loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 115 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

 

انواع طلاق های خوب و جدایی های بد

انواع طلاق های خوب و جدایی های بد

انواع طلاق های خوب و جدایی های بد 

طلاق یک ناهنجاری در اجتماع است و متاسفانه آمار آن در جامعه کنونی بالا می باشد.برخی از طلاق خود راضی هستند و آنرا جلوگیری از یک فاجعه عمیق تر عنوان میکنند.اما برخی هم از طلاق خود پشیمان هستند. 

 

طلاق همواره از همه جهات مذموم بوده اما برخی زوج های طلاق گرفته ادعا می کنند که طلاق به صلاح زندگی شان بوده و اگر طلاق نمی گرفتند زندگی شان تباه می شد و برعکس کسانی هستند که طلاق گرفته اند و حالا پشیمانند.

 

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، مادری از زندگی دخترش می گوید که سالهاست مورد ضرب و شتم شوهرش قرار می گیرد و اما پرونده طلاق او در دادگاه مانده و عمر دخترش به هدر می رود؛ در مقابل نیز مادر دیگری از زندگی پسر طلاق گرفته اش می گوید که به خاطر یک مساله پیش پا افتاده از همسرش جدا شده است.

 

مادر نخست ، طلاق دخترش را خیر می داند و مادر دوم ، طلاق پسرش را شر.به گفته احمد دلبری مدیرکل بهزیستی استان تهران، 36 درصد ازدواج ها در استان تهران به طور میانگین ، منجر به طلاق می شود که این رقم در مناطقی مانند شمیرانات به 58 درصد می رسد.

 

اما سئوال اینجاست که چه تعداد از این طلاق ها واقعا باید به طلاق منجر می شد و چه تعداد از آنها می توانست به زندگی پایدار و خوبی تبدیل شود.30 درصد زیادی از طلاق ها در کشور به علت نداشتن مهارت های ارتباطی و زندگی، اختلالات جنسی، اختلالات روحی و روانی ، اعتیاد و بخشی از آن نیز به خاطر دلایل اقتصادی بوده است.

 

آیا به راستی بطورمثال آموزش مهارت های ارتباطی یا درمان اختلالات روحی و روانی تا آن اندازه سخت است که سال گذشته ، 163 هزار و 765 نفر در کشور از هم جدا شوند و خانواده های خود را ویران کنند.

 

**طلاق ، آموزش می خواهد
بسیاری از افراد فکر می کنند فقط باید هنگام ازدواج تحقیق و فکر کرد و طلاق نیازی به تفکر ندارد اما اتفاقا آموزش هایی برای طلاق نیز وجود دارد که باید از آنها آگاهی داشت تا زوج ها بی گدار به آب نزنند و زندگی شان را از هم نپاشند.

 

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور می گوید: زوجی که برای طلاق به دادگاه مراجعه می کنند نیاز به مشاوره خانواده ، روان درمانی خانواده و مشاوره و آموزش قبل از طلاق دارند.

 

مهدی میرمحمد صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا می افزاید: کارشناسان مربوطه به زوج ها آموزش می دهند که به چه دلایلی طلاق درست و به چه دلایلی طلاق، اشتباه است. کجا باید طلاق گرفت و در چه مواردی باید اغماض شود.وی تصریح می کند: این آموزش ها به صورت عمومی برای زوج ها تدریس می شود.

 

وی ادامه می دهد: شاید بتوان مشکلی که زوج درگیر آن شده اند ، را حل کرد و شاید هم کاری نتوان کرد.

 

**پشیمانی از طلاق
چه بسا زوج هایی که به خاطر مسائل پیش پا افتاده یا قابل حل از هم جدا می شوند و اما بعد از جدایی و طلاق و بعد از گذشت زمان و حل شدن آن مشکلات از طلاق خود پشیمان می شوند.

 

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در این باره می گوید: بطورمثال افسردگی به خودی خود می تواند عامل جدی طلاق باشد و بعد که فرد از افسردگی خلاص شد و حالش رو به بهبودی رفت ، ممکن است از اینکه چرا طلاق گرفته، پیشمان شود.

 

میرمحمدصادقی می افزاید: فرد در دوره افسردگی، ناامید است و ممکن است خودش یا دیگری را به سمت طلاق سوق دهد. بنابراین مراجعه کنندگان به دادگاه برای طلاق در وهله نخست باید از لحاظ افسردگی بررسی شوند.

وی خاطرنشان می کند: گاهی اوقات دلایل طلاق به یک بیماری یا اختلال مربوط می شود حال این علت می خواهد یک اختلال جنسی یا یک اختلال روحی و روانی باشد. بنابراین درمانگران و مشاوران بهزیستی باید بتوانند آن اختلال را تشخیص دهند و درمان انجام شود.

