loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 97 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم

 

در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، بازار تابستانی فوتبال ایران امسال زودتر از تصورات رونق گرفت و بسیاری از باشگاه ها از همان فردای اتمام فصل گذشته کار خود را در جذب بازیکنان جدید آغاز کردند و روزهای هیجان انگیزی برای طرفداران شان و همچنین فوتبالیست های حاضر در بازار رقم زدند.


 در این بین جابه جایی های صورت گرفت که کمتر کسی تصور آن را می کرد تا فوتبال باشگاهی ایران سورپرایزهای تابستانه جالبی در دل خود داشته باشد. نقل و انتقالاتی که می تواند به داغ شدن بیشتر فوتبال باشگاهی ایران در شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر کمک کند به همین خاطر به تعدادی از این جابه جایی های عجیب نگاهی انداختیم.


آندرانیک تیموریان (ماشین سازی)
کاپیتان تیم ملی همواره نامش در نقل و انتقالات تابستانی به عنوان شاه ماهی نقل محافل می شد اما امسال برخلاف سال های گذشته کمتر باشگاهی حاضر بود با چنین بازیکن گران قیمتی قرارداد ببندد تا این که ماشین سازی و رسول خطیبی وارد بازار شده و به یکباره آندرانیک تیموریان را به جمع سبزپوشان اضافه کردند تا حضور کاپیتان تیم ملی در تیمی که تازه دسته اولی شده باعث تعجب همگان شود.

 


آرش افشین (استقلال تهران)
بعد از جدایی از ملوان نزدیک به نیم فصل بدون تیم ماند تا هم مصدومیتش را برطرف کند هم تیم خوبی را برای آینده فوتبالی اش برگزیند. آرش افشین که همواره شائبه مصدومیت کهنه و مرموزش باعث می شد تا مشتریانش با تردید پای میز مذاکره با او بنشینند در کمال تعجب همگان در سبد خرید پر و پیمون استقلال منصوریان قرار گرفت تا بیشتر تمرکز آبی های پایتخت به جذب مهاجم دوخته شود. در خصوص آمدن افشین به استقلال حرف و حدیث های زیادی به گوش رسید که گذشت زمان همه چیز را مشخص می کند.

 


محمدرضا خلعتبری (گسترش فولاد تبریز)
هافبک مهاجم ریزنقش سال های گذشته سپاهان و ذوب آهن بعد از این که با باشگاه اصفهانی مشکلات عدیده ای پیدا کرد در گیر و دار حضور احتمالی در استقلال به یکباره مسیرش را به سمت شمال غرب ایران و شهر تبریز تغییر داد و پیراهن گسترش فولاد را برتن کرد تا فراز کمالوند یکی از شاه ماهی های نقل و انتقالات را به تور بیاندازد. خلعت حالا باید انتظارات را با پیراهن تیم تبریزی برآورده کند و نشان بدهد که تیم های بزرگ از نخریدن او پشیمان خواهند شد.

 


مسعود حسن زاده (سایپای تهران)
طرفداران استقلال و پرسپولیس خیلی دوست داشتند این مهاجم جوان و آینده دار را در جمع بازیکنان تیم محبوب شان ببینند به خصوص پرسپولیسی ها که حسن زاده را جانشین خلف مهدی طارمی می دانستند اما مهاجم ناراضی ذوبی ها نه آبی پوش شد نه سرخپوش تا به یکباره او را در جمع شاگردان حسین فرکی در سایپا ببینیم. حالا باید منتظر ماند و دید با این جا به جایی مسعود می تواند بار دیگر توانایی هایش را نشان داده وبه تیم ملی بازگردد یا ...

 


جاسم کرار (تراکتورسازی تبریز)
یاغی عراقی بعد از تمام اتفاقاتی که فصل گذشته در اردوی استقلال رقم زد و با محرومیت هایی از سوی کمیته انضباطی و سازمان لیگ روبرو شد بار دیگر سر از فوتبال ایران و باشگاه تراکتورسازی در آورد تا برای دومین بار با تیم محبوب آذربایجان در لیگ برتر به میدان برود. جاسم کرار که همواره حاشیه هایش بر توانایی های فنی اش می چربد این بار باید در تبریز زمینه موفقیت تیم تراکتور را فراهم کند تا از زیر بار فشارهای کاذب خارج شود.

