loading...
جدیدترین های اینترنت
مدیر بازدید : 81 پنجشنبه 24 تیر 1395 نظرات (0)

 

 

شمسایی:آماده‌ایم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم

 

سرمربی تاسیسات دریایی قبل از اولین بازی خودشان در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا گفت:کار سختی برای قهرمانی داریم ولی کاملا آماده هستیم.

 

 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل ازفارس، امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی که مدافع عنوان قهرمانی در باشگاه‌های آسیا است اظهار داشت که کار سختی را برای قهرمانی دارند.

 

امیر شمسایی پیش از اولین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا 2016 مقابل نماینده ازبکستان در مصاحبه با سایت AFC گفت: ما در این رقابت‌ها حاضر هستیم تا از قهرمانی سال گذشته خود دفاع کنیم اما این را هم خوب می‌دانیم که کار بسیار سختی را پیش‌رو داریم. من همیشه می‌گویم دفاع از عنوان قهرمانی سخت‌تر از قهرمانی برای اولین‌بار است.

 

وی افزود: ما تمام بازی‌ها را به عنوان بازی فینال درنظر می‌گیریم. ما تنها به بازی پیش رو خود فکر می‌کنیم. پس از پیروزی در بازی اول تمرکز خود را روی بازی بعد صرف می‌کنیم. ما کاملا آماده هستیم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.

 

اولین بازی تاسیسات دریایی در این رقابت‌ها فردا(جمعه) مقابل الملک ازبکستان است.

 