 

**طلاق با قید فوریت
هرچند از بخش زیادی از طلاق ها با مداخلات مددکاری یا روانشناسی و درمانی می توان پیشگیری کرد اما گاهی علت و مشکل تا آن اندازه پیچیده و سخت و در مواردی تهدیدکننده جان و سلامت یکی از زوج ها است که حتی مشاوران و درمانگران نیز رای به جدایی می دهند و معتقدند که هرچه طلاق زودتر اتفاق بیفتد، خیرتر است.

 

مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور در این باره می گوید: برخی مشکلات زوج ها ممکن است درمان نشده یا به دلایلی، برطرف نشود.میرمحمد صادقی می افزاید: در اینگونه موارد فقط باید متخصصان مربوطه اظهار نظر کنند و در حوزه مشاوره خانواده و روانشناسی، تخصص داشته باشند؛ برطرف کردن مشکلات طلاق نیاز به یک کار تیمی و درمانی دارد.

 

وی تصریح می کند: ممکن است مواردی باشد که «نیاز» به طلاق داشته باشند؛ ما باید این افراد را به دادگاه بفرستیم تا سریعا حکم طلاق آنان صادر شود.

 

**طلاق ، کجا خیر است و چه زمانی شر؟
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور می گوید: برخی اوقات طول کشیدن طلاق خیر است بطورمثال کسی که افسرده است ، درمان آن در مدت طولانی انجام می شود و به تدریج حال او خوب می شود و از فکر طلاق بیرون می آید.

 

میرمحمد صادقی تصریح می کند: اما برخی مواقع طول کشیدن و کش دادن طلاق، شر است بطورمثال مواردی داریم که طلاق صادر نشده و بعد از آن توسط یکی از زوج ها، قتل رخ داده است. یا هنگامی که مساله ناموسی و جدی است، طلاق بهتر است.

 

**غربالگری متقاضیان طلاق
مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور می گوید: افرادی که خواهان طلاق هستند ، در دادگاه ها ، غربالگری شده و به مشاوران مربوطه ارجاع داده می شوند تا مشخص شود طلاق باید سریعا اتفاق بیفتد یا نیاز به زمان دارد.

 

میرمحمد صادقی خاطرنشان می کند: مداخله گران در امر طلاق باید متخصصان خبره و با صلاحیتی باشند . قوه قضاییه به روانشناسان و مشاوران، اعتماد پیدا کرده و از آنها کمک می خواهد که خیلی خوب است.

 

وی یادآور می شود: چندین سال است که قوه قضاییه با همکاری سازمان بهزیستی ، این غربالگری ها و مشاوره ها را انجام می دهد.

 

وی اضافه می کند: البته روانشناسان و مشاوران مربوطه در استخدام دولت نیستند بلکه در بخش های غیردولتی زیرنظر سازمان بهزیستی فعالیت دارند که زوج ها به آنها ارجاع داده می شوند.

 

**طلاق ، چندوجهی است
به گفته مدیرکل مشاوره و امور روانشناختی سازمان بهزیستی کشور، ورود افراد غیرمتخصص در امر طلاق می تواند مساله را پیچیده تر کند بنابراین سازمان بهزیستی تلاش دارد تا با یک نگاه چند وجهی این مساله را بررسی کند.میرمحمد صادقی می گوید: طلاق باید از ابعاد مددکاری ، روانشناسی، مشاوره ای و طبی و درمانی مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی یادآور می شود: سازمان بهزیستی با کمک به قوه قضاییه در امر غربالگری متقاضیان طلاق ، تلاش دارد پرونده های طلاق در کشور کاهش یابد و مواردی که امکانش هست و به صلاح زوج ها است، منجر به سازش کند .

 

میرمحمدصادقی یادآور می شود: به دلیل چندوجهی بودن مساله طلاق، چند حوزه در سازمان بهزیستی شامل دفتر مشاوره و امورروانشناختی ، دفتر آسیب دیدگان اجتماعی و دفتر توانمندسازی زنان سرپرست خانوار درگیر بحث طلاق هستند.

 

میرمحمد صادقی می افزاید: سازمان بهزیستی در حوزه طلاق، یار استراتژیک قوه قضاییه است و در قانون حمایت از خانواده نیز ذکر شده که مراکز سازمان بهزیستی باید به قوه قضاییه کمک کنند. به هرحال ورودی طلاق در قوه قضاییه اتفاق می افتد.وی تصریح می کند: برنامه های ما نباید به کاهش آمار طلاق محدود شود بلکه باید تمام تلاشمان این باشد که طلاقی که رخ می دهد به درستی رخ دهد و به صلاح باشد.


