loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 437 سه شنبه 22 تیر 1395 نظرات (0)

 

چگونه مسواک و خمیردندان مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه مسواک و خمیردندان مناسب انتخاب کنیم؟

چگونه مسواک و خمیردندان مناسب انتخاب کنیم؟ 

دربازار امروزی انواع و اقسام مسواک و خمیر دندان با ظاهرهای مختلف و مواد ترکیب شده مختلف وجود دارند.ما باید بهترین و مناسب ترین آنها را برای سلامت دندان خود انتخاب کنیم. 

 

گرچه دندانپزشکان فرق چندانی بین خمیردندان‌ها قایل نیستند، ولی خمیردندان‌ها انواع مختلفی دارند که شناخت آنها به بهداشت بیشتر دهان و دندان کمک می‌کند،چراکه هر یک از خمیردندان‌ها، خاصیت خاص خودرادارند، مثلاً خمیردندان‌هایی که حاوی نیترات پتاسیم هستند، برای مبارزه با حساسیت دندان‌ها و خمیردندان‌های حاوی سیترات‌روی برای مبارزه با التهابات لثه بهترین انتخابند.

 

خمیر دندان حاوی مواد ساینده: موادساینده شامل دی‌اکسیدسیلیکون، سیلیکات‌پتاسیم و آلومنیوم است. بیشتر خمیردندان‌هایی که با این نام در بازار وجود دارد طوری ساخته شده‌اند که بیشتر باعث تمیزی و شفافیت دندان‌ها و کمتر باعث سائیدگی آن می‌شوند.

 

باید توجه داشت هنگام استفاده از این خمیردندان‌ها نباید با فشار شدید مسواک را روی دندان کشید، چراکه احتمال سایش دندان در این موارد وجود دارد و موجب عقب رفتن لثه و عریان شدن عاج دندان می شود.

 

مواد پاک کننده داخل این خمیر‌دندان باعث تمیزتر شدن دندان‌ها می‌شود، ولی نباید خمیردندانی خرید که حاوی مقادیر زیادی مواد ساینده باشد، چراکه وجود بیش از حد آن به مینای دندان‌ها آسیب زده و موجب حساسیت آنها می‌شود.

 

خمیر دندان‌های ضدپلاک میکروبی:پلاک میکروبی لایه‌ای از باکتری است که به طور طبیعی در دهان و مواد غذایی وجود دارد. این لایه معمولا ظرف 24 ساعت روی سطح دندان‌ها تشکیل می‌شودولی به‌راحتی با استفاده‌از مسواک برداشته می‌شود، باید توجه داشت که مسواک زدن باید دائمی و مرتب باشد زیرا در غیراین‌صورت لایه حتما تشکیل خواهد شد.

 

معمولا همه خمیردندان‌ها حاوی تری‌کلوزان و فلوئورید سدیم هستند که همان مواد ضد میکروبی‌اند.
خمیر دندان حاوی مواد طعم‌دهنده: این نوع خمیردندان‌ها بیشتر جنبه تجاری دارند و وجود آن به معنای خوب بودن خمیر دندان نیست.

 

این خمیر دندان‌ها بیشتر برای کودکان ساخته می‌شوند تا تمایل آنها را به مسواک زدن بیشتر کنند، ولی به‌طور کلی تاثیر آنها در پیشگیری از پوسیدگی و محافظت از دندان‌ها ناچیز است.

 

خمیر دندان حاوی فلوراید: این ماده روی مینای دندان‌ها رسوب کرده و به شکل یک سپر در برابر اسیدهای سنتز شده، باکتری‌های دهان و آنهایی که در مواد غذایی و نوشابه‌های گازدار موجود هستند، اثر می‌کند. بیشتر دندانپزشکان توصیه می‌کنند از خمیردندان‌های حاوی فلوراید بالا استفاده کنید تا از سرطان و خشکی دهان پیشگیری شود، ولی باید دقت کرد که سهوا بلعیده نشوند.

 

خمیردندان حاوی فلوراید در هر سنی قابل استفاده است اما در سنین کمتر از سه سالگی باید میزان استفاده از آن حداقل باشد، یعنی به اندازه یک دانه ماش روی مسواک. اگر کودکی مدام فلوراید ببلعد دچار مشکلی به نام فلوئوروزیس دندانی می‌شود. این بیماری باعث می‌شود که مینای دندان بخوبی تشکیل نشود و مینای دندان دارای لکه‌هایی مات و سفید تا زرد قهوه‌ای باشد.

 

همچنین بلع زیاد خمیر دندان حاوی فلوراید باعث تهوع و استفراغ فرد می‌شود.

