › سیاسی
واقعا که استاد داره راه راستو نشون میده ولی شما طرف این بسیجیا و اخوندا باشید ..... من از آقای (مستر)سئوال کردم شما زمانی که دستتان را برای چند دقیقه ای که روی ... بهجت و حضرت امام و علامه حسن زاده آملي و فيلسوفايي مثل علامه محمد تقي جعفري و ..... و خرافه گراهایی مثل شما هستند کسانی مثل طاهری پیدا میشوند و ابصار به دهانتان میبندند .
علی لطیفی: شب‌ها با رویای سرمربی شدن در استقلال می‌خوابم | وب سایت ...
esteghlaljavan.ir › عناوین خبر › اختصاصی استقلال جوان
Translate this page
امروز : دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ / ساعت : ۰۱:۰۵ ... *آقای لطیفی قبل از هرچیز انتخاب شما را به عنوان سرمربی راه‌آهن تبریک می‌گوییم. ... من با افتخار اعلام می‌کنم که متولد شهر کوچکی به نام هیر در اطراف اردبیل هستم. ... آخه مرتضی کامرانی کارمند بانک بود و درآمدش هم خوب بود، اما بنده خدا هرچه در می‌آورد خرج این تیم می‌کرد… ... *واقعاً متاسفم…
اعضاء باند خانوادگی تولید سلاح و کشتار حیات وحش در خرم آباد دستگیر ...
www.iew.ir/1393/02/01/23937
Translate this page
Apr 21, 2014 - ۱ اردیبهشت ۱۳۹۳ در t ۶:۴۱ ق. ... به نظر شما با کدامیک از وسائل فوق الذکر میتوان اسلحه شکاری ساخت؟ ... مجید معتمدی می‌گوید: ... کوشان مهران می‌گوید: ... اقای امین منصوری یکی از مخالفین سر سخت شکار بود وبا من خیلی بحث کردند و هدفشون .... خطاب به ایشان (“دوستدار حیات وحش”) که ندانسته حرف را از دهانشان خارج میکنند ...
فلسفه و هنر در بازی‌های ویدئویی (قسمت اول) | گیمفا | وب سایت خبری ...
gamefa.com/311099/فلسفه-و-هنر-در-بازی‌های-ویدئویی-قسمت-ا/
Translate this page
Apr 27, 2016 - قانون نانوشته‌‌ای هست که می‌گوید هر وقت صنعتی وارد تجارت شد، باید در غم ... بازی‌ها تنها برای سرگرمی زاده شده‌اند؛ مثل فیلم‌های مایکل بی که جاناتان در ... یادم می‌آید که کوجیما می‌گفت متال گیر سالید ۵ کاری می‌کند که فقط در .... اما قطب «بد»ها شما را برای گرفتن روح‌هایتان، رهسپار بونفایر می‌کنند. .... ۱۳۹۵/۰۲/۰۸ در ۱۱:۲۱.
پایگاه خبری - تحلیلی قدس آنلاین - انتقاد کیهان از سخنان دیروز هاشمی ...
qudsonline.ir/detail/News/276141
Translate this page
Apr 13, 2015 - 3- آقای هاشمی می‌گوید؛ «آدم‌های خشکه مقدس، جاهل و نادان نیز هستند که معتقدند امروز ... و اما، باید از آقای هاشمی پرسید آیا حضرتعالی نبودید که روز 12 اردیبهشت 65 در ... ایا شما واقعا به فکر مردم هستید که این حرف هارا میزنید . .... نمیدونم چی گیرش میاد ..... اره ياد اون روزها بخير كه امثال شريعتمداري و رسايي و كوچك زاده و باقي ...
کبنانیوز | «دهراب‌پور» از بزرگان ایل «تیرتاجی» است
kebnanews.ir/138663/حاج-دهرابپوراز-بزرگان-ایل-تیرتاجی-است/
Translate this page
تاریخ انتشار خبر: پنج شنبه, ۲۱ آبان , ۱۳۹۴ | ۰۲:۳۵ | کد خبر : 138663 | ... نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد ودنا در پاسخ سوال دیگر که شما برای ... جناب غفار حسن زاده … ... جناب حاج زارع چنین دروغ بزرگی از شما دور از شان بود و آقای دهرابپور را من در محله ی دولت .... هر چه باشه حاچ دهراب پور از اون اقا به شما نزدیکتره و حاج دهراب پور تو دولت ...
عصر امروز - پاسخ به اظهارات بچگانه عربها در شان نظامیان ایران نیست
asremrooz.ir/vdca1.ne449nukk5.html
Translate this page
آقای محترم ما در ایران عرب نداریم ایرانیهای عرب زبان داریم لطفا شان و منزلت ..... بود که عربستان یعنی امریکا و غرب نمیدونم چی واقعا متاسف شدم انگار این بشر خون .... ایران زندگی میکنم وبهترین دوستانم عرب زبانها هستند اینکه میگوید اعراب بمن .... پس شما به جای کلمه عرب بخوانید سعودی واتحاد خودتون رو تحت هر نژاد وقومی حفظ کنید.
