loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 161 شنبه 19 تیر 1395 نظرات (0)

 

آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟

آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟

آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ 

آیا کسانی که در رابطه جنسی زیاده روی می کنند,سلامتشان در خطر است؟ بستگی به این دارد که زیاده روی را چگونه تعبیر کنیم.کسانی که میل جنسی زیادی دارند مطمئنا از نظر رفتاری دچار مشکل هستند. 

 

آیا برقراری رابطه زناشویی به دفعات زیاد برای من و همسرم ضرر دارد؟

قبل از پاسخگویی به پرسش بالا باید سوال کنم که اصولا منظورتان از کلمه زیاد چیست؟ برای برقراری روابط زناشویی در روز یا هفته، عدد و رقم خاصی ذکر نشده است.

 

عده ای سوال می کنند که مثلا در دهه چهارم زندگی چند بار روابط زناشویی در هفته لازم است، درحالی که به هیچ وجه در مورد دفعات برقراری رابطه طبیعی در سنین مختلف عدد و رقم وجود ندارد و رابطه زناشویی مانند بیماری قند یا دیابت نیست که مثلا بگوییم اگر قندخون بالاتر از ۱۰۰ میلی گرم در ۱۰۰ میلی لیتر خون باشد، غیرطبیعی است.

 

از آن طرف، میل جنسی زیاد را نباید با بیش فعالی جنسی که روان شناسان و روان پزشکان آن را اختلال رفتاری محسوب می کنند، اشتباه گرفت.

 

بیش فعالی جنسی عبارت از تمایل و احساس نیاز مرضی به برقراری رابطه زناشویی است، به طوری که فرد مبتلا مثلا با 15-20 بار برقراری رابطه در روز هم ارضا نمی شود. اما در شرایطی ممکن است مردی در روز ۳ بار رابطه زناشویی داشته باشد، ولی این حالت بیماری به شمار نمی رود.

 

به علاوه، دفعات روابط زناشویی به نیازهای طرفین بستگی دارد و ممکن است یک زوج ۳۰ ساله با ۲ بار برقراری رابطه در هفته نیازهایشان برطرف شود، ولی زوج ۳۰ ساله دیگر با ماهی یکبار رابطه نیازهایشان برطرف شود.

 

برخلاف تصور عام، رابطه زناشویی هیچ گونه اثر سوئی بر بدن ندارد و این باور که هر بار رابطه زناشویی باعث مصرف هزاران کالری انرژی و از بین رفتن مقادیر زیادی ویتامین و موادمعدنی از بدن می شود، کاملا نادرست است.60 درصد حجم منی ترشحات پروستات و حدود ۴۰درصد بقیه ترشحات کیسه منوی است که فاقد هر نوع ویتامین، کلسیم و… است.

 

عده ای حتی پا را از این فراتر گذاشته و بر این باورند که نزدیکی باعث پوکی استخوان و کاهش دید می شود که به هیچ وجه صحت ندارد، اما با این حال گاهی دفعات روابط زناشویی و درخواست از طرفین به میزانی است که باعث ایجاد مشکل در زندگی روزمره می شود.

 

در این موارد است که تعدد روابط مشکل ساز می شود، آن هم نه مشکلات جسمی، بلکه مشکل در رابطه با همسر، کارهای روزمره و شاید هم آثار سوءروانی.به همین دلیل در مواردی که میل جنسی زیاد است (و مرضی هم نیست) با توجه به تجربه های به دست آمده، باید به ۲ نکته مهم توجه داشته باشید.

 

معمولا علاقه یا نیاز جنسی زوج ها کاملا با هم منطبق نیست و درمواردی که این نداشتن تطابق اندک است، طرفین با تعدیل در میل جنسی به حالت تعادل می رسند و زن و شوهر بدون مشکل در کنار هم زندگی و نیازهای جنسی همدیگر را برطرف می کنند. ولی مشکل زمانی ایجاد می شود که این نداشتن تطابق، زیاد باشد.