 

خمیر دندان سفیدکننده: بعضی از خمیر دندان‌ها حاوی ماده‌ای به نام پراکساید هستند که سفیدکننده محسوب می‌شود. اما نکته مهم این است که این ماده قادر نیست دندان‌ها را سفید کند. وجود ماده دیگری به نام تری‌پلی‌فسفات سدیم نیز در بعضی از خمیردندان‌ها وجود دارد که باعث شکسته‌شدن رنگدانه‌های موجود در مینای دندان می‌شود و این‌طور به نظر می‌رسد که دندان سفیدتر شده است.

 

خمیردندان‌های سفیده‌کننده برای این‌که اثر داشته باشند باید دو بار در روز و به مدت دو تا چهار هفته استفاده شوند. استفاده زیاد از این نوع خمیر دندان باعث سایش مینای دندان شده و دندان‌ها بتدریج حساس‌تر می‌شوند همچنین سایش زیاد سطح دندان، موجب می‌شود سطح عاج نمایان شود که زردتر از سطح مینای دندان است.

 

بهتر است افراد خود اقدام به سفید کردن دندان نکنند واین کار را به دندانپزشک بسپارند تا با روش‌های بی‌خطر و تخصصی دندان‌ها را سفیدتر کنند.

 

خمیردندان‌های گیاهی: این خمیردندان‌ها حاوی طعم و رنگ مصنوعی نیستند. البته خمیردندان‌هایی که حاوی مواد صناعی هستند نیز کاملا بی‌خطرند، ولی این دو خمیر دندان فرق چندانی با هم ندارند و تاثیر آنها در پیشگیری از پوسیدگی دندان‌ها یکی است.

 

مسواک خوب چه خصوصیاتی دارد؟
در خرید مسواک نیز باید دقت کرد چون مسواک‌ها هم انواع مختلفی دارند و بعضی از آنها می‌توانند به لثه یا سطح دندان صدمه بزنند. بهترین مسواک، مسواکی است که بافت نرمی داشته باشد ولی نباید بیش از حد نرم یا بیش از حد سخت باشد، نرمی زیاد باعث می‌شود دندان‌ها تمیز نشوند و سختی زیاد موجب صدمه به مینا و لثه می‌شود.

 

خراب شدن پرزهای مسواک نشانه مسواک زدن نادرست است و اگر موهای آن از هم باز شوند حتما باید مسواک را خیلی زود تعویض کرد.

 

ولی در کل عمر هر مسواکی تقریبا شش ماه است و بهتر است پس از این مدت آن را تعویض کرد و همیشه مسواکی را انتخاب کرد که متناسب با اندازه دهان بوده و کوچک‌تر یا بزرگ‌تر نباشد. ولی برای جلوگیری از خراب‌شدن آن قبل از این مدت بهتر است بعداز هر بار مسواک زدن به آرامی پرزهای آن شسته شود و در قاب مخصوص قرار گیرد.

 

مسواک را نباید با آب داغ شست چون آب داغ پرزهای آن را خراب می‌کند.

 

نخ دندان: گرچه مسواک زدن برای از بین بردن ذرات باقیمانده غذاها موثر است، ولی گاه مواد غذایی بین دندان‌ها و خط لثه‌ گیر می‌کنند و با مسواک خارج نمی‌شوند. نخ دندان پاسخ مناسبی برای رفع این مشکل است و به اعتقاد دندانپزشکان، نخ‌دندان در پیشگیری از بیماری‌های لثه حتی مهم‌تر از مسواک است.

 

مزایای استفاده از نخ دندان
تمیز کردن دندان‌ها و جلوگیری از بوی بد: با مسواک‌زدن نمی‌توان تمام ذرات غذا را که در بین دندان‌ها گیر کرده، تمیز کرد. حدود ۳۰ درصد از ذرات مواد غذایی در بین دندان‌ها باقی می‌مانند که می‌توانند موجب پوسیدگی دندان‌ها و بوی بد دهان شوند.

 

با استفاده از نخ دندان می‌توان آن ذرات را خارج کرد و احتمال پوسیدگی دندان‌ها را کم کرد. همچنین نخ دندان با سطوحی تماس پیدا می‌کند که برای مسواک غیر قابل دسترس است و پلاک‌های آن را از بین می‌برد. اگر پلاک سخت و سفت شده باشد، فقط دندانپزشک یا متخصص دهان و دندان می‌تواند آن را از بین ببرد.