ندا، شیپور انشقاق – پايتخت ما
www.payetakhtema.ir/06/1722/
Translate this page
Aug 24, 2015 - امروز پنج شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ || ساعت ۰۵:۵۲:۵۹ ... احمدی نژاد با وعده یارانه ٢۵٠ هزار تومانی می آید! ... این عده، هر چه تلاش کردند، نتوانستند و خروس از دایره بیرون می‌رفت. .... بگویم متاسفم برای آقای خرازی که از چنین ادبیاتی استفاده کرده است. .... سکوت کردند و پاسخی به شما و دوستانتان ندادند به دلیل اعتماد به نفس ...
اعتراضات معلمان جواب داد / پرداخت مطالبات فرهنگیان پیش ازپایان۹۳ - زمان
www.zamannews.ir/.../14710-اعتراضات-معلمان-جواب-داد-پرداخت-مطا...
Translate this page
Mar 4, 2015 - ۱۳۹۳/۱۲/۲۰ ۱۴:۲۱ ...... فکری هم به حال بازنشستگان فرهنگی بکنید شما هم روزی بازنشسته می شوید ... یا پرداخت وام پنج میلیونی بانک ملی که ربطی به شما نداره که میاید تو ... من که معوقه ندارم و همه معلمان معوقه ندارند آقای محترم حقوق من کفاف حد اقل .... مقام مسئول این گونه تبعیضات فرض عینی است هرچه سریع تر استعفا ...
آدمهایی که حکم دستگیری شان را داشتیم متاسفانه امروز جز مسئولین ...
ahrargil.com/?p=101692
Translate this page
Dec 29, 2015 - اما در پاسخ به سوال شما اول میخواهیم بدانیم که چه کسانی از فتنه سود بردند ... می کرد که هرچه قدر به انتخابات نزدیک می شدیم همینطور بیشتر و بیشتر ... پیچیده دارد که شما و بنده هم میدانیم که در زمان اصلاحات خود آقای تاج زاده یا .... و بگویید که این فتنه نبوده که جرأتش را ندارید اما چرا میگویید حادثه ؟ ..... اردیبهشت ۱۳۹۵ ...
طنز - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/tag/32/طنز.html
Translate this page
۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ... ظاهرا در این یکی دو ماه اخیر دوز خشونت اخبار بالا رفته و شما الان صفحات روزنامه رو نگاه ... بارش پراکنده کوچک زاده در اینستاگرام ... با تغيير دولت دهم و تغيير وزارت بهداشت آقاي دكتر‌هاشمي ‌انصافا كار را از پايه و ... ۲۱ فروردین ۱۳۹۵ ... را پیدا کنیم برای پیدا کردنش راه‌حل خوبی ارائه می‌دهد و می‌گوید: «عزیزم خوب فکر.
آهستان » یک نامه محرمانه
www.ahestan.ir › شخصي
Translate this page
Mar 6, 2015 - نوه ی آیت الله از آب در میاد دوستشون . ... ضمناً شما که دلتان برای ته مانده ی دین خلایق سوخته،دنبال اسیدپاشی یر گودال ...... پورشه سواره که گور به گور شد یه آخوند زاده ی حروم خور بود ...... تیرگر پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۱۱م, ۱۳۹۴ ۸:۲۱ ب.ظ: ...... دلار آمریکا، به شما بدهد، اگر شما هر چه از گفته‌های آقای مجتهد شبستری فهمیده‌اید ...
تاریخ ما « زبان سکایی ساکاهای باستان
tarikhema.net/ancient/1545/زبان-سکایی-ساکاهای-باستان/
Translate this page
می گویید هشتاد درصد زبانها التصاقی است حالا من چند سوال می پرسم ایا زبان ... امان از شما ترکها که یک روز کرد را ترک کوهی کردید حالا هم سکایی و سومری را ترک میکنید. ...... با سلام دوستان جالب اینجاست که ترکان هر چه استناد می کنند از به اصطلاح ... خداییش خودتون قضاوت کنید هر جا که حرف از تمدن باستان شرق به میان میاد کل دنیا به ...
کلیپ:بهترین واژه ای که می توان برای فلاسفه وعرفای شیعه استفاده کرد!
www.borhannews.com/news/?p=2051
Translate this page
Sep 15, 2012 - آیه الله مجتهدی:بله بعد دیدم حسن زاده آملی تو یکی از کتابهاش این شعرها رو نوشته. ..... اتفاقاای بنده خدا ماه هرچه نظرات می بینیم طرفداران فلسفه وعرفان توهین می ... بنده کوچک خدا : یعنی فلاسفه به شما میگن بی سواد شما به اونها نمیگید. .... ظ: درگیری علما با عرفان ابن عربی است که آقای جوادی و حسن زاده ترویج می کنند ...
