loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 177 چهارشنبه 23 تیر 1395 نظرات (0)

تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو

شناسه خبر: 1129179 سرویس: ورزشی
۲۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴
پارالمپیک ریو

کاروان ورزش جانبازان و معلولان با ترکیبی متشکل از ۹۵ ورزشکار در ۱۱ رشته مردان و زنان در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک شرکت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، رقابت‌های کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک 2016 ریو در رشته‌های مختلف به پایان رسیده است و بر این اساس ترکیب تیم‌های اعزامی ایران به این دوره بازی‌ها در رشته های مختلف نیز مشخص شده است.

دوومیدانی که در سه مرحله برای پارالمپیک ریو کسب سهمیه کرد، آخرین رشته و تیمی بود که ترکیب آن برای این دوره بازی‌ها نهایی شد. با مشخص شدن وضعیت این تیم به لحاظ تعداد نفرات اعزامی، ترکیب کاروان ورزش جانبازان و معلولان نیز نهایی شد. بر این اساس کاروان فرهنگی ورزشی منا با 95 ورزشکار در دو بخش مردان و زنان در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک حضور خواهد داشت.

والیبال نشسته (مردان و زنان)، بسکتبال با ویلچر، فوتبال پنج نفره، دوومیدانی، تیروکمان، وزنه‌برداری، تیراندازی، جودو، شنا، قایقرانی و دوچرخه‌سواری 11 رشته‌ای هستند که در این دوره بازی‌های پارالمپیک نماینده خواهند داشت. از این رشته‌ها دوومیدانی (2 نفر)، والیبال نشسته (12 نفر)، تیروکمان (3 نفر)، تیراندازی (4 نفر) و قایقرانی (یک نفر) رشته‌هایی هستند که در بخش بانوان هم نماینده دارند.

اولین سهمیه ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ریو توسط تیم ملی والیبال نشسته مردان به دست آمد، سمیه عباسپور هم آخرین ورزشکاری بود که با حضور در رقابت‌های تیروکمان جهانی چک، برای پارالمپیک آتی به طور مستقیم کسب سهمیه کرد. بعد از آن 14 سهمیه از طرف کمیته بین‌المللی پارالمپیک و در قالب سومین مرحله توزیع سهمیه‌های پارالمپیکی دوومیدانی به ایران اختصاص پیدا کرد و اینگونه ترکیب پارالمپیکی ایران برای ریو به لحاظ تعداد سهمیه مشخص شد.

از میان 11 رشته‌ای که در کاروان اعزامی ایران به پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک نماینده خواهد داشت، سهم و جایگاه هر رشته به این شرح است:

والیبال نشسته مردان
تیم ملی والیبال نشسته در بخش مردان و بازیکنانش، اولین‌هایی بودند که ورزش ایران در بخش معلولان را برای پانزدهمین دوره پارالمپیک صاحب سهمیه کردند. این تیم شهریورماه سال 93 در رقابت‌های جهانی با کسب عنوان سوم ورودیه پارالمپیک را به‌دست آورد. این تیم که پنج مدال طلا از حضور در ادوار مختلف بازی‌های پارالمپیک دارد و در پارالمپیک لندن هم به دومین نایب قهرمانی پارالمپیکی خود دست یافت، پرافتخارترین تیم بازی‌ها به شمار می‌رود.

یکی از امیدهای کاروان منا برای مدال‌آوری در ریو همین تیم ملی والیبال نشسته مردان است. این تیم در گروه دوم این بازی‌ها با  تیم‌های بوسنی و هرزگوین، روسیه و چین همگروه شده است. در میان این تیم‌ها بوسنی رقیبی مدعی است که دو قهرمانی در کارنامه دارد.

والیبال نشسته بانوان
تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در بازی های پاراآسیایی کره جنوبی به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. اما این عنوان تنها یک مدال نقره آسیایی برای والیبال نشسته بانوان ایران به همراه نداشت بلکه زمینه اعزام پارالمپیکی این تیم را هم موجب شد. مسئولان مربوطه در کمیته ملی پارالمپیک با توجه به نایب قهرمانی در اینچئون و لحاظ کردن شرایط کلی تیم ملی والیبال نشسته بانوان، شهریورماه سال گذشته با اعزام این تیم به بازی های پارالمپیک ریو موافقت کردند و اینگونه این تیم برای نخستین بار در ترکیب کاروان پارالمپیکی ایران قرار گرفت.

تیم ملی والیبال نشسته ایران طبق گروه بندی انجام شده باید در مرحله مقدماتی بازی های پارالمپیک ریو، در گروه دوم این رقابت ها با دو تیم اول جهان یعنی چین و آمریکا همراه با روآندا دیدار کند. ملی پوشان والیبال نشسته بانوان ایران در حالی با چین و آمریکا همگروه شده  اند که این دو تیم در هر دو دوره گذشته بازی های پارالمپیک فینالیست شدند و در هر دو دوره هم چین صاحب برتری شد.

بسکتبال با ویلچر
بسکتبال با ویلچر ایران که از سال 2004 و همزمان با برگزاری پارالمپیک آتن، حضور در این بازی‌ها را آغاز کرد، پس از دو دوره حضور در این بازی‌ها که با کسب عنوان نهم و هشتم پارالمپیک آتن و پارالمپیک پکن هم همراه بود، در پارالمپیک لندن غیبت داشت. این غیبت به خاطر مشکلاتی بود که برای تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در پارالمپیک پکن پیش آمد و محرومیت این تیم را موجب شد.