 

کاهش بیماری‌های قلبی: بسیاری از ذرات مواد غذایی که بین دندان‌ها گیر می‌کنند باعث پوسیدگی و بوی بد دهان می‌شوند. این ذرات در دهان موجب خارش، تحریک و ناراحتی دهان می‌شوند. وجود پلاک‌ها در دهان و باکتری‌های مضر که به جریان خون راه می‌یابند، موجب انسداد عروق و سکته مغزی می‌شود. افرادی که از نخ دندان استفاده می‌کنند، کمتر به بیماری‌های قلبی و مغزی مبتلا می‌شوند.

 


Google
About 86,700 results (0.61 seconds)
Search Results
چگونه مسواک و خمیردندان مناسب انتخاب کنیم؟ - پارس ناز
www.parsnaz.ir/چگونه-مسواک-و-خمیردندان-مناسب-انت...
Translate this page
چگونه مسواک و خمیردندان مناسب انتخاب کنیم دربازار امروزی انواع و اقسام مسواک و خمیر دندان با ظاهرهای مختلف و مواد ترکیب شده مختلف وجود دارند.
اصول انتخاب مسواک و خمیر دندان مناسب - پرشین وی
www.persianv.com/maharatha/283878.php
Translate this page
Apr 3, 2015 - خرید مسواک ، مسواک زدن ، نخ دندان ، استفاده از نخ دندان ، چه خمیردندانی بخرم ,اصول انتخاب مسواک و خمیر دندان مناسب. ... اروپا و آسیا بویژه در فرانسه، ایتالیا و ژاپن، شمایی از زندگی و افکار او در فیلمسازی و هنر را از زبان و بیان خودش به شما عزیزان معرفی می کنیم. ..... چگونه فرزندمان را روی صندلی آرایشگاه میخکوب کنیم؟
چه خمير دنداني انتخاب كنيم؟ - sssco.ir
sssco.ir/education/oralhealth/toothpaste
Translate this page
معمولا مسواک کردن با خمیر دندان انجام میشود. هرچند که عمل مکانیکی مسواک کردن در پاکیزه کردن دندانها و دهان مؤثر است، استفاده از خمیردندان مناسب باعث می شود که ...
نکاتی در مورد انتخاب خمیر دندان و مسواک خوب - مجله دندانپزشکی
www.dentaliau.ir › تجهیزات، ابزار و لوازم
Translate this page
Jul 2, 2014 - انتخاب یک خمیر دندان و مسواک عالی را یاد بگیرید. خمیر دندان و مسواک را با دقت ... از نخ دندان چگونه به بهترین نحو استفاده کنیم. ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ ...
چگونه یک خمیر دندان مناسب را انتخاب کنیم؟ - دوستی
2sti.ir/news/129274
Translate this page
n\n \n\n\n چگونه. ... چگونه یک خمیر دندان مناسب را انتخاب کنیم؟ ... پاک‌کننده: کفی که هنگام مسواک زدن می‌بینید از پاک‌کننده‌هایی نظیر سدیم‌لوریل‌سولفات است.
معیار انتخاب مسواک و نخ دندان مناسب | دندانه
www.dandane.ir/چه-مسواکی-بخریم/
Translate this page
Jan 9, 2015 - معیار انتخاب مسواک و نخ دندان مناسب ... هنگام انتخاب مسواک باید به اندازه و نوع الیاف آن دقت کرد. ... نخ دندان را چگونه انتخاب کنیم؟ ... مسواک را روی دندان فشار ندهید · سن مناسب برای مسواک زدن دندان کودکان با خمیردندان · آیا دیابت و ...
6 توصیه برای خرید خمیردندان مناسب - تبیان
www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=300175
Translate this page
Jun 4, 2015 - در این مطلب چند توصیه برای انتخاب خمیر دندان مناسب بر اساس شرایط دندان ... توصیه می کنیم حتما از مسواک های نرم برای مسواک زدن استفاده کنید.
مشخصات يك مسواك مناسب - پارسی طب
fa.parsiteb.com › دانستنیهای پزشکی
Translate this page
شما بدون خمیر دندان می توانید به خوبی دندان هایتان را تمیز کنید، اما اگر مسواک خوبی نداشته باشید، این امر غیر ممکن است. برای همین سعی می کنم شرایط یک مسواک خوب ...
چگونه صحیح مسواک بزنیم - روزتاب
www.rooztab.com/fa/76
Translate this page