 


عبدا.. ویسی (سپاهان اصفهان)
بعد از یک فصل تیره و تار و ایستادن در جایگاه یازدهم جدول رده بندی سپاهانی ها برای ترمیم زخم های ایجاد شده به سراغ مردی رفتند که در یک برنامه سه ساله توانست استقلال خوزستان را با کمترین هزینه ممکن به قهرمانی لیگ برساند. عبدا.. ویسی با سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان در زمان بازیگری در شرایطی به خرید عجیب زردپوشان نصف جهان تبدیل شد که خوب می دانست در بدترین برهه زمانی تصمیم به بازگشت گرفته و هیچ بعید نیست این تصمیم تمام موفقیت های اخیر او را زیر سئوال ببرد اما وسوسه نیمکت سپاهان او را وادار کرد تا اهواز را ترک و راهی اصفهان شود.

 


محسن ربیع خواه(پرسپولیس تهران)
در روزهایی که همه طرفداران پرسپولیس منتظر یک خرید پر سرو صدا برای خط حمله خود بودند این باشگاه با جذب محسن ربیع خواه شوک بزرگی به اهالی فوتبال وارد کرد! بازیکنی که یک فصل تمام به دلیل مصدومیت از میادین دور بود و قبل از آسیب دیدگی نیز تنها تجربه بازی برای پاس همدان را در کارنامه داشت. هنوز با گذشت چند هفته از این انتقال بسیاری این سئوال را از خود می پرسند که برانکو چگونه زیر بار ریسک چنین خریدی رفته که باید جواب این سئوال را با گذشت زمان به دست آورد.

 


آرش برهانی (پیکان تهران)

بهترین گلزن استقلال در ادوار لیگ برتر بعد از دو فصل کم فروغ با پیراهن این تیم در نهایت در لیست مازاد قرار گرفت تا همه جا شایعه خداحافظی او از دنیای فوتبال به گوش برسد اما پیکان تازه صعود کرده به لیگ برتر با مجید جلالی به سراغ این مهاجم پا به سن گذاشته رفتند و در انتقالی عجیب برهانی را پیکان سوار کردند به این امید که مهاجم گلزن سال های نه چندان دور لیگ برتر باردیگر جور گلزنی خودروسازان پایتخت را به دوش بکشد.

 


شهاب گردان (پدیده مشهد)
بعد از سال های پرافتخاری که در اصفهان تجربه کرد با قرار گرفتن در لیست مازاد سپاهان از بین تمام پیشنهاداتی که داشت ترجیح داد دوباره به مشهد بازگردد. همان شهری که در سنین جوانی زمینه را برای اوج گیری گردان در فوتبال ایران با پیراهن ابومسلم را فراهم کرد حالا یک بار دیگر میزبان این گلر پا به سن گذاشته خواهد بود تا گزدان دینش را به فوتبال مشهد با پیراهن پدیده ادا کند.

 


عقیل اعتمادی (صنعت نفت آبادان)
دروازه بان ایرانی الاصل که سال ها در فوتبال هلند بازی می کرد در تصمیمی عجیب از آلمره سیتی جدا شد و سر از برزیل ایران آبادان درآورد تا از چارچوب دروازه صنعت نفت حراست کند. اعتمادی که نسبت فامیلی نزدیکی با قوچان نژاد مهاجم گلزن تیم ملی دارد بعد از خاطرات نه چندان خوشی که با تراکتورسازی در فوتبال ایران داشت در بازگشت دوباره این بار به دنبال موفقیت در جنوب ایران است تا نامش را بیشتر بر سر زبان ها بیاندازد.

 


یاسر فیضی (ذوب آهن اصفهان)
با جدایی مهاجمانی مثل کاوه رضایی و مسعود حسن زاده تمام طرفداران ذوب آهن منتظر ورود یک مهاجم سرشناس به اردوی تیم شان بودند اما نه تنها این اتفاق رخ نداد بلکه یحیی گل محمدی و مدیران ذوب آهن دوباره به سراغ بازیکنی گمنام از لیگ دسته دوم ایران رفتند و یاسر فیاضی را به خدمت گرفتند تا با این بازیکن ضعف های خود در خط حمله را برطرف کنند. بازیکنی که کسی شناختی از توانایی هایش ندارد اما با این حال یحیی خیلی به او دل بسته است.