Google
About 484,000 results (0.65 seconds)
Search Results
انواع طلاق های خوب و جدایی های بد - پارس ناز
www.parsnaz.ir/انواع-طلاق-های-خوب-و-جدایی-های-بد.html
Translate this page
انواع طلاق های خوب و جدایی های بد طلاق یک ناهنجاری در اجتماع است و متاسفانه آمار آن در جامعه کنونی بالا می باشدبرخی از طلاق خود راضی هستند و آنر.
Images for ‫انواع طلاق های خوب و جدایی های بد‬‎Report images
Image result for ‫انواع طلاق های خوب و جدایی های بد‬‎
1 day ago
Image result for ‫انواع طلاق های خوب و جدایی های بد‬‎
Image result for ‫انواع طلاق های خوب و جدایی های بد‬‎
1 day ago
Image result for ‫انواع طلاق های خوب و جدایی های بد‬‎
1 day ago
Image result for ‫انواع طلاق های خوب و جدایی های بد‬‎
More images for انواع طلاق های خوب و جدایی های بد
انواع طلاق های خوب و جدایی های بد - خبر آنتایم
khabarontime.ir/.../انواع-طلاق-های-خوب-و-جدایی-های-بد
Translate this page
انواع-طلاق-های-خوب-و-جدایی-های-بد. ... نگاهی به سینمای فیلمسازی که وطن‌فروشی نکرد/از اتهام دور بودن از نگاه مردم تا یادداشت های عاشقانه پس از مرگ!
انواع طلاق های خوب و جدایی های بد بایگانی | تفریحی و سرگرمی آبادییه ...
abadiyeh.ir/tag/انواع-طلاق-های-خوب-و-جدایی-های-بد/
Translate this page
آبادیه مینویسد یک عکاسی طولانی مدت و ادامه دار در فصل های زمستان هر سال و سوژه مورد نظر هم مناطق قندیل بسته سراسر ایران این مجموعه عکس زیبا را بوجود آورده است.
ساخت انواع مدل های گلخانه خانگی با ایده های بکر -آکا - نگاه 20
negah20.ir/news/94269
Translate this page
در این مقاله قصد داریم به معرفی طرح های مختلف انواع گلخانه های خانگی و همچنین چگونگی ساخت آنها بپردازیم. تا پایان ما را ... انواع طلاق های خوب و جدایی های بد · ماه ایده آل ...
زن و شوهر های ایرانی چرا بهم خیانت میکنند – جديدترين اخبار ايران و جهان ...
www.momtaznews.com/زن-و-شوهر-های-ایرانی-چرا-بهم-...
Translate this page
در زمینه دلایل، نقش جامعه، انواع خیانت و عکس العمل همسران نسبت به این ناهنجاری اخلاقی با ... ۵- ازدواج های اجباری: زن یا مردی که برخلاف میل شان و به دلیل اصرار خانواده تن به ازدواج ..... رها میکنه تا حدودی تا به آرامش برسه بعد راه جدایی رو در پیش میگیره که اعصابش آروم تر ..... از بد رفتاری و بد دهنی مرد نسبت به زنش یا برعکس شروع میشه.
سایت رسمی دکتر علی واهب نیا » جادو، طلسم ،از کجا بفهمم جادو یا طلسم ...
www.vahebnia.com/جادو،-طلسم-،از-کجا-بفهمم-جادو-یا-...
Translate this page
طلسم ها بصورت های مختلف نوشته می شود رایج ترین آنها عبارتند از : ... که دارای تاثیر می باشد یاد کرده است و آن را از جمله امور بد و ناردست برشمرده است و همگان را ... ی نشانه های بالا در یکی از آن دو ظاهر می شود، طوری که طرف فقط خواستار طلاق و جدایی می ... یکی از نشانه های سحر و یکی از انواع آن، اختلال در روابط جنسی بین زن و شوهر می باشد.
طلاق و جدایی - روزنوشته های محمدرضا شعبانعلی
www.shabanali.com/ms/فکرنکرده‌ها-طلاق-و-جدایی/
Translate this page
نظر شما در باره‌ی این جمله چیست؟ آمارها نشان می‌دهند که نرخ طلاق در حال افزایش است. این خبر خوب است یا بد؟ طلاق - جدایی - فکرنکرده ها - روزنوشته های محمدرضا شعبانعلی.
مشاور خوشبختی بایگانی - رادیو نوجوان
radionojavan.ir/?cat=3847
Translate this page
2 days ago - انواع طلاق های خوب و جدایی های بد مجموعه : همسرداری و ازدواج انواع طلاق های خوب و جدایی های بد طلاق یک ناهنجاری در اجتماع است و متاسفانه آمار آن در جامعه ...
سرپرست سازمان لیگ برتر منصوب شد - مطالب جدید
soltoon.ir/.../سرپرست+سازمان+لیگ+برتر+منصوب+...
Translate this page
2 days ago - انواع طلاق های خوب و جدایی های بد طلاق یک ناهنجاری در اجتماع است و متاسفانه آمار آن در جامعه کنونی بالا می باشد.برخی از طلاق خود راضی هستند و آنرا ...