چگونه قهوه خوبی انتخاب کنیم i چگونه موریانه را از ... مسواک زدن وقتی کامل خواهد شد که سطح زبان و بین دندان و لثه را نیز تمیز کنیم. پس به طور کلی سه ... سپس دهان را با آب خیس می کنیم تا خمیر دندان خوب کف کند. 1- اول از سطح جونده ی ... بعد با یک حرکت لرزشی مناسب و با دامنه ی کم مسواک را به سمت بالا حرکت می دهیم. این حرکت لرزشی ...
آموزش همه چیز درباره مسواك، نخ دندان و دهانشویه [آرشیو] - سایت ...
www.daneshju.ir/forum/sitemap/t-113503.html
Translate this page
Feb 6, 2011 - 33 posts - ‎6 authors
سپس دهان را با آب خیس می کنیم تا خمیر دندان خوب کف کند. 1- اول از سطح ...... آیا می دانید چگونه می توان یک مسواک مناسب را انتخاب کرد؟چه مسواکی و ...
چگونه عادت خوب مسواک زدن را در کودک تقویت کنیم : سایت پزشکان بدون ...
www.pezeshk.us/?p=29130
Translate this page
Jan 19, 2013 - کودک را عادت دهید که روزی دو مرتبه، پس از صبحانه و قبل از به رختخواب رفتن در شب، مسواک بزند. انتخاب مسواک و خمیردندان مناسب برای کودک :.
سرطان روده بزرگ را با این ماده از خود دور کنید - سی‌سی‌نو
soltoon.ir/.../سرطان+روده+بزرگ+را+با+این+ماده+از+خود...
Translate this page
9 hours ago - چگونه مسواک و خمیردندان مناسب انتخاب کنیم؟ دربازار امروزی انواع و اقسام مسواک و خمیر دندان با ظاهرهای مختلف و مواد ترکیب شده مختلف وجود دارند.
چگونه از دندان‌های کودکان محافظت کنیم ؟
vista.ir/.../چگونه-از-دندان‌های-کودکان-محافظت-کنیم-؟
Translate this page
پس از دو سالگی از خمیردندان فلوراید دار به میزان بسیار اندک استفاده نمایید . ... روش مناسب مسواک زدن نیز بستگی به نظر دندانپزشک دارد که با توجه به سن و وضعیت ... بهتر است در انتخاب نوع نخ دندان ، برای سادگی کاربرد از نوع بدون موم فلورایددار ...
شيوه صحيح مسواک زدن - Oral B
oralbiran.com/Topics.aspx?ListId=11
Translate this page
بهداشت مناسب دهان و دندان با استفاده از مسواک های اورال بی و خمیردندان های حاوی ... چرا از مسواک برقی استفاده می کنيم؟ ... چگونه يک مسواک دستي مناسب انتخاب کنيم؟
چگونه مسواک بزنیم؟
tasalamati.com/e/GgJo/
Translate this page
کمی خمیردندان رویش می‌گذاریم و مسواک زدن را شروع می‌کنیم و بسته به حال و حوصله‌مان یک ... وارد می‌کنید و باز کردن دهان تا آن حد برای شما سخت است، شاید مسواک بزرگی را انتخاب کرده‌اید. ... دسته مسواک نیز باید مناسب و راحت باشد. ... در حالی که بهتر است این کار را از نقاط مختلفی شروع کنیم تا در قسمتی خاص از مسواک زدن خسته نشویم.
چگونه یک مسواک خوب انتخاب کنیم؟ - کلینیک دندانپزشکی ایده
ideclinic.ir/.../چگونه-یک-مسواک-خوب-انتخاب-کنیم؟/
Translate this page
چگونه یک مسواک خوب انتخاب کنیم؟ ... مسواک مناسب باید به شما امکان دسترسی به بیشترین سطح از دندانها را بدهد و شما بتوانید آن را به راحتی ... چه خمیردندانی بخریم؟
چگونه دندانپزشک مناسبی انتخاب کنیم؟ - موضوع های مربوط
salamatbank.com/.../چگونه%20دندانپزشک%20مناسب...
Translate this page
در میان طیف گسترده محصولات بهداشتی دهان و دندان چگونه می توان محصول مناسب را انتخاب نمود؟ انتخاب خمیردندان و مسواک و دهان‌شویه مناسب، مستلزم آگاهی افراد از بهداشت ...
مشخصات یک مسواک مناسب - ایران ویج
iranvij.ir/group/email/tir/89.4.30/Mesvak.htm
Translate this page
آیا می دانید چگونه می توان یک مسواک مناسب را انتخاب کرد؟ ... با استفاده از مسواك‌های باكیفیت و دارای الیاف نرم با خمیردندان‌های استاندارد حاوی فلوراید صورت می‌گیرد.
