loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 146 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

 

بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هدف فدراسیون فوتبال آهسته و پیوسته پیش رفتن است و با عجله و تعجیل کاری انجام نخواهیم داد.

به گزارش افکارنیوز،  مهدی تاج در حاشیه مراسم بازدید از صندلی‌گزاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی در خصوص شرایط استادیوم گفت: اولویت ما این بود که صندلی‌های طبقه دوم تا 20 مرداد آماده شود اما ابتدا جا دارد از طباطبایی و شرکت توسعه تجهیز تشکر کنم.

وی افزود: طی صحبتی که با دوستان داشتم قرار است روز اول شهریور مجموعه کامل در اختیار ما قرار بگیرد و صندلی‌‌ها آماده استفاده باشد که ان‌شاءالله باری روز 11 شهریور که دیدار ایران و قطر است همه چیز به خوبی آماده میزبانی باشد.

وی تاکید کرد: ما تصمیم داریم اگر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس آمادگی داشته باشند بلیت‌فروشی را به خودشان واگذار کنیم. البته این را هم بگویم که سازمان لیگ باید مطمئن شود زمینه برای این کار فراهم است. اگر قرار باشد بلیت‌فروشی را بدهیم و به یکباره در روز برگزاری مسابقه دچار مشکل شویم اتفاق خوبی نمی‌افتد و این مسئله دردسر ایجاد می‌‌کند. حالا که سازمان لیگ خودش پا پیش گذاشته که بلیت‌فروشی را به دو باشگاه واگذار کند توصیه می‌کند استقلال و پرسپولیس به سرعت وارد عمل شده و این موضوع را پیگیری کند.

وی در خصوص اینکه در فوتبال اروپا باشگاه‌ها بلیت‌های کلی مسابقات را می‌فروشند، گفت: ما هم به دنبال همین موضوع هستیم. دو باشگاه استقلال و پرسپولیس اگر بلیت‌فروشی را خودشان در اختیار گرفتند باید آن را با قیمت خوب در اختیار مردم بگذارند. یکی از مشکلات ورزشگاه آزادی وضعیت جایگاه VIP بود. خودتان می‌دانید که برخی مواقع از این جایگاه حتی ترقه به داخل زمین می‌انداختند. من در اواخر لیگ گذشته VIP را بلیت‌فروشی کرده و 50 هزار تومان قیمت گذاشتم. حتی پذیرایی و مسائل دیگر هم در این جایگاه انجام دادیم که خوشبختانه جواب داد. امسال هم تصمیم دارم این کار را انجام دهم و امیدوارم که اول استقلال و پرسپولیس خودشان پیش‌قدم شده و بلیت‌فروشی را بگیرند و سپس این مباحث ریز در کنار موضوع پیش برود.

خبرنگاری گفت: آیا احتمال دارد دیدار ایران و قطر در شهر تبریز برگزار شود که تاج پاسخ داد اصلا این اتفاق نمی‌افتد و بازی صددرصد در تهران است. ما ورزشگاه را قبلا به فیفا اعلام کرده‌ایم و اصلا نمی‌توانیم مکانش را تغییر دهیم. شک ندارم که تا روز مسابقه این استادیوم آماده در اختیار ما خواهد بود.

رئیس فدراسیون فوتبال با تاکید براینکه اردوی ایتالیا قطعی شده است، گفت: قرار است 4 بازی در لیگ انجام شود و سپس ملی‌پوشان در کوران بازی‌ها به مصاف قطر بروند.

تاج در خصوص انتخاب کاظمی و بقای اسدی در فدراسیون فوتبال و انتقاداتی که طالقانی مطرح کرده است، گفت: متاسفانه رسانه‌ها در این گونه موارد کمی تند عمل می‌کنند. من دیروز با طالقانی صحبت کردم که او ادعا کرد این حرف‌ها را نزده و از قول او مصاحبه زده‌اند. من از رسانه‌ها می‌خواهم که اخلاق حرفه‌ای را رعایت کنند. می‌دانید که کاظمی هم انسانی دوست‌داشتنی است و همه از حضور او در سازمان لیگ استقبال کردند.