اما به دنبال برطرف شدن مشکلات و محرومیت مورد نظر، تیم ملی بسکتبال با ویلچر موفق شد مهرماه سال گذشته با راهیابی به فینال مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه سهمیه مستقیم پارالمپیک ریو را به‌دست آورد.

این تیم که مدال برنز بازی‌های پاراآسیایی اینچئون را در اختیار دارد، در گروه دوم بازی‌های پارالمپیک ریو با برزیل میزبان، آمریکا، انگلیس، الجزایر و آلمان همگروه شده و امیدوار است در رقابت با این تیم‌ها بتواند از مرحله مقدماتی صعود کند و تا مراحل بالاتر پیش برود.

فوتبال پنج نفره
مسابقات فوتبال پنج نفره همزمان با بازی های پارالمپیک 2004 آتن در برنامه این بازی‌ها قرار گرفت. تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران هم پس از دو دوره برگزاری این بازی‌ها، در پارالمپیک 2012 لندن برای نخستین بار شرکت کرد و به عنوان هشتم دست یافت.

اما دومین سهمیه  تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران برای بازی‌های پارالمپیک شهریورماه سال گذشته و از حضور در مسابقات آسیایی ژاپن به دست آمد و اینگونه این تیم هم مسافر ریو شد.

تیم ملی فوتبال پنج نفره ایران که مدال طلا و نقره بازی‌های آسیایی 2010 گوانگژو چین و 2014 اینچئون کره جنوبی را در اختیار دارد، در گروه اول پارالمپیک ریو باید با برزیل، قهرمان پارالمپیک لندن و تیم‌های مراکش و ترکیه که قهرمانی آفریقا و اروپا را در اختیار دارند، رقابت داشته باشد.

دوومیدانی
پرتعدادترین رشته ایران در پارالمپیک ریو دو و میدانی است که با 25 ورزشکار در این رویداد حاضر خواهد شد. دوومیدانی معلولان برای پارالمپیک ریو طی سه مرحله کسب سهمیه کرد. 10 سهمیه ابتدایی دوومیدانی‌کاران از مسابقات جهانی قطر به‌دست آمد که شامل 8 سهمیه معلولان و 2 سهمیه نابینایان بود. از حضور در رقابت‌های بین‌المللی فزاع و مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه نیز 9 سهمیه به دوومیدانی ایران اختصاص یافت. 14 سهمیه شامل 10 سهمیه مردان و 4 سهمیه بانوان هم سهم دوومیدانی معلولان ایران در سومین و آخرین مرحله توزیع سهمیه های پارالمپیکی بود که بر اساس فرمولی خاص توسط کمیته بین‌المللی پارالمپیک انجام شد.

بر این اساس مجموع سهمیه های دوومیدانی برای پارالمپیک ریو 33 سهمیه شد اما انجمن دوومیدانی با توجه به رکوردگیری‌های به عمل آمده از دوومیدانی‌کاران و ملاک‌هایی که موردنظر برای انتخاب ملی‌پوشان که مورد تایید کمیته ملی پارالمپیک هم بود، در نهایت تعداد 25 ورزشکار را برای اعزام به ریو معرفی کرد.

1-  حمید اسلامی، دوی 1500 متر (نابینایان)، 2- سامان پاکباز، پرتاب وزنه (نابینایان)، 3-جاوید احسانی شکیب، پرتاب وزنه، 4- علی الفت نیا، پرش طول، 5- پیمان نصیری دوی 1500 متر، 6- سیامک صالح فرج زاده، پرتاب وزنه، 7- محسن کائیدی، پرتاب وزنه و نیزه، 8- سجاد محمدیان، پرتاب  وزنه، 9- علیرضا مختاری، پرتاب وزنه، 10- جلیل باقری، پرتاب وزنه، 11- علی محمد یاری، پرتاب دیسک، 12- سجاد نیک پرست، پرتاب نیزه  (نابینایان)، 13- محمد خالوندی، پرتاب نیزه، 14- اسدالله عظیمی، پرتاب وزنه، 15- علیرضا قلعه ناصری، پرتاب  دیسک، 16- احمد اجاقلو دوی 100 متر، 17- یونس سیفی‌پور، پرتاب  وزنه، 18- عبدالله حیدری، پرتاب  نیزه، 19-مهران نکویی مجد، پرتاب  وزنه، 20- حامد امیری، پرتاب  وزنه، 21- جواد حردانی، پرتاب نیزه، 22- محمد فتحی گنجی، پرتاب نیزه، 23- سید محسن حسینی پناه، پرتاب وزنه، 24- هاشمیه متقیان، پرتاب نیزه، 25- بتول جهانگیری، پرتاب  وزنه ترکیب تیم ملی دوومیدانی را در پارالمپیک ریو تشکیل می دهند.

تیر و کمان
بعد از دوومیدانی و البته رشته‌های تیمی والیبال نشسته (مردان و زنان) و بسکتبال با ویلچر که سهمیه پارالمپیکی آنها 12 سهمیه محاسبه می‌شود و 10 سهمیه ای که برای تیم فوتبال پنج نفره لحاظ می‌شود، تیروکمان دیگر تیم پرتعداد ایران در پارالمپیک ریو است که با 7 کماندار در این رویداد حاضر می‌شود.