آموزش مسواک زدن به کودکان را چگونه و از کی آغاز کنیم؟ - بیتوته
www.beytoote.com/baby/.../children2-brushing.html
Translate this page
به خاطر داشته باشید در این زمان نباید از خمیر دندان استفاده کنید هنگامیکه ... یک مسواک سر کوچک و نرم مو نایلونی که با توجه به سن کودک برای او مناسب است انتخاب کنید سپس به آرامی مسواک را داخل دهان او کرده به سرعت دندان های کوچک او را بشوئید.
نسخه چاپی - چگونه عادت خوب مسواک زدن را در کودک تقویت کنیم
pezeshki.mahdportal.ir/.../چگونه-عادت-خوب-مسواک-زدن...
Translate this page
Dec 28, 2014 - کودک را عادت دهید که روزی دو مرتبه، پس از صبحانه و قبل از به رختخواب رفتن در شب، مسواک بزند. انتخاب مسواک و خمیردندان مناسب برای کودک :.
چگونه مسواک بزنیم؟ - علم روز
science1.persianblog.ir/tag/چگونه_مسواک_بزنیم؟
Translate this page
چگونه از بروز حساسیت دندان پیشگیری کنیم؟ ... چگونه مسواک بزنیم؟ ... انتخاب خمیردندان مناسب از گروه ضد حساسیت‌ها و در نهایت استفاده از دهان‌شویه مناسب از ...
چطور از دندان‌های کودکان مراقبت کنیم؟ - لینک به سایت اصلی الو دکتر
www.alodoctor.ir/.../چطور-از-دندان-های-کودکان-مراقبت...
Translate this page
May 17, 2016 - 6- در این مرحله باید پشت دندان‌های فک جلو را با مسواک که به‌صورت عمودی ... و نحوه صحیح مسواک زدن و انتخاب مسواک مناسب و خمیردندان مناسب می‌کند.
طب اول | انتخاب مسواک خوب - خانه
tebeaval.ir/site/viewissue.php?id=1348
Translate this page
فکر می کنم این سئوال در ذهن خیلی های دیگه باشه، به خصوص با این همه مسواک و خمیر دندانی که در بازار است و تبلیغات زیادی که وجود دارد آدم گیج می شود که معیار انتخاب خمیر دندان و مسواک خوب چیست؟ ... از تجربه ی دندانپزشک خود در زمینه ی انتخاب مارک مناسب برای خرید مسواک استفاده کنید، چون این مارک در هر کشوری ... چگونه لاغر شویم؟
یک مسواک خوب چه ویژگی های دارد - سایت زیبایی و مجله سلامتی زیباجو
zibajoo.ir/author/morteza/page/42/
Translate this page
معجونی سفید کننده دندان بهتر از هر خمیردندان اگثر مردم برای سفید کردن دندان های خود از ... چگونه لاک ناخون مناسب انتخاب کنیم ناخون های شما قسمتی از زیبایی شما را ...
راهنماي شما براي مسواك زدن - dhrehhelp.ir
www.dhrehhelp.ir/index.php?option=com...
Translate this page
... و کاهش التهاب لثه ، سفید کردن لکه های سطح دندان ، پارامتر مناسب تری برای انتخاب می باشند. چگونه مسواک کنیم ؟ ... سعی کنید بعد از مسواک زدن دهان با خمیر دندان ، دهان را یکبار هم با مسواك و بدون خمیر دندان ، مسواک بزنید . ... فشار داده تا کاملاً این فضا را درگیر کند ، سپس با یک حرکت لرزشی مناسب ، مسواک را به سمت بالا حرکت می ...
بهترین خمیر دندان کودکان - ایمپلنت دندان
www.shafagostar.com › ... › دندانپزشکی کودکان
Translate this page
خمیر دندان خوب کودکان، بهترین برندها و مناسب ترین خمیر دندان برای سلامت کودک ... اما چگونه بهترین و مناسب ترین خمیر دندان را برای سلامت کودک انتخاب کنیم و از ... هنگام استفاده از خمیر دندان حاوی فلوراید برای مسواک کودک، مطمئن باشند کودک به ...
مراقبت از دندان کودک، انتخاب خمیردندان خوب - شفا آنلاین
shafaonline.ir/.../مراقبت-از-دندان-کودک-انتخاب-خمیرد...
Translate this page