Google
About 7,370 results (1.13 seconds)
Search Results
خبرگزاری فارس - شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم
www.farsnews.com/139504240005...
Translate this pageFars News Agency
27 mins ago - سرمربی تاسیسات دریایی قبل از اولین بازی خودشان در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا گفت:کار سختی برای قهرمانی داریم ولی کاملا آماده هستیم.
شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم - Shafaqna
sport.shafaqna.com/FA/0215353
Translate this page
10 mins ago - شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. ... لوسیانو پریرا قرارداد خود را با سپاهان فسخ کرد. - ایرنا ورزشی ...
شمسایی:آماده‌ایم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم / مازندمجلس - پایگاه خبری ...
mazandmajles.ir/.../شمسایی:آماده‌ایم-از-عنوان-قهرمانی-خ...
Translate this page
5 mins ago - شمسایی:آماده‌ایم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. مازندمجلس: سرمربی تاسیسات دریایی قبل از اولین بازی خودشان در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا ...
شمسایی: آماده ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم | سرمربی
www.ghatreh.com/.../شمسایی-آماده-ایم-عنوان-قهرمانی-خ...
Translate this page
16 mins ago - سرمربی تاسیسات دریایی قبل از اولین بازی خودشان در رقابت های قهرمانی جام باشگاه های آسیا گفت:کار سختی برای قهرم.
شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم | ورزش 120
varzesh120.com/.../شمسایی-آماده‌ایم-تا-از-عنوان-قهرمان...
Translate this page
8 mins ago - سرمربی تاسیسات دریایی قبل از اولین بازی خودشان در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا گفت:کار سختی برای قهرمانی داریم ولی کاملا آماده هستیم.
شمسایی: آماده ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم - خبرگزاری فارس ...
khabarfarsi.com/n/17226200 - Translate this page
18 mins ago - به گزارش خبرگزاری فارس ، امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی که مدافع عنوان قهرمانی در باشگاه های آسیا است اظهار داشت که کار ...
شمسایی:آماده‌ایم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم - من چت میخوام
iwantchaatroom.ir/شمساییآماده‌ایم-از-عنوان-قهرمانی-خود/
Translate this page
11 mins ago - شمسایی:آماده‌ایم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم - من چت میخوام ... شمسایی:آماده‌ایم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم · عکس های کافه دنج بهاره رهنما در سعادت ...
شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم
www.farsipu.com/.../آسیا-بازی-جام-سرمربی-قهرمانی-1...
Translate this page
8 mins ago - سرمربی تاسیسات دریایی قبل از اولین بازی خودشان در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا گفت:کار سختی برای قهرمانی داریم ولی کاملا آماده هستیم.
شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم - شما و خبر
www.shomaokhabar.com/.../شمسایی-آماده‌ایم-تا-از-عنوا...
Translate this page
11 mins ago - سرمربی تاسیسات دریایی قبل از اولین بازی خودشان در رقابت‌های قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا گفت:کار سختی برای قهرمانی داریم ولی کاملا آماده هستیم.
شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم | ورزش3 - خبر پو
khabarpu.com/k.php?u...2YjYsdiy2LQz
Translate this page
کد خبر: 1340867/1 زمان: 14:54 1395/04/24 بازدید: 102. شمسایی:آماده‌ایم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. سرمربی تاسیسات دریایی قبل از اولین بازی خودشان در ...
شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم بعد از ظهر پنجشنبه 24 ...
khabarche.ir/.../شمسایی--آماده-ایم-تا-از-عنوان-قهرمانی-...
Translate this page