از میان کمانداران پارالمپیکی ایران، ابراهیم رنجبر، غلامرضا رحیمی، محدثه کهنسال و هادی نوری در مسابقات جهانی 2015 آلمان (شهریورماه سال 94) کسب سهمیه کردند. به فاصله دو ماه بعد از این رقابت‌ها زهرا نعمتی و مجید کاکوش در مسابقات قهرمانی آسیا که آبان ماه سال گذشته در تایلند برگزار شد، به دو سهمیه دیگر دست یافتند. سمیه عباسپور هم در مسابقات 2016 انتخابی جهانی چک در رشته کامپوند آخرین سهمیه تیر و کمان ایران برای پارالمپیک ریو را به نام خود ثبت کرد.

وزنه برداری
تیم ملی وزنه برداری ایران با 6 ورزشکار در پارالمپیک ریو حضور خواهد داشت. حمزه محمدی در وزن 65 کیلوگرم، مجید فرزین در وزن 80 کیلوگرم، حامد صلحی‌پور در وزن 88 کیلوگرم، سامان رضی در وزن 97 کیلوگرم، علی صادق‌زاده در وزن 107 کیلوگرم و سیامند رحمان در وزن 107+ کیلوگرم 6 وزنه برداری هستند که از حضور در مسابقات جهانی 2014 امارات به عنوان یکی از الزامات فدراسیون جهانی برای کسب سهمیه و بعد از آن شرکت در مسابقات 2015 آسیا و اقیانوسیه قزاقستان و 2016 امارات صاحب سهمیه شدند.

تیراندازی
تیم ملی تیراندای معلولان با ترکیبی 5 نفره متشکل از ساره جوانمردی و عالیه محمودی در دو ماه تپانچه بادی و تپانچه 50 متر بانوان، سمیرا ارم در تپانچه بادی بانوان، معصومه خدابخشی در تفنگ ایستاده و مهدی زمانی در تپانچه بادی مردان در میادین ریو شرکت خواهد کرد.

جودو
امید جعفری در وزن 81 کیلوگرم، حامد علیزاده در وزن 100 کیلوگرم و حمزه ندری در وزن 100+ کیلوگرم ترکیب سه نفره تیم ملی جودو نابینایان در بازی‌های پارالمپیک ریو را تشکیل می‌دهند.

قایقرانی
شهلا بهروزی راد از مسابقات جهانی ایتالیا سهمیه گرفت و اواخر اردیبهشت ماه هم مسابقات کسب سهمیه در دویسبورگ آلمان شرکت کرد.

شهلا بهروزی راد سال گذشته با کسب عنوان ششم مسابقات جهانی 2015 ایتالیا به عنوان اولین قایقران معلول ایران جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک ریو را به‌دست آورد.  وی در فینال کلاس LTA مسابقات جهانی ایتالیا در میلان و در رقابت با قایقرانانی از روسیه، آمریکا، فرانسه، رومانی، استرالیا، ایتالیا، انگلستان و کانادا با کسب رکورد 53.801 ثانیه در رده ششم جهان قرار گرفت و موفق به کسب سهمیه پارالمپیک شد.

بدین ترتیب بهروزی‌راد برای نخستین بار در طول تاریخ، قایقرانی معلولان ایران را صاحب سهمیه پارالمپیک کرد. ضمن اینکه وی اولین پاروزن ایرانی است که از میادین جهانی موفق به کسب ورودیه بزرگترین رویداد ورزش جهان شده است، چراکه حتی قایقرانان کشورمان که در ادوار مختلف بازی‌های المپیک حضور داشته‌اند از میادین قاره‌ای و در رقابت با حریفان آسیایی موفق به کسب سهمیه المپیک شده بودند.

شنا
شاهین ایزدیار در بازی های پاراآسیایی کره جنوبی و در ماده 100 متر قورباغه به حد نصاب لازم برای کسب سهمیه پارالمپیک دست یافت. البته علاوه بر وی، علیرضا جلیلی هم در همین بازی ها و در ماده 200 متر کرال پشت حد نصاب لازم برای کسب سهمیه پارالمپیک ریو را به دست آورد، در حالیکه کمیته بین‌المللی پارالمپیک با توجه به اتمام مسابقات رکوردگیری و بر اساس مجموع رکوردهای ثبت شده شناگران کشورهای مختلف و کلاسبندی آنها، یک سهمیه برای ایران به منظور شرکت در مسابقات شنای بازی های پارالمپیک برزیل لحاظ کرد. بر همین اساس با توجه به رکوردهای ثبت شده از ایزدیار در مسابقات بین المللی لهستان، رکوردگیری به عمل آمده از جلیلی و همچنین لحاظ کردن حد نصاب های تعیین شده، شاهین ایزدیار با کلاس S10 و SB9 برای اعزام به ریو انتخاب شد.

بعد از پارالمپیک لندن، حضور در پارالمپیک ریو دومین تجربه پارالمپیکی در کارنامه شاهین ایزدیار است.

دوچرخه سواری
بهمن گلبارنژاد در بازی های پاراآسیایی به حد نصاب رسید و با حضور در مسابقات جهانی ایتالیا که اواخر اسفندماه سال 94 برگزار شد این سهمیه را تثبیت کرد. البته محمد ابراهیم‌پور نیز دیگر رکابزنی بود که حد نصاب لازم برای پارالمپیک را در اختیار داشت اما رکوردگیری به عمل آمده از این دو ورزشکار در نهایت منجر به انتخاب گلبارنژاد برای اعزام به ریو شد.