وی در خصوص اینکه ظاهرا کاظمی نمی‌تواند رئیس باشد، گفت: من نمی‌دانم رسانه‌ها برای چه چیزی با این موضوع مخالفند. حرف ما هم همین است که کاظمی به دلیل شرایط سنی نمی‌تواند عنوان ریاست را داشته باشد و فعلا به عنوان سرپرست کار می‌کند. خودتان می‌دانید تمامی انتخابات ما منطقی بوده و از عابدینی گرفته تا براتی و آصفی و دیگران با فکر و عقل انتخاب شدند. ما آهسته و پیوسته پیش می‌رویم و به دنبال تعجیل نیستیم. چند تعویض دیگر هم انجام خواهیم داد اما آرام و بی‌حاشیه. همانطور که می‌دانید سن 65 سال آخرین فرصت برای تصدی پست ریاست یک مجموعه است که آقای کاظمی سنش از این حد عبور کرده و فعلا به عنوان سرپرست فعالیت می‌کند اما او کاملا توانایی اداره سازمان لیگ را دارد.

تاج در خصوص البسه تیم ملی فوتبال گفت: لباس‌های تیم ملی مشکلش یک جورهایی در حال حل شدن است. البته پیراهن اولی که ارائه کرده بودند مورد تایید ما هم نیست و اگر آنها نتوانند لباس جدیدی به ما معرفی کنند با برندهای دیگر مذاکره می‌کنیم. خیلی نگران پیراهن تیم ملی نباشید. این موضوع حل می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: شما کمپ تیم های ملی را ببینید که شرایط بسیار خوب است و امکانات خوبی شامل استخر و سونا دارد حتی فقط برای تیم ملی خودمان استفاده نمی‌شود بلکه باشگاه‌های دیگر هم می‌توانند استفاده کنند. ما روز گذشته نیمچه افتتاحی داخل مجموعه داشتیم و دور از چشم رسانه‌ها این امکانات را بررسی کردیم.

وی در خصوص اینکه ظاهرا ساختمان ایفمارک و جابه‌جایی‌های رخ داده در آن باعث ایجاد اختلافاتی شده است، گفت: اصلا اختلافی وجود ندارد. ما یک جای بسیار عالی برای ایفمارک در نظر گرفته‌ایم و جای قبلی هم که در اختیار تیم‌های ملی قرار گرفته است. اگر عده‌ای بخواهند بگویند اختلاف وجود دارد دیگر نمی‌شود حرفی درموردش زد اما اختلافی وجود ندارد.

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: روز گذشته به خانه کشتی رفتم و دقایقی در کنار ملی‌پوشان بودم. به آنها دست‌مریزاد گفتم و در کنار آقای بنا با توجه به اعزام تیم به المپیک قصد خسته‌نباشید گفتن داشتم. وقتی از کمپ بیرون آمدم یک نفر پرسید آیا برای تیم ملی پرواز چارتر می‌گیرید که من پاسخ دادم بله ولی بعدا دیدیم که نوشته‌اند تاج در تمرین تیم ملی کشتی و در حضور ملی‌پوشان این رشته گفته که برای تیم ملی فوتبال پرواز چارتر گرفته‌ایم.

وی در خصوص آخرین وضعیت نکونام نیز گفت: در حال مذاکره با او هستیم و فکر می‌کنم در اولویت کارهایم وجود دارد که باید شرایط او را بررسی کنم.

رئیس فدراسیون در خصوص جام شهدا و مراسم برترین‌های لیگ گفت: این را باید از سازمان لیگ بپرسید چون آنها پیگیر موضوع هستند.

تاج در خصوص قیمت بلیت‌های لیگ برتر و اینکه آیا قرار است بلیت گران شود، گفت: بلیت‌فروشی گران نمی‌شود ولی ما تصمیم داریم نشستی را با طاهریو افشارزاده برگزار کرده و اگر آنها خودشان بلیت‌فروشی را در اختیار داشتند تصمیم بگیرند با چه قیمتی بلیت را به مردم ارائه کنند. شاید آنها دوست داشته باشند مجانی به مردم بلیت بدهند.