22 mins ago - دفاع بازی آسیا بعد از ظهر پنجشنبه بیست و چهارم تیر ماه 1395 خبر شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.
شمسایی: می خواهیم از عنوان قهرمانی آسیا دفاع کنیم - شانا
www.shana.ir/.../شمسایی-می-خواهیم-از-عنوان-قهرمانی-آ...
Translate this page
2 days ago - به گزارش خبرنگار شانا، وحید شمسایی سرمربی، بازیکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی از هدف خود برای دفاع از عنوان قهرمانی پارسال این تیم در جام ...
برجام به خط قرمز دولت تبدیل شده است/ صالحی هم به خیل منتقدان بی سواد ...
tnews.ir/news/3ebe66565674.html
Translate this page
2 mins ago - [5] اما رئیس سازمان انرژی اتمی اخیراً سکوت خود در ماجرای برجام را شکستهو ... پرستو گلستانی و قهرمان کیک بوکس جهان امشب به «دورهمی» می روند ...
تقویت باروری مردان، تاثیر سبزیجات - آخرین اخبار ایران و جهان
postnegar.ir/.../تقویت-باروری-مردان-تاثیر-سبزیجا...
Translate this page
9 mins ago - شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم - به گزارش "ورزش سه" و به نقل ازفارس، امیر شمسایی سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی که .
۳۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد خاک ایران شدند | سامانه آموزش مجازی سراج
irscc.ir/.../۳۱-شهید-گمنام-دوران-دفاع-مقدس-وارد-خاک-ا/
Translate this page
۳۱ شهید گمنام دوران دفاع مقدس وارد خاک ایران شدند. در آخرین اخبار ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ۰. به گزارش خبرگزاری فارس از ... شمسایی:آماده‌ایم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. ۱۳۹۵/۰۴/۲۴ ...
مربی صبا عزادار شد - چل کلاغ
chelkalagh.com/1395/04/24/مربی-صبا-عزادار-شد/
Translate this page
بانک ورزش – مربی تیم فوتبال صبا در غم از دست دادن یکی از بستگان خود عزادار شد. به گزارش بانک ورزش، ساکت ... شمسایی: آماده‌ایم تا از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم ...
وحید شمسایی: کار سختی در قطر داریم/ بارسلونا هم بداند ما قهرمان آسیا ...
new.downloadmovie2016.ir/.../وحید-شمسایی-کار-سخ...
Translate this page
May 3, 2016 - شمسایی خاطرنشان کرد: همانطور که گفتم کار سختی در قطر داریم و اگر در گروه ... شد که تیم تاسیسات دریایی به عنوان قهرمانی ایران در گروه اول در کنار تیم‌های .... ما در شرایط بدنسازی قرار داریم و خود را برای حضور در مسابقات لیگ آماده … .... ما هم نماينده ايران در ليگ قهرمانان آسيا هستيم و بازي از اعتبار كشورمان دفاع كنيم.
شمسایی می خواهیم قهرمان آسیا شویم
nazbid.ir/post/?q=شمسایی+می+خواهیم+قهرمان+آسیا...
Translate this page
او موفق شد به همراه تیم‌ملی ایران 8 بار قهرمان آسيا شود و 5 بار عنوان بهترین بازیکن آسيا را تصاحب ... خدا را شکر همه بازیکنانم آماده‌اند و شرایط خودم هم مناسب است. ... فرزاد مجیدی:باید به تیم فوتبال استقلال خوزستان خسته نباشید بگوییم و تبریک ویژه خود را به آنها اعلام کنیم. ..... موزه ای که همسن دفاع مقدس شد نقش خاطره می زند این باغ.
شمسایی می‌خواهیم قهرمان آسیا شویم - خبر روز
khabareruz.xyz/search/?q=شمسایی+می‌خواهیم+قهرمان...
Translate this page
سایت کنفدراسیون فوتبال آسيا از وحید شمسايي به عنوان "علی دایی فوتسال" یاد کرد که در 40 ... امسال باید این جایزه را به ما بدهند چون ما توانستیم در یک شب راه صد ساله را طی کنیم. ... خدا را شکر همه بازیکنانم آماده‌اند و شرایط خودم هم مناسب است. ... و عراق شده بودند، با كسب این پیروزی عنوان قهرمانی رقابت های غرب آسيا را از آن خود كردند.
شمسایی می خواهیم قهرمان آسیا شویم - فارسی فان
far30-fun.ir/search/?q=شمسایی+می+خواهیم+قهرمان...
Translate this page
سایت کنفدراسیون فوتبال آسيا از وحید شمسايي به عنوان "علی دایی فوتسال" یاد کرد که در 40 ... خدا را شکر همه بازیکنانم آماده‌اند و شرایط خودم هم مناسب است. ... دفاع راست تیم فوتبال استقلال تهران می‌گوید تمام تلاش‌شان را به کار خواهند بست تا آبی .... هنوز چهار هفته دیگر باقی مانده و باید ۴ بازی را برنده شويم تا قهرمانی را از آن خود کنیم.