بدین ترتیب دوچرخه سواری معلولان ایران برای سومین بار در بازی‌های پارالمپیک نماینده خواهد داشت. در پارالمپیک آتن و لندن دوچرخه سواری ایران نماینده داشت.


Google
About 149,000 results (0.95 seconds)
Search Results
گزارش کامل تمام سهمیه های ورزش معلولان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ...
www.mehrnews.com/.../گزارش-کا...
Translate this pageMehr News Agency
5 hours ago - اولین سهمیه ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ریو توسط تیم ملی والیبال نشسته مردان به دست آمد، سمیه عباسپور هم آخرین ورزشکاری بود که با ...
گزارش کامل تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ...
www.isna.ir/.../گزارش-کامل-تمام-سهمیه-های-ورزش-معلو...
Translate this page
1 hour ago - با اتمام رقابت‌های گزینشی پارالمپیک ریو و همچنین مشخص شدن تعداد نفرات اعزامی ایران در رشته‌های مختلف، کاروان ورزش جانبازان و معلولان کشورمان ...
تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو - http://www ...
www.poparena.ir/item-40841-تمام-سهمیه‌های-ورزش-معل...
Translate this page
کاروان ورزش جانبازان و معلولان با ترکیبی متشکل از ۹۵ ورزشکار در ۱۱ رشته مردان و زنان در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک شرکت خواهد کرد.
تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو - دیلی خبر ایران
dailykhabariran.ir/news/111827
Translate this page
38 mins ago - کاروان ورزش جانبازان و معلولان با ترکیبی متشکل از ۹۵ ورزشکار در ۱۱ رشته مردان و زنان در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک شرکت خواهد کرد.
تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو - Shafaqna
sport.shafaqna.com/FA/0214684
Translate this page
تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو. ... استقلال تهران پیشتاز بلامنازع لیگ برتر فوتبال ایران. - ورزش 3 ...
گزارش کامل تمام سهمیه های ورزش معلولان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ظهر ...
khabarche.ir/.../گزارش-کامل-تمام-سهمیه-های-ورزش-معلو...
Translate this page
5 hours ago - خبرچه گزارش کامل تمام سهمیه های ورزش معلولان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ... 6 ماه پیش سهمیه اولی‌های ورزش معلولان ایران در بازی های پارالمپیک ریو.
تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک 2016 ریو - دبلیوخبر
wwwkhabar.ir/7452613
Translate this page
کاروان ورزش جانبازان و معلولان با ترکیبی متشکل از 95 ورزشکار در 11 رشته مردان و زنان در ... تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک 2016 ریو ... برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو · گزارش کامل تمام سهمیه های ورزش معلولان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ...
دزنیوز | تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو
deznews.net/.../تمام-سهمیه‌های-ورزش-معلولان-ایران-برا/
Translate this page
3 hours ago - مدیر و عوامل شبکه جم: ایران را سراسر کلیسا می کنیم + فیلم ... تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو. برچسب ها : نظرات شما ...
وان نیوز | گزارش کامل تمام سهمیه های ورزش معلولان ایران اعلام شد - اخبار روز
onenews.ir/.../گزارش-کامل-تمام-سهمیه-های-ورزش-معلولا...
Translate this page
رقابت‌های کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته های مختلف به پایان رسیده ... اولین سهمیه ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ریو توسط تیم ملی والیبال ...
جوان‌ترین ورزشکار ایران در پارالمپیک ریو: از پارالمپیک ... - ورزش بانوان
www.varzeshebanovan.com/30164
Translate this page
محدثه کهنسال، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولین، با هفده سال سن جوان‌ترین ورزشکار ایرانی کاروان منا در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو است. ... سال گذشته، آوردگاهی بود که کهنسال توانست از آن به سهمیه بازی های پارالمپیک دست یابد. ... محدثه از اسم بزرگ پارالمپیک نمی ترسد و می گوید:تقریبا تمام حریفان را دیده ایم و می ...
اسامی ۲۵ ملی‌پوش اعزامی به پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو مشخص شد | آفتاب
https://www.aftabir.com/news/article/view/.../1341134
Translate this page
1 hour ago - بر این اساس اسامی 25 ملی‌پوش اعزامی به بازی‌های پارالمپیك ریو به شرح زیر اعلام شد: .... تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ...
اعلام زمان اعزام کاروان پارالمپیک ایران به ریو - کیهان
kayhan.ir/.../اعلام-زمان-اعزام-کاروان-پارالمپیک-ایران-...
Translate this page