شفا آنلاین>سلامت>مسواک مناسب برای کودکان مسواکی است که الیاف آن نرم و سر آن کوچک باشد و شکل و اندازه ... می‌دانیم، با رعایت برخی اصول ساده می‌توانیم از مشکلات پیچیده ناشی از پوسیدگی دندان‌ها جلوگیری کنیم. ۱. ... چگونه فلورایدتراپی کنیم؟
چگونه کودک خود را به مسواک زدن علاقه مند کنیم؟
www.portal.hidoctor.ir/.../چگونه-کودک-خود-را-به-مسوا...
Translate this page
Nov 16, 2015 - اگر به دنبال این هستید که راهی مناسب بیابید و همچنین کودکان نازنین ... اجازه بدهید کودک مسواک و خمیر دندان خود را انتخاب کند (البته بانظارت شما).
اطلاعات جامع پزشکی -Witting-physician - گام هایی برای داشتن لبخند های ...
witting-physician.blogfa.com/post-88.aspx
Translate this page
فلوراید موجود در خمیر دندان ازدندان ها دربرابر حمله اسید هامحافظت میکند آسیب های جزئی مینای دندان را ترمیم کرده و مواد ... چگونه برای خود مسواکی مناسب انتخاب کنیم؟
آموزش مسواک زدن کودکان را از کی و چگونه باید آغاز کنیم؟ - خانه
www.madarclub.com/.../آموزش-مسواک-زدن-کودکان-را-ا...
Translate this page
چه مسواک و خمیردندانی برای هر رده سنی مناسب است؟ ... آموزش مسواک زدن کودکان را از کی و چگونه باید آغاز کنیم؟ ... انتخاب مسواک مناسب و موارد مهم در شست‌وشوی دندان.
معيارهاي انتخاب مسواک
land-of-dl.rozblog.com/معيارهاي-انتخاب-مسواک.html
Translate this page
زیادی که وجود دارد آدم گیج می شود که معیار انتخاب خمیر دندان و مسواک خوب چیست؟ 7 . معیارهای ..... انواع هتل ها: انتخاب هتل ؛ چگونه یک هتل خوب و مناسب انتخاب کنیم؟
انتخاب مناسب مسواک و خمیر دندان - آکا - آکاایران
www.akairan.com/khanevadeh/.../201552912626.htm...
Translate this page
May 29, 2015 - امروزه جهت بهتر تمیز کردن سطوح دندان ها در هنگام مسواک زدن از خمیر دندان استفاده ... بنابراین باید براساس نوع دندان ها و یا دستور خاص دندانپزشک، خمیردندان مناسب را انتخاب کرد. ..... چگونه دوپامین مغز را آزاد کنیم+غذاهای که دوپامین دارند ...
چگونه مسواک انتخاب کنیم
wiki.5040.ir/چگونه-مسواک-انتخاب-کنیم.html
Translate this page
Sep 24, 2014 - آیا می دانید در میان مارک های تجاری مختلف چه مسواکی مناسب دندان های شما است؟ چگونه مسواک انتخاب کنیم. بهداشت دهان و دندان برای سلامت ما ضروری است.
چگونه بدون خمیر دندان مسواک کنیم؟
chegoneh.com/چگونه-بدون-خمیر-دندان-مسواک-کنیم_...
Translate this page
اکثر خمیر دندان های خانگی شامل مقداری جوش شیرین، پراکسید هیدروژن، نمک دریا و یا چند ... دکتر برونر (Dr.Bronner) یک جایگزین کاملا مناسب برای خمیر دندان است.
کلینیک تخصصی ارتودنسی دکتر جمیلیان در تهران | پرسش و پاسخ ...
jamilian.net/faq.aspx
Translate this page
متخصص ارتودنسی براساس نوع ناهنجاری دستگاه مناسب ارتودنسی را انتخاب می کند. .... 13- بهداشت دهان درهنگام درمان ارتودنسی چگونه باید رعایت گردد ؟ ... مرحله1: ابتدا مقدار کمی خمیر دندان روی مسواک خشک قرار دهید ،مسواک زاویه 45 درجه باسطح خارجی .... نامرتبی و روی هم قرارگرفتن برخی از دندان ها یا فاصله بین دندانی جلوگیری کنیم.
مطالب خواندنی | دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی کرمانشاه
dentistry-school.kums.ac.ir/fa/dandanpezeshki
Translate this page
فکر نکنید که یک مسواک زدن با عجله می تواند به بهداشت دهان و دندان شما کمک کند. پیشنهاد می کنیم که حداقل دو دقیقه مسواک بزنید. ... خود را از دست می دهد، بلکه می تواند به محل مناسبی برای تجمع باکتری ها بدل شود. .... چگونه مسواک می زنید؟ .... و تبلیغات زیادی که وجود دارد آدم گیج می شود که معیار انتخاب خمیر دندان و مسواک خوب چیست؟