تاج در پایان در خصوص بحث فیش‌های حقوقی که این روزها رنگ و بوی  جدی در نهادهای مختلف گرفته است، گفت: ما هم این حق را قائل هستیم که از هر نهادی بیایند و فیش‌های کارمندان فدراسیون فوتبال را ببینند. من در دو سال گذشته در سازمان لیگ قراردادها را منتشر کردم که اتفاقا وزیر هم روی این موضوع تاکید داشت چون این مسائل از فساد جلوگیری می‌کند. شاید در ورزش با توجه به فعالیت زیادی که صورت می‌گیرد نسبت به اقشار دیگر جامعه رقم‌های دریافتی کمی بالاتر باشد اما باید روی این موضوع‌ها نظارت ویژه انجام داد.


Google
About 478,000 results (0.72 seconds)
Search Results
تاج: بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود - دولت بهار
www.dolatebahar.com/.../تاج:-بازی-ایران-با-قطر-قط...
Translate this page
2 hours ago - فارس: مهدی تاج در حاشیه مراسم بازدید از صندلی‌گزاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی در خصوص شرایط استادیوم گفت: اولویت ما این بود که صندلی‌های طبقه دوم ...
دولت بهار:تاج: بازي ايران با قطر قطعا در آزادي برگزار مي‌شود
www.dolatebahar.com/telex-284652.html
Translate this page
1 hour ago - تلکس دولت بهار: تاج: بازي ايران با قطر قطعا در آزادي برگزار مي‌شود ... وي افزود: طي صحبتي كه با دوستان داشتم قرار است روز اول شهريور مجموعه كامل ...
خدمت - تاج: بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود
www.khedmat.ir/vdcbs5ba.rhb95piuur.html
Translate this page
2 hours ago - به گزارش خدمت؛ مهدی تاج در حاشیه مراسم بازدید از صندلی‌گزاری طبقه دوم ورزشگاه آزادی در خصوص شرایط استادیوم گفت: اولویت ما این بود که ...
در فدراسیون آهسته و پیوسته پیش می‌رویم نه با عجله/ بازی ایران با قطر ...
www.farsnews.com/139504230005...
Translate this pageFars News Agency
4 hours ago - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هدف فدراسیون فوتبال آهسته و پیوسته پیش ... پیش می‌رویم نه با عجله/ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود ...
بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود - افکار نیوز - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/sport/146840394051167
Translate this page
بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود - افکار نیوز.
بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می شود/ نگران پیراهن تیم ملی هم ...
www.ghatreh.com/.../ بازی-ایران-قطر-قطعا-آزادی-بر...
Translate this page
4 hours ago - هدف فدراسیون فوتبال آهسته و پیوسته پیش رفتن است و با عجله و تعجیل کاری انجام نخواهیم داد. -کلید واژه ها: فدراسیو.
تاج: بازی ایران با قطر در آزادی برگزار می شود - بولتن نیوز | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/17216471 - Translate this page
48 mins ago - بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می شود; دی اسپورت - چهارشنبه ۱۲:۴۳ ... تاج: در فدراسیون آهسته و پیوسته پیش می رویم نه با عجله؛ بازی ایران.
اخبار پارسیک - بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود/ نگران ...
news.parseek.com/Url/?id=12705343
Translate this page
بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود/ نگران پیراهن تیم ملی هم نباشید.
بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود
esteghlalink.ir/?p=114087
Translate this page
اخبار و لینک های آنلاین استقلالاستقلال.
بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود/ نگران پیراهن تیم ملی هم ...