 

مثلا مرد یا زنی تمایل داشته باشد، ۳، ۲ بار در روز رابطه برقرار کند، ولی همسرش حتی تمایل به برقراری یکبار رابطه در ماه هم نداشته باشد. در این موارد مشکلات پیچیده می شود و حتی کار به جدایی می کشد. به همین دلیل توصیه می شود قبل از ازدواج از میزان نیازهای جنسی همدیگر برآوردی دقیق داشته باشید.

 

نکته مهم دیگر، منجر شدن میل جنسی زیاد به اختلال در کار روزانه و روزمره زندگی است. مثلا اخیرا زوجی به کلینیک مراجعه کرده بودند که رابطه زناشویی کاملا طبیعی داشتند و نیازهای آنها نیز تطابق خیلی زیادی با همدیگر داشت و زندگی مشترک ایده آلی داشتند،

 

ولی خانم به شدت مضطرب و ناراحت بود و می گفت در برقراری رابطه زناشویی هیچ مشکلی ندارد و میل جنسی اش به همان اندازه شوهرش است، ولی کار به جایی رسیده که می خواهد تقاضای طلاق بدهد، چراکه ۷ سال است ازدواج کرده اند و در این مدت تقریبا از ۷ روز هفته حتما ۵ روز شوهرش او را برای برقراری رابطه زناشویی ساعت ۳، ۴ یا ۵ صبح بیدار می کند.

 

علاوه بر این، حتی در بیشتر زمان هایی هم که خسته هستند، شوهرش اجازه ۱۵ دقیقه استراحت هم به وی نمی دهد و درخواست فوری و فوتی برای برقراری رابطه دارد. اینگونه مسائل به تدریج باعث تنفر فرد از رابطه زناشویی می شود و حتی ممکن است مثل این زوج، باعث شود همسر از فرط استیصال تقاضای جدایی کند.

 