 

 

 


Google
About 199,000 results (0.62 seconds)
Search Results
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../عجیب‌ترین-نقل-و-انتقالات-ل...
Translate this page
21 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم +عکس - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../عجیب‌ترین-نقل-و-انتقالات...
Translate this page
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم +عکس. در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب ...
اخبار نقل و انتقالات
tnews.ir/Tags/نقل-و-انتقالات
Translate this page
بازیکنان تیم های آذربایجانی در صدر عجیب ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم بازیکنان تیم های ... برانکو دوستاره لیگ برتر ایران را سال آینده پرسپولیسی می کند!
عجيب‌ترين نقل و انتقالات ليگ شانزدهم - نود
www.navad.net/newscontent.aspx?NewsID=132859
Translate this page
11 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخير فوتبال ايران جا به جايي هايي صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلي جالب انتظار هواداران را بکشد.
اخبار آخرین نقل و انتقالات فوتبال اروپا و لیگ برتر ایران - خبر پو
khabarpu.com/.../Football-Transfers-نقل-انتقالات-فو...
Translate this page
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم فوتبال ایران/ سورپرایزهای تابستانه. پایتخت. 2 ساعت پیش. تلاش 'پرسپولیس' برای انفجار آخرین بمب نقل و انتقالات.
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم +عکس - تراختورلینک
traxturlink.ir/عجیب‌ترین-نقل-و-انتقالات-لیگ-شانزده...
Translate this page
اخبار آنلاین تراختورآرشیو.
عجیب ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم عکس - سامانه تحلیل اقتصاد
baztabnews24.ir/search/?...نقل...انتقالات+لیگ+شانز...
Translate this page
در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد. به گزارش مشرق، بازار ...
عجیب ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم / الف
khabarfarsi.com/ext/17196094
Translate this page
14 hours ago - عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا ...
عجیب‌ترین نقل انتقالات لیگ شانزدهم فوتبال ایران سورپرایزهای ...
www.wikirss.ir/.../عجیب‌ترین+نقل+و+انتقالات+لیگ...
Translate this page
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم فوتبال ایران سورپرایزهای تابستانه. عملکرد جنجالی ترین بازیکن نقل و انتقالات لیگ برتر شانزدهم +جدول. کاوه رضایی در ...
جام جهان نما :: عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم
jjna.ir/news/.../عجیب‌ترین-نقل-و-انتقالات-لیگ-شانز... - Translate this page
15 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
عجيب‌ترين نقل و انتقالات ليگ شانزدهم - سیماب
seemab.ir › ورزشی
Translate this page
10 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخير فوتبال ايران جا به جايي هايي صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلي جالب انتظار هواداران را بکشد.
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم
sport.shafaqna.com/FA/0212552
Translate this page
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد ...
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - SPI News
spinews.ir › ورزشی
Translate this page
در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب.
عجيب‌ترين نقل و انتقالات ليگ شانزدهم - لیست اخبار
newslist.ir › اخبار › ورزشی › روزنامه ورزشی 90
Translate this page
10 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخير فوتبال ايران جا به جايي هايي صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلي جالب انتظار هواداران را بکشد.
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - نازی ...
www.navichaat.ir/سورپرایزهای-تابستانه-عجیب‌ترین...
Translate this page
21 hours ago - تبلیغات. محل تبلیغ شما. سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. بازدید: خبر ورزشی. دوشنبه ۲۱ تير۱۴:۵۰. Related Posts.
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم
dailykhabariran.ir/news/109895
Translate this page
20 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم +عکس | اخبار امروز ایران و جهان
elim.ir/.../عجیب‌ترین-نقل-و-انتقالات-لیگ-شانزدهم-ع...
Translate this page
5 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم | ورزش 120
varzesh120.com/.../سورپرایزهای-تابستانه-عجیب‌تر...
Translate this page
21 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
نقل و انتقالات لیگ برتر- جام نیوز
www.jamnews.ir/.../نقل%20و%20انتقالات%20لیگ%...
Translate this page
مسئولان باشگاه پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات سخت‌ترین راه ممکن را برای جذب بازیکن در نظر گرفتند. خبر خوب ... شاهکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس/ شاه ماهی «نه» گفت بازیکن لیگ یکی جایگزین شد! ... عجیب‌ ترین اتهام به بمب پرسپولیس.