sp.shafaqna.com/FA/IR/1025898
Translate this page
بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود/ نگران پیراهن تیم ملی هم نباشید. ... زمین بازی جای تعارف نیست/ انصاری: ثمره اردوی پر فشار را خواهیم دید. - شهر خبر ...
تاج: بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7451536
Translate this page
دولت بهار: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هدف فدراسیون فوتبال آهسته و پیوسته پیش رفتن است و با عجله و تعجیل کاری انجام نخواهیم داد.
تاج: بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود | یزد آپ
yazdup.ir/.../23650_تاج-بازی-ایران-با-قطر-قطعا-در-آ...
Translate this page
دولت بهار: رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هدف فدراسیون فوتبال آهسته و پیوسته پیش رفتن است و با عجله و تعجیل کاری انجام نخواهیم داد. ادامه مطلب دولت بهار ...
بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود/ نگران پیراهن تیم ... - خبر چه
khabarche.ir/.../بازی-ایران-با-قطر-قطعا-در-آزادی-برگ...
Translate this page
3 hours ago - فدراسیون فوتبال بازی تیم ملی ظهر چهارشنبه بیست و سوم تیر ماه 1395 خبر بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود/ نگران پیراهن تیم ملی هم ...
تاج: در فدراسیون آهسته و پیوسته پیش می رویم نه با عجله/ بازی ایران با ...
tnews.ir/news/5c1066499089.html
Translate this page
2 hours ago - رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هدف فدراسیون فوتبال آهسته و پیوسته ... پیش می رویم نه با عجله/ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می شود.
تاج: در فدراسیون آهسته و پیوسته پیش می‌رویم نه با عجله؛ بازی ایران با ...
newis.ir/تاج-در-فدراسیون-آهسته-و-پیوسته-پیش-می‌/
Translate this page
1 hour ago - تاج: در فدراسیون آهسته و پیوسته پیش می‌رویم نه با عجله؛ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود - Newis.ir.
مهمترین اخبار ایران و جهان
vista.ir/
Translate this page
علت تغییر شورای نمایش به روایت وزیر ارشاد - علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد ... آهسته و پیوسته پیش می‌رویم نه با عجله/ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود ...
تاج: بازی ایران با قطر در آزادی برگزار می‌شود | News File
newsfile.ir/.../تاج%3A+بازی+ایران+با+قطر+در+آزادی+...
Translate this page
بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود نگران پیراهن تیم ملی هم نباشید دانشجو... خبرپو - 36 دقیقه پیش; تغییر ساعت دیدار تیم ملی جوانان با صنعت‌نفت ورزش ...
تیترنو - آخرین اخبار خبرگزاری ها و سایت های خبری فارسی زبان
www.titreno.com/
Translate this page
انتخاب ناظر مجلس در هیأت امنای موسسه آموزشی و تحقیقاتی صنایع دفاعی ... بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود/ نگران پیراهن تیم ملی هم نباشید. خبرگزاری ...
تاج: در فدراسیون آهسته و پیوسته پیش می‌رویم نه با عجله/ بازی ایران با ...
po.niloblog.com/.../تاج-در-فدراسیون-آهسته-و-پیوست...
Translate this page
3 hours ago - صندلی های ورزشگاه آزادی شماره گذاری می شود. بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می شود/ نگران... بازدید تاج و معاون وزیر ورزش از طبقه دوم ورزشگاه ...
Sport TV - پایگاه رسمی ورزشی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
sporttv.ir/
Translate this page