Google
About 623,000 results (0.74 seconds)
Search Results
آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ - پارس ناز
www.parsnaz.ir/آیا-رابطه-جنسی-زیاد-برای-ما-مضر-اس...
Translate this page
آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است آیا کسانی که در رابطه جنسی زیاده روی می کنند,سلامتشان در خطر است بستگی به این دارد که زیاده روی چگونه، دانستنی های جنسی.
عواقب و آثار رابطه جنسی زیاد (کثرت جماع) | پرسمان دانشجويي - تربیتی ...
www.moshavereh.porsemani.ir/.../عواقب-و-آثار-رابطه-...
Translate this page
... خیلی زیاد و برجسته به دست نمی آید، بلکه لذّتهای کوچک، بیشتر می توانند ما را شادمان سازند ... رابطه جنسی یک فعالیت بدنی-روانی است که تقریبا تمام اعضای بدن انسان را ... کم آن، که مانع استراحت و جبران انرژی می باشد، برای بدن انسان مضر می‌باشد. ... ایا اسیب رسان است یا بهتر است از مواد تاخیری برای یک دفعه انزال استفاده کرد.
آیا رابطه ی زیاد برای ما مضر است - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q=آیا+رابطه+جنسی+زیاد...ما+مضر+است...
Translate this page
آیا رابطه ی زیاد برای ما مضر است. تاثیر منفی فيلم‌هاي مستهجن بر رابطه زناشويي. در بحث تجویز تماشای فیلم‌های جنسي براي زوجینی که یکی از همسران یا هر دو به سرد ...
آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ | پیشنهاد تک
www.takbid.com/آیا-رابطه-جنسی-زیاد-برای-ما-مضر-ا...
Translate this page
1 day ago - آیا برقراری رابطه زناشویی به دفعات زیاد برای من و همسرم ضرر دارد؟ …. ما یک سال است که ازدواج کردیم و تقریبا یک شب درمیان نزدیکی داریم آیا این ...
رابطه جنسی زیاد خوب است یا نه؟ - نمناک
namnak.com/14580-رابطه-جنسی-زیاد.html
Translate this page
Rating: 4.1 - ‎305 reviews
بخوانید که آیا این باور درست است یا نه؟ رابطه ی جنسی سالم یک پایه ی مهم در حفظ کانون زندگی زناشویی و افزایش محبت بین زن و مرد است ولی می دانید که هر چیزی حدی ...
آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ - دانلود آهنگ جدید , سایت تفریحی ...
www.instafram.xyz/آیا-رابطه-جنسی-زیاد-برای-ما-مضر...
Translate this page
1 day ago - آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ آیا کسانی که در رابطه جنسی زیاده روی می کنند,سلامتشان در خطر است؟ بستگی به این دارد که زیاده روی را چگونه ...
نداشتن رابطه جنسی مفید است یا مضر؟ - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/185123
Translate this page
۳- کاهش وزن و تناسب اندام: رابطه جنسی یک نوع فعالیت بدنی است. .... اهل سنت گفت اگر پدرم با پیغمبر مخالفت کرده باشد آیا طرف پیغمبر را نگیرم؟ ... الان حتی سنیها ازدواج مسیار دارن که بسیار شبیه صیغه است ما با ذهن محدود خود بیوه را فقط ...... كه در آن زمان متعه بخاطر جنگ و فاصله زماني زياد براي نزديكي زوجين بوده اگر بوده باشد .
آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ | سایت تفریحی
dl.igoftogo.ir/آیا-رابطه-جنسی-زیاد-برای-ما-مضر-است؟/
Translate this page
1 day ago - آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است آیا کسانی که در رابطه جنسی زیاده روی می کنند, سلامتشان در خطر است بستگی به این دارد که زیاده روی چگونه، ...
آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ - اخبار شهر ما
ourcitynews.com/post/?...آیا+رابطه+جنسی+زیاد...ما+م...
Translate this page
آيا رابطه جنسي زياد براي ما مضر است؟ آيا کسانی که در رابطه جنسي زياده روی می کنند,سلامتشان در خطر است؟ بستگی به این دارد که زياده روی را چگونه تعبیر کنیم.