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - صفحه نخست
faznaz.com/عجیب‌ترین-نقل-و-انتقالات-لیگ-شانزدهم...
Translate this page
15 hours ago - عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. دسته بندی : بدون دسته. نویسنده : rezaak. دیدگاه‌ها برای عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم بسته هستند ...
عجیب ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم +عکس - آکا
www.akairan.com/.../news20167121503328545.html
Translate this page
8 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم +عکس | مولانیوز
molaeei.ir › ورزشی › فوتبال
Translate this page
10 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
با عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم آشنا شوید - http://www ...
www.poparena.ir/item-38807-با-عجیب‌ترین-نقل-و-ان...
Translate this page
ساعت 24- در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
سورپرایزهای تابستانه - عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم
www.javaneirani.com/.../594805-سورپرایزهای-تابس...
Translate this page
20 hours ago - سورپرایزهای تابستانه - عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - کد خبر: 1340098/35 زمان: 14:31 1395/04/21 پست ...
عجیب ترین تیم لیگ برتری دَر بازار نقل وَ انتقالات - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../عجیب-تیم-لیگ-برتری-بازار-...
Translate this page
Jun 28, 2016 - عجیب ترین تیم لیگ برتری دَر بازار نقل وَ انتقالات ... زاده بازیکنانی هستند کِه دَر لیگ شانزدهم پیراهن تیم هایی غیر اَز ذوب آهن را بِه تن می کنند.
عجیب ترین تیم لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات را بشناسید - دولت ...
www.dolatebahar.com/.../عجیب-ترین-تیم-لیگ-برت...
Translate this page
Jun 28, 2016 - عجیب ترین تیم لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات را بشناسید ... زاده بازیکنانی هستند که در لیگ شانزدهم پیراهن تیم هایی غیر از ذوب آهن را به تن ...
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم+عکس - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7411148
Translate this page
در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم +عکس
www.farsipu.com/.../ایران-صورت-فوتبال-نقل-و-انت...
Translate this page
10 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - نازی ...
www.pendarchaat.ir/سورپرایزهای-تابستانه-عجیب‌تر...
Translate this page
20 hours ago - سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. بازدید: دسته‌بندی نشده. دوشنبه ۲۱ تير۱۵:۰۰. Related Posts. ادعای آ.اس/ جلسه مهم ...
اعلام مهلت نقل و انتقالات لیگ برتر شانزدهم - شیرازه
shiraze.ir/.../اعلام-مهلت-نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-شا...
Translate this page
May 23, 2016 - رئیس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ ... شهبازی ادامه داد: : زمان نقل و انتقالات لیگ برتر و لیگ دسته اول به طور همزمان در فصل ... عجیب‌ترین ازدواج جهان/ عقد یک مرد آمریکایی با آیفون در آمریکا!
یوز - آخرین اخبار ورزشی نقل انتقالات لیگ شانزدهم
www.yooz.ir/sport/?...نقل%20انتقالات%20لیگ%20...
Translate this page
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد ...
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم عکس - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?...عجیب‌ترین+نقل...انتقالات+لی...
Translate this page
5 days ago - عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم عکس. زمان نقل و انتقالات لیگ برتر شانزدهم مشخص شد. به گزارش خبرگزاری مهر، مصطفی شهبازی در مورد دلیل ...
خبرنامه دانشجویان ایران | عجیب ترین تیم لیگ برتری در نقل و انتقالات
iusnews.ir/.../عجیب-ترین-تیم-لیگ-برتری-در-نقل-و...
Translate this page
Jun 28, 2016 - عجیب ترین تیم لیگ برتری در نقل و انتقالات ... حسن زاده بازیکنانی هستند که در لیگ شانزدهم پیراهن تیم هایی غیر از ذوب آهن را به تن می کنند.
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم +عکس نیمه شب سه شنبه 22 تیر ...
khabarche.ir/.../عجیب-ترین-نقل-و-انتقالات-لیگ-شا...
Translate this page
10 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
روز دنیا |عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم/از آمدن یاغی تا رفتن ...
roozedonya.com/.../عجیب‌ترین-نقل-و-انتقالات-لیگ...
Translate this page
3 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - چت روم ...
www.chaatiran.ir/سورپرایزهای-تابستانه-عجیب‌ترین...
Translate this page
21 hours ago - سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - چت روم فارسی .... سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم.
90tv.ir | وبسایت رسمی برنامه ۹۰ - آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر ...
90tv.ir/.../آخرین-اخبار-نقل-و-انتقالات-لیگ-برتر-95...
Translate this page