... ایتالیا و پرواز چارتر برای تیم ملی فراهم می‌شود - امیدوارم کشتی ایران قهرمان المپیک ... ۱۳۹۵/۰۴/۲۳ ۱۱:۱۹مشکل بلیت تیم ملی والیبال برای بازی دوستانه با برزیل ... ۱۳۹۵/۰۴/۲۲ ۱۸:۲۰تیم ها استقبال نکردند، بسکتبال جوانان آسیا در آزادی برگزار ..... طیبی: ثابت کردیم قهرمانی به جذب ستاره ها نیست- قطعاً جز 5 تیم بالای جدول می شویم.
برنامه بازی‌های ایران در مقدماتی جام جهانی :: ورزش 3
www.varzesh3.com/.../برنامه-بازی‌های-ایران-در-مقدمات...
Translate this page
Apr 12, 2016 - مرحله نهایی انتخابی جام جهانی در منطقه آسیا 11 شهریور ماه امسال با دیدار تیم‌های ملی ایران با قطر در ورزشگاه آزادی آغاز می‌شود.
Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی ایران»
football.ir/news/list/team/iran-1106.html
Translate this page
دو گل مهاجم ایرانی هیرنوین در بازی تدارکاتی برابر تیم دسته اولی اف سی امن باعث ... سرمربی تیم ملی ایران با پایان مرخصی ۶ هفته‌ای خود اواسط مرداد به ایران بازمی‌گردد. ... و حتی برخی می‌گویند که اگر به استقلال یا پرسپولیس می‌رفتم، قطعاً به تیم ملی .... (سه‌شنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و کارلوس کی‌روش، ترکیب تیم ملی را ...
فوتبالی‌ترین | تاج: اسپانسر تیم ملی انتظارات را برآورده نکند با ...
footballitarin.com/link_page.php?id=309788
Translate this page
4 hours ago - تاج: اسپانسر تیم ملی انتظارات را برآورده نکند با برندهای دیگر مذاکره می‌کنیم/ یک ... بازی ایران - قطر صددرصد در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود تاج درباره اینکه ... پیش می‌رویم نه با عجله/ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود ...
تاریخ برگزاری دربی 83 استقلال و پرسپولیس مشخص شد | آرشیو سایت ...
namnak.wikirss.ir/page-180403.html
Translate this page
برچسب ها : دربی ,استقلال ,پرسپولیس ,پرسپولیس مشخص ,برگزاری دربی ,تاریخ ... و پیوسته پیش می‌رویم نه با عجله/ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود ...
۶قدم از ازدواج تا بچه دار شدن - آخرین اخبار ایران و جهان
postnegar.ir/news/.../۶قدم-از-ازدواج-تا-بچه-دار-شدن/
Translate this page
4 hours ago - در این مطلب می توانید در یک نگاه کلی با همه مسیری که باید از قبل از ازدواج ... بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود/ نگران پیراهن تیم ملی هم ...
تیم ملی والیبال ایران
www.fansvolley.ir/cat/55/iranvolleyballteam.html
Translate this page
بازگشت امیر غفور و فرهاد قائمی به تمرینات تیم ملی والیبال ایران ... سال آسیا از شنبه 19 تا یکشنبه 27 تیرماه سال 95 به میزبان چین تایپه برگزار می شود. ... دارند که تیم ملی والیبال جوانان ایران در گروه دوم این رقابت ها با تیم های قطر، هنگ کنگ و ...... درباره دیدار با ایران در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران گفت: قطعاً بازی در تهران برای ...
جلالی: برای جذب بازیکن خارجی عجله‌ای نداریم؛ نسبت به قرعه‌کشی ...
traxturlink.ir/جلالی-برای-جذب-بازیکن-خارجی-عجله‌ای-ن/
Translate this page
جلالی در خصوص شرایط تیم پیکان و برگزاری اردوهای آماده سازی، گفت:" ما وارد هفته ... نه با عجله؛ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شودفوتبالیست های متولد ...
نتایج بازی های مقدماتی جام جهانی فروردین 95 - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q=نتایج+بازی+های...جام...
Translate this page