Jun 18, 2016 - کاروان ورزش جانبازان و معلولان ایران به منظور حضور در پانزدهمین دوره بازیهای ... ایران در رشته‌های مختلف به محل برگزاری بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ در ... در این اعزام تمام تیم‌ها و ورزشکاران معلول ایران که سهمیه بازیهای پارالمپیک را کسب ...
کمیته ملی پارالمپیک جمهوری اسلامی ایران
www.paralympic.ir/
Translate this page
فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین ... وزنه بردار دسته ۸۸ کیلوگرم ایران در بازی های پارالمپیک ریو با یادآوری اینکه در دوره پیشین بازی های پارالمپیک از کسب مدال ...
همه دلاوران میدان پارالمپیک ریو | News File
newsfile.ir/news/همه+دلاوران+میدان+پارالمپیک+ریو
Translate this page
تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو کاروان ورزش جانبازان و معلولان با ترکیبی متشکل از ۹۵ ورزشکار در ۱۱ رشته مردان و زنان در پانزدهمین دوره ...
همه سهمیه‌های کسب شده ایران برای المپیک ریو - شفاف
www.shafaf.ir/.../همه-سهمیه‌های-کسب-شده-ایران-برای-الم...
Translate this page
Dec 13, 2015 - ۵۳ ورزشکار در ۱۴ رشته ورزشی کاروان اعزامی ورزش ایران را به این بازی‌ها تشکیل دادند. ... و برای حضور در المپیک ۲۰۱۶ به ایران اختصاص داده شد و بعد از آن سهمیه .... موفق به کسب سهمیه المپیک نشده بودند، زهرا نعمتی، کماندار معلول ایران ...
پارالمپیک | موسسه پیام آوران ساحل امید
www.pasogroup.com/معلولین/پارالمپیک
Translate this page
در این بخش، تا به امروز ۸۹ سهمیه برای ورزش جانبازان و معلولان به دست آمده است ضمن ... زنان ایران در بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو افتخاری تاریخی برای ورزش کشور است. ... کاروان پارالمپیک ایران، مشاور فنی تیم ملی والیبال نشسته زنان تقریبا تمام ...
افزایش قابل توجه سهمیه ایران در ریو نسبت به لندن - سایت خبری «پایش
payeshonline.com/.../افزایش_قابل_توجه_سهمیه_ایران...
Translate this page
کاروان ورزش جانبازان و معلولان ایران که با نام «منا» در پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو شرکت می کند در ... حد نصاب سهمیه پارالمپیکی ایران در رشته دوچرخه سواری هم در جریان بازی های ..... این خانه ها به گونه ای طراحی شده اند که تمامی امکانات رفاهی که انتظار دارید در ...
خبرگزاری فارس - کاروان پارالمپیک ایران ۱۰ شهریور عازم ریو می‌شود
www.farsnews.com/139503290002...
Translate this pageFars News Agency
Jun 18, 2016 - کاروان ورزش جانبازان و معلولان ایران به منظور حضور در پانزدهمین دوره ... در این اعزام تمام تیم‌ها و ورزشکاران معلول ایران که سهمیه بازی‌های پارالمپیک را ...
نسیم آنلاین | سهمیه اولی‌های ورزش جانبازان و معلولین در پارالمپیک 2016
www.nasimonline.ir/.../سهمیه-اولی-های-ورزش-جانبازان-...
Translate this page
Jan 10, 2016 - کمتر از یکسال دیگر بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو برگزار می‌شود و ... پارالمپیک 2016 برزیل بپیوندد و اولین قایقران دارای معلولیت ایرانی ... تمام پست‌های خالی در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و تلاش گروه فشار برای تصاحب آن.
کاروان پارالمپیک ایران ۱۰ شهریورماه عازم ریو دو ژانیرو می شوَد - طاها پخش
www.tahapakhsh.ir/.../کاروان-پارالمپیک-ایران-شهریو...
Translate this page
Jun 18, 2016 - اعزام بِه ریو, جانبازان معلولین, کاروان ورزشی ایران, کاروان پارالمپیک ایران ... ایران دَر رشته هایِ متفاوت بِه محل برگزاری بازی هایِ پارالمپیک ۲۰۱۶ دَر ... دَر این اعزام تمام تیم ها وَ ورزشکاران معلول ایران کِه سهمیه بازیهای پارالمپیک را کسب ...
تازه‌ واردهای ورزش ایران در پارالمپیک 2016 ریو - خبرگزاری میزان
www.mizanonline.ir/.../تازه‌-واردهای-ورزش-ایران-در-پار...
Translate this page
Jan 10, 2016 - بازیهای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو کمتر از یکسال دیگر برگزار می‌شود و کشورهای شرکت‌کننده برای کسب بیشترین سهمیه‌ها و حضور حداکثری رشته‌های ورزشی خود تلاش می‌کنند. ... ایران در سال جدید با همکاری فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان و .... حضور تمام بازیکنان در تمرین گروهی/ تذکر برانکو به سرخپوشان ...
تمام سهمیه‌های ورزش معلولان ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو - آذر نیوز آنلاین
www.azarnewsonline.com/post/2149921.html
Translate this page
1 hour ago - آذر نیوز آنلاین - کاروان ورزش جانبازان و معلولان با ترکیبی متشکل از ۹۵ ورزشکار در ۱۱ رشته مردان و زنان در پانزدهمین دوره بازی‌های پارالمپیک شرکت ...
کهتری: با تکرار رکوردهای تمرینات در پارالمپیک، نتایج خوبی در ریو ...
www.womensport.ir/.../کهتری-با-تکرار-رکوردهای-تم...