باز هم اعتراض و باز هم گوش هایی که بدهکار نیست؛ اعتراض به “در آستانه ...
shahedefarda.ir/?p=12140
Translate this page
Apr 7, 2015 - متاسفانه در دوره مدیریت جناب آقای دکتر محمود اوکاتی صادق، به دلیل ... خوشم میاد یه عده که هیچ آمار درستی از دانشگاه ندارین، دور هم جمع شدین و ادعا می کنین و بعدم هم رو تایید! ... فروردین ۲۱, ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۸ ق٫ظ. آقای داوود آره فقط شما سیستانی هستی ... به دانشگاه بزنند هر چه زودتر در پی عزل ایشان از ریاست دانشگاه باشند .
بهمن ۱۳۹۰ - یاد داشتهای یک روزنامه نگار بیچاره - Blogfa
kamanzil.blogfa.com/1390/11
Translate this page
میگوید در حاشیه ی کوه از کنار دره ای میگذشتم که دیدم صدای شر شری میآید نگاه .... سلام جناب آقای دکتر ابراهیم سعیدی مدیر محبوب و دوست داشتنی دانشگاه علوم پزشکی جیرفت. ... از بچه های همسایه سنگی را پرت کرد، به گنجشک کوچکی خورد و بالش شکست ! ... سرت را درد نیاورم ، منظورم از این همه مقدمه چینی چیز دیگریست خود شما بهتر ...
صبح میمه » گزارش مراسم تودیع و معارفه ی امامان محترم جمعه و حاشیه ها
www.sobhemeymeh.ir/?p=28805
Translate this page
Jan 11, 2014 - آخرین بروز رسانی: ۱۲:۵۵:۴۴ - چهارشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ نامه ی نهج البلاغه ... و آقای هادیزاده فرماندار شهرستان ضمن عرض خوشامد به حجت الاسلام تقوی ... ۱۳۹۲-۱۰-۲۱ در ۸:۵۴ ق. ... اولا برای ساده لوحی عده ای متاسفم و ثانیا برای اقای شیبانی متاسفم و طلب ... شما واقعاً در نماز جمعه حضور داشتید یا فقط اینگونه قضاوت می کنید؟
آزادگان نیوز - تحلیلی .خبری .فرهنگی.صنفی - شرکت مینو و سهام
azadehnews.blogfa.com/category/9?p=3
Translate this page
Dec 31, 2013 - برای امدیر عامل شرکت مینو به جهت پاس نداشتن ایام مبارک متاسف شدیم ... اموال آزادگان که در آن جلسه آقای حنان با گردن کلفتی هر چه از دهانشان در آمد به آقای ... آقای حنان شما با این شامورتی بازی ها نمی توانید شانه خالی کنید هر کاری ... سهام ها را افزایش دهیم و اگر آمار دقیق نباشد مشکلات زیادی بوجود می آید ...... اردیبهشت ۱۳۹۵.
«ورزش و مردم» هم به خدمت دروغگویی اینانلو آمد! - سایت خبری تحلیلی ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
Translate this page
Feb 7, 2014 - به‌روز شده در: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۴:۲۰ ... «شما [خطاب به شفیع] چه می‌کشید که برنامه زنده دارید؟ .... متاسفم برای تابناک به خاطر این نوع ادبیاتش. ناشناس ..... 47. پاسخ. اینانلو باید هرچه سریعتر از صدا وسیما اخراج بشه. صادق زاده ... هم دروغ میگوید .... حالا فرضا آقای اینانلو دروغ گفته شکار کرده دیگه چرا اینقدر دنبالشو ...
چطور با خانواده همسر تان کنار بیایید - مردمان
www.mardoman.net/family/howdealinlaws
Translate this page
Feb 25, 2012 - یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ... اگر خانواده زنتان در زندگی شما دخالت می‌کنند و این مسئله اعصاب شما را خورد ... و همسرتان فقط چیزهایی را خواهند فهمید که خود شما به آنها می‌گویید. ... اگر یک شام کوچک خانوادگی است، بهتر است هر خانواده را جداگانه دعوت ..... ۲۱/۱۲/۹۰ بخون و ببین موکل شما من رو که یه دخترم با آقای majjjjid یکی ...
طنز و کاریکاتور - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.com/fa/cat/86/طنز-و-کاریکاتور.html
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ .... ظاهرا در این یکی دو ماه اخیر دوز خشونت اخبار بالا رفته و شما الان صفحات روزنامه رو نگاه کنی ... بارش پراکنده کوچک زاده در اینستاگرام .... با تغيير دولت دهم و تغيير وزارت بهداشت آقاي دكتر‌هاشمي ‌انصافا كار را از پايه و ريشه آغاز كردند. ...... ۲۱ دى ۱۳۹۴. کاریکاتور. در حاشیه قطع روابط کشورهای آفریقایی با ایران.