وب سایت رسمی برنامه نود-بازي ایران-هند مطابق انتظارها با برتری قاطع ملی پوشان ایران به پایان ... آغاز عمليات بازسازي چمن ورزشگاه يكصدهزار نفري آزادي ... نفري يك ماه زمان خواهد برد و اين ورزشگاه قطعا براي بازي هاي مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۸ آماده شود. ... بازي تيم ملي با قطر در مقدماتي جام جهاني خواهد بود كه روز 11شهريور برگزار مي‌شود.
درخواست کی‌روش برای برگزاری دیدار ایران - قطر در تبریز
www.tabnakazarsharghi.ir/.../درخواست-کی‌روش-برای-...
Translate this page
May 27, 2016 - سرمربی تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران به دلیل رفتار نامناسب مسئولان ورزشگاه آزادی با تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران ... این بازی روز یازدهم شهریور ماه در ایران برگزار می‌شود. کی‌روش معتقد است که در طول برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز، رفتار .... بحرین هیچ دخالتی نکرده و نخواهد کرد/رژیم صهیونیستی قطعاً سیلی، فشارهایی را ...
تبریز میزبان بازی تیم ملی ایران با قطر می‌شود - اخبار ایران و جهان
newsreaders.ir/search/?...میزبان+بازی...ایران+با+قطر...
Translate this page
تبریز میزبان بازی تیم ملی ایران با قطر می‌شود ... يك ماه زمان خواهد برد و اين ورزشگاه قطعا براي بازي هاي مقدماتي جام جهاني ۲۰۱۸ آماده شود. .... ورزشگاه آزادی با تيم ‌ملي فو‌تبا‌ل ايران خواستار برگزاری بازي ايران و قطر در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبريز شد.
کی‌روش: مسابقه ایران با قطر در تبریز برگزار شود - رسانه ی خبری وبلاگی
hamshahrionline.rasanetv.ir/page-855566.html
Translate this page
کی‌روش معتقد است که در طول برگزاری بازی ایران و قطر در تبریز، رفتار مناسبی با تیم ‌ملی صورت می‌گیرد. ... مسابقه ایران با قطر تبریز برگزار می شود; بازی ایران با قطر در تبریز کی‌روش: مسابقه ایران با قطر در .... ایران با قطعات خودرو در . ... کی‌روش: رفتارمدیر ورزشگاه آزادی خصمانه است/ دیدار ایران و قطر را در تبریز برگزار کنند
اخبار روز - مجله اینترنتی برترین ها
www.bartarinha.ir/fa/lastnews
Translate this page
تام هاردی بازیگر 38 ساله بریتانیایی که این روزها مشغول بازی در درام جنگی ... سخنگوی فرماندهی عملیات فلوجه آزادی کامل این شهر را از تصرف گروه تروریستی داعش اعلام کرد. .... روال هر ساله در زمین چمن مصنوعی مجتمع ورزشی «سبز» ولنجک برگزار می‌شود. ... صادرات نفت خام ایران به هند در ماه مارس 2016 (اسفند94- فروردین 95) با جهش ٢٩٠ ...
مدبر: بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در ورزشگاه آزادی هزینه شده است ...
www.tasnimnews.com/.../مدبر-بیش-از-2-میلیارد-و-3...
Translate this page
5 hours ago - مدبر: بیش از ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در ورزشگاه آزادی هزینه شده است/ ورزشگاه تا ... ما این بود که بازی ایران - قطر در ورزشگاه آزادی برگزار شده و کار ما هم به اتمام برسد. ... شود و این مسئله مشخص می‌کند که تیم ملی در همین ورزشگاه میزبان بازی خواهد بود. ... ورزشگاه یادگار امام قطعاً در هفته‌های ابتدایی لیگ آماده نخواهد شد
ورزشگاه آزادی میزبان شاگردان کی‌روش شد/ بازی با قرقیزستان و قطر در ...
www.varzesh11.com/fa/n/71758
Translate this page
May 31, 2016 - ورزشگاه آزادی میزبان شاگردان کی‌روش شد/ بازی با قرقیزستان و قطر در تهران ... دیدارهای آینده تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال: مسابقه ایران با قطر در تبریز برگزار شود ...
yolpress.ir › آخرین اخبار
Translate this page