انواع طلاق های خوب و جدایی های بد بایگانی - تفریحی خبری
rsslinker.com/tag/انواع-طلاق-های-خوب-و-جدایی-های-بد/
Translate this page
بایگانی برچسب: انواع طلاق های خوب و جدایی های بد. سرویس های جالب و کاربردی گوگل که از آن ها بی خبر هستید. تیر ۲۱, ۱۳۹۵ 2. سرویس های جالب و کاربردی گوگل که از ...
دعا نویسی و جن گیری - راز های شیطان پرستان
razhayesheitanparastan.com/دعا-نویسی-و-جن-گیری/
Translate this page
اما اکنون بنا دارم کمی پرده های علوم را کنار بزنم در حدی که هیچ یک راه به خطا نروید .... توی ایران یه سری حروم زاده پول میگیرن بخت میبندند بین زن و شوهر جدایی می اندازند. ... دنبالش بودم بکشمش خیلی بد بود داشتم دق میکردم ازغصه خودمم نمی دونستم غصه ..... من راضی به طلاق شد ،با وجود اینکه زنی بسیار زیبا و تحصیلکرده از خانواده خوب ...
پورتال پرشین وی
www.persianv.com/
Translate this page
ناگفته هایی از زندگی عباس کیارستمی از زبان خودش + عکس های دیده نشده · ناگفته هایی از زندگی ... گرانترین طلاق انگلیس: طلاق 100 میلیون دلاری زن آمریکایی از شوهر سعودی اش +عکس .... نامه جنجالی همسر حمید گودرزی درباره جدایی +عکس ... تمیز کردن انواع لوازم سفید رنگ موجود در خانه .... واکنش های لازم برای مقابله با اطفال بد اخلاق.
طلاق توافقی؛ خوب یا بد؟! - شبکه خبر
www.irinn.ir/news/52867/طلاق-توافقی؛-خوب-یا-بد؟!
Translate this page
May 24, 2014 - طلاق توافقی آن است که همسران وقتی می بینند نمی توانند به زندگی ... اتفاقاً‌ طلاق توافقی ، بهترین نوع طلاق است زیرا طرفین بی آن که مانند انواع دیگر طلاق ، دچار درگیری های ... هم طبق مقررات و بعد از برگزاری جلسات مشاوره، حکم به جدایی می دهد. ... البته حساب طلاق های ناشی از ظلم یکی از زن یا شوهر که ناگزیر به عداوت ...
ازدواج مجدد براي زنان مطلقه - پارسی طب
fa.parsiteb.com › بیماریها
Translate this page
طلاق خیلی بد است، اما اگر زندگی زن از خیلی بد هم بدتر است، مجبور میشود طلاق ... داستان طلاق داستان خوبی نیست که بگوییم این زندگی بد است، طلاق بگیریم خوب میشود. .... به نظر من اینقدر انگشت اتهام سمت خانم های مطلقه نگیرید ضربه ای که او در جدایی ..... ماسک برای از بین بردن جای جوش · انواع ماسک گیاهی برای زیباتر شدن پوست ...
تصاویر و عکس نوشته های عاشقانه عشقولانه جدید غمگین جدایی خیانت ...
safaa.rozblog.com/post/461
Translate this page
تصاویر و عکس نوشته های عاشقانه عشقولانه جدید غمگین جدایی خیانت خوشگل ... گریه غم جدایی دوری فراق سیاه طلاق خیانت خائن نامردی بی معرفت بی مرام هایکو نوشته ... فارسی پارسی خواندنی دیدنی خوب عالی تازه باکیفیت همسر شوهر عزیزترین یار همراه .... برهنه رایگان لینک مستقیم فحش ناسزا بدگویی ول دهنی حرف های بد زشت پلشت ...
مدت پایداری مردان بعد از طلاق - سایت خبری تحلیلی تابناك|اخبار ایران و ...
www.tabnak.ir › اجتماعی › داخلی
Translate this page
Feb 26, 2011 - دی‌نا: فشارهای روحی و روانی، ابتلا به انواع آسیب ها مانند اعتیاد به مواد مخدر، ... آنقدر وضعیت جسمانی و روحی شهاب بد است که نمی دانم از علت جداییشان ... دکتر فربد فدایی، روان‌پزشک معتقد است بلافاصله بعد از جدایی، ... حوزه آسیب ها و کارکرد های منفی طلاق بر روی مردان شبیه زنان نیست و به ..... دوستان طلاق خوب هم داریم.
بهترین های:::::مرکز مشاوره::مشاوره خانواده::مشاوره ازدواج
مرکزمشاوره.com/
Translate this page
بهترین های:::::مرکز مشاوره::مشاوره خانواده::مشاوره ازدواج ... حق رو به من دادو تا حدی قبول کرد بهم بدی شده در صورتی که من در جواب خانوادش بی ... کم کم دارم فکر طلاق می کنم خواهر برادرای شوهرم واسه زندگیم فقط ضررن راهنماییم کنید خواهشنا تو شرایط بدی هستم. ... حالم خوب بشه از اون روزم همش منومتهم کرد تو اخلاقت عوض شده و همش بدو سرد تاکرد.