Translate this page
کهتری: با تکرار رکوردهای تمرینات در پارالمپیک، نتایج خوبی در ریو کسب ... سهمیه‌های پارالمپیک ریو به نسبت لندن، نمایندگان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ... به گزارش شبکه خبری ورزش ایران و به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، مجید ... رقابت‌های توزیع سهمیه پاارلمپیک ریو بود و تمام کشورها با حساسیت خاصی در آن ...
برچسب ها - پارالمپیک ریو - فردا
www.fardanews.com/fa/tag/1/پارالمپیک%20ریو
Translate this page
خبرگزاری نسیم کاروان ایران برای حضور در پارالمپیک ریو تاکنون... 78 سهمیه بازی های پارالمپیک را در 12 رشته ورزشی... پارالمپیک کشورمان که مدیریت فدراسیون ...
ساير - ورزش جوان /
www.varzeshjavan.com/Archive/.../سایر-رشته-ها»ساي...
Translate this page
کمیته برگزاری بازی‌های ریو ۲۰۱۶ با کمپانی اسپری‌های ضد پشه قرارداد بست تا با ... کاروان ورزش جانبازان و معلولان ایران به منظور حضور در پانزدهمین دوره بازیهای ... وزیر ورزش و جوانان گفت: تاکنون با تمام محدودیت‌ها 47 سهمیه در المپیک برزیل را به ...
هیئت ورزش های جانبازان و معلولین شهرستان ارومیه
varzeshjanbaz-urm.ir/
Translate this page
بهبود کیفیت سهمیه های کسب شده برای پارالمپیک ریو به نسبت لندن 2012 .... قهرمان فوق سنگین وزنه برداری معلولان پارالمپیک و جهان گفت: تمامی حقوق و پاداش ... و معلولان ایران برای شرکت در پانزدهمین دوره بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ۱۰ شهریور ماه ...
بازی‌های پارالمپیک
https://news.google.no/.../section?...all...پارالم...
Translate this pageGoogle
تنها نماینده ایران در مسابقات شنای بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در دو ماده ۱۰۰ متر قورباغه و .... کاروان ورزش جانبازان و معلولان ایران به منظور حضور در پانزدهمین دوره بازیهای ... در این اعزام تمام تیم ها و ورزشکاران معلول ایران که سهمیه بازیهای پارالمپیک را ...
خبرگزاری دوومیدانی ایران
www.davandegan.com/
Translate this page
نمایندگان ایران در رقابت‌های المپیک ریو 2016 با رقابت در رشته‌ی تیراندازی کار خود ... دوومیدانی یکی از زیباترین و پرمدال‌ترین رشته‌های ورزشی المپیک است که کشورها روی این ورزش . ... رئیس انجمن دو و میدانی جانبازان و معلولان اسامی ملی پوشان منتخب اعزامی به بازی های ... محمد صمیمی :فدراسیون مقصر از دست رفتن سهمیه المپیک است.
ایران از نظر انجام اقدامات اعزام کاروان پارالمپیک به ریو از همه کشورها ...
meydannews.ir/.../ایران-از-نظر-انجام-اقدامات-اعزام-کاروا...
Translate this page
May 2, 2016 - ایران از نظر انجام اقدامات اعزام کاروان پارالمپیک به ریو از همه کشورها جلوتر است ... برجسته ماه‌های باقی‌مانده تا زمان آغاز بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ را حساس و مهم خواند و ... اولین سهمیه ورزش جانبازان و معلولان ایران برای حضور در پارالمپیک به‌دست ... معاون فنی کمیته ملی پارالمپیک گفت: تا به امروز ۸۸ سهمیه برای ایران و به ...
تاریخ اعزام کاروان پارالمپیک ایران به المپیک ریو مشخص شد | طرفداری
www.tarafdari.com/.../تاریخ-اعزام-کاروان-پارالمپیک-ا...
Translate this page
طرفداری-کاروان ورزش جانبازان و معلولان ایران به منظور حضور در پانزدهمین دوره بازی‌های ... در این اعزام تمام تیم‌ها و ورزشکاران معلول ایران که سهمیه بازی‌های پارالمپیک را ...
SNN.ir - .: Student News Agency :. - خبرگزاري دانشجو - مهمترین چهره های ...
www.snn.ir/mobile/mobiledetail/News/497460/9019
Translate this page
Mar 26, 2016 - برای کاروان ورزشی ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو، یک نکته مهم و قابل توجه ... مهمترین چهره های ورزشی سال ۹۴/ از پرچمدار کاروان المپیک تا مرد تمام نشدنی فوتسال ... دو سهمیه المپیک و پارالمپیک، اولین ورزشکار دارای معلولیت ایرانی است که ...
دولت بهار:همه سهميه‌هاي كسب شده ايران براي المپيك ريو
www.dolatebahar.com/telex-193554.html
Translate this page
Dec 13, 2015 - حالا ورزش ايران در آستانه يك المپيك ديگر قرار گرفته تا شانزدهمين حضور ... و براي حضور در المپيك ۲۰۱۶ به ايران اختصاص داده شد و بعد از آن سهميه هايي .... كسب سهميه المپيك نشده بودند، زهرا نعمتي، كماندار معلول ايران كه تجربه حضور ...
سوغات برزیل، قهوه و مدال باشد؛ نه زیکا - akhbare-rooz (iranian political ...
www.akhbar-rooz.com/article.jsp?essayId=72385
Translate this page
Mar 1, 2016 - ذات ورزش با حاشیه و مسائل اینچنینی عجین است و ورزش ایران هم از این ... از همین رو با تمام حاشیه‌ها و کمبودها نباید ناامید شد و انتظار مدال از مهره‌های .... معلول ایران سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو برزیل را کسب کرد و نامش در ورزش ایران جاودانه شد.