May 27, 2016 - با توجه به انجام بازی ایران و قطر در ۱۱ شهریورماه پیش رو بعید به نظر می‌رسد که تبریز شرایط برگزاری تیم ملی مقابل قطر را داشته باشد. ... ورزشگاه یادگار امام در بین استادیوم‌های شهرستانی جو فوق‌العاده‌ای دارد و قطعا بازی در آن برای رقبای تیم ... قبلی کرسی زبان ترکی استانبولی در دانشگاه تبریز تشکیل می‌شود.
روزنامه ایران ورزشی
iran-varzeshi.com/Newspaper/BlockPrint/27283
Translate this page
Nov 15, 2014 - امید ابراهیمی ها‌فبک ملی‌پوش استقلال اعتقاد دارد بازی ایران و کره ... آنها بازیکنان زیادی در اروپا دارند و قطعا بازی‌مان با آنها خیلی خوب می‌شود. ... دوحه بیاید و اولین بازی تیم ایران که با باشگاه الاهلی قطر برگزار می‌شود را از نزدیک تماشا کند. ... ماه در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که بر همین اساس، داوران ازبکستانی برای ...
بهترین و بدترین قرعه برای ایران در مقدماتی جام جهانی 2018 - ایسنا
www.isna.ir/.../بهترین-و-بدترین-قرعه-برای-ایران-د...
Translate this page
Apr 9, 2016 - مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی روسیه، 24 فروردین ماه قرعه‌کشی می‌شود و تیم ملی ... از این رو، کره‌جنوبی سرشار از عقده باخت از ایران است و قطعا با انگیزه ای دوچندان ... در شرایط مساوی، در دیدار با تیم‌های آسیایی مانند عربستان، امارات، قطر، عراق و . ... در صورت هم گروهی ایران با عربستان، عملا امتیاز بازی در ورزشگاه آزادی و ...
نتیجه بازی ایران با قطر عادلانه نبود - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان ...
www.mehrnews.com/.../نتیجه-با...
Translate this pageMehr News Agency
Jan 16, 2016 - سرمربی تیم فوتبال زیر ۲۳ سال سوریه گفت: نتیجه بازی ایران و قطر عادلانه نبود. ... نشست ۲۰ اقتصاد برتر جهان در چین برگزار می‌شود · جاباما ...
مدیر ورزشی تیم ملی 16 ماه بدون قرارداد! | دمادم
damadam.ir › اخبار › اتحاد خبر › دسته‌بندی نشده
Translate this page
4 hours ago - به گزارش ورزش سه، وی در چنین شرایطی به راحتی می توانست با تیم نفت ... ۳ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود/ نگران پیراهن تیم ملی هم ...
نبرد «نصف جهان» ایران با امارات و قطر - شبکه خبر
irinn.ir/news/.../نبرد-«نصف-جهان»-ایران-با-امارات-و-ق...
Translate this page
Feb 23, 2016 - از گروه a ر‌قا‌بت‌ها، سپاهان ایران به دیدار النصر امارات می‌رود. ... برتر ایران کاملا متفاوت است و قطعا در بازی امروز، تمام اعضای تیم با یکدلی و ... دیدار سپاهان و النصر امارات، امروز از ساعت 18:30 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار می‌شود. ... دیدار دو تیم از ساعت 18:45 در دوحه آغاز می‌شود و در دیگر دیدار این گروه، از ساعت ...
اخبار ورزشی - دانلود آهنگ جدید
ctfun.ir/category/4/اخبار-ورزشی
Translate this page
جدیدترین و بروزترین خبرهای ورزشی ایران. ... تاج: در فدراسیون آهسته و پیوسته پیش می‌رویم نه با عجله/ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود. 1 ساعت قبل ...
اگر سنم بالا است چرا این همه پیشنهاد داشتم؟/ نوری: همان نوری می‌شوم که ...
varzesh-24.ir/.../اگر+سنم+بالا+است+چرا+این+همه+پی...
Translate this page
محمد نوری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اردوی تراکتورسازی در تهران، شرایط ... قطعا اگر شرایط بدنی‌مان خوب باشد می‌توانیم تیم خوبی را راهی مسابقات کنیم. ... نگران پیراهن تیم ملی هم نباشید/ تاج: بازی ایران با قطر در آزادی برگزار می‌شود ...
برگزاری بازی ایران با قطر در تبریز | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/49590
Translate this page