بهترین راه برای فراموش کردن یک مقطع زمانی از زندگی با همه خاطرات خوب و ...
www.soalcity.ir/node/318
Translate this page
Apr 12, 2013 - بسیاری از خاطرات دوران کودکی منشأ رفتارهای دوره های بعدی هستند که ..... دو سال پیش ضربه ی بدی از خانواده ام خوردم خیلی بد ناقص شدم افسرده ...... وسواس در انواع و اقسام و اشکال مختلف آن نیاز به جلسات متعدد شناخت ...... وقتی که بهش پیام های عاشقانه میدم اون پیام های ناامید کننده میده(پیام های دلشکستگی، طلاق و جدایی).
طلاق توافقی؛ خوب یا بد؟! - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › اجتماعی
Translate this page
May 22, 2014 - البته حساب طلاق های ناشی از ظلم یکی از زن یا شوهر که ناگزیر به عداوت می انجامد جداست و در .... سطح فرهنگي جامعه آنقدر پايين است كه ظرفيت تبليغ چنين روش جدايي وجود ندارد. ... اما در انواع طلاق نوع طلاق توافقی شاید بهتر از همه باشد.
طلاقهای بازیگران|طلاقهای بازیگران سینمای ایران - نمناک
namnak.com/8006-طلاقهای-بازیگران.html
Translate this page
Rating: 4.4 - ‎3,251 reviews
با طلاقهای بازیگران سینما که سرو صدای زیادی به پا کردند زوج های بازیگر سینمای ... نیا و آزیتا حاجیان دو دختر با نام های مهراوه و ملیکا است، هر دو بعد از جدایی شان ازدواج کردند. .... بازگشت به زندگی بعد از انواع طلاق; ازدواج چاق ترین زن دنیا + عکس! ... که می خوادبه خیانت ویا جنگ ودعواختم بشه اگه کلا طلاق بد بود که خدا حرومش می کرد.
مهـــارت هـای زندگــی
maharat8.blogfa.com/
Translate this page
در زندگی هر کدوم از ما روزهای خوب و بدی وجود داشته است. ..... ممكن است ازايراد و نق نق های دائم طوری بستوه آيدكه طلاق و جدايی را ترجيح دهد وكانون مقدس زناشويی را از هم بپاشد. .... برای انواع بيماريها مخصوصاضعف اعصاب كاملا آمادگی دارد،هميشه اوقاتش تلخ و آه ...
معرفی هتل های جزیره کیش -آکا - مجله یوتو
yo2.ir/news/209489
Translate this page
2 days ago - آکاایران: جزیره کیش به دلیل ماهیت گردشگری خود، طی سال های اخیر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. علاوه بر ... انواع طلاق های خوب و جدایی های بد.
حال و روز زوجین پس از طلاق - مجله پزشکی دکتر سلام
www.hidoctor.ir/55591_حال-و-روز-زوجین-پس-از-طلاق...
Translate this page
Dec 27, 2014 - اکثر کسانیکه طلاق گرفته اند و متارکه کرده اند از نظر روحی و روانی افت ... پس از طلاق موجب می شود که بیشتر زنان پس از جدایی به ناراحتی های روحی و ... دایره آسیب های فردی طلاق برای زنان بسیار گسترده است، بنی اسدی به انزوا ... مردان طلاق گرفته را بدون توجه رها کنیم ممکن است به انواع آسیب های اجتماعی دچار شوند .
اس ام اس غمگین و تلخ با عنوان زندگی - بیتوته
www.beytoote.com/fun/sms/sms-bitter1-life.html
Translate this page
... 22 تیر 1395. سرگرمیاس ام اس های جالباس ام اس غمگین و تلخ با عنوان زندگی ... اس ام اس های جالب · اس ام اس زندگی, پیامک جدایی ... نمی دانم چه کسی ! دست اتفاق های خوب زندگی ام را گرفت ... انواع قفس خانگی//جدید و متفاوت. لیزموهای .... کاریکاتور طلاق.
میگنا - آشنايي با بيماري پارانوئيد و راه هاي درمان
www.migna.ir/vdcj88ev.uqeyizsffu.html
Translate this page
بيماراني که اختلال هاي ذهني شديد نظير «اسکيزوفرني پارانوئيد» دارند ممکن است در اثر ... انواع ديگر روان درماني شامل هنردرماني، خانواده درماني و گروه درماني است. .... هر تلاشی کردم که خوب بشه ولی روز به روز بدتر شد و منم داغون کرد. ... با بدبختی طلاق گرفت .... مثبت كردن افكار بد يا كلا فكر نكردن به اين افكار كه باعث اذيت مبتلا شود.
ماجرای طلاق رامبد جوان از سحر دولتشاهی و ازدواج با نگار جواهریان! + عکس ...
saten.ir › اخبار داغ
Translate this page