رؤیای عاشقی در ثانیه های قهرمانی - روزنامه ایران
iran-newspaper.com/Newspaper/BlockPrint/95992
Translate this pageIran
Nov 3, 2015 - سهیلا نوری : رکورددار پرتاب دیسک و وزنه معلولان جهان در حالی موفق به دریافت مدال ... رقابت‌های جهانی دوومیدانی معلولان قطر و کسب سهمیه پار المپیک ریو ۲۰۱۶ شد که دو ... ورزشی ام را مدیون رؤیای عزیزم که برایم مونس، همدم، همراه، عشق و تمام ...
sporttv.ir:: برنامه مسابقات جهانی و انتخابی پارالمپیک تیراندازی با کمان
sporttv.ir/.../-برنامه-مسابقات-جهانی-و-انتخابی-پارالم...
Translate this page
Jun 12, 2016 - برنامه کامل مسابقات جهانی تیراندازی با کمان و انتخابی پارالمپیک که در شهر ... مسابقات مقدماتی در تمام گروه‌ها ... تیم ملی اندازی با کمان معلولان که تا امروز به 6 سهمیه برای پارالمپیک ریو ... برچسب: اخبار ورزشی ایرانورزش جانبازان و معلولانورزش تیراندازی با کمان پارالمپیکبرنامه مسابقاتانتخابی المپیکزهرا نعمتی ...
تیری که به قلب ریو نشست عباسپور کسب سهمیه کرد - NazBid.ir
nazbid.ir/post/?q=تیری+که+به...ریو...سهمیه...
Translate this page
سمیه عباسپور با کسب نشان برنز سهميه کامپوند پارالمپیک ريو را در مسابقات ... به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان، تیم ایران متشکل .... رقابت‌های توزیع سهميه پاارلمپیک ريو بود و تمام کشورها با حساسیت خاصی در آن ... پیروزی ضمن راهیابی به فینال، سهميه المپیك ۲۰۱۶ ريو را نیز كسب خواهد كرد.
بانوی معلول کرمانشاهی نماینده ایران در مسابقات قایقرانی پاراالمپیک ...
www.ettelaat.com/etint/?p=46939 - Translate this pageEttela'at
Sep 18, 2015 - برای نخستین بار است که ورزش جانبازان و معلولان ایران نماینده‌ای در رقابت‌های ... آرام میلان ایتالیا به مقام ششم و کسب سهمیه پاراالمپیک ۲۰۱۶ ریو دست یافتم. ... کارکردن در این رشته، مانند تمامی رشته‌ها به آرامش نیاز دارد و پارو زدن و ...
پارا المپیک 2012 لندن :: ورزش 3
www.varzesh3.com/tag/.../پارا-المپیک-2012-لندن
Translate this page
کمیته برگزار کننده بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو اقدام به رونمایی از مدال های نوآورانه این ... رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین از احتمال افزایش سهمیه‌های پارالمپیک ریو خبر داد. ... بزرگ‌ترین رویداد ورزشی و آرزوهایی که ورزشکاران ایران در آن برای سال جدید ... زهرا نعمتی می گوید تمام تلاشش را می کند تا هم در المپیک و هم در پارالمپیک ...
الف - به بهانه شکستن رکورد حضور بانوان ایرانی در المپیک/ لشگر کشی ...
alef.ir/vdcgu79w3ak9tq4.rpra.html?348176
Translate this page
Apr 25, 2016 - بانوان ایران حالا با ۹ سهمیه در المپیک حضور خواهند داشت. ... فکری (تکواندو) نمایندگان ایران در المپیک بودند اما آنچه که مشخص است در تمام این ادوار ... رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا در هند سهمیه المپیک ۲۰۱۶ ریو را کسب کرد. ... تاریخ ورزش کشورمان به عنوان یک فرد دارای معلولیت، سهمیه بازی‌های المپیک را دریافت کرد.
امیدواربه تکرار نتایج پارالمپیک لندن در ریو و ارتقای جایگاه هستیم ...
www.reysdp.com › اخبار
Translate this page
May 11, 2016 - وی ادامه داد: در مجموع تا به امروز ۸۸ سمیه ایران برای پارالمپیک ۲۰۱۶ قطعی شده است. ... چهار سهمیه دیگر، وضعیت کاروان ایران به لحاظ تعداد سهمیه و ورزشکار اعزامی هم نهایی خواهد شد. ... «کاروان ورزش ایران در پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن با ۲۴ مدال شامل ۱۰ مدال طلا، ۷ مدال ... کاریکاتور/ معلولین و شهر، نامناسب بودن معابر برای معلولین.
سهمیه پاراالمپیک فوتبال هفت نفره در هاله‌ای از ابهام - بامداد24
bamdad24.ir/.../سهمیه-پاراالمپیک-فوتبال-هفت-نفره...
Translate this page
Jun 22, 2015 - بوشهری‌ها در ورزش‌های معلولان و جانبازان همیشه پای ثابت تیم ملی بوده‌اند و در ... دو روز قبل پایگاه رسمی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو از توزیع ۴۳۵۰ سهمیه در ۲۳ رشته ورزشی ... تیم فوتبال هفت‌نفره ایران در بازی‌های پارالمپیک 2016 در هاله‌ای از ابهام ... تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به پایگاه اطلاع رسانی بامداد۲۴ ...
راهیابی تیم ملی والیبال به المپیک ریو | آدراپانا - گردشگری ورزشی
sporttourismiran.com/.../راهیابی-تیم-ملی-والیبال-به-...
Translate this page
تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر تیم ملی لهستان (قهرمان جهان) راهی ... رئیس‌جمهوری در پیامی راهیابی تیم ملی والیبال به المپیک سال ۲۰۱۶ پس از ۵۲ سال را ... ملی والیبال در کسب سهمیه بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو را به نام خودمان مصادره نمی‌کنیم. ... متوازنی در ورزش دارد و با وجود محدودیت‌های اقتصادی تلاش شده که در تمام رشته‌ها به ...