May 27, 2016 - برگزاری بازی ایران با قطر در تبریز ... آزادی معترض است و اعتقاد دارد آنها با تیم ملی همکاری لازم را انجام ندادند. ... لیگ برتر زودتر شروع می شود؟
انتظار اصفهانی‌ها برای نقش جهان به پایان می‌رسد؟
www.farsipu.com/sport/بازی-ورزشی--182786.html
Translate this page
4 hours ago - مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: تیم های اصفهانی ... پیش می‌رویم نه با عجله/ بازی ایران با قطر قطعا در آزادی برگزار می‌شود ...
کریم باقری - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../کریم_با...
Translate this pagePersian Wikipedia
کریم باقری در هشتم آذر ماه سال ۱۳۸۹ هم‌زمان با بازی تاریخی ایران با برزیل با اعلام ... چند سالی می‌شود که هیچ وقت برابر تراکتورسازی بازی نکرده‌ام، من احترام خاصی برای ... که با بالاخره در بازی دوستانهٔ تیم‌های ایران و قطر، که در تاریخ ۱۹ آبان ۸۷ برگزار شد، .... پرش به بالا ↑ «باقری در گفتگو با گل:قطعاً مقابل تراکتور بازی می‌کنم».
ایران - سوریه ساعت 17:00 - عصر ایران
www.asriran.com › صفحه نخست › ورزشی
Translate this page
Jan 12, 2016 - امید ایران در اولین بازی از مرحله نهایی مسابقات زیر 23 سال آسیا، ساعت 17 امروز ... مصاف ایران و سوریه، فردا سه ساعت قبل از بازی قطر و چین برگزار می‌شود که حکم ... اما امروزشرایط برای این دو تیم فوق آماده قطعا متفاوت خواهد بود چون هدف ایران و سوریه این است که در ... بانوان ایرانی به استادیوم آزادی راه پیدا کردند(+عکس).
مشکل بزر گ تیم ملی در اروپا،حریف تدارکاتی پیدا نمی شود
www.fardanews.com/.../مشکل-بزر-گ-تیم-ملی-در-ارو...
Translate this page
Jul 3, 2016 - با این تفاسیر تنها گزینه پیش روی تیم ملی بازی با تیم های درجه دومی ایتالیاست که ... ملی بدون بازی و یا حداکثر با یک دیدار تدارکاتی در ایران به مصاف تیم ملی قطر بروند. ... اردوی شاگردان کی‌روش در ایتالیا برگزار می‌شود ... گشودند/ پیشروی «ارتش آزاد-جیش الفتح» در شمال استان لاذقیه + نقشه و گزارش تصویری.
پایگاه خبری هتل جار - باید ابتدا نظم تیمی آنها را برهم بریزیم/ عطایی ...
hoteljar.ir/fa/rssreader/news?sec_id=543&id...
Translate this page
2 hours ago - عطایی درخصوص بازی فردا مقابل کره جنوبی عنوان کرد: قطعاً بازی مقابل کره جنوبی همیشه برای تیم ... تاج: بازی ایران با قطر در آزادی برگزار می‌شود.
رقیب جدی برای آزادی؛ ایران – کره جنوبی در یادگار امام تبریز؟ - isport.ir
www.isport.ir/.../رقیب-جدی-برای-آزادی-ایران-کره-جنو...
Translate this page
پس از برگزاری دیدار ایران - قطر، تیم ملی فوتبال کشورمان دو بازی خارج از خانه مقابل ... ورزشگاهی که با کیفیت چمن مناسب می‌تواند رقیبی جدی برای ورزشگاه آزادی در ...
قحطي زمين تمرين و حريف تداركاتي - سایت چادگان
chadeganna.ir/.../قحطي-زمين-تمرين-و-حريف-تداركات...
Translate this page
4 days ago - علاوه بر نامشخص بودن حریفان تدارکاتی ایران برای انتخابی جام جهانی، مشکل زمین ... بر اساس برنامه کرش، اردوی تیم ملی برای بازی با قطر، از ۲۳مرداد آغاز شود. ... تیم ملی نام برده می‌شود و تلاش برای برگزاری چند بازی تدارکاتی با تیم‌های ... قوامین و به مشکل خوردن کرش با رئیس وقت مجموعه ورزشی آزادی به خاطر تمرین ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 220
  • بازدید امروز : 1,351
  • باردید دیروز : 1,737
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 22
  • بازدید هفته : 1,351
  • بازدید ماه : 40,709
  • بازدید سال : 310,751
  • بازدید کلی : 4,090,529