چگونه مسواک بزنیم! - ایـ لولا
ilola.ir/1394/07/02/چگونه-مسواک-بزنیم/
Translate this page
در این پست در خصوص چگونه مسواک زدن صحیح با استناد به منابع معتبر موجود در وب ... دست دندان تا آخر عمر سر کنیم ولی چاره چیست که اوضاع فعلاً قابل تغییر نیست. ... بهتر است قبل از این که خمیر دندان را بر روی مسواک قرار دهید، با نخ دندان غذاهای ... مسواک. مسواک مناسب دهان خود انتخاب کنید. اگر مسواک به سختی در دهانتان جا و یا جلو و ...
چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?...چگونه%20لوستر%20مناسب%20انت...
Translate this page
چگونه لوستر مناسب انتخاب کنیم. ... توصیه‌های برای انتخاب خمیر‌دندان مناسب خمیر دندان مناسب ○ خمیردندان های طبی:از ... مقصود از خمیر دندان طبی چیست؟ .... شمار می آید توصیه می کنيم در انتخاب مسواک دقت کافی را به خرج دهیداگرچه مردمان برخی تمدن‌های ...
چگونه می توانید صحیح مسواک بزنید و بوی دهان را از بین ببرید ...
howcanu.com/personal.../howcanu-brush-your-teeth/
Translate this page
Apr 3, 2016 - چگونه ظروف استیل را تمیز و نگهداری کنیم؟ ..... ۱) انتخاب مسواک: ... مسواک های برقی هم گزینه مناسبی به شمار می روند که شاید مخصوصا در مورد تنبل ها ... این نوع خمیر دندان نتنها در از بین بردن جرم ها شما را یاری می دهد بلکه از مینای دندان ...
آموزش روشهای صحیح مسواک زدن و مصرف نخ دندان - سوالات دندانپزشکی
dentalq.blogsky.com/1388/10/18/post-5/
Translate this page
بنابراین بهتر است مسواک کردن در فرصت مناسب و با زمان کافی و توأم با آرامش صورت ... دندانهایمان را مسواک کنیم؛ ولی اگر نشد، در دو زمان مسواک کردن دندانها حتماً باید صورت گیرد ... انتخاب یک مسواک خوب: ... ابتدا دهان را با آب بشوئید ، سپس به اندازه یک نخود خمیر دندان روی مسواک قرار داده و خمیر دندان را به داخل موهای مسواک فرو کنید.
توصیه های دندانپزشکی - ایمپلنت
dr-hadidi.com/توصیه-های-دندانپزشکی
Translate this page
1- سطوح خارجی دندان‌ها : برای سطح خارجی دندان، مسواک را با زاویه ˚45 به سمت شیار لثه ... چگونه یک مسواک مناسب برای خود انتخاب کنیم؟ ... خمیر دندان برای دندان‌های حساس.
نكات مهم برای انتخاب خميردندان مناسب
zendegionline.ir/articles/diseases/disease/.../215433
Translate this page
Feb 29, 2016 - خمیردندان, خمیردندان مناسب, انتخاب خمیردندان مناسب, فلوراید, سلامت دهان و دندان. ... در بسیاری موارد استفاده از نخ دندان مکمل مسواک و خمیردندان است و حتما باید استفاده شود، بویژه به افرادی که دندان‌های ..... چگونه انرژی خود را مدیریت کنیم؟
پرسش و پاسخ | وبسایت رسمی دکتر یاشیل احدی مقدم
yashil.info/faq/
Translate this page
Sep 26, 2013 - اگر پرسشی در باره دهان و دندان ها یتان دارید پیشنهاد می کنم نخست به دنبال آن در ... انتخاب روش مناسب، بسته به شرایط و عوامل مختلفی است و با معیار ها و از دیدگاه ..... پوسیدگی دور براكت ها به دلیل مسواك نكردن صحیح و عدم رعایت بهداشت است. .... چگونه باید از نخ دندان برای دندان هایی که دارای سیم ارتدنسی است استفاده ...
چند ماه یکبار مسواک را عوض کنیم؟ - تیتر های اینترنتی
spsp.avablog.ir/.../چند+ماه+یکبار+مسواک+را+عوض+کن...
Translate this page
زمان مناسب برای عوض کردن مسواک. hhh314 چه موقع مسواک خود را عوض کنیم؟ .... داريون نما » سوالات رایج در مورد مسواک و خمیردندان ... نخ دندان را چگونه انتخاب کنیم؟