مصاحبه ها و نظرات - احمد اسماعیل پور
ahmad-esmailpour.blogfa.com/cat-4.aspx
Translate this page
اسماعیل پور تاکید کرد: ما در تبریز به پیروزی فکر می کنیم چراکه این سه امتیاز از ابعاد .... اسماعیل‌پور در خصوص عدم حضور وحید شمسایی و جواد اصغری‌مقدم در تیم به عنوان بازیکنان ... با توجه به صحبت های کادر فنی در تمرینات ، آماده ایم که ۳ امتیاز این بازی را کسب کنیم . .... فکر می کنم حتی بتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم .
خبرگزاری جمهوری اسلامی - ورزشی - ایرنا
www3.irna.ir/.../NewsP... - Translate this pageIslamic Republic News Agency
جدال 3 تیم برای قهرمانی لیگ برتر فوتسال/ شمسایی کفش ها را می آویزد ... ایران با جدال سه تیم مدعی برای کسب عنوان قهرمانی عصر فردا (یکشنبه) برگزار می شود. ... مدیرعامل سپاهان: از حیثیت فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا دفاع می کنیم ... ملی المپیک ایران در واکنش به اظهارات همتای عربستانی خود،گفت: بیان برخی اظهارات جز بهره ...
TABRIZ SPORT
samadtb60.blogfa.com/9107.aspx
Translate this page
ما با اولیویرا قرارداد ریالی نبستیم که بتوانیم به موقع این پول را تهیه کنیم. ... تراکتور علیه خود گفت:من یک مصاحبه کردم و گفتم تراکتور دیگر باید خواب نایب قهرمانی را ببیند. ...... مديرعامل باشگاه تراکتورسازي تبريز در دفاع از عملکرد کادر فني تيم فوتبال اين باشگاه .... حالا هم مشكلي نيست و آماده ايم براي تقابل با استقلال.
جزئیات جلسه ویژه کمیسیون ایمنی راه‌ها درباره اتوبوس سربازها / لزوم ...
tasna.ir/.../جزئیات-جلسه-ویژه-کمیسیون-ایمنی-راه‌ها-در...
Translate this page
Jun 28, 2016 - اما شاید اصلی‌ترین بند از این جمع‌بندی‌ها به لزوم بازنگری وزارت دفاع در زمینه‌ی ... ریلی رجا رسما اعلام کردند که آماده‌اند با همکاری سازمان‌های نیروهای مسلح جابه‌جایی سربازان را در ... پسر اسطوره فوتبال بدهی ۲۵ میلیارد تومانی خود را پرداخت نکند، وثیقه‌ را به اجرا می‌گذاریم ... شمسایی: می خواهیم از عنوان قهرمانی آسیا دفاع کنیم
پدرم گمشده زندگی من است / با هیچ احدی شوخی ندارم / برای فصل بعد هنوز ...
www.yjc.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
Translate this page
Oct 27, 2013 - ما خودمان پارسال قهرمان شدیم و امسال هم به عنوان مدافع این قهرمانی تمام تلاشمان را ... *حالا از این بگذریم، چقدر برای جام‌جهانی آماده‌اید؟ ... کار را بزنیم و هر چه بیشتر تمرین کنیم تا بتوانیم در برزیل از اسم ایران دفاع کنیم. .... پدرم – خیلی دوست داشتم بود و او را در کنار خود احساس می‌کردم. .... شمسایی، علی دایی فوتسال!
Football.ir - اخبار فوتبال : «تیم ملی فوتسال» - صفحه ۴
football.ir/news/list/team/futsal-national-1474.html?...
Translate this page
حسین‌زاده: بازیکنان برای موفقیت مقابل ژاپن آماده‌اند ... هدف گذاری ما این بود که به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کنیم و در رسیدن به هدف خود موفق بودیم. ... تیم ملی کشورمان نیمه نخست دیدار مرحله نیمه نهایی قهرمانی آسیا برابر ازبکستان را به سود خود رقم زد. ... وحید شمسایی در خصوص شائبه حضورش در تیم ملی فوتسال بعد از جام ملت‌های آسیا در ...
[PDF]کسب اولین امتیاز ایران در لیگ جهانی والیبال
www.magiran.com/ppdf/.../p02827207900091.pdf
Translate this page
Jun 7, 2014 - در پایان رقابت های کشتی فرنگی جوانان قهرمانی آسیا در مغولستان تیم ... شد و با کسب 75 امتیاز عنوان قهرمانی را از آن خود کرد تیم های قرقیزستان ... تمرین ات خود در برزیل صبح دیروز پ س از صرف صبحانه در .... او ببندیم؛ البته از خودمان دفاع می کنیم، هر کسی به ما حمله بکند، با ..... کناره گیری ناگهانی شمسایی.
Perspolisnews.Com - Perspolisnews.Com
perspolisnews.com/index.php?option... - Translate this page