Sep 25, 2015 - همسر نگار جواهریان همسر سحر دولتشاهی همسر رامبد جوان طلاق سحر ... شنیده ها حکایت از جدایی این دو بازیگر داشت و سایت های مختلفی هم این خبر را منتشر کردند. گرچه تا .... رامبد جوان من از شما انتظار نداشتم ولی حالا میبینم که اشتباه فکر میکردم ازت بدم ... جناب رامبد متاسفانم که مردم رو دعوت میکنی به خوب بودن و خندیدن
انواع طلسم و روش های باطل کردن طلسمات و سحر و جادو,نشانه های طلسم شدن و ...
treasure-book.ir › علوم غریبه و متافیزیک
Translate this page
Apr 2, 2016 - دعا و سوره های مخصوص برای باطل کردن طلسم و سحر و جادو .... همه ی نشانه های بالا در یکی از آن دو ظاهر می شود، طوری که طرف فقط خواستار طلاق و جدایی می شود و خود نیز دلیل آن را نمی داند .... باشند و طبعا بعضی از آنها بد و بعضی خوب هستند.
پورتال نیک صالحی
www.niksalehi.com/
Translate this page
نامه جنجالی همسر حمید گودرزی درباره جدایی اش !!+عکس ... جنجال فیلم سوختن بیمار در حین عمل جراحی در شبکه های اجتماعی · آرشیو اجتماعی. هنر , سینما ... کاهش 6.5 درصدی ازدواج‌، افزایش 5 درصدی طلاق · قیمت انواع خودرو لوکس در مناطق آزاد+جدول ... لادن طباطبایی روز های خوب بودن در کنار فرزندانش!+تصاویر .... آیا شما هم دوستان بد دارید؟
برچسب ها - کابوس های شبانه - نی‌ نی‌ بان
niniban.com/fa/tag/1/کابوس%20های%20شبانه
Translate this page
تولد در تشخیص انواع ناهنجاریهای تکاملی و مادرزادی حائزاهمیت است... ناهنجاری ... وارد خواهد شد متاسفانه این موضوع در اکثر طلاق های... آسیب ... عوامل و نشانه های اختلال اضطراب جدایی کودکان برخورد والدین... را در چه ... جدا كردن اتاق بچه، خوب یا بد؟! های شاد و ...
ری را نیوز » ‌طلاق توافقی خوب یا بد؟ سایه های یک تصمیم بر زندگی ...
riranews.ir/‌طلاق-توافقی-خوب-یا-بد؟-سایه-های-یک-ت...
Translate this page
Oct 3, 2014 - صفحه اصلی »1» اجتماعی سیاسی» زندگی ‌طلاق توافقی خوب یا بد؟ ... های شدید جسمانی از همسرش جدا شده و پس از جدایی موفق شده سرپرستی از دو فرزندش ... در بحث انواع طلاق طلاق توافقی را نداریم وی ادامه داد: در واقع طلاق توافقی محصول ...
با صبر برنده بازی شوید/ چگونه با همسر عصبانی رفتار کنیم؟ - مهرخانه
mehrkhane.com › صفحه نخست › اجتماعی
اینکه در دین ما طلاق حلال است، به هیچ وجه مجوزی برای اقدام به جدایی با دیدن اولین مشکلات و ... در این مقاله ما حرف های درگوشی را با برخی خانم ها مطرح می کنیم . .... اما باز هم تکرار می کنم که برخی از انواع خشونت که بیش از حد هستند نیاز به بررسی ...... من یک سال و نیمه عقدم تو این یکسال خیلی از رفتارای بد شوهرم رو تحمل کردم اینکه زود ...
شناخت تفاوت ویژگی روحیه زن و مرد
ch3.ir/index.php?option=com...id...
Translate this page
به تعبیر آقای گریل ، شما دو تا موجود فضایی هستید ، دارای تفاوت های ... خوب خانم ایشان در محل کارشان هستند و چند تا همکار هم آنجا نشسته اند ، شما انتظار نداشته باشید که .... ایشان که بد اخلاقی و اخمو میشوند ، بخاطر این است که ایشان ، الان موقعیت حادی دارند . ..... این قدر مورد داشته ام که زندگی به جدایی کشیده شده ، طلاق و یا جدایی عاطفی و ...
رازهایی که زنان متأهل باید آن را بدانند - خبرآنلاین
www.khabaronline.ir/detail/334318
Translate this page
Jan 26, 2014 - ویژگی های زنانی که مردان ترکشان می کنند؛ چهار حرف راستی که بهتر است به ... زنان و مردان بیشتر پرداخته شود و اوضاع بحرانی است وگواهم آمار طلاق. ... زیادی دارند و پژوهش های جدید محققان نشان می دهد مردان بدون مادر، خواهر و همسر خوب موفق نمی شوند. .... خانم ها مدت زمان طولانی تری نسبت به آقایان تجربیات بد و منفی خود را به ...
کامل ترین طالع بینی شخصیت متولدین تمام ماه ها - تالاب
www.talab.ir/.../the-most-complete-astrology-baby-ch...
Translate this page