دو قدم مانده به گل - احسان جمشیدی
ehsanjg.blogfa.com/cat-52.aspx
Translate this page
بی دلیل و نشانه می آید، اشک امضای کوچکی دارد ... دو: امروز بعد از یکبار تلاش ناکام و مذبوحانه "از شرح ماوقعه معذوریم حتی شما ... که من به جایشان بیاورم داشته باشند متاسفم و از اجرای این توقع معذورم) و شروع کرد به ..... مرا برآورده نکرده و تا حدی هم به تکرار رسیده خصوصاً اجرای ضعیف آقای رفیع .... بس است هر چه زمين از من و تو بار کشيد
اسفند ۱۳۸۹ - بسیج جهانی - blogfa.com
basijjahani.blogfa.com/8912.aspx
Translate this page
Mar 18, 2011 - از شما درخواست می کنیم برایمان نزد خدا دعا کنید زیرا اطمینان به ... سال پیش در مصاحبه با مجله زن روز می گوید : ميرحسين موسوي معتقد است تا ... + نوشته شده در شنبه ۲۱ اسفند۱۳۸۹ساعت 22:4 توسط روح الله امین آبادی | آرشیو نظرات .... اقای كوچك زاده كوچكتر از این حرفاست بخواهد از مرد بزرگی مثل اقای ..... اردیبهشت ۱۳۹۳
مرداد ۱۳۹۱ - سیاه‌سرفه - blogfa.com
zitana.blogfa.com/9105.aspx
Translate this page
حال همه‌مان خوب بود و این یک مهمانی کوچک بود به مناسبت برگشتن من. ..... یک ساعت بعد در خانه‌ی شما جلوی آینه ایستاده بودم و داشتم حساب می‌کردم چه چیزهایی را جا ...
عصر هامون - از نبود پزشک متخصص تا برخورد زننده پرستاران/ وقتی ...
www.asrehamoon.ir/.../نبود-پزشک-متخصص-برخورد-زننده-پرس...
Translate this page
ساعت 11 که دکتر میاد از اتاق میام بیرون" که پرستار با لحن تند گفت: "برو بشین خانم با .... سلام آقای خبرنگار خسته نباشید این مطلب شما بیشتر شبیه رمان بود . .... می کنی واقعا براتون متاسفم که کارتونو توجیه می کنید. ۲۱. ۱۳۹۳/۰۷/۱۴ ۰۰:۳۶ ... برای هر درد کوچکی بیان بیمارستان، به همین خاطر، پرستارا که میبینن سرشون با این ...
آیا صیغه میتواند عامل بازدارنده زنا در ایران باشد؟ :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/1754
Translate this page
دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۱۰:۰۴ ب.ظ. سهیلا : ... هر زن مطلقه و بیوه بخواد عده نگه داره زن بیوه و مطلقه کم میاد. .... متاسفم که به خانمی که صیغه میکنه و گناهی نکرده، میگی هرزه!!! صیغه حلال خداست، اگرم هر کسی .... اگه 90 درصد اند پس همه جامعه ما نعوذ بالله بایدزنا زاده باشند یا بچه سر راهی. ..... آقای آرین میشه بپرسم شما کلا مخالف صیغه کردن هستید؟
سماع مرگ در بیمارستان کوهدشت - پایگاه خبری، تحلیلی میرملاس
www.mirmalas.com/news/52972/سماع-مرگ-در-بیمارستان-کوهدشت/
Translate this page
Jul 7, 2014 - اما زمان سرخوشی چه زود مثل برق و باد بر سر دست می‌آید و شب، آرام آرام دامن می‌گستراند و تومار روز ..... با تشکر از قلم زیبا وادبی شما جناب اقای ازادبخت.
در باره سفر یا دزدیدن صبری حسن پور در ترکیه و دو گزارش اسماعیل وفا ...
www.pezhvakeiran.com/maghaleh-77900.html
Translate this page
Apr 21, 2016 - دوشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ / ۲۵ آوریل ۲۰۱۶ ... من موقع خواندن مطلب با خودم فکر میکردم خیانت یا دستگیری هر چه باشد ... اینکه صبری شخصا خائن است یا اینکه به دلیل مصاحبه با آقای مصداقی خائن ... فیس بوک اقای بابک آزاد منتشر شده که میگوید اقای صبری حسن پور .... زنده یاد جواد بدیع زاده ... *برای شما متاسف و غمگینم

    1   
2
   
3
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 140
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 452
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 6,991
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 16,438
  • بازدید ماه : 16,438
  • بازدید سال : 394,049
  • بازدید کلی : 4,173,827