پروین: همین امروز پرسپولیس را به ما بدهند ، برای قهرمانی آسیا تیم را می بندیم ... کاپیتان تیم ملی فوتسال کشورمان تاکید کرد امروز دوشنبه قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس ... وحید شمسایی ضمن بیان این مطلب افزود: ظهر امروز جلسه‌ای با حبیب کاشانی و حسین ... حميد استيلي درباره آخرين شرايط پرسپوليس عنوان كرد: طبق برنامه‌اي كه ...
کیهان:هیلاری کلینتون گفته است سفارتخانه مجازی در ایران ایجاد می کنیم
www.khabaronline.ir/detail/180528/ - Translate this page
Oct 27, 2011 - ... ایران سوال کرد کلینتون به جای دفاع قاطع از این موضوع به گفتن این جمله بسنده کرد .... آنتونیو کونته اولین کنفرانس مطبوعاتی خود را پس از انتخاب به عنوان .... لئون و قهرمانی در جام «خوان گامپر»، از شادی‌‌اش به خاطر کسب این عنوان گفت: ... دیدار با ملوان گفت: «تمرینات خوبی انجام دادیم و برای بازی با ملوان آماده‌ایم.
السلام علیه امام علیه السلام موسی الرضا - خبر ایرونی
iruni.ir/search/?q...page=1067 - Translate this page
امام جمعه برخوار: برای ترویج فرهنگ کتابخوانی همه باید تلاش کنیم ..... به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس ، وحید شمسایی پس از قهرمانی ... وی ادامه داد: کسب عنوان قهرمانی در مشهد و در کنار حرم امام رضا (ع) باعث می‌شود این قهرمانی افتخارش بیشتر شود. ... فارس این منطقه را متشنج کرده اند، ولی ایران با قدرت از منافع خود دفاع می کند.
ترک لاتزیو بزرگترین اشتباه من بود/ از سال ۷۸ ... - پایگاه خبری گرمه
www.garmeh.ir/new.aspx?id=19330 - Translate this page
Apr 4, 2015 - ... ایتالیا و بازگشت به لیگ ایران را بزرگ‌ترین اشتباه دوران حرفه‌ای خود عنوان کرد. ... شمسایی البته حتی در ۴۰ سالگی هم برای خداحافظی از میادین دچار تردید است. ... واقعیت این است که بعد از قهرمانی دبیری می‌خواستم خداحافظی کنم اما گفتم .... آماده‌ایم استخر گرمه را با یک میلیارد اعتبار به بخش خصوصی واگذار کنیم ...
ایرلند-فرانسه با طعم دست جنجالی آنری/ ژرمن‌ها به دنبال آغاز قدرت نمایی در ...
www.isna.ir/news/95040103119/
Translate this page
Jun 26, 2016 - فرانسه تا قبل از شروع بازیها از اصلی‌ترین مدعیان کسب عنوان قهرمانی بود اما ... بدون شک این مهم‌ترین دیداری نیست که من تجربه می کنم. ... خوبی برخوردار هستیم و آماده‌ایم تا بهترین بازی خود را به نمایش گذاریم. .... شمسایی: در هر دو بازی موقعیت های بیشتری از حریف داشتیم/ ... خاتمی: روحانی در دفاع از دولت، تنهاست ...
کفاشیان گزینه‌های زیادی برای محکومیت عربستان دارد/ کشور‌های عربی آل ...
www.khatebartar.com/.../کفاشیان-گزینه-های-زیادی-ب... - Translate this page
Jan 16, 2016 - ماجرایی که عربستانی‌ها عنوان می‌کنند هم کاملا سیاسی است و AFC علاقه‌ای ندارد ... جلوه دادن ایران خاطرنشان کرد: «تنها کشورهایی که از عربستان دفاع کرده‌اند، امارات ... مطمئن هستیم و پیشنهاد می کنیم AFC نمایندگان خود را به هر دو کشور بفرستد تا ... ترابیان در پایان درباره خداحافظی وحید شمسایی عنوان کرد: «او هنوز به طور ...
کنگان نیوز _ عبدالصمد بحرینی گیل پیکس
kangann.gilpix.ir/
Translate this page
دو سال قبل، دل‌خوش داشته بودند كه رييس جمهوري ايران در نخستين حضور خود در سازمان ملل ... روحاني اما نطق را انجام داد و به صراحت از برجام به عنوان يك سند و سازه استوار ...... و کم هزینه‌تر با تهران تعامل کنیم و در همین زمان از هم‌پیمانانمان نیز دفاع کنیم.» ...... دریایی را زد تا این تیم برای دومین سال پیاپی قهرمان ایران شود و شمسایی بعد از دو ...
کنگان نیوز _ عبدالصمد بحرینی
kangann.blogfa.com/
Translate this page
یکی از مهم ترین ویژگی های مصدق این بود که در عنوان خانودگی «مصدق السلطنه» بود اما مصدق .... تکرار می کنیم: آنها رسماً و علناً دروغ می گویند که تابع امام و رهبری هستند. .... شاگردان وحید شمسایی که مقابل حریف سقوط کرده از لیگ قرار داشتند نمایش ... پس از این قهرمانی که تاسیسات دریایی به همت تمامی عوامل خود از جمله بازیکنان بدست ...