چگونه از پوسیدگی دندانها جلوگیری کنیم - دکتر نورا سلیمانی.افت دهان ...
robabnaz42.persianblog.ir/.../چگونه_از_پوسیدگی_دن...
Translate this page
منابع فلوراید موضعی شامل خمیر دندان، ژل ها و دهان شویه هاست که روزانه توسط افراد مصرف ... و مدعی اند افزودن فلوراید به آب و مواد مختلف برای دندان، آزادی انتخاب هر فرد را محدود کرده ... با برنامه ریزی و بهداشت مناسب دهان و یک رژیم غذایی متعادل، خطر پوسیدگی ... مراقبت از دندان‌ها شامل مسواک زدن و استفاده از نخ دندان به طور کامل و روزانه و مراجعه ...
آموزش مسواک زدن به کودکان را چگونه و از کی آغاز کنیم؟ | پایگاه خبری ...
shakheyetoba.ir/.../آموزش-مسواک-زدن-به-کودکان-را-چگ...
Translate this page
Dec 21, 2014 - آموزش مسواک زدن به کودکان را چگونه و از کی آغاز کنیم؟ ... توجه به سن کودک برای او مناسب است انتخاب کنید سپس به آرامی مسواک را داخل دهان او کرده به ...
چند بار در روز مسواک بزنیم؟؟؟!!! - ارتودنسی دکتر نریمانی
dr-narimani.ir/.../42-چند-بار-در-روز-مسواک-بزنیم؟؟؟
Translate this page
در شبانه روز چند بار مسواک بزنیم و نحوه صحیح مسواک زدن چگونه است؟ ... مسواک و آغشته شدن دندانها به خمیر دندان مسواک زدن را موقتاً قطع کرده و نخ دندان استفاده کنیم ، سپس ذرات جدا شده را با ادامه مسواک زدن خارج کنیم ... نکاتی برای انتخاب مسواک مناسب
كدام خميردندان - پزشکی امروز
todayteb.blogfa.com/post-481.aspx
Translate this page
به ياد داشته باشيد كه شستن دندان با خميردندان و مسواك مناسب براي محافظت از دندان‌ها ... اگر خميردنداني را كه انتخاب مي‌كنيد حاوي فلورايد باشد نام و مارك تجاري آن اهميت ...
[PDF]ﻣﺴﻮﺍﮎ ﻧﺎﻣﻨﺎﺳﺐ، ﻋﺎﻣﻞ ﺣﺴﺎﺳﻴﺖ ﺩﻧﺪﺍﻥ
jamejamonline.ir/Shared/.../670683887771975976
Translate this page
ﻭﻗﺘﯽ ﻣﯿﻨﺎﯼ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﻣﯽﺭﻭﺩ ﯾﺎ ﻫﻨﮕﺎﻣﯽ ﮐﻪ ﻟﺜﻪﻫﺎ ﺑﺮ ﺍﺛﺮ ﻣﺴﻮﺍﮎ ﻣﺤﮑﻢ ﯾﺎ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﺍﺯ ﻣﺴﻮﺍﮐﯽ ﺑﺎ. ﺍﻟﯿﺎﻑ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﺑﺮ ﺗﺤﻠﯿﻞ ... ﭼﮕﻮﻧﻪ ﺍﺯ ﺑﺮﻭﺯ ﺣﺴﺎﺳﯿﺖ ﺩﻧﺪﺍﻥ ﭘﯿﺸﮕﯿﺮﯼ ﮐﻨﯿﻢ؟ ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﻋﻀﻮ ﻫﯿﺎﺕ ﻋﻠﻤﯽ ﺟﻬﺎﺩ ... ﺑﻪ ﮔﻔﺘﻪ ﺍﯾﻦ ﺩﻧﺪﺍﻧﭙﺰﺷﮏ، ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﺧﻤﯿﺮﺩﻧﺪﺍﻥ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺯ ﮔﺮﻭﻩ ﺿﺪ ﺣﺴﺎﺳﯿﺖﻫﺎ ﻭ ﺩﺭ ﻧﻬﺎﯾﺖ ﺩﻫﺎﻥﺷﻮﯾﻪ ﻣﻨﺎﺳﺐ ﺍﺯ. ﻣﺮﺍﻗﺒﺖﻫﺎﯼ ﺩﯾﮕﺮ ﺑﻪ ...
انتخاب - کانون فرهنگی آموزش
www.kanoon.ir/main/1/12,0/انتخاب
چگونه لنز مناسب انتخاب کنیم؟ ... انتخاب خمیردندان گفت: اغلب مردم براساس نام یا ظاهر و بسته‌بندی، خمیردندان مورد نظر خود را خریداری می‌کنند؛ ... انتخاب یک مسواک خوب.
Searches related to چگونه مسواک و خمیردندان مناسب انتخاب کنیم؟

بهترین مارک خمیر دندان خارجی

بهترین مارک مسواک

بهترین مارک خمیردندان

بهترین برند خمیر دندان

بهترین مسواک

بهترین خمیر دندان دنیا

مسواک آکوافرش

خمیر دندان misswake
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 231
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 423
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 2,260
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 11,707
  • بازدید ماه : 11,707
  • بازدید سال : 389,318
  • بازدید کلی : 4,169,096