۶۳سفیر ورزشی و روی دیگر ورزش ایران در المپیک ریو
sarmayehgostaran.ir/.../۶۳سفیر-ورزشی-و-روی-دیگر-...
Translate this page
14 hours ago - اعزام ۶۳ سفیر ورزش ایران به دیار قهوه و فوتبال درحالی کمتر از یک ماه دیگر ... دو سهمیه همزمان «زهرا نعمتی» بانوی معلول تیرانداز در المپیک و پارالمپیک ریو ... المپیک ۲۰۱۶ برای اولین بار در تاریخ ورزش کشور از آتلانتا تا ریو باز می گردد. ... که از المپیک ۱۹۵۲هلسینکی به عنوان ورزش اول کشور یک تنه جور تمام رشته ها ...
کاروان پارالمپیک ایران ۱۰ شهریور عازم ریو می شود | خبرگزاری موج – Moj ...
mojnews.com/کاروان-پارالمپیک-ایران-۱۰-شهریور-عازم/
Translate this page
Jun 18, 2016 - کاروان پارالمپیک ایران ۱۰ شهریور عازم ریو می شود ... ایران در رشته های مختلف به محل برگزاری بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ در ... در این اعزام تمام تیم ها و ورزشکاران معلول ایران که سهمیه بازی های پارالمپیک را کسب ... ورزش جانبازان و معلولان ایران تا به امروز موفق به کسب ۸۹ سهمیه برای حضور در این دوره از بازی ها شده است.
برای نخستین بار یک ورزشکار معلول ایرانی به المپیک راه یافت | ورزش ...
www.dw.com/...ورزشکار-معلول-ایرانی...المپیک.../a-...
Translate this page
Nov 8, 2015 - این نخستین بار در تاریخ ورزش ایران است که ورزشکاری معلول سهمیه ... اگر این ورزشکار در المپیک ۲۰۱۶ هم قهرمان شود، نخستین زن تاریخ ورزش ایران ... صعود تیم ملی والیبال ایران به المپیک ریو تاریخ ورزش ایران را متحول کرده است.
قبلی - هیات ورزشهای جانبازان و معلولین استان آذربایجان شرقی
www.ea-sfd.ir/index.php?start=10
Translate this page
مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی کسب مدال طلا و رکورد شکنی و کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو توسط سیامک صالح فرجزاده را به جامعه ورزشی و این قهرمان ... تیم ملی دو و میدانی جانبازان و معلولین جمهوری اسلامی ایران هم با ۱۹ ورزشکار در این رقابت .... وی در ادامه تصریح کرد : تمامی اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به برکت ...
زهرا نعمتی؛ پرچمدار ایران در المپیک ریو - روزنامه جام جم
press.jamejamonline.ir/.../2255500619834279757
Translate this page
... اول چهار سال اخیر ورزش ایران به دلیل درخشش در میادین مختلف و کسب سهمیه المپیک ... معلول ایرانی به عنوان پرچمدار کاروان ورزش ایران در بازی‌های المپیک 2016 ریو ... زهرا نعمتی درباره انتخابش به عنوان پرچمدار کاروان ایران در المپیک ۲۰۱۶ ریو ... و باید تمام تلاشم را انجام دهم تا به عنوان پرچمدار ایران بهترین نتیجه را در المپیک بگیرم.
ورزش - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/category/10/ورزش
Translate this page
گزارش کامل تمام سهمیه های ورزش معلولان ایران در پارالمپیک ۲۰۱۶ ... نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، رقابت های کسب سهمیه بازی های پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو در رشته های ...
کاروان ایران با 63 ورزشکار به المپیک ریو می رود - خبر روز
www.khabareruz.xyz/search/?...ایران...ورزشکار...المپ...
Translate this page
ورزش ايران پیش از این برای حضور در المپيک موفق به کسب 47 سهمیه شده بود ... کاروان اعزامی به المپيک 2016 بزرگترین کاروان اعزامی به تمامی ادوار المپيک از ... نعمتی اولین ورزشکار معلول بانو در دنیا و دومین قهرمان پارالمپيکی دنیا بعد از .... که در پارالمپيک ۲۰۱۶ ريو از حیث تعداد شرکت کننده با نفرات بیشتری حضور پیدا کنیم.
ایرنا - حرکت از حاشیه به متن؛ خیز زنان ایرانی برای کسب مدال المپیک
www7.irna.ir/.../81878...
Translate this pageIslamic Republic News Agency
Dec 15, 2015 - تهران - ایرنا - بها دادن به ورزش زنان ایرانی در گذشته تنها در حد شعار خلاصه می شد تا ... زهرا نعمتی نخستین زن معلول المپیکی ایران که در اقدامی نادر همزمان سهمیه المپیک و ... سهمیه المپیک شروع شده است و فقط به کسب مدال در ریو فکر می کنم. ... راه یافته به ریو و دیگر زنانی که کسب سهمیه می کنند بتوانیم با تمام تلاش ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
9
   
10
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 133
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 297
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 629
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 10,076
  • بازدید ماه : 10,076
  • بازدید سال : 387,687
  • بازدید کلی : 4,167,465