«خوان» سخت شمسایی و تأسیسات در تهران/ جدال سرنوشت ساز میثاق و آذرخش
www.shahrekhabar.com/sport/145081626088473 - Translate this page
Dec 23, 2015 - شاگردان شمسایی که 4 امتیاز بیشتر از گیتی‌پسند دارند با پیروزی در این دیدار می‌توانند هم گیتی‌پسند را از گردونه مدعیان قهرمانی لیگ حذف کنند و ...
آنا | کفاشیان گزینه‌های زیادی برای محکومیت عربستان دارد/ کشور‌های ...
www.ana.ir › ورزشی › فوتبال و فوتسال
Translate this page
Jan 16, 2016 - ترابیان یادآور شد: «ما پیش از این صداقت خود را نشان دادیم و حاضر شدیم در لبنان آن هم در شرایطی که در این کشور بمب‌گذاری شده بود، بازی کنیم. ... ترابیان در پایان درباره خداحافظی وحید شمسایی عنوان کرد: «او هنوز به طور رسمی ... برای عربستانی‌ها داریم/ فوتسال توانایی قهرمانی در المپیک را دارد/ کفاشیان نیازی ندارد در ...
صاحب‌خبرآرشیو سایت های ایرانی
sahebkhabar-farhangi.bazfeed.ir/
باید به سطحی از شعور و بینش برسیم که از امیال خود کوچ کرده و تمامی شخصیت خود را در ... حسین شمسایی از شاعران و مدیحه سرایان کشور و از دوستان مرحوم سبزواری در قالب .... عضو هئیت علمی دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: آنچه خداوند ارزانی داشته بهترین قالب .... نفیس‌ترین قرآن جهان با عنوان گنج آسمانی در مراسم گشایش بیست و چهارمین ...
من مسیرو میرم حتی از کیارزم - آخرین اخبار ایران و جهان
khabarduni.ir/search/?q=من+مسیرو+میرم+حتی... - Translate this page
به گزارش ایسنا، وحید شمسایی در نشست خبری به عنوان سرمربی تیم تاسیسات دریایی ... هر دو پایم مشکل پیدا کرد و برای قهرمانی تاسیسات دریایی از سلامتی خود مایه گذاشتم. ... من عادت کرده‌ام که باز کنم آغوشم را نه برای معشوقه‌ام نه برای خداحافظی از پدر و مادر آغوش من .... آماده‌ایم با ایران بلیت ریو را بگیریم/ لوزانو شبیه ولاسکو نیست.
محمد ناظم – خانه فوتسال | FutsalCasa
www.futsalcasa.com/fa/?feed=rss2&tag...
May 15, 2016 - وی ادامه داد: در این جلسه با توجه به نزدیک شدن مسابقات قهرمانی فوتسال زیر ۲۰ ... و گفتگو قرار داده و اعضای کمیته نگرانی خود را از عدم تشکیل کادر فنی برای ... کند، اما ادامه حملات توسط قدرت اول آسیا به این تیم فرصت دفاع نداد و ایرانى ها از ... بی نصیب باشد و تایلند نیز مدعی برای کسب عنوان در آسیا محسوب می شد.
مسابقات گاو بازی اسپانیا - اخبار ایران و جهان
newsshare.ir/search/?q=مسابقات+گاو+بازی...
Translate this page
دل‌بوسکه: اسپانیا یکی از شانس‌های اول قهرمانی در یورو 2016 است ... ما آماده‌ایم تا در مسابقات جام ملت‌های اروپا (یورو) شرکت کنیم. ... وحید شمسایی سرمربی - بازيکن تیم فوتسال تاسیسات دریایی با اعلام این خبر، گفت: کار سختی در ... ایران با مجموع 3 برد و یک باخت ناباورانه عنوان نهم مسابقات جهانی جایزه بزرگ اسپانيا را از آن خود کرد.
دانلود
www.tebyan.net/newindex.aspx?...103...1...
Translate this page
May 30, 2016 - اوساسونا از پس قهرمان برنیامد; جواد نکونام با دستور مربی تیمش در پست مدافع ... (ع) آبادان با گفتن شهادتین و انتخاب نام "سجاد" دین اسلام را برای خود برگزید ... را تا تشكیل هیات مدیره‌ی باشگاه استقلال به عنوان سرپرست این باشگاه منصوب كرد. مکزیک : ما آماده ایم; در صورت موافقت فدراسیون فوتبال ایران با شرایط ...
دانلود
www.tebyan.net/newindex.aspx?PageSize=50... - Translate this page
شمسایی آقای گل تاریخ فوتسال جهان; وحید شمسایی بازیکن تیم ملی فوتسال ... فدراسیون فوتبال با ترتیب دادن یک نشست خبری بار دیگر حرفهای قدیمی خود را تکرار کرد ... 23 سال کشورمان موفق شد با غلبه بر روسیه به عنوان قهرمانی جهان دست پیدا کند. ... هاى انتخابى المپیك 2008 برگزار شد اردن آمده بود كه فقط دفاع كند و اجازه گلزنى ...
سازمان بسیج دانشجویی - شمسایی: دعوت از پادشاه سرسپرده بحرين مغاير ...
www.bso.ir/اخبار/شمسایی--دعوت-از-پادشاه-سرسپرده-بحرين-مغاير-با-سياس