رابطه جنسی دهانی - بیتوته
www.beytoote.com/wedlock/.../mouth2-relation.html
Translate this page
مکیدن دستگاه تناسلی زن آمیزش جنسی عوارض رابطه جنسی دهانی رابطه جنسی دهانی,سکس دهانی,خوردن ... یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح ... باعث مضرات زيادي براي روده ها و كليه ها می باشد. ... چون آن منطقه ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکربها زیاد است.
چه میزان رابطه جنسی طبیعی است؟ - پارسی طب
fa.parsiteb.com › بیماریها
Translate this page
اخیراً زیاد با همسرتان رابطه جنسی نداشته اید؟ بد نیست که بدانید به ... در جامعه ما قابل قبولتر این است که زن میل جنسی نداشته باشد تا مرد. وقتی این مرد است که میل ...
آیا رابطه جنسی در دوران بارداری مضر است؟ - ستاره
setare.com/.../آیا-رابطه-جنسی-در-دوران-بارداری-مضر-ا...
Translate this page
Jan 8, 2016 - رابطه جنسی در دوران بارداری به طور کلی مضر نیست اما در مواردی به دلیل شرایط ... همین طور دیواره گوشتی رحم مقاومت زیادی در برابر محیط ایجاد می‌کند.
آميزش جنسي در دوران بارداری آسیبی برای جنین ندارد/ ارگاسم درحاملگی ...
mehrkhane.com › صفحه نخست › بهداشت و سلامت
Translate this page
آمیزش در طول دوران بارداری ممنوعیتی ندارد/ ارگاسم درحاملگی بی خطر است ... و اصولا مهمترین نکاتی که دراین زمان برای جنین و فرد باردار میتواند مضر باشد چیست؟ ..... خوب بود ولی در اوایل بارداری هستم درد شکمم زیاد است چه کنم؟ ...... هستم مقدار مایع آمونیوتیک در حداقل میزانه خودش بود تو سنوگرافی که دادم آیا رابطه جنسی مشکلی نداره:؟
تفاوت خودارضایی و رابطه جنسی + عوارض خود ارضایی
www.amazing.ir/1394/01/26/عوارض-خود-ارضایی/
Translate this page
این حالت به دلیل صرف انرژی زیاد در اعمال جنسی که خود ارضایی را نیز شامل می‌شود، باعث کمبود ... غریزه جنسی یکی از قویترین غرایز در بشر است، در جامعه ما، بین بلوغ جنسی در دختران و ..... آیا رابطه جنسی با همسر حین قاعدگی برای سلامتی مضر است؟
نداشتن رابطه جنسی مفید است یا مضر؟ - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › سلامت › روان شناسی
Translate this page
نداشتن رابطه جنسی مفید است یا مضر؟ ... به نقل از سایت پزشکان در زیر به فواید رابطه جنسی اشاره می شود: ..... و فراهم كردن شغل براى جوانان باشه نه چيز هايي كه درد رو كه از ما كم نمى كنه هيچ غصه مونم زياد مى كنه! ... ما مجردای بی پول فقط افسوس خوردیم.
خطرات هولناک رابطه جنسی مقعدی ! - شفا آنلاین
shafaonline.ir/fa/.../خطرات-هولناک-رابطه-جنسی-مقعدی-
Translate this page
Mar 9, 2015 - حال سوال این است که چگونه می‌توان با زوج خود رابطه مقعدی داشت بدون اینکه ... آن به داخل خون زياد است و حتي يکي از علل شيوع ايدز در غرب از طريق جنسي، لواط و ... ایا این رابطه رامی توان بطورمنظم داشت مثلا درماه 5مرتبه وبعد از رابطه واژنی ... باتجربه من وهمسرم دراین رابطه خدا راشکربرای ما این مشکلات هولناک پیش نیامده.
عوارض زیاده روی در روابط زناشویی - به سوی کمال - دکتر کیهان نیا
besooiekamal.com › مشاوره › مشاوره خانواده
Translate this page
کمترین ضرر افراط در روابط زناشویی عدم اشتیاق برای نزدیکی با همسر است. ... روابط جنسی فواید بسیاری برای انسان دارد ولی رابطه جنسی زیاد می تواند خطرآفرین باشد. ... تماس با ما. آدرس: تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از تقاطع میرداماد، بلوار ستاری، پلاک 74، واحد یک شماره تماس : 021-88659536 ... آیا از گذشته خود به نامزدم بگویم؟
بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی - مردمان
www.mardoman.net/.../بررسی-خودارضایی-از-نقطه-ن...
Translate this page
در این مطلب بصورت کامل با مضرات و خطرات خودارضایی بر اساس تحقیقات علمی آشنا می شوید. فروید، "پدر" علم روانکاوی، بر این باور است که برقراری رابطه جنـسی در. ... خوب داشته باشم آیا عوارض روحی و جسمی و تاثیرات خودارضایی پس از ترک دائمی ... متاسفانه ما که در خارج از کشور هستیم و زبان انگلیسی هم می‌فهمیم مقاله‌های زیادی در ...
آیا عضله سازی بر روابط جنسی تاثیر دارد؟ - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/61433_آیا-عضله-سازی-بر-روابط-جن...
Translate this page
Feb 4, 2015 - آیا عضله سازی بر روابط جنسی تاثیر دارد؟,:خیلی وقت است که خیلی از مردم در ... به همین دلیل ما تصمیم گرفتیم که در رابطه تاثیر روابط جنسی‌ بر عملکرد ... آنها این است که در روابط جنسی‌ میزان زیادی از تستوسترون آنها از بین میرود.
رابطه جنسی برای بدن ضرر ندارد؟ - سیمرغ
seemorgh.com › ... › سلامت جنسی در خانواده
Translate this page
Sep 9, 2014 - میل جنسی زیاد را نباید با بیش‌فعالی جنسی كه روان‌شناسان و روان‌پزشکان آن ... آیا برقراری رابطه زناشویی به دفعات زیاد برای من و همسرم ضرر دارد؟ .... ما یک سال است که ازدواج کردیم و تقریبا یک شب درمیان نزدیکی داریم آیا این موضوع ...
آیا می دانید بعد از رابطه جنسی نباید آب خورد ؟
www.alodoctor.ir/.../آیا-می-دانید-بعد-از-رابطه-جنسی-...
Translate this page
Jun 24, 2015 - -پس از حرکات شدید و زیاد, بعد از حمام, بعد از نزدیکی جنسی و در وقت خشم آب بسیار مضر است، چرا که موجب اطفاء حرارت غریزی و ضعف قوا می‌شود.
سوال:آیا رابطه جنسی از پشت باعث بزرگر شدن باسن میشود؟ | مجله ...
mokamelhaa.ir › بانوان
Translate this page
Dec 12, 2014 - روزانه ایمیل های زیادی در یافت میکنیم که محتوای آن به شرح ذیل است! سوال:آیا ... اگر رابطه جنسی مقعدی مضر است چرا در فیلمهای پورنو انجام میشود ؟
آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../آیا-رابطه-جنسی-زیاد-برای-ما-مضر-...
Translate this page
خبر-آنتایم-خبر-آنتایم-آیا-رابطه-جنسی-زیاد-برای-ما-مضر-است؟ -آیا-کسانی-که-در-رابطه-جنسی-زیاده-روی-می-کنند,سلامتشان-در-خطر-است؟
تاثیر روابط جنسی‌ بر عملکرد ورزشی و عضله‌ سازی | پایگاه تخصصی ...
edcoan.ir/archives/20691.htm
Translate this page
مدت زمان زیادی است که بسیاری از مردم در این فکر هستند که آیا روابط جنسی‌ بر تمرینات و ... ما در این رابطه نقطه نظرات متخصصین، مربیان، فیزیولوژیست‌ها و حتی ...
طب اول | مسائل جنسی - خانه
tebeaval.ir/site/viewbranch.php?id=49
Translate this page
جستجو; ارتباط با ما; تبلیغات; وبلاگ; ارسال رزومه; انجمن; خانه. مضرات خود ارضایی استمنا. مضرات و عوارض استمنا 1-احساس گناه : ممکن است تصور کنيد که اين احساس، ... به قطع رفتار جنسی صرف مدت زیاد برای انجام فعالیت جنسی اختلال کارکرد شغلی و ... زوج‌ها معمولا در زندگی‌های زناشویی که محکوم با شدت و تکرار رابطه‌ جنسی است ...
دوران بارداری زن و شهوت جنسی بالای مرد - تعامل
www.taamolnews.ir/fa/news/63001
Translate this page
Feb 15, 2015 - اگر مرد داراي شهوت جنسي بالايي باشد و علاقه به سکس داشته باشه، در ... و پس از آن به جواب اين سوال كه آيا مي شود در اين دوره نزديكي داشت يا نه؟ ... اگر نزديكي در حين بارداري براي زن مضر باشد و زوجين توسط متخصص از .... بسياري از زنان آزار دهنده است (به دليل كمبود خواب و تحمل وزن زياد شكم). ... باز هم با ما مکاتبه کنید.
رابطه - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا
iranni.xyz/search/?q=رابطه
Translate this page
13 hours ago - ساخت چند مستند در رابطه با شهدای آماد و پشتیبانی سپاه. 1 ساعت قبل اخبار ایسنا 0 ... آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ 13 ساعت قبل سرگرمی ...
مشاوره نشان خرد - رابطه جنسی
lovely1360.blogfa.com/category/24
Translate this page
این ماده به تولید تستوسترون که هورمون جنسی است، کمک می کند و خوردن مشتی از این جوز ... عدم اطلاع کافی نوجوانان و جوانان ما از رفتارهای پر خطر جنسی است و متاسفانه این عدم آگاهی ..... آيا اين خونريزي زياد است؟ ..... مضرات پزشکی نزدیکی از مقعد (دُبُر)
آیا نزدیکی کردن زوجین در دوران قاعدگی مضر است؟ | آینه
www.ayeneh.net/.../Healthcontentdetail.aspx?...جنسی...
Translate this page
آیا نزدیکی کردن زوجین در دوران قاعدگی مضر است؟ ... با افزایش میزان زمان و شدت خونریزی رحمی در زنان است. آیا رابطه جنسی حین قاعدگی به سلامتی ما آسیب میزند؟
آیا ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند مجاز است؟
vista.ir/.../آیا-ارتباط-جنسی-در-زمان-بارداری-و-تولد-ف...
Translate this page
آیا ارتباط جنسی در زمان بارداری و تولد فرزند مجاز است؟ ... تعداد زیادی از خانم ها حس میکنند دیگر به عنوان یک زن برای همسر خود جذاب نیستند. ..... دوره جشنواره فیلم کن در حال برگزاری است، اما امروز برای ما ایرانی‌ها، این جشنواره لطف دیگری داشته است.
پاسخ به دومین سری سوالات جنسی و زناشویی - خانواده - سلامت نیوز
www.salamatnews.com › خانواده
Translate this page
Mar 4, 2012 - رابطه ما فقط با قرص ویاگرا انجام میشه چون ایشون میلی ندارن تحریک هم ... در ضمن ما انواع بسیار زیاد اختلالت جنسی در مرد داریم که دو تا از آنها .... آیا همسرم خیلی سرد است یا دلایل جانبی مثل مشغول بودن به امور کاری و .... محمد : با عرض سلام می خواستم بدانم برقراری ارتباط جنسی هرشب با همسر برای سلامتی مضر است؟
پاسخ به مجموعه ای از سوالات جنسی و زناشویی - عبرت
ebrat.ir/?part=news&inc=news&id=41190
Translate this page
Mar 3, 2012 - آیا نزدیکی زیاد در ۲۲ سالگی موجب میشه وقتی سن بالا تر رفت کمتر بتونیم ... که در رابطه جنسی با همسرم مشکل آفرین شده است . .... رابطه ما فقط با قرص ویاگرا انجام میشه چون ایشون میلی ندارن تحریک هم نمیشن. ..... محمد : با عرض سلام می خواستم بدانم برقراری ارتباط جنسی هرشب با همسر برای سلامتی مضر است؟
سوالات زناشویی : آیا تعداد زیاد آمیزش جنسی اسپرم مرد برای بارداری را ...
rangezendegi.com › آموزش های زناشویی
Translate this page
Oct 16, 2014 - سوالات جنسی در مورد تعداد زیاد نزدیکی جنسی و کاهش شانس بارداری ... طبع جنسی گرم و بالایی دارد و تعداد دفعات مقاربت ما در هفته زیاد است . ... ایا این رابطه به قوای جنسی بنده صدمه نمیزند یا اسپرم من ضعیف یا کم بارور نمیشود
قدرت جنسي در مردان - محمد علی محسن زاده
www.mohsenzade.com/.../269-1389-02-30-19-05-40
Translate this page
بهتر است قبل از اين كه در مورد قدرت جنسي مردان مطلبي نوشته شود ما از دستگاه ... از ضعف جنسي است كه درباره اش درست قضاوت نميشود آن اشتغالات روزانه و كار زياد است كه ... پس روابطه جنسي ايده ال بستگي به اين دارد كه طرفين با هم رابطه حسنه و نزديك ... سوالي ديگري كه مطرح ميشود اين است كه آيا قدرت و ميل جنسي مردها متفاوت مي باشد؟
آبادیه تقدیم میکند :آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ | تفریحی و ...
abadiyeh.ir/آبادیه-تقدیم-میکند-آیا-رابطه-جنسی-زیاد/
Translate this page
آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟ آیا کسانی که در رابطه جنسی زیاده روی می کنند,سلامتشان در خطر است؟ بستگی به این دارد که زیاده روی را چگونه تعبیر کنیم.
افراط در روابط جنسی بین زوجین ایا خطرناک است؟ یا خیر؟ - مجله خبری ...
www.dustaan.com › آیین همسرداری
Translate this page
Feb 23, 2014 - خبرنامه · پیوندها · تماس با ما · نسخه موبایل سایت · فیدخوان · صفحه نخست .... يك يا دوبار در هفته ميزان متعادل رابطه جنسي است . البته این ... زیاده روی در روابط جنسی روابط زناشویی روابط جنسی بین زن و شوهرها روابط جنسی. افراط در ... پژوهش ها نشان می دهد افزايش فعاليت‌های جنسی برای قلب مردان مضر است . – افراط در ...
آیا تعداد زیاد نزدیکی جنسی باعث کاهش اسپرم و شانس بارداری میشود ؟
2tarke.com/.../نزدیکی-جنسی-باعث-کاهش-اسپرم-باردا...
Translate this page
Nov 3, 2014 - منی مرد انزال افزایش تعداد اسپرم در منی عکس رابطه ی جنسی دخول آلت. ... آیا نزدیکی جنسی زیاد با همسر باعث ضعیف شدن اسپرم و کاهش شانس بارداری میشود ؟ ... طبع جنسی گرم و بالایی دارد و تعداد دفعات مقاربت ما در هفته زیاد است .
پاسخ به پرسشهای شما درباره رابطه جنسی : سایت پزشکان بدون مرز
www.pezeshk.us/?p=5607
Translate this page
Dec 18, 2006 - آيا اين ممکن است که خانمی ميل جنسی بيش از حد داشته باشد؟ ... آيا کاری هست که بدون کمک گرفتن از شخص ديگری خود ما بتوانيم انجام بدهيم؟ ... که ظاهر اين کاندوم ها با کاندوم های ديگر تفاوت زيادی ندارد مگر در رنگ و بو و طعمشان و اينکه ..... تنها موردی که خودارضايی مضر خواهد بود و به درمان احتياج دارد موقعی است که فرد به ...
خود ارضایی(استمنا)
khoderzaeeee.blogfa.com/
Translate this page
بچه هر که حاضر بیا یدجزگروه ما یرای ترک خود ارضایی مشخصاتش بفرست به ایمیل من تا با هم ... همچنین شکلات حاوی فنیل اتیلامنین میباشد که یک محرک جنسی است. .... آیا بین خودارضایی و زود انزالی رابطه ای وجود دارد. ... برای درک مضرات استمناء ابتدا مسیر عصبی یک تحریک جنسی تا انزال را طی عمل نزدیکی بطور ساده مرور میکنیم.
آموزش‌هاي زناشويي - - BLOGFA
zxcvb2sx.blogfa.com/post-19.aspx
Translate this page
8- مردهايي که از معاشقه جنسي با همسرشان لذت ميبرند ( خيلي ساده است هنگامي که معاشقه ... در تحقيقاتي که ما انجام داديم مردها واقعاً از اين رفتار متنفر بودند. .... ببينيد كه آيا منظور او را به خوبي درك كرده ايد و آيا پيام آن را تشخيص مي دهيد؟ ... عدم رابطه زياد با همسر به گناه افتاده و از طرف ديگر اين افراط مضر جسمشان است نيز در نظر دارند.
تصورات نادرست بازاریابی شبکه‌ای
www.ibazaryabi.com/بازاریابی-شبکه‌ای/
آیا این بدین معنی است که جنرال الکتریک فروش یخچال را متوقف کند؟ ..... خیلی زیاده باز هم میگم شرکت یک بهانس چون تو همه ی شرکت ها ما پورسانت بگیر داریم ...... در رابطه با یکی از این شرکت ها و اجناس شرکت تحقیق کردم… ...... این کار ضرر دارد. ...... یکی از اصل های بازاریابی شبکه ای تو ایران اینه که> جنسی که میاد رد سایت نباید ...
ایا در هنگام عادت ماهانه می توان نزدیکی داشت + رابطه جنسی در طول عادت ماهانه ...
newsofts1.blogsky.com/.../ایا-در-هنگام-عادت-ماهانه-می-توان-نزدیکی-داشت-...
Mar 15, 2015 - 15 ژوئن 2014 آیا رابطه جنسی حین قاعدگی به سلامتی ما آسیب میزند؟ ... 7 ژوئن 2013 انواع اختلالات پریود یا عادت ماهانه در خانمها زیاد هستند و خانمها باید اگر مدت زمان پریود بیش .... آیا مجرد بودن و نداشتن رابطه جنسی برای بدن مضر است؟
تاثیر خودارضایی بر تناسب اندام - مجله اینترنتی تناسب اندام
fitnessmagazine.ir/.../a-very-common-question-that-i-a...