Jun 6, 2016 - آخرین اخبار نقل و انتقالات لیگ برتر 95/03/17. ... آقا فرشاد استقلال فقط ستاره های لیگ جذب کرده و تیم های لیگ ما ثابث شده با این وضعیت نتیجه ...
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم +عکس
mizbanekhabar.ir/عجیب‌ترین-نقل-و-انتقالات-لیگ-...
Translate this page
لينك قبلي · لينك بعدي. اخبار مرتبط. شواین اشتایگر فردا داماد می‌شود · ستاره والیبال ایران دست به توپ شد! تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های امروز کشور · مقصودی: ...
پایگاه خبری هتل جار - عجیب ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم
hoteljar.ir/fa/rssreader/news?sec_id=543&id...
Translate this page
اخبار صنعت هتلداری را درهتل‌جار دنبال کنید. استخدام هتل، انتصابات و تشکل های هتلداری، مقالات و نکات کاربردی، گردشگری و هتلداری را در هتل‌جار ببینید.
عجیب‌ترین تیم لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات - سایت خبری «پایش
payeshonline.com/.../عجیب‌ترین_تیم_لیگ_برتری_...
Translate this page
ذوب آهن اصفهان را می توان عجیب ترین تیم لیگ برتری در بازار نقل و انتقالات ... و به احتمال زیاد مسعود حسن زاده بازیکنانی هستند که در لیگ شانزدهم پیراهن تیم هایی ...
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - ورزش 3
varzesh3.irwordpress.com/.../سورپرایزهای-تابستانه-...
Translate this page
19 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد. Source ...
با عجیب ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم | ساعت 24
lavdan.ir/l.php?...عجیب-ترین-نقل-و-انتقالات-لیگ-...
Translate this page
با عجیب ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم | ساعت 24 - لاودان.
عجیب ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - آخرین اخبار ایران و جهان
www.zamoune.com/news/2161331
Translate this page
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار ...
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - اخبار ...
themestudio.ir/سورپرایزهای-تابستانه-عجیب‌ترین-ن...
Translate this page
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. Posted on تیر ۲۱, ۱۳۹۵ / Posted by farjad. در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی ...
خبرگزاری دی اسپورت | تنها مرجع اخبار لیگ 1 ، 2 و 3 فوتبال
www.dsport.ir/
Translate this page
خبرگزاری دی اسپورت - تنها مرجع اخبار لیگ 1 ، 2 و 3 فوتبال. ... طاهری پور: هدفی جز صعود به لیگ برتر نداریم. در گفت و ..... عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم.
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم
tahatheme.ir/News/?p=242566
Translate this page
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. ۱۳۹۵-۰۴-۲۱. در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث ...
سورپرایزهای تابستانه/ عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم ...
nexttech.ir › Fashion › Beauty
Translate this page
21 hours ago - در نقل و انتقالات چند هفته اخیر فوتبال ایران جا به جایی هایی صورت گرفت که باعث تعجب همگان شد تا فصلی جالب انتظار هواداران را بکشد.
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - مجله تفریحی ایران مارکت
iranmc.in/search/?...%09%09عجیب‌ترین+نقل...انتقا...
Translate this page
پرسپولیسی ها در نقل و انتقالات توانستند عملکرد خوبی داشته باشند. خبرآنلاین: تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات مهم ترین کاری که انجام داد این بود که ...
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم - میهن بروز
www.mihanbrooz.ir/عجیب‌ترین-نقل-و-انتقالات-لیگ...
Translate this page
عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم. درفوتبال. ۱۳۹۵-۰۴-۲۱. Brooz. نوشته های مشابه. پرسپولیس در جام شهدا شرکت نمی‌کند؟ ۲۱ تیر ۱۳۹۵ ...
بهروان: زمان نقل و انتقالات لیگ شانزدهم به قوانین فیفا نزدیک است ...
www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
Translate this page
Jun 6, 2016 - رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت: زمان نقل و انتقالات لیگ شانزدهم تا یک ماه ... برای نقل و انتقالات لیگ شانزدهم شیوه ای نزدیک به فوتبال روز دنیا و کشورهای ... زیباترین گلهای کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال + فیلم.
Searches related to عجیب‌ترین نقل و انتقالات لیگ شانزدهم

نقل انتقالات پرسپولیس

نقل و انتقالات پرسپولیس 94-95

نقل و انتقالات استقلال

نقل و انتقالات رئال مادرید 2016

نقل و انتقالات لیگ برتر 94-95

نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس

نقل و انتقالات بارسلونا

نقل و انتقالات لیگ برتر 95-96
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 143
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 463
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 7,923
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 17,370
  • بازدید ماه : 17,370
  • بازدید سال : 394,981
  • بازدید کلی : 4,174,759