ایران به عنوان پنجمین کشور تولید کننده کاغذ سنگی در دنیا .... حال که مردم قهرمان بحرین اینگونه به میدان آمده اند بیم آن می رود که برخی مجدداً بخواهند بر طبل ...... اگر در ماه رمضان خلقمان را نیکوتر کنیم باعث ترغیب عملی، سایرین و دانش آموزان به روزه ..... خانم ترانه علیدوستی اخیراً گفته است فمینیست است و از این موضع خود دفاع می‌کند.
5 - جوانترین مربی فوتسال ایران / آسیا، سرمربی فراز صومعه سرا
faraz14.mihanblog.com/page/5
Translate this page
Jun 22, 2014 - کمیته انضباطی رای خود را درباره دو تیم لیگ برتری فوتسال زمزم اصفهان و .... روز جمعه برابر گیتی اماده ایم و می خواهیم شکست تلخ دور رفت را جبران کنیم. .... شمسایی در مورد اینکه می گویند داوری ها به سود دبیری است اذعان داشت: در هفته های ... در فینال مسابقات به دومین عنوان قهرمانی خود در یورو فوتسال دست یافت.
جوانترین مربی فوتسال ایران / آسیا، سرمربی فراز صومعه سرا - مطالب ...
faraz14.mihanblog.com/post/author/933687/page/5
Translate this page
Feb 16, 2014 - کمیته انضباطی رای خود را درباره دو تیم لیگ برتری فوتسال زمزم اصفهان و .... روز جمعه برابر گیتی اماده ایم و می خواهیم شکست تلخ دور رفت را جبران کنیم. .... شمسایی در مورد اینکه می گویند داوری ها به سود دبیری است اذعان داشت: در هفته های ... در فینال مسابقات به دومین عنوان قهرمانی خود در یورو فوتسال دست یافت.
فوتسال جهان آسیا هفتم جهان 1588 امتیاز فوتسال ایران | جستجو در ...
weblog24.xyz/.../فوتسال-جهان-آسیا-هفتم-جهان-1588-ام...
Translate this page
زیبا دشت به مقام قهرمانی دسته برتر شهرستان کرج رسید ... فن فوتسال پایگاهی عظیم در سطح فوتسال داخلی بین المللی ایجاد می کنیم که ضمن ... علاقمندان به فوتسال می توانند بادرج نظر خود درمورد ادامه فعالیت کمیته فوتسال ... تلویزیون شب میلاد امام جواد علیه السلام وحید شمسایی آقای گل فوتسال جهان،با ... فوتسال جام هفته دفاع مقدس.
Seraj News Agancy | برچسب ها › قهرمان
seraj24.ir/en/tags/قهرمان/ - Translate this page
برچسب ها - کلمات کلیدی - tags - قهرمان. ... از جنس انقلاب/ واکاوی کاراکترهای خلق شده توسط فیلمساز مطرح دفاع مقدس ... را در فیفا و دادگاه CAS پیگیری می‌کنیم/ می‌خواهیم با سپاهان در یک کشور بازی کنیم ... به نمایش گذاشتن دیداری تماشایی به عنوان قهرمانی رقابت‌های جام بین‌قاره‌ای دست یافت. ... قلعه نوعی: برای بازی با الجزیره آماده ایم.
خوب - ازناخبر،مرجع اخبار شهرستان ازنا
aznakhabar.ir/fa/search.php?str_search=%20خوب
ˈتختیˈ که انگار یک جاودانه قهرمان همه تاریخ بایدش لقب داد، حالا چهل و پنج سال از .... پایگاه اطلاع رسانی ازنا خبر : وقتی ماههای فتنه گون 88 را مرور می کنیم فضا را ...... ازناخبر: لرستان به عنوان استانی چهار فصل با طبیعتی شگفت انگیز و پر رمز و .... الهلال با یک برنامه خوب موفق شد استقلال را کنترل کند و از تک گل خود دفاع کند !
خانه فوتسال | FutsalCasa – شمسایی سرمربی می‌شود تا برای قهرمانی ...
futsaliran.ir/fa/?p=20842
Translate this page
Mar 13, 2016 - شمسایی سرمربی می‌شود تا برای قهرمانی بجنگیم/فخیم و قلی پور شناسنامه ... قابل قبولی آماده کنیم تا بتوانیم عنوان قهرمانی خود در لیگ برتر را تکرار کرده و در ... کریمی: برای دفاع از عنوان قهرمانی در آسیا امکانات حرفه ای نیاز داریم/ ...
    1   
2
   
3
   
4
   
5
   
6
   
7
   
8
   
Next
Unknown - Use precise location
 - Learn more  
Help Send feedback Privacy Terms

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 11485
  • کل نظرات : 143
  • افراد آنلاین : 246
  • تعداد اعضا : 43
  • آی پی امروز : 406
  • آی پی دیروز : 235
  • بازدید امروز : 1,364
  • باردید دیروز : 953
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 13
  • بازدید هفته : 10,811
  • بازدید ماه : 10,811
  • بازدید سال : 388,422
  • بازدید کلی : 4,168,200