Translate this page
Oct 4, 2014 - یکی از سوالاتی که عموما پرسیده می‌شود، این است که آیا خودارضایی بر عضله سازی و تناسب اندام تاثیری منفی دارد؟ ما در این رابطه نقطه نظرات متخصصین، مربیان، فیزیولوژیست‌ها و حتی .... با توجه به دلایلی که اورده اید فعالیت جنسی زیاد روی اندام تاثیر منفی می ... قطعا زیاده روی در هر کاری مضرات خاص خودش رو داره.
آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟
shahr-news.ir/آیا-رابطه-جنسی-زیاد-برای-ما-مضر-است؟/
Translate this page
دریافت کد پاپ آپ کلیکی. دریافت کد پاپ آپ کلیکی. ads. آمار · لينك قبلي · لينك بعدي.
بی خیال بیا اینجا...
sasansalar21.blogfa.com/
Translate this page
Sep 28, 2014 - برچسب‌ها: آیا شهوت جنسی زنان ۷ برابر مردان است, شهوت زنان, شهوت زنان 7 .... این یک واقعیت انکارناپذیر است که رابطه جنسی سالم اثرات مثبتی بر سلامت جسمی و روانی ما دارد اثرات یک رابطه جنسی بر روی سلامت توسط محققان زیادی ...
آیا مجرد ماندن و نداشتن رابطه جنسی برای بدن مضر است؟ - آکا - آکاایران
www.akairan.com/marriage/.../201491122710.html
Translate this page
آیا مجرد ماندن و نداشتن رابطه جنسی برای بدن مضر است؟ .... بسیاری بر این باورند که داشتن رابطه به مقدار زیاد برای سلامت خوب نیست و دلیلی هم برای این ... با ما باشید ...
چند سوالی که زنان خجالت می‌کشند بپرسند! - آفتاب
aftabnews.ir/vdccxmqss2bqsp8.ala2.html
Translate this page
Dec 26, 2010 - آیا شستن واژن پس از برقراری رابطه جنسی لازم است؟ .... دسترسي ندارند ويا سواد و حوصله خوندنشو ندارند و متاسفانه بخش زيادي از جامعه ما را تشكيل مي ...
پروستات و ارتباط آن با فعالیت جنسی - جام جم آنلاین
jamejamonline.ir/.../پروستات-و-ارتباط-آن-با-فعالیت...
Translate this page
Feb 8, 2014 - لطفا کمی درباره عملکرد غده پروستات برای ما توضیح دهید. بسیاری از آقایان می‌گویند ... تورم پروستات در مردان جوانی که از نظر جنسی فعال هستند زیاد مشاهده می‌شود. علت آن هم وجود ... آیا ممکن است همه پروستات در عمل جراحی برداشته شود؟
مضرات چاي سبز!
www.asrkhabar.com/fa/news/2278/مضرات-چاي-سبز
Translate this page
اين روزها چاي سبز يكي از بهترين نوشيدني‌هايي شناخته مي‌شود كه ما مي‌توانيم از آن استفاده ... در مواردي مشاهده شده است كه افراد دچار استرس‌هاي شديد و يا خشونت بسيار زياد شده‌اند. .... میخواستم بدونم که آیا خوردن چای سبز باعث کاهش میل جنسی هم می شود؟
چه غذاهایی قبل و بعد از رابطه جنسی باید بخوریم و نخوریم - آی آر میکس
www.irmix.ir/.../قبل-و-بعد-از-رابطه-چه-بخوریم-و-نخ...
Translate this page
Nov 1, 2015 - این از خصوصیت بسیار خوب سکس است که خداوند در سیستم آفرینش بشر ... امر است که بعد از یک سکس صحیح و به‌جا تا مدت زیادی شارژ می‌شوید و انرژی ... است اینکه این انرژی ازدست‌رفته به‌خودی‌خود قابل بازگشت نیست و ما .... مواد غذایی که قبل از رابطه جنسی مصرف می شوند به دو دسته ی مفید و مضر برای داشتن یک ...
Searches related to آیا رابطه جنسی زیاد برای ما مضر است؟

عوارض نزديكي زياد براي زنان

عوارض نزديكي زياد براي مردان

عوارض ارضا شدن زیاد در زنان

عوارض زیاده روی در روابط زناشویی

زیاده روی درسکس

مضرات نزديكي در دوران قاعدگي

آيا نزديكي از پشت ضرر دارد

عوارض رابطه از پشت
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 427
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,750
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 12,197
  • بازدید ماه : 12,197
  • بازدید سال : 389,808
  • بازدید کلی : 4,169,586