زود رنج و بد خشم است اما هرگز از خانه‌اش قهر نمی‌کند. ... وفا ، غمگین در روزهای ابری ، گاهی خوب و گاهی بد، خیالاتی ، عاشق عتیقه و اشیاء کهنه ، اهل .... و مطمئن و خونسرد ، تودار ، مالک همسرخود ، حسود و بدبین ، متنفّر از طلاق ، دارای عدم اعتماد ... رفتار زشت والیبالیست های آرژانتینی در ایران (عکس) .... جدایی حمید گودرزی از همسرش ماندانا دانشور !
پيام قرآن مجيد - سحر و جادو و جادوگری و راه حل های آن
hkasiry.blogfa.com/post-108.aspx
Translate this page
Aug 28, 2013 - پيام قرآن مجيد - سحر و جادو و جادوگری و راه حل های آن - سايت اختصاصي مهندس حجت الله كثيري. ... يي كه از حفا ري هاي با ستا ن شنا سي بد ست آ مده است ، چنين بر مي آيد كه سحر .... با جادو كردن كسي را مريض كند، يا در ميان زوجين جدايي بياورند يا عقل .... قرآن و ادعيه شرعيه و داروهاي مباح وجود ندارد همان گونه كه انواع بيماري ها به ...
استرس و راههای رسیدن به آرامش روح و روان [آرشیو] - سایت علمی ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-26596.html
Translate this page
Jul 18, 2007 - 100+ posts - ‎36 authors
طلاق جدايي والدين ابتلا، به بيماري هاي صعب العلاج يا از دست دادن عضو .... خوب و بد و خیلی چیزهای دیگه که همونطور که شما گفتین همه و همه بهانه ایه تا ما بفهمیم و ...... مديتيشن در حالت پُري ذهن عبارت است از انواع مختلفي از روش‌هاي ...
چگونه بچه های طلاق را دریابیم؟! - افکارنیوز
www.afkarnews.ir/.../297268-چگونه-بچه-های-طلاق-را-د...
Translate this page
Jan 1, 2014 - کودک باید منبع قدرتی بالای سرش باشد که هم به او خوب و بد زندگی را یاد ... در آینده در معرض انواع آسیب پذیری های روانشناختی مانند افسردگی، اضطراب و ... جدایی ندارند خود را مسبب طلاق می دانند و فکر می کنند آدم بدی بوده و پدر و مادر ...
طلاق به خاطر «کلش‌آف‌کلنز» - اخبار روز ایران
helpor.ir/news/137895/طلاق-به-خاطر-کلش-آف-کلنز
May 24, 2016 - ... از همسرش می‌شود. زوج جوان هفته گذشته با مراجعه به دادگاه خانواده دادخواست طلاق دادند. ... طلاق به خاطر «کلش‌آف‌کلنز» ... انواع طلاق های خوب و جدایی های بد.
مردها را بهتر بشناسید - زن /مرد/عشق.تنفر.جوانی.تفاوتها.طلاق.شانس ...
robabnaz7.persianblog.ir/.../مردها_را_بهتر_بشناسید_...
Translate this page
Dec 23, 2012 - اول اینکه قسمت نیمکره راست مغز مردان که اعمالی نظیر کسب مهارت های فیزیکی و .... و گاه به همین دلیل شیرینی زندگی مشترکشان رو به تلخی و جدایی میگراید. ... به همین دلیل گاه عکس العمل های بدی چون زیر سوال بردن همسرشان را در پی می گیرند. ... مرد و تکرار مداوم آن و حتی ترغیب وی به انجام کارهای خوب و درست بیشتر.
جملات و متن ها دلتنگی و جدایی (سری 4) -آکا - نیوز
9us.ir/news/175522
Translate this page
May 7, 2016 - جملات و متن ها دلتنگی و جدایی (سری 4) -آکا;,[lgi fvhd tds f,sms,sms های دلتنگی,احساس,احساسی,اس ام اس,اس ام اس .... انواع طلاق های خوب و جدایی های بد.
طلاق توافقی خوب یا بد؟ 1393/07/08 - روزنامه صبج استان خراسان جنوبی ...
www.ava-khorasanjonoobi.com/index.php?obj... - Translate this page
Sep 30, 2014 - این روزها دادگاه‌ های خانواده میزبان زوج ‌های جوانی است که گه‌گاه با جنجال و اکثراً به ... جدا شده خاطر نشان می کند: طلاق به خودی خود، بد نیست اما به هیچ وجه پیامدهای منفی ... از تحمل خشونت های شدید جسمانی از طرف همسرم از وی جدا شده و پس از جدایی موفق ... در صورتی که ما در قوانین حقوقی در بحث انواع طلاق، طلاق توافقی را نداریم.
تازه ترین و جنجالی ترین طلاق های هنرمندان،بازیگران و افراد مشهور(+عکس)
khanevadeirani.ir/.../تازه-ترین-و-جنجالی-ترین-طلاق-...
Translate this page
Aug 6, 2015 - اگرچه که پایان 2014 با ازدواجهای مختلف افراد معروف همراه بود،سال 2015 با انواع طلاق و جدایی های افراد مشهور به نیمه رسیده است.
زن طلاق گرفته در معرض انواع نگاه های بد و حرام و مشکلات مختلف قرار می ...
ebrat.ir/?part=mobile&inc=news&id=48326
Translate this page
زن طلاق گرفته در معرض انواع نگاه های بد و حرام که صیانت از خود را سنگین تر می کند ... راضی به جدایی می کند، به گونه ای که در زمان حاضر، شکل گیری اغلب اختلافات و طرح شکایات در دادسراها ... طبیعتاً دیدن وضع خوب زندگی اقوام، دوستان، همسایگان و .
عکس های عاشقانه غمگین 2015 با موضوع تنهایی - مجله ابرتازه ها
www.abartazeha.ir › ... › عکس های عاشقانه و رمانتیک
Translate this page
عکس های عاشقانه غمگین,عکس نوشته های عاشقانه تنهایی,sad love pictures 2015,عکس عاشقانه ... بَد یه دفعه مِهربون شِه بِگِه : آخِه تولِه سَگ … ... به روزای خوب میرسی…
منافع آیة الکرسی و ختم بسیار مجرب آن | وب سایت شخصی امید دین پرست
omiddinparast.ir › اذکار و ادعیه
Translate this page
Jun 8, 2012 - ضمنا یادتان نرود که پس از انجام ختم مزبور به دست های خود بدمید و به ..... تنها باشم وقتی جویا شدم متوجه شدم منظورش جدایی و طلاق هست،بجوری به .... اینقدر حالم بد شد که کارم رسیده به جاییکه شبی ۴ تا قرص اعصاب میخورم. ..... دوسالونیمم نمیتونم طلاق بگیر تو خدا کمکمکنید چه دعا بخونم خوب بشه درست بشه جوابمو بدین.
کوچکی سایز سینه های خانم و نارضایتی شوهر :: خانواده برتر
khbartar.blog.ir/post/.../کوچکی-سایز-سینه-های-خانم-و-نارضایتی-شوهر
Oct 28, 2014 - کوچکی سایز سینه های خانم و نارضایتی شوهر :: خانواده برتر ..... مدیریت مالی خانواده ای که زن و شوهر شاغل هستند · یه مدت جدایی واسه رابطمون خوبه؟ ..... فقط ادای آذمهای خوب رو در می آوردی به نظر من زنت رو طلاق بده و واقعیت رو بهش بگو بیشتر از .... جوری پیش رفت که میگفت اگه زن باانتخاب خودم بد ازآب درمیومد میساختم ومی ...
مشاوره ی ازدواج - پایگاه اطلاع رسانی حجةالاسلام و المسلمین جاودان
new.javedan.ir/porsesh_ezdevaj-index
Translate this page
چه کنم نمیتونم دینمو کنار بذارم به کسی جواب بدم که مومن نباشه. ... خوب من آدمی بودم که به راحتی فحش و ناسزا می گفتم و در خیابان به نامحرم نگاه می .... سوال 6281 - سلام لطف میکنید یک سرکتاب ازقران برای ازدواج من باز کنید ۶سال انواع ختم ودعاها را انجام ..... خوندن ایت الکرسی و ایه 2 و 3 سوره طلاق بعد از نمازهای واجب و چله های بسیار دیگر ...
روشهاي وابسته كردن شوهر - پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده
www.tanzimekhanevadeh.com/.../1275-روشهاي-وابست...
Translate this page
بسیاری از زنان چیز زیادی در مورد «خواسته های قلبی» مرد خود چیزی نمی دانند. ... وقتی زنی باشید که برای خود و خواسته هایش ارزش قایل است و آنها را خوب می داند، مرد هم برای ... وقتی مردی شما را ترک می کند، یا در آستانه جدایی قرار دارد باید قبول کنید که شما ... سپس با کمک مطالعه، مشاوره یا دوستان برای برطرف کردن عادت های بد تلاش کنید.
پر درآمد ترین شغل های ایران
www.fardanews.com/fa/.../پر-درآمد-ترین-شغل-های-ایر...
Translate this page
Jun 18, 2012 - موضوع پرونده درآمدزاترین تخصص های حال حاضر ایران است. ... فکری و انواع دیگری از بیماری های روانی باشند اما هرقدر هم که خوشبین باشیم، .... به شکل تخصصی در زمینه طلاق – تبدیل به یکی از حرفه های پردرآمد در جامعه ایرانی شده است می گذرد. ... وکلا از خیلی سال پیش از بازار مشاغل ایران با «جدایی» اسکار برده اند!
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 120
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 290
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 607
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 10,054
  • بازدید ماه : 10,054
  • بازدید سال : 387,665
  • بازدید کلی : 4,167,443